Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронна бібліотека НДУ ім. Миколи Гоголя- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя (472)Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України (204)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=чинник<.>
Загальна кількість знайдених документів : 47
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-20   21-30   31-40   41-47 
1.
33(09)(4Укр)
У45


   
    Українська економічна і політична думка ХІХ - початку ХХ ст. [Электронный ресурс] : Збірник наукових праць викладачів кафедри економічної теорії та політології. Вип. IV / Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя. - Электрон. текстовые дан. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2009. - 63 с. - Загл. с титул. экрана. - Электрон. версия печ. публикации. - 15.00 грн.
    Зміст:
Гончаренко, О. М. Туган-Барановський М. І.: його життєвий шлях та творчий економічний доробок / О. М. Гончаренко. - С .4-11
Городецька, М. О. Внесок Є. Є. Слуцького в розвиток національної та світової економічної думки / М. О. Городецька. - С .12-16
Єфремов, Віктор Володимирович. Бердяєв М. О. про власну модель побудови комуністичного суспільства / В. В. Єфремов. - С .17-31
Пахомова, Т. М. Розвиток економічної думки другої половини ХІХ - початку ХХ ст. / Т. М. Пахомова, В. В. Мошко. - С .32-45
Петренко, А. Г. Бунге М. Х. - педагог, учений, державний діяч / А. Г. Петренко. - С .46-50
Петренко, М. І. Феномени підприємництва очима Миколи Гоголя / М. І. Петренко. - С .51-56
Томек, В. Й. Досвід формування української політичної думки як чинник розв’язання державницьких проблем сучасної України / В. Й. Томек. - С .57-64
ББК 65.02(4Укр)я43 + 66.1(4Укр)я43
РУБ 33(09)(4Укр)

Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация)
Дод.точки доступу:
Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Примірників всього: 1
ВІТКЗ (1)
Свободны: ВІТКЗ (1)
Знайти схожі

2.
15
Н 34


   
    Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки [Электронный ресурс] : Науковий журнал. № 3 / Міністерство освіти і науки України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя ; Гол. ред. Є. І. Коваленко. - Электрон. текстовые дан. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2009. - 314 с. - (Наукові видання Ніжинської вищої школи). - Загл. с титул. экрана. - Электрон. версия печ. публикации. - Літ. в кінці кожної статті. - 69.25 грн.
    Зміст:
Пуховська, Л. П. Інноваційні системи післядипломної педагогічної освіти у світовому освітньому просторі / Л. П. Пуховська. - С .6-9
Редько, В. Г. Дидактичні та методичні вимоги до навчальних матеріалів і текстів для шкільних підручників з іноземних мов / В. Г. Редько. - С .10-13
Сердюков, П. Современные подходы к повышению квалификации учителей / П. Сердюков, Р. Хилл, Н. Сердюкова. - С .14-19
Солодков, В. Т. Ціннісні оріэнтації як чинник корпоративності педкадрів / В. Т. Солодков. - С .20-25
Коваль, Т. І. Організаційно-методичні умови активізації самостійної позааудиторної навчально-пізнавальної діяльності майбутніх учителів іноземних мов в умовах інформатизації освіти / Т. І. Коваль. - С .26-31
Богатикова, Л. И. Рефлексия как основа педагогического взаимодействия в процессе обучения иноязычному общению / Л. И. Богатикова. - С .31-33
Антонюк, Р. І. Філософсько-методологічні напрями вирішення найважливіших сучасних проблем у полікультурній освіті / Р. І Антонюк. - С .38-41
Коломінова, О. О. Критерії аналізу та оцінювання підручників/НМК з англійської мови для початкової школи / О. О. Коломінова. - С .46-51
Несвірська, Т. В. Місце та значення загальнокультурної компетентності в складі ключових компетентностей / Т. В. Несвірська. - С .54-57
Андрійко, І. Ф. Навчання майбутніх учителів німецької мови написання заяви ("Bewerbungsschreiben") / І. Ф. Андрійко. - С .58-61
Вовк, О. І. Розвиток і використання множинності інтелекту: формування іншомовної граматичної компетенції у студентів-філологів / О. І. Вовк. - С .62-65
Халимон, Ірина Йосипівна. Інтегративний підхід до формування змісту навчання у підготовці майбутнього вчителя з другої спеціальності "Іноземна мова" / І. Й. Халимон. - С .66-69
Чекаль, Г. С. Комп’ютерні проекти студентів як додатковий навчальний матеріал з країнознавчої тематики в середній загальноосвітній школі / Г. С. Чекаль, Г. М. Корнєйчик. - С .70-73
Литвиненко, С. П. Мета і зміст навчання англомовного діалогічного спілкування на початковому етапф мовного вищого навчального закладу / С. П. Литвиненко. - С .78-81
Кіш, Н. В. Самостійна робота як складова рейтингу успішності навчальних досягнень студентів у процесі вивчення німецької мови / Н. В. Кіш. - С .82-85
Клименко, А. О. Електронний журнал в оцінюванні навчальних досягнень студентів факультету іноземних мов / А. О. Клименко. - С .86-88
Михайлюк, Г. В. Порівняльний аналіз категорії модальності в японській та українській мовах як складова формування граматичної компетенції вчителя японської мови / Г. В. Михайлюк. - С .89-91
Николюк, О. В. Урахування шляхів оновлення змісту освіти під час підготовки вчителя російської мови / О. В. Николюк. - С .92-94
Ковальчук, В. Б. Оволодіння вимовою як важливий фактор у вивченні іноземної мови / В. Б. Ковальчук. - С .95-98
Дубровська, Л. О. Психолого-педагогічний супровід дитини в період літньої виховної практики / Л. О. Дубровська, В. Л. Дубровський, В. В. Ковнер. - С .99-102
Пасічник, О. С. Контроль і самоконтроль у змісті сучасних вітчизняних шкільних підручників з іноземних мов / О. С. Пасічник. - С .103-107
Михальчук, Н. О. Психолого-педагогічні засади підготовки майбутнього вчителя іноземної мови до навчання учнів розуміти твори художньої літератури / Н. О. Михальчук, Т. Г. Ковальчук. - С .108-112
Гончарова, Є. Є. Проектування як засіб диференціації навчання в процесі вивчення іноземної мови у вищих навчальних закладах / Є. Є. Гончарова. - С .112-115
Карпенко, Є. М. Інформаційно-аналітичні уміння у структурі професійної компетентності вчителя іноземної мови / Є. М. Карпенко. - С .116-120
Нестеренко, С. И. О некоторых проблемах дистанционой формы обучения / С. И. Нестеренко. - С .120-122
Деева, И. М. Как бороться с влиянием интерференции родного и изучаемого языка в процессе обучения? / И. М. Деева. - С .123-124
Задорожна, І. П. Вимоги до володіння мовленевою компетенцією студентами мовних спеціальностей на початковому етапі навчання / І. П. Задорожна. - С .125-128
Колодько, Т. М. Використання навчально-мовленевих ситуацій в іншомовному спілкуванні студентів ВНЗ / Т. М. Колодько. - С .129-132
Івчик, Ю. С. До проблеми підготовки майбутніх учителів іноземної мови до організації фронтальних форм навчальної діяльності / Ю. С. Івчик. - С .133-136
Малюська, З. В. Переклад іншомовних текстів у немовному вищому навчальному закладі / З. В. Малюська. - С .141-143
Федусенко, Ю. І. Ділова гра як засіб організації допрофільної підготовки з іноземної мови учнів 8-9-х класів основної школи / Ю. І. Федусенко. - С .144-146
Самойленко, Ю. П. Особливості використання інформаційних технологій майбутнім учителем-філологом у процесі підготовки / Ю. П. Самойленко. - С .147-151
Легзіна, О. А. Аналіз помилок як спосіб формування самоконтролю умінь англійського писемного мовлення студентів / О. А. Легзіна. - С .152-155
Зимовець, О. А. Використання мережі інтернет у формуванні професійних умінь майбутнього вчителя іноземних мов / О. А. Зимовець. - С .156-160
Плотніков, Є . О. Порівняльний аналіз інструментальних мультимедійних засобів навчання іноземних мов / Є . О. Плотніков. - С .161-165
Чепела, О. О. Навчальні матеріали віртуальної бібліотеки в роботі вчителя іноземних мов / О. О. Чепела. - С .166-170
Роман, С. В. Деякі аспекти організації науково-дослідної діяльності студентів - майбутніх учителів іноземної мови під час педагогічної практики в школі / С. В. Роман. - С .171-175
Синекоп, О. С. Лінгвістичні основи інтерактивного навчання англомовного письма студентів технічних спеціальностей / О. С. Синекоп. - С .176-179
Дейкун, П. В. Підготовка вчителя іноземної мови до навчання студентів лексики: когнітивний підхід / П. В. Дейкун. - С .180-182
Сорокіна, Н. В. Досвід використання мультімедійних навчальних презентацій у процесі формування професійної іншомовної компетентності у майбутніх філологів / Н. В. Сорокіна. - С .183-186
Моркотун, С. Б. Структурна модель презентаційних умінь як основа їх формування у студентів магістратури / С. Б. Моркотун. - С .187-191
Павлова, Т. П. Оцінювання іншомовних мовленневих навичок та вмінь студентів технічних вишів / Т. П. Павлова. - С .192-196
Колесник, Т. П. Концепція навчання професійного іншомовного спілкування студентів-аграріїв у вищому навчальному закладі / Т. П. Колесник. - С .200-203
Король, Т. Г. Індивідуалізація тестового контролю англомовної концепції у читанні студентів немовних спеціальностей / Т. Г. Король. - С .204-207
Ковалева, И. Б. Пути развития учебной автономии в современной высшей школе / И. Б. Ковалева. - С .208-211
Помігуєва, Л. П. Специфіка формування та функціонування сільськогосподарських термінів-абревіатур у сучсній англійській мові / Л. П. Помігуєва. - С .212-216
Іванова, І. В. Діагностування сформованості професійної іншомовної культурологічної компетентності майбутніх фахівців бізнес-сфери / І. В. Іванова. - С .217-220
Малік, О. І. Мовне тестування як чинник професійної підготовки військовиків / О. І. Малік. - С .221-224
Жиляєва, Ю. М. Особливості змісту загальнопедагогічної підготовки майбутніх учителів іноземних мов / Ю. М. Жиляєва. - С .225-229
Березенська, Л. І. Створення реальних передумов для формування професійної компетентності майбутнього вчителя іноземної мови в умовах методичної майстерності / Л. І. Березенська, Н. П. Сіваєва. - С .230-232
Байда, М. В. Можливості використання технологій кооперативного навчання в процесі підготовки майбутнього вчителя / М. В. Байда. - С .233-235
Сытник, Ю. Н. Роль образовательных технологий в процессе повышения качества высшего образования в контексте требований Болонского процесса / Ю. Н. Сытник. - С .236-240
Артюшина, М. В. Особистісні чинники інноваційності студентів економічних спеціальностей / М. В. Артюшина. - С .241-246
Полякова, В. М. Подготовка бакалавров и магистров в Германии / В. М. Полякова, Е. В. Лісенкова. - С .252-254
Кікіна, Н. М. Проблема кредитно-модульної системи навчання іноземних мов в університетах США / Н. М. Кікіна. - С .255-257
Постригач, Н. О. Пріорітетні напрями професійної підготовки вчителя іноземної мови у Греції / Н. О. Постригач. - С .258-263
Ларіна, Т. В. Шляхи модернізації процесу професійного розвитку вчителів (порівняльний аналіз) / Т. В. Ларіна. - С .263-266
Пономаренко, О. В. Лідерство в системі вимог до вчителя сучасної американської школи / О. В. Пономаренко. - С .267-269
Смелянська, В. В. Можливості використання американського досвіду раннього навчання іноземних мов у школах України / В. В. Смелянська. - С .270-274
Сливка, В. П. Зміна освітньої парадигми та її вплив на педагогічне оцінювання (американський досвід) / В. П. Сливка. - С .275-278
Карпенко, Н. М. Зміст професійної підготовки майбутніх фахівців у галузі дошкільної освіти Швеції / Н. М. Карпенко. - С .279-282
Чувакова, Т. Г. США: підвищення професіоналізму вчителівяк спосібполіпшення їхнього соціального статусу / Т. Г. Чувакова, Л. Б. Андрущенко. - С .283-285
Удовиченко, Н. К. Мотиваційно-ціннісний компонент професійної компетентності вчителя:з німецького досвіду / Н. К. Удовиченко. - С .286-289
Жерноклєєв, І. В. Характер державної політики Скандинавських країн і Фінляндії у підготовці майбутніх учителів трудового і професійного навчання / І. В. Жерноклєєв. - С .290-293
Базелюк, В. Г. Упровадження курсів з євроінтеграції. Рефлексія польського досвіду у педагогічній освіті Фінляндії / В. Г. Базелюк. - С .298-302
Сергієнко, К. П. Використання ідей В. О. Сухомлинського з формування творчої особистості при вивченні іноземної мови / К. П. Сергієнко. - С .303-306
Грабар, Е. В. Чинники впливу на розвиток текстування у сфері шкільної іншомовної світи США / Е. В. Грабар. - С .307-310
ДРНТІ
ББК 88я5 + 74я5
РУБ 15
Рубрики: Вчителі іноземної мови--підготовка
   Викладання німецької мови

   Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності

   Вчителі іноземної мови--підготовка

   Вчителі німецької мови--підготовка

Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация)

Дод.точки доступу:
Коваленко, Євгенія Іванівна \ред.\; Міністерство освіти і науки УкраїниНіжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Примірників всього: 1
ВІТКЗ (1)
Свободны: ВІТКЗ (1)
Знайти схожі

3.
15
Н 34


   
    Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки [Электронный ресурс] : Науковий журнал. № 1 / Міністерство освіти і науки України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя ; Гол. ред. Є. І. Коваленко. - Электрон. текстовые дан. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2009. - 206 с. - Загл. с титул. экрана. - Электрон. версия печ. публикации. - Літ. в кінці кожної статті. - 70.40 грн.
    Зміст:
Костикова, Л. П. Систематизация подходов к оцениванию качества поликультурного обучения / Л. П. Костикова. - С .6-11
Тверезовська, Н. Т. Генезис наукових поглядів на індивідальний підхід у вихованні дошкільників / Н. Т. Тверезовська, Л. В. Кузьменко. - С .12-14
Калініна, Л. М. Сутність та специфіка інформаційного управління загальноосвітнім навчальним закладом / Л. М. Калініна. - С .20-23
Отрошко, Т. В. Україна к контексті Болонського процесу: оновлення навчальних планів / Т. В. Отрошко. - С .20-23
Усатенко, Т. Українознавство в науково-освітніх процесах / Т. Усатенко. - С .24-26
Пата, Л. П. Деякі аспекти теоретико-методологічних засад еколого-натуралістичної освіти в контексті глобалізації освіти / Л. П. Пата. - С .31-33
Султанова, Л. Ю. Професійна діяльність викладача вищого навчального закладу в контексті глобалізації освіти / Л. Ю. Султанова. - С .34-36
Борозинець, І. М. Теоретичні аспекти інноваційного стилю педагогічної діяльності / І. М. Борозинець. - С .34-36
Попенко, О. М. Інноваційна діяльність ВНЗ І-ІІ рівнів акредитації в контексті інтеграційних процесів / О. М. Попенко. - С .37-40
Голуб, Н. М. Проблема формування морально-етичних цінностей / Н. М. Голуб, Л. І. Проценко. - С .41-45
Драчук, Л. І. Методичні ідеї Тетяни Федорівни та Федора Федоровича Бугайків / Л. І. Драчук. - С .46-48
Бондаренко, Ю. І. Види та шляхи аналізу художнього твору: філософсько-історичний аспект / Ю. І. Бондаренко. - С .49-53
Забарний, О. В. Формування ціннісних орієнтацій школярів на уроках української літератури під час вивчення драматичних творв / О. В. Забарний. - С .54-56
Белая, А. С. Семантико-прагматический подход к изучению современной социальной терминологии в сопоставительном аспекте / А. С. Белая. - С .57-60
Бутурлим, Т. І. Формування гендерної культури старшокласників у процесі вивчення сучасної української літератури (на матеріалі саги в новелах Марії Матіос "Майже ніколи не навпаки" / Т. І. Бутурлим. - С .60-63
Донченко, Т. К. Підготовка студентами проектів уроків української мови й аналізу іх як засіб самоконтролю / Т. К. Донченко. - С .64-68
Яценко, Т. О. Формування компетентного читача як головна проблема шкільної літературної освіти / Т. О. Яценко. - С .69-71
Шелехова, Г. Т. Розвиток комунікативних умінь учнів на засадах компетентнісного підходу (10 клас) / Г. Т. Шелехова. - С .72-75
Шевченко, З. О. Інноваційні технології в процесі допрофільної філологічної підготовки / З. О. Шевченко. - С .76-78
Погребенник, В. Ф. Інтерактивні стратегії у вивченні української літератури / В. Ф. Погребенник. - С .79-83
Паламар, С. П. Формування вмінь учнів працювати з художньою деталлю 84 в процесі аналізу художнього твору / С. П. Паламар. - С .84-86
Жила, С. О. "Злиття ріних видів мистецтва..." у процесі вивчення української літератури / С. О. Жила. - С .87-94
Братко, В. О. Ефективність упровадження інтегрованого навчання на уроках зарубіжної літератури в основній школі / В. О. Братко. - С .94-96
Коваленко, Є. І. Ігрові технології у процесі вивчення історії / Є. І. Коваленко, Н. А. Россошенко. - С .97-103
Загадарчук, Г. М. Навчальні диспути як засіб розвитку полемічної майстерності студентів / Г. М. Загадарчук. - С .101-103
Чередниченко, Г. А. Формування творчих здібностей студентів у процесі фахової підготовки у вищих навчальних закладах / Г. А. Чередниченко. - С .104-108
Щербакова, Н. М. Формування пізнавальної самостійності учнів: експерементальна програма / Н. М. Щербакова. - С .108-112
Красновид, М. М. Оцінка фізичної підготовленності юних легкоатлетів у системі спортивног вибору / М. М. Красновид. - С .113-115
Кирилюк, В. М. Специфіка навчання дітей хореографії / В. М. Кирилюк. - С .116-120
Ревенчук, В. В. Інструментально-виконавські конкурси як чинник мистецької освіти / В. В. Ревенчук. - С .120-125
Рудик, Я. М. Прискорене й збагачене навчання обдарованої студентської молоді у вищих навчальних закладах України / Я. М. Рудик. - С .126-129
Романовська, Л. І. Соціально-психологічні умови посилення ефективності процесу соціального виховання у дитячих громадських об’єднаннях / Л. І. Романовська. - С .130-134
Майстренко, О. М. Підготовка учнів старших класів до мовного тексту в контексті впровадження зовнішнього незалежного оцінювання / О. М. Майстренко. - С .135-138
Грона, Наталія Вікторівна. Науково-дослідна робота студентів у курсі викладання методики української мови / Н. Грона. - С .138-140
Толочко, С. В. Роль викладача у формуванні професійно-практичних знань студентів / С. В. Толочко. - С .141-144
Гуцан, Т. Г. Сучасні наукові підходи до формування готовності майбутнього вчителя економіки до прфесійної діяльності в умовах профільного навчання / Т. Г. Гуцан. - С .145-149
Коваль, Т. І. Форми самостійної позааудиторної роботи майбутніх менеджерів із використанням електронного підручника ділової англійської мови / Т. І. Коваль, Т. М. Каменєва. - С .150-155
Гриценюк, І. А. Організація професійної підготовки виробничого персоналу підприємств швейної галузі / І. А. Гриценюк. - С .156-160
Киричок, І. І. До проблеми виховання емпатійності в майбутніх учиьелів при викладанні курсу "Основи педагогічної майстерності" / І. І. Киричок. - С .161-163
Осаволюк, О. А. Науково-теоретичні засади діагностування знань майбутнього педагога / О. А. Осавалюк. - С .164-166
Конончук, І. М. Формування культури міжетнічних відносин у період коренізації 20-х рр. (на матеріалах Чернігівщини) / І. М. Конончук. - С .167-171
Самаріна, С. І. Дисципліна учнів у вітчизняних загальноосвітніх закладах історико-педагогічний аспект / С. І. Самаріна. - С .172-176
Демченко, Н. М. Принципи формування змісту освіти класичної гімназії в поглядах представників російської словесності Лівебережної України (др. пол. ХІХ ст.) / Н. М. Демченко. - С .177-180
Самойленко, О. В. Навчально-виховний процес Ніжинської класичної гімназії крізь призму освітніх реформ у Російській імперії ХІХ ст. / О. В. Самойленко. - С .185-188
Харківська, А. А. Аналіз варіативних систем профільного навчання в зарубіжному досвіді / А. А. Харківська. - С .189-192
Пономаренко, О. В. Педагогічні умови формування лідерських якостей майбутніх вчителів (досвід США) / О. В. Пономаренко. - С .193-195
Шугалій, Н. Є. Ніколай Фредерік Северин Грундтвіг - піонер вищих народних шкіл, просвітник, філософ, реформатор церкви та освіти / Н. Є. Шугалій. - С .196-198
Михайленко, О. В. Етапи і особливості становлення юридичної освіти США / О. В. Михайленко. - С .199-202
ДРНТІ
ББК 88я5 + 74я5
РУБ 15
Рубрики: Болонський процес--Україна
Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация)

Дод.точки доступу:
Коваленко, Євгенія Іванівна \ред.\; Міністерство освіти і науки УкраїниНіжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Примірників всього: 1
ВІТКЗ (1)
Свободны: ВІТКЗ (1)
Знайти схожі

4.
15
Н 34


   
    Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки [Электронный ресурс] : Науковий журнал. № 3 / Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя ; Гол. ред. Є. І. Коваленко. - Электрон. текстовые дан. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2012. - 203 с. - (Наукові видання Ніжинської вищої школи). - Загл. с титул. экрана. - Электрон. версия печ. публикации. - Літ. в кінці кожної статті. - 49.50 грн.
    Зміст:
Акіншева, Ірина Петрівна. Трактування поняття політичної соціалізації в сучасній педагогічній науці / І. П. Акіншева. - С .7-9
Горбачова, Ольга Юріївна. Дослідження взаємозв’язку індивідуальних психологічних особливостей та ціннісних орієнтацій дошкільника / О. Ю. Горбачова. - С .10-13
Горбунова, Вікторія Валеріївна. Методологічні орієнтири проблеми командотворення в межах ціннісно-рольової парадигми / В. В. Горбунова. - С .14-17
Даценко, Тетяна Олександрівна. Інформаційно-комунікативні технології в дошкільній освіті: перспективи та ризики впровадження / Т. О. Даценко. - С .18-20
Кононко, Олена Леонтіївна. Ціннісне самоставлення як складова компетентності фахівця соціально-педагогічного профілю / О. Л. Кононко. - С .21-24
Локарєва, Галина Василівна. Професійне спілкування соціального педагога: сутність, принципи, проблеми підготовки / Г. В. Локарєва, О. В. Філь. - С .25-28
Пихтіна, Ніна Порфиріївна. Професійна підготовка фахівців дошкільної освіти до попередження негативних проявів у поведінці дітей як психолого-педагогічна проблема / Н. П. Пихтіна. - С .29-33
Потапчук, Тетяна Володимирівна. Українська культура в умовах зростання національно-культурної ідентичності особистості / Т. В. Потапчук. - С .34-37
Рень, Лариса Василівна. До питання про науково-теоретичне обгрунтування створення та функціонування центру профілактики при вищому навчальному закладі / Л. В. Рень. - С .38-40
Трухан, Марія Андріївна. Дослідження професійних конфліктів фахівців соціальної сфери як педагогічна проблема / М. А. Трухан. - С .41-44
Тюльпа, Тетяна Миколаївна. Соціокультурне середовище вищого педагогічного навчального закладу як умова успішної соціалізації студентської молоді / Т. М. Тюльпа. - С .45-48
Хмелюк, Яна Володимирівна. Структура творчої індивідуальності / Я. В. Хмелюк. - С .49-52
Швед, Марія Степанівна. Тенденції підготовки соціальних педпгогів в антропологічному вимірі / М. С. Швед. - С .53-55
Шулигіна, Раїса Андріївна. Обдаровані діти в освітньому просторі сучасного навчального закладу / Р. А. Шулигіна. - С .36-60
Антипець, Валентина Прохорівна. Особливості навчання письма дітей дошкільного віку / В. П. Антипець. - С .61-65
Васюк, Оксана Вікторівна. Теоретико-методичні аспекти оволодіння студентами курсу "Архітектурне проектування" / О. В. Васюк, С. О. Герасимнюк. - С .66-69
Веретенко, Тетяна Григорівна. Вплив інтеграційних освітніх процесів на активізацію навчально-пізнавальної діяльності студентів / Т. Г. Веретенко. - С .70-72
Вєтрова, Ольга Дмитрівна. Сучасні методи і форми роботи з обдарованими дітьми / О. Д. Вєтрова. - С .73-75
Габашвілі, Натія. Мотивація та роль учителя в її підвищенні / Н. Габашвілі. - С .76-78
Голота, Наталія Миколаївна. Концептуальні підходи до впровадження оновленого базового компонента дошкільної освіти у практику роботи ДНЗ / Н. М. Голота. - С .79-82
Каціашвілі, Ека. Відеоматеріали як ресурс при вивченні культури / Е. Каціашвілі. - С .83-84
Мельничук, Оксана Іванівна. Виховні ситуації як засіб соціально-морального розвитку дітей старшого дошкільного віку / О. І. Мельничук. - С .85-88
Вайнола, Ренате Хейкіївна. Особливості педагогічного забезпечення професійного самовизначення майбутніх соціальних педагогів на початковому етапі навчання / Р. Х. Вайнола, Л. С. Неїжпапа. - С .89-92
Волковницька, Тетяна Миколаївна. Соціально-педагогічні умови професійного становлення майбутніх соціальних працівників у позааудиторній роботі / Т. М. Волковницька, Т. В. Янченко. - С .93-95
Глухов, Іван Геннадійович. Ефективність формування еколого-правової компетентності майбутнього вчителя / І. Г. Глухов. - С .96-100
Гордієнко, Ніна Василівна. Деякі аспекти професійної підготовки майбутніх соціальних педпгогів в умовах університетської освіти / Н. В. Гордієнко. - С .101-104
Зеркаліна, Ганна Романівна. Роль ділового спілкування у професійній діяльності соціального педагога / Г. Р. Зеркаліна. - С .105-108
Ізотова, Анастасія Юріївна. Підготовка соціальних педагогів до соціально-педагогічного супроводу дистантних сімей трудових мігрантів / А. Ю. Ізотова. - С .109-112
Коваленко, Олена Володимирівна. Педагогічні умови формування інноваційної компетентності у майбутніх організаторів дошкільної освіти / О. В. Коваленко. - С .113-116
Марій, Марина Миколаївна. Удосконалення підготовки спеціалістів соціально-педагогічної сфери засобами інноваційних технологій / М. М. Марій. - С .117-119
Платонова, Оксана Георгіївна. Основи професійної підготовки майбутніх спеціалістів соціальної сфери / О. Г. Платонова. - С .120-122
Рижкова, Анна Юріївна. Формування позитивної мотивації студентів економічних спеціальностей до інтенсифікації навчання ( вумовах кредитно-модульної системи) / А. Ю. Рижкова. - С .123-127
Степаненко, Людмила Михайлівна. Наукові засади професійної підготовки студентів-психологів до взаємодії з маргінальними соціальними групами / Л. М. Степаненко. - С .128-132
Шанскова, Тетяна Ігорівна. Модель професійної підготовки соціальних педагогів в умовах здобуття другої вищої освіти / Т. І. Шанскова. - С .133-135
Яблочніков, Сергій Леонтійович. Аспекти професійної підготовки у ВНЗ фахівців економічного профілю / С. Л. Яблочніков. - С .136-139
Якименко, Олександр Геннадійович. Шляхи до підготовки висококваліфікованих фахівців лісового господарства / О. Г. Якименко. - С .140-143
Ярошко, Марія Миколаївна. Позааудиторна діяльність як чинник підвищення якості професійної підготовки майбутніх соціальних педагогів до профілактично-корекційної роботи з педагогічно занедбаними підлітками / М. М. Ярошко. - С .144-146
Большакова, Інна Олексіївна. Підготовка вчителя початкової школи до інтегрованого навчання молодших школярів в Україні (кін. XX - поч. XXI ст.) / І. О. Большакова. - С .147-149
Довбня, Софія Олегівна. Тенденції розвитку програмно-методичного забезпечення ігрової діяльності дітей дошкільного віку в Україні (др. пол. XX ст. - поч. XXI ст.) / С. О. Довбня. - С .150-153
Кандиба, Марія Богданівна. Зарубіжний досвід підготовки соціальних працівників у контексті соціально-медичного спрямування / М. Б. Кандиба. - С .154-158
Коляда, Наталія Миколаївна. Становлення та розвиток системи підготовки організаторів дитячого руху в Україні (1922-1936 рр.) / Н. М. Коляда. - С .159-162
Кресан, Тетяна Дмитрівна. Особливості підготовки бакалаврів дошкільної освіти у США / Т. Д. Кресан. - С .163-166
Меленець, Людмила Іванівна. Курсова та семінарська перепідготовка працівників сільських дошкільних закладів у др. пол. XX ст. / Л. І. Меленець. - С .167-171
Новгородська, Юлія Григорівна. Стан дослідження проблеми професійної підготовки менеджерів дошкільної освіти в педагогічній науці / Ю. Г. Новгородська. - С .172-175
Новгородський, Руслан Григорович. Ідеї соціалізації особистості в контексті педагогічної спадщини Януша Корчака / Р. Г. Новгородський. - С .176-179
Петрученя, Ганна Григорівна. Умови та чинники формування гендерної культури радянської студентської молоді у 60-80-ті рр. XX ст.: історично-педагогічний аспект / Г. Г. Петрученя. - С .180-185
Томашевська-Прядун, Світлана Олександрівна. Формування основи етнонаціональних і виховних традицій японської нації (III - XVIII ст.) / С. О. Томашевська-Прядун. - С .186-188
Устименко-Косоріч, Олена Анатоліївна. Сучасні тенденції розвитку баянно-акордеонової освіти Сербії / О. А. Устименко-Косоріч. - С .189-192
Щука, Галина Петрівна. Розвиток напряму підготовки "туризм": досвід російської федерації / Г. П. Щука. - С .193-197
Левдер, Андрій Іванович. Історія української освіти та школи як один із напрямів наукових досліджень І. П. Крип’якевича / А. І. Левдер. - С .198-201
ББК 88я5 + 74я5
РУБ 15
Рубрики: Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності
   Самостійна робота студентів

   Підготовка фахівців з вищої освітою (загальні питання)

   підготовка майбутніх вчителів

   Освіта--Зарубіжний досвід

   Освіта--США

   Творча діяльність

   Соціальний педагог

   Професійна підготовка вчителів

   Психологія дошкільника

   Дошкільна освіта

   Обдаровані діти

   США--освіта
    Сербія--освіта

    США--освіта--дошкільна освіта

Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация)

Дод.точки доступу:
Коваленко, Євгенія Іванівна \ред.\; Міністерство освіти і науки, молоді та спорту УкраїниНіжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Примірників всього: 1
ВІТКЗ (1)
Свободны: ВІТКЗ (1)
Знайти схожі

5.

Л 64


   
    Література та культура Полісся [Электронный ресурс] : Збірник наукових праць. Вип. 70. Історико-культурні процеси Лівобережної України в загальноукраїнському контексті / Відп. ред. та упоряд. Г. В. Самойленко ; Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя. - Электрон. текстовые дан. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2012. - 247 с. - Загл. с титул. экрана. - Электрон. версия печ. публикации. - Літ. в кінці кожної статті. - 62.92 грн.
    Зміст:
Самойленко, Григорій Васильович. Видатний вчений України [Астаф’єв О. Г.] / Г. В. Самойленко. - С .3-7
Капленко, Оксана Миколаївна. Кодування наративного контракту у романі Майка Йогансена "Подорож ученого доктора Леонардо" / О. М. Капленко. - С .8-14
Ісаєнко, Катерина Петрівна. Стилістичні особливості української сучасної прози (на матеріалі творчості М. Матіос) / К. П. Ісаєнко. - С .15-19
Прохоренко, Євгенія Євгеніївна. Гоголь в українській бблііографії 20-30-х рр. XX ст. / Є. Є. Прохоренко. - С .20-23
Чоботько, Александр Васильевич. Русский футуризм и творчество Н. Гоголя / А. В. Чоботько. - С .24-29
Киричок, Григорий Анатольевич. Метажанр и смысл или метажанр как смысл / Г. А. Киричок. - С .30-35
Володарська, М. В. Міждисциплінарні витоки концептуального аналізу художнього тексту / М. В. Володарська. - С .36-45
Щербина, С. В. Кравецькі та ткацькі цехи на території Північного Лівобережжя у XVII - на початку XVIII ст. / С. В. Щербина. - С .46-55
Лесик, Л. В. До питання еволюції системи міського самоврядування на прикладі міста Ніжина / Л. В. Лесик. - С .56-62
Крупенко, Оксана Василівна. модернізаційні процеси на українських землях у другій половині XIX - на початку XX ст.: соціодемографічний аспект / О. В. Крупенко. - С .63-70
Баханова, С. Висвітлення державотворчих процесів доби Української Центральної Ради в регіональних шкільних підручниках з історії / С. Баханова. - С .71-80
Двірна, К. П. Німецька національна меншина Правобережної України в кінці XIX - середині 20-х рр. XX ст.: історико-статистичний аналіз / К. П. Двірна, С. Ю. Головашеч. - С .81-92
Крот, В. О. Діяльність дрібних сільськогосподарських товариств Чернігівської губернії на початку XX ст. / В. О. Крот, Л. М. Крот. - С .93-100
Казимір, Віра Анатоліївна. До питання про громадську діяльність В. Дубровського у 1925-1930-х рр / В. А. Казимір. - С .101-109
Рябченко, О. Л. Студентство як об’єкт соціально-економічних перетворень у радянській Україні (кінець 1920-х 1930-ті рр) / О. Л. Рябченко. - С .110-120
Білан, Сергій Олексійович. Соціально-правовий статус українського селянства в 30-х рр. XX ст. / С. О Білан. - С .121-130
Дудка, Лариса Олексіївна. Спроби державно-партійних органів активізувати діяльність Спілки безвірників в Україні у 1937-1941 рр.: черговий "штурм неба" чи реанімація приреченого / Л. О. Дудка. - С .131-137
Двірна, К. П. Профспілкове будівництво та вишівські профспілки у 1944-1947 рр.: за матеріалами Центрального державного архіву вищих органів влади та управління України / К. П. Двірна. - С .138-146
Кузьменко, Ю. В. Формування номенклатурних "тіньових" структур в економіці Української РСР (кінець 80-х - початок 90-х рр. XX ст.) / Ю. В. Кузьменко. - С .147-156
Самойленко, Григорій Васильович. Традиційно-побутова культура Ніжина XVII- XVIII ст. / Г. В. Самойленко. - С .157-172
Шендрикова, С. П. Крымские гастроли в жизни и творчестве Михаила Семеновича Щепкина / С. П. Шендрикова. - С .173-180
Чуткий, А. І. Проферсько-викладацький корпус Київського комерційного інституту в 1908-1914 рр. : статистика, тенденції змін, визначні персоналії / А. І. Чуткий. - С .181-190
Іванцова, Н. І. Жіноча сільськогосподарська освіта в Україні у 20-х-30-х рр XX ст. / Н. І. Іванцова. - С .191-197
Тєвікова, О. В. Дозвілля українських громадян періоду 1953-1964 рр. / О. В. Тєвікова. - С .197-206
Воронко, О. Г. Зміни рівня освіти найбільших етносів України (за даними переписів населення 1989 і 2001 рр.): традиція чи модернізація / О. Г. Воронко. - С .207-221
Коваленко, О. М. Культурно-освітні організації України та Польщі: створення, діяльність (2000-2005 рр.) / О. М. Коваленко. - С .222-231
Семенова, М. В. Тенденції освітньо-культурного розвитку Чернігівщини у 90-х рр. XX ст.: соціально-економічний чинник в мережі культурно-освітніх закладів / М. В. Семенова. - С .232-239
Савченко, Г. А. Хроніка діяльності театральної студії НДУ ім. М. Гоголя: життя за 25 літ / Г. А. Савченко. - С .239-244
ББК 83.3(4Укр)5 + 63.3(4Укр)52 + 63.3(4укр)6
РУБ
Рубрики: Кафедра української літератури
   Гоголезнавчий науково-методичний центр

   Кафедра світової літератури та історії культури

   Кафедра історії України та політології

   Історія культури--Україна

   історія України--окремі місцевості

   національні меншини України

   Чернігівщина--історія
    Ніжин, місто--історія

Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация)

Дод.точки доступу:
Самойленко, Григорій Васильович; Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Примірників всього: 1
ВІТКЗ (1)
Свободны: ВІТКЗ (1)
Знайти схожі

6.


   
    "Тарас Бульба" Н. В. Гоголя: лингвостилистический аспект [Электронный ресурс] : сборник научных статей / Отв. ред. В. А. Сидоренко ; Нежинский государственный университет имени Николая Гоголя. - Электрон. текстовые дан. - Нежин : НГУ им. Н. Гоголя, 2012. - 87 с. - Загл. с титул. экрана. - Электрон. версия печ. публикации. - Видання для читання є тільки в електронному вигляді. - рос. та укр. мовами. - Б. ц.
    Зміст:
Арват, Нинель Николаевна. Прямая речь как компонент структуры текста (повесть Н.В.Гоголя "Тарас Бульба") / Н. Н. Арват. - С .5-18
Бойко, Надія Іванівна. Емотивно-оцінна лексика як чинник особливостей гоголівської експресії оповіді (на матеріалі повісті М.Гоголя "Тарас Бульба") / Н. І. Бойко. - С .19-26
Самойленко, Григорій Васильович. Гоголівський Тарас Бульба у сценічній інтерпретації корифея української сцени Марка Кропивницького / Г. В. Самойленко. - С .26-32
Самойленко, Григорій Васильович. Твори М. Гоголя в репертуарі Миколи Садовського / Г. В. Самойленко. - С .33-40
Бондарь, Надежда Александровна. Деривационные особенности наименований лиц в повести Н. В. Гоголя "Тарас Бульба" / Н. А. Бондарь. - С .41-44
Гетман, Людмила Ивановна. Анализ тематичности текста при изучении повести Н. В. Гоголя "Тарас Бульба" / Л. И. Гетман. - С .45-52
Забарний, Олександр Вадимович. Аспектний аналіз образу Тараса Бульби / О. В. Забарний. - С .53-61
Кучерявець, Валентина Григорівна. Гоголь-фест в школе: "А поворотись-ка, сын!" / В. Г. Кучерявець, М. А. Шейбани. - С .62-77
Нещерет, Елена Ивановна. Роль сравнений в выражении имплицитного смысла текста (на примере номинативов повести Н.В.Гоголя "Тарас Бульба") / Е. И. Нещерет. - С .78-82
Сидоренко, Валентина Александровна. Словарная работа как элемент анализа художественного текста (на материале повести Н. В. Гоголя "Тарас Бульба") / В. А. Сидоренко. - С .83-86
Анотація: В предлагаемом сборнике статей представлены наблюдения над лингвостилистическими особенностями повести Н.В. Гоголя "Тарас Бульба".
Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация)

Дод.точки доступу:
Сидоренко, Валентина Александровна; Гоголь, Николай Васильевич (рос. та укр. прозаїк, драматург ; 1809-1852) \о нем\; Нежинский государственный университет имени Николая Гоголя
Примірників всього: 1
ВІТКЗ (1)
Свободны: ВІТКЗ (1)
Знайти схожі

7.
40
Н 34


   
    Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Філологічні науки [Электронный ресурс] : Науковий журнал. Кн. 1 / Відп. ред. Г. В. Самойленко ; Міністерство освіти і науки України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя. - Электрон. текстовые дан. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2013. - 319 с. - (Наукові видання Ніжинської вищої школи). - Загл. с титул. экрана. - Электрон. версия печ. публикации. - 70.29 грн.
    Зміст:
МОВОЗНАВСТВО
Данилюк, Ніна Олексіївна. Фольклорні засоби шевченкового тексту в аспекті аперцепції / Н. О. Данилюк. - С .8-13
Колесникова, Ірина Анатоліївна. Крос-культурний конфлікт як наслідок лінгвальної помилки (на матеріалі рекламних назв) / І. А. Колесникова. - С .14-16
Кравець, Лариса Вікторівна. Метафоризація концепту хата в українській поезії XX ст. / Л. В. Кравець. - С .17-20
Коваль, Владимир Иванович. Украинский фразеологизм топтати ряст "жить" в этнокультурном освещении / В. И. Коваль. - С .21-23
Симоненко, Людмила Олександрівна. Українська термінографія в дидактиці / Л. О. Симоненко. - С .24-28
Погиба, Людмила Георгіївна. Лексичні особливості професійного мовлення майбутніх військовослужбовців / Л. Г. Погиба, Л. М. Голіченко. - С .29-32
Айкенова, Рискельди Айкеновна. Национально-культурный компонент в русской и казахской фразеологии / Р. А. Айкенова, А. С. Тусупбеков. - С .33-36
Ваджибов, Малик Джамалутдинович. О риторическом воспитании дагестанской студенческой поликультурной аудитории через художественную литературу / М. Д. Ваджибов. - С .37-44
Гуцуляк, Тетяна Євгенівна. Художня метафора як джерело формування синонімічних засобів української мови / Т. Є. Гуцуляк. - С .45-50
Калашник, Юлія Іванівна. Синтаксична організація роздумів науковця в мові роману Юрія Щербака "Причини і наслідки" / Ю. І. Калашник. - С .51-57
Козловська, Лариса Степанівна. "Поети тримаються разом, ніби матроси крейсера" (про образні порівняння у поетичних текстах Сергія Жадана) / Л. С. Козловська. - С .58-62
Кумеда, Олена Павлівна. Риси східнополіського консонатизму в мові першодруків творів П. О. Куліша / О. П. Кумеда. - С .63-67
Лісняк, Наталія Іванівна. Культурологічна значущість лексики, пов’язаної з поняттям "рід" у лемківській пісні / Н. І. Лісняк. - С .68-74
Макарець, Юлія Сергіївна. Концепти рід, родина, сім’я в мовній картині світу українців / Ю. С. Макарець, О. М. Сліпчук. - С .75-78
Макарова, Людмила Павлівна. Україна і Греція: специфіка взаємодії у сфері мови і культури в останні десятиріччя / Л. П. Макарова. - С .79-84
Марфіна, Жанна Вікторівна. Міфопоетика номінації"мати"в поетичній картині світу / Ж. В. Марфіна. - С .85-88
Михальчук, Тамара Григорьевна. Самостоятельная система этикета в художественных произведениях / Т. Г. Михальчук. - С .89-93
Міняйло, Роман Вікторович. Мотивувальні чинники постання образних висловів сфери рибальства / Р. В. Міняйло. - С .94-98
Місінькевич, Олеся Михайлівна. Асоціативна конотація слова в системі художнього ідіостилю Галини Пагутяк (на матеріалі новели "Душа метелика") / О. М. Місінькевич. - С .99-102
Мовчун, Леся Вікторівна. Римове кліше очі-ночі: банальна рима в лінгвокультурологічному аспекті / Л. В. Мовчун. - С .103-108
Монахова Т, В. Лінгвістична ретермінологізація народництва / Т, В. Монахова Т. - С .109-113
Мялковська, Людмила Миколаївна. Синоніми-іменники у художніх творах І. Нечуя-Левицького / Л. М. Мялковська. - С .114-118
Новоставська, Оксана Ігорівна. Лексико-сематична характеристика філософської термінології Івана Франка (онтологічні, гносеологічні, аксіологічні та праксеологічні терміни) / О. І. Новоставська. - С .119-124
Пугач, Валентина Миколаївна. Традиції питомого термінотворення в сучасній українській мові / В. М. Пугач. - С .125-128
Рудакова, Тетяна Миколаївна. Принципи засвоєння неозапозичень в українській літературній мові: орфграфічна адаптація / Т. М. Рудакова. - С .129-135
Савчук, Наталія Михайлівна. Розмовна лексика української мови у функціонально-мотиваційному аспекті / Н. М. Савчук. - С .136-141
Сирко, Ірина Мирославівна. Психологічна детермінованість мовлення діариста / І. М. Сирко. - С .142-147
Терещенко-Кайдан, Лілія Володимирівна. Рукописний фонд України - Греції як основа діалогу двох культур / Л. В. Терещенко-Кайдан. - С .148-150
Федунович-Швед, Оксана Тарасівна. Поетизми у перекладацькій творчості Миколи Лукаша / О. Т. Федунович-Швед. - С .151-159
Чорна, Олена Віталіївна. Системна організація української податкової термінології / О. В. Чорна. - С .160-163
Шемуда, Марина Григорівна. Художній переклад як важливий чинник міжкультурної комунікації / М. Г. Шемуда. - С .164-168
Алєксєєва, Олена Олександрівна. Експресивний синтаксис оповідання Миколи Вінграновського "Не дивись мені в спину" / О. О. Алєксєєва. - С .169-173
Аскарова, Вероніка Ільдарівна. Образ весни в пейзажній ліриці А. Мойсієнка / В. І. Аскарова. - С .174-177
Верхулевская, Наталия Александровна. Нравственные концепты в лингвокультурологии (на материале фразеологических оборотов славянских языков) / Н. А. Верхулевская. - С .178-181
Гребенюк, Алла Василівна. Роль та властивості партонімів у фразеотворенні української мови / А. В. Гребенюк. - С .182-186
Денисенко, Ілона Ігорівна. Характеристика явища лексичної синонімії у творі О. Забужко " Notre Dame d’Ukraine: Українка в конфлікті міфологій" / І. І. Денисенко. - С .187-192
Дідун, Лілія Іванівна. Експліцитний спосіб утілення заперечного значення у фразеологізмах із семантикою інтенсивності / Л. І. Дідун. - С .193-198
Зайцева, Ольга Вікторівна. До питання про "просторічну" лексику / О. В. Зайцева. - С .199-205
Краснопольська, Наталія Леонідівна. Антонімія в українській термінології менеджменту / Н. Л. Краснопольська. - С .206-209
Козловець, Ірина Іванівна. Лексико-семантичні особливості фінансово-кредитної термінології / І. І. Козловець. - С .210-214
Марега, Юлія Анатоліївна. Іхтіоніми в народній творчості / Ю. А. Марега. - С .215-218
Мисько, Ірина Романівна. Християнський теоперсоніфікон у поетичних текстах Празької групи / І. Р. Мисько. - С .219-222
Олійник, Оксана Юріївна. Особливості співіснування та взаємодії мов у мовному ландшафті міста (на матеріалі знаків Києва) / О. Ю. Олійник. - С .223-227
Підкуймуха, Людмила Миколаївна. Батярський жаргон міжвоєнного Львова в соціокультурному аспекті / Л. М. Підкуймуха. - С .228-233
Полиця, Тетяна Дмитрівна. Концептосфера внутрішнього світу людини: концепт "думка" / Т. Д. Полиця. - С .234-240
Поліщук, Тетяна Василівна. Порівняльна характеристика фразеологізмів на позначення рис характеру людини у процесі здійснення професійного перекладу з англійської та польської мов українською / Т. В. Поліщук. - С .241-245
Терещенко, Валентина Яківна. Польська мова: перспективи розвитку в Україні / В. Я. Терещенко, А. П. Штепура. - С .246-249
Совтис, Наталія Миколаївна. Ключові слова та набування ними символічних значень у художньому творі / Н. М. Совтис. - С .250-254
Хребтова, Анастасия Владимировна. Новые слова в английском языке лингвокультурный аспект / А. В. Хребтова. - С .255-259
Швидкова, Тетяна Анатоліївна. Лексика трудових процесів завершального етапу первинної обробки льону та конопель / Т. А. Швидкова. - С .260-266
Яворський, Андрій Юрійович. Волинсько-поліська говірка в романі Володимира Лиса "Іван і Чорна Пантера" / А. Ю. Яворський. - С .267-272
Яновська, Оксана Анатоліївна. Автоінтертекстуальні домінанти кінь, хата як форманти смислової цілісності поезій М. Вінграновського / О. А. Яновська. - С .273-278
Верзина, Анна Валериевна. Лингвокультурология как наука: теоретический и прикладной аспекты / А. В. Верзина. - С .279-282
Блашків, Оксана Вірославівна. Концепт "щастя" в мовних картинах світу (на прикладі слов‘янських та англо-американських паремій) / О. В. Блашків. - С .283-287
Домброван, Татьяна Ивановна. Синхронизация темпомиров в грамматической системе английского языка / Т. И. Домброван. - С .288-295
Гончаренко, Анастасія Сергіївна. Лексико-семантичне поле "Нью-Йорк" у новелістиці О’Генрі / А. С. Гончаренко. - С .296-301
ЛІТЕРАТУРОЗНАВСТВО
Анненкова, Елена Сергеевна. Своеобразие экспликации оппозиции "свое / чужое / иное" в циклах А. И. Куприна "Мыс Гурон" и И. С. Шмелева "Сидя на берегу" / Е. С. Анненкова. - С .302-307
Савченко, Зоя Валентинівна. "Північні" оповідання Джека Лондона з погляду індивідуальної авторської манери / З. В. Савченко. - С .308-311
Довіна, Марина Сергіївна. Семіосфера тоталітарного міфу / М. І. Довіна. - С .312-316
ДРНТІ
ББК 81.00я5
РУБ 40
Рубрики: Кафедра світової літератури та історії культури
   Кафедра української літератури

   Кафедра української мови

   мова художніх творів

   термінологія--українська

   Кафедра німецької мови

Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация)

Дод.точки доступу:
Самойленко, Григорій Васильович; Міністерство освіти і науки УкраїниНіжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Примірників всього: 1
ВІТКЗ (1)
Свободны: ВІТКЗ (1)
Знайти схожі

8.

Л 64


   
    Література та культура Полісся [Электронный ресурс] : Збірник наукових праць. Вип. 74. Серія "Філологічні науки". № 1 / Відп. ред. та упоряд. Г. В. Самойленко ; Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя. - Электрон. текстовые дан. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2013. - 312 с. - (Філологічні науки ; № 1) (До 200-ліття від Дня народження Т. Г. Шевченка). - Загл. с титул. экрана. - Электрон. версия печ. публикации. - Літ. в кінці кожної статті. - Б. ц.
    Зміст:
ЛІТЕРАТУРОЗНАВСТВО
Самойленко, Григорій Васильович. Життєві та творчі взаємини Т. Шевченка з випускниками Гімназії вищих наук кн. Безбородька (1838–1843) / Г. В. Самойленко. - С .4-18
Михед, Павло Володимирович. Тарас Шевченко в російській критиці (1840–1861) / П. В. Михед. - С .19-28
Моціяка, Олена Миколаївна. Мотив національного сорому в романі П. Куліша "Чорна рада" та історіософських поемах Т. Шевченка періоду "трьох літ" / О. М. Моціяка. - С .29-37
Якубина, Юлия Васильевна. Гоголь и его сестры "брат по небесному, высшему родству…" / Ю. В. Якубина. - С .38-44
Чоботько, Александр Васильевич. Художественное пространство повести Н. Гоголя "Страшная месть" / А. В. Чоботько. - С .45-53
Сквіра, Наталія Михайлівна. До питання про творення канону, деканонізацію та роль інтерпретаційної традиції / Н. М. Сквіра. - С .54-58
Скавыш, Владимир Анатольевич. Симулякры о психозе Гоголя / В. А. Скавыш. - С .59-71
Прохоренко, Євгенія Євгеніївна. Вертепна модель міста у М. Гоголя та В. Підмогильного / Є. Є. Прохоренко. - С .72-85
Ковальчук, Олександр Герасимович. Візуальне у конфлікті ролей (етюд М. Коцюбинського "Цвіт яблуні") / О. Г. Ковальчук. - С .86-94
Михальчук, Ніна Іванівна. Цинічний розум як чинник трансформації буттєвої сфери в малій прозі В. Винниченка / Н. І. Михальчук. - С .95-106
Стребкова, Ірина Олексадрівна. "Старший боярин" Тодося Осьмачки як казка / І. О. Стребкова. - С .107-124
Капленко, Оксана Миколаївна. Микола Руденко: реалізація світоглядних ідей у дитячій літературі / О. М. Капленко. - С .125-137
Хархун, Валентина Петрівна. Митець як об’єкт психологічного портретування (за віршем Ліни Костенко "Ван Гог") / В. П. Хархун. - С .138-145
Kohut, O. V. The Unity of the Ontological Origins – Eros and Thanatos in the Plot of Modern Ukrainian Dramaturgy / O. V. Kohut. - С .146-152
Михед, Тетяна Василівна. Постмодерністські модифікації образів Робінзона та П’ятниці: головні тенденції та тренди / Т. В. Михед. - С .153-161
Ісаєнко, Катерина Петрівна. Компаративний аналіз на уроках зарубіжної літератури: проблеми і перспективи розвитку / К. П. Ісаєнко. - С .162-166
Нагачевська, Олена Олександрівна. Збереження національно-культурної специфіки тексту при перекладі реалій у оповіданнях письменників США ХVІІІ–ХІХ ст. / О. О. Нагачевська. - С .167-174
Шеремет, Олена Сергіївна. "Імперія" Ришарда Капусцінського: від репортажу до літератури / О. С. Шеремет. - С .175-180
Миронова, Тетяна Юріївна. Авторські смислові виміри оригінального тексту М. Фуко та його сумнозвісний вирок про "смерть автора" / Т. Ю. Миронова. - С .181-197
Остапенко, Людмила Михайлівна. Чи був Кафка юдейським пророком: контексти та інтерпретації / Л. М. Остапенко. - С .197-201
Vinderskikh, S. O. The reception of Joseph Heller іn domestic literary theory (Ukraine, Russia) / S. O. Vinderskikh. - С .202-208
Норец, Максим Вадимович. Жанровая доминанта шпионского романа Эрскина чайлдерса "Загадка песков" / М. В. Норец. - С .209-215
МОВОЗНАВСТВО
Бойко, Надія Іванівна. Лексичні засоби вербалізації концептосфери сакрального в поетичних текстах Тараса Шевченка / Н. І. Бойко. - С .216-223
Бойко, Вікторія Миколаївна. Конверсійні процеси в ідіолекті Тараса Шевченка / В. М. Бойко, Л. Б. Давиденко. - С .224-230
Вакуленко, Галина Михайлівна. Реалізація грамеми "напрямок руху: кінцевий пункт руху" прийменниково-відмінковою формою знахідного (на матеріалі художнього мовлення Т. Г. Шевченка) / Г. М. Вакуленко, Н. І. Клипа. - С .231-236
Пасік, Надія Михайлівна. Редуковані синтаксичні структури в художньому мовленні Тараса Шевченка / Н. М. Пасік, С. П. Шевченко. - С .237-245
Кайдаш, Алла Миколаївна. Стилістичні можливості фонетичних засобів у творчості Т. Г. Шевченка / А. М. Кайдаш. - С .246-251
Петрик, Олена Михайлівна. Диференційні особливості девербативів стану / О. М. Петрик. - С .252-258
Проха, Ирина Викторовна. Вербализация "внешнего человека" в поэме Н. В. Гоголя "Мертвые души" / И. В. Проха. - С .259-264
Цобенко, Ольга Василівна. Лексико-семантичне поле "ювелірні прикраси" в англомовних енциклопедіях / О. В. Цобенко. - С .265-271
ІСТОРІЯ КУЛЬТУРИ
Драчук, Любов Іванівна. До питання розвитку театрального мистецтва Чернігівщини / Л. І. Драчук. - С .272-278
Корнєєва, Людмила Леонідівна. Художній стиль як опредметнення картини світу / Л. Л. Корнєєва. - С .279-287
АРХІВНІ РОЗВІДКИ
Блохин, Даріана. Дослідження спадщини Г. Сковороди діаспорним вченим, істориком Д. Г. Олянчиним (архівні матеріали) / Д. Блохин. - С .288-302
ББК 83.3(4Укр)5
РУБ

Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация)
Дод.точки доступу:
Самойленко, Григорій Васильович; Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Примірників всього: 1
ВІТКЗ (1)
Свободны: ВІТКЗ (1)
Знайти схожі

9.
40
Н 34


   
    Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Філологічні науки [Электронный ресурс] : Науковий журнал. Кн. 1 / Відп. ред. Г. В. Самойленко ; Міністерство освіти і науки України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя. - Электрон. текстовые дан. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2014. - 189 с. - (Наукові видання Ніжинської вищої школи). - Загл. с титул. экрана. - Электрон. версия печ. публикации. - 66.92 грн.
    Зміст:
Бялик, Василь Дмитрович. Телескопія як результат амальгамації лінгвоконцептів / В. Д. Бялик. - С .7-12
Голуб, Олена Михайлівна. Процеси семантичної деривації в сленговій лексиці англійської мови / О. М. Голуб, С. А. Завражна. - С .12-17
Грибіник, Юлія Ізидорівна. Місце інтернаціоналізмів у складі слів-композитів англійської геодезичної термінології / Ю. І. Грибіник. - С .17-22
Каліберда, Оксана Олександрівна. Тлумачно-енциклопедична дихотомія в англійській лексикографічний парадигмі / О. О. Каліберда. - С .22-26
Павлюк, Ірина Богданівна. Семантична деривація у фаховій мові фітнесу / І. Б. Павлюк. - С .26-31
Сегін, Любомир Васильович . Відпризвіщеві прізвиська жителів селища Ярова на Донеччині / Л. В. Сегін. - С .31-36
Голтвеницька, Маргарита Володиимрівна. Структурно-граматичні різновиди складнопідрядних речень із підрядним відповідності ( на матеріалі сучасної української художньої прози) / М. В. Голтвеницька ; М. В. Голвеницька. - С .36-41
Гошилик, Володимир Богданович. Взаємодія категорій футуральності і модальності в сучасній англійській мові / В. Б. Гошилик. - С .41-45
Kovbasko, Yu. H. On the question of temporal adverd-preposition transposition: solvinq amdiquity / Yu. H. Kovbasko ; Yu. H. Kovdasko. - С .45-52
Лебедь, Юлія Борисівна. Вираження об’єктного знначення обов’язковими прислівниками компонентами формально-синтаксичної стрктури речення / Ю. Б. Лебедь. - С .52-58
Пособчук, Оксана Олександрівна. Препозиціоналізація в іспанській мові / О. О. Пособчук. - С .58-62
Прокопець, Марина Іванівна. Синтаксичні особливості алюзії в англомовному рекламному дискусі / М. І. Прокопець. - С .62-67
Тєлєжкіна, Олеся Олександрівна. Репрезентація складних безсполукових речень у поетичному синтаксисі Софії Майданівської / О. О. Тєлєжкіна. - С .67-71
Туришева, Оксана Олегівна. До питання типологізації еліпсису в німецькій мові / О. О. Туришева. - С .71-75
Бандурко, Зінаїда Валеріївна. Тематичне розмаїття інтернаціоналізмів як одного з різновидів іншомовної лексики у складі сучасної німецької мови / З. В. Бандурко ; З. В. Бандуруо. - С .75-79
Бевзо, Галина Андріївна. Джерела формування термінологіної системи екологічного дискусу в англійській та українській мовах / Г. А. Бевзо. - С .79-85
Білозерська, Тетяна Володимирівна. Псевдоангліцизм у сучасній німецький мові / Т. В. Білозерська. - С .85-90
Бобро, Марія Павлівна. Українська історична та діалектна лексика із значенням "бідувати" / М. П. Бобро. - С .90-94
Витебская, Полина Витальевна. Многоаспектность понятия фразеологизма / П. В. Витебская. - С .94-97
Галинська, Олена Миколаївна. Аспекти вираження фразеологічними одиницями суб’єктивної оцінки ( на матеріалі української та англійської мов) / О. М. Галинська. - С .97-103
Гошилик, Наталія Сергіївна. Структура словникового значення темпоральних лексем / Н. С. Гошилик. - С .109-113
Гурова, Оксана Модестівна. Номінації зі значенням "стара жінка" в українській мові (баба та інші) / О. М. Гурова. - С .113-119
Жукова, Ольга Тарасівна. Тематична класифікація українських залізничих термінів / О. Т. Жукова. - С .119-124
Ікалюк, Леся Михайлівна. Вигуки-меліоративи у средньоанглійській мові / Л. М. Ікалюк. - С .124-128
Ікалюк, Леся Михайлівна. Концепт ТОТАLlTARIANISM в англомовній картині світу / Л. М. Ікалюк, Т. А. Щуровська. - С .128-132
Куликовська, Наталія Іванівна . Гендерний маркер Бахуса чи тверезість свідомості ( на базі фразеологічних одиниць німецької мови) / Н. І. Куликовська. - С .136-144
Лоскутова, Наталія Миколаївна. Терміни-юкстапозити в терміносистемі кінематографа французької та української мов / Н. М. Лоскутова. - С .144-149
Мороз, Аліна Василівна. Лінгвопрагматичні аспекти функціонування термінолексики німецької та української фахових мов торгівлі / А. В. Мороз. - С .149-153
Ніколенко, Оксана Вікторівна. Інформаційна революція як найвпливовіший чинник утворення назв людини в англійській мові на початку ХХІ сторіччя / О. В. Ніколенко. - С .153-159
Овчаренко, Наталія Іванівна. Роль термінів у індивідуальному стилі Марини Гримич (на матеріалі роману " Егоїст ") / Н. І. Овчаренко. - С .159-163
Олійник, Лідія Володимирівна. Особливості семантичного зв’язку між словами-синонімами німецької молодіжної мови / Л. В. Олійник. - С .163-172
Петренко, Оксана Василівна. Етапи організації вибірки науково-технічної термінології в галузі робототехніки / О. В. Петренко. - С .168-172
Петров, Александр Владимирович. Субполе эпилоговых глаголов с ядром "убить 1" в русском языке / А. В. Петров. - С .172-178
Піскозуб, Зоряна Федорівна. Критерії класифікації абстрактних іменників французької мови / З. Ф. Піскозуб. - С .178-184
Шумейко, Ольга Володимирівна. Вербалізація оптико-кінестетиеих симптомів суму в сучасній американський прозі / О. В. Шумейко. - С .184-188
ДРНТІ
ББК 81.00я5
РУБ 40
Рубрики: Англійська мова--лексикологія
   Мовознавство

   Німецька мова--лексика--граматика

   Лексикологія зіставна

   Граматика

   Переклад--теорія і методика

   Мова художніх творів

Кл.слова (ненормовані):
номінація -- сленг -- фразеологізми
Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация)

Дод.точки доступу:
Самойленко, Григорій Васильович; Міністерство освіти і науки УкраїниНіжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Примірників всього: 1
ВІТКЗ (1)
Свободны: ВІТКЗ (1)
Знайти схожі

10.
15
Н 34


   
    Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки [Электронный ресурс] : Науковий журнал. № 2 / Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя ; Гол. ред. Є. І. Коваленко. - Электрон. текстовые дан. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2014. - 242 с. - (Наукові видання Ніжинської вищої школи). - Загл. с титул. экрана. - Электрон. версия печ. публикации. - Літ. в кінці кожної статті. - Б. ц.
    Зміст:
МЕТОДОЛОГІЯ І ТЕОРІЯ ПЕДАГОГІКИ
Абрамова, Катерина Анатоліївна. Соціально-психологічні ознаки ВІЛ-інфікованих дітей / К. А. Абрамова. - С .7-12
Алєко, Оксана Анатоліївна. Порівняльний аналіз результатів експериментального дослідження з формування соціального досвіду дитини у взаємодії ДНЗ і родини / О. А. Алєко. - С .12-17
Аносов, Іван Павлович. Інновації в галузі антропологічного контексту освіти / І. П. Аносов. - С .18-22
Бабенко, Леонід Вікторович. Закономірності навчання учнів образотворчого мистецтва в сучасній школі / Л. В. Бабенко. - С .23-29
Бадьора, Сергій Миколайович. Задачний підхід при вивченні педагогіки в університеті / С. М. Бадьора. - С .30-34
Бережна, Таміла Іванівна. Здоров’язбережувальні педагогічні технології – важлива складова здоров’язбережувального середовища загальноосвітнього навчального закладу / Т. І. Бережна. - С .35-39
Біла, Наталія Леонідівна. Ансамблеве музикування: до сутності поняття / Н. Л. Біла, Н. О. Штурман. - С .40-46
Білоусова, Надія Валентинівна. Умови формування бажання самовдосконалюватись у молодших підлітків / Н. В. Білоусова. - С .47-49
Бобро, Артур Анатолійович. Аналіз проблеми формування соціального здоров’я студентської молоді в науковій літературі / А. А. Бобро. - С .50-54
Вайнола, Ренате Хейкіївна. Сімейна депривація як негативний чинник розвитку та становлення особистості вихованців інтернатних закладів спортивного профілю / Р. Х. Вайнола, О. В. Красницька. - С .55-61
Вікторова, Леся Вікторівна. Модернізація іншомовної підготовки співробітників сектора безпеки у контексті загальноєвропейських інтеграційних процесів / Л. В. Вікторова. - С .62-67
Гуцан, Леся Андріївна. Компетентнісно спрямована освіта – сучасний орієнтир навчально-виховного процесу / Л. А. Гуцан. - С .68-72
Завацька, Людмила Миколаївна. Дослідження соціальних потреб дітей трудових мігрантів у новому соціально-освітньому середовищі / Л. М. Завацька. - С .73-76
Капська, Алла Йосипівна. Змістова структура процесу самоактуалізації старших підлітків у центрах соціально-психологічної реабілітації / А. Й. Капська, М. С. Сидорчук. - С .77-81
Кнодель, Людмила Володимирівна. Некоторые современные аспекты преподавания иностранных языков / Л. В. Кнодель. - С .82-94
Коваль, Оксана Євгеніївна. Активізація професійного саморозвитку аспірантів – майбутніх викладачів вищої економічної школи / О. Є. Коваль. - С .95-99
Копил, Оксана Анатоліївна. Особистісно-діяльнісний розвиток студента-математика у процесі навчання письмового перекладу фахової літератури / О. А. Копил. - С .100-105
Коробченко, Ангеліна Анатоліївна. Виховний потенціал сучасної шкільної природничої освіти / А. А. Коробченко. - С .106-112
Кубанов, Руслан Анатолійович. Сутність та освітньо-кваліфікаційні рівні вищої економічної освіти / Р. А. Кубанов. - С .113-118
Малиношевський, Руслан Васильович. Соціально-педагогічні орієнтири виховання альтруїзму / Р. В. Малиношевський. - С .119-124
Маслова, Марина Єнівна. Обучение иностранному языку в высшем профессиональном образовании: к проблеме реализации системного подхода / М. Е. Маслова, Ю. В. Маслов. - С .125-132
Новгородська, Юлія Григорівна. Організаційна культура майбутнього керівника дошкільного навчального закладу як складова управлінської діяльності / Ю. Г. Новгородська. - С .133-137
Отчич, Сергій Валерійович. Психологія любові та диференціація понять кохання та закоханості / С. В. Отчич. - С .138-141
Соловйова, Тетяна Геннадіївна. Особливості профорієнтаційної діяльності соціального педагога з молоддю з обмеженими можливостями / Т. Г. Соловйова. - С .142-146
Харченко, Сергій Якович. Тенденції розвитку понятійного апарату соціальної педагогіки у сучасному науковому контексті / С. Я. Харченко, О. І. Рассказова. - С .147-152
Шеремет, Алла Михайлівна. Педагогічні засади функціонування центрів матері і дитини та потреба професійної діяльності у них кваліфікованих соціальних педагогів / А. М. Шеремет. - С .153-157
МЕТОДИКА НАВЧАННЯ І ВИХОВАННЯ
Бобир, Світлана Леонідівна. Педагогічний потенціал технології tеаm teaching для професійного розвитку майбутнього вчителя іноземних мов / С. Л. Бобир. - С .158-162
Богушевич, Ніна Володимирівна. Розробка комплексу вправ у межах курсової, бакалаврської чи магістерської роботи з методики навчання іноземних мов / Н. В. Богушевич. - С .163-166
Гурина, Наталія Вікторівна. Рефлексія у професійно орієнтованому навчанні майбутніх учителів англійської інтонації / Н. В. Гурина. - С .167-172
Проць, Роман Омелянович. "Захист Вітчизни" у системі військово-патріотичного виховання учнівської молоді / Р. О. Проць. - С .173-178
Родчин, Зоряна Ярославівна. Деякі аспекти викладання української мови як іноземної для студентів-медиків / З. Я. Родчин. - С .179-182
ПРОФЕСІЙНА ПІДГОТОВКА
Біляченко, Галина Петрівна. Підготовка майбутніх соціальних педагогів до співпраці з недержавними організаціями в контексті діяльнісного підходу / Г. П. Біляченко. - С .183-189
Міщик, Людмила Іванівна. Основні аспекти підготовки соціальних педагогів до організації виховної роботи в закладах інклюзивного навчання / Л. І. Міщик. - С .190-194
Падун, Ніна Олексіївна. Інтерактивне навчання як засіб ефективної підготовки спеціалістів / Н. О. Падун, А. О. Падун. - С .195-198
Самойленко, Юлія. Критерії та показники рівнів готовності вчителя-філолога до профільного навчання старшокласників засобами інформаційних технологій / Ю. Самойленко. - С .199-203
Ушакова, Людмила Іванівна. Лінгвокультурологічний компонент у змісті іншомовної підготовки майбутніх учителів іноземних мов / Л. І. Ушакова. - С .204-208
ВІТЧИЗНЯНИЙ І ЗАРУБІЖНИЙ ДОСВІД
Багрій, Іванна Петрівна. Особливості організації змісту професійної підготовки заняттєвих терапевтів у Канаді / І. П. Багрій. - С .209-213
Бойчевська, Ілона Борисівна. Вивчення іноземної мови у вищих навчальних закладах ФРН як важливий елемент професійної соціалізації / І. Б. Бойчевська. - С .217-220
Коляда, Тетяна Василівна. Становлення системи професійної підготовки майбутніх вчителів у Великобританії (ХІХ ст.) / Т. В. Коляда. - С .221-224
Лаухіна, Інна Станіславівна. Релігієзнавчий компонент у змісті суспільствознавчих дисциплін у колежах та ліцеях Франції / І. С. Лаухіна. - С .225-229
Малько, Наталія Миколаївна. Система виховання неповнолітніх правопорушників у педагогічній спадщині О. Я. Герда / Н. М. Малько. - С .230-234
Поприткіна, Дурсунгозель Шамирадівна. Проблема бюджету часу майстра виробничого навчання у закладах професійно-технічної освіти в Україні (друга половина ХХ століття) / Д. Ш. Поприткіна. - С .235-239
ДРНТІ
ББК 88я5 + 74я5
РУБ 15
Рубрики: Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя--праці викладачів
   Викладання іноземної мови

Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация)

Дод.точки доступу:
Коваленко, Євгенія Іванівна \ред.\; Міністерство освіти і науки УкраїниНіжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Примірників всього: 1
ВІТКЗ (1)
Свободны: ВІТКЗ (1)
Знайти схожі

 1-10    11-20   21-30   31-40   41-47 
 
Статистика
за 16.06.2024
Кількість запитів 31324
Кількість відвідувачів 1173
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя