Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронна бібліотека НДУ ім. Миколи Гоголя- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя (5036)Рідкісна книга (2)Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України (442)
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=формування<.>
Загальна кількість знайдених документів : 362
Показані документи с 1 за 20
 1-20    21-40   41-60   61-80   81-100   101-120      
1.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 40/Н 34
Автор(и) : Наливайко, Юлія Юліївна
Назва : Шляхи формування медіакомпетентності під час вивчення української мови у засобах масової інформації [Електронний ресурс]
Колективи : Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Місце публікування : Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Філологічні науки: Науковий журнал/ Відп. ред. Г. В. Самойленко. - Ніжин: НДУ ім. М. Гоголя, 2014. - Кн. 4. - С. 99-104 (Шифр 40/Н 34-472603)
Форма і об'єм ресурсу: Электрон. текстовые дан.
Примітки : Загл. с титул. экрана. - Электрон. версия печ. публикации
ББК : 81.00я5 Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация)
Знайти схожі

2.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Шуневич, Оксана Михайлівна
Назва : Шляхи формування медіаграмотності в процесі навчання учнів української мови [Електронний ресурс]
Кільк.характеристики :8 с
Місце публікування : Український педагогічний журнал. - Київ: Інститут педагогіки Національної академії педагогічних наук України, 2017. - N 4. - С. 103-110 (Шифр УПЖ-2/2017/4)
Форма і об'єм ресурсу: Электрон. текстовые дан.
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): медіаграмотність--медіатекст--медіаімунітет--медіатворчість Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация)
Знайти схожі

3.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Барщевська Н. М., Барщевський М. Є.
Назва : Четвертинний покрив та палеогеографічні умови формування відкладів території басейну річки інгул
Місце публікування : Український географічний журнал: Науково-теоретичний журнал/ Національна Академія наук України; Інститут географії; Українське географічне товариство. - К.: Інститут географії, 2015. - N 1. - С. 20-26. - ISSN 1561-4980 (Шифр УГЖ-1/2015/1). - ISSN 1561-4980 Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация)
Знайти схожі

4.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання : 373.5.016:57/М 35
Автор(и) : Матяш Н. Ю.
Назва : Фундаменталізація шкільної біологічної освіти – основа формування предметної компетентності учня [Електронний ресурс]
Кільк.характеристики :7 с
Місце публікування : Український педагогічний журнал. - Київ: Інститут педагогіки Національної академії педагогічних наук України, 2018. - N 1 (Шифр УПЖ-2/2018/1)
Форма і об'єм ресурсу: Электрон. текстовые дан.
УДК : 373.5.016:57
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): біологічна освіта--фундаменталізація--основна школа--предметна (біологічна) компетентність Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация)
Знайти схожі

5.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 901/Т19
Автор(и) : Таран, Лідія Валентинівна
Назва : Французька, російська й українська історіографія (70-і рр ХІХ - поч. ХХІ ст.) [Електронний ресурс] : Монографія
Вихідні дані : Ніжин: НДУ ім. М. Гоголя, 2009
Кільк.характеристики :247 с
Колективи : Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Форма і об'єм ресурсу: Электрон. текстовые дан.
Примітки : Загл. с титул. экрана. - Электрон. версия печ. публикации
Ціна : 23.90 грн.
ББК : 63.1(0)
Предметні рубрики (Галузі знань): Історіографія французька
Історіографія російська
Історіографія українська
Кафедра всесвітньої історії
Кафедра історії України та політології
Зміст : Формування французької позитивістської ліберальної історіографії ; "Російсько-українська історична школа" у вивченні французької революції (70-і рр. ХІХ - та поч. 40-х рр. ХХ ст.). Традиції школи в Україні ; Перегляд позитивістських теоретико-методологічних принципів соціальних наук і історіографії у Франції з позицій неокантіанства й марксизму. Оновлення підходів до вивчення революції 1789 р. (кін. ХІХ - 30-і рр. ХХ ст.) ; Роль школи "Анналів" у розробці наукових принципів історіографії (20-і - 40-х рр. ХХ ст.) ; Нові тенденції в сучасній світовій та українській історіографії
Примірники :ВІТКЗ(1)
Вільні : ВІТКЗ(1)Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация)
Знайти схожі

6.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 40/Н 34
Автор(и) : Бутурлим, Тетяна Іванівна
Назва : Формування ґендерної культури старшокласників у процесі вивчення творчості Тараса Шевченка [Електронний ресурс]
Колективи : Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Місце публікування : Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Філологічні науки: Науковий журнал/ Відп. ред. Г. В. Самойленко. - Ніжин: НДУ ім. М. Гоголя, 2014. - Кн. 4. - С. 16-21 (Шифр 40/Н 34-472603)
Форма і об'єм ресурсу: Электрон. текстовые дан.
Примітки : Загл. с титул. экрана. - Электрон. версия печ. публикации
ББК : 81.00я5 Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация)
Знайти схожі

7.

Форма документа : Стаття зі збірника (однотомник)
Шифр видання : 15/Н 34
Автор(и) : Десятов, Дмитро Леонідович
Назва : Формування хронологічної компетентності учнів у процесі навчання історії [Електронний ресурс]
Колективи : Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Місце публікування : Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки: Науковий журнал/ Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя. - Ніжин: НДУ ім. М. Гоголя, 2012. - № 2. - С. 82-86 (Шифр 15/Н 34-374684)
Форма і об'єм ресурсу: Электрон. текстовые дан.
Примітки : Загл. с титул. экрана. - Электрон. версия печ. публикации
ББК : 88я5 + 74я5 Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация)
Знайти схожі

8.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 54(070.2)/Л 84
Автор(и) : Лукашова, Ніна Іванівна
Назва : Формування та розвиток понять про хімічну реакцію [Електронний ресурс] : Навчально-методичний посібник із методики навчання хімії (за технологією кредитно-модульної системи навчання)
Вихідні дані : Ніжин: НДУ ім. М. Гоголя, 2012
Кільк.характеристики :70 с
Колективи : Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Форма і об'єм ресурсу: Электрон. текстовые дан.
Примітки : Загл. с титул. экрана. - Электрон. версия печ. публикации
Ціна : Б.ц.
ББК : 24р10я73
Предметні рубрики (Галузі знань): викладання хімії
Примірники : всього : ВІТКЗ(2)
Вільні : ВІТКЗ(2)Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация)
Знайти схожі

9.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Шумська Л. Ю.
Назва : Формування та розвиток майстерності хорових диригентів в процесі бакалаврської підготовки
Місце публікування : Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки. - 2023. - 3. - С. 58-63 (Шифр 159.9(05)"540.3"+/Н 34-498238)
Предметні рубрики (Галузі знань):
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): хоровий диригент, хорове диригування, диригентська педагогіка, асоціативний підхід, синтетичний підхід
Анотація: Проблема формування та розвитку професійної майстерності хорових диригентів набуває особливої значущості внаслідок впровадження нового стандарту за спеціальністю 025 «Музичне мистецтво» для першого бакалаврського рівня вищої освіти. Диригентська діяльність відрізняється багатозначністю мистецьких завдань, оскільки містить організаційну складову (залучення в творчий процес колективу співаків), управлінське цілепокладання, художнє проєктування, дієвий аналіз, діагностичну методику тощо. Професійна багатоплановість особистості майбутнього диригента – хормейстера обумовлює необхідність застосування в освітньому процесі синтезу підходів, сучасних технологій, сугестивно-педагогічних та вокально-технічних засобів і прийомів, що корелюють з прикінцевими програмними результатами навчання. Комплексний характер фахової підготовки майбутніх хорових диригентів ґрунтується на засадничій місії диригента, як інтерпретатора кращих зразків національної та світової хорової літератури, який в системі подієвого музичного просвітництва відкриває перед слухацькою аудиторією світ високого мистецтва. Саме диригент вибудовує вокальну палітру звучання хору, конструює художню форму кожного опусу відповідно до його стилістично-жанрових характеристик, відповідно до традиційних та власних естетичних ідеалів генерує образну сферу кожного твору, вибудовує сценічний імідж та траєкторію розвитку хорового колективу. Стаття присвячена розгляду особливостей формування та розвитку майстерності хорових диригентів в процесі бакалаврської підготовки: висвітлено змістовні компоненти освітнього процесу, його організаційно-художні завдання, визначено процесуальну специфіку диригентської педагогіки, її комплексний характер, якому притаманний синтез ряду підходів – особистісного, діяльнісного, комунікативного, інтегративного, компетентнісного, інформаційного. Узагальнено сутність асоціативного підходу до навчання диригентів. Описано основні процеси навчання диригування відповідно до асоціативного підходу та особливості синтетичного підходу. brОхарактеризовано методи розвитку техніки диригування, зокрема, звернено увагу на мануальну семантику в теоретичному та практичному аспектах, описано такі прийоми розвитку диригентської майстерності як вербально-інтонаційний тренінг, просторово-акустичні уявлення, моделювання формоутворювальних версій. Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация)
Знайти схожі

10.

Форма документа :
Шифр видання : 63.3(0)3я73/Ф 79
Автор(и) : Дудка, Раїса Анатоліївна
Назва : Формування та розвиток давніх цивілізацій [Електронний ресурс] : методичні рекомендації для магістрантів спеціальності "Археологія"
Вихідні дані : Ніжин: НДУ ім. М. Гоголя, 2014
Кільк.характеристики :30 с
Колективи : Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Форма і об'єм ресурсу: Электрон. текстовые дан.
Примітки : Загл. с титул. экрана. - Электрон. версия печ. публикации. - Видання для читання є тільки в електронному вигляді
Ціна : Б.ц.
ББК : 63.3(0)3я73
Анотація: У методичних рекомендаціях представлені програма, плани семінарських занять, підібрана література та подано перелік питань до заліку з курсу "Формування та розвиток давніх цивілізацій" для магістрів-археологів.
Примірники :ВІТКЗ(1)
Вільні : ВІТКЗ(1)Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация)
Знайти схожі

11.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Попович А.
Назва : Формування стилістичних умінь майбутніх учителів української мови і літератури в закладах вищої освіти [Електронний ресурс]
Місце публікування : Український педагогічний журнал. - Київ: Інститут педагогіки Національної академії педагогічних наук України, 2019. - N 3. - С. 119-127 (Шифр УПЖ-2/2019/3)
Форма і об'єм ресурсу: Электрон. текстовые дан. Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация)
Знайти схожі

12.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Тараріко О. Г., Ільєнко Т. В., Кучма Т. Л.
Назва : Формування сталих систем землекористування та охорони ґрунтів: актуальність та проблеми у сучасних умовах
Місце публікування : Український географічний журнал: Науково-теоретичний журнал/ Національна Академія наук України; Інститут географії; Українське географічне товариство. - К.: Інститут географії, 2016. - N 3. - С. 56-60. - ISSN 1561-4980 (Шифр УГЖ-1/2016/3). - ISSN 1561-4980 Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация)
Знайти схожі

13.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Олійник Я. Б., Остапенко П. О.
Назва : Формування спроможних територіальних громад в Україні: переваги, ризики, загрози
Місце публікування : Український географічний журнал: Науково-теоретичний журнал/ Національна Академія наук України; Інститут географії; Українське географічне товариство. - К.: Інститут географії, 2016. - N 4. - С. 37-43. - ISSN 1561-4980 (Шифр УГЖ-1/2016/4). - ISSN 1561-4980 Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация)
Знайти схожі

14.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Бондаренко Ю. І.
Назва : Формування способів мислення школярів на уроках літератури в контексті компетентнісного навчання
Місце публікування : Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки. - 2023. - 1. - С. 22-31 (Шифр 159.9(05)"540.3"+/Н 34-522353)
Предметні рубрики (Галузі знань):
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): спосіб мислення, компетентнісне навчання, шляхи аналізу, конкретизація, уявлення, оперування, аналіз, синтез, інтерпретація, теоретизування, висунення суджень та міркувань
Анотація: Реалізація компетентнісного підходу до шкільного навчання української літератури потребує розуміння його складників та особливостей їх дисциплінарного застосування. Автор статті звертає увагу на формування в учнів способів мислення, пов’язаних із опрацюванням різних видів літературного матеріалу (художніх творів та історико-літературних джерел). Він вважає, що способи мислення школярів значною мірою зумовлені шляхами аналізу літературних текстів, адже саме з їх допомогою учитель-словесник установлює процесуальні алгоритми інтелектуальної діяльності на уроках літератури. У зв’язку із цим поданий науковий матеріал спрямований на те, щоб у загальному вигляді окреслити мисленнєві механізми під час застосування подієвого, композиційного, хронотопного, пообразного, словесно-образного, проблемно-тематичного, ідеаційно-концептуального, філософського, структурно-стильового та жанрового (для художніх джерел), хронологічного та тематико-фактографічного шляхів аналізу (для історико-літературних матеріалів). З іншого боку, способи мислення зумовлені операціями, які в принципі властиві інтелектуальній діяльності людини. Автор статті розглядає конкретизацію, уявлення, оперування, аналіз, синтез, інтерпретацію, теоретизування, висунення суджень та міркувань, їх місце у сфері діяльності здобувачів літературної освіти. Він показує особливості їх використання в процесі опрацювання навчальних матеріалів філологічного змісту й тим самим оприявнює інтелектуальні дії, спрямовані на вивчення літературних джерел. У такий спосіб продемонстровано зв’язок загальнопсихологічних та методико-літературних підходів до організації навчальної діяльності, конкретизовано мисленнєвий потенціал дослідницької роботи школярів під час опрацювання художніх та історико-літературних текстів. Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация)
Знайти схожі

15.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Чумак М.
Назва : Формування соціокультурного образу вітчизняної педагогічної інтелігенції під впливом світоглядної парадигмальності другої половини ХІХ –початку ХХ століття [Електронний ресурс]
Місце публікування : Український педагогічний журнал. - Київ: Інститут педагогіки Національної академії педагогічних наук України, 2019. - N 2. - С. 141-147 (Шифр УПЖ-2/2019/2)
Форма і об'єм ресурсу: Электрон. текстовые дан. Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация)
Знайти схожі

16.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Калинюк T. В., Добринчук O. О.
Назва : Формування соціокультурної компетентності на уроці іноземної мови у контексті цифровізації освіти
Місце публікування : Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки. - 2023. - 2. - С. 63-72 (Шифр 159.9(05)"540.3"+/Н 34-172512)
Предметні рубрики (Галузі знань):
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): іноземна мова, компетентність, соціокультурна компетент- ність, цифровізація, онланй-застосунок, навчальна платформа, освіта.
Анотація: Стаття присвячена вивченню можливостей використання цифрових технологій для формування соціокультурної компетентності у процесі навчання інозем- ної мови. Встановлено, що широке використання цифрових технологій сприяє підвищенню ефективності освітнього процесу, доступності для усіх його учасників, водночас вони забезпечують ефективній інтеграції в іншомовне середовище та адаптації до культури країни, мова якої вивчається, підвищенню мотивації до вивчення іноземних мов тощо. Дані аспекти є пріоритетними напрямами модернізації освітньої галузі, що й визначає актуальність даного дослідження. Проаналізовано різні тлумачення терміну «соціокультурна компетентність» та узагальнено, що його основою є культурна спільність, яка дозволяє вільно розуміти та сприймати норми і цінності іншої соціокультурної спільноти. Представлено етапи формування соціокультурної компетентності (мотиваційний, інформативний, меморизація, активізація). Розглянуто низку онлайн-застосунків та продемонстровано можливості їх використання на різних етапах уроку іноземної мови. Проаналізовано ефективні форми та методи формування соціокультурної компетентності. Проведено опитування у формі анкетування серед здобувачів вищої освіти з метою виявлення їх ставлення щодо доцільності застосування цифрових технологій для формування соціокультурної компетентності у процесі навчання іноземної мови. Узагальнені результати засвідчили, що переважна більшість респондентів здебільшого позитивно оцінює переваги використання цифрових технологій (онлайн-застосунків, навчальних платформ тощо) задля удосконаленні іншомовних компетентностей, зокрема соціокультурної. Здобувачі вищої освіти вбачають важливість набуття соціокультурної компетентності задля формування уяви про культурне різноманіття та ведення успішного міжкультурного діалогу. Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация)
Знайти схожі

17.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 378.147:37.035/Б 72
Автор(и) : Бобро, Артур Анатолійович
Назва : Формування соціального здоров’я студентської молоді у позааудиторній виховній роботі закладу вищої освіти [Електронний ресурс] : монографія
Вихідні дані : Ніжин: НДУ ім. М. Гоголя, 2020
Кільк.характеристики :176 с
Колективи : Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Форма і об'єм ресурсу: Электрон. текстовые дан.
Примітки : Загл. с титул. экрана
Ціна : Б.ц.
УДК : 378.147:37.035
Предметні рубрики (Галузі знань): Кафедра соціальної педагогіки та соціальної роботи
Кафедра педагогіки
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): вожатий у таборі
Примірники :ВІТКЗ(1)
Вільні : ВІТКЗ(1)Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация)
Знайти схожі

18.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 378.17(075.8)/Б 72
Автор(и) : Бобро А. А.
Назва : Формування соціального здоров’я студентської молоді [Електронний ресурс] : методичні рекомендації
Вихідні дані : Ніжин: НДУ ім. М. Гоголя, 2016
Кільк.характеристики :80 с
Колективи : Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Форма і об'єм ресурсу: Электрон. текстовые дан.
Примітки : Загл. с титул. экрана
Ціна : Б.ц.
УДК : 378.17(075.8)
Предметні рубрики (Галузі знань): Кафедра соціальної педагогіки та соціальної роботи
Кафедра педагогіки
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): вожатий у таборі
Примірники :ВІТКЗ(1)
Вільні : ВІТКЗ(1)Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация)
Знайти схожі

19.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 22.1р10я72/О-35
Автор(и) : Овчинникова, Тетяна Анатоліївна
Назва : Формування соціально компетентної особистості випускника ліцею засобами математики (через упровадження компетентнісно-орієнтованих завдань) [Електронний ресурс] : методичні рекомендації
Вихідні дані : Ніжин: НДУ ім. М. Гоголя, 2015
Кільк.характеристики :51 с
Колективи : Управління освіти Ніжинської міської ради, Міський методичний кабінет
Форма і об'єм ресурсу: Электрон. текстовые дан.
Примітки : Загл. с титул. экрана. - Электрон. версия печ. публикации
Ціна : Б.ц.
ББК : 22.1р10я72
Предметні рубрики (Галузі знань): Викладання математики в школі-- формування особистості випускників
Анотація: У методичних рекомендаціях запропоновано один із шляхів формування основних характеристик соціально компетентного випускника через включення спеціально підібраних компетентнісно-орієнтованих завдань, які розглядаються як засіб навчання. Цілеспрямоване використання таких завдань на уроках математики сприяє формуванню соціальних компетентностей учнів і забезпечує підвищення рівня їх математичної грамотності. Посібник призначений для вчителів математики.
Примірники :ВІТКЗ(1)
Вільні : ВІТКЗ(1)Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация)
Знайти схожі

20.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Підгрушний Г. П.
Назва : Формування системи полюсів зростання в Україні як передумова її переходу до моделі поліцентричного просторового розвитку
Місце публікування : Український географічний журнал: Науково-теоретичний журнал/ Національна Академія наук України; Інститут географії; Українське географічне товариство. - К.: Інститут географії, 2017. - N 1. - С. 48-54. - ISSN 1561-4980 (Шифр УГЖ-1/2017/1). - ISSN 1561-4980 Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация)
Знайти схожі

 1-20    21-40   41-60   61-80   81-100   101-120      
 
Статистика
за 12.07.2024
Кількість запитів 93591
Кількість відвідувачів 1147
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя