Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронна бібліотека НДУ ім. Миколи Гоголя- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя (158)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційний короткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=суб’єкт<.>
Загальна кількість знайдених документів : 14
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-14 
1.

Література та культура Полісся/Відп. ред. та упоряд. Г. В. Самойленко Вип. 39: Історія та культура Полісся й України в сучасному науковому сприйнятті. - 2007
2.

Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки/Міністерство освіти і науки України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя № 6 Ч. 1. - 2009
3.

Татенко В. До питання про структуру і типологію інтимного життя/В. Татенко // Психологія особистості, 2011,N N 2.-С.6
4.

Кузікова С. Саморозвиток особистості: суб’єктний підхід/С. Кузікова // Психологія особистості, 2013,N N 4.-С.10
5.

Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки/Міністерство освіти і науки України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя № 1. - 2013
6.

Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки/Міністерство освіти і науки України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя № 1. - 2014
7.

Суховєєва Н. М. Загальноосвітній навчальний заклад виховної колонії як суб’єкт соціально-педагогічної діяльності/Н. М. Суховєєва, М. І. Науменко // Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки. -Ніжин:НДУ ім. М. Гоголя, 2014,N № 1.-С.77-82
8.

Карпенко Є. Методологічні настанови щодо вивчення емоційного інтелекту в парадигмі позитивної психотерапії/Є. Карпенко // Психологія особистості, 2014,N N 5.-С.8
9.

Карпенко Є. Значення емоційної компетентності особистості в дискурсі життєтворення/Є. Карпенко // Психологія особистості, 2016,N N 7.-С.10
10.

Прокопів Л. Суб’єкт-орієнтована модель психокорекції гіперактивності дошкільників/Л. Прокопів // Психологія особистості, 2016,N N 7.-С.10
 1-10    11-14 
 
Статистика
за 05.07.2024
Кількість запитів 7812
Кількість відвідувачів 412
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя