Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронна бібліотека НДУ ім. Миколи Гоголя- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя (592)Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України (25)
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=якість<.>
Загальна кількість знайдених документів : 15
Показані документи с 1 за 15
1.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 33(075.3)/Ж 85
Автор(и) : Жук, Анатолій Васильович
Назва : Економіка підприємства [Електронний ресурс] : Конспект лекцій. Розділ 3 : Результати та ефективність виробництва
Вихідні дані : Ніжин: НДУ ім. М. Гоголя, 2010
Кільк.характеристики :84 с
Колективи : Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Форма і об'єм ресурсу: Электрон. текстовые дан.
Примітки : Бібліогр. в кінці тем. - Загл. с титул. экрана. - Электрон. версия печ. публикации
Ціна : Б.ц.
ДРНТІ : 06.81
ББК : 65.29я73
Предметні рубрики (Галузі знань): Економіка підприємства
Виробництво продукції
Якість продукції
Конкурентоспроможність продукції
Стандартизація продукції
Сертифікація продукції
Оплата праці-- підприємство
Заробітна плата-- підприємство
Витрати виробництва
Собівартість продукції
Ціноутворення
Фінансова діяльність-- підприємство
Прибуток підприємства
Ефективність діяльності підприємства
Примірники : всього : ВІТКЗ(2)
Вільні : ВІТКЗ(2)Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация)
Знайти схожі

2.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання :
Автор(и) : Самойленко, Григорій Васильович
Назва : Знаки питання в історії України: особа і суспільство в історико-культурному просторі [Електронний ресурс] : Збірник матеріалів ІV Міжнародної наукової конференції (Ніжин, 2009)
Вихідні дані : Ніжин: НДУ ім. М. Гоголя, 2009
Кільк.характеристики :217 с
Колективи : Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Форма і об'єм ресурсу: Электрон. текстовые дан.
Примітки : Бібліогр. в кінці ст. - Загл. с титул. экрана. - Электрон. версия печ. публикации. - Видання для читання є тільки в електронному вигляді
Ціна : Б.ц.
Зміст : Київська та Чернігово-Сіверська землі в часи прийняття і реалізації Кревської унії/ І. М. Бартош. Політична та державницька діяльність Ісака Мазепи в період Української революції (1917–1920 рр.)/ В. Г. Гаврик. Один із родини великих меценатів української культури (про В.Ф.Симиренка)/ Н. В. Галич. Адміністративно-територіальний устрій Чернігівського полку (друга половина XVII – XVIII ст.)/ О. Є. Галушко. Стан розвитку та значення лісової галузі Ніжинщини в окупаційний період 1941–1943 рр./ Г. М. Дудченко. Польсько-українські сеймові дискусії – політична боротьба чи про-тисто¬яння різних свідомісних стереотипів (кінець 60-х – початок 80-х рр. ХІХ ст.)/ Л. М. Ілин. Економічний розвиток і побут населення Новгород-Сіверського в Х–ХІІІ ст./ І. С. Кедун. Іван Крип’якевич в молодіжному русі Галичини початку ХХ ст./ Н. П. Клименко. Архіви Сумщини в умовах німецько-фашистської окупації (жовтень 1941 – вересень 1943 рр.)/ Л. І. Коваленко. Із біографії професора М.С.Власьєва (1832–1872)/ Є. А. Ковальов. Авраменко І. Г. – представник творчої інтелігенції Криворіжжя/ О. В. Косіненко. Герої Радянського Союзу 1941–1945 рр. уродженці Чернігівської області. Скільки їх було насправді?/ С. М. Крапив’янський. Україна і централізаторська політика Петра І/ Л. В. Лесик. Основні напрями діяльності ВУНК ДПУ УСРР в економічній сфері в період НЕПу (1921–1927 рр.)/ С. П. Лясковська. Губернія чи округ? Деякі аспекти впливу адміністративно-територіальних трансформацій 1920-х рр. на розвиток українських губернських міст/ І. В. Мазур. Чи готова українська вища школа забезпечити європейську якість освіти?/ Л. М. Мицик. До питання про педагогічну діяльність В.В.Дубровського в Чернігівському кооперативному технікумі (1919–1924 рр.)/ В. А. Нюх. Благодійна і соціальна діяльність М.С.Кузнєцова на Будянській фаянсовій фабриці/ Н. В. Отрох. Створення та початок роботи Ніжинського громадського комітету (березень-квітень 1917 р.)/ В. О. Прудько. Викладачі Новгород-Сіверської духовної семінарії/ Д. В. Рига. Перший з’їзд працівників вищих навчальних закладів України і спроба українізації навчальних закладів Лівобережної України в роки Української революції/ О. В. Самойленко, О. Г. Самойленко. Нормативно-правова база в сфері культури сучасної України: чи дієві механізми практичної реалізації?/ М. В. Семенова. Культурно-освітня робота в Україні в умовах пануючої ідеологізації в 1950-1980-х роках: регіональні аспекти/ П. Я. Слободянюк. Чи була Русь дружинною державою: історіографічний аспект/ Є. М. Страшко, Т. Горбонос. "Спогади" Євгена Чикаленка як джерело з історії українського національного руху серед учнівства Півдня України (к. 70-х – 80-ті рр. ХІХ ст.)/ А. В. Тарасов. Унікальна пам’ятка англійської історії та культури/ Т. М. Тимченко. До історії проведення Генерального слідства про маєтності Ніжинського полку 1729–1731 рр./ С. А. Токарев, Я. Л. Волерт. Нові відомості до біографії В. Г. Туманського/ О. О. Тригуб. Стратегія зовнішньоекономічної та політичної орієнтації Канади 1931–1947 рр./ С. Б. Христюк. Корупція в органах державної влади Правобережної України в ХІХ – на початку ХХ століття (до 1914 року)/ М. О. Ярошенко.
Примірники :ВІТКЗ(1)
Вільні : ВІТКЗ(1)Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация)
Знайти схожі

3.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 15/Н 34
Назва : Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки [Електронний ресурс] : Науковий журнал. № 2
Вихідні дані : Ніжин: НДУ ім. М. Гоголя, 2009
Кільк.характеристики :114 с
Колективи : Міністерство освіти і науки України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Серія: Наукові видання Ніжинської вищої школи
Форма і об'єм ресурсу: Электрон. текстовые дан.
Примітки : Літ. в кінці кожної статті. - Загл. с титул. экрана. - Электрон. версия печ. публикации
Ціна : 55.10 грн.
ДРНТІ : 15.81.21
ББК : 88я5 + 74я5
Предметні рубрики (Галузі знань): освіта в Україні
Навчання-- методи-- форми-- засоби
викладання хімії
Трудове виховання учнів
Юридична освіта-- розвиток --Україна
Музичне виховання-- методика
Засоби Multimedia
Виховання-- підлітки
Зміст : Якість освіти в контексті європейського вибору України/ А. А. Харьківська. Інформатизація освітнього простору у контексті сучасного розвитку суспільства/ Ю. Ф. Дворник. Цель и важнейшие принципы православной педагогики/ С. А. Плотников. Історико-філософський аналіз проблеми самовдосконалення особистості/ В. В. Дмитренко. Нові перспективи у моделюванні розвитку освітніх систем/ Л. П. Пата. Інтелігентність - компонент духовного і душевного здоров’я - в світлі актуальних завдань вищої школи сьогодення/ О. В. Євсєєва. Освоєння іншомовних запозичень у терміносистемах англійської мови/ Л. П. Помігієва. Пізнання студентами багатомоніторності культур у процесі навчання іноземних мов/ Я. Г. Гулецька. Особливості підготовки до навчання у вузах та інших навчальних закладах дітей-сіріт, Віл-інфікованих або хворих на СНІД/ А. І. Лотиш. Удосконалення методів відбору обдарованих спринтерів до спортивних відділень та секцій вищих навчальних закладів/ С. М. Селюнін, М. М. Красновид. Гендерні стереотипи у вихованні старшокласників / І. І. Киричок, О. М. Капуста. Гендерна експертиза української суспільної думки: історичний аспект (психолого-педегогічна просвіта старшокласників)/ Т. І. Бутурлим. Організаційні форми навчання студентів з використанням інформаційно-комунікативних технологій/ Ю. В. Деркач. Створення установки на художньо-осмислене сприймання в процесі музично-слухової активності виконавців/ С. А. Сливко. Вивчення сучасних технологій навчання хімії в історичному аспекті - важливий напрям формування професійно-педагогічної компетентності майбутніх учителів хімії/ Н. І. Лукашова. Особливості професфйної діяльності конструктора та структура конструкторських умінь студентів агротехнічних спеціальностей/ Н. І. Федорина. Концертмейтерська підготовка студента у системі музично-педагогічної освіти/ В. В. Ревенчук. Формування у студентів немовних спеціальностей читацької англомовної компетенції з використанням навчального веб-сайту/ Ю. В. Романюк. Педагогічний та методичний аспекти використання мультимедійних засобів для взаємопов’язаного навчання продуктивних видів мовленевої діяльності майбутніх учителів англійської мови/ Б. В. Кукса. Вироблення у майбутнього вчителя вміння формувати орфографічну грамотність учнів початкової школи/ Н. В. Грона. Вищі народні школи Ніколая Фредеріка Северіна Грундтвіга/ Н. Є. Шугалій. Проблема трудового виховання у педагогічній спадщині С. А. Ананьїна/ Х. М. Лісковацька. Зародження і розвиток ідеї індивідуального підходу у зарубіжній педагогічній думці/ Л. О. Дубровська, В. Л. Дубровський, В. В. Ковнер. Музика як засіб масової індоктринації в освітній політиці Третього рейху/ І. О. Сташевська. Тенденції розвитку юридичної освіти в Україні/ О. В. Михайленко.
Примірники :ВІТКЗ(1)
Вільні : ВІТКЗ(1)Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация)
Знайти схожі

4.

Форма документа : Видання, що продовжується
Шифр видання : 8У/Л 64
Автор(и) : Самойленко, Григорій Васильович
Назва : Література та культура Полісся [Електронний ресурс] : збірник наукових праць. Вип. 49 : Проблеми вивчення історії та культури ХХ ст. в сучасних дослідженнях
Вихідні дані : Ніжин: НДУ ім. М. Гоголя, 2009
Кільк.характеристики :198 с
Колективи : Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Форма і об'єм ресурсу: Электрон. текстовые дан.
Примітки : Літ. в кінці кожної статті. - Загл. с титул. экрана. - Электрон. версия печ. публикации
Ціна : 51.80 грн.
ДРНТІ : 17.09.91
ББК : 83.3(4Укр)6 + 63.3(4Укр)6
Предметні рубрики (Галузі знань): Якість освіти
Зміст : Трактування поняття синтаксеми у наукових дослідженнях/ В. І. Хомич. Полісемантизм сполучних засобів у поетиці Олени Шульги/ Т. М. Фесенко. Жіночі батальйони у 1917р.: міф революції чи реалії воєнної доби?/ О. В. Оніщенко. Формування основ загального виборчого права в УРСР: політико-правовий аспект (20-30-ї рр. 20 ст.)/ В. Г. Москаленко. З історії археологічних досліджень В. Ю. Данилевича на Слобожанщині/ А. В. Гомоляко. Становлення в регіональній вищій школі Чернігівщини нових організаційних форм та методів навчання як засобу формування нового інтелігента у 20-х рр. XX ст./ І. В. Мошик. Невідомий ректор: реконструкція біографії О. О. Карпеки/ А. І. Чуткий. Історіографія життя та наукової спадщини А. Г. Єршова/ В. Ф. Кондрашов. Закордонний досвід у створенні системи освіти дорослих в Україні у 20-х рр. XX ст./ Н. І. Іванцова. Страхування тимчасової непрацездатності в Україні у 1930-х рр./ О. А. Мельничук. Павел Наумович Надинский: типичный представитель партийной номенклатуры или ученый-краевед?/ Д. А. Ломакин. Лібералізація українського суспільства в 1953-на поч. 60-х рр. XX ст./ Н. А. Печеніна. Діяльність І. Надя та його роль у подіях жовтня-листопада 1956 р. в Угорщині/ В. І. Лущай. Остання з Гетьманського Роду-Олена Отт-Скоропадська/ П. П. Гай-Нижник. Українська політична еліта в період постсоціалістичної трансформації/ О. І. Кожухар, В. І. Кожухар. Козловський І. П. - директор Історико-філологічногоінституту князя Безбородька в Ніжині (1916-1918)/ П. П. Моціяка. Д. П. Гордєєв та діяльність харківської секції науково-дослідної кафедри мистецтвознавства ВУАН/ О. І. Бонь. Невідомі аспекти громадсько-політичної діяльності П. Тичини та їх вплив на формування молодих українських митців XX ст./ Л. В. Даниш. "Европа" чи "Просвіта": чи суперечить просвітянська ідея європейському вибору України?/ Т. П. Демченко. Стан бібліотечних закладів Полтавщини в період десталінізації (1953-1964)/ О. В. Тевікова. Особливості становлення та розвитку медичного краєзнавства як частина історико-культурного надбання Чернігівщини (1918-2006)/ Л. І. Лавріненко. Культурні практики українського радянського соціуму часів пізнього сталінізму та хрущовського періоду: дослідження проблеми в англо-американській історіографії/ Н. Лаас. Чи готова українська вища школа забезпечити європейську якість освіти?/ Л. М. Мицик.
Примірники :ВІТКЗ(1)
Вільні : ВІТКЗ(1)Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация)
Знайти схожі

5.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 15/Н 34
Назва : Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки [Електронний ресурс] : Науковий журнал. № 1
Вихідні дані : Ніжин: НДУ ім. М. Гоголя, 2012
Кільк.характеристики :234 с
Колективи : Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Серія: Наукові видання Ніжинської вищої школи
Форма і об'єм ресурсу: Электрон. текстовые дан.
Примітки : Літ. в кінці кожної статті. - Загл. с титул. экрана. - Электрон. версия печ. публикации
Ціна : 70.58 грн.
ББК : 88я5 + 74я5
Предметні рубрики (Галузі знань): Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності
викладання хімії в школі
Екологічне виховання школярів
Самостійна робота студентів
Підготовка фахівців з вищої освітою (загальні питання)
підготовка майбутніх вчителів
Освіта-- Зарубіжний досвід
Освіта --США
Електронні підручники
Географіч. рубрики: Німеччина-- освіта
Франція-- освіта
Зміст : Визначення сутності і структури потреби у самовдосконаленні молодших підлітків/ Н. В. Білоусова. Про сутність поняття "громадянська позиція" в інформаційно-довідникових джерелах/ О. В. Дьоміна. Соціальне становлення дітей дошкільного віку/ Т. В. Зінченко. Акмеологічна спрямованість як складова андрагогічної компетентності майбутніх учителів/ І. О. Зель. Проблема формування сексуальної культури молоді - інноваційна концепція сучасної освіти/ Т. П. Івахненко. Комунікативні аспекти професійної діяльності економіста-аграрника/ А. В. Кучер. Цінності та норми хліборобського світогляду/ Н. М. Костриця. Білінгвізм: концептуальні та практичні засади/ Т. І. Малюгіна. Психологічні знання як наукова категорія/ О. В. Полозенко. Професійна культура вчителя як інтеграційна якість особистості педагога-професіонала/ О. М. Попенко. Національна ідентичність: становлення та розвиток у сучасному суспільстві/ Т. В. Потапчук. Проект як форма організації діяльності з профілактики торгівлі людьми у студентському середовищі/ О. В. Сватенков, С. В. Лабузько. Проблема моральності у вихованні дітей батьками/ Н. М. Стрельнікова. Зміст знань про хімічні елементи в курсах дисциплін природничого циклу/ Р. Р. Абжалов. Концептуально-стильовий аналіз літературного твору в школі/ Ю. І. Бондаренко. Мультимедійні презентації MICROSOFT POWER POINT як засіб вивчення навчальної дисципліни "Органічна хімія"/ В. Ф. Валюк. Педагогічні умови організації навчально-творчої діяльності учнів старших класів/ Н. А. Іващенко, Є. І. Коваленко. Групова навчальна діяльність учнів як інноваційна технологія/ Є. І. Коваленко, Р. Микитуха. Етапність формування навичок трансформації фахового тексту у студентів немовних спеціальностей/ О. О. Колейчик, О. А. Местхарм. Навчально-дослідна діяльність як засіб формування дослідницьких умінь учнів/ Н. О. Падун. Правове виховання учнів 5-6 класів шкіл-інтернатів на засадах українських звичаїв/ О. В. Поліщук. Курси за вибором практичного спрямування як засіб підвищення мотивації учнів до вивчення хімії/ Н. А. Прибора, В. А. Богатиренко. Проблема оцінювання знань і вмінь студентів за 100-бальною шкалою/ О. Н. Речицький, С. Ф. Решнова. Сприйняття підлітками художніх образів музики/ В. С. Салій. Синектика як метод активізації творчого мислення студентів/ М. О. Шевчук. Мотивації занять фізичними вправами студентів педагогічних вищих навчальних закладів/ П. І. Щербак, В. М. Благінін. Екологічне виховання учнів на уроках хімії та в позакласній роботі/ А. П. Щербина, В. М. Щербина. Організація самостійної роботи як ефективний засіб самонавчання та самопідготовки майбутнього педагога/ С. В. Благініна. Передумови реформування професійної підготовки вчителів у Німеччині/ С. В. Бобраков. Формування навичок основ техніки диригування у студентів-початківців/ Т. К. Головань. Методика формування музично-теоретичних знань у студентів педагогічних училищ та коледжів засобами українського музичного фольклору/ В. В. Гура. Формування професійної компетентності майбутніх філологів в аспекті особистісного підходу/ С. С. Данилюк. Основні аспекти підготовки фахівців дошкільного профілю до формування екологічної компетенції у дітей дошкільного віку/ В. М. Дєда. Підготовка майбутніх педагогів до втілення виховних технологій/ Л. О. Дубровська, В. Л. Дубровський. Компетентнісний підхід до розвитку комунікативних здібностей вчителів у системі післядипломної педагогічної освіти/ Н. Л. Клясен. Формування готовності майбутнього вчителя до реалізації особистісно орієнтованого навчання хімії в процесі вивчення фахової методики/ Н. І. Лукашова. Дидактичні умови формування соціальної компетентності студентів філологічних спеціальностей у процесі самостійної навчальної діяльності/ С. В. Остапенко. Специфика организации модульного контроля знаний по высшей математике у студентов агротехнологических вузов с помощью тестовых заданий/ Е. Л. Сидоренко-Николашина. Формування внутрішнього стимулу і готовності до самоконтролю при вивченні вищої алгебри/ Д. Я. Требенко, О. О. Требенко. Формирование поисково-информационной компетентности при подготовке презентаций на занятиях по иностранному языку/ С. В. Харицкая. Розвиток ідей К. Ушинського про педагогіку як науку і мистецтво виховання в спадщині М. Демкова/ Н. І. Бєлкіна. Освітня діяльність і педагогічні погляди А. Брока/ Н. М. Демченко, А. В. Мацегора. Система професійної підготовки вчителя у Чернігівському колегіумі (1700-1786 рр.)/ Я. М. Крапивний. Особливості практичної підготовки майбутніх учителів у Чернігівській земській учительській семінарії/ О. А. Осаволюк. Проблема розвитку навчання мов у середніх навчальних закладах США у XX - на поч. XXI ст./ І. О. Білецька. Державне регулювання у сфері іншомовної освіти ФРН/ В. А. Гаманюк. Екологічна освіта в контексті досліджень польських учених/ Н. А. Демешкант. Концепція початкової освіти С. Й. Гессена/ І. І. Киричок. Ідеї соціальної дії (поведінки) в теоретичних концепціях М. Вебера, Т. Парсонса, Р. Мертона/ А. В. Лякішева. Дидактичні принципи навчання природничих дисциплін у педагогічній спадщині О. Я. Герда/ Н. М. Малько. Цілі, завдання, напрями та принципи розвитку соціальної активності учнівської молоді в роботах М. Бунакова/ К. С. Ямкова. Основні принципи створення електронних підручників з іноземної мови у школах Франції/ Ю. П. Радченко.
Примірники :ВІТКЗ(1)
Вільні : ВІТКЗ(1)Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация)
Знайти схожі

6.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 15/Н 34
Назва : Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки [Електронний ресурс] : Науковий журнал. № 7 (спецвип.) : "Освітні вимірювання" : Матеріали ІІ Міжнародної літньої школи (18-25 вересня 2010 р.), Форос, Україна
Вихідні дані : Ніжин: НДУ ім. М. Гоголя, 2011
Кільк.характеристики :210 с
Колективи : Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Серія: Наукові видання Ніжинської вищої школи
Форма і об'єм ресурсу: Электрон. текстовые дан.
Примітки : Літ. в кінці кожної статті. - Загл. с титул. экрана. - Электрон. версия печ. публикации
Ціна : 55.75 грн.
ДРНТІ : 15.81.21
ББК : 88я5 + 74я5
Предметні рубрики (Галузі знань): Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності
зовнішнє незалежне оцінювання, тестування (ЗНО)-- німецька мова
Обдарованість школярів-- розвиток
Тестування-- хімія
Тестування-- аналіз результатів
творчі здібності-- розвиток
оцінювання знань -- хімія
компетентність вчителя інформатики
Електронні підручники
Якість освіти
викладання математики в школі
Підготовка майбутніх вчителів початкової школи
Підготовка майбутніх вчителів англійської мови
Підготовка майбутніх вчителів фізики
компетентність вчителя екології
компетентність вчителя математики
викладання фізики в школі
Інтерактивні технології навчання-- іноземна мова
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): інтернет-тестування--електронні лекції--вебінари в освіті--комп’ютерна математика--система комп’ютерної математики
Зміст : МЕТОДОЛОГІЯ І ТЕОРІЯ ПЕДАГОГІКИ ; Теорія валідації вимірювань М. Т. Кейна як методологічна основа викладання роздулу "Валідність" навчального курсу "Освітні вимірювання та моніторінг якості освіти"/ Ю. Г. Ковальчук. Аналіз результатів зовнішнього незалежного оцінювання з німецької мови/ Н. К. Удовиченко, О. А. Палій. Формування фізико-технічної освіти в процесі навчання студентів М. Т. Кейна в автотранспортних коледжів/ Г. С. Кашина. Експериментальна перевірка ефективності формування англомовної рецептивної граматичної компетенції майбутніх учителів з використанням мультімедійних навчальних засобів/ Є. О. Плотніков. Тестування як засіб діагностики творчих здібностей учнів основної школи з хімії/ С. В. Василенко, В. П. Сергієнко. Сутнісна характеристика професійної компетентності майбутнього вчителя інформатики/ Л. О. Кухар, В. П. Сергієнко. Якими мають бути електронні підручники/ Н. А. Абишов. Формування наукового світогляду учнів в умовах клерікалізації українського суспільства/ Л. Ю. Благодаренко. Програмні засоби для аналізу результатів тестування/ Т. В. Лісова. Критерії оцінювання діяльності та особистісних якостей студентів під час виконання лабораторних робіт із фізики/ Н. О. Головіна, Т. М. Канівець, Н. В. Ніженець. Культура управління загальноосвітнім навчальним закладом у контексті культурно-освітнього аспекту розвитку суспільства/ Г. М. Тимошко. Аналіз можливостей вільнодоступних систем інтернет-тестування/ В. В. Колотій, З. П. Халецька. Інноваційний підхід до визначення змісту курсу педагогіки вищої школи для підготовки магістрів з освітніх вимірювань/ В. Кушнір, Г. Кушнір, Р. Ріжняк. Огляд підходів до аналізу комп’ютером тексту на природній мові/ Т. В. Сіткар. Деякі графічні вимоги до створення електронних лекцій у вищій освіті/ Т. В. Скубій, І. М. Селезньов. Електронний посібник зі шкільного курсу фізики як засіб навчання/ С. П. Ткаченко. Деякі проблеми моніторінгу якості освіти/ Є. І. Коваленко. Вимірювання рівнів адаптації молодих викладачів до науково-педагогічної діяльності/ С. О. Шара. Якість освіти та тестування/ Н. О. Падун, Н. М. Стрельнікова. Традиції та перспективи акредитації у вищій освіті США/ С. В. Тезікова. Роль інформаційно-комунікаційних технологій у професійній підготовці майбутнього вчителя початкових класів/ О. М. Попенко. Формування соціально-комунікативної компетентності майбутнього еколога/ Ю. А. Скиба, О. М. Лазебна, В. П. Сергієнко. Елементи методики ознайомлення учнів з теорією похибок у лабораторному практикумі , практикумі з физики/ І. А. Сліппухіна. Використання програм для тестування у навчанні фізики/ В. П. Сергієнко, І. С. Войтович. Методичні основи констрування та використання електронного підручника з математичного аналізу для студентів економічних спеціальностей/ В. Д. Залізко. Вебінари як засоби навчання у сучасній системі освіти/ В. В. Котяк. Перевірка унікальностей тексту при оцінюванні студентських робіт творчого або дослідницького характеру/ В. О. Болілий, В. В. Копотій. Лабораторні роботи з курсу " Вибіркові обстеження у педагогіці, соціології та психології"/ І. В. Лупан. Побудова системи завдань для визначення навчальних досягнень старшокласників у ході моніторінгу якості процесу навчання/ І. Є. Макаренко. До питання про методику введення в шкільному курсі математики поняття тригонометричних функцій дійсної змінної/ М. М. Астаф’єва, . В. Марчукова. Психолого-педагогічні передумови використання комп’ютерних програм у навчання майбутніх учителів англійської мови професійно орієнтованого читання/ П. Г. Асоянц, М. Д. Герасименко. Інтерактивні технології навчання іноземних мов/ Т. І. Коваль, Н. П. Кочубей. Навчальні завдання як засіб контролю при вивченні історії педагогіки/ Н. І. Бєлкина. ПРОФЕСІЙНА ПІДГОТОВКА ; Підготовка майбутніх учителів фізики до вимірювання здібностей до навчання фізики/ В. П. Сергієнко, Г. О. Шишкін. Освітні вимірювання в контексті підготування компетентного вчителя фізики/ Ю. А. Пасічник. Формування професійної компетентності фахівців у галузі "Системні науки та кібернетика" засобами систем комп’ютерної математки/ О. В. Авраменко, С. О. Шляпчак. ВІТЧИЗНЯНИЙ І ЗАРУБІЖНИЙ ДОСВІД ; Георгій Георгійович Де-Метц ( до 150-річчя з дня народження заслуженого професора фізики)/ Ю. А. Пасічник. Погляди І. Ф. Тесленка на нову програму зі шкільного курсу геометрії 70-х р. ХХ ст./ О. В. Орел. Система організації навчання в Дрезденскому технічному університеті: зміст, специфіка, характерні особливості/ В. П. Сергієнко, К. С. Хорунжий. Співробітництво шведського та українських університетів у розробці та впровадженнні мультимедійної інтерактивної системи навчання та викладання/ Т. Х. Франсон, І. В. Казачков, М. Соломон.
Примірники :ВІТКЗ(1)
Вільні : ВІТКЗ(1)Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация)
Знайти схожі

7.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 15/Н 34
Назва : Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки [Електронний ресурс] : Науковий журнал. № 7
Вихідні дані : Ніжин: НДУ ім. М. Гоголя, 2012
Кільк.характеристики :258 с
Колективи : Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Серія: Наукові видання Ніжинської вищої школи
Форма і об'єм ресурсу: Электрон. текстовые дан.
Примітки : Літ. в кінці кожної статті. - Загл. с титул. экрана. - Электрон. версия печ. публикации
Ціна : 60.08 грн.
ДРНТІ : 15.81.21
ББК : 88я5 + 74я5
Предметні рубрики (Галузі знань): Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності
Якість освіти
Підготовка майбутніх вчителів початкової школи
Підготовка майбутніх вчителів української мови та літератури
Виховання-- школи-інтернати
Інклюзивна освіта
Управління ВНЗ
Соціальний педагог-- Професійна діяльність
Науково-дослідна діяльність студентів
Викладання української літератури в школі
Урок української літератури
Викладання української мови в школі
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): українські літературознавці--вчені-методисти
Зміст : МЕТОДОЛОГІЯ І ТЕОРІЯ ПЕДАГОГІКИ ; Теоретичні аспекти формування готовності юнаків шкіл-інтернатів до виконання ролі сім’янина/ А. І. Грітчина. Сутність професійної комунікації у педагогічній освіті/ К. А. Дмитренко. Готовність педагога до інклюзивної освіти/ Н. Б. Зброєва. Відповідальне ставлення до здоров’я як педагогічна проблема/ Є. І. Коваленко. Постпенітенціарний соціальний супровід неповнолітніх/ В. В. Коваль. Основні підходи до інтерпретації креативності в зарубіжних дослідженнях/ Л. М. Мороз. Проблема якості освіти у вищих педагогічних навчальних закладах України/ Л. О. Петриченко. Мотивація дошкільного працівника як основа заохочення до самовдосконалення/ Л. М. Притуляк. Сучасні проблеми у підлітковому середовищі та їх вплив на вживання психоактивних речовин/ О. Є. Суєтіна. Генезис класичних функцій управління в сучасному педагогічному ВНЗ/ А. А. Харківська. Нормативно-правовий аспект проблеми заохочення дошкільних працівників до самовдосконалення в Україні/ А. І. Чаговець. МЕТОДИКА НАВЧАННЯ І ВИХОВАННЯ ; Аналіз існуючих методик навчання комп’ютерних технічних засобів навчання студентів педагогічних університетів та визначення проблеми дослідження/ О. С. Білєр. Психологічний підхід дослідження усного мовлення у дітей з дизартріями/ А. А. В. Голуб. Виховання толерантності у підлітків у контексті формування превентивного виховного середовища загальноосвітнього навчального закладу/ В. Б. Нечерда. Особливості формування комунікативної компетентності молодших школярів шкіл-інтернатів/ А. С. Толкачова. БУГАЙКІВСЬКІ ЧИТАННЯ ; Театральні зустрічі як ефективний засіб розвитку ключових компетентностей студентів педагогічних коледжів/ Т. В. Бабійчук. Філологічний аналіз художнього тексту як необхідний різновид науково-навчальної діяльності у системі шкільної освіти/ Т. П. Беценко. Реалізація принципу перспективності й наступності у виробленні текстотвірних умінь (говоріння) учнів 5-9 класів на уроках української мови/ О. П. Божко. Вивчення перехідних процесів у лексико-граматичних розрядах прикметників/ В. М. Бойко, Л. Б. Давиденко. Використання біографічної схеми під час вивчення образів-персонажів у школі/ Ю. І. Бондаренко. Культурологічний принцип вивчення української літератури в основній школі/ В. О. Братко. Прихований навчальний план програм із української літератури для старших класів загальноосвітньої школи/ Т. І. Бутурлим. Джерела та визначальні спрямування у пошуках змісту нових форм і методів роботи вчителя української літератури/ О. І. Вертій. Теоретичне обгрунтування методики монографічного вивчення літератури в науковій спадщині Т. Ф. і Ф. Ф. Бугайків/ А. О. Вітченко, А. Ю. Вітченко. Роль методу проектів у фаховій підготовці майбутніх учителів української мови/ Н. М. Голуб, Л. І. Проценко. Формування мовленнєвої компетентності майбутніх вихователів у процесі викладання української мови за професійним спрямуванням/ Л. О. Дворецька. Вивчення літератури соцреалізму в старших класах профільної школи/ М. С. Довіна. Консультації як форма вивчення літератури у виші/ С. О. Жила. Збагачення мовлення учнів 5-7 класів лексикою з національно-культурним компонентом/ Т. М. Левченко. Прес-конференція як організаційна форма вивчення української літератури у ВНЗ/ О. О. Лілік. Комунікативні завдання з української мови та літературного читання на сторінках періодичних видань для дітей молодшого шкільного віку/ О. М. Марущак. Літературознавча проблема вивчення поняття "позасюжетні елементи" на уроках української літератури в старших класах/ О. В. Міщенко. Особливості вивчення творчості Ф. Стендаля на засадах культурологічного підходу/ О. О. Покатилова. Вивчення дієслів недоконаного виду у вищих навчальних закладах/ Т. В. Чубань. Система мультимедійних вправ на уроках української мови в 3-4 класах/ О. В. Чупріна. Формування загальнокультурної компетентності учнів на факультативних заняттях в основній школі/ З. О. Шевченко. Методична спадщина Т. Ф. та Ф. Ф. Бугайків і сучасний урок літератури/ В. І. Шуляр. ПРОФЕСІЙНА ПІДГОТОВКА ; Актуальні проблеми професійної підготовки студентів творчих спеціальностей педагогічних ВНЗ: принципи удосконалення освітньо-професійної програми/ В. М. Бескорса. Педагогічні умови формування соціальної відповідальності майбутнього вчителя/ О. М. Кочерга. Модель комунікації в організаційній діяльності соціального педагога загальноосвітнього навчального закладу/ Т. С. Острянко. Підготовка компетентних фахівців в області інформаційних технологій - соціальне замовлення, обумовлене інформатизацією сучасного суспільства/ Т. В. Отрошко. Модель формування спеціаліста технічної галузі/ А. В. Саркісова. Теоретичні засади технології формування критичного мислення майбутніх учителів початкової школи/ Л. І. Ткаченко. Науково-дослідницька діяльність студентів - передумова випереджувального саморозвитку фахівця/ І. В. Фролова. Вплив навчального процесу на рівень підготовки майбутніх учителів фізико-математичних спеціальностей до застосування комп’ютерної графіки/ Г. І. Швецова. ВІТЧИЗНЯНИЙ І ЗАРУБІЖНИЙ ДОСВІД ; Непересічна постать визначного педагога і вченого-хіміка в історії розвитку кафедри хімії Гоголівського вишу/ Н. І. Лукашова. Заохочення кадрів дошкільного профілю в історії вітчизняної педагогічної думки (друга половина XIX- початок XX ст.) - ступінь дослідження прблеми/ В. В. Яценко.
Примірники :ВІТКЗ(1)
Вільні : ВІТКЗ(1)Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация)
Знайти схожі

8.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 15/Н 34
Назва : Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки [Електронний ресурс] : Науковий журнал. № 3
Вихідні дані : Ніжин: НДУ ім. М. Гоголя, 2016
Кільк.характеристики :154 с
Колективи : Міністерство освіти і науки України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Серія: Наукові видання Ніжинської вищої школи
Форма і об'єм ресурсу: Электрон. текстовые дан.
Примітки : Літ. в кінці кожної статті. - Загл. с титул. экрана. - Электрон. версия печ. публикации
Ціна : Б.ц.
ДРНТІ : 15.81.21
ББК : 88я5 + 74я5
Предметні рубрики (Галузі знань): Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя-- праці викладачів
Зміст : МЕТОДОЛОГІЯ І ТЕОРІЯ ПЕДАГОГІКИ ; Досвід ціннісного ставлення до музичного мистецтва як сутнісна якість особистості вчителя музики/ В. С. Вергунова. Зміст та структура інноваційного потенціалу педагогів-музикантів/ Гао Іюань. До сутності поняття "готовність до інструментально-виконавської діяльності" майбутнього вчителя музичного мистецтва/ Л. В. Гусейнова. До проблеми творчості: процесуальний та особистісний аспекти/ Ю. Ф. Дворник. Правова компетентність як складова управлінської діяльності майбутніх менеджерів/ В. В. Ковальова. Фундаменталізація педагогічних реалій понятійно-категорійного апарату ХІХ ст./ М. О. Сокол. Теоретичні основи дослідження сутності поняття музично-інтонаційного мислення/ О. В. Спіліоті. Психофізіологічні особливості розвитку дітей молодшого дошкільного віку/ Н. A. Шкляр. Музично-конкурсна практика: тенденції розвитку/ О. М. Щербініна. МЕТОДИКА НАВЧАННЯ І ВИХОВАННЯ ; Використання методу гармонічного варіювання в процесі формування вмінь джазової імпровізації майбутнього вчителя музики/ О. М. Павленко. До проблеми балетмейстерської підготовки майбутніх учителів хореографії/ О. М. Пархоменко. Використання інноваційних технологій доведення і віри у професійній підготовці майбутніх учителів хореографії/ Ю. О. Ростовська. Художньо-естетичний розвиток дошкільників засобами дитячої анімації/ Р. М. Силко, Т. М. Шавро. ПРОФЕСІЙНА ПЕДАГОГІКА ; Підготовка майбутнього вчителя музики до організації ансамблево-оркестрового музикування/ Н. Л. Біла, М. О. Шумський. Формування поліхудожнього світогляду майбутнього вчителя музики як педагогічна проблема/ Ван Яюєци. Педагогічні умови інтегративного підходу до формування музично-педагогічної компетентності майбутніх учителів/ О. М. Грисюк. Суб’єктно-особистісний підхід як теоретична основа забезпечення ефективності підготовки майбутніх учителів музичного мистецтва/ Т. В. Дорошенко. Формування інформаційно-комунікативної компетентності майбутніх учителів хімії під час вивчення фахової методики/ Н. І. Лукашова, Є. А. Козир, С. А. Циганков. Формування професійної компетентності фахівців з менеджменту/ Л. В. Пелешко. Знання про продуктивні види діяльності дошкільників у структурі професійної компетентності майбутніх фахівців дошкільної освіти/ О. П. Пісоцький, Л. М. Пісоцька. Формування комунікативної компетентності майбутніх учителів музичного мистецтва/ Т. В. Скорик. Художньо-освітній простір як чинник художньо-творчої самоорганізації майбутнього вчителя музичного мистецтва/ Хань Юйцень. Інтегративний підхід у формуванні конфліктологічної культури під час підготовки менеджерів у вищих навчальних закладах авіаційної галузі/ Н. О. Чорногор. ВІТЧИЗНЯНИЙ І ЗАРУБІЖНИЙ ДОСВІД ; Історіографія дослідження проблеми музично-естетичного виховання учнів початкової школи/ В. В. Богданович. Новаторські ідеї музикантів-педагогів ХІХ–ХХ століть як фундаментальна основа педагогіки музичних здібностей третього тисячоліття/ О. В. Коваль. Педагог, учений-хімік, видатна особистість України – Федір Овчаренко/ Л. О. Кузьменко, С. В. Цінько. Використання японського досвіду музичного навчання учнів старшого віку під час підготовки майбутніх учителів музичного мистецтва в Україні/ О. І. Солдатенко. Педагогический потенциал художественной символики в музыкальном искусстве эпохи барокко (на примере творчества И. С. Баха)/ Сунь Пенфей.
Примірники :ВІТКЗ(1)
Вільні : ВІТКЗ(1)Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация)
Знайти схожі

9.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання : 159.923.37/В 11
Автор(и) : Вірна, Жанна
Назва : Аксіологія якості життя особистості [Електронний ресурс]
Місце публікування : Психологія особистості: науковий теоретико-методологічний і прикладний психологічний журнал/ Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника. - 2013. - N 4. - С. 9 (Шифр ПО-1/2013/4)
Форма і об'єм ресурсу: Электрон. текстовые дан.
УДК : 159.923.37
Предметні рубрики (Галузі знань): Кафедра психології
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): якість життя--задоволеність життям--задоволеність шлюбом--суб’єктивне благополуччя--смисложиттєві орієнтації Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация)
Знайти схожі

10.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Надтока О. Ф.
Назва : Методичне значення географії у процесі формування наукової картини світу здобувачів загальної середньої освіти [Електронний ресурс]
Кільк.характеристики :7 с
Місце публікування : Український педагогічний журнал. - Київ: Інститут педагогіки Національної академії педагогічних наук України, 2018. - N 1 (Шифр УПЖ-2/2018/1)
Форма і об'єм ресурсу: Электрон. текстовые дан.
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): методика навчання географії--наукова картина світу--особистісно-компетентнісна модель навчання--предметна географічна компетентність--якість географічної освіти Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация)
Знайти схожі

11.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 378.001-057.87/В 53
Автор(и) : Мельничук, Олександр Володимирович
Назва : Вісник студентського наукового товариства [Електронний ресурс] : збірник наукових праць студентів, магістрантів і аспірантів. Вип. 21
Вихідні дані : Ніжин: НДУ ім. М. Гоголя, 2019
Кільк.характеристики :311 с
Колективи : Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Форма і об'єм ресурсу: Электрон. текстовые дан.
Примітки : Загл. с титул. экрана. - Электрон. версия печ. публикации. - Видання для читання є тільки в електронному вигляді
Ціна : Б.ц.
УДК : 378.001-057.87
ББК : 74.58.268я43
Зміст : ФІЗИКО-МАТЕМАТИЧНІ НАУКИ, ІНФОРМАТИКА, ЕКОНОМІКА ; Задачі українського фольклору на уроках алгебри у 7 класі/ А. В. Билим. Активізація пізнавальної діяльності як умова формування творчої компетентності учнів з фізики/ В. М. Гапон. Програмне забезпечення для створення 3D-анімації/ М. С. Довбенко. Зображення чотирикутників у паралельній проекції/ Д. Б. Зубрицька. Програмна реалізація на С# розвивальної гри "Колектор"/ В. В. Іванюк. Візуальне програмування з "GOOGLE BLOCKLY"/ Д. А. Коваленко. Основи програмованого навчання/ А. В. Комісарик. Постановка задачі аналізу методів архівації даних/ С. А. Мисаковець. Значення теорії диференціальних рівнянь для практичних застосувань/ О. А. Павленко. Методи розв’язування нелінійних диференціальних рівнянь/ О. А. Павленко. Уроки PISA для вчителів математики/ А. Ю. Пальчуківська. Задачі з параметром у сертифікаційних роботах з математики/ О. В. Пирковська. Критерії аналізу алгоритмів сортування/ Я. Ю. Ященко. ІСТОРІЯ, ПРАВО, ПОЛІТОЛОГІЯ ; Європейський парламентаризм: досвід та перспективи розвитку для України/ А. Р. Добкевич. Сміх і гумор у козацьких літописах другої половини ХVII – першої половини XVIIІ століть/ О. О. Дученко. Реформування ринку друкованих ЗМІ в Україні: зарубіжний досвід та наслідки для комунальних медіа/ В. М. Лях. Встановлення радянської влади в Кролевецькому повіті в 1919 році/ О. В. Пластун. Вирощування тютюну на території Чернігівської губернії у ХІХ ст/ М. П. Примостка (Баран). До питання історії Ніжинського Окружного суду (друга половина 20-х років ХХ ст.)/ О. М. Сохань. Україна як об’єкт інформаційної експансії: прояви та методи протидії/ В. В. Шебела. Європейський Союз та Україна в контексті сучасної інформаційної політики/ В. В. Шебела. ФІЛОЛОГІЧНІ НАУКИ ; Порушення мовних норм у засобах масової інформації/ Г. О. Балицька. Фразеологізми як засоби вербалізації емоційних станів персонажів в ідіолекті Володимира Винниченка/ Т. В. Бойко. Трансформовані фразеологічні одиниці – маркери ідіолекту Михайла Стельмаха/ Н. В. Головня. Особливості функціонування однорідних членів речення в ідіостилі І.Багряного/ А. В. Даниленко. Вербалізація емоції СТРАХ засобами української фразеології/ Д. П. Донська. Назви діячів-ремісників в українській фразеології та пареміології/ І. А. Драбинога. Структурно-граматичні моделі фразеологізмів зі значенням "інтелект людини" в українській мові/ Ю. В. Желада. Складносурядні речення з єднальною семантикою в художньому мовленні Євгена Гуцала/ І. Г. Зарванська. Прагмонімна номінація меблів у сучасній українській мові/ В. П. Козловець. Стилістична багатобарвність старослов’янізмів у різних жанрах художньої літератури та в творчості Т. Г. Шевченка/ Н. О. Лотиш. Специфіка ідіостильових особливостей вербалізованого світу емоцій Валер’яна Підмогильного/ А. С. Мельник. Ергонімікон громадських організацій міста Прилук Чернігівської області в контексті соціокультурного простору/ М. М. Якименко. ІНОЗЕМНІ МОВИ ; Інтернаціональна лексика в складі сучасної німецької мови/ П. П. Балін. Види та функції оцінювання підручників із німецької мови як другої іноземної мови/ В. А. Богдан. Лексико-граматичні особливості мовлення чоловіків і жінок у медіапросторі DEUTSCHE WELLE/ Т. В. Вераксич. Труднощі вивчення англомовної лексики/ Є. А. Костюк. Сутність інноваційних підходів у процесі навчання студентів англомовного ділового писемного спілкування/ Т. А. Рябуха. Навчання діалогічному мовленню молодших школярів/ Н. С. Шульга. ПСИХОЛОГІЯ, ПЕДАГОГІКА, СОЦІАЛЬНА РОБОТА ; Самостійність дитини дошкільного віку як базова якість особистості/ О. Ю. Антонова. Особливості самопрезентації гендеру у віртуальній комунікації/ О. М. Бакун. Стресостійкість студентів університету/ А. Ю. Бандоля. Соціальний інтелект як необхідна складова готовності майбутніх менеджерів до управлінської діяльності/ Д. Ю. Бандуріна. Вікові особливості розвитку навчальної мотивації у підлітковому віці/ А. Р. Беретеньова. Теоретичні засади виховання самостійності у дітей молодшого дошкільного віку/ С. В. Білошицька. Інноваційна культура керівника як складова його управлінської культури/ А. О. Бузюн. Підтримка дітей з інвалідністю та їхніх сімей в умовах інклюзивної освіти/ А. В. Висовень. Гра як інтерактивний метод профілактики підліткової наркозалежності/ М. Ю. Голован. Сутність ризикованої поведінки молоді як соціального явища/ А. В. Даниленко. До проблеми вивчення впливу інтернет-спілкування на дезадаптацію підлітків/ Д. В. Данько. Теоретичні аспекти формування комунікативної компетентності у старших дошкільників/ А. І. Дяченко. Психологічні особливості розвитку мотиваційної сфери у підлітків/ Д. В. Євтушенко. Соціальний захист дітей з інвалідністю в Україні/ Д. Ф. Козел. Додаткова освіта як простір для соціалізації дітей/ О. В. Короткіна. Шляхи формування ключових компетентностей молодших школярів/ І. Ю. Куц. Особливості соціального виховання дитини в сім’ї/ С. Г. Максименко. Специфіка вторинної соціалізації осіб похилого віку в сільській місцевості/ Є. О. Матюха. Формування толерантної поведінки підлітків в умовах шкільного середовища/ С. С. Медвідь. Психологія жіночого образу в рекламі парфумів/ К. В. Михайліченко. Основні аспекти соціально-правового захисту обдарованої молоді в Україні/ Я. В. Михайлюк. Проблема адаптації у сучасній психолого-педагогічній літературі/ Ю. В. Могильна. Психологічні особливості самооцінки в підлітковому віці/ В. В. Молібог. Особливості соціально-педагогічної профілактики агресивної поведінки підлітків у закладах середньої освіти/ Н. Ф. Руденко. Соціально-психологічні особливості учасників булінгу в шкільному середовищі/ Н. Ф. Руденко. До проблеми соціалізації дітей-сиріт в постінтернатний період/ М. Ю. Сокоринська. Соціально-педагогічна робота з учнівською молоддю у літній період/ Ю. М. Хилько. Духовність і ціннісні орієнтації молоді/ І. В. Шинкаренко. Музичний фольклор як засіб розвитку почуття ритму в дітей дошкільного віку/ Л. А. Юрченко. МУЗИЧНЕ МИСТЕЦТВО ; Фольклорний танець та його вплив на розвиток особистості/ О. Ю. Булавенко.
Примірники :ВІТКЗ(1)
Вільні : ВІТКЗ(1)Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация)
Знайти схожі

12.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання :
Автор(и) : Желіба, Олександр Володимирович
Назва : Якість підготовки фахівців у Ніжинському державному університеті імені Миколи Гоголя [Електронний ресурс] : аналітичний звіт
Вихідні дані : Ніжин: НДУ ім. М. Гоголя, 2021
Кільк.характеристики :29 с
Колективи : Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя, Центр акредитації та ліцензування освітньої діяльності, моніторингу якості освіти
Форма і об'єм ресурсу: Электрон. текстовые дан.
Примітки : Загл. с титул. экрана
Ціна : Б.ц.
Предметні рубрики (Галузі знань): Якість освіти
Примірники :ВІТКЗ(1)
Вільні : ВІТКЗ(1)Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация)
Знайти схожі

13.

Назва журналу :Український географічний журнал -2018р.,N 1
Цікаві статті :
Руденко Л. Г. Розвиток картографічного напряму досліджень в інституті географії НАН України/ Л. Г. Руденко, А. І. Бочковська (стр.3-10)
Голубцов О. Г. Образ ландшафту: аналіз і оцінювання у ландшафтному плануванні/ О. Г. Голубцов (стр.15-23)
Гавриленко О. П. Ландшафтознавчий аналіз для оптимізації природоохоронного природокористування в урбанізованому середовищі/ О. П. Гавриленко, Є. Ю. Циганок (стр.24-29)
Гукалова І. В. Якість життя як цільовий імператив концепцій міського розвитку: висновки для України/ І. В. Гукалова (стр.30-38)
Іщенко Ю. Д. . Креативна діяльність в Україні: методика дослідження та просторові тенденції/ Ю. Д. Іщенко (стр.39-46)
Нагірна В. П. . Роль малих міст в активізації соціально-економічного розвитку сільської місцевості/ В. П. Нагірна (стр.47-55)
Савчук І. Г. . Просторова організація трамвайного транспорту великого міста (на прикладі Києва)/ І. Г. Савчук, Т. В. Нагорний (стр.56-62)
Чернов Б. О. Географічне краєзнавство: теоретико-методологічна сутність/ Б. О. Чернов (стр.63-68)
Цікаві статті :
Знайти схожі


14.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Гукалова І. В.
Назва : Якість життя як цільовий імператив концепцій міського розвитку: висновки для України
Місце публікування : Український географічний журнал: Науково-теоретичний журнал/ Національна Академія наук України; Інститут географії; Українське географічне товариство. - К.: Інститут географії, 2018. - N 1. - С. 30-38. - ISSN 1561-4980 (Шифр УГЖ-1/2018/1). - ISSN 1561-4980 Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация)
Знайти схожі

15.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Мищишин І., Калагурка Х.
Назва : Маркетингове управління сучасною школою
Місце публікування : Наукові записки. Серія "Психолого-педагогічні науки" (Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя). - 2023. - Вип. 4. - С. 37-43 (Шифр 159.9(05)"540.3"+/Н 34-4982381)
Предметні рубрики (Галузі знань):
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): управління освітою, освітній маркетинг, адміністрування в освіті, якість освітніх послуг
Анотація: Реформування сучасної освіти з метою вдосконалення її якості вимагає не лише впровадження більш ефективних методів управління, а й застосування нових підходів, зокрема, маркетингового адміністрування. Метою статті є обґрунтування доцільності використання маркетингового адміністрування в системі сучасної середньої освіти, висвітлення та аналіз специфіки застосування основних інструментів такої діяльності. Маркетинг в освіті – це стратегія формування іміджу школи. Заклад, який інвестує в просування, фокусує свою увагу на розвитку учнів, а також декларує відповідний рівень якості освіти матиме в громаді вагомий статус. Хороша репутація в місцевому середовищі створюється завдяки популяризації діяльності школи у соціальних мережах, участі школярів чи педагогів у різноманітних конкурсах, влаштування внутрішньо- або міжшкільних заходів. Кожній школі необхідно творити свою власну ідентичність й окремішність, пропонувати щось виняткове, відмінне від інших закладів. Така унікальність підвищить статус школи, створить передумови для відбору найбільш кваліфікованих і мотивованих педагогічних працівників, забезпечить привабливість для потенційних користувачів освітніх послуг. Класичні маркетингові елементи: потреби, потенціал, продукт, просування, престиж, позиція в умовах освітнього простору набувають специфічного змісту й особливостей. Рольовий репертуар керівників шкіл суттєво розширюється, з’являються нові ролі: менеджера з маркетингу, менеджера бренду (школи), менеджера персонального брендингу, аналітика ринку, менеджера медіа та онлайн-спільноти, фахівця зі зв’язків з громадськістю. Маркетингове адміністрування сучасною школою є відповіддю на актуальні потреби сучасного ринку освітніх послуг. Таке управління спрямоване на задоволення потреб споживачів й водночас стає стимулом й передумовою забезпечення якості пропонованих послуг, посилення мотивації успіху вчительського колективу та передумовою розвитку педагогічних інновацій. Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация)
Знайти схожі

 
Статистика
за 27.07.2024
Кількість запитів 62689
Кількість відвідувачів 1253
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя