Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронна бібліотека НДУ ім. Миколи Гоголя- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя (59)Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України (26)
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=учіння<.>
Загальна кількість знайдених документів : 7
Показані документи с 1 за 7
1.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 15/Н 34
Назва : Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки [Електронний ресурс] : Науковий журнал. № 1
Вихідні дані : Ніжин: НДУ ім. М. Гоголя, 2011
Кільк.характеристики :192 с
Колективи : Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Серія: Наукові видання Ніжинської вищої школи
Форма і об'єм ресурсу: Электрон. текстовые дан.
Примітки : Літ. в кінці кожної статті. - Загл. с титул. экрана. - Электрон. версия печ. публикации
Ціна : 51.17 грн.
ДРНТІ : 15.81.21
ББК : 88я5 + 74я5
Предметні рубрики (Галузі знань): Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності
Порівняльна педагогіка
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): порівняльно-педагогічна освіта--порівняльно-педагогічні дослідження
Зміст : Інноваційний потенціал порівняльно-педагогічної освіти: з досвіду викладання в сучасному українському університеті/ А. А. Сбруєва. Педагогічний потенціал наукової організації праці/ О. В. Аніщенко. Іншомовна підготовка студентів технічних університетів як важливий аспект євроінтеграційного освітнього процесу/ Н. В. Шеверун. Європейські моделі громадського управління школою/ О. С. Ковальчук. Стратегії міжнародних організацій з формування здорового способу життя молоді/ О. С. Оржеховська. Європейський вимір освіти як світоглядний потенціал шкільництва в країнах Європейського Союзу / О. І. Локшина. Мультилінгвізм як проблема порівняльно-педагогічних досліджень: європейський контекст/ Ж. Ю. Чернякова. Актуальність проблеми полікультурної освіти у сучасному суспільстві/ Т. А. Радченко. Мережеві технології: розвиток та поширення інновацій як предмет порівняльно-педагогічних досліджень/ І. А. Чистякова. Порівняльні дослідження у галузі освіти дорослих як перспективний напрямок розвитку педагогічної компаративістики/ О. І. Огієнко. Теоретико-експериментальне дослідження проблеми формування мотивації учіння гри на фортепіано в учнів/ І. О. Ростовська. Питання формування потреби фізичної досконалості майбутніх педагогів у сучасних науково-педагогічних дослідженнях/ П. І. Щербак, В. М. Благінін. Виїзні заняття як форма організації навчання з підвищення кваліфікації керівних і педагогічних кадрів на основі компетентнісного підходу/ І. А. Гриценок. Формування розкладу навчальних занять у ВНЗ як одна з передумов ефективного планування підготовки фахівців/ О. М. Блистів. Модель ідеального вчителя особистісно орієнтованої школи/ М. О. Шевчук. Модульно-рейтингова технологія навчання хімії в історичному аспекті - інноваційна складова змісту фахової методики/ Н. І. Лукашова. Особливості форм інтегрованого навчання у сучасній школі/ Н. О. Падун, Н. Й. Андріїв. Інтерактивні технічні засоби навчання на заняттях нових інформаційних технологій/ О. Ю. Помігуєв. Організація занять з домашнього читання за книгою Л. Алькот "Маленьки жінки"/ А. М. Грицай, І. В. Колесник. Про особливості організації навчання іноземних мов у вищій школі країн Західної Європи/ О. О. Максименко. Використання комп’ютерних технологій - один із способів підвищення ефективності вивчення біології у сучасній школі/ Н. О. Падун, Д. Ш. Поприткіна. Особенности тестового контроля знаний студентов по высшей математике в условиях кредитно-модульной системы обучения/ Е. В. Комиссаренко. Спостереження як метод педагогічної діагностики у процесі неперервної педагогічної практики студентів/ О. С. Філоненко. Организация познавательной деятельности обучаемых в системе дистанционного обучения/ О. Н. Гончарова, Д. А. Касаткин. Реалізація міжпредметних зв’язків шляхом використання медіа-засобів навчання у ВНЗ МНС України/ І. Ю. Гуріненко. Деякі аспекти підготовки майбутнього вчителя іноземних мов до фахового спілкування на міжнародному рівні/ Н. К. Удовиченко. Проблеми порівняльної педагогіки у педагогічній спадщині Софії Русової/ Є. І. Коваленко. Аксіологія родинного виховання XIX-XX ст. у змісті сучасної педагогічної освіти (на матеріалах дворянсько-поміщицьких сімей Волині)/ Т. О. Шахрай. Роль педагогічної спадщини С. І. Миропольского у розробці проблеми індивідуального підходу до учнів у 2 пол. XІX ст./ Л. О. Дубровська. Історична ретроспектива розвитку раннього навчання іноземних мов у вітчизняній педагогіці/ Л. М. Тонконог. Історія виникнення у США системи соціально-педагогічної роботи з сім’єю/ В. В. Безлюдна. Передумови становлення полікультурної освіти у Сполученому Королівстві Великої Британії та Північної Ірландії: антропологічний аспект/ Н. В. Шульга. Сільська школа США як культурно-освітницький центр місцевої громади: стан дослідженості проблеми/ І. Ю. Щербань. Початкова школа Великої Британії в європейському освітньому просторі/ І. В. Борисенко. Діалог культур у мовній освіті Фінляндії/ В. О. Бутова. Соціокультурні засади розвитку двомовної освіти в США/ Н. Г. Зайцева. Реформування організаційної структури університетської освіти в Німеччині у контексті Болонського процесу/ В. М. Солощенко. Освіта і наука об’єднаної Німеччини в побудові суспільства знань/ Т. В. Коваль, Г. П. Лук’янюк. Головні напрями соціалізації учнів у демократичних школах Європи та США/ В. Є. Балтремус. Перші альтернативні системи навчання в США (кін. XIX - поч. XX ст.)/ В. О. Коваленко. Витоки становлення освіти дорослих США/ І. М. Литовченко. Порівняльний аналіз професійної підготовки фахівців-юристів в Україні, Німеччині та США/ О. В. Михайленко.
Примірники :ВІТКЗ(1)
Вільні : ВІТКЗ(1)Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация)
Знайти схожі

2.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 158.9(075.33)/П 86
Назва : Психологія педагогічна [Електронний ресурс] : хрестоматія : навчальний посібник : у 2-х ч. Ч. 1
Вихідні дані : Ніжин: НДУ ім. М. Гоголя, 2013
Кільк.характеристики :315 с
Колективи : Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Форма і об'єм ресурсу: Электрон. текстовые дан.
Примітки : Бібліогр.: с. 2314-315. - Загл. с титул. экрана. - Электрон. версия печ. публикации
ISBN, Ціна 978-617-527-083-7: 33.25 грн.
ББК : 88.840я73-3
Предметні рубрики (Галузі знань): Педагогічна психологія-- хрестоматії
Педагогічна психологія-- підручники та посібники для ВНЗ
психологія педагогічна
Психологія навчання
Психологія виховання
Зміст : ЗАГАЛЬНІ ПИТАННЯ ПЕДАГОГІЧНОЇ ПСИХОЛОГІЇ ; Сучасний гуманізм і освіта/ Г. Балл. Овладение учащимися научными понятиями как проблема педагогической психологии/ А. Н. Леонтьев. Значение системного изучения психики детей для педагогической практики/ Н. И. Непомнящая. Об условиях надежности психологического эксперимента/ В. И. Аснин. Обучение и развитие/ С. Л. Рубинштейн. Связь обучения и психического развития детей/ Д. Б. Эльконин. Взаємозв’язок виховання і розвитку/ Г. С. Костюк. Розвиток як спосіб світобудови/ Т. М. Титаренко. Особистісний розвиток і психічнийдизонтогенез/ Т. М. Титаренко. ОСОБЛИВОСТІ НАВЧАННЯ І ВИХОВАННЯ ОСОБИСТОСТІ НА РІЗНИХ ВІКОВИХ ЕТАПАХ ; Значение ранних периодов детства для формирования детской личности/ А. В. Запорожец. Этапы формирования личности в онтогенезе/ Л. И. Божович. О формировании познавательных способностей в процессе обучения дошкольников/ Л. А. Венгер. Сказка/ Л. С. Выготский. Готовность детей к обучению/ В. Д. Шадриков. Психологические проблемы процесса обучения младших школьников/ Давыдов В. В. Психология обучения младшего школьника/ Д. Б. Эльконин. Леворукий ребенок/ М. М. Безруких, С. П. Ефимова. Возрастные особенности мотивации учения и умение школьников учиться/ А. К. Маркова, Т. А. Матис, А. Б. Орлов. Подросковый возраст и половое воспитание/ А. Адлер. Неуспевающие дети/ М. К. Акимова, В. Т. Козлова. Педагогически запущенные дети/ М. К. Акимова, В. Т. Козлова. Природные особенности ребенка и трудности учения/ М. К. Акимова, В. Т. Козлова. Аффект неадекватности/ Л. И. Божович. Возможности преодоления и предупреждения неуспеваемости школьников/ К. Н. Волков. Различные дидактогении у детей и подростков/ Н. В. Жутикова. Школьная дезадаптация. Карта наблюдений Д. Скотта/ А. М. Прихожан, Н. Н. Толстых. Учіння як спосіб виконання провідної діяльності у ранній юності/ М. В. Папуча. Соціально-психологічні проблеми становлення та розвитку особистості в юнацькому віці/ С. О. Ставицька. Социализация и индивидуализация - содержание процесса социального взросления/ Д. И. Фельдштейн.
Примірники :ВІТКЗ(1)
Вільні : ВІТКЗ(1)Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация)
Знайти схожі

3.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 85.315.3я73/Р 78
Автор(и) : Ростовська, Ірина Олександрівна
Назва : Формування мотивації учіння гри на фортепіано [Електронний ресурс] : навчально-методичний посібник
Вихідні дані : Ніжин: НДУ ім. М. Гоголя, 2015
Кільк.характеристики :160 с
Колективи : Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Форма і об'єм ресурсу: Электрон. текстовые дан.
Примітки : Загл. с титул. экрана. - Электрон. версия печ. публикации
Ціна : Б.ц.
ББК : 85.315.3я73
Предметні рубрики (Галузі знань): Музика-- музикальні інструменти-- підручники та посібники для ВНЗ
Викладання музики у ВНЗ-- інструментальна музика-- музикальні інструменти
Музика-- музикальні інструменти-- клас фортепіано
Анотація: У навчально-методичному посібнику викладено теоретичні основи формування мотивації учіння гри на фортепіано, проаналізовано стан висвітлення цієї проблеми в теорії та методиці інструментально-виконавської підготовки, розкрито авторську методику формування мотивації учіння гри на фортепіано. Обґрунтовано педагогічні умови формування мотивації учіння гри на фортепіано, критерії та показники діагностики стану сформованості цієї якості в учнів. Посібник адресовано студентам, викладачам закладів музично-педагогічної освіти, педагогам-музикантам у системі початкової музичної освіти.
Примірники :ВІТКЗ(1)
Вільні : ВІТКЗ(1)Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация)
Знайти схожі

4.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Мачача, Тетяна Святославівна
Назва : Стратегії розвитку технологічної освіти в середній загальноосвітній українській школі: наскрізність змісту і структури [Електронний ресурс]
Кільк.характеристики :11 с
Місце публікування : Український педагогічний журнал. - Київ: Інститут педагогіки Національної академії педагогічних наук України, 2017. - N 2. - С. 58-68 (Шифр УПЖ-2/2017/2)
Форма і об'єм ресурсу: Электрон. текстовые дан.
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): операційний характер діяльності--проектний характер діяльності--культурологічний підхід--культуротворча парадигма--суб’єкт учіння, Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация)
Знайти схожі

5.

Назва журналу :Український психологічний журнал -2020р.,N 2 (14)
Цікаві статті :
Баранаускіне I. Психологічні особливості міжособистісних стосунків дітей-сиріт старшого дошкільного віку/ I. Баранаускіне, А. Б. Коваленко (стр.9-27)
Завацький В. Ю. Соціально-психологічна специфіка антиципації молоді та її самопочуття в умовах життєвих змін: онто- та соціогенез/ В. Ю. Завацький, О. О. Блискун (стр.85-99)
Колишко О. М. Читання як комунікація: загрози та можливості трансформації особистості сучасного читача/ О. М. Колишко (стр.135-150)
Корнієнко І. О. Особливості прояву рівня стресу в матерів дітей із затримкою психічного розвитку/ І. О. Корнієнко, С. І. Скопа (стр.151-170)
Остапенко І. В. Потенціал соціальних медіа для розвитку громадянської компетентності студентської молоді/ І. В. Остапенко (стр.189-213)
Сердюк Л. З. Психосемантичні індикатори мотивації учіння студентів закладів вищої освіти/ Л. З. Сердюк, А. Б. Коваленко (стр.214-229)
Цікаві статті :
Знайти схожі


6.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Сердюк Л. З., Коваленко А. Б.
Назва : Психосемантичні індикатори мотивації учіння студентів закладів вищої освіти [Електронний ресурс]
Місце публікування : Український психологічний журнал: збірник наукових праць/ Київський національний університет імені Тараса Шевченка. - К.: КНУ імені Тараса Шевченка, 2020. - N 2 (14). - С. 214-229 (Шифр УПЖ/2020/2 (14))
Форма і об'єм ресурсу: Электрон. текстовые дан. Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация)
Знайти схожі

7.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.923:005.745(0/П 86-382792
Назва : Психологічні проблеми особистості на сучасному етапі розвитку суспільства [Електронний ресурс] : Збірник матеріалів ХІ Міжнародної науково-практичної конференції (7-8 квітня 2021 р., м. Ніжин)
Вихідні дані : Ніжин: НДУ ім. М. Гоголя, 2021
Кільк.характеристики :260 с
Колективи : Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Форма і об'єм ресурсу: Электрон. текстовые дан.
Примітки : Загл. с титул. экрана
Ціна : Б.ц.
УДК : 159.923:005.745(082)
Предметні рубрики (Галузі знань): Кафедра психології
Зміст : Проблема переживання в психології особистості/ М. В. Папуча. Усвідомлення переживання – індикатор формування стресостійкості особистості в умовах стресу/ О. І. Михайлова. Інтерсуб’єктність особистості та діалогічність/ М. М. Наконечна. Проблема відповідального ставлення особистості до власного здоровʼя/ Т. О. Гетьман. Учіння як психологічний чинник особистісного розвитку/ О. В. Євменчук. Психологічні аспекти інклюзивної освіти/ А. Ю. Ковтун. До проблеми вивчення посттравматичного особистісного росту/ І. В. Кошова. Усвідомлення життєвих подій як прояв рефлексивності особистості/ О. Д. Кресан. Чи справді студентська молодь – майбутнє країни?/ Н. Ф. Литовченко. Душа як теоретико-методологічна проблема сучасної психології в контексті творчості М. Грота/ П. О. Нестеренко. Психологічні особливості гендерної ідентичності у юнацькому віці/ Ю. Г. Швецова.
Примірники :ВІТКЗ(1)
Вільні : ВІТКЗ(1)Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация)
Знайти схожі

 
Статистика
за 17.06.2024
Кількість запитів 82269
Кількість відвідувачів 1313
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя