Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронна бібліотека НДУ ім. Миколи Гоголя- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя (480)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=учні<.>
Загальна кількість знайдених документів : 3
Показані документи с 1 за 3
1.
9(4Укр-4Чер)
С17


    Самойленко, Григорій Васильович.
    Розвиток художньої культури на Чернігівщині в XIX - на початку XX ст. [Электронный ресурс] : монографія / Г. В. Самойленко ; Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя. - Электрон. текстовые дан. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2015. - 458 с. - Загл. с титул. экрана. - Электрон. версия печ. публикации. - Літ., посилання, уточн.: с. 437-458. - ISBN 978-617-527-128-5 : Б. ц.
    Зміст:
БУДІВНИЦТВО ТА АРХІТЕКТУРА НА ЧЕРНІГІВЩИНІ У XIX - НА ПОЧАТКУ XX СТ. . - С .7-58
Архітектура Чернігівщини . - С .11-18
Громадське будівництво . - С .18-28
Житлове будівництво . - С .28-34
Палацове будівництво . - С .34-44
Храмове будівництво . - С .44-51
Промислове (виробниче) будівництво . - С .51-58
ГНІЗДА КУЛЬТУРИ НА ЧЕРНІГІВЩИНІ . - С .59-98
МАЛЯРСТВО НА ЧЕРНІГІВЩИНІ У XIX - НА ПОЧ. XX СТ. . - С .99-186
Садибне, малярство. Садибне малярство / малярство Садибне. - С .100-125
Художники-педагоги та їх учні . - С .125-151
Вільні художники Чернігівщини . - С .151-186
ЛІТЕРАТУРНЕ ЖИТТЯ НА ЧЕРНІГІВЩИНІ . - С .187-306
Творчість П. П. Білецького-Носенка . - С .190-196
Літературне життя в Ніжині . - С .196-221
Творча доля Віктора Забіли . - С .221-223
Поети з Ніжинського ліцею . - С .223-234
Тарас Шевченко на Чернігівщині . - С .234-237
Особливості розвитку літератури на Чернігівщині у другій половині XX ст. . - С .237-256
Жіночі літературні постаті Чернігівщини . - С .256-265
Громадське та літературне життя на Чернігівщині в останній чверті XIX ст. . - С .265-270
Російські письменники на Чернігівщині . - С .270-272
Літературне життя в Чернігові в кін. XIX - на поч. XX ст. . - С .272-301
Творчі долі інших літераторів Чернігівщини др. пол. XIX - на поч. XX ст. . - С .301-306
ПЕРІОДИКА ЧЕРНІГІВЩИНИ: СТОРІНКИ ІСТОРІЇ . - С .307-320
ТЕАТР XIX - ПОЧ. XX ст. . - С .321-416
Театр у Гімназії вищих наук кн. Безбородька у Ніжині . - С .322-329
Чернігівська театральна трупа "Товариство кохаючих рідну мову" . - С .329-345
Марія Заньковецька і Чернігівщина . - С .345-411
Театр у Новгороді-Сіверському та Прилуках . - С .411-416
МУЗИЧНЕ МИСТЕЦТВО ЧЕРНІГІВЩИНИ XIX - ПОЧ. XX СТ. . - С .417-436
ДРНТІ
ББК 63.3(4Укр-4Чер) + 63.3(4Укр)0-7
РУБ 9(4Укр-4Чер)
Рубрики: Культура України--історія
   Чернігівщина--архітектура--історія
    Чернігівщина--культура--історія

    Чернігівщина--література, 19 ст. ; 20 ст. початок

    Чернігівщина--мистецтво--живопис--художники

    Чернігівщина--мистецтво--образотворче мистецтво

    Чернігівщина--мистецтво--театри

    Чернігівщина--періодичні видання--історія

    Чернігівщина--мистецтво--музична культура

    Ніжинщина--література--персоналії письменників

Анотація: У книзі вперше на широкому фактичному матеріалі у систематизованому контексті розкрито розвиток архітектури, живопису, літератури, театру, музики як самостійних видів мистецтва та у зв’язку з гніздами культури, які існували на Чернігівщині у ХІХ – на початку ХХ ст. Книга адресована науковцям, студентам, педагогам, краєзнавцям та всім, хто любить свій рідний край.
Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация)

Дод.точки доступу:
Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Примірників всього: 1
ВІТКЗ (1)
Свободны: ВІТКЗ (1)
Знайти схожі

2.


    Назаренко, Тетяна Геннадіївна.
    Формування в учнів екологічної компетентності на уроках географії [Электронный ресурс] / Т. Г. Назаренко. - Электрон. текстовые дан. // Український педагогічний журнал. - 2017. - N 1. - С. 59-65
Кл.слова (ненормовані):
шкільна географія -- екологічне навчання -- учні основної школи -- методика навчання географії
Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация)

Є примірники у відділах: всього 1 : ВІТКЗ (1)
Вільні: ВІТКЗ (1)

Знайти схожі

3.


    Гудима, Н. В.
    Формування медіаграмотності молодших школярів на уроках мовно-літературної освітньої галузі як одне із актуальних завдань Нової Української Школи [Электронный ресурс] / Н. В. Гудима, Н. В. Мєлєкєсцева, O. Kовальчук // Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки. - 2023. - 1. - С. 32-42
Рубрики:
Кл.слова (ненормовані):
медіаосвіта, медіаграмотність, формування медіаграмотності, учні початкових класів, мовно-літературна освітня галузь
Анотація: Глобальна інформатизація сучасного суспільства виконує завдання виховання самодостатньої особистості з критичним мисленням і вільною орієнтацією в медіаосвіті. Формування інформаційної культури та підготовка підростаючого покоління до життя в інформаційному просторі – завдання медіаосвіти. Проблема формування особистості, яка здатна розумно орієнтуватись у швидкоплинному потоці інформації та ефективно здобувати нові знання – сьогодні особливо актуальна, зважаючи на те, що новітні технології стали важливою частиною життя сучасних дітей. Сьогодні перед педагогами є низка нових викликів, які зумовлені стрімким розвитком сучасних школярів. Учителям зараз необхідно навчати інших дітей, які мислять зовсім не так, як їхні батьки. Сучасних дітей називають цифровими дітьми або поколінням Z. У дітей, які ніколи не жили без Інтернету, процеси опанування інформацією та формування уявлень про навколишнє середовище відбуваються з великим впливом медіа. Саме через це для сучасних школярів важливим є формування їх медіаграмотності. Адже досить часто інформація, яку подають медіа, не є правдивою та об’єктивною. Сучасна освіта зорієнтована не тільки на здобуття учнями теоретичних знань про правильне використання медіапристроїв, сучасних технологій і аналіз інформації з медіаджерел, але й на формування практичних навичок самостійного створення та презентації медіапродуктів. Адже саме процес створення таких продуктів розвиватиме медіаграмотність учнів, а також зробить процес навчання більш насиченим та ефективним. Тому вчителеві необхідно спрямовувати педагогічну діяльність на те, щоб формувати в учнів медіаграмотність, яка допоможе правильно та ефективно організувати роботу школярів із використанням медіапродуктів. У статті описано теоретичні аспекти формування навичок медіаграмотності учнів початкових класів, зумовлених використанням медіа в освітньому просторі Нової української школи; виокремлено напрями медіа на уроках мовно-літературної освітньої галузі в початковій школі; визначено й схарактеризовано педагогічні умови формування медіаграмотності здобувачів початкової освіти на уроках української мови та читання.
Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация)

Дод.точки доступу:
Мєлєкєсцева, Н. В.; Ковальчук, O.

Є примірники у відділах: всього 1 : ВІТКЗ (1)
Вільні: ВІТКЗ (1)

Знайти схожі

 
Статистика
за 29.05.2024
Кількість запитів 11105
Кількість відвідувачів 884
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя