Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронна бібліотека НДУ ім. Миколи Гоголя- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>S=Порівняльна педагогіка<.>
Загальна кількість знайдених документів : 4
Показані документи с 1 за 4
1.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 378(075.33)/В 55
Назва : Вища освіта [Електронний ресурс] : Хрестоматія з порівняльної педагогіки
Вихідні дані : Ніжин: НДУ ім. М. Гоголя, 2012
Кільк.характеристики :261 с
Колективи : Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Форма і об'єм ресурсу: Электрон. текстовые дан.
Примітки : Загл. с титул. экрана. - Электрон. версия печ. публикации
Ціна : Б.ц.
ББК : 74.58я73-3
Предметні рубрики (Галузі знань): Вища освіта-- підручники та посібники для ВНЗ-- хрестоматії
Вища освіта в Україні-- європейський освітній простір
Порівняльна педагогіка
Вища освіта-- законодавчі акти, накази
Примірники : всього : ВІТКЗ(2)
Вільні : ВІТКЗ(2)Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация)
Знайти схожі

2.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 15/Н 34
Назва : Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки [Електронний ресурс] : Науковий журнал. № 1
Вихідні дані : Ніжин: НДУ ім. М. Гоголя, 2011
Кільк.характеристики :192 с
Колективи : Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Серія: Наукові видання Ніжинської вищої школи
Форма і об'єм ресурсу: Электрон. текстовые дан.
Примітки : Літ. в кінці кожної статті. - Загл. с титул. экрана. - Электрон. версия печ. публикации
Ціна : 51.17 грн.
ДРНТІ : 15.81.21
ББК : 88я5 + 74я5
Предметні рубрики (Галузі знань): Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності
Порівняльна педагогіка
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): порівняльно-педагогічна освіта--порівняльно-педагогічні дослідження
Зміст : Інноваційний потенціал порівняльно-педагогічної освіти: з досвіду викладання в сучасному українському університеті/ А. А. Сбруєва. Педагогічний потенціал наукової організації праці/ О. В. Аніщенко. Іншомовна підготовка студентів технічних університетів як важливий аспект євроінтеграційного освітнього процесу/ Н. В. Шеверун. Європейські моделі громадського управління школою/ О. С. Ковальчук. Стратегії міжнародних організацій з формування здорового способу життя молоді/ О. С. Оржеховська. Європейський вимір освіти як світоглядний потенціал шкільництва в країнах Європейського Союзу / О. І. Локшина. Мультилінгвізм як проблема порівняльно-педагогічних досліджень: європейський контекст/ Ж. Ю. Чернякова. Актуальність проблеми полікультурної освіти у сучасному суспільстві/ Т. А. Радченко. Мережеві технології: розвиток та поширення інновацій як предмет порівняльно-педагогічних досліджень/ І. А. Чистякова. Порівняльні дослідження у галузі освіти дорослих як перспективний напрямок розвитку педагогічної компаративістики/ О. І. Огієнко. Теоретико-експериментальне дослідження проблеми формування мотивації учіння гри на фортепіано в учнів/ І. О. Ростовська. Питання формування потреби фізичної досконалості майбутніх педагогів у сучасних науково-педагогічних дослідженнях/ П. І. Щербак, В. М. Благінін. Виїзні заняття як форма організації навчання з підвищення кваліфікації керівних і педагогічних кадрів на основі компетентнісного підходу/ І. А. Гриценок. Формування розкладу навчальних занять у ВНЗ як одна з передумов ефективного планування підготовки фахівців/ О. М. Блистів. Модель ідеального вчителя особистісно орієнтованої школи/ М. О. Шевчук. Модульно-рейтингова технологія навчання хімії в історичному аспекті - інноваційна складова змісту фахової методики/ Н. І. Лукашова. Особливості форм інтегрованого навчання у сучасній школі/ Н. О. Падун, Н. Й. Андріїв. Інтерактивні технічні засоби навчання на заняттях нових інформаційних технологій/ О. Ю. Помігуєв. Організація занять з домашнього читання за книгою Л. Алькот "Маленьки жінки"/ А. М. Грицай, І. В. Колесник. Про особливості організації навчання іноземних мов у вищій школі країн Західної Європи/ О. О. Максименко. Використання комп’ютерних технологій - один із способів підвищення ефективності вивчення біології у сучасній школі/ Н. О. Падун, Д. Ш. Поприткіна. Особенности тестового контроля знаний студентов по высшей математике в условиях кредитно-модульной системы обучения/ Е. В. Комиссаренко. Спостереження як метод педагогічної діагностики у процесі неперервної педагогічної практики студентів/ О. С. Філоненко. Организация познавательной деятельности обучаемых в системе дистанционного обучения/ О. Н. Гончарова, Д. А. Касаткин. Реалізація міжпредметних зв’язків шляхом використання медіа-засобів навчання у ВНЗ МНС України/ І. Ю. Гуріненко. Деякі аспекти підготовки майбутнього вчителя іноземних мов до фахового спілкування на міжнародному рівні/ Н. К. Удовиченко. Проблеми порівняльної педагогіки у педагогічній спадщині Софії Русової/ Є. І. Коваленко. Аксіологія родинного виховання XIX-XX ст. у змісті сучасної педагогічної освіти (на матеріалах дворянсько-поміщицьких сімей Волині)/ Т. О. Шахрай. Роль педагогічної спадщини С. І. Миропольского у розробці проблеми індивідуального підходу до учнів у 2 пол. XІX ст./ Л. О. Дубровська. Історична ретроспектива розвитку раннього навчання іноземних мов у вітчизняній педагогіці/ Л. М. Тонконог. Історія виникнення у США системи соціально-педагогічної роботи з сім’єю/ В. В. Безлюдна. Передумови становлення полікультурної освіти у Сполученому Королівстві Великої Британії та Північної Ірландії: антропологічний аспект/ Н. В. Шульга. Сільська школа США як культурно-освітницький центр місцевої громади: стан дослідженості проблеми/ І. Ю. Щербань. Початкова школа Великої Британії в європейському освітньому просторі/ І. В. Борисенко. Діалог культур у мовній освіті Фінляндії/ В. О. Бутова. Соціокультурні засади розвитку двомовної освіти в США/ Н. Г. Зайцева. Реформування організаційної структури університетської освіти в Німеччині у контексті Болонського процесу/ В. М. Солощенко. Освіта і наука об’єднаної Німеччини в побудові суспільства знань/ Т. В. Коваль, Г. П. Лук’янюк. Головні напрями соціалізації учнів у демократичних школах Європи та США/ В. Є. Балтремус. Перші альтернативні системи навчання в США (кін. XIX - поч. XX ст.)/ В. О. Коваленко. Витоки становлення освіти дорослих США/ І. М. Литовченко. Порівняльний аналіз професійної підготовки фахівців-юристів в Україні, Німеччині та США/ О. В. Михайленко.
Примірники :ВІТКЗ(1)
Вільні : ВІТКЗ(1)Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация)
Знайти схожі

3.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 15/Н 34
Назва : Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки [Електронний ресурс] : Науковий журнал. № 1
Вихідні дані : Ніжин: НДУ ім. М. Гоголя, 2013
Кільк.характеристики :297 с
Колективи : Міністерство освіти і науки України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Серія: Наукові видання Ніжинської вищої школи
Форма і об'єм ресурсу: Электрон. текстовые дан.
Примітки : Літ. в кінці кожної статті. - Загл. с титул. экрана. - Электрон. версия печ. публикации
Ціна : Б.ц.
ДРНТІ : 15.81.21
ББК : 88я5 + 74я5
Предметні рубрики (Галузі знань): Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності
Порівняльна педагогіка
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): порівняльно-педагогічна освіта--порівняльно-педагогічні дослідження
Зміст : МЕТОДОЛОГІЯ І ТЕОРІЯ ПЕДАГОГІКИ ; Професійна педагогічна діяльність/ Л. Л. Білан. До проблеми наступності в музично-естетичному вихованні дошкільників та молодших школярів/ О. О. Велігура. Методологічні основи гуманістично спрямованого виховання особистості засобами мистецтва/ С. С. Горбенко. Виховне значення Богослужбового співу/ А. П. Карпенко. Депривація як соціально-педагогічна проблема/ О. В. Красницька. Теоретичні основи формування виконавської культури майбутнього вчителя музики/ Лі Данься. Когнітивно-орієнтаційний компонент досвіду музично-просвітницької діяльності майбутнього вчителя музики/ О. П. Мельник. Критерії діагностики сформованості інтонаційно-образного мислення молодших школярів/ Мен Фаньцзюань. Жанри української фортепіанної музики у контексті розвитку світової культури/ Л. І. Паньків, Н. А. Василенко. Структура діяльності балетмейстера-педагога у різножанрових хореографічних колективах/ О. М. Пархоменко. Сприймання музики молодшими школярами як психолого-педагогічна проблема/ Г. А. Пахомова. Змістова характеристика поняття "інноваційне мислення вчителя музики"/ Є. В. Плющик. Методологічні засади підготовки фахівців мистецьких спеціальностей у вищих навчальних закладах України/ О. М. Пономарьова. Соціокультурний концепт хорового виконавства/ Л. І. Сверлюк. Концептуалізація компетентнісного підходу в диригентсько-оркестровій освіті/ Я. В. Сверлюк. Хорове виконавство на сучасному етапі/ С. А. Федюра. Пошуково-інформаційна компетентність як складова професійної компетентності майбутніх учителів/ С. В. Харицька. Критерії оцінювання якості програми інноваційного розвитку ВНЗ/ А. А. Харківська. Сутність, зміст та структура творчої активності особистості/ В. О. Холоденко. МЕТОДИКА НАВЧАННЯ І ВИХОВАННЯ ; КСН "БЕЗПЕКА" як засіб навчання курсантів-вертольотчиків основ безпеки польотів у МПП/ Н. Б. Арсеньєва. Діти та метод ТРR/ Н. Блуашвілі. Методичні засади формування іншомовної професійно-комунікативної компетентності у майбутніх бакалаврів з авіоніки у процесі фахової підготовки/ Н. В. Глушаниця. Сучасні технології естетичного виховання молодших підлітків на уроках мистецтва/ О. О. Золотарьова. Методичне забезпечення елективного курсу "Фрактали"/ В. О. Конопля, С. О. Бурчак. Педагогічні умови ефективного формування виконавської культури студентів у процесі вивчення фортепіанних творів українських композиторів/ А. М. Михалюк. Патріотична свідомість майбутнього вчителя музики: етапи формування/ Є. В. Роговська. Методика підготовки тестів успішності з дисципліни "Слюсарна справа"/ Я. М. Рудик, Р. А. Струк. Педагогічні умови формування музично-інтонаційного мислення майбутніх учителів музики/ О. В. Спіліоті. Використання свідомо-практичного методу у навчанні української мови як іноземної/ О. М. Тепла. Педагогічні умови формування основ художньої свідомості підлітків у дитячих музичних школах/ Л. І. Циганюк. Новітні технології навчання в диригентській підготовці майбутнього вчителя музики/ І. О. Цюряк. Інноваційні технології навчання майбутніх учителів музики у ВНЗ/ О. Д. Чурікова-Кушнір. Невербальна мова як засіб емпатійного спілкування вчителя з учнями в умовах суб’єкт-суб’єктної парадигми/ М. О. Шевчук. Шляхи формування пізнавальної самостійності учнів/ Н. М. Щербакова. ПРОФЕСІЙНА ПІДГОТОВКА ; Аксіологічні орієнтири підготовки майбутніх викладачів мистецьких дисциплін/ Т. О. Бодрова. Формування досвіду ціннісного ставлення до музичного мистецтва у майбутніх учителів музики: теоретичні та практичні аспекти/ В. С. Вергунова. До питання формування інструментально-виконавської майстерності майбутнього вчителя музичного мистецтва/ О. Б. Горбенко. Особливості професійно-педагогічної підготовки майбутніх учителів до фізкультурно-оздоровчої діяльності/ І. І. Заплішний, В. В. Боровик, П. І. Кузьменко. Методична підготовка майбутніх викладачів педагогічних дисциплін в умовах магістратури/ І. А. Княжева. Формирование готовности к аналитической деятельности выпускников инженерных факультетов агротехнологических университетов средствами высшей математики/ Е. В. Комиссаренко. Інтегративний підхід до структурування знань у контексті гуманітарної підготовки фахівців-аграрників / Н. М. Костриця. Використання музично-дидактичних ігор на уроках музики в початковій школі/ В. В. Мішедченко. Організація самоосвітньої діяльності майбутнього вчителя в умовах мистецького навчання/ В. О. Неретін. Музично-теоретична підготовка у формуванні творчої самостійності майбутнього вчителя музики/ С. А. Новосадова. Принцип інтеграції у формуванні професійної компетентності учителя музики/ Л. А. Пастушенко. Психологічна підготовка майбутніх фахівців аграрної галузі на засадах професіографічного й аксіологічного підходів/ О. В. Полозенко. Основні компоненти формування професійної компетенції майбутніх архітектурних дизайнерів/ Ю. Ю. Пришупа. Синтез мистецтв у композиторсько-виконавській підготовці майбутнього вчителя музичного мистецтва/ Б. Стратан-Артишкова Т. Особливості підготовки майбутніх учителів образотворчого мистецтва до застосування комп’ютерної графіки у професійній діяльності/ Т. В. Фурсикова. ВІТЧИЗНЯНИЙ І ЗАРУБІЖНИЙ ДОСВІД ; Інструментальне музикування у системі музичного виховання Карла Орфа/ Н. Л. Біла, Н. О. Штурман. Просвітницька діяльність директора Новгород-Сіверської гімназії І. І. Халанського/ В. М. Благінін. Основи формування співацької культури особистості в історичному аспекті/ Ген Цзинхен. Етапи формування стратегічних варіантів і прийняття рішень як складові частини процесу стратегічного менеджменту у вищих навчальних закладах країн Європейського Союзу/ М. М. Гладченко. Ніжинська вокальна школа: віхи розвитку, представники/ О. А. Кавунник. Фактори виховного впливу сім’ї на формування особистості (за матеріалами просвітницько-педагогічної діяльності товариства "Знання" в Україні)/ В. В. Ковнер. Стан розвитку дистанційної педагогічної освіти у вищих навчальних закладах Великої Британії, Ізраїлю, України/ Н. П. Кресан. Роль запитань у формуванні свідомого ставлення до навчання у практиці педагогів ХІХ століття/ Ю. М. Лимарєва. Непересічна постать визначного педагога і вченого-хіміка в історії розвитку кафедри хімії Гоголівського вишу/ Н. І. Лукашова. Проблема роздільного навчання на матеріалах з’їздів з проблем освіти жінок (початок ХХ ст.)/ Ю. М. Мачача. Вимоги до навчальних програм освітньо-кваліфікаційного рівня "Магістр права" у коледжах США/ О. В. Михайленко. Вітчизняна педагогічна думка останньої чверті ХХ – початку ХХІ століття про особистісно орієнтоване мистецьке навчання та виховання/ Т. В. Раструба. Музичне виховання в Україні: ретроспективний аналіз / Г. В. Стець. Дослідницькі університети світу: досвід спільної роботи/ Т. В. Тарнавська.
Примірники :ВІТКЗ(1)
Вільні : ВІТКЗ(1)Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация)
Знайти схожі

4.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 371(070.3)/П 59
Назва : Порівняльна педагогіка [Електронний ресурс] : Методичні рекомендації для студентів заочної форми навчання
Вихідні дані : Ніжин: НДУ ім. М. Гоголя, 2013
Кільк.характеристики :44 с
Колективи : Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Форма і об'єм ресурсу: Электрон. текстовые дан.
Примітки : Загл. с титул. экрана. - Электрон. версия печ. публикации
Ціна : 6.75 грн.
ББК : 74.63р30
Предметні рубрики (Галузі знань): Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності
Порівняльна педагогіка
Примірники :ВІТКЗ(1)
Вільні : ВІТКЗ(1)Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация)
Знайти схожі

 
Статистика
за 17.06.2024
Кількість запитів 89936
Кількість відвідувачів 1382
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя