Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронна бібліотека НДУ ім. Миколи Гоголя- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя (9)
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=сформованість<.>
Загальна кількість знайдених документів : 2
Показані документи с 1 за 2
1.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.9(05)"540.3"+/Н 34-498238
Назва : Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки [Електронний ресурс] . №3
Вихідні дані : Ніжин: НДУ ім. М. Гоголя, 2023
Кільк.характеристики :118 с
Форма і об'єм ресурсу: Электрон. текстовые дан.
Примітки : Загл. с титул. экрана
Ціна : Б.ц.
УДК : 159.9(05)"540.3"+37(05)"540.3"
Предметні рубрики (Галузі знань): Кафедра педагогіки, початкової освіти, психології та менеджменту
Кафедра загальної та практичної психології
Кафедра соціальної педагогіки і соціальної роботи
Кафедра дошкільної освіти
Зміст : МЕТОДОЛОГІЯ І ТЕОРІЯ ПЕДАГОГІКИ ; Особливості взаємовідносин у діаді «мати-дитина» і динаміка «образу матері» в психо-аналітичній педагогіці Дональда Віннікотта/ А. В. Вертель . Забезпечення наступності логіко-математичного розвитку дитини на етапі «заклад дошкільної освіти – школа»/ С. І. Матвієнко . Основні характеристики спілкування дітей 4–6 років у різновіковому колективі/ Л. М. Пісоцька . Сформованість вербального інтелекту дітей 5–6 років/ О. П. Пісоцький . МЕТОДИКА НАВЧАННЯ І ВИХОВАННЯ ; Організація інклюзивного освітнього середовища у закладі дошкільної освіти/ А. М. Аніщук . Використання соціальних мереж в освітньому середовищі/ О. М. Нежива . Формування та розвиток майстерності хорових диригентів в процесі бакалаврської підготовки/ Л. Ю. Шумська . Діяльнісна полівекторність сучасної магістерської підготовки оркестрових диригентів/ М. О. Шумський. ПРОФЕСІЙНА ПІДГОТОВКА ; Теоретичні аспекти формування естетичної компетентності майбутніх учителів англійської мови/ Д. Ю. Боклах . Використання методу проєктів у підготовці майбутніх учителів початкової школи під час вивчення курсу «Сучасні підходи до навчання технологічної та мистецької освітньої галузі в початковій школі»/ І. І. Возняк,Т. В. Гордієнко . Формування риторичної компетенції студентів на заняттях з української мови за професійним спрямуванням засобами дидактичної гри/ О. А. Гордієнко . Особливості емоційного інтелекту в контексті підготовки майбутніх педагогів/ В. С. Федина-Дармохвал . Навчальна дисципліна «Методологія та організація наукових досліджень у початковій освіті» у підготовці магістрів початкової освіти/ О. С. Філоненко, А. А. Бобро . ВІТЧИЗНЯНИЙ І ЗАРУБІЖНИЙ ДОСВІД ; Особливості формування ефективної кадрової політики закладу освіти/ О. В. Самойленко, Н. М. Демченко, О. С. Філоненко.
Примірники :ВІТКЗ(1)
Вільні : ВІТКЗ(1)
Знайти схожі

2.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Пісоцький O. П.
Назва : Сформованість вербального інтелекту дітей 5–6 років
Місце публікування : Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки. - 2023. - 3. - С. 34-41 (Шифр 159.9(05)"540.3"+/Н 34-498238)
Предметні рубрики (Галузі знань):
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): інтелект, вербальний інтелект, вербальний інтелект дітей 5–6 років, мовленнєва компетентність дітей 5–6 років, здатність до узагальнень, здатність до висунення гіпотез
Анотація: У статті розглядається проблема розвитку та формування у дітей 5–6 років вербального інтелекту в освітньому процесі. Наголошується, що означена проблема є складовою актуального на сьогодні завдання дошкільної освіти розумового виховання дітей дошкільного віку. У статті автор вказує на основні компоненти, критерії та показники розвиненості вербального інтелекту дітей п’яти-шести років, у відповідності з якими було розроблено емпіричну методику. Крім того, акцентується увага на загальних показниках мовленнєвої компетент- ності (вербального інтелекту) дітей 5–6 років, які аналізується у дослідженні автором: вміння узагальнювати й класифікувати предмети за різними ознаками, виявляти гнучкість мислення, висувати припущення, експериментувати. brУ емпіричному дослідженні автором зафіксовано, що переважна більшість (55 %) старших дошкільників характеризується низьким рівнем розвиненості вмінь класифікувати й узагальнювати, проявляти гнучкість мислення, висувати гіпотези, експериментувати, 30 % дітей п’яти-шести років властивий середній рівень розвиненості вербального інтелекту. Найменше виявлено старших дош- кільників (15 %), які мають високий рівень сформованості вербального інтелекту. Вивчаючи виховні впливи вихователів з’ясовано, що для педагогів питання розвитку вербального інтелекту дітей 5–6 років в освітньому процесі є проблемним питанням. Зокрема дорослі недостатньо орієнтуються на пошукову діяльність старших дошкільників, у якій діти 5–6 років мають всі можливості узагальнюва- ти, висувати припущення, класифікувати, виявляти гнучкість мислення, експериментувати. Зафіксовано, що 70 % вихователів мають серйозні прогалини у знаннях технологічного змісту щодо процесу пошукової діяльності дітей старшого дошкільного віку, послідовності її етапів, необхідних матеріалів для її організації. Разом із тим, 80 % фахівців не змогли вказати, яке саме наповнення має бути у куточку для пошукової активності. Виявлено умови організації пошукової діяльності, на які орієнтуються вихователі: наявність необхідної інформації про вербальний інтелект та основні його ознаки, сприятлива атмосфера спілкування із дітьми, спеціально-створений і наповнений куточок у структурі предметно-розвивального середовища закладу дошкільної освіти, особливості педагогічної взаємодії з дітьми, використання пошукової активності у звичних для дітей видах діяльності. За результатами проведеного дослідження зроблено висновки про те, що: вихователі недостатньою мірою орієнтовані на розвиток і формування вербального інтелекту старших дошкільників; необхідно оптимізувати процес розвитку та формування вербального інтелекту дітей 5–6 років, створивши спеціальну програму формування здатності до узагальнень і висунення припущень і перевірити її експериментальним шляхом. Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация)
Знайти схожі

 
Статистика
за 29.05.2024
Кількість запитів 10097
Кількість відвідувачів 876
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя