Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронна бібліотека НДУ ім. Миколи Гоголя- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя (815)
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>S=Викладання української літератури в школі<.>
Загальна кількість знайдених документів : 8
Показані документи с 1 за 8
1.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 8У(075.3)/Б 81
Автор(и) : Бондаренко, Юрій Іванович
Назва : Методика шкільного вивчення сюжетно-композиційної організації епічного твору: теорія і практикум [Електронний ресурс] : навчальний посібник для студентів філологічних факультетів
Вихідні дані : Ніжин: НДУ ім. М. Гоголя, 2012
Кільк.характеристики :144 с
Колективи : Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Форма і об'єм ресурсу: Электрон. текстовые дан.
Примітки : Загл. с титул. экрана. - Электрон. версия печ. публикации
ISBN, Ціна 978-617-527-047-9: Б.ц.
ББК : 83.3(4Укр)я73 + 83.3(4Укр)р10
Предметні рубрики (Галузі знань): Викладання української літератури в школі
Анотація: У посібнику запропоновано теоретико-практичну модель розвитку знань і вмінь студентів-філологів організовувати шкільне вивчення епічних творів крізь призму їх сюжетно-композиційної організації. Автор навчального матеріалу окреслює систему як літературознавчої, так і власне методичної інформації, необхідної для здійснення педагогічного процесу в заданому напрямку. Крім того, посібник уміщує низку вправ, які можна використовувати для формування в майбутніх учителів літератури здатності організовувати дослідницьку діяльність учнів у площині сюжету та композиції художніх творів.
Примірники : всього : ВІТКЗ(2)
Вільні : ВІТКЗ(2)Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация)
Знайти схожі

2.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 8У(075.3)/Б 81
Автор(и) : Бондаренко, Юрій Іванович
Назва : Методика шкільного вивчення української літератури на засадах ідеаційно-концептуального підходу: теорія і практикум [Електронний ресурс] : навчальний посібник для студентів філологічних факультетів
Вихідні дані : Ніжин: НДУ ім. М. Гоголя, 2012
Кільк.характеристики :200 с
Колективи : Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Форма і об'єм ресурсу: Электрон. текстовые дан.
Примітки : Загл. с титул. экрана. - Электрон. версия печ. публикации
ISBN, Ціна 978-617-527-046-2: Б.ц.
ББК : 83.3(4Укр)я73 + 83.3(4Укр)р10
Предметні рубрики (Галузі знань): Викладання української літератури в школі
Анотація: Навчальний посібник присвячений розвитку знань і вмінь майбутніх учителів української літератури організовувати шкільне вивчення художнього твору на засадах ідеаційно-концептуального осмислення. У ньому здійснено теоретичне обґрунтування поняття «ідеаційно-концептуальний аналіз», розкриті психолого-педагогічні передумови цього виду діяльності, установлено систему компетентностей, передбачених для розвитку в учнів, продемонстровано планування навчального процесу, запропоновані різні види та прийоми ідеаційно-концептуального аналізу. Теоретичний матеріал посібника доповнений системою вправ, націлених на формування в студентів здатності забезпечувати дослідницьку, конструкторську, організаторську, комунікативну діяль¬ність в аспекті, визначеному змістом поставленої проблеми.
Примірники : всього : ВІТКЗ(2)
Вільні : ВІТКЗ(2)Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация)
Знайти схожі

3.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 8(070.2)/М 54
Автор(и) : Забарний, Олександр Вадимович
Назва : Методика. Досвід. Пошук: Проблема вивчення шкільних курсів мови та літератури [Електронний ресурс] : Науково-методичний збірник. Вип. XI
Вихідні дані : Ніжин: НДУ ім. М. Гоголя, 2009
Кільк.характеристики :239 с
Колективи : Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Форма і об'єм ресурсу: Электрон. текстовые дан.
Примітки : Загл. с титул. экрана. - Электрон. версия печ. публикации
Ціна : 38.00 грн.
ДРНТІ : 17
ББК : 83р10 + 81.2-9
Предметні рубрики (Галузі знань): викладання української мови в школі
Викладання української літератури в школі
Кафедра методики викладання української мови і літератури
Гоголезнавчий науково-методичний центр
Україна-- образ у творах
Зміст : Національна ідея та виховний ідеал в історичній повісті М. Гоголя Тарас Бульба/ О. О. Кучеренко. Аспектний аналіз образу Тараса Бульби/ О. В. Забарний. Відтворення гоголівських афоризмів у кіноповісті О. Довженка "Тарас Бульба"/ М. С. Судденко. Гоголівський "антиісторизм" і українська історична література/ І. Ю. Юрова. Особливості індивідуального стилю М. В. Гоголя/ Н. І. Головченко. Стратегії "нової" міфології у творчості Миколи Гоголя і Фрідріха Геббеля/ О. І. Кобзар. гоголівські традиції в драматургії Миколи Куліша (на матеріалі "Ревізора" та "Хулія Хурини")/ В. М. Школа. Недосяжна зірка Гоголя і світ (за щоденниками Олеся Гончара)/ Л. Г. Рева. Творчість М. Гоголя в інтертекстуальному дискурсі роману "Брухт" П. Загребельного/ С. В. Підопригора. три штрихи до теми: "Гоголь і гадацький край"/ Г. Дейна. Біографія письменника як предмет дослідження/ Г. О. Островська. Русская поэзия в оценках Н. В. Гоголя/ Н. В. Родченко, Е. А. Пирютко. Содержание и смысл основных произведений Гоголя/ С. М. Сандомирський. Литературное образование читателей ХХI века и творчество Гоголя/ Н. П. Волченкова. Петербург Н. В. Гоголя/ С. И. Шашков. "Сокровище" Н. В. Гогля: к проблеме творчества писателя/ Т. П. Целехович. Какие "человеческие движения" следует забирать с собою в путь?/ И. Н. Клеутина. Вечно живая классика/ В. К. Сенина, И. П. Калинина. Гоголь и крест/ Л. В. Ольховская. Гоголевские реминисценции в творчестве Н. С. Лескова/ Т. Н. Усольцева. Проблематика и специфика повести Н. В. Гоголя "Портрет"/ Нё Вё Радченко, М. В. Жевора. Антонимы как изобразительное средство в повести Н. В. Гоголя "Страшная месть"/ О. А. Головачова. Проза Пушкина и Н. В. Гоголя как материал для обучения технике чтения и культуре речи/ И. М. Логинова. Етнокультурологічні знання як один із аспектів формування національно мовної особистості/ Н. М. Голуб, Л. І. Проценко. Методика роботи над розвитком творчої особистості (із досвіду роботи)/ О. В. Пилипенко. Кличний відмінок - засіб живого спілкування (на допомогу вчителям-словесникам)/ В. М. Пащенко, Л. В. Дідик. Семінарські заняття в процесі вивчення екзистенціальної прози в старших класах загальноосвітньої школи/ О. О. Лілік. Тестування за змістом роману М. Стельмаха "Чотири броди"/ Т. А. Бронзенко. Дитячо-юнацький туризм на Прилуччині: проблеми та перспективи розвитку (використання краєзнавчого матеріалу на сучаснх уроках української літератури)/ Л. В. Дідик. "Чим дише слово "Батьківщина" (асоціативне поле "Україна" в художньому мовомисленні Євгена Маланюка)/ А. І. Бондаренко. Логічні помилки у визначеннях (на матеріалі освітніх видань)/ Н. М. Пасік. Граматичні зв’язки між компонентами стійких словосполучень в офіційно-діловому стилі/ Т. В. Жук. Образ людини у фресках Джотто ді Бондоне/ Л. І. Драчук. Гендерний аспект вивчення фразеологічних одиниць/ Т. В. Рудюк. Компетентний підхід у процесі фахової підготовки майбутнього вчителя в умавах педагогічного коледжу/ Н. М. Юрченко.
Примірники :ВІТКЗ(1)
Вільні : ВІТКЗ(1)Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация)
Знайти схожі

4.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 371(05)/Н 34
Назва : Наш український дім [Електронний ресурс] : науково-популярний часопис для вчителів України та діаспори. № 2/2012
Вихідні дані : Ніжин: ПП Лисенко М. М., 2012
Кільк.характеристики :101 с
Колективи : Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя, Центр гуманітарної співпраці з українською діаспорою
Форма і об'єм ресурсу: Электрон. текстовые дан.
Примітки : Загл. с титул. экрана. - Электрон. версия печ. публикации. - Видання для читання є тільки в електронному вигляді
Ціна : Б.ц.
ББК : 74я5
Предметні рубрики (Галузі знань): Викладання української літератури в школі
Виховні заходи в школі-- українська мова
Зміст : УКРАЇНОЗНАВСТВО ; Ніжинське коріння космонавтики/ Н. С. Корольова. "Політ в’язня": гуманістично-екзистенційний вимір свободи в ліриці Тараса Мельничука/ Г. Б. Райбедюк. Значення Конотопської битви в політиці Речі Посполитої за листами французького дипломата П’єра де Нуає/ Є. М. Луняк. НАУКОВІ РОЗВІДКИ ; Феодосій Спаський: ніжинський період біографії/ Є. М. Луняк. Дієприкметник у народних піснях Чернігівщини/ С. П. Шевченко. Гоголь/ Р. -Д. Кайль. Особистісно-колективний вимір Гоголя в інтерпретації В. Шевчука/ О. О. Дацько. МЕТОДИЧНІ МАТЕРІАЛИ ; Виховний захід із української мови "Мовний олімп ХХІ ст."/ Т. І. Бутурлим. Контрольні завдання на уроках української літератури в 10–11 класах/ Т. І. Бутурлим. ПОЕЗІЯ, ПРОЗА, ПЕРЕКЛАДИ ; Лінара/ О. В. Забарний. Окраєць чужого щастя/ О. В. Забарний.
Примірники :ВІТКЗ(1)
Вільні : ВІТКЗ(1)Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация)
Знайти схожі

5.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 371(05)/Н 34
Назва : Наш український дім [Електронний ресурс] : науково-популярний часопис для вчителів України та діаспори. № 1/2012
Вихідні дані : Ніжин: ПП Лисенко М. М., 2012
Кільк.характеристики :96 с
Колективи : Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя, Центр гуманітарної співпраці з українською діаспорою
Різночитання назви :Загл., сост. каталогизатором: Українська мова. 11 клас. Узагальнення вивченого про складне речення
Форма і об'єм ресурсу: Электрон. текстовые дан.
Примітки : Загл. с титул. экрана. - Электрон. версия печ. публикации
Ціна : Б.ц.
ББК : 74я5
Предметні рубрики (Галузі знань): Викладання української літератури в школі
Виховні заходи в школі-- українська мова
Зміст : Українські виміри: українознавство ; Стела високого жита/ О. Г. Астаф’єв. Вагомий улов великого вченого/ І. В. Качуровський. Джерела художньої творчості Степана Сапеляка/ Г. Б. Райбедюк. Методологічні аспекти використання творчої спадщини С. Кузнеця/ М. І. Петренко. Наукові розвідки ; Мій Гоголь/ Н. Кобзар. Транспозиційні вияви способових форм дієслова в художньому мовленні/ В. М. Бойко, Л. Б. Давиденко. Контекст як вербальний реалізатор магічної ситуації в казковому дискурсі/ А. М. Кайдаш. Концепт "камінь" у казковому дискурсі: семантико-стилістичний аспект/ А. М. Кайдаш. Галицька перекладацька школа/ Я. Дмитрук. Семантична специфіка магічних концептів (на матеріалі українських чарівних казок)/ Т. В. Жук. Методичні матеріали ; Наші права та обов’язки/ Ю. М. Бублик. Модель ґендерної інтеракції в романістиці Л.Костенко, Ю.Покальчука та Люко Дашвар/ Т. І. Бутурлим. Конспект відкритого уроку з правознавства для 9 класу "Суд історії"/ І. М. Кириченко, В. І. Cкороход. Українська мова. 11 клас. Узагальнення вивченого про складне речення/ Л. І. Коткова. Наш земляк Михайло Булгаков (з досвіду ознайомлення учнів із життям та творчістю письменника)/ Л. О. Левіна. Пісенна творчість українських письменників (план-конспект уроку)/ Т. В. Федорченко. Поезія, проза, переклади ; Ніжинські повісті/ С. І. Лозінська. Сонячні казки ; Ніжинські казкарі ; Коли у сонечка день народження/ О. С. Роляк. Хто рахує янголів?/ О. С. Роляк.
Примірники :ВІТКЗ(1)
Вільні : ВІТКЗ(1)Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация)
Знайти схожі

6.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 371(05)/Н 34
Назва : Наш український дім [Електронний ресурс] : науково-популярний часопис для вчителів України та діаспори. № 1/2011
Вихідні дані : Ніжин: ПП Лисенко М. М., 2011
Кільк.характеристики :94 с
Колективи : Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя, Центр гуманітарної співпраці з українською діаспорою
Форма і об'єм ресурсу: Электрон. текстовые дан.
Примітки : Загл. с титул. экрана. - Электрон. версия печ. публикации
Ціна : Б.ц.
ББК : 74я5
Предметні рубрики (Галузі знань): Викладання української літератури в школі
Виховні заходи в школі-- українська мова
Зміст : Засуджений до розстрілу/ О. Г. Астаф’єв. Українська хата радості за Софією Русовою/ О. Примушко. Гоголь і апостол Павло/ Р. -Д. Кайль. Діалектна мікросистема української мови і сучасність/ В. Пащенко. Конспект відкритого уроку з української мови для 10 класу/ І. М. Кириченко, В. І. Калитка. Гендерна картина світу символічної поезії Павла Тичини/ Т. І. Бутурлим. Тренінг - форма навчання, що зберігає та зміцнює здоров’я школярів/ Н. П. Федорченко. План-конспект виховного заходу "Життя моє - обірвана струна"/ Т. В. Федорченко. Ніжинські повісті/ С. Лозінська.
Примірники :ВІТКЗ(1)
Вільні : ВІТКЗ(1)Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация)
Знайти схожі

7.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 15/Н 34
Назва : Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки [Електронний ресурс] : Науковий журнал. № 7
Вихідні дані : Ніжин: НДУ ім. М. Гоголя, 2012
Кільк.характеристики :258 с
Колективи : Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Серія: Наукові видання Ніжинської вищої школи
Форма і об'єм ресурсу: Электрон. текстовые дан.
Примітки : Літ. в кінці кожної статті. - Загл. с титул. экрана. - Электрон. версия печ. публикации
Ціна : 60.08 грн.
ДРНТІ : 15.81.21
ББК : 88я5 + 74я5
Предметні рубрики (Галузі знань): Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності
Якість освіти
Підготовка майбутніх вчителів початкової школи
Підготовка майбутніх вчителів української мови та літератури
Виховання-- школи-інтернати
Інклюзивна освіта
Управління ВНЗ
Соціальний педагог-- Професійна діяльність
Науково-дослідна діяльність студентів
Викладання української літератури в школі
Урок української літератури
Викладання української мови в школі
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): українські літературознавці--вчені-методисти
Зміст : МЕТОДОЛОГІЯ І ТЕОРІЯ ПЕДАГОГІКИ ; Теоретичні аспекти формування готовності юнаків шкіл-інтернатів до виконання ролі сім’янина/ А. І. Грітчина. Сутність професійної комунікації у педагогічній освіті/ К. А. Дмитренко. Готовність педагога до інклюзивної освіти/ Н. Б. Зброєва. Відповідальне ставлення до здоров’я як педагогічна проблема/ Є. І. Коваленко. Постпенітенціарний соціальний супровід неповнолітніх/ В. В. Коваль. Основні підходи до інтерпретації креативності в зарубіжних дослідженнях/ Л. М. Мороз. Проблема якості освіти у вищих педагогічних навчальних закладах України/ Л. О. Петриченко. Мотивація дошкільного працівника як основа заохочення до самовдосконалення/ Л. М. Притуляк. Сучасні проблеми у підлітковому середовищі та їх вплив на вживання психоактивних речовин/ О. Є. Суєтіна. Генезис класичних функцій управління в сучасному педагогічному ВНЗ/ А. А. Харківська. Нормативно-правовий аспект проблеми заохочення дошкільних працівників до самовдосконалення в Україні/ А. І. Чаговець. МЕТОДИКА НАВЧАННЯ І ВИХОВАННЯ ; Аналіз існуючих методик навчання комп’ютерних технічних засобів навчання студентів педагогічних університетів та визначення проблеми дослідження/ О. С. Білєр. Психологічний підхід дослідження усного мовлення у дітей з дизартріями/ А. А. В. Голуб. Виховання толерантності у підлітків у контексті формування превентивного виховного середовища загальноосвітнього навчального закладу/ В. Б. Нечерда. Особливості формування комунікативної компетентності молодших школярів шкіл-інтернатів/ А. С. Толкачова. БУГАЙКІВСЬКІ ЧИТАННЯ ; Театральні зустрічі як ефективний засіб розвитку ключових компетентностей студентів педагогічних коледжів/ Т. В. Бабійчук. Філологічний аналіз художнього тексту як необхідний різновид науково-навчальної діяльності у системі шкільної освіти/ Т. П. Беценко. Реалізація принципу перспективності й наступності у виробленні текстотвірних умінь (говоріння) учнів 5-9 класів на уроках української мови/ О. П. Божко. Вивчення перехідних процесів у лексико-граматичних розрядах прикметників/ В. М. Бойко, Л. Б. Давиденко. Використання біографічної схеми під час вивчення образів-персонажів у школі/ Ю. І. Бондаренко. Культурологічний принцип вивчення української літератури в основній школі/ В. О. Братко. Прихований навчальний план програм із української літератури для старших класів загальноосвітньої школи/ Т. І. Бутурлим. Джерела та визначальні спрямування у пошуках змісту нових форм і методів роботи вчителя української літератури/ О. І. Вертій. Теоретичне обгрунтування методики монографічного вивчення літератури в науковій спадщині Т. Ф. і Ф. Ф. Бугайків/ А. О. Вітченко, А. Ю. Вітченко. Роль методу проектів у фаховій підготовці майбутніх учителів української мови/ Н. М. Голуб, Л. І. Проценко. Формування мовленнєвої компетентності майбутніх вихователів у процесі викладання української мови за професійним спрямуванням/ Л. О. Дворецька. Вивчення літератури соцреалізму в старших класах профільної школи/ М. С. Довіна. Консультації як форма вивчення літератури у виші/ С. О. Жила. Збагачення мовлення учнів 5-7 класів лексикою з національно-культурним компонентом/ Т. М. Левченко. Прес-конференція як організаційна форма вивчення української літератури у ВНЗ/ О. О. Лілік. Комунікативні завдання з української мови та літературного читання на сторінках періодичних видань для дітей молодшого шкільного віку/ О. М. Марущак. Літературознавча проблема вивчення поняття "позасюжетні елементи" на уроках української літератури в старших класах/ О. В. Міщенко. Особливості вивчення творчості Ф. Стендаля на засадах культурологічного підходу/ О. О. Покатилова. Вивчення дієслів недоконаного виду у вищих навчальних закладах/ Т. В. Чубань. Система мультимедійних вправ на уроках української мови в 3-4 класах/ О. В. Чупріна. Формування загальнокультурної компетентності учнів на факультативних заняттях в основній школі/ З. О. Шевченко. Методична спадщина Т. Ф. та Ф. Ф. Бугайків і сучасний урок літератури/ В. І. Шуляр. ПРОФЕСІЙНА ПІДГОТОВКА ; Актуальні проблеми професійної підготовки студентів творчих спеціальностей педагогічних ВНЗ: принципи удосконалення освітньо-професійної програми/ В. М. Бескорса. Педагогічні умови формування соціальної відповідальності майбутнього вчителя/ О. М. Кочерга. Модель комунікації в організаційній діяльності соціального педагога загальноосвітнього навчального закладу/ Т. С. Острянко. Підготовка компетентних фахівців в області інформаційних технологій - соціальне замовлення, обумовлене інформатизацією сучасного суспільства/ Т. В. Отрошко. Модель формування спеціаліста технічної галузі/ А. В. Саркісова. Теоретичні засади технології формування критичного мислення майбутніх учителів початкової школи/ Л. І. Ткаченко. Науково-дослідницька діяльність студентів - передумова випереджувального саморозвитку фахівця/ І. В. Фролова. Вплив навчального процесу на рівень підготовки майбутніх учителів фізико-математичних спеціальностей до застосування комп’ютерної графіки/ Г. І. Швецова. ВІТЧИЗНЯНИЙ І ЗАРУБІЖНИЙ ДОСВІД ; Непересічна постать визначного педагога і вченого-хіміка в історії розвитку кафедри хімії Гоголівського вишу/ Н. І. Лукашова. Заохочення кадрів дошкільного профілю в історії вітчизняної педагогічної думки (друга половина XIX- початок XX ст.) - ступінь дослідження прблеми/ В. В. Яценко.
Примірники :ВІТКЗ(1)
Вільні : ВІТКЗ(1)Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация)
Знайти схожі

8.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 371(05)/Н 37
Назва : Наш український дім [Електронний ресурс] : науково-популярний часопис для вчителів України та діаспори. № 2/2013
Вихідні дані : Ніжин: ПП Лисенко М. М., 2013
Кільк.характеристики :111 с
Колективи : Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя, Центр гуманітарної співпраці з українською діаспорою
Форма і об'єм ресурсу: Электрон. текстовые дан.
Примітки : Загл. с титул. экрана. - Электрон. версия печ. публикации. - Видання для читання є тільки в електронному вигляді
Ціна : Б.ц.
ББК : 74я5
Предметні рубрики (Галузі знань): Викладання української мови в школі
Викладання української літератури в школі
Зміст : УКРАЇНОЗНАВСТВО ; Тарас Шевченко і Чернігівщина/ Г. Я. Неділько. Україна, Сибір і Далекий Схід у творчості Івана Багряного та Василя Стуса/ Н. М. Сквіра. НАУКОВІ РОЗВІДКИ ; Проблеми та особливості створення мережі місцевих музеїв на Північному Лівобережжі (1917–1937 роки)/ Н. М. Дмитренко. Міжнародне визнання українця з Сибіру/ Е. І. Черняк. МЕТОДИЧНІ МАТЕРІАЛИ ; Розмовляємо й читаємо українською/ С. П. Лукач. Формування мовленнєвих компетентностей учнів на уроках української мови під час роботи над навчальним текстом/ Н. І. Бойко, Л. В. Клепак. Проблема навчання рідною мовою у поглядах Бориса Дмитровича Грінченка/ Н. М. Демченко. Сценарій вечора пам’яті, присвячений жертвам голодомору 1932–1933 рр. "І мертвим і живим, і ненародженим..."/ О. В. Булах. Короленко В. Г. Сліпий музикант/ Л. О. Левіна, А. Плесницька. ПОЕЗІЯ, ПРОЗА, ПЕРЕКЛАДИ ; Німецький переклад "Кобзаря". Післямова/ А. Курелла. Московська "Когорта"/ О. Марченко.
Примірники :ВІТКЗ(1)
Вільні : ВІТКЗ(1)Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация)
Знайти схожі

 
Статистика
за 16.07.2024
Кількість запитів 100265
Кількість відвідувачів 755
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя