Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронна бібліотека НДУ ім. Миколи Гоголя- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя (165)Рідкісна книга (1)
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>S=Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя -- наукові праці викладачів<.>
Загальна кількість знайдених документів : 40
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-20   21-30   31-40  
1.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.9(05)"540.3"/Н 34
Назва : Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки [Електронний ресурс] : науковий журнал. № 1 : ІV мистецько-педагогічні читання пам’яті професора О. Я. Ростовського "Мистецька освіта України: трансформація вітчизняного досвіду в європейський простір"
Вихідні дані : Ніжин: НДУ ім. М. Гоголя, 2020
Кільк.характеристики :167 с
Колективи : Міністерство освіти і науки України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Серія: Наукові видання Ніжинської вищої школи
Форма і об'єм ресурсу: Электрон. текстовые дан.
Примітки : Літ. в кінці кожної статті. - Загл. с титул. экрана
Ціна : Б.ц.
УДК : 159.9(05)"540.3" + 37(05)"540.3"
Предметні рубрики (Галузі знань): Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя-- наукові праці викладачів
Кафедра психології
Кафедра педагогіки
Зміст : МЕТОДОЛОГІЯ І ТЕОРІЯ ПЕДАГОГІКИ ; Формування творчої активності молодших школярів як психолого-педагогічна проблема/ Ю. Ф. Дворник. Зміст та структура інтегрованої компетентності здобувачів позашкільної спеціалізованої початкової мистецької освіти/ О. М. Грисюк. Про загальнонауковий зміст поняття жанрово-стильової компетентності майбутніх учителів мистецтва/ Є. О. Злотницький. Формування музично-виконавського досвіду студента як педагогічна проблема/ В. В. Ревенчук. Управління процесом формування культури проєктної діяльності учнів загальноосвітньої школи/ М. О. Шевчук. МЕТОДИКА НАВЧАННЯ І ВИХОВАННЯ ; Педагогічні проблеми удосконалення функціональної мобільності ігрового апарату піаніста/ Л. В. Гусейнова. Формування інтересу до вокально-хорової діяльності/ Т. О. Дяченко, Л. В. Костенко. Педагогічні умови формування інтересу школярів до музичної діяльності/ О. В. Коваль. Особистісно орієнтовані технології як інноваційний інструмент навчання студентів мистецьких факультетів/ Т. В. Раструба. Формування мотивації музичної діяльності у процесі інструментально-виконавської підготовки/ І. О. Ростовська. Стан сценічного хвилювання студентів-співаків у процесі виконання навчального репертуару та його причини/ Ю. С. Тимакова. Урок музичного мистецтва – основна форма музичної освіти учнів загальноосвітніх шкіл/ С. В. Чабан-Чайка. ПРОФЕСІЙНА ПІДГОТОВКА ; До питання вибору репертуару у фаховій підготовці диригента/ Л. В. Качуринець. Творча самореалізація студентів-хореографів у процесі фахової підготовки/ В. І. Максименко. Формування творчої компетентності майбутнього вчителя музичного мистецтва у процесі фахової підготовки/ О. М. Павленко. Формування художньо-образного сприймання хореографічної композиції у процесі балетмейстерської підготовки майбутніх учителів хореографії/ О. М. Пархоменко. Формування ціннісних орієнтацій майбутніх педагогів-хореографів у процесі методичної підготовки/ Ю. О. Ростовська. Накопичення досвіду, знань, музично-аналітичних умінь у процесі фахової підготовки студентів/ О. В. Спіліоті. ВІТЧИЗНЯНИЙ І ЗАРУБІЖНИЙ ДОСВІД ; Ідеї українських педагогів ІІ пол. ХХ – поч. ХХІ ст. у контексті гуманістичних орієнтирів мистецького навчання і виховання/ С. С. Горбенко. Культуротворчість Наталії Даньшиної – педагога-вокалістки Ніжинської вищої школи/ О. А. Кавунник. Драматичні сторінки музичної культури Чернігівщини 30-х років XX століття/ Т. В. Ляшенко. Феномен диригентського мистецтва і педагогіки у науковому дискурсі академіка В. І. Рожка/ А. К. Мартинюк. Проблема фортепіанної підготовки китайських студентів у сучасному науково-педагогічному дискурсі/ О. М. Щербініна.
Примірники :ВІТКЗ(1)
Вільні : ВІТКЗ(1)Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация)
Знайти схожі

2.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.9(05)"540.3"/Н 34
Назва : Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки [Електронний ресурс] : науковий журнал. № 3
Вихідні дані : Ніжин: НДУ ім. М. Гоголя, 2020
Кільк.характеристики :157 с
Колективи : Міністерство освіти і науки України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Серія: Наукові видання Ніжинської вищої школи
Форма і об'єм ресурсу: Электрон. текстовые дан.
Примітки : Літ. в кінці кожної статті. - Загл. с титул. экрана
Ціна : Б.ц.
ДРНТІ : 15.81.21
УДК : 159.9(05)"540.3" + 37(05)"540.3"
Предметні рубрики (Галузі знань): Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя-- наукові праці викладачів
Кафедра психології
Кафедра педагогіки
Зміст : МЕТОДОЛОГІЯ І ТЕОРІЯ ПЕДАГОГІКИ ; Індивідуальний досвід майбутніх фахівців дошкільної освіти: суть, актуалізація та умови розвитку/ О. Л. Кононко. Проблема формування інтелектуальної готовності до школи дітей шостого-сьомого року життя/ О. П. Пісоцький, А. М. Калюжна. МЕТОДИКА НАВЧАННЯ І ВИХОВАННЯ ; Літературне навчання в "зоні найближчого розвитку"/ Ю. І. Бондаренко. Урахування вікових та індивідуальних особливостей учнів у процесі вибору методів інтерактивного навчання на уроках математики у початкових класах/ Л. О. Дубровська, В. Л. Дубровський, В. В. Козак. Колокація як мінімальна одиниця побудови словникового запасу в процесі вивчення англійської мови/ Т. В. Желобицька. Рухливі ігри як засіб адаптивної фізичної культури для дітей з порушеннями опорно-рухового апарату та інтелекту/ А. Б. Заплатинська, Л. А. Шевчук. Профілактика булінгу в шкільному середовищі/ І. С. Киричук, І. С. Турчина, Ю. М. Лимар. Методика викладання дисципліни "Технологія виробництва молока та яловичини"/ І. В. Ковальчук [и др.]. Подія як структурна одиниця усвідомлення відхиленої життєвої альтернативи/ О. І. Михайлова. Виховання у дітей дошкільного віку основ моральної культури/ О. П. Пісоцький, Л. М. Пісоцька. Організація експериментальної діяльності дітей дошкільного віку/ А. В. Сазонова. Арт-терапія у психолого-педагогічній реабілітації дітей молодшого шкільного віку з дитячим церебральним паралічем/ Т. В. Черненко, А. О. Цимбалюк. ПРОФЕСІЙНА ПІДГОТОВКА ; Професіоналізм та наративна компетентність майбутніх практичних психологів/ Т. Г. Здоровець. Педагогічне проєктування як інноваційна технологія експериментально-методичної підготовки майбутніх учителів хімії у закладі вищої освіти/ Н. І. Лукашова, І. М. Білодід. Дистанційне навчання майбутніх учителів-філологів як засіб формування інформаційної та методичної компетентностей/ С. В. Цінько, Н. М. Голуб. ВІТЧИЗНЯНИЙ І ЗАРУБІЖНИЙ ДОСВІД ; Становлення вищої освіти у сфері туризму в Італії: історичний контекст/ Б. О. Клик, І. Ю. Рейчело. Роль Ніжинської вищої школи у розвитку музичної освіти та виховання дітей і молоді в Україні в ХIХ – на початку ХХ ст./ С. І. Матвієнко.
Примірники :ВІТКЗ(1)
Вільні : ВІТКЗ(1)Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация)
Знайти схожі

3.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.9(05)"540.3"/Н 34
Назва : Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки [Електронний ресурс] : науковий журнал. № 3
Вихідні дані : Ніжин: НДУ ім. М. Гоголя, 2019
Кільк.характеристики :118 с
Колективи : Міністерство освіти і науки України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Серія: Наукові видання Ніжинської вищої школи
Форма і об'єм ресурсу: Электрон. текстовые дан.
Примітки : Літ. в кінці кожної статті. - Загл. с титул. экрана
Ціна : Б.ц.
ДРНТІ : 15.81.21
УДК : 159.9(05)"540.3" + 37(05)"540.3"
Предметні рубрики (Галузі знань): Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя-- наукові праці викладачів
Кафедра психології
Кафедра педагогіки
Зміст : МЕТОДОЛОГІЯ І ТЕОРІЯ ПЕДАГОГІКИ ; Профілактика соціальної ізоляції старших підлітків у середовищі однолітків/ Ж. М. Володченко, І. М. Кондратьєв, Г. В. Кондратьєва. Теоретичні аспекти проблеми інтеграції змісту навчання в початковій школі/ Л. О. Дубровська, В. Л. Дубровський, Т. В. Коваль. Сучасні ідеї змісту комплементарно-інтегративного навчання майбутніх менеджерів: формування здоров’яорієнтованих управлінських навичок/ О. І. Завидівська. Психологічні аспекти (ракурси) научуваності в інклюзивній освіті. Програмоване навчання/ А. Ю. Ковтун, Т. О. Гетьман. Компетентність медіатора та її особливості/ М. З. Кузів. Фахові компетенції з постановки голосу як складова професійної компетентності майбутнього вчителя музичного мистецтва/ Л. В. Пархоменко. Сутність і зміст методичної інтеракції майбутніх викладачів англійської та французької мов/ О. О. Українська. МЕТОДИКА НАВЧАННЯ І ВИХОВАННЯ ; Формування критично-креативного мислення учнів з фізичних дисциплін засобами STEM-технологій/ Л. М. Кнорозок, О. Г. Шевчук, М. О. Шевчук. Вивчення стану інтеграції студентської молоді в освітнє середовище закладу вищої освіти/ Р. Г. Новгородський, Л. Б. Махоткіна. Середовище розвитку дитини різновікової групи/ О. П. Пісоцький, Л. М. Пісоцька. Динаміка розвитку навчально-пізнавальної діяльності студентів у процесі навчання іноземної мови в контексті діяльнісного підходу/ М. Ф. Шмир. ПРОФЕСІЙНА ПІДГОТОВКА ; Сучасний стан наукової дослідженості проблеми диференційованого формування у майбутніх філологів англомовної міжкультурної комунікативної компетентності в самостійній роботі/ О. В. Ярошенко. ВІТЧИЗНЯНИЙ І ЗАРУБІЖНИЙ ДОСВІД ; Досвід соціальної підтримки колишніх в’язнів в умовах діяльності соціальних підприємств (на прикладі Благодійної організації "Регіональний центр соціальної адаптації" на Львівщині)/ С. О. Борисюк, І. М. Гнат, І. О. Борисюк. Роль Е. Джебб у становленні міжнародного руху захисту дітей/ О. В. Лісовець.
Примірники :ВІТКЗ(1)
Вільні : ВІТКЗ(1)Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация)
Знайти схожі

4.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.9(06)/Н 34
Назва : Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки [Електронний ресурс] : науковий журнал. № 1 : ІI мистецько-педагогічні читання пам’яті професора О. Я. Ростовського "Мистецька освіта України: проблеми теорії і практики"
Вихідні дані : Ніжин: НДУ ім. М. Гоголя, 2019
Кільк.характеристики :166 с
Колективи : Міністерство освіти і науки України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Серія: Наукові видання Ніжинської вищої школи
Форма і об'єм ресурсу: Электрон. текстовые дан.
Примітки : Літ. в кінці кожної статті. - Загл. с титул. экрана
Ціна : Б.ц.
ДРНТІ : 15.81.21
УДК : 159.9(06) + 37(06)
Предметні рубрики (Галузі знань): Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя-- наукові праці викладачів
Кафедра психології
Кафедра педагогіки
Зміст : МЕТОДОЛОГІЯ І ТЕОРІЯ ПЕДАГОГІКИ ; Зміст та структура інноваційного потенціалу педагогів-музикантів/ Іюань Гао. Феномен професійної рефлексії в контексті вокальної підготовки майбутніх учителів музики/ О. А. Гудзь. Сутність і компонентна структура виконавської майстерності майбутніх учителів музики в процесі навчання естрадного співу/ О. А. Мамикіна. Вокально-орфоепічна культура та діагностика рівнів її сформованості в іноземних магістрантів/ Яньхуа Лоу. Діагностика рівня підготовленості китайських студентів магістратури до вокально-викладацької діяльності/ Ян Мен. Тенденції розвитку в галузі методичного забезпечення підготовки майбутніх фахівців музичного мистецтва в умовах сучасної педагогічної освіти/ Н. І. Остапенко. Педагогічні умови підготовленості вчителя до особистісно орієнтованої музичної освіти учнів/ Т. В. Раструба. Музично-виконавська майстерність учнів як педагогічна проблема/ В. В. Ревенчук. Теоретичні основи формування мотивації інструментально-виконавської діяльності майбутнього вчителя музичного мистецтва в процесі фахової підготовки/ І. О. Ростовська. Українська народна музична творчість як головний чинник формування інтересу студентів до занять в ансамблі бандуристів/ С. В. Чайка. Педагогічні умови формування світоглядної культури майбутнього вчителя музики/ Цзянань Чжан. Сучасні напрямки формування творчої індивідуальності майбутнього педагога-музиканта в умовах фортепіанного навчання/ Лянлян Чжоу. Просвітницька спрямованість вокальної підготовки майбутнього вчителя музичного мистецтва/ Юньжуй Чжу. МЕТОДИКА НАВЧАННЯ І ВИХОВАННЯ ; Методика формування фахової компетентності майбутніх учителів музичного мистецтва/ Н. В. Ашихміна. Організація спільної діяльності викладачів та студентів у процесі підготовки мистецько-творчих проектів/ В. С. Вергунова. Педагогічні умови розвитку емоційного інтелекту майбутніх учителів музичного мистецтва/ Юань Гао. Естетика хореографії в підготовці майбутніх учителів мистецтва/ С. Д. Клюєва. Пропедевтика типових помилок у професійній діяльності майбутніх викладачів вокалу/ Сяохан Ян. ПРОФЕСІЙНА ПІДГОТОВКА ; Формування моральної культури майбутніх учителів хореографії в контексті Нової української школи/ О. Ю. Горожанкіна. Проблема професійної мобільності майбутнього вчителя музики в процесі інструментальної підготовки/ Л. М. Кабур. До проблеми формування самоконтролю майбутніх учителів музичного мистецтва в процесі фортепіанної підготовки/ А. І. Мамикіна. Професійна підготовка майбутніх учителів хореографії у контексті формування їх педагогічних переконань/ Ю. О. Ростовська. ВІТЧИЗНЯНИЙ І ЗАРУБІЖНИЙ ДОСВІД ; Забуті сторінки історії Чернігівщини 20-х років ХХ століття/ Т. В. Ляшенко.
Примірники :ВІТКЗ(1)
Вільні : ВІТКЗ(1)Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация)
Знайти схожі

5.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.9(06)/Н 34
Назва : Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки [Електронний ресурс] : науковий журнал. № 2
Вихідні дані : Ніжин: НДУ ім. М. Гоголя, 2019
Кільк.характеристики :166 с
Колективи : Міністерство освіти і науки України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Серія: Наукові видання Ніжинської вищої школи
Форма і об'єм ресурсу: Электрон. текстовые дан.
Примітки : Літ. в кінці кожної статті. - Загл. с титул. экрана
Ціна : Б.ц.
ДРНТІ : 15.81.21
УДК : 159.9(06) + 37(06)
Предметні рубрики (Галузі знань): Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя-- наукові праці викладачів
Кафедра психології
Кафедра педагогіки
Зміст : МЕТОДОЛОГІЯ І ТЕОРІЯ ПЕДАГОГІКИ ; Шкільний фізичний експеримент у сучасних умовах/ В. Бліндар, М. Руденко. Соціальна активність учнів: структура, критерії та показники оцінки/ С. Д. Булавенко. Порівняльний аналіз показників фізичної підготовленості учнів старшої школи (ліцею) та умови їх покращення/ І. І. Заплішний, В. В. Боровик. Емоційна компетентність майбутнього фахівця дошкільної освіти: суть та умови формування/ О. Л. Кононко. Структура моделі інформаційно-комунікаційної культури майбутніх офіцерів збройних сил України/ O. І. Крaвченкo. Теоретичні засади професійної підготовки соціальних працівників в умовах сьогодення/ Я. О. Співак. МЕТОДИКА НАВЧАННЯ І ВИХОВАННЯ ; Особливості виховання міжкультурної толерантності у молодших школярів/ Н. А. Бессараб. Сторітелінг на уроках української мови/ О. П. Василець, Н. В. Білоусова. Група продовженого дня як одна із форм становлення особистості учня у початковій школі/ В. Л. Дубровський. Виховання самостійності в старших дошкільників у процесі занять художнім конструюванням/ С. І. Матвієнко. Передумови формування світосприйняття у дітей 5 - 6 років/ Ю. В. Мойсєєнко. Особливості формування уявлень про професії у дітей старшого дошкільного віку/ В. І. Тернопільська, А. В. Новиченко. Педагогічні умови формування технологічної компетентності учнів початкової школи/ М. О. Шевчук. Практико-орієнтоване навчання іноземної мови старшокласників з ДЦП: можливості реалізації/ Н. С. Щерба. ПРОФЕСІЙНА ПІДГОТОВКА ; Готовність майбутнього вчителя початкових класів до роботи в умовах інклюзивного освітнього середовища/ А. А. Бобро [и др.]. Педагогічні принципи формування готовності майбутніх офіцерів Збройних сил України до професійної взаємодії в міжнародних операціях з підтримання миру і безпеки/ Л. В. Гребенюк. Досвід умов формування професійної компетентності майбутніх учителів історії/ А. П. Гриценко. Організаційно-методичні основи професійної підготовки майбутніх економістів у системі неперервної освіти/ О. П. Кірдан. Забезпечення позитивної мотивації майбутніх менеджерів до формування професійного іміджу/ Ю. Г. Новгородська. ВІТЧИЗНЯНИЙ І ЗАРУБІЖНИЙ ДОСВІД ; Регіональний гуманітарний (елітний) університет/ О. А. Зеленько. Педагогічна підготовка вчителів іноземних мов для шкіл Швеції/ Л. Г. Мовчан. Особливості наукових досліджень, що торкаються проблематики академічної доброчесності, у Сполучених Штатах Америки та Україні/ О. Ю. Нестерова. Випускники Ніжинської класичної гімназії – видатні вчені-емігранти/ О. В. Самойленко.
Примірники :ВІТКЗ(1)
Вільні : ВІТКЗ(1)Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация)
Знайти схожі

6.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.9(05)"540.3"/Н 34
Назва : Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки [Електронний ресурс] : науковий журнал. № 4
Вихідні дані : Ніжин: НДУ ім. М. Гоголя, 2020
Кільк.характеристики :110 с
Колективи : Міністерство освіти і науки України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Серія: Наукові видання Ніжинської вищої школи
Форма і об'єм ресурсу: Электрон. текстовые дан.
Примітки : Літ. в кінці кожної статті. - Загл. с титул. экрана
Ціна : Б.ц.
ДРНТІ : 15.81.21
УДК : 159.9(05)"540.3" + 37(05)"540.3"
Предметні рубрики (Галузі знань): Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя-- наукові праці викладачів
Кафедра психології
Кафедра педагогіки
Зміст : МЕТОДОЛОГІЯ І ТЕОРІЯ ПЕДАГОГІКИ ; Теоретичне обґрунтування впливу соціального контексту на розвиток молоді/ Н. В. Дзюба. Znajomość praw dziecka wśród sześciolatków/ O. Lisovets [и др.]. Недисциплінованість у дошкільників: особливості вияву та чинники детермінації/ Н. П. Пихтіна. МЕТОДИКА НАВЧАННЯ І ВИХОВАННЯ ; Motywy podejmowania kształcenia przez osoby dorosłe/ R. Novgorodskyi [и др.]. Значення творів сакрального живопису в розвитку художнього мислення педагога/ І. Ю. Субботенко. Відповідальна поведінка дошкільників як критерій ефективності пропедевтики поведінкових відхилень у дітей/ К. О. Ющенко. ПРОФЕСІЙНА ПІДГОТОВКА ; Професійна підготовка майбутніх фахівців дошкільної освіти/ А. М. Аніщук. Оптимізація літературного навчання в середній школі/ Ю. І. Бондаренко. Проєкти як засіб формування інформаційної компетентності майбутнього вчителя-філолога/ Н. М. Голуб, С. В. Цінько. ВІТЧИЗНЯНИЙ І ЗАРУБІЖНИЙ ДОСВІД ; Mieczysław Łobocki – twórca współczesnej teorii wychowania/ S. Borisyuk [и др.]. Літературна освіта у Ніжинській вищій школі: історія і сьогодення кафедри української літератури/ О. В. Забарний.
Примірники :ВІТКЗ(1)
Вільні : ВІТКЗ(1)Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация)
Знайти схожі

7.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.9(05)"540.3"/Н 34
Назва : Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки [Електронний ресурс] : науковий журнал. № 3
Вихідні дані : Ніжин: НДУ ім. М. Гоголя, 2021
Кільк.характеристики :126 с
Колективи : Міністерство освіти і науки України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Серія: Наукові видання Ніжинської вищої школи
Форма і об'єм ресурсу: Электрон. текстовые дан.
Примітки : Літ. в кінці кожної статті. - Загл. с титул. экрана
Ціна : Б.ц.
ДРНТІ : 15.81.21
УДК : 159.9(05)"540.3" + 37(05)"540.3"
Предметні рубрики (Галузі знань): Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя-- наукові праці викладачів
Кафедра психології
Кафедра педагогіки
Зміст : МЕТОДОЛОГІЯ І ТЕОРІЯ ПЕДАГОГІКИ ; Особливості інклюзивного навчання здобувачів початкової освіти/ Т. В. Гордієнко, О. С. Філоненко, А. А. Бобро. Музичне виховання дошкільників в умовах передшкільної освіти/ С. І. Матвієнко. Сором’язливість у дошкільників: сутність, чинники виникнення та особливості вияву/ Н. П. Пихтіна. Магістерська робота як кваліфікаційне дослідження/ Т. М. Турчин. / М. О. Шевчук, Н. О. Бугаєць. Сутність та зміст вокально-педагогічної діяльності/ Я. М. Йотка. МЕТОДИКА НАВЧАННЯ І ВИХОВАННЯ ; Мозковий штурм» на уроках літератури/ Ю. І. Бондаренко. Теоретико-методичні засади розвитку моральної позиції дошкільника у взаємодії з однолітками/ О. Л. Кононко. ПРОФЕСІЙНА ПІДГОТОВКА ; Ситуативні вправи на заняттях з української мови за професійним спрямуванням як засіб формування ціннісних орієнтацій здобувачів вищої освіти/ О. А. Гордієнко. Бінарний підхід у формуванні музичної компетентності майбутнього хореографа/ О. В. Мартиненко, О. Ю. Ємельянова. Формування лінгвістичної компетенції майбутніх фахівців дошкільної освіти під час вивчення англійської мови/ О. В. Михайленко, О. Б. Мамчич. ВІТЧИЗНЯНИЙ І ЗАРУБІЖНИЙ ДОСВІД ; Освіта дорослих у контексті історії самореалізації українського соціуму (ІІ пол. ХІХ – 20-ті рр. ХХ ст.)/ Л. П. Вовк. Життєвий шлях і наукові здобутки професора О. Я. Ростовського/ В. В. Йотка. Мистецько-педагогічні інновації професора О. Я. Ростовського/ О. В. Коваль, Ю. Ф. Дворник.
Примірники :ВІТКЗ(1)
Вільні : ВІТКЗ(1)Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация)
Знайти схожі

8.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 37(082)/П 24
Автор(и) : Коваленко, Євгенія Іванівна
Назва : Педагогічний альманах [Електронний ресурс] : збірник праць молодих науковців. Вип. 2
Вихідні дані : Ніжин: НДУ ім. М. Гоголя, 2018
Кільк.характеристики :240 с
Колективи : Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Форма і об'єм ресурсу: Электрон. текстовые дан.
Примітки : Загл. с титул. экрана
Ціна : Б.ц.
УДК : 37(082)
ББК : 74я43
Предметні рубрики (Галузі знань): Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя-- наукові праці викладачів
Примірники :ВІТКЗ(1)
Вільні : ВІТКЗ(1)Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация)
Знайти схожі

9.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.9(06)/Н 34
Назва : Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки [Електронний ресурс] : Науковий журнал. № 1 : II мистецько-педагогічні читання пам’яті професора О. Я. Ростовського "Мистецька освіта України: проблеми теорії і практики"
Вихідні дані : Ніжин: НДУ ім. М. Гоголя, 2018
Кільк.характеристики :163 с
Колективи : Міністерство освіти і науки України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Серія: Наукові видання Ніжинської вищої школи
Форма і об'єм ресурсу: Электрон. текстовые дан.
Примітки : Літ. в кінці кожної статті. - Загл. с титул. экрана. - Электрон. версия печ. публикации
ISBN, Ціна 2522-1736: 142.29 грн.
ДРНТІ : 15.81.21
УДК : 159.9(06) + 37(06)
Предметні рубрики (Галузі знань): Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя-- наукові праці викладачів
Кафедра психології
Кафедра педагогіки
Зміст : МЕТОДОЛОГІЯ І ТЕОРІЯ ПЕДАГОГІКИ ; Зміст та структура досвіду ціннісного ставлення до музичного мистецтва/ В. С. Вергунова. Методологічні засади підготовки майбутніх педагогічних працівників для виховної роботи в сучасній українській школі/ О. М. Грисюк. Структурно-функціональні компоненти дидактичної моделі процесу формування готовності до інстументально-виконавської діяльності/ Л. В. Гусейнова. Формування музичних здібностей школярів: психолого-педагогічний аспект/ О. В. Коваль. Формування ціннісних орієнтацій майбутнього вчителя музики як педагогічний феномен/ П. М. Магда. До проблеми балетмейстерської підготовки майбутніх учителів хореографії у системі вищої мистецької освіти/ О. М. Пархоменко. Підготовка майбутніх учителів початкової школи до музично-освітньої діяльності: теоретичний аспект/ О. П. Прищепа. Взаємозв’язок закономірностей і принципів особистісно орієнтованого музичного навчання та виховання учнів/ Т. В. Раструба. Теоретико-методологічні основи організації музично-освітнього процесу в мистецьких школах хореографічного спрямування/ В. В. Ревенчук. Методична модель розвитку музично-слухової уваги студентів мистецьких спеціальностей/ С. А. Сливко. Критерії сформованості музично-інтонаційного мислення студентів/ О. В. Спіліоті. Комунікативний потенціал вокально-ансамблевої діяльності студентів/ Цзяньїн Чень. Теоретичний аналіз етнонаціонального виконавського стилю майбутніх учителів музики і хореографії/ Їн Чжан. Професійна діяльність музиканта-педагога: сучасні вимоги та критерії оцінювання/ О. М. Щербініна. МЕТОДИКА НАВЧАННЯ І ВИХОВАННЯ ; Програмно-технічне забезпечення музично-творчої діяльності майбутніх учителів музичного мистецтва як умова формування фахових умінь/ Ю. Ф. Дворник. Активізація процесів саморегуляції майбутніх учителів музичного мистецтва як умова розвитку емоційної компетентності/ Т. В. Дорошенко. Забезпечення розвивально-виховного впливу занять естрадним співом учнів молодшого шкільного віку/ Цзілун Ду. Застосування інтерактивних методів навчання в індивідуально-дослідних навчальних завданнях у роцесі підготовки майбутніх учителів музичного мистецтва/ М. А. Михаськова. Використання інноваційних освітніх технологій у процесі формування педагогічних переконань майбутніх учителів хореографії/ Ю. О. Ростовська. ПРОФЕСІЙНА ПЕДАГОГІКА ; Оволодіння студентів навичками інтерпретації музичних творів у процесі їх підготовки до музично-просвітницької діяльності/ Аньань Лі. Підготовка іноземних магістрів до аутентично-стильового виконання вокальних творів інокультурного походження / Яньхуа Лоу. Формування прийомів цілеутворення у процесі самостійної інстурментально-виконавської підготовки майбутнього вчителя музичного мистецтва/ І. О. Ростовська. Педагогічні умови формування готовності майбутнього вчителя музичного мистецтва до розвитку комунікативної компетентності учнів/ Т. В. Скорик, К. С. Дорошенко. Інформаційний етап навчання майбутніх учителів музики мультимедійного аранжування/ В. А. Степанов. Педагогічні умови формування умінь саморегуляції музично-виконавських дій майбутніх учителів музики/ Сунь Сінь. ВІТЧИЗНЯНИЙ І ЗАРУБІЖНИЙ ДОСВІД ; Специфіка організації самодіяльних хорів у сучасній Австрії/ Т. А. Бьокштайнер.
Примірники :ВІТКЗ(1)
Вільні : ВІТКЗ(1)Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация)
Знайти схожі

10.

Форма документа : Видання, що продовжується
Шифр видання : 8У/Л 64
Автор(и) : Самойленко, Григорій Васильович
Назва : Література та культура Полісся [Електронний ресурс] : збірник наукових праць. Вип. 89 : Серія "Філологічні науки". № 9
Вихідні дані : Ніжин: НДУ ім. М. Гоголя, 2017
Кільк.характеристики :231 с
Колективи : Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Серія: Філологічні науки; № 9
Форма і об'єм ресурсу: Электрон. текстовые дан.
Примітки : Літ. в кінці кожної статті. - Збірник з 2013 року виходить двома серіями: "Історичні науки", "Філологічні науки". - Загл. с титул. экрана. - Электрон. версия печ. публикации
ISSN: 2520-6966
Ціна : 140.83 грн.
УДК : 80:008
ББК : 83.3(4Укр)5 + 81.411.1 + 63.3(4Укр)0-7
Предметні рубрики (Галузі знань): Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя-- історія
Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя-- наукові праці викладачів
Українська література-- періодичні видання
Філологічні науки-- збірники
Літературознавство-- дослідження
Мовознавство
Кафедра української літератури
Кафедра української мови
Кафедра російської та зарубіжної літератури та історії культури
Зміст : ЛІТЕРАТУРОЗНАВСТВО ; Повість М. Гоголя "Тарас Бульба" та однойменний кіносценарій О. Довженка (до проблеми текстуального і мистецького виміру)/ Г. В. Самойленко. Трансформація мікрообразів в архетипи у прозі Агатангела Кримського/ Н. М. Мохненко. Голоси трубадурів революції та голоси "вчорашніх" у прозі М. Хвильового/ О. Г. Ковальчук. История, не имеющая аналогов: время и его герои в романе-кино Б. Акунина "Батальон ангелов"/ Т. И. Тверитинова. МОВОЗНАВСТВО ; Шляхи словотворення української мови,їх активізація/ А. Л. Старунова. К вопросу об исследовании эмотивности и эмотивной лексики/ Н. И. Клыпа. Чернігівщина та Львівщина в контексті спільних ойконімних домінант/ В. В. Котович. Слова со значением "время суток": лексический и деривационный аспекты/ Н. А. Бондарь. Семантичні типи метафор в українському радянському дискурсі 70-х років XXст./ О. В. Калиновська. Комплексна вербалізація світу емоцій в ідіолекті Михайла Коцюбинського/ Н. І. Бойко. Адвербіальний простір поетичного мовлення Лесі Українки/ В. М. Бойко, Л. Б. Давиденко. Особливості внутрішньотекстових синтаксичних зв’язків у художньому мовленні Ліни Костенко/ Г. М. Вакуленко. Лингвостилистический анализ сравнений в повести Н. Гоголя "Ночь перед рождеством"/ О. В. Банзерук. Окказионализмы в поэтической системе Анны Ахматовой/ В. А. Сидоренко, И. В. Панчук. Constructions in English: from paradigmatic to syntagmatic relations/ S. I. Potapenko. Реалізація естетичної функції прикметників у перекладному тексті/ О. М. Петрик, А. А. Сухомлін. Відтворення у перекладі мовних засобів вираження оцінки (на матеріалі гуморески О. Кобилянської "Він і Вона" та її англомовного перекладі)/ О. С. Грабовецька. Трансформація хайку в поезії Соні Санчес/ І. В. Яковенко. Мова для людини чи людина для мови?/ Т. Л. Хомич. Изучение сложного синтаксического целого на материале эпосов "Песнь о Нибелунгах" и "Книга моего деда Коркута"/ Ф. Г. Салимова.
Примірники :ВІТКЗ(1)
Вільні : ВІТКЗ(1)Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация)
Знайти схожі

 1-10    11-20   21-30   31-40  
 
Статистика
за 07.06.2024
Кількість запитів 40974
Кількість відвідувачів 1797
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя