Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронна бібліотека НДУ ім. Миколи Гоголя- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя (472)Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України (204)
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=чинник<.>
Загальна кількість знайдених документів : 47
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-20   21-30   31-40   41-47 
1.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 33(09)(4Укр)/У45
Назва : Українська економічна і політична думка ХІХ - початку ХХ ст. [Електронний ресурс] : Збірник наукових праць викладачів кафедри економічної теорії та політології. Вип. IV
Вихідні дані : Ніжин: НДУ ім. М. Гоголя, 2009
Кільк.характеристики :63 с
Колективи : Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Форма і об'єм ресурсу: Электрон. текстовые дан.
Примітки : Загл. с титул. экрана. - Электрон. версия печ. публикации
Ціна : 15.00 грн.
ББК : 65.02(4Укр)я43 + 66.1(4Укр)я43
Зміст : Туган-Барановський М. І.: його життєвий шлях та творчий економічний доробок/ О. М. Гончаренко. Внесок Є. Є. Слуцького в розвиток національної та світової економічної думки/ М. О. Городецька. Бердяєв М. О. про власну модель побудови комуністичного суспільства/ В. В. Єфремов. Розвиток економічної думки другої половини ХІХ - початку ХХ ст./ Т. М. Пахомова, В. В. Мошко. Бунге М. Х. - педагог, учений, державний діяч/ А. Г. Петренко. Феномени підприємництва очима Миколи Гоголя/ М. І. Петренко. Досвід формування української політичної думки як чинник розв’язання державницьких проблем сучасної України/ В. Й. Томек.
Примірники :ВІТКЗ(1)
Вільні : ВІТКЗ(1)Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация)
Знайти схожі

2.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 15/Н 34
Назва : Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки [Електронний ресурс] : Науковий журнал. № 3
Вихідні дані : Ніжин: НДУ ім. М. Гоголя, 2009
Кільк.характеристики :314 с
Колективи : Міністерство освіти і науки України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Серія: Наукові видання Ніжинської вищої школи
Форма і об'єм ресурсу: Электрон. текстовые дан.
Примітки : Літ. в кінці кожної статті. - Загл. с титул. экрана. - Электрон. версия печ. публикации
Ціна : 69.25 грн.
ДРНТІ : 15.81.21
ББК : 88я5 + 74я5
Предметні рубрики (Галузі знань): Вчителі іноземної мови-- підготовка
Викладання німецької мови
Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності
Вчителі іноземної мови-- підготовка
Вчителі німецької мови-- підготовка
Зміст : Інноваційні системи післядипломної педагогічної освіти у світовому освітньому просторі/ Л. П. Пуховська. Дидактичні та методичні вимоги до навчальних матеріалів і текстів для шкільних підручників з іноземних мов/ В. Г. Редько. Современные подходы к повышению квалификации учителей/ П. Сердюков, Р. Хилл, Н. Сердюкова. Ціннісні оріэнтації як чинник корпоративності педкадрів/ В. Т. Солодков. Організаційно-методичні умови активізації самостійної позааудиторної навчально-пізнавальної діяльності майбутніх учителів іноземних мов в умовах інформатизації освіти / Т. І. Коваль. Рефлексия как основа педагогического взаимодействия в процессе обучения иноязычному общению/ Л. И. Богатикова. Філософсько-методологічні напрями вирішення найважливіших сучасних проблем у полікультурній освіті/ Р. І Антонюк. Критерії аналізу та оцінювання підручників/НМК з англійської мови для початкової школи/ О. О. Коломінова. Місце та значення загальнокультурної компетентності в складі ключових компетентностей/ Т. В. Несвірська. Навчання майбутніх учителів німецької мови написання заяви ("Bewerbungsschreiben")/ І. Ф. Андрійко. Розвиток і використання множинності інтелекту: формування іншомовної граматичної компетенції у студентів-філологів/ О. І. Вовк. Інтегративний підхід до формування змісту навчання у підготовці майбутнього вчителя з другої спеціальності "Іноземна мова"/ І. Й. Халимон. Комп’ютерні проекти студентів як додатковий навчальний матеріал з країнознавчої тематики в середній загальноосвітній школі/ Г. С. Чекаль, Г. М. Корнєйчик. Мета і зміст навчання англомовного діалогічного спілкування на початковому етапф мовного вищого навчального закладу/ С. П. Литвиненко. Самостійна робота як складова рейтингу успішності навчальних досягнень студентів у процесі вивчення німецької мови/ Н. В. Кіш. Електронний журнал в оцінюванні навчальних досягнень студентів факультету іноземних мов/ А. О. Клименко. Порівняльний аналіз категорії модальності в японській та українській мовах як складова формування граматичної компетенції вчителя японської мови/ Г. В. Михайлюк. Урахування шляхів оновлення змісту освіти під час підготовки вчителя російської мови/ О. В. Николюк. Оволодіння вимовою як важливий фактор у вивченні іноземної мови/ В. Б. Ковальчук. Психолого-педагогічний супровід дитини в період літньої виховної практики/ Л. О. Дубровська, В. Л. Дубровський, В. В. Ковнер. Контроль і самоконтроль у змісті сучасних вітчизняних шкільних підручників з іноземних мов/ О. С. Пасічник. Психолого-педагогічні засади підготовки майбутнього вчителя іноземної мови до навчання учнів розуміти твори художньої літератури/ Н. О. Михальчук, Т. Г. Ковальчук. Проектування як засіб диференціації навчання в процесі вивчення іноземної мови у вищих навчальних закладах / Є. Є. Гончарова. Інформаційно-аналітичні уміння у структурі професійної компетентності вчителя іноземної мови/ Є. М. Карпенко. О некоторых проблемах дистанционой формы обучения/ С. И. Нестеренко. Как бороться с влиянием интерференции родного и изучаемого языка в процессе обучения?/ И. М. Деева. Вимоги до володіння мовленевою компетенцією студентами мовних спеціальностей на початковому етапі навчання/ І. П. Задорожна. Використання навчально-мовленевих ситуацій в іншомовному спілкуванні студентів ВНЗ/ Т. М. Колодько. До проблеми підготовки майбутніх учителів іноземної мови до організації фронтальних форм навчальної діяльності/ Ю. С. Івчик. Переклад іншомовних текстів у немовному вищому навчальному закладі/ З. В. Малюська. Ділова гра як засіб організації допрофільної підготовки з іноземної мови учнів 8-9-х класів основної школи/ Ю. І. Федусенко. Особливості використання інформаційних технологій майбутнім учителем-філологом у процесі підготовки/ Ю. П. Самойленко. Аналіз помилок як спосіб формування самоконтролю умінь англійського писемного мовлення студентів/ О. А. Легзіна. Використання мережі інтернет у формуванні професійних умінь майбутнього вчителя іноземних мов/ О. А. Зимовець. Порівняльний аналіз інструментальних мультимедійних засобів навчання іноземних мов/ Є . О. Плотніков. Навчальні матеріали віртуальної бібліотеки в роботі вчителя іноземних мов/ О. О. Чепела. Деякі аспекти організації науково-дослідної діяльності студентів - майбутніх учителів іноземної мови під час педагогічної практики в школі/ С. В. Роман. Лінгвістичні основи інтерактивного навчання англомовного письма студентів технічних спеціальностей/ О. С. Синекоп. Підготовка вчителя іноземної мови до навчання студентів лексики: когнітивний підхід/ П. В. Дейкун. Досвід використання мультімедійних навчальних презентацій у процесі формування професійної іншомовної компетентності у майбутніх філологів/ Н. В. Сорокіна. Структурна модель презентаційних умінь як основа їх формування у студентів магістратури/ С. Б. Моркотун. Оцінювання іншомовних мовленневих навичок та вмінь студентів технічних вишів/ Т. П. Павлова. Концепція навчання професійного іншомовного спілкування студентів-аграріїв у вищому навчальному закладі/ Т. П. Колесник. Індивідуалізація тестового контролю англомовної концепції у читанні студентів немовних спеціальностей/ Т. Г. Король. Пути развития учебной автономии в современной высшей школе/ И. Б. Ковалева. Специфіка формування та функціонування сільськогосподарських термінів-абревіатур у сучсній англійській мові/ Л. П. Помігуєва. Діагностування сформованості професійної іншомовної культурологічної компетентності майбутніх фахівців бізнес-сфери/ І. В. Іванова. Мовне тестування як чинник професійної підготовки військовиків/ О. І. Малік. Особливості змісту загальнопедагогічної підготовки майбутніх учителів іноземних мов/ Ю. М. Жиляєва. Створення реальних передумов для формування професійної компетентності майбутнього вчителя іноземної мови в умовах методичної майстерності/ Л. І. Березенська, Н. П. Сіваєва. Можливості використання технологій кооперативного навчання в процесі підготовки майбутнього вчителя/ М. В. Байда. Роль образовательных технологий в процессе повышения качества высшего образования в контексте требований Болонского процесса/ Ю. Н. Сытник. Особистісні чинники інноваційності студентів економічних спеціальностей/ М. В. Артюшина. Подготовка бакалавров и магистров в Германии/ В. М. Полякова, Е. В. Лісенкова. Проблема кредитно-модульної системи навчання іноземних мов в університетах США/ Н. М. Кікіна. Пріорітетні напрями професійної підготовки вчителя іноземної мови у Греції/ Н. О. Постригач. Шляхи модернізації процесу професійного розвитку вчителів (порівняльний аналіз)/ Т. В. Ларіна. Лідерство в системі вимог до вчителя сучасної американської школи/ О. В. Пономаренко. Можливості використання американського досвіду раннього навчання іноземних мов у школах України/ В. В. Смелянська. Зміна освітньої парадигми та її вплив на педагогічне оцінювання (американський досвід)/ В. П. Сливка. Зміст професійної підготовки майбутніх фахівців у галузі дошкільної освіти Швеції/ Н. М. Карпенко. США: підвищення професіоналізму вчителівяк спосібполіпшення їхнього соціального статусу/ Т. Г. Чувакова, Л. Б. Андрущенко. Мотиваційно-ціннісний компонент професійної компетентності вчителя:з німецького досвіду/ Н. К. Удовиченко. Характер державної політики Скандинавських країн і Фінляндії у підготовці майбутніх учителів трудового і професійного навчання/ І. В. Жерноклєєв. Упровадження курсів з євроінтеграції. Рефлексія польського досвіду у педагогічній освіті Фінляндії/ В. Г. Базелюк. Використання ідей В. О. Сухомлинського з формування творчої особистості при вивченні іноземної мови/ К. П. Сергієнко. Чинники впливу на розвиток текстування у сфері шкільної іншомовної світи США/ Е. В. Грабар.
Примірники :ВІТКЗ(1)
Вільні : ВІТКЗ(1)Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация)
Знайти схожі

3.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 15/Н 34
Назва : Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки [Електронний ресурс] : Науковий журнал. № 1
Вихідні дані : Ніжин: НДУ ім. М. Гоголя, 2009
Кільк.характеристики :206 с
Колективи : Міністерство освіти і науки України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Форма і об'єм ресурсу: Электрон. текстовые дан.
Примітки : Літ. в кінці кожної статті. - Загл. с титул. экрана. - Электрон. версия печ. публикации
Ціна : 70.40 грн.
ДРНТІ : 15.81.21
ББК : 88я5 + 74я5
Предметні рубрики (Галузі знань): Болонський процес --Україна
Зміст : Систематизация подходов к оцениванию качества поликультурного обучения/ Л. П. Костикова. Генезис наукових поглядів на індивідальний підхід у вихованні дошкільників/ Н. Т. Тверезовська, Л. В. Кузьменко. Сутність та специфіка інформаційного управління загальноосвітнім навчальним закладом/ Л. М. Калініна. Україна к контексті Болонського процесу: оновлення навчальних планів/ Т. В. Отрошко. Українознавство в науково-освітніх процесах/ Т. Усатенко. Деякі аспекти теоретико-методологічних засад еколого-натуралістичної освіти в контексті глобалізації освіти/ Л. П. Пата. Професійна діяльність викладача вищого навчального закладу в контексті глобалізації освіти/ Л. Ю. Султанова. Теоретичні аспекти інноваційного стилю педагогічної діяльності/ І. М. Борозинець. Інноваційна діяльність ВНЗ І-ІІ рівнів акредитації в контексті інтеграційних процесів/ О. М. Попенко. Проблема формування морально-етичних цінностей/ Н. М. Голуб, Л. І. Проценко. Методичні ідеї Тетяни Федорівни та Федора Федоровича Бугайків/ Л. І. Драчук. Види та шляхи аналізу художнього твору: філософсько-історичний аспект/ Ю. І. Бондаренко. Формування ціннісних орієнтацій школярів на уроках української літератури під час вивчення драматичних творв/ О. В. Забарний. Семантико-прагматический подход к изучению современной социальной терминологии в сопоставительном аспекте/ А. С. Белая. Формування гендерної культури старшокласників у процесі вивчення сучасної української літератури (на матеріалі саги в новелах Марії Матіос "Майже ніколи не навпаки"/ Т. І. Бутурлим. Підготовка студентами проектів уроків української мови й аналізу іх як засіб самоконтролю/ Т. К. Донченко. Формування компетентного читача як головна проблема шкільної літературної освіти/ Т. О. Яценко. Розвиток комунікативних умінь учнів на засадах компетентнісного підходу (10 клас)/ Г. Т. Шелехова. Інноваційні технології в процесі допрофільної філологічної підготовки/ З. О. Шевченко. Інтерактивні стратегії у вивченні української літератури/ В. Ф. Погребенник. Формування вмінь учнів працювати з художньою деталлю 84 в процесі аналізу художнього твору/ С. П. Паламар. "Злиття ріних видів мистецтва..." у процесі вивчення української літератури/ С. О. Жила. Ефективність упровадження інтегрованого навчання на уроках зарубіжної літератури в основній школі/ В. О. Братко. Ігрові технології у процесі вивчення історії/ Є. І. Коваленко, Н. А. Россошенко. Навчальні диспути як засіб розвитку полемічної майстерності студентів/ Г. М. Загадарчук. Формування творчих здібностей студентів у процесі фахової підготовки у вищих навчальних закладах/ Г. А. Чередниченко. Формування пізнавальної самостійності учнів: експерементальна програма/ Н. М. Щербакова. Оцінка фізичної підготовленності юних легкоатлетів у системі спортивног вибору/ М. М. Красновид. Специфіка навчання дітей хореографії/ В. М. Кирилюк. Інструментально-виконавські конкурси як чинник мистецької освіти/ В. В. Ревенчук. Прискорене й збагачене навчання обдарованої студентської молоді у вищих навчальних закладах України/ Я. М. Рудик. Соціально-психологічні умови посилення ефективності процесу соціального виховання у дитячих громадських об’єднаннях/ Л. І. Романовська. Підготовка учнів старших класів до мовного тексту в контексті впровадження зовнішнього незалежного оцінювання / О. М. Майстренко. Науково-дослідна робота студентів у курсі викладання методики української мови/ Н. Грона. Роль викладача у формуванні професійно-практичних знань студентів/ С. В. Толочко. Сучасні наукові підходи до формування готовності майбутнього вчителя економіки до прфесійної діяльності в умовах профільного навчання/ Т. Г. Гуцан. Форми самостійної позааудиторної роботи майбутніх менеджерів із використанням електронного підручника ділової англійської мови/ Т. І. Коваль, Т. М. Каменєва. Організація професійної підготовки виробничого персоналу підприємств швейної галузі/ І. А. Гриценюк. До проблеми виховання емпатійності в майбутніх учиьелів при викладанні курсу "Основи педагогічної майстерності"/ І. І. Киричок. Науково-теоретичні засади діагностування знань майбутнього педагога/ О. А. Осавалюк. Формування культури міжетнічних відносин у період коренізації 20-х рр. (на матеріалах Чернігівщини)/ І. М. Конончук. Дисципліна учнів у вітчизняних загальноосвітніх закладах історико-педагогічний аспект/ С. І. Самаріна. Принципи формування змісту освіти класичної гімназії в поглядах представників російської словесності Лівебережної України (др. пол. ХІХ ст.)/ Н. М. Демченко. Навчально-виховний процес Ніжинської класичної гімназії крізь призму освітніх реформ у Російській імперії ХІХ ст./ О. В. Самойленко. Аналіз варіативних систем профільного навчання в зарубіжному досвіді/ А. А. Харківська. Педагогічні умови формування лідерських якостей майбутніх вчителів (досвід США)/ О. В. Пономаренко. Ніколай Фредерік Северин Грундтвіг - піонер вищих народних шкіл, просвітник, філософ, реформатор церкви та освіти/ Н. Є. Шугалій. Етапи і особливості становлення юридичної освіти США/ О. В. Михайленко.
Примірники :ВІТКЗ(1)
Вільні : ВІТКЗ(1)Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация)
Знайти схожі

4.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 15/Н 34
Назва : Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки [Електронний ресурс] : Науковий журнал. № 3
Вихідні дані : Ніжин: НДУ ім. М. Гоголя, 2012
Кільк.характеристики :203 с
Колективи : Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Серія: Наукові видання Ніжинської вищої школи
Форма і об'єм ресурсу: Электрон. текстовые дан.
Примітки : Літ. в кінці кожної статті. - Загл. с титул. экрана. - Электрон. версия печ. публикации
Ціна : 49.50 грн.
ББК : 88я5 + 74я5
Предметні рубрики (Галузі знань): Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності
Самостійна робота студентів
Підготовка фахівців з вищої освітою (загальні питання)
підготовка майбутніх вчителів
Освіта-- Зарубіжний досвід
Освіта --США
Творча діяльність
Соціальний педагог
Професійна підготовка вчителів
Психологія дошкільника
Дошкільна освіта
Обдаровані діти
Географіч. рубрики: США-- освіта
Сербія-- освіта
США-- освіта-- дошкільна освіта
Зміст : Трактування поняття політичної соціалізації в сучасній педагогічній науці/ І. П. Акіншева. Дослідження взаємозв’язку індивідуальних психологічних особливостей та ціннісних орієнтацій дошкільника/ О. Ю. Горбачова. Методологічні орієнтири проблеми командотворення в межах ціннісно-рольової парадигми/ В. В. Горбунова. Інформаційно-комунікативні технології в дошкільній освіті: перспективи та ризики впровадження/ Т. О. Даценко. Ціннісне самоставлення як складова компетентності фахівця соціально-педагогічного профілю/ О. Л. Кононко. Професійне спілкування соціального педагога: сутність, принципи, проблеми підготовки/ Г. В. Локарєва, О. В. Філь. Професійна підготовка фахівців дошкільної освіти до попередження негативних проявів у поведінці дітей як психолого-педагогічна проблема/ Н. П. Пихтіна. Українська культура в умовах зростання національно-культурної ідентичності особистості/ Т. В. Потапчук. До питання про науково-теоретичне обгрунтування створення та функціонування центру профілактики при вищому навчальному закладі/ Л. В. Рень. Дослідження професійних конфліктів фахівців соціальної сфери як педагогічна проблема/ М. А. Трухан. Соціокультурне середовище вищого педагогічного навчального закладу як умова успішної соціалізації студентської молоді/ Т. М. Тюльпа. Структура творчої індивідуальності/ Я. В. Хмелюк. Тенденції підготовки соціальних педпгогів в антропологічному вимірі/ М. С. Швед. Обдаровані діти в освітньому просторі сучасного навчального закладу/ Р. А. Шулигіна. Особливості навчання письма дітей дошкільного віку/ В. П. Антипець. Теоретико-методичні аспекти оволодіння студентами курсу "Архітектурне проектування"/ О. В. Васюк, С. О. Герасимнюк. Вплив інтеграційних освітніх процесів на активізацію навчально-пізнавальної діяльності студентів/ Т. Г. Веретенко. Сучасні методи і форми роботи з обдарованими дітьми/ О. Д. Вєтрова. Мотивація та роль учителя в її підвищенні/ Н. Габашвілі. Концептуальні підходи до впровадження оновленого базового компонента дошкільної освіти у практику роботи ДНЗ/ Н. М. Голота. Відеоматеріали як ресурс при вивченні культури/ Е. Каціашвілі. Виховні ситуації як засіб соціально-морального розвитку дітей старшого дошкільного віку/ О. І. Мельничук. Особливості педагогічного забезпечення професійного самовизначення майбутніх соціальних педагогів на початковому етапі навчання/ Р. Х. Вайнола, Л. С. Неїжпапа. Соціально-педагогічні умови професійного становлення майбутніх соціальних працівників у позааудиторній роботі/ Т. М. Волковницька, Т. В. Янченко. Ефективність формування еколого-правової компетентності майбутнього вчителя/ І. Г. Глухов. Деякі аспекти професійної підготовки майбутніх соціальних педпгогів в умовах університетської освіти/ Н. В. Гордієнко. Роль ділового спілкування у професійній діяльності соціального педагога/ Г. Р. Зеркаліна. Підготовка соціальних педагогів до соціально-педагогічного супроводу дистантних сімей трудових мігрантів/ А. Ю. Ізотова. Педагогічні умови формування інноваційної компетентності у майбутніх організаторів дошкільної освіти/ О. В. Коваленко. Удосконалення підготовки спеціалістів соціально-педагогічної сфери засобами інноваційних технологій/ М. М. Марій. Основи професійної підготовки майбутніх спеціалістів соціальної сфери/ О. Г. Платонова. Формування позитивної мотивації студентів економічних спеціальностей до інтенсифікації навчання ( вумовах кредитно-модульної системи)/ А. Ю. Рижкова. Наукові засади професійної підготовки студентів-психологів до взаємодії з маргінальними соціальними групами/ Л. М. Степаненко. Модель професійної підготовки соціальних педагогів в умовах здобуття другої вищої освіти/ Т. І. Шанскова. Аспекти професійної підготовки у ВНЗ фахівців економічного профілю/ С. Л. Яблочніков. Шляхи до підготовки висококваліфікованих фахівців лісового господарства/ О. Г. Якименко. Позааудиторна діяльність як чинник підвищення якості професійної підготовки майбутніх соціальних педагогів до профілактично-корекційної роботи з педагогічно занедбаними підлітками/ М. М. Ярошко. Підготовка вчителя початкової школи до інтегрованого навчання молодших школярів в Україні (кін. XX - поч. XXI ст.)/ І. О. Большакова. Тенденції розвитку програмно-методичного забезпечення ігрової діяльності дітей дошкільного віку в Україні (др. пол. XX ст. - поч. XXI ст.)/ С. О. Довбня. Зарубіжний досвід підготовки соціальних працівників у контексті соціально-медичного спрямування/ М. Б. Кандиба. Становлення та розвиток системи підготовки організаторів дитячого руху в Україні (1922-1936 рр.)/ Н. М. Коляда. Особливості підготовки бакалаврів дошкільної освіти у США/ Т. Д. Кресан. Курсова та семінарська перепідготовка працівників сільських дошкільних закладів у др. пол. XX ст./ Л. І. Меленець. Стан дослідження проблеми професійної підготовки менеджерів дошкільної освіти в педагогічній науці/ Ю. Г. Новгородська. Ідеї соціалізації особистості в контексті педагогічної спадщини Януша Корчака/ Р. Г. Новгородський. Умови та чинники формування гендерної культури радянської студентської молоді у 60-80-ті рр. XX ст.: історично-педагогічний аспект/ Г. Г. Петрученя. Формування основи етнонаціональних і виховних традицій японської нації (III - XVIII ст.)/ С. О. Томашевська-Прядун. Сучасні тенденції розвитку баянно-акордеонової освіти Сербії/ О. А. Устименко-Косоріч. Розвиток напряму підготовки "туризм": досвід російської федерації/ Г. П. Щука. Історія української освіти та школи як один із напрямів наукових досліджень І. П. Крип’якевича/ А. І. Левдер.
Примірники :ВІТКЗ(1)
Вільні : ВІТКЗ(1)Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация)
Знайти схожі

5.

Форма документа : Видання, що продовжується
Шифр видання : 8У/Л 64
Автор(и) : Самойленко, Григорій Васильович
Назва : Література та культура Полісся [Електронний ресурс] : Збірник наукових праць. Вип. 70 : Історико-культурні процеси Лівобережної України в загальноукраїнському контексті
Вихідні дані : Ніжин: НДУ ім. М. Гоголя, 2012
Кільк.характеристики :247 с
Колективи : Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Форма і об'єм ресурсу: Электрон. текстовые дан.
Примітки : Літ. в кінці кожної статті. - Загл. с титул. экрана. - Электрон. версия печ. публикации
Ціна : 62.92 грн.
ББК : 83.3(4Укр)5 + 63.3(4Укр)52 + 63.3(4укр)6
Предметні рубрики (Галузі знань): Кафедра української літератури
Гоголезнавчий науково-методичний центр
Кафедра світової літератури та історії культури
Кафедра історії України та політології
Історія культури --Україна
історія України-- окремі місцевості
національні меншини України
Географіч. рубрики: Чернігівщина-- історія
Ніжин, місто-- історія
Зміст : Видатний вчений України [Астаф’єв О. Г.]/ Г. В. Самойленко. Кодування наративного контракту у романі Майка Йогансена "Подорож ученого доктора Леонардо"/ О. М. Капленко. Стилістичні особливості української сучасної прози (на матеріалі творчості М. Матіос)/ К. П. Ісаєнко. Гоголь в українській бблііографії 20-30-х рр. XX ст./ Є. Є. Прохоренко. Русский футуризм и творчество Н. Гоголя/ А. В. Чоботько. Метажанр и смысл или метажанр как смысл/ Г. А. Киричок. Міждисциплінарні витоки концептуального аналізу художнього тексту/ М. В. Володарська. Кравецькі та ткацькі цехи на території Північного Лівобережжя у XVII - на початку XVIII ст./ С. В. Щербина. До питання еволюції системи міського самоврядування на прикладі міста Ніжина/ Л. В. Лесик. модернізаційні процеси на українських землях у другій половині XIX - на початку XX ст.: соціодемографічний аспект/ О. В. Крупенко. Висвітлення державотворчих процесів доби Української Центральної Ради в регіональних шкільних підручниках з історії/ С. Баханова. Німецька національна меншина Правобережної України в кінці XIX - середині 20-х рр. XX ст.: історико-статистичний аналіз/ К. П. Двірна, С. Ю. Головашеч. Діяльність дрібних сільськогосподарських товариств Чернігівської губернії на початку XX ст./ В. О. Крот, Л. М. Крот. До питання про громадську діяльність В. Дубровського у 1925-1930-х рр/ В. А. Казимір. Студентство як об’єкт соціально-економічних перетворень у радянській Україні (кінець 1920-х 1930-ті рр)/ О. Л. Рябченко. Соціально-правовий статус українського селянства в 30-х рр. XX ст./ С. О Білан. Спроби державно-партійних органів активізувати діяльність Спілки безвірників в Україні у 1937-1941 рр.: черговий "штурм неба" чи реанімація приреченого/ Л. О. Дудка. Профспілкове будівництво та вишівські профспілки у 1944-1947 рр.: за матеріалами Центрального державного архіву вищих органів влади та управління України/ К. П. Двірна. Формування номенклатурних "тіньових" структур в економіці Української РСР (кінець 80-х - початок 90-х рр. XX ст.)/ Ю. В. Кузьменко. Традиційно-побутова культура Ніжина XVII- XVIII ст./ Г. В. Самойленко. Крымские гастроли в жизни и творчестве Михаила Семеновича Щепкина/ С. П. Шендрикова. Проферсько-викладацький корпус Київського комерційного інституту в 1908-1914 рр. : статистика, тенденції змін, визначні персоналії/ А. І. Чуткий. Жіноча сільськогосподарська освіта в Україні у 20-х-30-х рр XX ст./ Н. І. Іванцова. Дозвілля українських громадян періоду 1953-1964 рр./ О. В. Тєвікова. Зміни рівня освіти найбільших етносів України (за даними переписів населення 1989 і 2001 рр.): традиція чи модернізація/ О. Г. Воронко. Культурно-освітні організації України та Польщі: створення, діяльність (2000-2005 рр.)/ О. М. Коваленко. Тенденції освітньо-культурного розвитку Чернігівщини у 90-х рр. XX ст.: соціально-економічний чинник в мережі культурно-освітніх закладів/ М. В. Семенова. Хроніка діяльності театральної студії НДУ ім. М. Гоголя: життя за 25 літ/ Г. А. Савченко.
Примірники :ВІТКЗ(1)
Вільні : ВІТКЗ(1)Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация)
Знайти схожі

6.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання :
Автор(и) : Сидоренко, Валентина Александровна
Назва : "Тарас Бульба" Н. В. Гоголя: лингвостилистический аспект [Електронний ресурс] : сборник научных статей
Вихідні дані : Нежин: НГУ им. Н. Гоголя, 2012
Кільк.характеристики :87 с
Колективи : Нежинский государственный университет имени Николая Гоголя
Форма і об'єм ресурсу: Электрон. текстовые дан.
Примітки : рос. та укр. мовами. - Загл. с титул. экрана. - Электрон. версия печ. публикации. - Видання для читання є тільки в електронному вигляді
Ціна : Б.ц.
Зміст : Прямая речь как компонент структуры текста (повесть Н.В.Гоголя "Тарас Бульба")/ Н. Н. Арват. Емотивно-оцінна лексика як чинник особливостей гоголівської експресії оповіді (на матеріалі повісті М.Гоголя "Тарас Бульба")/ Н. І. Бойко. Гоголівський Тарас Бульба у сценічній інтерпретації корифея української сцени Марка Кропивницького/ Г. В. Самойленко. Твори М. Гоголя в репертуарі Миколи Садовського/ Г. В. Самойленко. Деривационные особенности наименований лиц в повести Н. В. Гоголя "Тарас Бульба"/ Н. А. Бондарь. Анализ тематичности текста при изучении повести Н. В. Гоголя "Тарас Бульба"/ Л. И. Гетман. Аспектний аналіз образу Тараса Бульби/ О. В. Забарний. Гоголь-фест в школе: "А поворотись-ка, сын!"/ В. Г. Кучерявець, М. А. Шейбани. Роль сравнений в выражении имплицитного смысла текста (на примере номинативов повести Н.В.Гоголя "Тарас Бульба")/ Е. И. Нещерет. Словарная работа как элемент анализа художественного текста (на материале повести Н. В. Гоголя "Тарас Бульба")/ В. А. Сидоренко.
Анотація: В предлагаемом сборнике статей представлены наблюдения над лингвостилистическими особенностями повести Н.В. Гоголя "Тарас Бульба".
Примірники :ВІТКЗ(1)
Вільні : ВІТКЗ(1)Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация)
Знайти схожі

7.

Форма документа : Видання, що продовжується
Шифр видання : 40/Н 34
Автор(и) : Самойленко, Григорій Васильович
Назва : Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Філологічні науки [Електронний ресурс] : Науковий журнал. Кн. 1
Вихідні дані : Ніжин: НДУ ім. М. Гоголя, 2013
Кільк.характеристики :319 с
Колективи : Міністерство освіти і науки України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Серія: Наукові видання Ніжинської вищої школи
Форма і об'єм ресурсу: Электрон. текстовые дан.
Примітки : Загл. с титул. экрана. - Электрон. версия печ. публикации
Ціна : 70.29 грн.
ДРНТІ : 16
ББК : 81.00я5
Предметні рубрики (Галузі знань): Кафедра світової літератури та історії культури
Кафедра української літератури
Кафедра української мови
мова художніх творів
термінологія-- українська
Кафедра німецької мови
Зміст : МОВОЗНАВСТВО ; Фольклорні засоби шевченкового тексту в аспекті аперцепції/ Н. О. Данилюк. Крос-культурний конфлікт як наслідок лінгвальної помилки (на матеріалі рекламних назв)/ І. А. Колесникова. Метафоризація концепту хата в українській поезії XX ст./ Л. В. Кравець. Украинский фразеологизм топтати ряст "жить" в этнокультурном освещении/ В. И. Коваль. Українська термінографія в дидактиці/ Л. О. Симоненко. Лексичні особливості професійного мовлення майбутніх військовослужбовців/ Л. Г. Погиба, Л. М. Голіченко. Национально-культурный компонент в русской и казахской фразеологии/ Р. А. Айкенова, А. С. Тусупбеков. О риторическом воспитании дагестанской студенческой поликультурной аудитории через художественную литературу/ М. Д. Ваджибов. Художня метафора як джерело формування синонімічних засобів української мови/ Т. Є. Гуцуляк. Синтаксична організація роздумів науковця в мові роману Юрія Щербака "Причини і наслідки"/ Ю. І. Калашник. "Поети тримаються разом, ніби матроси крейсера" (про образні порівняння у поетичних текстах Сергія Жадана)/ Л. С. Козловська. Риси східнополіського консонатизму в мові першодруків творів П. О. Куліша/ О. П. Кумеда. Культурологічна значущість лексики, пов’язаної з поняттям "рід" у лемківській пісні/ Н. І. Лісняк. Концепти рід, родина, сім’я в мовній картині світу українців/ Ю. С. Макарець, О. М. Сліпчук. Україна і Греція: специфіка взаємодії у сфері мови і культури в останні десятиріччя/ Л. П. Макарова. Міфопоетика номінації"мати"в поетичній картині світу/ Ж. В. Марфіна. Самостоятельная система этикета в художественных произведениях/ Т. Г. Михальчук. Мотивувальні чинники постання образних висловів сфери рибальства / Р. В. Міняйло. Асоціативна конотація слова в системі художнього ідіостилю Галини Пагутяк (на матеріалі новели "Душа метелика")/ О. М. Місінькевич. Римове кліше очі-ночі: банальна рима в лінгвокультурологічному аспекті/ Л. В. Мовчун. Лінгвістична ретермінологізація народництва/ Т, В. Монахова Т. Синоніми-іменники у художніх творах І. Нечуя-Левицького/ Л. М. Мялковська. Лексико-сематична характеристика філософської термінології Івана Франка (онтологічні, гносеологічні, аксіологічні та праксеологічні терміни)/ О. І. Новоставська. Традиції питомого термінотворення в сучасній українській мові/ В. М. Пугач. Принципи засвоєння неозапозичень в українській літературній мові: орфграфічна адаптація/ Т. М. Рудакова. Розмовна лексика української мови у функціонально-мотиваційному аспекті/ Н. М. Савчук. Психологічна детермінованість мовлення діариста/ І. М. Сирко. Рукописний фонд України - Греції як основа діалогу двох культур/ Л. В. Терещенко-Кайдан. Поетизми у перекладацькій творчості Миколи Лукаша/ О. Т. Федунович-Швед. Системна організація української податкової термінології/ О. В. Чорна. Художній переклад як важливий чинник міжкультурної комунікації/ М. Г. Шемуда. Експресивний синтаксис оповідання Миколи Вінграновського "Не дивись мені в спину"/ О. О. Алєксєєва. Образ весни в пейзажній ліриці А. Мойсієнка/ В. І. Аскарова. Нравственные концепты в лингвокультурологии (на материале фразеологических оборотов славянских языков)/ Н. А. Верхулевская. Роль та властивості партонімів у фразеотворенні української мови/ А. В. Гребенюк. Характеристика явища лексичної синонімії у творі О. Забужко " Notre Dame d’Ukraine: Українка в конфлікті міфологій"/ І. І. Денисенко. Експліцитний спосіб утілення заперечного значення у фразеологізмах із семантикою інтенсивності/ Л. І. Дідун. До питання про "просторічну" лексику/ О. В. Зайцева. Антонімія в українській термінології менеджменту/ Н. Л. Краснопольська. Лексико-семантичні особливості фінансово-кредитної термінології/ І. І. Козловець. Іхтіоніми в народній творчості/ Ю. А. Марега. Християнський теоперсоніфікон у поетичних текстах Празької групи/ І. Р. Мисько. Особливості співіснування та взаємодії мов у мовному ландшафті міста (на матеріалі знаків Києва)/ О. Ю. Олійник. Батярський жаргон міжвоєнного Львова в соціокультурному аспекті/ Л. М. Підкуймуха. Концептосфера внутрішнього світу людини: концепт "думка"/ Т. Д. Полиця. Порівняльна характеристика фразеологізмів на позначення рис характеру людини у процесі здійснення професійного перекладу з англійської та польської мов українською/ Т. В. Поліщук. Польська мова: перспективи розвитку в Україні/ В. Я. Терещенко, А. П. Штепура. Ключові слова та набування ними символічних значень у художньому творі/ Н. М. Совтис. Новые слова в английском языке лингвокультурный аспект/ А. В. Хребтова. Лексика трудових процесів завершального етапу первинної обробки льону та конопель/ Т. А. Швидкова. Волинсько-поліська говірка в романі Володимира Лиса "Іван і Чорна Пантера"/ А. Ю. Яворський. Автоінтертекстуальні домінанти кінь, хата як форманти смислової цілісності поезій М. Вінграновського/ О. А. Яновська. Лингвокультурология как наука: теоретический и прикладной аспекты/ А. В. Верзина. Концепт "щастя" в мовних картинах світу (на прикладі слов‘янських та англо-американських паремій)/ О. В. Блашків. Синхронизация темпомиров в грамматической системе английского языка/ Т. И. Домброван. Лексико-семантичне поле "Нью-Йорк" у новелістиці О’Генрі/ А. С. Гончаренко. ЛІТЕРАТУРОЗНАВСТВО ; Своеобразие экспликации оппозиции "свое / чужое / иное" в циклах А. И. Куприна "Мыс Гурон" и И. С. Шмелева "Сидя на берегу"/ Е. С. Анненкова. "Північні" оповідання Джека Лондона з погляду індивідуальної авторської манери/ З. В. Савченко. Семіосфера тоталітарного міфу/ М. І. Довіна.
Примірники :ВІТКЗ(1)
Вільні : ВІТКЗ(1)Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация)
Знайти схожі

8.

Форма документа : Видання, що продовжується
Шифр видання : 8У/Л 64
Автор(и) : Самойленко, Григорій Васильович
Назва : Література та культура Полісся [Електронний ресурс] : Збірник наукових праць. Вип. 74 : Серія "Філологічні науки". № 1
Вихідні дані : Ніжин: НДУ ім. М. Гоголя, 2013
Кільк.характеристики :312 с
Колективи : Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Серія: Філологічні науки; № 1 .
    До 200-ліття від Дня народження Т. Г. Шевченка
Форма і об'єм ресурсу: Электрон. текстовые дан.
Примітки : Літ. в кінці кожної статті. - Загл. с титул. экрана. - Электрон. версия печ. публикации
Ціна : Б.ц.
ББК : 83.3(4Укр)5
Зміст : ЛІТЕРАТУРОЗНАВСТВО ; Життєві та творчі взаємини Т. Шевченка з випускниками Гімназії вищих наук кн. Безбородька (1838–1843)/ Г. В. Самойленко. Тарас Шевченко в російській критиці (1840–1861)/ П. В. Михед. Мотив національного сорому в романі П. Куліша "Чорна рада" та історіософських поемах Т. Шевченка періоду "трьох літ"/ О. М. Моціяка. Гоголь и его сестры "брат по небесному, высшему родству…"/ Ю. В. Якубина. Художественное пространство повести Н. Гоголя "Страшная месть"/ А. В. Чоботько. До питання про творення канону, деканонізацію та роль інтерпретаційної традиції/ Н. М. Сквіра. Симулякры о психозе Гоголя/ В. А. Скавыш. Вертепна модель міста у М. Гоголя та В. Підмогильного/ Є. Є. Прохоренко. Візуальне у конфлікті ролей (етюд М. Коцюбинського "Цвіт яблуні")/ О. Г. Ковальчук. Цинічний розум як чинник трансформації буттєвої сфери в малій прозі В. Винниченка/ Н. І. Михальчук. "Старший боярин" Тодося Осьмачки як казка/ І. О. Стребкова. Микола Руденко: реалізація світоглядних ідей у дитячій літературі/ О. М. Капленко. Митець як об’єкт психологічного портретування (за віршем Ліни Костенко "Ван Гог")/ В. П. Хархун. The Unity of the Ontological Origins – Eros and Thanatos in the Plot of Modern Ukrainian Dramaturgy/ O. V. Kohut. Постмодерністські модифікації образів Робінзона та П’ятниці: головні тенденції та тренди/ Т. В. Михед. Компаративний аналіз на уроках зарубіжної літератури: проблеми і перспективи розвитку/ К. П. Ісаєнко. Збереження національно-культурної специфіки тексту при перекладі реалій у оповіданнях письменників США ХVІІІ–ХІХ ст./ О. О. Нагачевська. "Імперія" Ришарда Капусцінського: від репортажу до літератури/ О. С. Шеремет. Авторські смислові виміри оригінального тексту М. Фуко та його сумнозвісний вирок про "смерть автора"/ Т. Ю. Миронова. Чи був Кафка юдейським пророком: контексти та інтерпретації/ Л. М. Остапенко. The reception of Joseph Heller іn domestic literary theory (Ukraine, Russia)/ S. O. Vinderskikh. Жанровая доминанта шпионского романа Эрскина чайлдерса "Загадка песков"/ М. В. Норец. МОВОЗНАВСТВО ; Лексичні засоби вербалізації концептосфери сакрального в поетичних текстах Тараса Шевченка/ Н. І. Бойко. Конверсійні процеси в ідіолекті Тараса Шевченка/ В. М. Бойко, Л. Б. Давиденко. Реалізація грамеми "напрямок руху: кінцевий пункт руху" прийменниково-відмінковою формою знахідного (на матеріалі художнього мовлення Т. Г. Шевченка)/ Г. М. Вакуленко, Н. І. Клипа. Редуковані синтаксичні структури в художньому мовленні Тараса Шевченка/ Н. М. Пасік, С. П. Шевченко. Стилістичні можливості фонетичних засобів у творчості Т. Г. Шевченка/ А. М. Кайдаш. Диференційні особливості девербативів стану/ О. М. Петрик. Вербализация "внешнего человека" в поэме Н. В. Гоголя "Мертвые души"/ И. В. Проха. Лексико-семантичне поле "ювелірні прикраси" в англомовних енциклопедіях/ О. В. Цобенко. ІСТОРІЯ КУЛЬТУРИ ; До питання розвитку театрального мистецтва Чернігівщини/ Л. І. Драчук. Художній стиль як опредметнення картини світу/ Л. Л. Корнєєва. АРХІВНІ РОЗВІДКИ ; Дослідження спадщини Г. Сковороди діаспорним вченим, істориком Д. Г. Олянчиним (архівні матеріали)/ Д. Блохин.
Примірники :ВІТКЗ(1)
Вільні : ВІТКЗ(1)Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация)
Знайти схожі

9.

Форма документа : Видання, що продовжується
Шифр видання : 40/Н 34
Автор(и) : Самойленко, Григорій Васильович
Назва : Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Філологічні науки [Електронний ресурс] : Науковий журнал. Кн. 1
Вихідні дані : Ніжин: НДУ ім. М. Гоголя, 2014
Кільк.характеристики :189 с
Колективи : Міністерство освіти і науки України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Серія: Наукові видання Ніжинської вищої школи
Форма і об'єм ресурсу: Электрон. текстовые дан.
Примітки : Загл. с титул. экрана. - Электрон. версия печ. публикации
Ціна : 66.92 грн.
ДРНТІ : 16
ББК : 81.00я5
Предметні рубрики (Галузі знань): Англійська мова-- лексикологія
Мовознавство
Німецька мова-- лексика-- граматика
Лексикологія зіставна
Граматика
Переклад-- теорія і методика
Мова художніх творів
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): номінація--сленг--фразеологізми
Зміст : Телескопія як результат амальгамації лінгвоконцептів/ В. Д. Бялик. Процеси семантичної деривації в сленговій лексиці англійської мови/ О. М. Голуб, С. А. Завражна. Місце інтернаціоналізмів у складі слів-композитів англійської геодезичної термінології/ Ю. І. Грибіник. Тлумачно-енциклопедична дихотомія в англійській лексикографічний парадигмі/ О. О. Каліберда. Семантична деривація у фаховій мові фітнесу/ І. Б. Павлюк. Відпризвіщеві прізвиська жителів селища Ярова на Донеччині/ Л. В. Сегін. Структурно-граматичні різновиди складнопідрядних речень із підрядним відповідності ( на матеріалі сучасної української художньої прози)/ М. В. Голтвеницька ; М. В. Голвеницька. Взаємодія категорій футуральності і модальності в сучасній англійській мові/ В. Б. Гошилик. On the question of temporal adverd-preposition transposition: solvinq amdiquity/ Yu. H. Kovbasko ; Yu. H. Kovdasko. Вираження об’єктного знначення обов’язковими прислівниками компонентами формально-синтаксичної стрктури речення/ Ю. Б. Лебедь. Препозиціоналізація в іспанській мові/ О. О. Пособчук. Синтаксичні особливості алюзії в англомовному рекламному дискусі/ М. І. Прокопець. Репрезентація складних безсполукових речень у поетичному синтаксисі Софії Майданівської/ О. О. Тєлєжкіна. До питання типологізації еліпсису в німецькій мові/ О. О. Туришева. Тематичне розмаїття інтернаціоналізмів як одного з різновидів іншомовної лексики у складі сучасної німецької мови/ З. В. Бандурко ; З. В. Бандуруо. Джерела формування термінологіної системи екологічного дискусу в англійській та українській мовах/ Г. А. Бевзо. Псевдоангліцизм у сучасній німецький мові/ Т. В. Білозерська. Українська історична та діалектна лексика із значенням "бідувати"/ М. П. Бобро. Многоаспектность понятия фразеологизма/ П. В. Витебская. Аспекти вираження фразеологічними одиницями суб’єктивної оцінки ( на матеріалі української та англійської мов)/ О. М. Галинська. Структура словникового значення темпоральних лексем/ Н. С. Гошилик. Номінації зі значенням "стара жінка" в українській мові (баба та інші)/ О. М. Гурова. Тематична класифікація українських залізничих термінів/ О. Т. Жукова. Вигуки-меліоративи у средньоанглійській мові/ Л. М. Ікалюк. Концепт ТОТАLlTARIANISM в англомовній картині світу/ Л. М. Ікалюк, Т. А. Щуровська. Гендерний маркер Бахуса чи тверезість свідомості ( на базі фразеологічних одиниць німецької мови)/ Н. І. Куликовська. Терміни-юкстапозити в терміносистемі кінематографа французької та української мов/ Н. М. Лоскутова. Лінгвопрагматичні аспекти функціонування термінолексики німецької та української фахових мов торгівлі/ А. В. Мороз. Інформаційна революція як найвпливовіший чинник утворення назв людини в англійській мові на початку ХХІ сторіччя/ О. В. Ніколенко. Роль термінів у індивідуальному стилі Марини Гримич (на матеріалі роману " Егоїст ")/ Н. І. Овчаренко. Особливості семантичного зв’язку між словами-синонімами німецької молодіжної мови/ Л. В. Олійник. Етапи організації вибірки науково-технічної термінології в галузі робототехніки/ О. В. Петренко. Субполе эпилоговых глаголов с ядром "убить 1" в русском языке/ А. В. Петров. Критерії класифікації абстрактних іменників французької мови/ З. Ф. Піскозуб. Вербалізація оптико-кінестетиеих симптомів суму в сучасній американський прозі/ О. В. Шумейко.
Примірники :ВІТКЗ(1)
Вільні : ВІТКЗ(1)Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация)
Знайти схожі

10.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 15/Н 34
Назва : Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки [Електронний ресурс] : Науковий журнал. № 2
Вихідні дані : Ніжин: НДУ ім. М. Гоголя, 2014
Кільк.характеристики :242 с
Колективи : Міністерство освіти і науки України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Серія: Наукові видання Ніжинської вищої школи
Форма і об'єм ресурсу: Электрон. текстовые дан.
Примітки : Літ. в кінці кожної статті. - Загл. с титул. экрана. - Электрон. версия печ. публикации
Ціна : Б.ц.
ДРНТІ : 15.81.21
ББК : 88я5 + 74я5
Предметні рубрики (Галузі знань): Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя-- праці викладачів
Викладання іноземної мови
Зміст : МЕТОДОЛОГІЯ І ТЕОРІЯ ПЕДАГОГІКИ ; Соціально-психологічні ознаки ВІЛ-інфікованих дітей/ К. А. Абрамова. Порівняльний аналіз результатів експериментального дослідження з формування соціального досвіду дитини у взаємодії ДНЗ і родини/ О. А. Алєко. Інновації в галузі антропологічного контексту освіти/ І. П. Аносов. Закономірності навчання учнів образотворчого мистецтва в сучасній школі/ Л. В. Бабенко. Задачний підхід при вивченні педагогіки в університеті/ С. М. Бадьора. Здоров’язбережувальні педагогічні технології – важлива складова здоров’язбережувального середовища загальноосвітнього навчального закладу/ Т. І. Бережна. Ансамблеве музикування: до сутності поняття/ Н. Л. Біла, Н. О. Штурман. Умови формування бажання самовдосконалюватись у молодших підлітків/ Н. В. Білоусова. Аналіз проблеми формування соціального здоров’я студентської молоді в науковій літературі/ А. А. Бобро. Сімейна депривація як негативний чинник розвитку та становлення особистості вихованців інтернатних закладів спортивного профілю/ Р. Х. Вайнола, О. В. Красницька. Модернізація іншомовної підготовки співробітників сектора безпеки у контексті загальноєвропейських інтеграційних процесів/ Л. В. Вікторова. Компетентнісно спрямована освіта – сучасний орієнтир навчально-виховного процесу/ Л. А. Гуцан. Дослідження соціальних потреб дітей трудових мігрантів у новому соціально-освітньому середовищі/ Л. М. Завацька. Змістова структура процесу самоактуалізації старших підлітків у центрах соціально-психологічної реабілітації/ А. Й. Капська, М. С. Сидорчук. Некоторые современные аспекты преподавания иностранных языков/ Л. В. Кнодель. Активізація професійного саморозвитку аспірантів – майбутніх викладачів вищої економічної школи/ О. Є. Коваль. Особистісно-діяльнісний розвиток студента-математика у процесі навчання письмового перекладу фахової літератури/ О. А. Копил. Виховний потенціал сучасної шкільної природничої освіти/ А. А. Коробченко. Сутність та освітньо-кваліфікаційні рівні вищої економічної освіти/ Р. А. Кубанов. Соціально-педагогічні орієнтири виховання альтруїзму/ Р. В. Малиношевський. Обучение иностранному языку в высшем профессиональном образовании: к проблеме реализации системного подхода/ М. Е. Маслова, Ю. В. Маслов. Організаційна культура майбутнього керівника дошкільного навчального закладу як складова управлінської діяльності/ Ю. Г. Новгородська. Психологія любові та диференціація понять кохання та закоханості/ С. В. Отчич. Особливості профорієнтаційної діяльності соціального педагога з молоддю з обмеженими можливостями/ Т. Г. Соловйова. Тенденції розвитку понятійного апарату соціальної педагогіки у сучасному науковому контексті/ С. Я. Харченко, О. І. Рассказова. Педагогічні засади функціонування центрів матері і дитини та потреба професійної діяльності у них кваліфікованих соціальних педагогів/ А. М. Шеремет. МЕТОДИКА НАВЧАННЯ І ВИХОВАННЯ ; Педагогічний потенціал технології tеаm teaching для професійного розвитку майбутнього вчителя іноземних мов/ С. Л. Бобир. Розробка комплексу вправ у межах курсової, бакалаврської чи магістерської роботи з методики навчання іноземних мов/ Н. В. Богушевич. Рефлексія у професійно орієнтованому навчанні майбутніх учителів англійської інтонації/ Н. В. Гурина. "Захист Вітчизни" у системі військово-патріотичного виховання учнівської молоді/ Р. О. Проць. Деякі аспекти викладання української мови як іноземної для студентів-медиків/ З. Я. Родчин. ПРОФЕСІЙНА ПІДГОТОВКА ; Підготовка майбутніх соціальних педагогів до співпраці з недержавними організаціями в контексті діяльнісного підходу/ Г. П. Біляченко. Основні аспекти підготовки соціальних педагогів до організації виховної роботи в закладах інклюзивного навчання/ Л. І. Міщик. Інтерактивне навчання як засіб ефективної підготовки спеціалістів/ Н. О. Падун, А. О. Падун. Критерії та показники рівнів готовності вчителя-філолога до профільного навчання старшокласників засобами інформаційних технологій/ Ю. Самойленко. Лінгвокультурологічний компонент у змісті іншомовної підготовки майбутніх учителів іноземних мов/ Л. І. Ушакова. ВІТЧИЗНЯНИЙ І ЗАРУБІЖНИЙ ДОСВІД ; Особливості організації змісту професійної підготовки заняттєвих терапевтів у Канаді/ І. П. Багрій. Вивчення іноземної мови у вищих навчальних закладах ФРН як важливий елемент професійної соціалізації/ І. Б. Бойчевська. Становлення системи професійної підготовки майбутніх вчителів у Великобританії (ХІХ ст.)/ Т. В. Коляда. Релігієзнавчий компонент у змісті суспільствознавчих дисциплін у колежах та ліцеях Франції/ І. С. Лаухіна. Система виховання неповнолітніх правопорушників у педагогічній спадщині О. Я. Герда/ Н. М. Малько. Проблема бюджету часу майстра виробничого навчання у закладах професійно-технічної освіти в Україні (друга половина ХХ століття)/ Д. Ш. Поприткіна.
Примірники :ВІТКЗ(1)
Вільні : ВІТКЗ(1)Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация)
Знайти схожі

 1-10    11-20   21-30   31-40   41-47 
 
Статистика
за 22.07.2024
Кількість запитів 59220
Кількість відвідувачів 757
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя