Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронна бібліотека НДУ ім. Миколи Гоголя- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя (540)Рідкісна книга (2)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>S=Кафедра педагогіки<.>
Загальна кількість знайдених документів : 40
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-20   21-30   31-40  
1.
364(477+438)
А 43


   
    Актуальні соціальні проблеми України і Польщі: соціально-педагогічний аспект [Электронный ресурс] = Аktualne problemy społeczne Ukrainy i Polski. Aspekt socjopedagogiczny / Ніжинський державний педагогічний університет імені Миколи Гоголя, Вища державна професійна школа у Хелмі ; ред.: Г. Бейгер, О. В. Лісовець, С. О. Борисюк. - Электрон. текстовые дан. - Ніжин : НДПУ ім. М. Гоголя, 2019. - 376 с. - Загл. с титул. экрана. - титульна сторінка та текст укр. та польською мовами. - Б. ц.
УДК
Рубрики: Кафедра педагогіки
   Соціальна педагогіка

Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация)

Дод.точки доступу:
Бейгер, Галина \ред.\; Лісовець, Олег Васильович \ред.\; Борисюк, Світлана Олексіївна \ред.\; Ніжинський державний педагогічний університет імені Миколи Гоголя; Вища державна професійна школа у Хелмі
Примірників всього: 1
ВІТКЗ (1)
Свободны: ВІТКЗ (1)
Знайти схожі

2.
378:37.013.74(075.8)
В 55


   
    Вища освіта [Электронный ресурс] : хрестоматія з педагогічної компаративістики / Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя ; уклад. Н. М. Демченко. - Электрон. текстовые дан. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2018. - 416 с. - Загл. с титул. экрана. - Б. ц.
УДК
Рубрики: Кафедра педагогіки
   Вища освіта

Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация)

Дод.точки доступу:
Демченко, Наталія Михайлівна \сост.\; Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Примірників всього: 1
ВІТКЗ (1)
Свободны: ВІТКЗ (1)
Знайти схожі

3.
371.133
В 85


   
    Вступ до спеціальності [Электронный ресурс] : методичні рекомендації для студентів спеціальності 231 "Соціальна робота" / А. І. Конончук, Т. В. Зінченко ; ред. А. І. Конончук ; Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя. - Электрон. текстовые дан. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2018. - 165 с. - Загл. с титул. экрана. - Б. ц.
УДК
Рубрики: Кафедра педагогіки
Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация)

Дод.точки доступу:
Конончук, Антоніна Іванівна; Зінченко, Тетяна Василівна; Конончук, Антоніна Іванівна \ред.\; Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Примірників всього: 1
ВІТКЗ (1)
Свободны: ВІТКЗ (1)
Знайти схожі

4.
378.17(075.8)
З-71


   
    Знаки питання в історії України: про що мріяли, що маємо, на що надіємося? [Электронный ресурс] : матеріали ХІ Міжнародної наукової конференції, приуроченої до 25-річчя незалежності України та 150-річчя Михайла Грушевського (28-29 вересня 2016 р., м. Ніжин) / Міністерство освіти і науки України, Інститут Української археографії та джерелознавства ім. М. С. Грушевського, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя, Ніжинська міська рада, Барановицький державний університет, Телавський державний університет імені Я. Гогебашвілі (Грузія), Люблінський католицький університет Івана Павла ІІ, Вища школа в Хелмі, Жезказганський університет імені О. А. Байконурова ; уклад. О. П. Кривобок. - Электрон. текстовые дан. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2016. - 100 с. - Загл. с титул. экрана. - Б. ц.
УДК
Рубрики: Кафедра соціальної педагогіки та соціальної роботи
   Кафедра педагогіки

Кл.слова (ненормовані):
вожатий у таборі
Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация)

Дод.точки доступу:
Кривобок, Олександр Павлович \сост.\; Міністерство освіти і науки УкраїниІнститут Української археографії та джерелознавства ім. М. С. Грушевського; Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя; Ніжинська міська рада; Барановицький державний університет; Телавський державний університет імені Я. Гогебашвілі (Грузія); Люблінський католицький університет Івана Павла ІІ; Вища школа в Хелмі; Жезказганський університет імені О. А. Байконурова
Примірників всього: 1
ВІТКЗ (1)
Свободны: ВІТКЗ (1)
Знайти схожі

5.
378.147
П 30


    Петрик, Олена Михайлівна.
    Методичні рекомендації для проходження практик зі спеціальності 035.03 слов’янські мови та літератури (переклад включно) [Электронный ресурс] / О. М. Петрик ; Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя. - Электрон. текстовые дан. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2018. - 88 с. - Загл. с титул. экрана. - Б. ц.
УДК
Рубрики: Кафедра педагогіки
Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация)

Дод.точки доступу:
Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Примірників всього: 1
ВІТКЗ (1)
Свободны: ВІТКЗ (1)
Знайти схожі

6.
159.9(05)"540.3"
Н 34


   
    Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки [Текст] : науковий журнал. № 1. ІV мистецько-педагогічні читання пам’яті професора О. Я. Ростовського "Мистецька освіта України: трансформація вітчизняного досвіду в європейський простір" / Міністерство освіти і науки України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя ; за заг. ред. Т. М. Турчин. - Электрон. текстовые дан. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2020. - 167 с. - (Наукові видання Ніжинської вищої школи). - Загл. с титул. экрана. - Літ. в кінці кожної статті. - Б. ц.
Переклад назви: Research Notes [Naukovi Zapysky] Nizhyn Mykola Gogol State University
    Зміст:
МЕТОДОЛОГІЯ І ТЕОРІЯ ПЕДАГОГІКИ
Дворник, Ю. Ф. Формування творчої активності молодших школярів як психолого-педагогічна проблема / Ю. Ф. Дворник. - С .10-17
Грисюк, О. М. Зміст та структура інтегрованої компетентності здобувачів позашкільної спеціалізованої початкової мистецької освіти / О. М. Грисюк. - С .18-23
Злотницький, Є. О. Про загальнонауковий зміст поняття жанрово-стильової компетентності майбутніх учителів мистецтва / Є. О. Злотницький. - С .24-30
Ревенчук, В. В. Формування музично-виконавського досвіду студента як педагогічна проблема / В. В. Ревенчук. - С .31-36
Шевчук, М. О. Управління процесом формування культури проєктної діяльності учнів загальноосвітньої школи / М. О. Шевчук. - С .37-46
МЕТОДИКА НАВЧАННЯ І ВИХОВАННЯ
Гусейнова, Л. В. Педагогічні проблеми удосконалення функціональної мобільності ігрового апарату піаніста / Л. В. Гусейнова. - С .47-52
Дяченко, Т. О. Формування інтересу до вокально-хорової діяльності / Т. О. Дяченко, Л. В. Костенко. - С .53-60
Коваль, О. В. Педагогічні умови формування інтересу школярів до музичної діяльності / О. В. Коваль. - С .61-68
Раструба, Т. В. Особистісно орієнтовані технології як інноваційний інструмент навчання студентів мистецьких факультетів / Т. В. Раструба. - С .69-73
Ростовська, І. О. Формування мотивації музичної діяльності у процесі інструментально-виконавської підготовки / І. О. Ростовська. - С .74-79
Тимакова, Ю. С. Стан сценічного хвилювання студентів-співаків у процесі виконання навчального репертуару та його причини / Ю. С. Тимакова. - С .80-85
Чабан-Чайка, С. В. Урок музичного мистецтва – основна форма музичної освіти учнів загальноосвітніх шкіл / С. В. Чабан-Чайка. - С .86-91
ПРОФЕСІЙНА ПІДГОТОВКА
Качуринець, Л. В. До питання вибору репертуару у фаховій підготовці диригента / Л. В. Качуринець. - С .92-99
Максименко, В. І. Творча самореалізація студентів-хореографів у процесі фахової підготовки / В. І. Максименко. - С .100-108
Павленко, О. М. Формування творчої компетентності майбутнього вчителя музичного мистецтва у процесі фахової підготовки / О. М. Павленко. - С .109-115
Пархоменко, О. М. Формування художньо-образного сприймання хореографічної композиції у процесі балетмейстерської підготовки майбутніх учителів хореографії / О. М. Пархоменко. - С .116-121
Ростовська, Ю. О. Формування ціннісних орієнтацій майбутніх педагогів-хореографів у процесі методичної підготовки / Ю. О. Ростовська. - С .122-128
Спіліоті, О. В. Накопичення досвіду, знань, музично-аналітичних умінь у процесі фахової підготовки студентів / О. В. Спіліоті : 129-134
ВІТЧИЗНЯНИЙ І ЗАРУБІЖНИЙ ДОСВІД
Горбенко, С. С. Ідеї українських педагогів ІІ пол. ХХ – поч. ХХІ ст. у контексті гуманістичних орієнтирів мистецького навчання і виховання / С. С. Горбенко. - С .135-141
Кавунник, О. А. Культуротворчість Наталії Даньшиної – педагога-вокалістки Ніжинської вищої школи / О. А. Кавунник. - С .142-148
Ляшенко, Т. В. Драматичні сторінки музичної культури Чернігівщини 30-х років XX століття / Т. В. Ляшенко. - С .149-153
Мартинюк, А. К. Феномен диригентського мистецтва і педагогіки у науковому дискурсі академіка В. І. Рожка / А. К. Мартинюк. - С .154-159
Щербініна, О. М. Проблема фортепіанної підготовки китайських студентів у сучасному науково-педагогічному дискурсі / О. М. Щербініна. - С .160-165
УДК
Рубрики: Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя--наукові праці викладачів
   Кафедра психології

   Кафедра педагогіки

Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация)

Дод.точки доступу:
Турчин, Тамара Миколаївна \ред.\; Міністерство освіти і науки УкраїниНіжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Примірників всього: 1
ВІТКЗ (1)
Свободны: ВІТКЗ (1)
Знайти схожі

7.
   159.9(06)
   Н 34


   
    Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки [Электронный ресурс] : Науковий журнал. № 1. II мистецько-педагогічні читання пам’яті професора О. Я. Ростовського "Мистецька освіта України: проблеми теорії і практики" / Міністерство освіти і науки України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя ; Гол. ред. Є. І. Коваленко. - Электрон. текстовые дан. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2018. - 163 с. - (Наукові видання Ніжинської вищої школи). - Загл. с титул. экрана. - Электрон. версия печ. публикации . - Літ. в кінці кожної статті. - ISBN 2522-1736 : 142.29 грн.
    Зміст:
МЕТОДОЛОГІЯ І ТЕОРІЯ ПЕДАГОГІКИ
Вергунова, Валерія Сергіївна. Зміст та структура досвіду ціннісного ставлення до музичного мистецтва / В. С. Вергунова : 12
Грисюк, Олена Миколаївна. Методологічні засади підготовки майбутніх педагогічних працівників для виховної роботи в сучасній українській школі / О. М. Грисюк. - С .12-20
Гусейнова, Лариса Василівна. Структурно-функціональні компоненти дидактичної моделі процесу формування готовності до інстументально-виконавської діяльності / Л. В. Гусейнова. - С .20-26
Коваль, Олена Віталіївна. Формування музичних здібностей школярів: психолого-педагогічний аспект / О. В. Коваль. - С .26-33
Магда, Поліна Миколаївна. Формування ціннісних орієнтацій майбутнього вчителя музики як педагогічний феномен / П. М. Магда. - С .33-38
Пархоменко, Олександр Миколайович. До проблеми балетмейстерської підготовки майбутніх учителів хореографії у системі вищої мистецької освіти / О. М. Пархоменко. - С .38-43
Прищепа, Олена Петрівна. Підготовка майбутніх учителів початкової школи до музично-освітньої діяльності: теоретичний аспект / О. П. Прищепа. - С .43-48
Раструба, Тетяна Віталіївна. Взаємозв’язок закономірностей і принципів особистісно орієнтованого музичного навчання та виховання учнів / Т. В. Раструба. - С .46-55
Ревенчук, Валентина Василівна. Теоретико-методологічні основи організації музично-освітнього процесу в мистецьких школах хореографічного спрямування / В. В. Ревенчук. - С .55-60
Сливко, Світлана Анатоліївна. Методична модель розвитку музично-слухової уваги студентів мистецьких спеціальностей / С. А. Сливко. - С .60-67
Спіліоті, Олена Володимирівна. Критерії сформованості музично-інтонаційного мислення студентів / О. В. Спіліоті. - С .67-74
Чень, Цзяньїн. Комунікативний потенціал вокально-ансамблевої діяльності студентів / Цзяньїн Чень. - С .74-80
Чжан, Їн. Теоретичний аналіз етнонаціонального виконавського стилю майбутніх учителів музики і хореографії / Їн Чжан. - С .80-85
Щербініна, Ольга Миколаївна. Професійна діяльність музиканта-педагога: сучасні вимоги та критерії оцінювання / О. М. Щербініна. - С .85-90
МЕТОДИКА НАВЧАННЯ І ВИХОВАННЯ
Дворник, Юрій Федосійович. Програмно-технічне забезпечення музично-творчої діяльності майбутніх учителів музичного мистецтва як умова формування фахових умінь / Ю. Ф. Дворник. - С .90-95
Дорошенко, Тетяна Володимирівна. Активізація процесів саморегуляції майбутніх учителів музичного мистецтва як умова розвитку емоційної компетентності / Т. В. Дорошенко. - С .95-102
Ду, Цзілун. Забезпечення розвивально-виховного впливу занять естрадним співом учнів молодшого шкільного віку / Цзілун Ду. - С .102-109
Михаськова, Марина Анатоліївна. Застосування інтерактивних методів навчання в індивідуально-дослідних навчальних завданнях у роцесі підготовки майбутніх учителів музичного мистецтва / М. А. Михаськова. - С .109-114
Ростовська, Юлія Олександрівна. Використання інноваційних освітніх технологій у процесі формування педагогічних переконань майбутніх учителів хореографії / Ю. О. Ростовська. - С .114-121
ПРОФЕСІЙНА ПЕДАГОГІКА
Лі, Аньань. Оволодіння студентів навичками інтерпретації музичних творів у процесі їх підготовки до музично-просвітницької діяльності / Аньань Лі. - С .121-127
Лоу, Яньхуа. Підготовка іноземних магістрів до аутентично-стильового виконання вокальних творів інокультурного походження / Яньхуа Лоу. - С .127-133
Ростовська, Ірина Олександрівна. Формування прийомів цілеутворення у процесі самостійної інстурментально-виконавської підготовки майбутнього вчителя музичного мистецтва / І. О. Ростовська. - С .133-137
Скорик, Тамара Володимирівна. Педагогічні умови формування готовності майбутнього вчителя музичного мистецтва до розвитку комунікативної компетентності учнів / Т. В. Скорик, К. С. Дорошенко. - С .137-142
Степанов, Володимир Андрійович. Інформаційний етап навчання майбутніх учителів музики мультимедійного аранжування / В. А. Степанов. - С .142-148
Сунь Сінь. Педагогічні умови формування умінь саморегуляції музично-виконавських дій майбутніх учителів музики / Сунь Сінь. - С .148-153
ВІТЧИЗНЯНИЙ І ЗАРУБІЖНИЙ ДОСВІД
Бьокштайнер, Тетяна Анатоліївна. Специфіка організації самодіяльних хорів у сучасній Австрії / Т. А. Бьокштайнер. - С .154-161
ДРНТІ
УДК
Рубрики: Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя--наукові праці викладачів
   Кафедра психології

   Кафедра педагогіки

Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация)

Дод.точки доступу:
Коваленко, Євгенія Іванівна \ред.\; Міністерство освіти і науки УкраїниНіжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Примірників всього: 1
ВІТКЗ (1)
Свободны: ВІТКЗ (1)
Знайти схожі

8.
   159.9(06)
   Н 34


   
    Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки [Электронный ресурс] : Науковий журнал. № 2 / Міністерство освіти і науки України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя ; Гол. ред. Є. І. Коваленко. - Электрон. текстовые дан. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2018. - 138 с. - (Наукові видання Ніжинської вищої школи). - Загл. с титул. экрана. - Электрон. версия печ. публикации . - Літ. в кінці кожної статті. - ISSN 2522-1736. - Б. ц.
    Зміст:
МЕТОДОЛОГІЯ І ТЕОРІЯ ПЕДАГОГІКИ
Долматова, Марина Петрівна. Педагогічна модель процесу формування естетичного досвіду майбутніх учителів-філологів засобами іноземної мови / М. П. Долматова. - С .6-12
Дубровська, Лариса Олександрівна. Теоретичні засади громадянсько-патріотичного виховання молодих школярів / Л. О. Дубровська, О. О. Дешко. - С .12-17
Дубровська, Лариса Олександрівна. Психолого-педагогічні особливості читацьких інтересів молодших школярів / Л. О. Дубровська, В. Л. Дубровський, В. С. Король. - С .17-23
Киричок, Інна Іванівна. Організація, аналіз та оцінка результатів дослідно-експериментального перевірки формування готовності до самопрезентаційної діяльності майбутніх керівників загальноосвітніх навчальних закладів / І. І. Киричок, Г. О. Дробченко. - С .23-33
Кот, Юлія Володимирівна. Екологічне виховання учнів початкових класів загальноосвітньої школи: педагогічна проблема та шляхи її вирішення / Ю. В. Кот [и др.]. - С .33-40
Інші автори: Кот І. В., Білоусова Н. В., Долматова М. П.
Лісовець, Олег Васильович. Критеріально-рівнева характеристика сформованості соціально-правової компетентності майбутніх соціальних працівників / О. В. Лісовець. - С .40-46
Мицик, Г. М. Ганна Михайлівна Державна політика у сфері підготовки фахівців для роботи у селі на прикладі вчителя-логопеда закладу дошкільної освіти / Г. М. Ганна Михайлівна Мицик. - С .46-53
Новгородська, Юлія Григорівна. Діагностика стану сформованості професійної відповідальності у майбутніх менеджерів / Ю. Г. Новгородська. - С .53-60
Падун, Ніна Олексіївна. Гуманізація управління загальноосвітнім навчальним закладом як основна мета розвитку особистості / Н. О. Падун, Ю. О. Даруга. - С .60-65
Скребець, Дарина Миколаївна. Сім’я як основа розвитку особистості / Д. М. Скребець, М. О. Дяченко, Н. В. Білоусова. - С .65-69
Чжоу, Геян. Аналіз художньої комунікації у понятійному вимірі / Геян Чжоу. - С .69-74
Шевчук, Марина Олександрівна. Критерії, показники та рівні формування професійної компетентності майбутніх вчителів / М. О. Шевчук. - С .74-80
МЕТОДИКА НАВЧАННЯ І ВИХОВАННЯ
Біденко, Лариса Валентинівна. Змішане навчання як нова форма організації мовної підготовки іноземних студентів-нефілологів / Л. В. Біденко, Г. І. Кисельова. - С .80-85
Дегтярьова, Тетяна Олегівна. Використання ігрового методу в процесі навчання української мови як іноземної / Т. О. Дегтярьова, О. М. Скварча. - С .85-90
Дубровський, Валерій Леонідович. Технологія організації і проведення дидактичної гри на уроках математики у початковій школі / В. Л. Дубровський. - С .90-95
Ілясова, Юлія Станіславівна. Застосування контекстного навчання у вивченні фахових дисциплін у медичних освітніх закладах / Ю. С. Ілясова. - С .95-101
Коньок, Ольга Петрівна. Формування країнознавчої компетентності на заняттях з української мови як іноземної / О. П. Коньок, А. В. Шевцова. - С .101-106
Сидоренко, Юлія Олександрівна. Загальнодидактичні та методико-літературні принципи вивчення літературних творів з міфологічною образністю у старших класах загальноосвітньої школи / Ю. О. Сидоренко. - С .106-113
ПРОФЕСІЙНА ПЕДАГОГІКА
Фольварочний, Ігор Васильович. Підготовка майбутніх фахівців до розвитку громадянського суспільства / І. В. Фольварочний. - С .113-119
ВІТЧИЗНЯНИЙ І ЗАРУБІЖНИЙ ДОСВІД
Бовт, Альона Юріївна. Театрально-драматичне мистецтво як засіб формування естетичної культури дітей в школах Канади / А. Ю. Бовт. - С .119-125
Бянь, Лулу. Використання інфокомунікаційних технологій у процесі формування культури мовлення китайських студентів у ВНЗ України / Лулу Бянь : 125-131
Кудлай, Оксана Володимирівна. Теорія множинного інтелекту Говарда Гарднера у дидактичному контексті / О. В. Кудлай, А. А. Макарчук, Н. В. Білоусова. - С .131-136
ДРНТІ
УДК
Рубрики: Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя--наукові праці викладачів
   Кафедра психології

   Кафедра педагогіки

Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация)

Дод.точки доступу:
Коваленко, Євгенія Іванівна \ред.\; Долматова, М. П.; Міністерство освіти і науки України; Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Примірників всього: 1
ВІТКЗ (1)
Свободны: ВІТКЗ (1)
Знайти схожі

9.
   159.9(06)
   Н 34


   
    Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки [Текст] : науковий журнал. № 2 / Міністерство освіти і науки України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя ; ред. Т. М. Турчин. - Электрон. текстовые дан. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2019. - 166 с. - (Наукові видання Ніжинської вищої школи). - Загл. с титул. экрана. - Літ. в кінці кожної статті. - Б. ц.
Переклад назви: Research Notes [Naukovi Zapysky] Nizhyn Mykola Gogol State University
    Зміст:
МЕТОДОЛОГІЯ І ТЕОРІЯ ПЕДАГОГІКИ
Бліндар, В. Шкільний фізичний експеримент у сучасних умовах / В. Бліндар, М. Руденко. - С .8-15
Булавенко, С. Д. Соціальна активність учнів: структура, критерії та показники оцінки / С. Д. Булавенко. - С .15-22
Заплішний, І. І. Порівняльний аналіз показників фізичної підготовленості учнів старшої школи (ліцею) та умови їх покращення / І. І. Заплішний, В. В. Боровик. - С .22-28
Кононко, О. Л. Емоційна компетентність майбутнього фахівця дошкільної освіти: суть та умови формування / О. Л. Кононко. - С .28-37
Крaвченкo, O. І. Структура моделі інформаційно-комунікаційної культури майбутніх офіцерів збройних сил України / O. І. Крaвченкo. - С .37-45
Співак, Я. О. Теоретичні засади професійної підготовки соціальних працівників в умовах сьогодення / Я. О. Співак. - С .45-52
МЕТОДИКА НАВЧАННЯ І ВИХОВАННЯ
Бессараб, Н. А. Особливості виховання міжкультурної толерантності у молодших школярів / Н. А. Бессараб. - С .52-59
Василець, О. П. Сторітелінг на уроках української мови / О. П. Василець, Н. В. Білоусова. - С .59-65
Дубровський, В. Л. Група продовженого дня як одна із форм становлення особистості учня у початковій школі / В. Л. Дубровський. - С .65-71
Матвієнко, С. І. Виховання самостійності в старших дошкільників у процесі занять художнім конструюванням / С. І. Матвієнко. - С .71-77
Мойсєєнко, Ю. В. Передумови формування світосприйняття у дітей 5 - 6 років / Ю. В. Мойсєєнко. - С .77-83
Тернопільська, В. І. Особливості формування уявлень про професії у дітей старшого дошкільного віку / В. І. Тернопільська, А. В. Новиченко. - С .83-89
Шевчук, М. О. Педагогічні умови формування технологічної компетентності учнів початкової школи / М. О. Шевчук. - С .89-97
Щерба, Н. С. Практико-орієнтоване навчання іноземної мови старшокласників з ДЦП: можливості реалізації / Н. С. Щерба. - С .97-104
ПРОФЕСІЙНА ПІДГОТОВКА
Бобро, А. А. Готовність майбутнього вчителя початкових класів до роботи в умовах інклюзивного освітнього середовища / А. А. Бобро [и др.]. - С .104-113
Інші автори: Бобро Л. В., Дубровська Л. О., Мовчан В. О.
Гребенюк, Л. В. Педагогічні принципи формування готовності майбутніх офіцерів Збройних сил України до професійної взаємодії в міжнародних операціях з підтримання миру і безпеки / Л. В. Гребенюк. - С .113-120
Гриценко, А. П. Досвід умов формування професійної компетентності майбутніх учителів історії / А. П. Гриценко. - С .120-127
Кірдан, О. П. Організаційно-методичні основи професійної підготовки майбутніх економістів у системі неперервної освіти / О. П. Кірдан. - С .127-133
Новгородська, Ю. Г. Забезпечення позитивної мотивації майбутніх менеджерів до формування професійного іміджу / Ю. Г. Новгородська. - С .133-139
ВІТЧИЗНЯНИЙ І ЗАРУБІЖНИЙ ДОСВІД
Зеленько, О. А. Регіональний гуманітарний (елітний) університет / О. А. Зеленько. - С .139-146
Мовчан, Л. Г. Педагогічна підготовка вчителів іноземних мов для шкіл Швеції / Л. Г. Мовчан. - С .146-153
Нестерова, О. Ю. Особливості наукових досліджень, що торкаються проблематики академічної доброчесності, у Сполучених Штатах Америки та Україні / О. Ю. Нестерова. - С .153-158
Самойленко, О. В. Випускники Ніжинської класичної гімназії – видатні вчені-емігранти / О. В. Самойленко. - С .158-164
ДРНТІ
УДК
Рубрики: Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя--наукові праці викладачів
   Кафедра психології

   Кафедра педагогіки

Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация)

Дод.точки доступу:
Турчин, Тамара Миколаївна \ред.\; Мовчан, В. О.; Міністерство освіти і науки України; Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Примірників всього: 1
ВІТКЗ (1)
Свободны: ВІТКЗ (1)
Знайти схожі

10.
   159.9(06)
   Н 34


   
    Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки [Текст] : науковий журнал. № 1. ІI мистецько-педагогічні читання пам’яті професора О. Я. Ростовського "Мистецька освіта України: проблеми теорії і практики" / Міністерство освіти і науки України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя ; за заг. ред. Т. М. Турчин. - Электрон. текстовые дан. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2019. - 166 с. - (Наукові видання Ніжинської вищої школи). - Загл. с титул. экрана. - Літ. в кінці кожної статті. - Б. ц.
Переклад назви: Research Notes [Naukovi Zapysky] Nizhyn Mykola Gogol State University
    Зміст:
МЕТОДОЛОГІЯ І ТЕОРІЯ ПЕДАГОГІКИ
Гао, Іюань. Зміст та структура інноваційного потенціалу педагогів-музикантів / Іюань Гао. - С .9-15
Гудзь, О. А. Феномен професійної рефлексії в контексті вокальної підготовки майбутніх учителів музики / О. А. Гудзь. - С .15-21
Мамикіна, О. А. Сутність і компонентна структура виконавської майстерності майбутніх учителів музики в процесі навчання естрадного співу / О. А. Мамикіна. - С .21-28
Лоу, Яньхуа. Вокально-орфоепічна культура та діагностика рівнів її сформованості в іноземних магістрантів / Яньхуа Лоу. - С .28-35
Мен, Ян. Діагностика рівня підготовленості китайських студентів магістратури до вокально-викладацької діяльності / Ян Мен. - С .35-42
Остапенко, Н. І. Тенденції розвитку в галузі методичного забезпечення підготовки майбутніх фахівців музичного мистецтва в умовах сучасної педагогічної освіти / Н. І. Остапенко. - С .42-48
Раструба, Т. В. Педагогічні умови підготовленості вчителя до особистісно орієнтованої музичної освіти учнів / Т. В. Раструба. - С .48-55
Ревенчук, В. В. Музично-виконавська майстерність учнів як педагогічна проблема / В. В. Ревенчук. - С .55-62
Ростовська, І. О. Теоретичні основи формування мотивації інструментально-виконавської діяльності майбутнього вчителя музичного мистецтва в процесі фахової підготовки / І. О. Ростовська. - С .62-68
Чайка, С. В. Українська народна музична творчість як головний чинник формування інтересу студентів до занять в ансамблі бандуристів / С. В. Чайка. - С .68-75
Чжан, Цзянань. Педагогічні умови формування світоглядної культури майбутнього вчителя музики / Цзянань Чжан. - С .75-82
Чжоу, Лянлян. Сучасні напрямки формування творчої індивідуальності майбутнього педагога-музиканта в умовах фортепіанного навчання / Лянлян Чжоу. - С .82-90
Чжу, Юньжуй. Просвітницька спрямованість вокальної підготовки майбутнього вчителя музичного мистецтва / Юньжуй Чжу : 90-96
МЕТОДИКА НАВЧАННЯ І ВИХОВАННЯ
Ашихміна, Н. В. Методика формування фахової компетентності майбутніх учителів музичного мистецтва / Н. В. Ашихміна. - С .96-103
Вергунова, В. С. Організація спільної діяльності викладачів та студентів у процесі підготовки мистецько-творчих проектів / В. С. Вергунова. - С .103-109
Гао, Юань. Педагогічні умови розвитку емоційного інтелекту майбутніх учителів музичного мистецтва / Юань Гао. - С .109-116
Клюєва, С. Д. Естетика хореографії в підготовці майбутніх учителів мистецтва / С. Д. Клюєва. - С .116-123
Ян, Сяохан. Пропедевтика типових помилок у професійній діяльності майбутніх викладачів вокалу / Сяохан Ян. - С .123-129
ПРОФЕСІЙНА ПІДГОТОВКА
Горожанкіна, О. Ю. Формування моральної культури майбутніх учителів хореографії в контексті Нової української школи / О. Ю. Горожанкіна. - С .129-139
Кабур, Л. М. Проблема професійної мобільності майбутнього вчителя музики в процесі інструментальної підготовки / Л. М. Кабур. - С .139-144
Мамикіна, А. І. До проблеми формування самоконтролю майбутніх учителів музичного мистецтва в процесі фортепіанної підготовки / А. І. Мамикіна. - С .144-150
Ростовська, Ю. О. Професійна підготовка майбутніх учителів хореографії у контексті формування їх педагогічних переконань / Ю. О. Ростовська. - С .150-157
ВІТЧИЗНЯНИЙ І ЗАРУБІЖНИЙ ДОСВІД
Ляшенко, Т. В. Забуті сторінки історії Чернігівщини 20-х років ХХ століття / Т. В. Ляшенко. - С .157-163
ДРНТІ
УДК
Рубрики: Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя--наукові праці викладачів
   Кафедра психології

   Кафедра педагогіки

Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация)

Дод.точки доступу:
Турчин, Тамара Миколаївна \ред.\; Міністерство освіти і науки УкраїниНіжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Примірників всього: 1
ВІТКЗ (1)
Свободны: ВІТКЗ (1)
Знайти схожі

 1-10    11-20   21-30   31-40  
 
Статистика
за 02.06.2024
Кількість запитів 33841
Кількість відвідувачів 1686
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя