Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронна бібліотека НДУ ім. Миколи Гоголя- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя (25)
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=імпровізація<.>
Загальна кількість знайдених документів : 3
Показані документи с 1 за 3
1.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 781.2(070.3)/П 12
Автор(и) : Павленко, Олексій Миколайович
Назва : Джазова імпровізація в системі інструментально-виконавської підготовки [Електронний ресурс] : Методичні рекомендації
Вихідні дані : Ніжин: НДУ ім. М. Гоголя, 2013
Кільк.характеристики :36 с
Колективи : Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Форма і об'єм ресурсу: Электрон. текстовые дан.
Примітки : Загл. с титул. экрана. - Электрон. версия печ. публикации
Ціна : 8.71 грн.
ББК : 85.315-7р
Предметні рубрики (Галузі знань): Кафедра інструментально-виконавської підготовки
Інструментальна музика
Примірники :ВІТКЗ(1)
Вільні : ВІТКЗ(1)Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация)
Знайти схожі

2.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 74.58.268я43/В 11
Автор(и) : Мельничук, Олександр Володимирович
Назва : Вісник студентського наукового товариства [Електронний ресурс] : збірник наукових праць студентів, магістрантів та аспірантів. Вип. 15
Вихідні дані : Ніжин: НДУ ім. М. Гоголя, 2016
Кільк.характеристики :289 с
Колективи : Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Форма і об'єм ресурсу: Электрон. текстовые дан.
Примітки : Загл. с титул. экрана. - Электрон. версия печ. публикации
Ціна : Б.ц.
ББК : 74.58.268я43
Предметні рубрики (Галузі знань): Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя-- матеріали конференцій, з’їздів, симпозіумів, пленумів, засідань
Зміст : ПРИРОДНИЧО-ГЕОГРАФІЧНІ НАУКИ ; Світовий та вітчизняний досвід дослідження якості життя населення/ М. М. Гречка. Чернігівщина в інвестиційних процесах України/ Г. А. Ільяш. Сучасні тенденції розвитку міжнародного туризму/ М. М. Яременко. ФІЗИКО-МАТЕМАТИЧНІ НАУКИ, ІНФОРМАТИКА ; Встановлення ізоморфізму карт класичної механіки/ В. О. Богдан. Асимптотика розв’язку початкової задачі для виродженої системи диференціальних рівнянь/ Т. М. Грушун. Просвітлюючі і багатошарові діелектричні покриття, одержані за допомогою вакуумної установки ВУ-1А/ Я. М. Гурчина. Створення скінченного автомата для персонажа комп’ютерної гри/ С. Ю. Жовтий. Асимптотика розв’язку деякої крайової задачі для лінійної системи диференціальних рівнянь з виродженнями/ Я. Г. Леміш. ІСТОРІЯ, ПРАВО, ПОЛІТОЛОГІЯ ; Леся Коцюба як представниця українського дисидентства у Ніжині/ Ж. П. Бондаренко. Постать Івана Мазепи в рецепції Теодора Мацьківа та Олександра Оглоблина на сторінках журналу "Український історик"/ О. М. Бурляй. Соціально-економічний контент повсякденного життя ніжинців у 1964-1985 рр/ І. О. Вакулко. Наслідки невиконання чи неналежного виконання кредитного договору боржником/ І. А. Власенко. Методичні засади вивчення періоду середньовіччя у контексті шкільного курсу історії/ А. О. Донець. Житлове забезпечення містян Ніжина (1953 – 1964 рр.)/ А. О. Донець. Правовий режим іноземних інвестицій в Україні/ В. Л. Дячина. Військово-політична боротьба Англії та Франції (остання чверть ХІ ст. – початок ХІІ ст.)/ Н. Зоценко. Відбудова та розвиток медичної галузі у Ніжині у період 1943 – 1953 рр./ А. С. Іванова. Правова відповідальність чиновників Наддніпрянської України у ХІХ ст. (за матеріалами законодавчих актів Російської імперії)/ О. В. Крупенко, К. Ю. Солодка. Відомі жінки Єгипту періоду раннього та стародавнього царства/ Т. П. Лукашевич. Єрусалимський храм крізь призму століть/ І. І. Мойсейчук. Теоретико-методичні засади проведення практичних занять з історії у 6 класі/ К. Ю. Солодка. Організаційно-правові засоби обмеження монополізму в Україні/ Б. М. Яременко. ФІЛОЛОГІЧНІ НАУКИ ; Вербалізація концепту земля в кіноповісті О.Довженка "Україна в огні"/ М. Г. Бордак. Годоніми міста Ніжина в сучасній інтерпретації/ А. В. Бурська. Дієслова руху в художньому мовленні Григора Тютюнника/ Ю. М. Зуб. Комоніми як різновид суспільно-географічних топонімів у творах Олеся Гончара/ І. І. Коновал. Безособові речення у художньому мовленні Євгена Гуцала/ О. В. Лепьошкіна. Елементи експресивного синтаксису у творах Олександра Довженка/ М. В. Піхота. Особливості вживання діалектної лексики у прозових творах Олександра Довженка/ Н. В. Приймак. Дієслова мовлення в ідіостилі Євгена Гуцала/ Ю. В. Рибалко. Фразеосемантичне поле "риси характеру людини" в українській мові/ А. С. Стрілець. Вербалізація мовного образу серця в ідіостилі Т. Шевченка/ Ю. П. Халіман. Трансформція фразеологізмів як засіб увиразнення худонього тексту (на матеріалі творів Марії Матіос)/ О. В. Цехмістер. Функційне навантаження вигуків у поетичних творах Ліни Костенко/ К. В. Цибаровська. Портфоліо школяра/ М. В. Головко. Навчання дискусії на уроках англійської мови в старших класах ЗОШ/ Я. А. Децик, В. В. Лисенко. Тестовий контроль у навчанні іноземної мови/ К. В. Корнієнко. Метод Г. Пальмера/ Д. Ю. Кривенко, Ю. В. Пилипенко. Метод Уеста/ Г. В. Мещенинець. Джерела формування потенційного словника учнів старших класів/ І. В. Паляничка, Т. Є. Чорнюк. Тестування як ефективний засіб організації контролю у навчанні іноземних мов/ М. А. Пархоменко. Роль соціальних мереж у вивченні іноземних мов/ С. М. Сеідова. Формування соціокультурної компетентностіучнів ЗОШ із використанням матеріалів англомовних пісень/ А. В. Штацька. ПСИХОЛОГІЯ, ПЕДАГОГІКА, СОЦІАЛЬНА РОБОТА ; Психологічні особливості психоемоційного вигорання у педагогів зрілого віку/ А. В. Байша. Експериментальна програма розвитку творчості дітей старшого дошкільного віку засобами дитячої хореографії/ О. В. Баклан. Дослідження стану комп’ютерної залежності у підлітків (гендерний аспект)/ І. В. Богинська. Життєвий простір особистості/ О. С. Бортнік. Проблема патріотичного виховання в сучасній школі/ І. О. Вакулко. Форми допрофільної підготовки учнів основної школи до вибору соціально-гуманітарного профілю/ Є. Ю. Войтенко. Особливості формування морально-ціннісних орієнтацій у дівчат-підлітків/ М. А. Галаган. Виховна робота з педагогічно занедбаними дітьми/ А. О. Десятник. Сучасні підходи до організації процесу виховання/ Д. П. Донська. Значення діяльності Софії Русової у педагогічній науці/ І. А. Драбинога. Організаційно-педагогічні умови ефективної взаємодії школи і сім’ї у вихованні учнів молодшого шкільного віку/ О. А. Івченко. Технології інтерактивного навчання/ Т. В. Кашуба. Всебічний розвиток молодшого школяра засобами художної / І. В. Кв’ятківська. Особистісна готовність до материнства жінок з різним рівнем агресії/ В. С. Кезля. Шляхи оптимізації виховання творчих здібностей молодших школярів у позашкільних закладах/ Т. О. Ляховець. Психологічні аспекти світогляду особистості у період ранньої юності/ Т. В. Малютенко. Окремі аспекти проблеми естетичного виховання старшокласників/ К. В. Маценко. Творчі завдання на уроках української мови в початковій школі/ А. В. Мешкова. Дослідження взаємин між колективом і особистістю/ А. В. Микитенко. Інноваційний підхід О. М. Лобока на уроках читання та письма/ М. В. Мусієнко. Розвиток вмінь та навичок публічного мовлення у школярів молодшого підліткового віку/ М. В. Піхота. Причини виникнення буллінгу в шкільному середовищі/ А. В. Приходько. Педагогічні умови корекції поведінки важковиховуваних учнів в навчально-виховному процесі/ Г. І. Рашкевич. Формування відповідального ставлення до виконання гендерних ролей в сучасній українській родині/ В. В. Рева. Роль батьків у вихованні дитини/ А. О. Сахно. Методи діагностики важковиховуваних учнів/ К. А. Сотніченко. Робота класного керівника з метою формування учнівського колективу/ Г. О. Сохань. Оптимізація процесу мовленнєвого розвитку старших дошкільників засобами малих форм фольклору / О. В. Тимошенко. Поняття +*---стресу і стресостійкості / М. О. Халенко. Формування адекватної самооцінки у дітей молодшого шкільного віку/ Н. В. Хижкова. Процес формування особистості дівчини як майбутньої матері/ В. О. Христюк. Визначення, класифікація та методики проведення нестандартних уроків як засобу активізації навчально-пізнавальної діяльності учнів/ П. О. Чебану. Механізми психологічного захисту в умовах внутрішньоособистісного конфлікту/ Л. В. Шевченко. Художня література як засіб формування мовленнєвої культури старших дошкільників/ О. Г. Шута. Нормативно-правова база соціально-педагогічної роботи з онкохворими дітьми в Україні/ Х. В. Щелочева. МУЗИЧНЕ МИСТЕЦТВО ; Імпровізація в системах масового музичного виховання Е. Жак-Далькроза та К. Орфа/ С. В. Ігнатов. Аранжування музичних творів як творчий процес/ А. Ф. Пустовойт. Феномен дитячого фортепіанного циклу в історії музичного мистецтва/ В. І. Пучка.
Примірники :ВІТКЗ(1)
Вільні : ВІТКЗ(1)Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация)
Знайти схожі

3.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Павленко O. М.
Назва : Особливості методики навчання джазової імпровізації Джеймі Еберсольда
Місце публікування : Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки. - 2023. - 2. - С. 96-102 (Шифр 159.9(05)"540.3"+/Н 34-172512)
Предметні рубрики (Галузі знань):
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): джеймі еберсольд, мистецька освіта, методика навчання, джазова імпровізація, вміння джазової імпровізації, творчий розвиток
Анотація: У статті розкриваються особливості методики навчання джазової імпровізації видатного педагога-музиканта Джеймі Еберсольда. Зосереджується увага на важливості впровадження в сучасний освітній процес методів та прийомів навчання імпровізації, що сприятимуть підвищенню рівня фахової підготовки майбутніх викладачів музичного мистецтва. Джеймі Еберсольд – відомий музикант та педагог, який здобув світове визнання завдяки своїй методиці навчання джазової імпровізації. Проаналізовано, що педагог-музикант створив ґрунтовне навчально-методичне забезпечення та аудіозаписи, що допомагають здобува- чам освіти вчитися та розвиватися у галузі джазової музики. З ясовано, що основою методики навчання джазової імпровізації є особистісно-орієнтований підхід. Представлено основні принципи методики Джеймі Еберсольда, які полягають у формуванні вміння імпровізувати в галузі джазової музики за допомогою вивчення звукорядів, акордів, мелодій, особливостей джазового ритму, гармонії та розвитку музичного слуху, пам яті. Саме педагогу-музиканту належить всесвітньо відома концепція «Музика мінус один». Навчальні записи включають акомпанемент професійного джазового ансамблю для сольного інструмента. brЗапропонована педагогом-музикантом нова форма організації навчання стала проривом у викладанні джазу: у здобувачів освіти з явилася можливість імпровізувати за поширеними джазовими стандартами й акордовими послідовностями з ритм-секцією за допомогою навчальних аудіозаписів, які містять тему, джазову гармонію та сольну партію. Цей підхід допомагає здобувачам освіти опанувати базові музичні структури необхідні для імпровізації та вдосконалити навички за допомогою практичного підходу. Ще один важливий принцип методики Джеймі Еберсольда – це розвиток музично-слухових уявлень та пам яті. Педагог- музикант зосереджує увагу на формуванні вмінь слухати та розуміти музику, що дозволяє здобувачам освіти імпровізувати на основі того, що вони чують. Він також рекомендує здобувачам освіти записувати себе під час імпровізації та прослуховувати свої записи, щоб удосконалити свої навички. З ясовано, що методика Джеймі Еберсольда сприяє розвитку творчості та свободи вибору у здобувачів освіти. Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация)
Знайти схожі

 
Статистика
за 10.07.2024
Кількість запитів 107780
Кількість відвідувачів 1273
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя