Пошуковий запит: <.>K=суб’єкт<.> |
Загальна кількість знайдених документів : 14
Показані документи с 1 за 10 |
|
>1.
| Література та культура Полісся/Відп. ред. та упоряд. Г. В. Самойленко Вип. 39: Історія та культура Полісся й України в сучасному науковому сприйнятті. - 2007
|
>2.
| Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки/Міністерство освіти і науки України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя № 6 Ч. 1. - 2009
|
>3.
| Татенко В. До питання про структуру і типологію інтимного життя/В. Татенко // Психологія особистості, 2011,N N 2.-С.6
|
>4.
| Кузікова С. Саморозвиток особистості: суб’єктний підхід/С. Кузікова // Психологія особистості, 2013,N N 4.-С.10
|
>5.
| Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки/Міністерство освіти і науки України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя № 1. - 2013
|
>6.
| Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки/Міністерство освіти і науки України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя № 1. - 2014
|
>7.
| Суховєєва Н. М. Загальноосвітній навчальний заклад виховної колонії як суб’єкт соціально-педагогічної діяльності/Н. М. Суховєєва, М. І. Науменко // Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки. -Ніжин:НДУ ім. М. Гоголя, 2014,N № 1.-С.77-82
|
>8.
| Карпенко Є. Методологічні настанови щодо вивчення емоційного інтелекту в парадигмі позитивної психотерапії/Є. Карпенко // Психологія особистості, 2014,N N 5.-С.8
|
>9.
| Карпенко Є. Значення емоційної компетентності особистості в дискурсі життєтворення/Є. Карпенко // Психологія особистості, 2016,N N 7.-С.10
|
>10.
| Прокопів Л. Суб’єкт-орієнтована модель психокорекції гіперактивності дошкільників/Л. Прокопів // Психологія особистості, 2016,N N 7.-С.10
|
|
|