Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронна бібліотека НДУ ім. Миколи Гоголя- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя (4052)Рідкісна книга (2)Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України (8)
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=урок<.>
Загальна кількість знайдених документів : 11
Показані документи с 1 за 11
1.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання :
Автор(и) : Кулик, Віра Миколаївна
Назва : Використання інноваційних технологій при підготовці й проведенні уроків зарубіжної літератури [Електронний ресурс] : З досвіду роботи вчителя російської мови і зарубіжної літератури Варвинської ЗОШ І–ІІІ ступенів Кулик Віри Миколаївни : навчально-методичний посібник
Вихідні дані : Ніжин; Варва: НДУ ім. М. Гоголя, 2010
Кільк.характеристики :40 с
Колективи : Варвинський районний методичний кабінет
Форма і об'єм ресурсу: Электрон. текстовые дан.
Примітки : Загл. с титул. экрана. - Электрон. версия печ. публикации
Ціна : Б.ц.
Предметні рубрики (Галузі знань): Викладання зарубіжної літератури в школі
Зміст : Поняття про інновацію, інноваційні технології в сучасній школі ; Поєднання на уроках літератури творчої випереджуючої роботи з ігровими технологіями ; ВАРІАНТИ УРОКІВ ; Театралізована вистава «Театр правди і відвертості» за твором М.В. Гоголя «Мертві душі» ; Інсценування частин творів Ф.М. Достоєвського, А.П. Чехова ; Інтерактивні види робіт на уроці ; Зразок сучасного уроку по твору Вольтера «Простак» ; ДОДАТОК ; Театр правди і відвертості: Урок за твором М. В. Гоголя «Мертві душі»/ В. М. Кулик.
Примірники :ВІТКЗ(1)
Вільні : ВІТКЗ(1)Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация)
Знайти схожі

2.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 371(05)/Н 34
Назва : Наш український дім [Електронний ресурс] : науково-популярний часопис для вчителів України та діаспори. № 1/2010
Вихідні дані : Ніжин: ПП Лисенко М. М., 2010
Кільк.характеристики :116 с
Колективи : Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя, Центр гуманітарної співпраці з українською діаспорою
Форма і об'єм ресурсу: Электрон. текстовые дан.
Примітки : Загл. с титул. экрана. - Электрон. версия печ. публикации
Ціна : 14.00 грн.
ББК : 74я5
Предметні рубрики (Галузі знань): Викладання біології в школі-- уроки-- розробки уроків
Дошкільне виховання-- ознайомлення з природою
Діти з вадами слуху
Викладання української літератури в школі-- позакласна робота
Нобелівські премії-- лауреати
Бібліотеки-- бібліотечний маркетинг
Викладання історії України в школі-- уроки-- розробки уроків
Дошкільне навчання-- довкілля
Населені пункти-- походження назв --Чернігівщина
Географіч. рубрики: Чернігівщина-- населені пункти-- походження назв
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): інформаційні потреби читачів--походження назв чернігівської області--літературні вечори
Зміст : Нова українська присутність у світі. Контекст східної діаспори та "четвертої хвилі еміграції"/ І. М. Ключковська. Українська діаспора в Португалії у дослідженнях португальских науковців/ В. М. Гнатюк. Українська культура 90-х рр. ХХ ст.: суперечливість засад процесу становлення/ М. В. Семенова. Минуле україни в романтичних історіях. Дівоча вежа у Судаку. Тополя. Приворотне чаклунство Добради. Жорстоке серце завойовника/ Є. М. Луняк. Нобелівські лауреати - українці за походженням/ Л. І. Шовкун, К. Ю. Фоменко. Штрихи до творчого портрету В. Домонтовича/ О. М. Капленко. Художній образ романського і готичного соборів/ Л. І. Драчук. Стилістичне використання порядкових числівників сучасної української літературної мови/ В. М. Пащенко. До питання про синтез мистецтв у творчості українських композиторів/ О. І. Булгакова. Особливості децентралізованої освіти Канади/ О. Б. Пулінець. Дистанційне навчання в системі вищої освіти/ О. С. Філоненко. Профілактика гендерного насилля як умова формування паритетної культури старшокласників/ Т. І. Бутурлим. Вивчення інформаційних потреб читачів наукової бібліотеки у контексті бібліотечного маркетингу/ Л. В. Коновал. Походження назв населених пунктів Чернігівської області/ Ю. М. Філоненко, О. С. Філоненко. "Я дерево, я сніг, я все, що я люблю. І, може, це і є моя найивща сутність..."/ І. О. Стребкова. Литературный вечер "Ужель та самая Татьяна?"/ Л. О. Левіна. Україна за часів гетьманування Івана Мазепи/ С. М. Крапив’янський. Психолого-педагогічний треніг для практичних психологів та соціальних педагогів "Формування навичок застосування контент-аналізу у психологічній діяльності"/ Т. І. Бутурлим. Узагальнюючий урок з теми: "Надорганізмові системи" (Біологія. 11 клас). Урок-гра "Слабка ланка"/ Н. П. Федорченко, Т. В. Федорченко. Портфоліо для дітей з вадами слуху/ Т. Ю. Діжовська. Вечір знайомств/ Т. М. Котляр. Конспект занаття з малювання: ознайомлення з предметним довкіллям. Тема: Місто, де я народився, "Святковий салют"/ Л. І. Ролік. Заповітні бажання. Сьома жертва/ Р. Шеклі ; пер. з нім. А. В. Ролік. Переклади поезій/ І. К. Харитонов.
Примірники :ВІТКЗ(1)
Вільні : ВІТКЗ(1)Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация)
Знайти схожі

3.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 74.58.268я43/В 11
Автор(и) : Мельничук, Олександр Володимирович
Назва : Вісник студентського наукового товариства [Електронний ресурс] . Вип. 7
Вихідні дані : Ніжин: НДУ ім. М. Гоголя, 2011
Кільк.характеристики :294 с
Колективи : Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Форма і об'єм ресурсу: Электрон. текстовые дан.
Примітки : Загл. с титул. экрана. - Электрон. версия печ. публикации. - Видання для читання є тільки в електронному вигляді
Ціна : Б.ц.
ББК : 74.58.268я43
Зміст : Функціональна транспозиція у системі повнозначних частин мови/ Л. Авраменко. Операції над многочленами з допомогою комп’ютера/ О. Албул. Географічне дослідження ойконімів Чернігівського Полісся та Північно-Дніпровської терасової низовинної фізико-географічної області/ Т. Армашевська. Функціональна транспозиція у системі повнозначних частин мови (на матеріалі творів Олеся Гончара)/ І. Артеменко. Організація музично-естетичної освіти у дитячій хоровій школі/ В. Астраханський. Конотативна лексика в ідіолекті І. П. Котляревського (на матеріалі поеми “Енеїда”)/ Т. Бахшиєва. Екстремальність режиму опадів у Ніжині в світлі змін глобального і регіонального клімату/ Ю. Білан. Сутність та напрямки емоційного розвитку дітей дошкільного віку у психолого-педагогічній науці/ І. Бовсуновська. Нестандартний урок – один із шляхів підвищення ефективності сучасного уроку/ І. Бойко. Опередження конфліктності у дитячому колективі/ Н. Бойко. Семантика та функціонування експресивів-іменників в ідіолекті І.Драча/ І. Савченко. Принцип урахування рідної мови у вправах для навчання лексичного матеріалу у підручнику Л. Биркун “Our English” для 5 класу/ В. Бреус. Cамотність як передумова суїцидального ризику осіб з емоційним вигоранням/ М. Броварець. Тест як один із засобів контролю навченості учнів іноземної мови/ Л. Бурда. Функціонування спортивної термінології в сучасній українській мові/ Н. Бур’ян. Особливості уявлень про добро і зло в різних соціальних групах/ Є. Василевський. Реалізація принципу комунікативності у вправах для навчання говоріння у підручнику О.Карп’юк English для 6 класу/ Л. Васильченко. Організаційно-педагогічні умови формування комунікативної культури дошкільників засобами гри/ Ю. Ващенко. Образ самотності: до постановки проблеми/ Т. Вершок. Педагогічні умови формування у старших дошкільників узагальнених уявлень про соціально схвалювальні та неприйнятні форми і засоби самовираження/ Т. Виницька. Джигсо, як ефективний метод підвищення якості навчального процесу/ О. Гамза. Шляхи оптимізації навчання аудіювання в загальноосвітніх навчальних закладах/ О. Гамрецька. Особливості профілактики негативних проявів у поведінці дошкільників, що зумовлені кризами психовікового розвитку/ Т. Гаценко. Зміст педагогічної роботи по формуванню у дітей старшого дошкільного віку відповідального ставлення до природного довкілля/ В. Горбань. Організаційно-педагогічні умови розвитку інтересу старших дошкільників до художньо-перетворювальної (дизайнерської) діяльності/ С. Гринь. Лексико-семантична група “дендролексема” у творах Євгена Гуцала/ О. Грисюк. Сніговий покрив як одна з умов перезимівлі сільськогосподарських культур за сучасних особливостей зміни клімату/ Ю. Гриценко. Соціальна компетентність дошкільників як умова попередження відхилень у їх поведінці/ І. Довгаль. Рок-музика як явище культури другої половини хх століття/ О. Довгаль. Початковий етап в археографічній спадщині О. М. Лазаревського/ О. Довгополий. Запам’ятовування лексичних одиниць/ Ю. Довматенко. Дослідження творчості Володимира Винниченка в дорадянську й радянську добу/ Л. Дубинська. Збагачення словника дітей старшого дошкільного віку в театрально-ігровій діяльності/ О. Дудка. До проблеми профілактики негативних проявів у поведінці дошкільників, зумовлених несприятливою адаптацією до ДНЗ/ М. Єщенко. Гендерні відмінності формування першого враження у соціальній взаємодії/ В. Жажковська. Український анекдот: етнолінгвістичний аспект/ Л. Журавська. Предметно-розвивальне середовище як засіб формування соціальної компетентності старших дошкільників/ Я. Зайцева. Україна в умовах глобалізації/ М. Замана. Характеристика моделі організації валеологічного виховання у ДНЗ/ Ю. Іваниченко. Форми і методи забезпечення рухової активності дошкільників в умовах ДНЗ/ А. Івашко. Лексичні запозичення в сучасних ЗМІ/ А. Іващенко. Лексико-семантичне поле “добро” в творчості Т. Г. Шевченка/ Ю. Іващенко. Банківська система України: проблеми та перспективи її розвитку/ Т. Іллющенко. До сутністі поняття “музично-виконавська діяльність”/ О. Кавун. Відсутній дискурс/ М. Казаков. Оказіональні номінації жінки в ідіолекті Миколи Вінграновського/ Ю. Кандиба. Формування у школярів потреби у здоровому способі життя в практиці роботи класного керівника сучасної школи (за результатами педагогічної практики)/ Т. Кармазін. Організація дослідницької діяльності дошкільників в екологічному вихованні/ А. Карпенко. Мовленнєві особливості дітей різної статі/ Л. Кательницька. Фразеологічні одиниці у синтаксичній функції підмета/ А. Кисла. Формування культури поведінки дошкільників як превентивної основи попередження негативних проявів у їх поведінці/ Д. Кізенко. Неповні речення як засіб стилізації розмовності в ідіолекті Григора Тютюнника/ Ю. Клунок. Засоби, форми та методи забезпечення у дітей старшого дошкільного віку уявлень про здоровий спосіб життя/ М. Козачок. Особливості використання гри як основної форми роботи у навчанні та вихованні дітей дошкільного віку/ А. Колесник. Лексична виразність сучасної дитячої поезії/ М. Кононенко. Імпреза як інноваційна форма особистісного і професійного зростання майбутніх соціальних педагогів/ Д. Конончук. Особливості формування мовленнєвої компетентності у старших дошкільників/ І. Кравченко. Морально-етичне виховання дітей старшого дошкільного віку засобами українського фольклору/ І. Кріль. Лексичні особливості пирятинських говірок/ О. Кузьменко. Народні назви рослин як вияв української ментальності: лексико-семантичний аспект/ К. Кузьмич. Герой-експериментатор у романістиці Володимира Винниченка: між розумом та інстинктом/ Н. Кулибка. Вплив серцево-судинних захворювань на психіку людини/ А. Кульбака. Структурні компоненти та рівні сформованості взаємодії старших дошкільників з культурою рідного краю/ Т. Куриленко. Роль темпорального компонента в формировании образов персонажей в повести А.С. Пушкина “Капитанская дочка”/ И. Ландар. Концепція часу в Біблії/ І. Лисенко. Функціонування синонімів-прикметників у художньому мовленні П.Куліша/ Т. Лисенко. Особливості особистісних переживань підлітків із дистантних сімей/ С. Максименко. Педагогічні умови розвитку словесної творчості дітей дошкільного віку/ Г. Мішенко. Психологічний вплив сім’ї на спілкування старшокласників/ Л. Міщенко. Етапи створення тестових завдань з німецької мови/ А. Нагорна. Естетична природа Новозавітних апостольських послань/ Я. Наливайко. Темпоральні прислівники в художньому мовленні Євгена Гуцала/ Я. Наріжна. Використання особистісно-зорієнтованих технологій виховання у попередженні негативних проявів у поведінці дошкільників/ Н. Недоля. Прийоми для організації навчання письма/ К. Нестеренко. “Художній мотив” та “образ” : процес становлення понять/ О. Нестеренко. Спаський собор - невід’ємна частина національного архітектурно-історичного заповідника “Чернігів стародавній”/ Ю. Ніжинець. Сучасний стан освітнього комплексу Івано-Франківської області/ Н. Огій. Вплив музичного мистецтва на чуттєво-емоційну сферу людини/ В. Ожема. Особливості діалектної лексики Борзнянщини/ О. Онищенко. Сутність гуманістичного виховання у період дошкільного дитинства/ Т. Онікієнко. Лексико-фразеологічні особливості роману Валерія Шевчука “Дім на горі”/ О. Остапенко. Локативний компонент при префіксальних дієсловах переміщення у художньому мовленні М.Стельмаха/ Т. Остапець. Профілактика девіантної поведінки у підлітків/ І. Откидач. Застосування вибіркового методу для прогнозування у навчальному закладі/ А. Павлюк. Євроклуб як форма організації позакласної роботи учнів з іноземної мови/ О. Пархоменко. Неблагополучна сім’я як фактор несприятливої соціалізації дітей дошкільного віку/ І. Педора. Використання дидактичних ігор на заняттях в дошкільних навчальних закладах/ А. Перевера. Драматизація на уроках англійської мови/ К. Петренко. Особливості організації навчання інтенсивного читання в середній загальноосвітній школі/ Є. Плінь. Проблема соціально-правового захисту “дітей вулиці” в Україні/ Ю. Попильницька. Педагогічні умови організації спілкування старших дошкільників в умовах ДНЗ та сім’ї/ О. Ребенок. Функціональний стиль преси та публіцистики/ Р. Резниченко. Парцеляція членів речення в художньому мовленні Марії Матіос/ В. Рогальчук. Інтерактивні технології як засіб оптимізації навчально-виховного процесу загальноосвітньої школи/ О. Розенко. Викладачі Ніжинської вищої школи (1933–1941рр.)/ С. Рой. Сутність організаційної культури та її структура/ Л. Романенко. Лікарські рослини болотного копмлексу “лінічеве болото” (Чернігівська область)/ О. Савенко. Теоретичне обґрунтування проблеми комунікативної культури вихователя у спілкуванні з обдарованими дітьми/ Н. Салівон. Особенности изучения произведений малых эпических жанров на уроках литературы в 5-9 классах/ А. Сероус. Різновиди неусвідомленої внутрішньої каузації у причинових конструкціях простого речення (на матеріалі художнього мовлення письменників літературної організації “Плуг”)/ І. Симоненко. Формування творчих здібностей старших дошкільників у театралізованій діяльності/ Н. Скрильнікова. Навчання англомовної лексики дітей дошкільного віку/ К. Следь. Формування стоку Остра в районі Ніжина під впливом сучасних кліматичних умов/ А. Соболь. “Чарівна квітка України”/ А. Співак. Деякі аспекти біології горобця хатнього (passer domesticus) в Ніжині/ Н. Стрілко. Гендерно-марковані фемнінні та маскулінні особливості німецької мови у функціональному стилі публіцистики/ З. Трясухо. Формування творчих здібностей старших дошкільників в театралізованій діяльності/ Н. Устенко. Організаційно педагогічні умови сюжетно - рольової гри при вихованні мовленнєвої особистості/ Я. Францух. Використання конструктивних стилів педагогічного спілкування вихователем ДНЗ у роботі з дітьми дошкільного віку з неповних сімей/ В. Хніпель. Особливості соціально-педагогічного потенціалу позитивно спрямованих неформальних молодіжних об’єднань/ Ю. Храменко. Трансформаційні процеси у розвитку аграрного сектора Чернігівської області/ А. Чеверда. Адміністративно-територіальна реформа на Полтавщині: створення округів у 1925-1930 рр./ Л. Черевко. Семантичне розмежування предикативних прислівників (на матеріалі творів Михайла Стельмаха)/ Г. Чешко. Переживання щастя як екзистенційної цінності/ А. Шафранова. Давальний об’єкта у структурі речення (на матеріалі художніх творів О.П.Довженка)/ Л. Шепель. Емпіричне вивчення організаційно-педагогічних умов використання досвіду педагогів ХХ століття щодо попередження негативних проявів у поведінці дошкільників у сучасному ДНЗ/ Н. Шимко. Формування елементарних математичних уявлень у дітей дошкільного віку в педагогіці М.Монтессорі та їх розвиток у сучасних умовах/ Т. Шусть. Вплив культурно-освітнього рівня сім’ї на підготовку дитини в ДНЗ/ Т. Юхименко.
Примірники :ВІТКЗ(1)
Вільні : ВІТКЗ(1)Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация)
Знайти схожі

4.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 15/Н 34
Назва : Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки [Електронний ресурс] : Науковий журнал. № 7
Вихідні дані : Ніжин: НДУ ім. М. Гоголя, 2012
Кільк.характеристики :258 с
Колективи : Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Серія: Наукові видання Ніжинської вищої школи
Форма і об'єм ресурсу: Электрон. текстовые дан.
Примітки : Літ. в кінці кожної статті. - Загл. с титул. экрана. - Электрон. версия печ. публикации
Ціна : 60.08 грн.
ДРНТІ : 15.81.21
ББК : 88я5 + 74я5
Предметні рубрики (Галузі знань): Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності
Якість освіти
Підготовка майбутніх вчителів початкової школи
Підготовка майбутніх вчителів української мови та літератури
Виховання-- школи-інтернати
Інклюзивна освіта
Управління ВНЗ
Соціальний педагог-- Професійна діяльність
Науково-дослідна діяльність студентів
Викладання української літератури в школі
Урок української літератури
Викладання української мови в школі
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): українські літературознавці--вчені-методисти
Зміст : МЕТОДОЛОГІЯ І ТЕОРІЯ ПЕДАГОГІКИ ; Теоретичні аспекти формування готовності юнаків шкіл-інтернатів до виконання ролі сім’янина/ А. І. Грітчина. Сутність професійної комунікації у педагогічній освіті/ К. А. Дмитренко. Готовність педагога до інклюзивної освіти/ Н. Б. Зброєва. Відповідальне ставлення до здоров’я як педагогічна проблема/ Є. І. Коваленко. Постпенітенціарний соціальний супровід неповнолітніх/ В. В. Коваль. Основні підходи до інтерпретації креативності в зарубіжних дослідженнях/ Л. М. Мороз. Проблема якості освіти у вищих педагогічних навчальних закладах України/ Л. О. Петриченко. Мотивація дошкільного працівника як основа заохочення до самовдосконалення/ Л. М. Притуляк. Сучасні проблеми у підлітковому середовищі та їх вплив на вживання психоактивних речовин/ О. Є. Суєтіна. Генезис класичних функцій управління в сучасному педагогічному ВНЗ/ А. А. Харківська. Нормативно-правовий аспект проблеми заохочення дошкільних працівників до самовдосконалення в Україні/ А. І. Чаговець. МЕТОДИКА НАВЧАННЯ І ВИХОВАННЯ ; Аналіз існуючих методик навчання комп’ютерних технічних засобів навчання студентів педагогічних університетів та визначення проблеми дослідження/ О. С. Білєр. Психологічний підхід дослідження усного мовлення у дітей з дизартріями/ А. А. В. Голуб. Виховання толерантності у підлітків у контексті формування превентивного виховного середовища загальноосвітнього навчального закладу/ В. Б. Нечерда. Особливості формування комунікативної компетентності молодших школярів шкіл-інтернатів/ А. С. Толкачова. БУГАЙКІВСЬКІ ЧИТАННЯ ; Театральні зустрічі як ефективний засіб розвитку ключових компетентностей студентів педагогічних коледжів/ Т. В. Бабійчук. Філологічний аналіз художнього тексту як необхідний різновид науково-навчальної діяльності у системі шкільної освіти/ Т. П. Беценко. Реалізація принципу перспективності й наступності у виробленні текстотвірних умінь (говоріння) учнів 5-9 класів на уроках української мови/ О. П. Божко. Вивчення перехідних процесів у лексико-граматичних розрядах прикметників/ В. М. Бойко, Л. Б. Давиденко. Використання біографічної схеми під час вивчення образів-персонажів у школі/ Ю. І. Бондаренко. Культурологічний принцип вивчення української літератури в основній школі/ В. О. Братко. Прихований навчальний план програм із української літератури для старших класів загальноосвітньої школи/ Т. І. Бутурлим. Джерела та визначальні спрямування у пошуках змісту нових форм і методів роботи вчителя української літератури/ О. І. Вертій. Теоретичне обгрунтування методики монографічного вивчення літератури в науковій спадщині Т. Ф. і Ф. Ф. Бугайків/ А. О. Вітченко, А. Ю. Вітченко. Роль методу проектів у фаховій підготовці майбутніх учителів української мови/ Н. М. Голуб, Л. І. Проценко. Формування мовленнєвої компетентності майбутніх вихователів у процесі викладання української мови за професійним спрямуванням/ Л. О. Дворецька. Вивчення літератури соцреалізму в старших класах профільної школи/ М. С. Довіна. Консультації як форма вивчення літератури у виші/ С. О. Жила. Збагачення мовлення учнів 5-7 класів лексикою з національно-культурним компонентом/ Т. М. Левченко. Прес-конференція як організаційна форма вивчення української літератури у ВНЗ/ О. О. Лілік. Комунікативні завдання з української мови та літературного читання на сторінках періодичних видань для дітей молодшого шкільного віку/ О. М. Марущак. Літературознавча проблема вивчення поняття "позасюжетні елементи" на уроках української літератури в старших класах/ О. В. Міщенко. Особливості вивчення творчості Ф. Стендаля на засадах культурологічного підходу/ О. О. Покатилова. Вивчення дієслів недоконаного виду у вищих навчальних закладах/ Т. В. Чубань. Система мультимедійних вправ на уроках української мови в 3-4 класах/ О. В. Чупріна. Формування загальнокультурної компетентності учнів на факультативних заняттях в основній школі/ З. О. Шевченко. Методична спадщина Т. Ф. та Ф. Ф. Бугайків і сучасний урок літератури/ В. І. Шуляр. ПРОФЕСІЙНА ПІДГОТОВКА ; Актуальні проблеми професійної підготовки студентів творчих спеціальностей педагогічних ВНЗ: принципи удосконалення освітньо-професійної програми/ В. М. Бескорса. Педагогічні умови формування соціальної відповідальності майбутнього вчителя/ О. М. Кочерга. Модель комунікації в організаційній діяльності соціального педагога загальноосвітнього навчального закладу/ Т. С. Острянко. Підготовка компетентних фахівців в області інформаційних технологій - соціальне замовлення, обумовлене інформатизацією сучасного суспільства/ Т. В. Отрошко. Модель формування спеціаліста технічної галузі/ А. В. Саркісова. Теоретичні засади технології формування критичного мислення майбутніх учителів початкової школи/ Л. І. Ткаченко. Науково-дослідницька діяльність студентів - передумова випереджувального саморозвитку фахівця/ І. В. Фролова. Вплив навчального процесу на рівень підготовки майбутніх учителів фізико-математичних спеціальностей до застосування комп’ютерної графіки/ Г. І. Швецова. ВІТЧИЗНЯНИЙ І ЗАРУБІЖНИЙ ДОСВІД ; Непересічна постать визначного педагога і вченого-хіміка в історії розвитку кафедри хімії Гоголівського вишу/ Н. І. Лукашова. Заохочення кадрів дошкільного профілю в історії вітчизняної педагогічної думки (друга половина XIX- початок XX ст.) - ступінь дослідження прблеми/ В. В. Яценко.
Примірники :ВІТКЗ(1)
Вільні : ВІТКЗ(1)Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация)
Знайти схожі

5.

Форма документа : Стаття зі збірника (однотомник)
Шифр видання : 15/Н 34
Автор(и) : Шуляр, Василь Іванович
Назва : Методична спадщина Т. Ф. та Ф. Ф. Бугайків і сучасний урок літератури [Електронний ресурс]
Колективи : Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Місце публікування : Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки: Науковий журнал/ Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя. - Ніжин: НДУ ім. М. Гоголя, 2012. - № 7. - С. 193-197 (Шифр 15/Н 34-089430)
Форма і об'єм ресурсу: Электрон. текстовые дан.
Примітки : Загл. с титул. экрана. - Электрон. версия печ. публикации
ББК : 88я5 + 74я5 Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация)
Знайти схожі

6.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання :
Назва : Методика викладання інформатики [Електронний ресурс]
Вихідні дані : б/м: б/в, б/р
Форма і об'єм ресурсу: Электрон. текстовые дан.
Примітки : Автори та вихідні дані видання не вказані. - Загл. с титул. экрана
Ціна : Б.ц.
Предметні рубрики (Галузі знань): Викладання інформатики в школі
Зміст : Інформатика як навчальний предмет. Предмет та методи інформатики. Цілі і задачі навчання інформатики в загальнооосвітній середній школі ; Урок інформатики. Типи уроків. Вимоги до уроку інформатики ; Розвиток i виховання учнiв у процесi навчання iнформатики ; Органiзацiйнi форми навчання iнформатики ; Структура завдань з інформатики ; Психолого-педагогічні основи навчання інформатики ; Методи навчання iнформатики з використанням НIТ ; Типологія ППЗ ; Психолого-педагогічні основи розробки педагогічних програмних засобів ; Тестування при навчанні інформатики ; Перевірка і оцінювання результатів навчання інформатики ; Психолого-дидактичний аналіз помилок учнів при навчанні інформатики та шляхи їх попередження і усунення ; Роль загальних розумових дій і прийомів розумової діяльності у навчанні інформатики ; Профільна диференціація з інформатики ; Формування інформаційної культури участників навчально-виховного процесу ; Дифренційоване навчання інформатики. Профільна диференціація ; Масові заходи позакласної роботи з інформатики ; Факультативні курси з інформатики ; Гуртки з інформатики ; Позакласна робота з інформатики ; Застосування інтерактивних методик на уроках інформатики ; Форми організації навчальної роботи учнів на уроках інформатики ; Дидактичні особливості уроку інформатики ; Типологія уроків інформатики ; Сучасна шкільна інформатична освіта ; Вплив комп’ютера на здоров’я користувача
Примірники :ВІТКЗ(1)
Вільні : ВІТКЗ(1)Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация)
Знайти схожі

7.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 15/Н 34
Назва : Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки [Електронний ресурс] : Науковий журнал. № 1 : I мистецько-педагогічні читання пам’яті професора О. Я. Ростовського "Актуальні проблеми мистецької освіти"
Вихідні дані : Ніжин: НДУ ім. М. Гоголя, 2017
Кільк.характеристики :214 с
Колективи : Міністерство освіти і науки України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Серія: Наукові видання Ніжинської вищої школи
Форма і об'єм ресурсу: Электрон. текстовые дан.
Примітки : Літ. в кінці кожної статті. - Загл. с титул. экрана. - Электрон. версия печ. публикации
Ціна : Б.ц.
ДРНТІ : 15.81.21
ББК : 88я5 + 74я5
Предметні рубрики (Галузі знань): Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя-- праці викладачів
Зміст : МЕТОДОЛОГІЯ І ТЕОРІЯ ПЕДАГОГІКИ ; Сутність і компонентна структура музично-стильових уявлень майбутніх учителів музики/ Н. В. Ашихміна. Науково-педагогічне визначення етапів підготовки майбутніх учителів початкової школи до музично-естетичного виховання учнів/ В. В. Богданович. Понятійний тезаурус проблеми формування поліхудожнього світогляду майбутнього вчителя музики/ Ван Яюєци. Теоретико-методологічні основи формування досвіду ціннісного ставлення до музичного мистецтва/ В. С. Вергунова. Сучасний урок музичного мистецтва: проблеми та перспективи/ О. М. Грисюк. Теоретична концептуалізація процесу формування готовності майбутнього вчителя музичного мистецтва до інструментально-виконавської діяльності/ Л. В. Гусейнова. Формування ціннісних орієнтацій молодших школярів засобами музичного мистецтва як психолого-педагогічна проблема/ О. О. Морозова. Методологічні засади формування художніх орієнтацій старшокласників в умовах позашкільної освіти/ Л. І. Паньків. Системно-холістичний контекст методичної підготовки майбутнього вчителя музики на засадах праксеологічного підходу/ Є. М. Проворова. Художньо-творча синестезійність особистості в контексті інтеграції мистецтв/ О. К. Рахманова. Розвиток загальної музичної освіти: наступність і спадкоємність/ О. Ф. Руденко. Мелодичний слух як базова здібність у процесі формування музично-інтонаційного мислення/ О. В. Спіліоті. МЕТОДИКА НАВЧАННЯ І ВИХОВАННЯ ; Забезпечення вчителем особистісно орієнтованого мистецького навчання і виховання учнів/ С. С. Горбенко. Формування асоціативного мислення майбутніх учителів музики в процесі диригентсько-хорової підготовки/ О. Ю. Горожанкіна, Н. В. Риженко. Специфіка і зміст підготовки студентів до керівництва ансамблевим музикуванням школярів/ Ван Чжун. Специфіка й структура виконавського артистизму майбутніх викладачів вокалу та педагогічні принципи його вдосконалення/ Ван Чень. Педагогічні умови розвитку творчих здібностей учнів шкіл мистецтв засобами електронного музичного інструментарію/ В. В. Марцинів. Аспекти зростання музично-естетичної компетентності учасників хорового колективу в школах мистецтв/ А. І. Мащенко. Теоретичне обґрунтування змісту та методики формування музично-педагогічної культури майбутнього вчителя початкових класів і музики/ В. В. Мішедченко. Методичне забезпечення балетмейстерської підготовки майбутніх учителів хореографії/ О. М. Пархоменко. Вплив ціннісних орієнтацій на формування професійних переконань майбутніх учителів хореографії/ Ю. О. Ростовська. Музично-драматична діяльність як засіб формування творчої індивідуальності/ Я. В. Хмелюк. Структурні компоненти формування мотивації до музично-педагогічної діяльності в студентів педагогічних коледжів/ Л. В. Хоменко. ПРОФЕСІЙНА ПЕДАГОГІКА ; Професійна підготовка майбутнього вчителя музичного мистецтва в умовах інформатизації освітнього простору/ Ю. Ф. Дворник. Принцип адаптації у формуванні готовності майбутнього вчителя музичного мистецтва до професійної самореалізації/ Т. В. Дорошенко. Взаємодія навчальних дисциплін у професійній підготовці майбутніх учителів музики/ Л. В. Костенко. Реалізація базових компетентностей у фаховій діяльності майбутнього вчителя музичного мистецтва/ М. А. Михаськова. Компонентна структура рефлексивних умінь майбутніх учителів музики/ Мінь Шаовей. Ефективна організація самостійної роботи студентів – важлива умова формування професійної компетентності майбутніх учителів музики/ Т. Д. Пухальський. Фортепіанна підготовка як складова професійного становлення майбутнього вчителя музики/ В. В. Ревенчук. Мотивація музично-виконавської діяльності як характеристика спрямованості особистості майбутнього вчителя музичного мистецтва/ І. О. Ростовська. Формування методичної компетентності майбутніх учителів музики через емоційне сприйняття творів хорового мистецтва/ Л. А. Теряєва. Формування естетичної компетентності у фаховій підготовці майбутніх соціальних працівників/ С. Р. Хлєбік. Проблеми вокально-технічного розвитку майбутніх вчителів музики та шляхи їх подолання/ Т. Г. Шафарчук, Мен Ян. ВІТЧИЗНЯНИЙ І ЗАРУБІЖНИЙ ДОСВІД ; Основні напрямки репертуару навчальних оркестрів народних інструментів (на матеріалі оркестру НДУ імені Миколи Гоголя)/ Н. Л. Біла, М. О. Шумський. Програми з музики кінця ХХ – початку ХХІ ст. у контексті розвитку музичних здібностей: сучасний вимір/ О. В. Коваль. Традиції та інновації в системі музично-інструментальної підготовки/ Т. В. Ляшенко. Культурно-освітні передумови підготовки майбутніх учителів музики в Україні у другій половині ХХ ст./ Н. І. Остапенко. Реалізація концепції особистісно орієнтованої музичної освіти школярів України на межі тисячоліть/ Т. В. Раструба.
Примірники :ВІТКЗ(1)
Вільні : ВІТКЗ(1)Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация)
Знайти схожі

8.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 371(075.8)/О-75
Автор(и) : Пихтіна, Ніна Порфиріївна, Тукач, Ірина Іванівна
Назва : Основи педагогічної техніки [Електронний ресурс] : хрестоматія
Вихідні дані : Ніжин: НДУ ім. М. Гоголя, 2016
Кільк.характеристики :628 с
Колективи : Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Форма і об'єм ресурсу: Электрон. текстовые дан.
Примітки : Загл. с титул. экрана. - Электрон. версия печ. публикации
Ціна : Б.ц.
УДК : 371(075.8)
ББК : 74я73
Предметні рубрики (Галузі знань): Педагогічна техніка-- підручники та посібники для ВНЗ-- хрестоматії
Зміст : ПЕДАГОГІЧНА МАЙСТЕРНІСТЬ І ПЕДАГОГІЧНА ТЕХНІКА ВИХОВАТЕЛЯ ДНЗ ; Педагогічна майстерність/ І. А. Зязюн. Профессиональные способности педагога/ М. И. Станкин. "Искусство быть другим"/ В. Леви. ПСИХОТЕХНІКА ТА ПЕДАГОГІЧНА ТЕХНІКА У ДІЯЛЬНОСТІ ВИХОВАТЕЛЯ ДНЗ ; УЯВА ЯК ПСИХОЕНЕРГЕТИЧНА ОСНОВА ТВОРЧОСТІ В ПРОФЕСІЙНІЙ ДІЯЛЬНОСТІ ; Логіка уяви/ Л. І. Шрагіна. Психологія взаєморозуміння. Уява/ І. М. Юсупов. Робота актора над собою/ К. С. Станіславський. УВАГА І СПОСТЕРЕЖЛИВІСТЬ ВИХОВАТЕЛЯ ДНЗ ; Психолого-педагогічні умови майстерної взаємодії в педагогічному спілкуванні/ І. А. Зязюн. Робота актора над собою. Творча увага/ К. С. Станіславський. МАЙСТЕРНІСТЬ САМОРЕГУЛЯЦІЇ ПСИХОФІЗИЧНОГО САМОПОЧУТТЯ ЯК ЕЛЕМЕНТ ЕМОЦІЙНО-ПОЧУТТЄВОЇ СФЕРИ ФАХІВЦІВ ; Внутрішня техніка вчителя. Майстерність у керуванні психічним самопочуттям/ І. А. Зязюн. Основы профессионального самовоспитания будущего учителя/ С. Б. Елканов. Подсознание может всѐ!/ Д. Кехо. Жизнь после потери/ Б. Дейтс. Як допомогти дітям пережити втрату близької людини/ Н. Козина. Как сказать ребенку о…/ П. Коулмен. Я – это Я, или Как стать счастливым/ М. Мольц. Игры, в которые играют... : Психологический практикум/ Н. В. Самоукина. ЗОВНІШНЯ ТЕХНІКА ТА ЗОВНІШНЯ ЕСТЕТИЧНА ВИРАЗНІСТЬ ВИХОВАТЕЛЯ ДНЗ ; Зовнішній вигляд учителя. Основи мімічної і пантомімічної виразності/ І. А. Зязюн. Основы искусства речи. Книга о науке убеждать/ П. Сопер. Жесты в педагогическом процессе/ Е. А. Петрова. Язык одежды/ сестры Сорины. Психология мимики. Как читать мысли по лицу/ Б. Альфред. Гроссмейстер общения/ С. Дерябо, В. Ясвин. КУЛЬТУРА МОВИ І ТЕХНІКА МОВЛЕННЯ ЯК ОСНОВНІ ПРОФЕСІЙНІ ІНСТРУМЕНТИ У ПЕДАГОГІЧНІЙ ДІЯЛЬНОСТІ ВИХОВАТЕЛЯ ДНЗ ; Педагогічна майстерність/ І. А. Зязюн. Педагогічна розповідь як фрагмент педагогічної діяльності/ І. А. Зязюн. Курс на майстерність/ Б. А. Буяльський. Виразне читання/ Л. О. Горбушина, А. П. Ніколаїчева. Дихання і голос як елементи педагогічної техніки ; Робота актора над собою. Робота над собою у творчому процесі втілення. Дикція та спів/ К. С. Станіславський. Імідж – шлях до успіху. Ваш голос/ Л. Браун. Культура і техніка мовлення вчителя/ В. П. Чихачов. Основи культури мовлення/ Н. Д. Бабич. Людське слово могутнє/ Л. О. Введенська, Л. Г. Павлова. Живе слово/ Т. О. Ладиженська. Робота актора над собою. Робота над собою у творчому процесі втілення. Мова на сцені/ К. С. Станіславський. Дикція як елемент педагогічної техніки ; Поезія усного слова/ Б. А. Буяльський. Рекомендації щодо техніки мовлення вголос/ А. Прянишников. Основи сценічної майстерності/ І. П. Горянська. Риторика в интеллектуальных играх и тренингах/ Д. Х. Вагапова. Основы искусства речи. Книга о науке убеждать/ П. Сопер. Профессиональные способности педагога/ М. И. Станкин. ОСОБЛИВОСТІ ПРОФЕСІЙНОГО СПІЛКУВАННЯ В ДІЯЛЬНОСТІ ВИХОВАТЕЛЯ ДНЗ ; ОСНОВИ КОМУНІКАТИВНОЇ ТЕХНІКИ ВИХОВАТЕЛЯ ДНЗ ; Майстерність педагогічного спілкування/ І. А. Зязюн. Комунікативність учителя/ І. А. Зязюн. Професійно-педагогічне спілкування, його сутність і структура/ І. А. Зязюн. Учителеві про педагогічне спілкування. Схильність педагога до спілкування та способи його самовиховання/ В. А. Кан-Калик. Основи педагогіки спілкування/ І. І. Риданова. Практикум з педагогічної технології/ Н. Є. Щуркова. Сучасний урок у початкових класах. Особистісно орієнтоване спілкування/ О. Я. Савченко. Психологічний контакт педагога та учня як умова успішної профілактики відхилень у поведінці школярів/ Л. Б. Філонов. Психологія взаєморозуміння/ І. М. Юсупов. Игры, в которые играют... : Психологический практикум/ Н. В. Самоукина. ОСНОВИ РЕФЛЕКСИВНОГО ТА НЕ РЕФЛЕКСИВНОГО СЛУХАННЯ В ПРОФЕСІЙНІЙ ДІЯЛЬНОСТІ ; Я вас слухаю.../ І. Атватер. Гроссмейстер общения/ С. Дерябо, В. Ясвин. Риторика в интеллектуальных играх и тренингах/ Д. Х. Вагапова. Педагогічна майстерність як мистецька дія в театрі/ І. А. Зязюн. МАЙСТЕРНІСТЬ ПУБЛІЧНОГО ВИСТУПУ. ОСОБЛИВОСТІ ЧИТАННЯ ПСИХОЛОГІЧНОЇ ЛЕКЦІЇ ; Мистецтво говорити/ І. Томан. Як виробляти впевненість у собі і впливати на людей, виступаючи публічно/ Д. Карнегі. Искусство убеждать/ В. П. Шейнов. 101 совет оратору/ Р. Гандапас. Практический психолог в школе. Лекции, консультирование, тренинги/ Н. В. Самоукина. ДІАГНОСТИКА ПРОФЕСІЙНИХ ПЕДАГОГІЧНИХ ЗДІБНОСТЕЙ ВИХОВАТЕЛЯ ДНЗ ; Учитель как объект психологического исследования/ Е. И. Рогов. Профессиональные способности педагога/ М. И. Станкин.
Анотація: Хрестоматія включає джерела вітчизняних та зарубіжних авторів щодо сутності і складових педагогічної техніки. Тексти підібрано відповідно до розділів і тем навчальної та робочої програм дисципліни "Основи педагогічної техніки". Доцільна для використання при підготовці до семінарів і лабораторних занять з дисципліни. Може бути корисною студентам усіх педагогічних та споріднених спеціальностей (соціальна педагогіка і соціальна робота, практична психологія) та викладачам.
Примірники :ВІТКЗ(1)
Вільні : ВІТКЗ(1)Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация)
Знайти схожі

9.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 378.001-057.87/В 53
Автор(и) : Мельничук, Олександр Володимирович
Назва : Вісник студентського наукового товариства [Електронний ресурс] : збірник наукових праць студентів, магістрантів і аспірантів. Вип. 22
Вихідні дані : Ніжин: НДУ ім. М. Гоголя, 2019
Кільк.характеристики :321 с
Колективи : Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Форма і об'єм ресурсу: Электрон. текстовые дан.
Примітки : Загл. с титул. экрана. - Электрон. версия печ. публикации. - Видання для читання є тільки в електронному вигляді
Ціна : Б.ц.
УДК : 378.001-057.87
Зміст : Природничо-географічні науки ; Торнадо на території України: особливості утворення/ Д. О. Глушко. Вплив соціальних мереж на учнів 8-11 класів: сучасний стан проблеми/ Л. І. Мінчукова. Сучасні агрокліматичні умови вирощування озимих культур на Чернігівщині/ О. О. Тригубенко. Фізико-математичні науки, інформатика ; Комплексні числа та їх застосування/ Д. В. Жугров. Многочлени при вивченні алгебри в загальноосвітній школі/ Н. С. Ковальчук. Статистичний аналіз результатів тестування засобами програмного середовища R/ М. О. Макаренко. Історія, право, політологія ; Технічні підприємства тростянецької економії фірми "Л. Є. Кенінг – спадкоємці" кінця ХІХ – початку ХХ ст./ П. І. Максименко. Партизанський рух на Чернігівщині: особистісний вимір (з розповідей Петра Кропив’янського)/ А. П. Семенюк. Міфи та історичні реалії образу князя Володимира Великого у творчому доробку професора В. М. Рички/ Є. М. Страшко, В. П. Козлов. Динаміка політичного представництва жінок в Ніжинській міській раді (1994-2015): ресурс модернізації міського самоврядування/ Є. М. Страшко, В. В. Луценко. Наполеонівські плани щодо України/ Є. О. Циганок. Соціально-економічні науки ; Сутність та основні етапи розробки товарної політики підприємства/ М. П. Щербак. Філологічні науки ; Методичні засади формування читацьких умінь учнів середнього шкільного віку на уроках української літератури/ А. І. Аненко. Художня рецепція роману Ф. С. Фіцджеральда "Великий Гетсбі" в екранізації База Лурмана 2013 року/ В. П. Васецька. Речення з однорідними підметами в художньому мовленні І. Багряного/ А. В. Даниленко. Семантико-стилістичний аспект військової терміносистеми сучасної української мови/ А. О. Десятник. Вербалізація тривожного стану людини засобами української фразеології/ Д. П. Донська. Урок в умовах особистісно-зорієнтованого навчання/ Н. О. Єсипенко. Стильові пошуки М. Коцюбинського крізь призму еволюції його творчості/ Г. І. Коваленко. Проблематика роману Софії Андрухович "Фелікс Австрія"/ В. В. Лисенко. Домінантні маркери ідіолекту Валер’яна Підмогильного/ А. С. Мельник. Іноземні мови ; Можливості мобільних технологій як засобу формування англомовної комунікативної компетентності у молодших школярів/ М. О. Буйницька. Фразеологічні аспекти перекладу/ І. Д. Василенко. Шляхи формування мотивації на уроці англійської мови/ А. А. Гаркуша. Застосування рідної мови на уроці англійської мови: за і проти/ М. С. Жуковська. Режими роботи на уроках англійської мови: переваги та недоліки/ Г. І. Коваленко. Проблема метафори у сучасній лінгвістиці/ Т. А. Сікун. Психологія, педагогіка, соціальна робота ; Форум-театр як засіб попередження булінгу у середовищі старшокласників/ Т. Г. Андрусенко. Моніторинг якості роботи закладу загальної середньої освіти/ Т. П. Бойченко. Підвищення рівня життєвої компетентності осіб з інвалідністю/ О. О. Вольховська. Теоретичні аспекти поняття молодіжний працівник: суть і зміст/ М. П. Ворона. Психічна ригідність – флексибільність в структурі особистості майбутнього менеджера/ О. В. Лелюх. Особливості злочинної поведінки серед підлітків у закладах загальної середньої освіти/ Л. С. Маринченко. Виховання толерантності у підлітків: форми та методи роботи/ С. С. Медвідь. Теоретичні проблеми адаптації молодших школярів/ Ю. О. Могильна. Механізм управління розвитком інноваційного потенціалу закладу дошкільної освіти/ В. В. Полуда. Особливості соціальної робои в територіальній громаді/ К. В. Чиж. Формування в дітей з вадами зору асертивної поведінки в умовах інклюзивної освіти/ Т. В. Шпеко. Музичне мистецтво ; Вікові особливості формування інтересу до вокально-хорової діяльності/ Т. О. Дяченко. До сутності поняття "Художній смак" особистості/ Г. І. Приходько.
Примірники :ВІТКЗ(1)
Вільні : ВІТКЗ(1)Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация)
Знайти схожі

10.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.9(05)"540.3"/Н 34
Назва : Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки [Електронний ресурс] : науковий журнал. № 1 : ІV мистецько-педагогічні читання пам’яті професора О. Я. Ростовського "Мистецька освіта України: трансформація вітчизняного досвіду в європейський простір"
Вихідні дані : Ніжин: НДУ ім. М. Гоголя, 2020
Кільк.характеристики :167 с
Колективи : Міністерство освіти і науки України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Серія: Наукові видання Ніжинської вищої школи
Форма і об'єм ресурсу: Электрон. текстовые дан.
Примітки : Літ. в кінці кожної статті. - Загл. с титул. экрана
Ціна : Б.ц.
УДК : 159.9(05)"540.3" + 37(05)"540.3"
Предметні рубрики (Галузі знань): Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя-- наукові праці викладачів
Кафедра психології
Кафедра педагогіки
Зміст : МЕТОДОЛОГІЯ І ТЕОРІЯ ПЕДАГОГІКИ ; Формування творчої активності молодших школярів як психолого-педагогічна проблема/ Ю. Ф. Дворник. Зміст та структура інтегрованої компетентності здобувачів позашкільної спеціалізованої початкової мистецької освіти/ О. М. Грисюк. Про загальнонауковий зміст поняття жанрово-стильової компетентності майбутніх учителів мистецтва/ Є. О. Злотницький. Формування музично-виконавського досвіду студента як педагогічна проблема/ В. В. Ревенчук. Управління процесом формування культури проєктної діяльності учнів загальноосвітньої школи/ М. О. Шевчук. МЕТОДИКА НАВЧАННЯ І ВИХОВАННЯ ; Педагогічні проблеми удосконалення функціональної мобільності ігрового апарату піаніста/ Л. В. Гусейнова. Формування інтересу до вокально-хорової діяльності/ Т. О. Дяченко, Л. В. Костенко. Педагогічні умови формування інтересу школярів до музичної діяльності/ О. В. Коваль. Особистісно орієнтовані технології як інноваційний інструмент навчання студентів мистецьких факультетів/ Т. В. Раструба. Формування мотивації музичної діяльності у процесі інструментально-виконавської підготовки/ І. О. Ростовська. Стан сценічного хвилювання студентів-співаків у процесі виконання навчального репертуару та його причини/ Ю. С. Тимакова. Урок музичного мистецтва – основна форма музичної освіти учнів загальноосвітніх шкіл/ С. В. Чабан-Чайка. ПРОФЕСІЙНА ПІДГОТОВКА ; До питання вибору репертуару у фаховій підготовці диригента/ Л. В. Качуринець. Творча самореалізація студентів-хореографів у процесі фахової підготовки/ В. І. Максименко. Формування творчої компетентності майбутнього вчителя музичного мистецтва у процесі фахової підготовки/ О. М. Павленко. Формування художньо-образного сприймання хореографічної композиції у процесі балетмейстерської підготовки майбутніх учителів хореографії/ О. М. Пархоменко. Формування ціннісних орієнтацій майбутніх педагогів-хореографів у процесі методичної підготовки/ Ю. О. Ростовська. Накопичення досвіду, знань, музично-аналітичних умінь у процесі фахової підготовки студентів/ О. В. Спіліоті. ВІТЧИЗНЯНИЙ І ЗАРУБІЖНИЙ ДОСВІД ; Ідеї українських педагогів ІІ пол. ХХ – поч. ХХІ ст. у контексті гуманістичних орієнтирів мистецького навчання і виховання/ С. С. Горбенко. Культуротворчість Наталії Даньшиної – педагога-вокалістки Ніжинської вищої школи/ О. А. Кавунник. Драматичні сторінки музичної культури Чернігівщини 30-х років XX століття/ Т. В. Ляшенко. Феномен диригентського мистецтва і педагогіки у науковому дискурсі академіка В. І. Рожка/ А. К. Мартинюк. Проблема фортепіанної підготовки китайських студентів у сучасному науково-педагогічному дискурсі/ О. М. Щербініна.
Примірники :ВІТКЗ(1)
Вільні : ВІТКЗ(1)Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация)
Знайти схожі

11.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 80+37.02 (082.2) /З-41
Назва : Арватівські читання – 2023 [Електронний ресурс] : матеріали всеукраїнської науково-практичної інтернет-конференції, 17 травня 2023 року
Вихідні дані : Б.м., 2023
Кільк.характеристики :162 с
Форма і об'єм ресурсу: Электрон. текстовые дан.
Примітки : Загл. с титул. экрана
Ціна : Б.ц.
УДК : 80+37.02 (082.2)
Предметні рубрики (Галузі знань): Кафедра української мови, методики її навчання та перекладу
Кафедра української літератури, методики її навчання та журналістики
Зміст : ПЕРЕДНЄ СЛОВО ПРО КОНФЕРЕНЦІЮ ; Непроминальна роль академіка Ф. С. Арвата/ Н. І. Бойко, О. М. Петрик. Коди національного мовомислення в українській пісні 2014 – 2023 років/ І. В. Аникієнко, Т. Л. Хомич . Метафоризація флоролексем у поетичних просторах Василя Симоненка/ І. М. Баран, Н. І. Бойко . Об’єктивація лексико-семантичного поля концепту любов в ідіолекті В. Винниченка/ Т. В. Бойко, Н. І. Бойко . Аксіологічні виміри тактильної лексики в малій прозі Євгена Гуцала/ І. Р. Бондаренко, Н. М. Пасік . Об’єктивація концепту «Щастя» в романі Люко Дашвар «Покров»/ О. Л. Бояршинова, Н. І. Бойко . Інноваційні технології – інстумент формування креативної особистості учня/ А. О. Головащук, С. В. Цінько. Відображення етнічної самобутності фразеологічних одиниць крізь призму семантичного аспекту/ В. В. Головенко,Т. В. Рудюк . «Неймовірні зустрічі» за твором Ю. Яновського «Майстер корабля»/ Т. М. Даньшина . Кольорономени у віршах Надії Красоткіної про війну/ К. О. Долгова, А. М. Кайдаш . Мовленнєві засоби комічного в стендапі періоду війни в Україні/ Ю. А. Загорна, А. І. Бондаренко . Масова література як естетичний феномен/ А. В. Золотарьова, Н. І. Михальчук . Щоденник О. Довженка в літературно-критичному дискурсі/ Г. Д. Зубель, Н. І. Михальчук . Місцеві ЗМІ як джерело вивчення історії Ніжинщини/ С. О. Кєня, С. П. Шевченко . Українсько-польські прагмонімні номінації на позначення парфумів/ В. П. Козловець . До проблеми назви екранізації повісті Стівена Кінга «Rita hayworth and shawshank redemption»/ Л. Л. Корнєєва . Огляд прози Макса Кідрука/ Є. В. Корнух, О. М. Капленко . Голокост у збірці Маріанни Кіяновської «Бабин Яр. Голосами»: екстравертивний та інтровертивний аспекти / Д. О. Коськін, Ю. І. Бондаренко . Словотвірні особливості складних іменників у німецькій мові права/ О. І. Купрій, М. І. Блажко . Формування партнерських відносин вчителя і учня при вивченні курсу зарубіжної літератури/ Л. О. Левіна . Акцентуаційні норми числівників сучасної української мови/ Т. С. Маркотенко . Подієвий аналіз літературного твору в 9-11 класах загальноосвітньої школи/ А. М. Минка, Ю. І. Бондаренко . Українські фразеологізми з компонентами день і ніч/ А. Ю. Моренець, Н. М. Пасік . Образ президента України як об’єкт дослідження/ К. В. Мотяш, Н. М. Талавіра . Артбук-секвенування «Усі майбутні дні» у контексті сучасної літератури: літопис прийдешніх днів – чого він може нас навчити/ М. Назаров, Л.О. Левіна . Поетика дилогії Марини Гримич «Клавка» і «Юра»/ Л. Л. Павлова, В. П. Хархун . Жозе Сарамаго: роман «Сліпота» як варіант авторського погляду на майбутнє людства та спроба застереження читачів від такого майбутнього/ І. Петрушак, Л. О. Левіна . Теоретичні засади формування SOFT SKILLS в учнів профільної школи/ В. Є. Пилипенко, Н. М. Голуб . Особливості жадівської говірки східнополіського говору поліського наріччя/ Л. Ю. Пономаренко, Т. Л. Хомич . Лексико-граматичні інновації спортивної сфери на початку ХХ століття та їхні шанси повернутися до сучасного спортивного дискурсу/ І. Р. Процик. Рецепція творчості Марії Матіос у сучасній літературній критиці/ В. В. Рибакова, О. М. Капленко . Об’єктивація аксіологічних вимірів щоденникового дискурсу Марії Матіос (на матеріалі твору «Приватний щоденник. Майдан. Війна...»)/ Я. Р. Романенко, Н. І. Бойко . Структура комунікативної компетентності мовної особистості студента: психолінгвістичний аспект/ С. М. Романчук, Н. Г. Мичак . Назви виробів із тіста в українській фразеології та пареміології/ Т. В. Марченко, Н. М. Пасік . Стилістичні інтенції сленгізмів у романах Дари Корній/ С. І. Савченко, А. М. Кайдаш . Фразеологізми в романі Ф. М. Достоєвського «Злочин і кара»/ К. О. Саєнко, О. М. Петрик . Одиниці експресивного синтаксису в ідіолекті Григора Тютюнника/ В. Л. Самборин, М. О. Щупко . Поняття інтерпретація в гуманітарних науках/ В. М. Самойленко, О М. Петрик. Проблеми сучасних підлітків та шляхи подолання цих проблем у романі Зої Загг «Дівчина онлайн»/ А. Свірідова, Л. О. Левіна . Роль музики у створенні атмосфери та образності фільму Клер Маккарті «Офелія» (2018)/ А. В. Семеряка, Л. Л. Корнєєва. Теоретичні аспекти вивчення мовного ідіолекту письменника/ І. П. Синенко, Т. Л. Хомич . Дієслова емоційного стану в художньому мовленні М. Коцюбинського/ М. В. Чайка, Н. М. Пасік . Прислівниковий дивосвіт поезії Ліни Костенко: інтегрований урок української мови та літератури в 7 класі ЗЗСО/ С. П. Шевченко . Поезія Оксани Забужко: провідні мотиви й художні образи/ Ю.В. Шeвчeнкo, В.П. Хархун . Розвиток гнучких навичок (soft skills) на уроках української мови як підготовка учнів до успішної життєдіяльності/ К. Ю. Шутко, С. В. Цінько . Вербальні та невербальні засоби впливу у текстах англомовної реклами лікарських засобів/ І. А. Юрченко, Т. В. Міщенко .
Примірники :ВІТКЗ(1)
Вільні : ВІТКЗ(1)Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация)
Знайти схожі

 
Статистика
за 08.07.2024
Кількість запитів 57257
Кількість відвідувачів 1235
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя