Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронна бібліотека НДУ ім. Миколи Гоголя- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя (5036)Рідкісна книга (2)Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України (442)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=формування<.>
Загальна кількість знайдених документів : 362
Показані документи с 1 за 20
 1-20    21-40   41-60   61-80   81-100   101-120      
1.
40
Н 34


    Наливайко, Юлія Юліївна.
    Шляхи формування медіакомпетентності під час вивчення української мови у засобах масової інформації [Электронный ресурс] / Ю. Ю. Наливайко. - Электрон. текстовые дан. // Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Філологічні науки : Науковий журнал / Відп. ред. Г. В. Самойленко. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2014. - Кн. 4. - С. 99-104
ББК 81.00я5
РУБ 40

Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация)
Дод.точки доступу:
Самойленко, Григорій Васильович; Міністерство освіти і науки, молоді та спорту УкраїниНіжинський державний університет імені Миколи Гоголя

Є примірники у відділах: всього 1 : ВІТКЗ (1)
Вільні: ВІТКЗ (1)

Знайти схожі

2.


    Шуневич, Оксана Михайлівна.
    Шляхи формування медіаграмотності в процесі навчання учнів української мови [Электронный ресурс] / О. М. Шуневич. - Электрон. текстовые дан. // Український педагогічний журнал. - 2017. - N 4. - С. 103-110
Кл.слова (ненормовані):
медіаграмотність -- медіатекст -- медіаімунітет -- медіатворчість
Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация)

Є примірники у відділах: всього 1 : ВІТКЗ (1)
Вільні: ВІТКЗ (1)

Знайти схожі

3.


    Барщевська, Н. М.
    Четвертинний покрив та палеогеографічні умови формування відкладів території басейну річки інгул [Электронный ресурс] / Н. М. Барщевська, М. Є. Барщевський // Український географічний журнал : Науково-теоретичний журнал. - 2015. - N 1. - С. 20-26 . - ISSN 1561-4980
Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация)

Дод.точки доступу:
Барщевський, М. Є.

Є примірники у відділах: всього 1 : ВІТКЗ (1)
Вільні: ВІТКЗ (1)

Знайти схожі

4.
373.5.016:57
М 35


    Матяш, Н. Ю.
    Фундаменталізація шкільної біологічної освіти – основа формування предметної компетентності учня [Электронный ресурс] / Н. Ю. Матяш. - Электрон. текстовые дан. // Український педагогічний журнал. - 2018. - N 1
УДК

Кл.слова (ненормовані):
біологічна освіта -- фундаменталізація -- основна школа -- предметна (біологічна) компетентність
Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация)

Є примірники у відділах: всього 1 : ВІТКЗ (1)
Вільні: ВІТКЗ (1)

Знайти схожі

5.
901
Т19


    Таран, Лідія Валентинівна.
    Французька, російська й українська історіографія (70-і рр ХІХ - поч. ХХІ ст.) [Электронный ресурс] : Монографія / Л. В. Таран ; Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя. - Электрон. текстовые дан. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2009. - 247 с. - Загл. с титул. экрана. - Электрон. версия печ. публикации. - 23.90 грн.
    Зміст:
Формування французької позитивістської ліберальної історіографії . - С .23-44
"Російсько-українська історична школа" у вивченні французької революції (70-і рр. ХІХ - та поч. 40-х рр. ХХ ст.). Традиції школи в Україні . - С .45-85
Перегляд позитивістських теоретико-методологічних принципів соціальних наук і історіографії у Франції з позицій неокантіанства й марксизму. Оновлення підходів до вивчення революції 1789 р. (кін. ХІХ - 30-і рр. ХХ ст.) . - С .86-119
Роль школи "Анналів" у розробці наукових принципів історіографії (20-і - 40-х рр. ХХ ст.) . - С .120-157
Нові тенденції в сучасній світовій та українській історіографії . - С .158-176
ББК 63.1(0)
РУБ 901
Рубрики: Історіографія французька
   Історіографія російська

   Історіографія українська

   Кафедра всесвітньої історії

   Кафедра історії України та політології

Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация)

Дод.точки доступу:
Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Примірників всього: 1
ВІТКЗ (1)
Свободны: ВІТКЗ (1)
Знайти схожі

6.
40
Н 34


    Бутурлим, Тетяна Іванівна.
    Формування ґендерної культури старшокласників у процесі вивчення творчості Тараса Шевченка [Электронный ресурс] / Т. І. Бутурлим. - Электрон. текстовые дан. // Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Філологічні науки : Науковий журнал / Відп. ред. Г. В. Самойленко. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2014. - Кн. 4. - С. 16-21
ББК 81.00я5
РУБ 40

Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация)
Дод.точки доступу:
Самойленко, Григорій Васильович; Міністерство освіти і науки, молоді та спорту УкраїниНіжинський державний університет імені Миколи Гоголя

Є примірники у відділах: всього 1 : ВІТКЗ (1)
Вільні: ВІТКЗ (1)

Знайти схожі

7.
15
Н 34


    Десятов, Дмитро Леонідович.
    Формування хронологічної компетентності учнів у процесі навчання історії [Электронный ресурс] / Д. Л. Десятов. - Электрон. текстовые дан. // Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки : Науковий журнал / Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2012. - № 2. - С. 82-86
ББК 88я5 + 74я5
РУБ 15

Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация)
Дод.точки доступу:
Коваленко, Євгенія Іванівна \ред.\; Міністерство освіти і науки, молоді та спорту УкраїниНіжинський державний університет імені Миколи Гоголя

Є примірники у відділах: всього 1 : ВІТКЗ (1)
Вільні: ВІТКЗ (1)

Знайти схожі

8.
54(070.2)
Л 84


    Лукашова, Ніна Іванівна.
    Формування та розвиток понять про хімічну реакцію [Электронный ресурс] : Навчально-методичний посібник із методики навчання хімії (за технологією кредитно-модульної системи навчання) / Н. І. Лукашова ; Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя. - Электрон. текстовые дан. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2012. - 70 с. - Загл. с титул. экрана. - Электрон. версия печ. публикации . - Б. ц.
ББК 24р10я73
РУБ 54(070.2)
Рубрики: викладання хімії
Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация)

Дод.точки доступу:
Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Примірників всього: 2
ВІТКЗ (2)
Свободны: ВІТКЗ (2)
Знайти схожі

9.


    Шумська, Л. Ю.
    Формування та розвиток майстерності хорових диригентів в процесі бакалаврської підготовки [Электронный ресурс] / Л. Ю. Шумська // Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки. - 2023. - 3. - С. 58-63
Рубрики:
Кл.слова (ненормовані):
хоровий диригент, хорове диригування, диригентська педагогіка, асоціативний підхід, синтетичний підхід
Анотація: Проблема формування та розвитку професійної майстерності хорових диригентів набуває особливої значущості внаслідок впровадження нового стандарту за спеціальністю 025 «Музичне мистецтво» для першого бакалаврського рівня вищої освіти. Диригентська діяльність відрізняється багатозначністю мистецьких завдань, оскільки містить організаційну складову (залучення в творчий процес колективу співаків), управлінське цілепокладання, художнє проєктування, дієвий аналіз, діагностичну методику тощо. Професійна багатоплановість особистості майбутнього диригента – хормейстера обумовлює необхідність застосування в освітньому процесі синтезу підходів, сучасних технологій, сугестивно-педагогічних та вокально-технічних засобів і прийомів, що корелюють з прикінцевими програмними результатами навчання. Комплексний характер фахової підготовки майбутніх хорових диригентів ґрунтується на засадничій місії диригента, як інтерпретатора кращих зразків національної та світової хорової літератури, який в системі подієвого музичного просвітництва відкриває перед слухацькою аудиторією світ високого мистецтва. Саме диригент вибудовує вокальну палітру звучання хору, конструює художню форму кожного опусу відповідно до його стилістично-жанрових характеристик, відповідно до традиційних та власних естетичних ідеалів генерує образну сферу кожного твору, вибудовує сценічний імідж та траєкторію розвитку хорового колективу. Стаття присвячена розгляду особливостей формування та розвитку майстерності хорових диригентів в процесі бакалаврської підготовки: висвітлено змістовні компоненти освітнього процесу, його організаційно-художні завдання, визначено процесуальну специфіку диригентської педагогіки, її комплексний характер, якому притаманний синтез ряду підходів – особистісного, діяльнісного, комунікативного, інтегративного, компетентнісного, інформаційного. Узагальнено сутність асоціативного підходу до навчання диригентів. Описано основні процеси навчання диригування відповідно до асоціативного підходу та особливості синтетичного підходу.
Охарактеризовано методи розвитку техніки диригування, зокрема, звернено увагу на мануальну семантику в теоретичному та практичному аспектах, описано такі прийоми розвитку диригентської майстерності як вербально-інтонаційний тренінг, просторово-акустичні уявлення, моделювання формоутворювальних версій.
Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация)

Є примірники у відділах: всього 1 : ВІТКЗ (1)
Вільні: ВІТКЗ (1)

Знайти схожі

10.
63.3(0)3я73
Ф 79


   
    Формування та розвиток давніх цивілізацій [Электронный ресурс] : методичні рекомендації для магістрантів спеціальності "Археологія" / Упоряд. : Р. А. Дудка ; Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя. - Электрон. текстовые дан. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2014. - 30 с. - Загл. с титул. экрана. - Электрон. версия печ. публикации. - Видання для читання є тільки в електронному вигляді. - Б. ц.
ББК 63.3(0)3я73

Анотація: У методичних рекомендаціях представлені програма, плани семінарських занять, підібрана література та подано перелік питань до заліку з курсу "Формування та розвиток давніх цивілізацій" для магістрів-археологів.
Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация)

Дод.точки доступу:
Дудка, Раїса Анатоліївна; Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Примірників всього: 1
ВІТКЗ (1)
Свободны: ВІТКЗ (1)
Знайти схожі

11.


    Попович, А.
    Формування стилістичних умінь майбутніх учителів української мови і літератури в закладах вищої освіти [Электронный ресурс] / А. Попович. - Электрон. текстовые дан. // Український педагогічний журнал. - 2019. - N 3. - С. 119-127
Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация)

Є примірники у відділах: всього 1 : ВІТКЗ (1)
Вільні: ВІТКЗ (1)

Знайти схожі

12.


    Тараріко, О. Г.
    Формування сталих систем землекористування та охорони ґрунтів: актуальність та проблеми у сучасних умовах [Электронный ресурс] / О. Г. Тараріко, Т. В. Ільєнко, Т. Л. Кучма // Український географічний журнал : Науково-теоретичний журнал. - 2016. - N 3. - С. 56-60 . - ISSN 1561-4980
Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация)

Дод.точки доступу:
Ільєнко, Т. В.; Кучма, Т. Л.

Є примірники у відділах: всього 1 : ВІТКЗ (1)
Вільні: ВІТКЗ (1)

Знайти схожі

13.


    Олійник, Я. Б.
    Формування спроможних територіальних громад в Україні: переваги, ризики, загрози [Электронный ресурс] / Я. Б. Олійник, П. О. Остапенко // Український географічний журнал : Науково-теоретичний журнал. - 2016. - N 4. - С. 37-43 . - ISSN 1561-4980
Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация)

Дод.точки доступу:
Остапенко, П. О.

Є примірники у відділах: всього 1 : ВІТКЗ (1)
Вільні: ВІТКЗ (1)

Знайти схожі

14.


    Бондаренко, Ю. І.
    Формування способів мислення школярів на уроках літератури в контексті компетентнісного навчання [Электронный ресурс] / Ю. І. Бондаренко // Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки. - 2023. - 1. - С. 22-31
Рубрики:
Кл.слова (ненормовані):
спосіб мислення, компетентнісне навчання, шляхи аналізу, конкретизація, уявлення, оперування, аналіз, синтез, інтерпретація, теоретизування, висунення суджень та міркувань
Анотація: Реалізація компетентнісного підходу до шкільного навчання української літератури потребує розуміння його складників та особливостей їх дисциплінарного застосування. Автор статті звертає увагу на формування в учнів способів мислення, пов’язаних із опрацюванням різних видів літературного матеріалу (художніх творів та історико-літературних джерел). Він вважає, що способи мислення школярів значною мірою зумовлені шляхами аналізу літературних текстів, адже саме з їх допомогою учитель-словесник установлює процесуальні алгоритми інтелектуальної діяльності на уроках літератури. У зв’язку із цим поданий науковий матеріал спрямований на те, щоб у загальному вигляді окреслити мисленнєві механізми під час застосування подієвого, композиційного, хронотопного, пообразного, словесно-образного, проблемно-тематичного, ідеаційно-концептуального, філософського, структурно-стильового та жанрового (для художніх джерел), хронологічного та тематико-фактографічного шляхів аналізу (для історико-літературних матеріалів). З іншого боку, способи мислення зумовлені операціями, які в принципі властиві інтелектуальній діяльності людини. Автор статті розглядає конкретизацію, уявлення, оперування, аналіз, синтез, інтерпретацію, теоретизування, висунення суджень та міркувань, їх місце у сфері діяльності здобувачів літературної освіти. Він показує особливості їх використання в процесі опрацювання навчальних матеріалів філологічного змісту й тим самим оприявнює інтелектуальні дії, спрямовані на вивчення літературних джерел. У такий спосіб продемонстровано зв’язок загальнопсихологічних та методико-літературних підходів до організації навчальної діяльності, конкретизовано мисленнєвий потенціал дослідницької роботи школярів під час опрацювання художніх та історико-літературних текстів.
Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация)

Є примірники у відділах: всього 1 : ВІТКЗ (1)
Вільні: ВІТКЗ (1)

Знайти схожі

15.


    Чумак, М.
    Формування соціокультурного образу вітчизняної педагогічної інтелігенції під впливом світоглядної парадигмальності другої половини ХІХ –початку ХХ століття [Электронный ресурс] / М. Чумак. - Электрон. текстовые дан. // Український педагогічний журнал. - 2019. - N 2. - С. 141-147
Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация)

Є примірники у відділах: всього 1 : ВІТКЗ (1)
Вільні: ВІТКЗ (1)

Знайти схожі

16.


    Калинюк, T. В.
    Формування соціокультурної компетентності на уроці іноземної мови у контексті цифровізації освіти [Электронный ресурс] / Т. В. Калинюк, О. О. Добринчук // Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки. - 2023. - 2. - С. 63-72
Рубрики:
Кл.слова (ненормовані):
іноземна мова, компетентність, соціокультурна компетент- ність, цифровізація, онланй-застосунок, навчальна платформа, освіта.
Анотація: Стаття присвячена вивченню можливостей використання цифрових технологій для формування соціокультурної компетентності у процесі навчання інозем- ної мови. Встановлено, що широке використання цифрових технологій сприяє підвищенню ефективності освітнього процесу, доступності для усіх його учасників, водночас вони забезпечують ефективній інтеграції в іншомовне середовище та адаптації до культури країни, мова якої вивчається, підвищенню мотивації до вивчення іноземних мов тощо. Дані аспекти є пріоритетними напрямами модернізації освітньої галузі, що й визначає актуальність даного дослідження. Проаналізовано різні тлумачення терміну «соціокультурна компетентність» та узагальнено, що його основою є культурна спільність, яка дозволяє вільно розуміти та сприймати норми і цінності іншої соціокультурної спільноти. Представлено етапи формування соціокультурної компетентності (мотиваційний, інформативний, меморизація, активізація). Розглянуто низку онлайн-застосунків та продемонстровано можливості їх використання на різних етапах уроку іноземної мови. Проаналізовано ефективні форми та методи формування соціокультурної компетентності. Проведено опитування у формі анкетування серед здобувачів вищої освіти з метою виявлення їх ставлення щодо доцільності застосування цифрових технологій для формування соціокультурної компетентності у процесі навчання іноземної мови. Узагальнені результати засвідчили, що переважна більшість респондентів здебільшого позитивно оцінює переваги використання цифрових технологій (онлайн-застосунків, навчальних платформ тощо) задля удосконаленні іншомовних компетентностей, зокрема соціокультурної. Здобувачі вищої освіти вбачають важливість набуття соціокультурної компетентності задля формування уяви про культурне різноманіття та ведення успішного міжкультурного діалогу.
Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация)

Дод.точки доступу:
Добринчук, O. О.

Є примірники у відділах: всього 1 : ВІТКЗ (1)
Вільні: ВІТКЗ (1)

Знайти схожі

17.
378.147:37.035
Б 72


    Бобро, Артур Анатолійович.
    Формування соціального здоров’я студентської молоді у позааудиторній виховній роботі закладу вищої освіти [Электронный ресурс] : монографія / А. А. Бобро ; Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя. - Электрон. текстовые дан. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2020. - 176 с. - Загл. с титул. экрана. - Б. ц.
УДК
Рубрики: Кафедра соціальної педагогіки та соціальної роботи
   Кафедра педагогіки

Кл.слова (ненормовані):
вожатий у таборі
Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация)

Дод.точки доступу:
Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Примірників всього: 1
ВІТКЗ (1)
Свободны: ВІТКЗ (1)
Знайти схожі

18.
378.17(075.8)
Б 72


    Бобро, А. А.
    Формування соціального здоров’я студентської молоді [Электронный ресурс] : методичні рекомендації / А. А. Бобро ; Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя. - Электрон. текстовые дан. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2016. - 80 с. - Загл. с титул. экрана. - Б. ц.
УДК
Рубрики: Кафедра соціальної педагогіки та соціальної роботи
   Кафедра педагогіки

Кл.слова (ненормовані):
вожатий у таборі
Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация)

Дод.точки доступу:
Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Примірників всього: 1
ВІТКЗ (1)
Свободны: ВІТКЗ (1)
Знайти схожі

19.
22.1р10я72
О-35


    Овчинникова, Тетяна Анатоліївна.
    Формування соціально компетентної особистості випускника ліцею засобами математики (через упровадження компетентнісно-орієнтованих завдань) [Электронный ресурс] : методичні рекомендації / Т. А. Овчинникова ; Управління освіти Ніжинської міської ради, Міський методичний кабінет. - Электрон. текстовые дан. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2015. - 51 с. - Загл. с титул. экрана. - Электрон. версия печ. публикации. - Б. ц.
ББК 22.1р10я72
Рубрики: Викладання математики в школі--формування особистості випускників
Анотація: У методичних рекомендаціях запропоновано один із шляхів формування основних характеристик соціально компетентного випускника через включення спеціально підібраних компетентнісно-орієнтованих завдань, які розглядаються як засіб навчання. Цілеспрямоване використання таких завдань на уроках математики сприяє формуванню соціальних компетентностей учнів і забезпечує підвищення рівня їх математичної грамотності. Посібник призначений для вчителів математики.
Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация)

Дод.точки доступу:
Овчиннікова, Тетяна Анатоліївна; Управління освіти Ніжинської міської радиМіський методичний кабінет
Примірників всього: 1
ВІТКЗ (1)
Свободны: ВІТКЗ (1)
Знайти схожі

20.


    Підгрушний, Г. П.
    Формування системи полюсів зростання в Україні як передумова її переходу до моделі поліцентричного просторового розвитку [Электронный ресурс] / Г. П. Підгрушний // Український географічний журнал : Науково-теоретичний журнал. - 2017. - N 1. - С. 48-54 . - ISSN 1561-4980
Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация)

Є примірники у відділах: всього 1 : ВІТКЗ (1)
Вільні: ВІТКЗ (1)

Знайти схожі

 1-20    21-40   41-60   61-80   81-100   101-120      
 
Статистика
за 12.07.2024
Кількість запитів 72077
Кількість відвідувачів 1047
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя