Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронна бібліотека НДУ ім. Миколи Гоголя- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя (59)Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України (28)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=учіння<.>
Загальна кількість знайдених документів : 7
Показані документи с 1 за 7
1.
15
Н 34


   
    Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки [Электронный ресурс] : Науковий журнал. № 1 / Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя ; Гол. ред. Є. І. Коваленко. - Электрон. текстовые дан. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2011. - 192 с. - (Наукові видання Ніжинської вищої школи). - Загл. с титул. экрана. - Электрон. версия печ. публикации. - Літ. в кінці кожної статті. - 51.17 грн.
    Зміст:
Сбруєва, Аліна Анатоліївна. Інноваційний потенціал порівняльно-педагогічної освіти: з досвіду викладання в сучасному українському університеті / А. А. Сбруєва. - С .7
Аніщенко, Олена Валеріївна. Педагогічний потенціал наукової організації праці / О. В. Аніщенко. - С .11
Шеверун, Надія Володимирівна. Іншомовна підготовка студентів технічних університетів як важливий аспект євроінтеграційного освітнього процесу / Н. В. Шеверун. - С .15
Ковальчук, Олена Сергіївна. Європейські моделі громадського управління школою / О. С. Ковальчук. - С .19
Оржеховська, Олена Станіславівна. Стратегії міжнародних організацій з формування здорового способу життя молоді / О. С. Оржеховська. - С .25
Локшина, Олена Ігорівна. Європейський вимір освіти як світоглядний потенціал шкільництва в країнах Європейського Союзу / О. І. Локшина. - С .30
Чернякова, Жанна Юріївна. Мультилінгвізм як проблема порівняльно-педагогічних досліджень: європейський контекст / Ж. Ю. Чернякова. - С .36
Радченко, Т. А. Актуальність проблеми полікультурної освіти у сучасному суспільстві / Т. А. Радченко. - С .40
Чистякова, Ірина Анатоліївна. Мережеві технології: розвиток та поширення інновацій як предмет порівняльно-педагогічних досліджень / І. А. Чистякова. - С .43
Огієнко, Олена Іванівна. Порівняльні дослідження у галузі освіти дорослих як перспективний напрямок розвитку педагогічної компаративістики / О. І. Огієнко. - С .47
Ростовська, Ірина Олександрівна. Теоретико-експериментальне дослідження проблеми формування мотивації учіння гри на фортепіано в учнів / І. О. Ростовська. - С .51
Щербак, Павло Іванович. Питання формування потреби фізичної досконалості майбутніх педагогів у сучасних науково-педагогічних дослідженнях / П. І. Щербак, В. М. Благінін. - С .55
Гриценок, Інна Антонівна. Виїзні заняття як форма організації навчання з підвищення кваліфікації керівних і педагогічних кадрів на основі компетентнісного підходу / І. А. Гриценок. - С .57
Блистів, Оксана Миколаївна. Формування розкладу навчальних занять у ВНЗ як одна з передумов ефективного планування підготовки фахівців / О. М. Блистів. - С .62
Шевчук, Марина Олександрівна. Модель ідеального вчителя особистісно орієнтованої школи / М. О. Шевчук. - С .65
Лукашова, Ніна Іванівна. Модульно-рейтингова технологія навчання хімії в історичному аспекті - інноваційна складова змісту фахової методики / Н. І. Лукашова. - С .72
Падун, Ніна Олексіївна. Особливості форм інтегрованого навчання у сучасній школі / Н. О. Падун, Н. Й. Андріїв. - С .79
Помігуєв, Олександр Юрійович. Інтерактивні технічні засоби навчання на заняттях нових інформаційних технологій / О. Ю. Помігуєв. - С .83
Грицай, Антоніна Модестівна. Організація занять з домашнього читання за книгою Л. Алькот "Маленьки жінки" / А. М. Грицай, І. В. Колесник. - С .87
Максименко, Оксана Олексіївна. Про особливості організації навчання іноземних мов у вищій школі країн Західної Європи / О. О. Максименко. - С .91
Падун, Ніна Олексіївна. Використання комп’ютерних технологій - один із способів підвищення ефективності вивчення біології у сучасній школі / Н. О. Падун, Д. Ш. Поприткіна. - С .96
Комиссаренко, Елена Валентиновна. Особенности тестового контроля знаний студентов по высшей математике в условиях кредитно-модульной системы обучения / Е. В. Комиссаренко. - С .101
Філоненко, Олена Станіславівна. Спостереження як метод педагогічної діагностики у процесі неперервної педагогічної практики студентів / О. С. Філоненко. - С .103
Гончарова, Оксана Николаевна. Организация познавательной деятельности обучаемых в системе дистанционного обучения / О. Н. Гончарова, Д. А. Касаткин. - С .107
Гуріненко, Інна Юріївна. Реалізація міжпредметних зв’язків шляхом використання медіа-засобів навчання у ВНЗ МНС України / І. Ю. Гуріненко. - С .111
Удовиченко, Надія Костянтинівна. Деякі аспекти підготовки майбутнього вчителя іноземних мов до фахового спілкування на міжнародному рівні / Н. К. Удовиченко. - С .115
Коваленко, Євгенія Іванівна. Проблеми порівняльної педагогіки у педагогічній спадщині Софії Русової / Є. І. Коваленко. - С .119
Шахрай, Тетяна Олексіївна. Аксіологія родинного виховання XIX-XX ст. у змісті сучасної педагогічної освіти (на матеріалах дворянсько-поміщицьких сімей Волині) / Т. О. Шахрай. - С .123
Дубровська, Лариса Олександрівна. Роль педагогічної спадщини С. І. Миропольского у розробці проблеми індивідуального підходу до учнів у 2 пол. XІX ст. / Л. О. Дубровська. - С .128
Тонконог, Леся Миколаївна. Історична ретроспектива розвитку раннього навчання іноземних мов у вітчизняній педагогіці / Л. М. Тонконог. - С .131
Безлюдна, Вікторія Валеріївна. Історія виникнення у США системи соціально-педагогічної роботи з сім’єю / В. В. Безлюдна. - С .135
Шульга, Наталія Володимирівна. Передумови становлення полікультурної освіти у Сполученому Королівстві Великої Британії та Північної Ірландії: антропологічний аспект / Н. В. Шульга. - С .139
Щербань, Ірина Юріївна. Сільська школа США як культурно-освітницький центр місцевої громади: стан дослідженості проблеми / І. Ю. Щербань. - С .143
Борисенко, Ірина Василівна. Початкова школа Великої Британії в європейському освітньому просторі / І. В. Борисенко. - С .147
Бутова, Віра Олександрівна. Діалог культур у мовній освіті Фінляндії / В. О. Бутова. - С .151
Зайцева, Наталія Григорівна. Соціокультурні засади розвитку двомовної освіти в США / Н. Г. Зайцева. - С .155
Солощенко, Вікторія Миколаївна. Реформування організаційної структури університетської освіти в Німеччині у контексті Болонського процесу / В. М. Солощенко. - С .159
Коваль, Тетяна Василівна. Освіта і наука об’єднаної Німеччини в побудові суспільства знань / Т. В. Коваль, Г. П. Лук’янюк. - С .163
Балтремус, Володимир Євгенійович. Головні напрями соціалізації учнів у демократичних школах Європи та США / В. Є. Балтремус. - С .168
Коваленко, Володимир Опанасович. Перші альтернативні системи навчання в США (кін. XIX - поч. XX ст.) / В. О. Коваленко. - С .173
Литовченко, Ірина Миколаївна. Витоки становлення освіти дорослих США / І. М. Литовченко. - С .179
Михайленко, Олена Вікторівна. Порівняльний аналіз професійної підготовки фахівців-юристів в Україні, Німеччині та США / О. В. Михайленко. - С .183
ДРНТІ
ББК 88я5 + 74я5
РУБ 15
Рубрики: Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності
   Порівняльна педагогіка

Кл.слова (ненормовані):
порівняльно-педагогічна освіта -- порівняльно-педагогічні дослідження
Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация)

Дод.точки доступу:
Коваленко, Євгенія Іванівна \ред.\; Міністерство освіти і науки, молоді та спорту УкраїниНіжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Примірників всього: 1
ВІТКЗ (1)
Свободны: ВІТКЗ (1)
Знайти схожі

2.
158.9(075.33)
П 86


   
    Психологія педагогічна [Электронный ресурс] : хрестоматія : навчальний посібник : у 2-х ч. Ч. 1 / Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя ; упор.: Т. О. Гетьман, Т. Д. Кричковська. - Электрон. текстовые дан. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2013. - 315 с. - Загл. с титул. экрана. - Электрон. версия печ. публикации. - Бібліогр.: с. 2314-315. - ISBN 978-617-527-083-7 : 33.25 грн.
    Зміст:
ЗАГАЛЬНІ ПИТАННЯ ПЕДАГОГІЧНОЇ ПСИХОЛОГІЇ
Балл, Г. Сучасний гуманізм і освіта / Г. Балл
Леонтьев, А. Н. Овладение учащимися научными понятиями как проблема педагогической психологии / А. Н. Леонтьев
Непомнящая, Н. И. Значение системного изучения психики детей для педагогической практики / Н. И. Непомнящая
Аснин, В. И. Об условиях надежности психологического эксперимента / В. И. Аснин
Рубинштейн, С. Л. Обучение и развитие / С. Л. Рубинштейн
Эльконин, Д. Б. Связь обучения и психического развития детей / Д. Б. Эльконин
Костюк, Г. С. Взаємозв’язок виховання і розвитку / Г. С. Костюк
Титаренко, Т. М. Розвиток як спосіб світобудови / Т. М. Титаренко
Титаренко, Т. М. Особистісний розвиток і психічнийдизонтогенез / Т. М. Титаренко
ОСОБЛИВОСТІ НАВЧАННЯ І ВИХОВАННЯ ОСОБИСТОСТІ НА РІЗНИХ ВІКОВИХ ЕТАПАХ
Запорожец, А. В. Значение ранних периодов детства для формирования детской личности / А. В. Запорожец
Божович, Л. И. Этапы формирования личности в онтогенезе / Л. И. Божович
Венгер, Л. А. О формировании познавательных способностей в процессе обучения дошкольников / Л. А. Венгер
Выготский, Л. С. Сказка / Л. С. Выготский
Шадриков, В. Д. Готовность детей к обучению / В. Д. Шадриков
Давыдов В. В. Психологические проблемы процесса обучения младших школьников / Давыдов В. В.
Эльконин, Д. Б. Психология обучения младшего школьника / Д. Б. Эльконин
Безруких, М. М. Леворукий ребенок / М. М. Безруких, С. П. Ефимова
Маркова, А. К. Возрастные особенности мотивации учения и умение школьников учиться / А. К. Маркова, Т. А. Матис, А. Б. Орлов
Адлер, А. Подросковый возраст и половое воспитание / А. Адлер
Акимова, М. К. Неуспевающие дети / М. К. Акимова, В. Т. Козлова
Акимова, М. К. Педагогически запущенные дети / М. К. Акимова, В. Т. Козлова
Акимова, М. К. Природные особенности ребенка и трудности учения / М. К. Акимова, В. Т. Козлова
Божович, Л. И. Аффект неадекватности / Л. И. Божович
Волков, К. Н. Возможности преодоления и предупреждения неуспеваемости школьников / К. Н. Волков
Жутикова, Н. В. Различные дидактогении у детей и подростков / Н. В. Жутикова
Прихожан, А. М. Школьная дезадаптация. Карта наблюдений Д. Скотта / А. М. Прихожан, Н. Н. Толстых
Папуча, Микола Васильович. Учіння як спосіб виконання провідної діяльності у ранній юності / М. В. Папуча
Ставицька, С. О. Соціально-психологічні проблеми становлення та розвитку особистості в юнацькому віці / С. О. Ставицька
Фельдштейн, Д. И. Социализация и индивидуализация - содержание процесса социального взросления / Д. И. Фельдштейн
ББК 88.840я73-3
РУБ 158.9(075.33)
Рубрики: Педагогічна психологія--хрестоматії
   Педагогічна психологія--підручники та посібники для ВНЗ

   психологія педагогічна

   Психологія навчання

   Психологія виховання

Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация)

Дод.точки доступу:
Гетьман, Тетяна Олександрівна \сост.\; Кричковська, Тетяна Домініківна \сост.\; Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Примірників всього: 1
ВІТКЗ (1)
Свободны: ВІТКЗ (1)
Знайти схожі

3.
85.315.3я73
Р 78


    Ростовська, Ірина Олександрівна.
    Формування мотивації учіння гри на фортепіано [Электронный ресурс] : навчально-методичний посібник / І. О. Ростовська ; Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя. - Электрон. текстовые дан. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2015. - 160 с. - Загл. с титул. экрана. - Электрон. версия печ. публикации. - Б. ц.
ББК 85.315.3я73
Рубрики: Музика--музикальні інструменти--підручники та посібники для ВНЗ
   Викладання музики у ВНЗ--інструментальна музика--музикальні інструменти

   Музика--музикальні інструменти--клас фортепіано

Анотація: У навчально-методичному посібнику викладено теоретичні основи формування мотивації учіння гри на фортепіано, проаналізовано стан висвітлення цієї проблеми в теорії та методиці інструментально-виконавської підготовки, розкрито авторську методику формування мотивації учіння гри на фортепіано. Обґрунтовано педагогічні умови формування мотивації учіння гри на фортепіано, критерії та показники діагностики стану сформованості цієї якості в учнів. Посібник адресовано студентам, викладачам закладів музично-педагогічної освіти, педагогам-музикантам у системі початкової музичної освіти.
Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация)

Дод.точки доступу:
Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Примірників всього: 1
ВІТКЗ (1)
Свободны: ВІТКЗ (1)
Знайти схожі

4.


    Мачача, Тетяна Святославівна.
    Стратегії розвитку технологічної освіти в середній загальноосвітній українській школі: наскрізність змісту і структури [Электронный ресурс] / Т. С. Мачача. - Электрон. текстовые дан. // Український педагогічний журнал. - 2017. - N 2. - С. 58-68
Кл.слова (ненормовані):
операційний характер діяльності -- проектний характер діяльності -- культурологічний підхід -- культуротворча парадигма -- суб’єкт учіння,
Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация)

Є примірники у відділах: всього 1 : ВІТКЗ (1)
Вільні: ВІТКЗ (1)

Знайти схожі

5.
Шифр: УПЖ/2020/2 (14)
   Журнал

Український психологічний журнал [Електронний ресурс] : збірник наукових праць/ Київський національний університет імені Тараса Шевченка. - К. : КНУ імені Тараса Шевченка, 2016 - . - Виходить двічі на рік
2020р. N 2 (14) . - Электрон. текстовые дан.
Зміст:
Баранаускіне, I. Психологічні особливості міжособистісних стосунків дітей-сиріт старшого дошкільного віку / I. Баранаускіне, А. Б. Коваленко. - С.9-27
Завацький, В. Ю. Соціально-психологічна специфіка антиципації молоді та її самопочуття в умовах життєвих змін: онто- та соціогенез / В. Ю. Завацький, О. О. Блискун. - С.85-99
Колишко, О. М. Читання як комунікація: загрози та можливості трансформації особистості сучасного читача / О. М. Колишко. - С.135-150
Корнієнко, І. О. Особливості прояву рівня стресу в матерів дітей із затримкою психічного розвитку / І. О. Корнієнко, С. І. Скопа. - С.151-170
Остапенко, І. В. Потенціал соціальних медіа для розвитку громадянської компетентності студентської молоді / І. В. Остапенко. - С.189-213
Сердюк, Л. З. Психосемантичні індикатори мотивації учіння студентів закладів вищої освіти / Л. З. Сердюк, А. Б. Коваленко. - С.214-229
Є примірники у відділах: всього 1 : ВІТКЗ (1)
Вільні: ВІТКЗ (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

6.


    Сердюк, Л. З.
    Психосемантичні індикатори мотивації учіння студентів закладів вищої освіти [Электронный ресурс] / Л. З. Сердюк, А. Б. Коваленко. - Электрон. текстовые дан. // Український психологічний журнал : збірник наукових праць. - 2020. - N 2 (14). - С. 214-229
Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация)

Дод.точки доступу:
Коваленко, А. Б.

Є примірники у відділах: всього 1 : ВІТКЗ (1)
Вільні: ВІТКЗ (1)

Знайти схожі

7.
159.923:005.745(082)
П 86


   
    Психологічні проблеми особистості на сучасному етапі розвитку суспільства [Электронный ресурс] : Збірник матеріалів ХІ Міжнародної науково-практичної конференції (7-8 квітня 2021 р., м. Ніжин) / Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя ; ред. М. В. Папуча. - Электрон. текстовые дан. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2021. - 260 с. - Загл. с титул. экрана. - Б. ц.
    Зміст:
Папуча, Микола Васильович. Проблема переживання в психології особистості / М. В. Папуча. - С .7-10
Михайлова, О. І. Усвідомлення переживання – індикатор формування стресостійкості особистості в умовах стресу / О. І. Михайлова. - С .16-20
Наконечна, Марія Миколаївна. Інтерсуб’єктність особистості та діалогічність / М. М. Наконечна. - С .20-22
Гетьман, Тетяна Олександрівна. Проблема відповідального ставлення особистості до власного здоровʼя / Т. О. Гетьман. - С .53-56
Євменчук, О. В. Учіння як психологічний чинник особистісного розвитку / О. В. Євменчук. - С .80-84
Ковтун, Алла Юріївна. Психологічні аспекти інклюзивної освіти / А. Ю. Ковтун. - С .101-104
Кошова, І. В. До проблеми вивчення посттравматичного особистісного росту / І. В. Кошова. - С .113-116
Кресан, Ольга Дмитрівна. Усвідомлення життєвих подій як прояв рефлексивності особистості / О. Д. Кресан. - С .118-124
Литовченко, Ніна Федорівна. Чи справді студентська молодь – майбутнє країни? / Н. Ф. Литовченко. - С .140-142
Нестеренко, П. О. Душа як теоретико-методологічна проблема сучасної психології в контексті творчості М. Грота / П. О. Нестеренко. - С .156-161
Швецова, Ю. Г. Психологічні особливості гендерної ідентичності у юнацькому віці / Ю. Г. Швецова. - С .232-234
УДК
Рубрики: Кафедра психології
Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация)

Дод.точки доступу:
Папуча, Микола Васильович \ред.\; Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Примірників всього: 1
ВІТКЗ (1)
Свободны: ВІТКЗ (1)
Знайти схожі

 
Статистика
за 24.07.2024
Кількість запитів 188113
Кількість відвідувачів 1311
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя