Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронна бібліотека НДУ ім. Миколи Гоголя- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя (121)Рідкісна книга (1)Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України (2)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=інструменти<.>
Загальна кількість знайдених документів : 5
Показані документи с 1 за 5
1.
781.2(075.3)
Б 61


    Біла, Наталія Леонідівна.
    Основи оркестрової підготовки (початковий етап) [Электронный ресурс] : Навчальний посібник [для студентів та викладачів факультетів культури і мистецтв вищих навчальних закладів педагогічного профілю]: [у 2-х ч.]. Ч. 1 / Н. Л. Біла, М. О. Шумський ; Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя. - Электрон. текстовые дан. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2014. - 120 с. : ноти. - Загл. с титул. экрана. - Электрон. версия печ. публикации . - Б. ц.
ББК 85.315я73
РУБ 781.2(075.3)
Рубрики: Оркестрова підготовка--підручники та посібники для ВНЗ
   Інструментальна музика

   Музичні інструменти

Анотація: Даний навчальний посібник відповідає дисципліні «Оркестровий клас», яка є нормативною складовою підготовки бакалаврів – майбутніх учителів музики за спеціальністю «Музичне мистецтво» у вищих навчальних закладах III–IV рівнів акредитації та зорієнтований на методичне забезпечення початкового етапу навчання гри в оркестрі народних інструментів. У посібнику представлено витяг з навчальної програми, яка упорядкована згідно вимог кредитно-модульної системи організації навчального процесу у вищих навчальних закладах освіти, подано методику початкового навчання на інструментах домрової (кобзової) групи оркестру народних інструментів та систему ансамблевої підготовки майбутніх учителів музики. До розділів навчального посібника входять методичні рекомендації щодо формування виконавських умінь у студента, та розвитку уміння ансамблевого виконавства. Нотно-репертуарні розділи містять гами та вправи як на розвиток техніки гри на інструментах домрової групи, так і уміння унісонного ансамб-левого музикування; фрагменти музичних творів для колективного музику-вання з метою формування різноманітних навичок гри в ансамблі; оркестрові партії музичних творів з репертуару оркестру народних інструментів. Посібник зорієнтований на студентів та викладачів факультетів культури та мистецтв вищих навчальних закладів педагогічного профілю.
Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация)

Дод.точки доступу:
Шумський, Микола Олександрович; Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Примірників всього: 1
ВІТКЗ (1)
Свободны: ВІТКЗ (1)
Знайти схожі

2.
781.2(075.3)
Б 61


    Біла, Наталія Леонідівна.
    Основи оркестрової підготовки (початковий етап) [Электронный ресурс] : Навчальний посібник [для студентів та викладачів факультетів культури і мистецтв вищих навчальних закладів педагогічного профілю]: [у 2-х ч.]. Ч. 2 / Н. Л. Біла, М. О. Шумський ; Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя. - Электрон. текстовые дан. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2015. - 100 с. : ноти. - Загл. с титул. экрана. - Электрон. версия печ. публикации . - Б. ц.
ББК 85.315я73
РУБ 781.2(075.3)
Рубрики: Оркестрова підготовка--підручники та посібники для ВНЗ
   Інструментальна музика

   Музичні інструменти

Анотація: Даний навчальний посібник відповідає дисципліні «Оркестровий клас», яка є нормативною складовою підготовки бакалаврів – майбутніх учителів музики за спеціальністю «Музичне мистецтво» у вищих навчальних закладах III–IV рівнів акредитації та зорієнтований на методичне забезпечення початкового етапу навчання гри в оркестрі народних інструментів. У посібнику представлено витяг з навчальної програми, яка упорядкована згідно вимог кредитно-модульної системи організації навчального процесу у вищих навчальних закладах освіти, подано методику початкового навчання на інструментах домрової (кобзової) групи оркестру народних інструментів та систему ансамблевої підготовки майбутніх учителів музики. До розділів навчального посібника входять методичні рекомендації щодо формування виконавських умінь у студента, та розвитку уміння ансамблевого виконавства. Нотно-репертуарні розділи містять гами та вправи як на розвиток техніки гри на інструментах домрової групи, так і уміння унісонного ансамб-левого музикування; фрагменти музичних творів для колективного музику-вання з метою формування різноманітних навичок гри в ансамблі; оркестрові партії музичних творів з репертуару оркестру народних інструментів. Посібник зорієнтований на студентів та викладачів факультетів культури та мистецтв вищих навчальних закладів педагогічного профілю.
Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация)

Дод.точки доступу:
Шумський, Микола Олександрович; Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Примірників всього: 1
ВІТКЗ (1)
Свободны: ВІТКЗ (1)
Знайти схожі

3.
85.315.3я73
Р 78


    Ростовська, Ірина Олександрівна.
    Формування мотивації учіння гри на фортепіано [Электронный ресурс] : навчально-методичний посібник / І. О. Ростовська ; Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя. - Электрон. текстовые дан. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2015. - 160 с. - Загл. с титул. экрана. - Электрон. версия печ. публикации. - Б. ц.
ББК 85.315.3я73
Рубрики: Музика--музикальні інструменти--підручники та посібники для ВНЗ
   Викладання музики у ВНЗ--інструментальна музика--музикальні інструменти

   Музика--музикальні інструменти--клас фортепіано

Анотація: У навчально-методичному посібнику викладено теоретичні основи формування мотивації учіння гри на фортепіано, проаналізовано стан висвітлення цієї проблеми в теорії та методиці інструментально-виконавської підготовки, розкрито авторську методику формування мотивації учіння гри на фортепіано. Обґрунтовано педагогічні умови формування мотивації учіння гри на фортепіано, критерії та показники діагностики стану сформованості цієї якості в учнів. Посібник адресовано студентам, викладачам закладів музично-педагогічної освіти, педагогам-музикантам у системі початкової музичної освіти.
Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация)

Дод.точки доступу:
Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Примірників всього: 1
ВІТКЗ (1)
Свободны: ВІТКЗ (1)
Знайти схожі

4.
371(075.8)
О-75


   
    Основи педагогічної техніки [Электронный ресурс] : хрестоматія / уклад. : Н. П. Пихтіна, І. І. Тукач ; Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя. - Электрон. текстовые дан. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2016. - 628 с. - Загл. с титул. экрана. - Электрон. версия печ. публикации. - Б. ц.
    Зміст:
ПЕДАГОГІЧНА МАЙСТЕРНІСТЬ І ПЕДАГОГІЧНА ТЕХНІКА ВИХОВАТЕЛЯ ДНЗ
Зязюн, І. А. Педагогічна майстерність / І. А. Зязюн. - С .12-29
Станкин, М. И. Профессиональные способности педагога / М. И. Станкин. - С .33-54
Леви, В. "Искусство быть другим" : (Схема) / В. Леви. - С .55
ПСИХОТЕХНІКА ТА ПЕДАГОГІЧНА ТЕХНІКА У ДІЯЛЬНОСТІ ВИХОВАТЕЛЯ ДНЗ
УЯВА ЯК ПСИХОЕНЕРГЕТИЧНА ОСНОВА ТВОРЧОСТІ В ПРОФЕСІЙНІЙ ДІЯЛЬНОСТІ . - С .56-66
Шрагіна, Л. І. Логіка уяви / Л. І. Шрагіна. - С .56-60
Юсупов, І. М. Психологія взаєморозуміння. Уява / І. М. Юсупов. - С .60-61
Станіславський, К. С. Робота актора над собою / К. С. Станіславський. - С .62-66
УВАГА І СПОСТЕРЕЖЛИВІСТЬ ВИХОВАТЕЛЯ ДНЗ
Зязюн, І. А. Психолого-педагогічні умови майстерної взаємодії в педагогічному спілкуванні / І. А. Зязюн. - С .67-74
Станіславський, К. С. Робота актора над собою. Творча увага / К. С. Станіславський. - С .75-79
МАЙСТЕРНІСТЬ САМОРЕГУЛЯЦІЇ ПСИХОФІЗИЧНОГО САМОПОЧУТТЯ ЯК ЕЛЕМЕНТ ЕМОЦІЙНО-ПОЧУТТЄВОЇ СФЕРИ ФАХІВЦІВ
Зязюн, І. А. Внутрішня техніка вчителя. Майстерність у керуванні психічним самопочуттям / І. А. Зязюн. - С .80-94
Елканов, С. Б. Основы профессионального самовоспитания будущего учителя / С. Б. Елканов. - С .94-98
Кехо, Джон. Подсознание может всѐ! / Д. Кехо. - С .99-107
Дейтс, Боб. Жизнь после потери / Б. Дейтс. - С .108-113
Кл.слова: смерть
Козина, Н. Як допомогти дітям пережити втрату близької людини / Н. Козина. - С .114-115
Коулмен, Пол. Как сказать ребенку о… / П. Коулмен. - С .116-127
Мольц, Максуэл. Я – это Я, или Как стать счастливым / М. Мольц. - С .128-134
Самоукина, Н. В. Игры, в которые играют... : Психологический практикум / Н. В. Самоукина. - С .135-149
Кл.слова: Игры-релаксации, Адаптационные игры, Игры-формулы
ЗОВНІШНЯ ТЕХНІКА ТА ЗОВНІШНЯ ЕСТЕТИЧНА ВИРАЗНІСТЬ ВИХОВАТЕЛЯ ДНЗ
Зязюн, І. А. Зовнішній вигляд учителя. Основи мімічної і пантомімічної виразності / І. А. Зязюн. - С .150-166
Сопер, П. Основы искусства речи. Книга о науке убеждать / П. Сопер. - С .167-176
Петрова, Е. А. Жесты в педагогическом процессе / Е. А. Петрова. - С .177-193
Сорины, сестры. Язык одежды / сестры Сорины. - С .194-225
Альфред, Альфред. Психология мимики. Как читать мысли по лицу / Б. Альфред. - С .226-257
Дерябо, С. Гроссмейстер общения / С. Дерябо, В. Ясвин. - С .258-277
КУЛЬТУРА МОВИ І ТЕХНІКА МОВЛЕННЯ ЯК ОСНОВНІ ПРОФЕСІЙНІ ІНСТРУМЕНТИ У ПЕДАГОГІЧНІЙ ДІЯЛЬНОСТІ ВИХОВАТЕЛЯ ДНЗ
Зязюн, І. А. Педагогічна майстерність / І. А. Зязюн. - С .278-287
Зязюн, І. А. Педагогічна розповідь як фрагмент педагогічної діяльності / І. А. Зязюн. - С .288-291
Буяльський, Б. А. Курс на майстерність / Б. А. Буяльський. - С .289
Горбушина, Л. О. Виразне читання / Л. О. Горбушина, А. П. Ніколаїчева. - С .290-291
Дихання і голос як елементи педагогічної техніки
Станіславський, К. С. Робота актора над собою. Робота над собою у творчому процесі втілення. Дикція та спів / К. С. Станіславський. - С .292
Браун, Ліліан. Імідж – шлях до успіху. Ваш голос / Л. Браун. - С .293-300
Чихачов, В. П. Культура і техніка мовлення вчителя / В. П. Чихачов. - С .301-305
Бабич, Н. Д. Основи культури мовлення / Н. Д. Бабич. - С .306-310
Введенська, Л. О. Людське слово могутнє / Л. О. Введенська, Л. Г. Павлова. - С .311-312
Ладиженська, Т. О. Живе слово / Т. О. Ладиженська. - С .313-314
Станіславський, К. С. Робота актора над собою. Робота над собою у творчому процесі втілення. Мова на сцені / К. С. Станіславський. - С .315
Дикція як елемент педагогічної техніки
Буяльський, Б. А. Поезія усного слова / Б. А. Буяльський. - С .316-318
Прянишников, А. Рекомендації щодо техніки мовлення вголос / А. Прянишников. - С .319
Горянська, І. П. Основи сценічної майстерності / І. П. Горянська. - С .320-364
Вагапова, Д. Х. Риторика в интеллектуальных играх и тренингах / Д. Х. Вагапова. - С .365-376
Сопер, П. Основы искусства речи. Книга о науке убеждать / П. Сопер. - С .377-400
Станкин, М. И. Профессиональные способности педагога / М. И. Станкин. - С .401-414
ОСОБЛИВОСТІ ПРОФЕСІЙНОГО СПІЛКУВАННЯ В ДІЯЛЬНОСТІ ВИХОВАТЕЛЯ ДНЗ
ОСНОВИ КОМУНІКАТИВНОЇ ТЕХНІКИ ВИХОВАТЕЛЯ ДНЗ
Зязюн, І. А. Майстерність педагогічного спілкування / І. А. Зязюн. - С .416-426
Зязюн, І. А. Комунікативність учителя / І. А. Зязюн. - С .427-439
Зязюн, І. А. Професійно-педагогічне спілкування, його сутність і структура / І. А. Зязюн. - С .440
Кан-Калик, В. А. Учителеві про педагогічне спілкування. Схильність педагога до спілкування та способи його самовиховання / В. А. Кан-Калик. - С .428-429
Риданова, І. І. Основи педагогіки спілкування / І. І. Риданова. - С .445-448
Щуркова, Н. Є. Практикум з педагогічної технології / Н. Є. Щуркова. - С .448-450
Савченко, О. Я. Сучасний урок у початкових класах. Особистісно орієнтоване спілкування / О. Я. Савченко. - С .451-454
Філонов, Л. Б. Психологічний контакт педагога та учня як умова успішної профілактики відхилень у поведінці школярів / Л. Б. Філонов. - С .455-458
Юсупов, І. М. Психологія взаєморозуміння / І. М. Юсупов. - С .459-464
Самоукина, Н. В. Игры, в которые играют... : Психологический практикум / Н. В. Самоукина. - С .465-477
Кл.слова: позиционные игры
ОСНОВИ РЕФЛЕКСИВНОГО ТА НЕ РЕФЛЕКСИВНОГО СЛУХАННЯ В ПРОФЕСІЙНІЙ ДІЯЛЬНОСТІ
Атватер, Іствуд. Я вас слухаю... / І. Атватер. - С .477-480
Дерябо, С. Гроссмейстер общения / С. Дерябо, В. Ясвин. - С .481-502
Вагапова, Д. Х. Риторика в интеллектуальных играх и тренингах / Д. Х. Вагапова. - С .503-510
Зязюн, І. А. Педагогічна майстерність як мистецька дія в театрі / І. А. Зязюн. - С .511-525
Кл.слова: Театральне мистецтво
МАЙСТЕРНІСТЬ ПУБЛІЧНОГО ВИСТУПУ. ОСОБЛИВОСТІ ЧИТАННЯ ПСИХОЛОГІЧНОЇ ЛЕКЦІЇ
Томан, Іржі. Мистецтво говорити / І. Томан. - С .526-528
Кл.слова: виступ
Карнегі, Дейл. Як виробляти впевненість у собі і впливати на людей, виступаючи публічно / Д. Карнегі. - С .529-531
Кл.слова: публічний виступ
Шейнов, В. П. Искусство убеждать / В. П. Шейнов. - С .532-566
Гандапас, Р. 101 совет оратору / Р. Гандапас. - С .567-570
Кл.слова: психолог-лектор, оратор
Самоукина, Н. В. Практический психолог в школе. Лекции, консультирование, тренинги / Н. В. Самоукина. - С .571-587
ДІАГНОСТИКА ПРОФЕСІЙНИХ ПЕДАГОГІЧНИХ ЗДІБНОСТЕЙ ВИХОВАТЕЛЯ ДНЗ
Рогов, Е. И. Учитель как объект психологического исследования / Е. И. Рогов. - С .588-611
Кл.слова: тести психологічні
Станкин, М. И. Профессиональные способности педагога / М. И. Станкин. - С .612-627
Кл.слова: тестування лектора, тестування викладача
УДК
ББК 74я73
Рубрики: Педагогічна техніка--підручники та посібники для ВНЗ--хрестоматії
Анотація: Хрестоматія включає джерела вітчизняних та зарубіжних авторів щодо сутності і складових педагогічної техніки. Тексти підібрано відповідно до розділів і тем навчальної та робочої програм дисципліни "Основи педагогічної техніки". Доцільна для використання при підготовці до семінарів і лабораторних занять з дисципліни. Може бути корисною студентам усіх педагогічних та споріднених спеціальностей (соціальна педагогіка і соціальна робота, практична психологія) та викладачам.
Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация)

Дод.точки доступу:
Пихтіна, Ніна Порфиріївна; Тукач, Ірина Іванівна; Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Примірників всього: 1
ВІТКЗ (1)
Свободны: ВІТКЗ (1)
Знайти схожі

5.


    Клапчук, В.
    Кобза та бандура в Україні: регіональні аспекти [Электронный ресурс] / В.Клапчук // Література та культура Полісся. - 2022. - 21f. - С. 177-189
Рубрики:
Кл.слова (ненормовані):
кобза, бандура, лютне подібні інструменти, приструнки, харківська бандура, київська бандура, полтавська бандура
Анотація: Метою статті є розкриття понять кобза та бандура, вивчення історичних шляхів їх розвитку, що уособлювало українське культурне надбання. У вітчизняній історіографії досі відсутні спеціальні дослідження цієї тематики. Наукові підходи базуються на застосуванні принципу історизму, загально-наукових методів (аналіз, синтез, індукція, дедукція, конкретизування та ін.). Наукова новизна дослідження полягає у висвітленні походжень понять «кобза» та «бандура», специфіки змін конструкції інструментів під час побутування в Україні. Висновки. На основі історичних фактів вивчено обставини появи цих музичних інструментів від перших згадок до загального поширення на українській землі на основі аналізу різних дослідницьких версій. Бандура – це лютнеподібний інструмент, аналоги якого були поширені в середньовічній Європі. Кобза, згідно найбільш поширеної теорії, є азійського походження. Традиційно, музикантів, які грали на кобзах, називали кобзарями. Однак такий виконавець міг тримати і бандуру в руках, яка досить схожа на кобзу, тож його все одно називатися кобзарем. Останній зразок української кобзи – інструмент О. Вересая. Кобза та бандура першої стадії (до XVIIIстоліття) були лютнеподібними інструментами, струни розміщувалися лише на грифі, у кобзи – 3 струни, у бандури 5–6. Кобза та бандура другої стадії (з другої половини XVIII століття) має приструнки. Граючи на кобзі, виконавець укорочував струни на грифі, поєднуючи це з щипком відкритих струн. Граючи на бандурі виконавець застосую щипок пальцем з потрібної відкритої струни. Модернізація бандури здійснювалася протягом тривалого часу. На основі трьох типів конструкції склались три найвідоміші виконавські школи: харківська, київська та полтавська. Ці школи мають різні конструкції бандур, відрізняються способом гри на інструменті. Удосконалення конструкції бандури сприяло значному розширенню виконавського репертуару, який збагатився творами як традиційних композиторів, так і сучасних. Це нова сучасна музика, яка являє собою переплетення традиційних стилів з елементами джазу, експресіонізму, імпресіонізму тощо. Композитори додали бандурі нового звучання, відкрили новітні способи звуковидобування на бандурі, значно доповнили технічні можливості виконавця.
Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация)

Є примірники у відділах: всього 1
Вільні: 1

Знайти схожі

 
Статистика
за 29.07.2024
Кількість запитів 82142
Кількість відвідувачів 1087
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя