Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронна бібліотека НДУ ім. Миколи Гоголя- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя (40)Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України (3)
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=інклюзія<.>
Загальна кількість знайдених документів : 2
Показані документи с 1 за 2
1.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 378.016/С 88
Назва : Студентський науковий вимір соціально-педагогічних проблем сьогодення [Електронний ресурс] : збірник матеріалів ІІI Міжнародної науково-практичної конференції (14 травня 2019 р., м. Ніжин)
Вихідні дані : Ніжин: НДУ ім. М. Гоголя, 2019
Кільк.характеристики :248 с
Колективи : Міністерство освіти і науки України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя, Факультет психології та соціальної роботи, Кафедра соціальної педагогіки і соціальної роботи
Форма і об'єм ресурсу: Электрон. текстовые дан.
Примітки : Загл. с титул. экрана. - Электрон. версия печ. публикации
Ціна : Б.ц.
УДК : 378.016
Зміст : Науково-теоретичні аспекти соціальної педагогіки / соціальної роботи ; Явище булінгу у середовищі старшокласників як актуальна соціально-педагогічна проблема сучасності/ Т. Г. Андрусенко. Теоретичні основи проблеми підліткової наркозалежності в Україні/ М. Ю. Голован. Проблема розвитку алкогольної залежності дітей та підлітків/ О. В. Громов. Аддиктивное поведение несовершеннолетних как социально-педагогическая проблема/ А. А. Давидович. Соціальна підтримка осіб похилого віку засобами арт-практик/ О. М. Денисюк. До проблеми про сутність поняття "здоровий спосіб життя"/ П. О. Іванов. Wychowanie seksualne w rodzinie/ A. Łukasz. Соціально-виховний потенціал сучасної української сім’ї/ С. Г. Максименко. Культурно-дозвіллєва адаптація осіб похилого віку/ Є. О. Матюха. Сутність поняття комунікативної толерантності в сучасних наукових дослідженнях/ С. С. Медвідь. Проблеми неповнолітніх засуджених, які готуються до звільнення з місць позбавлення волі/ Я. І. Плоска. Теоретично-методологічні основи формування психодіагностичної компетенції ортопедагога-реабілітолога у процесі навчання у вищому навчальному закладі/ А. В. Пригода. Інтернет залежність підлітків як соціально-педагогічна проблема/ М. С. Романенко. Źródła i przejawy agresji wśród uczniów klas I-III/ A. Stankiewicz. Догляд за членами сім’ї: гендерний вимір/ М. С. Хаванських. Розвиток творчої уяви дітей-логопатів/ І. Р. Чебанова. Особливості гендерно-чутливого спілкування/ Х. В. Щелочева. Технологічні підходи до вирішення соціальних та соціально-педагогічних проблем у сучасному соціумі ; Форми і методи соціально-педагогічної профілактики ризикованої поведінки дітей підліткового віку/ А. В. Даниленко. Специфіка інтернет-спілкування підлітків/ Д. В. Данько. Особливості соціальної профілактики суїцидальної поведінки сучасної молоді/ О. В. Деревенчук. Дослідження професійного співробітництва соціального працівника із молодими сім’ями/ А. Ю. Дубровін. Модель формування толерантності майбутніх соціальних працівників у процесі практичної підготовки/ О. В. Знобей. Корекційно-розвиткові заняття в системі соціально-педагогічного супроводу дітей з аутизмом/ Я. В. Михайлюк. Інноваційні методи соціальної роботи з профілактики відмов від новонароджених дітей/ А. В. Пінчук. Актуальні проблеми функціонування і менеджменту закладів, установ та організацій соціальної сфери ; Діяльність навчально-реабілітаційного центру з дітьми з особливими освітніми потребами/ Р. В. Гусак. Соціальні аспекти надання допомоги ВІЛ-інфікованим/ А. Ю. Журавльова. Проблема дитячої бездоглядності та безпритульності в Україні та напрями її розв’язання/ І. В. Марчук. Соціально-правовий захист різних категорій населення ; Види та значимість соціально правового захисту населення/ Д. В. Александрова. Робота з учасниками АТО та ООС як напрям соціально-педагогічної діяльності на місцевому рівні/ І. Р. Вознюк. Міжнародний досвід протидії явищу проституції: різні підходи/ Д. В. Савицька. До проблеми соціалізації дітей-сиріт в постінтернатний період/ М. Ю. Сокоринська. Соціальна інклюзія: досвід і перспективи упровадження ; Інтеграція людей з обмеженими можливостями у сучасне суспільство/ А. Р. Баліцька. Напрямки діяльності соціального педагога в умовах інклюзивного освітнього середовища/ В. В. Бученкова. Окупоціональна терапія як засіб розвитку дітей з особливими освітніми потребами/ А. М. Дубок. Перспективи впровадження інклюзивного навчання в Україні/ Т. В. Шпеко. Соціальні аспекти розвитку і виховання дітей дошкільного та шкільного віку ; Типи сімейних взаємовідносин та їх вплив на дитину/ Т. Ю. Кас’ян. Проблема готовності вихователя до керівництва розвиваючими іграми дітей/ К. Р. Миколенко. Затримка психічного розвитку у дітей молодшого шкільного віку в контексті наукових досліджень/ М. Ю. Федько.
Примірники :ВІТКЗ(1)
Вільні : ВІТКЗ(1)Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация)
Знайти схожі

2.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Гордієнко T. В.
Назва : Підготовка майбутніх учителів початкової школи до трудового навчання молодших школярів в умовах інклюзії
Місце публікування : Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки. - 2023. - 2. - С. 47-53 (Шифр 159.9(05)"540.3"+/Н 34-172512)
Предметні рубрики (Галузі знань):
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): інклюзія, інклюзивна освіта, особливі освітні потреби, діти з особливими освітніми потребами, трудове навчання, технологічна освітня галузь, асистент вчителя
Анотація: У статті представлено рекомендації для майбутніх учителів початкової школі щодо організації уроків трудового навчання в інклюзивних класах початкової школи. Акцентовано увагу на особливостях створення покрокового та детального зразку виконання трудової діяльності, або відеозразку, що допоможе дитині з особливими освітніми потребами співвіднести технічний малюнок операції з реальним виглядом виробу та сприятиме розвитку технологічного мислення. brВиділено головні кроки для створення умов розвитку творчого потенціалу дітей з особливими освітніми потребами на уроках трудового навчання: захопити народною творчістю; систематично працювати над формуванням трудових умінь і навичок дітей з особливими освітніми потребами; навчити учнів з особливими освітніми потребами навичкам і прийомам роботи з різними видами матеріалів; систематично тренувати практичне застосування знань; тренувати охайність при роботі з матеріалами й інструментами; виховувати екологічну культуру; тренувати навички самостійності. brОписано особливості професійної підготовки майбутніх вчителів початкової школи до роботи в інклюзивному середовищі, яка відбувається у педагогічних закладах вищої освіти та містить такі складові: інформаційна готовність; ово- лодіння педагогічними технологіями; засвоєння знань з основ психології; усвідом- лення знань індивідуальних відмінностей дітей; готовність майбутніх вчителів моделювати урок та бути готовими варіювати у освітньому процесі; знання індивідуальних особливостей дітей, які мають різні порушення у розвитку; готовність до професійної комунікації, взаємодії в команді підтримки та самоосвіта. brНаголошено на важливості співпраці вчителя інклюзивного класу початкової школи та асистента вчителя, в основі якої мають бути чинники партнерства, співпраці, відповідальності, акцента на сильні сторони та оцінювання. Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация)
Знайти схожі

 
Статистика
за 27.08.2024
Кількість запитів 77385
Кількість відвідувачів 682
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя