Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронна бібліотека НДУ ім. Миколи Гоголя- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя (99)
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>S=Підготовка майбутніх вчителів музики<.>
Загальна кількість знайдених документів : 3
Показані документи с 1 за 3
1.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 15/Н 34
Назва : Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки [Електронний ресурс] : Науковий журнал. № 6
Вихідні дані : Ніжин: НДУ ім. М. Гоголя, 2011
Кільк.характеристики :138 с
Колективи : Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Серія: Наукові видання Ніжинської вищої школи
Форма і об'єм ресурсу: Электрон. текстовые дан.
Примітки : Літ. в кінці кожної статті. - Загл. с титул. экрана. - Электрон. версия печ. публикации
Ціна : 50.42 грн.
ДРНТІ : 15.81.21
ББК : 88я5 + 74я5
Предметні рубрики (Галузі знань): Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності
Підготовка майбутніх вчителів музики
Вчителі музики-- підготовка у ВНЗ
Вчителі образотворчого мистецтва-- підготовка
Підготовка майбутніх вчителів образотворчого мистецтва
Естетичне виховання школярів-- засоби музичного мистецтва
Викладачі вищої школи-- музика
Зміст : Сучасна естрадна музика і виховання учнівської молоді: проблеми та шляхи їх вирішення/ К. В. Герасимова. Самостійність, як головна умова творчої самореалізації майбутнього вчителя музики/ Н. І. Гречаник. Педагогічні умови формування досвіду ціннісного ставлення до музичного мистецтва у студентів/ В. С. Вергунова. До питання про шляхи становлення вітчизняної системи джасового навчання/ С. С. Безпала. Формування мистецького досвіду майбутнього вчителя музики як необхідна умова удосконалення мистецької освіти/ Т. Д. Грінченко. Педагогічні принципи забезпечення ефективності вокальної підготовки майбутніх учителів музичного мистецтва/ Л. М. Василенко. Постдиплормна освіта як чинник професійного розвитку викладача музичного мистецтва/ Н. А. Сегеда. Підготовка магістрів музичного мистецтва: теоретичні основи реалізації в педагогічних університетах/ О. В. Єременко. Сутність та місце поняття "укреативність" у процесі професійної підготовки майбутніх митців/ О. О. Мергут. Критерії та показники сформовваності мотивації педагогічної діяльності у мабйтніх учителів музики/ О. О. Морозова. Сутність і зміст музично-театральної діяльності молодших школярів в умовах навчально-виховноо процесу/ І. М. Назаренко. Критерії та рівні сформованості вмінь джасової імпровізації мвйбутнього вчителя музики у процесі інструментально-викоанвчської підготовки/ О. М. Павленко. До проблеми музично-естетичного розвитку майбутнього вителя музики в контексті соціокультурних контактів/ Т. В. Раструба. Педагогічні умови формування творчих якостей мвайбутнього вчителя музики/ Ю. Ф. Дворник. Импровизация на уроках мізыки как стимул творческой активности учащихся хореографической школы/ О. Г. Гроздовская. Особливості методичного забезпечення курсу "Історія української музики" у навчальних закладах педагогічної освіти/ М. А. Михаськова. Самостійна робота студентів у процесі фортепіанної підготовки/ О. П. Прищепа. Методика формування навичок студентів акомпанування у концермейстерському класі/ В. В. Ревенчук. Формування екологічної культури молодших школярів зхасобами музичного мистецтва/ В. В. Мішодченко. Вивчення рівня музично-естетичного виховання учнів початкових класів шкіл з угорською мовою навчання/ В. В. Гаснюк. Реалізація педагогічних принципів розвивального навчання в процесі музично-виконавської підготовки учнів/ С. Л. Ліпська. Особистісний вплив викладача на формування у студентів власного стилю викладання музики/ Ю. М. Найда. Поетапне формування музично-слухової активності виконавця/ С. А. Сливко. Особливості методичного забезпечення курсу "Додатковий музичний інструмент" (фортепіано) в навчальних закладах педагогічної освіти/ О. М. Лось, Л. О. Сергеєва. Самоосвіта та самовиховання учнів старшої школи у галузі музики/ Н. С. Ільницька. Формування музичної культури студентів коледжу на заняттях постановки голосу/ С. П. Чорний. Особливості застосування педагогічної майстерності у процесі підготовки вчителя музики/ Л. А. Бірюкова. Поліхудожня підготовка майбутнього вчителя музики як умова його успішної професійної самореалізації/ Т. В. Дорошенко. Формування ціннісної компетентності майбутніх учителів музики/ К. В. Кабриль. Інструментально-виконавська підготовка майбутніх учителів музики у системі вищої педагогічної совіти/ Т. М. Тімашева. Проектування процесу професійного становлення майбутнього вчителя образовторчого мистецтва в умовах сучасної художньо-педагогічної освіти/ В. М. Токар. Розвиток гуманістично орієнтоваої педагоічної думки щодо музичного виховання дітей шкільного віку на межі ХІХ-ХХ ст./ С. С. Горбенко. Українські виконавські традиції кінця ХІХ-початку ХХ століття у фаховій підготовці вчителів музики/ Л. М. Воєвідко. Система оцінювання навчальних досягнень учнів: історичний аспект/ С. Л. Семчакович. Методична система Г. Гемпера з підготовки фахівців прикладного мистецтва як основа дизайн-освіти/ Р. М. Силко.
Примірники :ВІТКЗ(1)
Вільні : ВІТКЗ(1)Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация)
Знайти схожі

2.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 15/Н 34
Назва : Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки [Електронний ресурс] : Науковий журнал. № 9
Вихідні дані : Ніжин: НДУ ім. М. Гоголя, 2011
Кільк.характеристики :230 с
Колективи : Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Серія: Наукові видання Ніжинської вищої школи
Форма і об'єм ресурсу: Электрон. текстовые дан.
Примітки : Літ. в кінці кожної статті. - Загл. с титул. экрана. - Электрон. версия печ. публикации
Ціна : 67.33 грн.
ББК : 88я5 + 74я5
Предметні рубрики (Галузі знань): Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності
Підготовка майбутніх вчителів музики
Викладання іноземної мови
Підготовка вчителів
Переклад
Гімназія
Освіта-- Зарубіжний досвід
вчитель початкових класів
Зміст : К проблеме обучения общению в аспекте взаимосвязи языка и культуры/ Л. И. Богатикова. Модель навчання французького професійно спрямованого монологу-аргументації студентів технічних спеціальностей з урахуванням їх навчальних стилів/ Л. В. Бондар. Формування досвіду ціннісного ставлення до музичного мистецтва у майбутніх учителів початкових класів і музики як педагогічна проблема/ В. С. Вергунова. Виртуальное взаимодействие в практике преподавания иностранных языков/ С. П. Грушко. Акценти загальноєвропейської освітньої політики щодо підготовки вчителя іноземної мови/ С. П. Деркач. Формування образу освітніх інновацій у студентів (на прикладі Болонського процесу)/ С. М. Іванченко, О. П. Щотка. Кризові суспільні явища і можливості ноосферної освіти/ О. В. Євсєєва. К вопросу о преподавании второго языка/ З. Ж. Кашкинбаева, Д. Абельдинова. Переносное значение как манифестант эмоционального состояния говорящего/ А. А. Кирюшкина. Новый подход к обучению иностранным языкам в неязыковых вузах/ М. А. Кутелия, М. Г. Напирели. Дитяча обдарованість як комплексна соціально-педагогічна проблема/ О. В. Михайленко. Професійне портфоліо як засіб стандартизації підготовки вчителя мови/ О. Є. Місечко. Теоретико-експериментальне дослідження проблеми формування мотивації педагогічної діяльності у майбутніх учителів музики/ О. О. Морозова. Процессуальный аспект содержания обучения коммуникативной самопрезентации в иноязычном образовании в рамках межкультурного взаимодействия/ Н. Г. Новицкая. Лінгвістичні особливості творчого мовлення/ М. В. Паустовська. Дидактичні основи моделювання сучасного змісту навчання іноземної мови як другої спеціальності у педагогічних університетах/ Л. В. Туркіна. Как маленькие дети изучают быстрое чтение/ М. Асланишвили. Автоматизації формування завдань до комп’ютерного тексту з ділової англійської мови/ О. П. Биконя. Система вправ для навчання інформативного читання англомовної літератури у фінансовій галузі/ І. А. Біжко. Розвиток творчих здібностей школярів із допомогою жанрових пам’яток-схем для написання літературних текстів/ Ю. І. Бондаренко. Методичні основи формування англомовної професійно орієнтованої читацької компетенції з використанням інтернет-ресурсів/ Ю. В. Британ. Соціолінгвістичні передумови використання патентних текстів як матеріалу навчання перекладачів/ Я. В. Бялківська. Тестовий контроль як спосіб перевірки сформованостф вмінь в аудіюванні англомовних теленовин/ Р. І. Вікович. Проблема створення професійно орієнтованої комунікативної ситуації в читанні англійською мовою майбутніми інженерами/ О. А. Гришина. Особливості відбору та реалізації навчального матеріалу у комунікативному вступному корективному курсі (ВКК)/ В. М. Гутник. Цілі та методичні завдання використання країнознавчого матеріалу в процесі викладання іноземної мови/ Є. О. Дегтярьова. Особливості вправ для навчання письма німецькою мовою після англійської/ І. В. Дубко. Психологія казки, її педагогічне значення і призначення/ С. М. Жуков. Формування монолінгвальної аудитивної компетенції як складової компетенції в усному перекладі/ О. Г. Квасова. Профорієнтація учнів у процесі розв’язування фізичних задач прикладного змісту/ Ю. С. Мельник. Етапи навчання емоційно-модальної інтонації з використанням відеофонограми/ Н. В. Мосьпан. Подготовка педагогических кадров на ступени "бакалавриат" в вузах США в контексте диверсификации образования/ М. Ю. Раевская. Организация процесса профессионально-ориентированного обучения иностранному языку в сфере туризма/ Е. В. Сажина, М. С. Захарова. Формування індивідуального стилю діяльності викладача іноземних мов у вищій технічній школі/ Н. С. Саєнко. Формування теоретико-літературних знань як засіб розвитку інтересу до літературної творчості старшокласників/ В. М. Тименко. Про підвищення ефективності вивчення іноземних мов/ Л. А. Антонюк, Т. В. Коваль. Значення філологічної підготовки викладача іноземної мови при формуванні культури професійного спілкування студентів економічного профілю/ А. В. Бичок. Самостійна робота студентів як засіб вдосконалення професійної підготовки вчителя/ А. М. Грицай, І. В. Колесник. Забезпечення професійно-педагогічної спрямованості курсу "Історія хімії" у фаховій підготовці майбутніх учителів/ Н. І. Лукашова, С. М. Лукашов. Мовний і мовленнєвий матеріал як складова змісту навчання майбутніх учителів аудіювання англійського мовлення з національними та регіональними типами літературної вимови/ О. А. Мацнєва. Формування інформаційної компетентності майбутніх вчителів у процесі професійної підготовки/ О. М. Попенко. Методичні рекомендації з організації процесу формування у майбутніх фахівців з інженерної механіки читацької англомовної компетенції з використанням навчального веб-сайту/ Ю. В. Романюк. Особливості навчання професійно орієнтованої дискусії студентів інженерних спеціальностей/ І. О. Сімкова. Формування критичного мислення майбутніх учителів початкової школи через активізацію пізнавальної діяльності студентів/ Л. І. Ткаченко. Аналіз діяльності вищих педагогічних навчальних закладів України з підготовки студентів до виховної роботи в літніх дитячих оздоровчих таборах у сучасних умовах/ О. С. Філоненко. С. Русова про впровадження ідей експериметальної педагогіки в систему освіти України/ Н. І. Бєлкіна. Гімназія як основний тип середньої загальноосвітньої школи XIX ст./ С. І. Дітківська. Вимоги до навчальної літератури в поглядах словесників Лівобережжя другої половини XIX - початку XX ст./ Н. М. Демченко, Ю. М. Мачача. Організаційно-педагогічна діяльність І. Ф. Тимковського та його вплив на розвиток гімназійної освіти на Чернігівщині XIX ст./ О. В. Самойленко. Проблема формування громадянських якостей особистості в педагогічній спадщині С. Русової/ О. М. Таран. Современная подготовка учителя американской школы в дистанционной среде , М. Буибас, П. Сердюков; Высшее образование в Германии на втором этапе Болонского процесса/ В. М. Поляков. Значення і функція вчителя у педагогічній концепції Х. Зальцмана/ С. А. Ревуцька. Законодавча база в системі підготовки майбутніх перекладачів-референтів в університетах Великої Британії/ О. В. Сергєєва. Реалізація іншомовної освіти в школах Польщі/ Н. В. Шеверун.
Примірники :ВІТКЗ(1)
Вільні : ВІТКЗ(1)Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация)
Знайти схожі

3.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 78(075.3)/Ш 96
Автор(и) : Шумський, Микола Олександрович
Назва : Хрестоматія з оркестрового класу [Електронний ресурс] : навчальний посібник для студентів вищих навчальних закладів. Ч. 1
Вихідні дані : Ніжин: НДУ ім. М. Гоголя, 2013
Кільк.характеристики :381 с
Колективи : Міністерство освіти і науки України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Форма і об'єм ресурсу: Электрон. текстовые дан.
Примітки : Загл. с титул. экрана. - Электрон. версия печ. публикации. - Видання для читання є тільки в електронному вигляді
ISBN, Ціна 978-617-527-091-2: Б.ц.
ISBN, Ціна 978-617-527-092-9: Б.ц.
ББК : 74.58.2я73
Предметні рубрики (Галузі знань): Підготовка майбутніх вчителів музики
Музичне мистецтво-- підручники та посібники для ВНЗ-- хрестоматії
Анотація: Даний посібник відповідає дисципліні "Оркестровий клас", яка є нормативною складовою підготовки бакалаврів – майбутніх учителів музики за спеціальністю "Музичне мистецтво" у вищих навчальних закладах III–IV рівнів акредитації. У посібнику представлена авторська навчальна програма дисципліни, упорядкована згідно з вимогами кредитно-модульної системи організації навчального процесу у вищих навчальних закладах освіти, надаються відомості про музичні інструменти оркестру народних інструментів. Нотно-репертуарний розділ містить авторські інструментовки творів українських та зарубіжних авторів, обробки народної музики, популярні естрадні п’єси. Партитури систематизовані за жанрами: твори крупної форми, оркестрові п’єси, супроводи для голосу та різноманітних інструментів з оркестром. Хрестоматія зорієнтована на студентів, магістрів та викладачів факультетів мистецтв вищих навчальних закладів педагогічного профілю.
Примірники :ВІТКЗ(1)
Вільні : ВІТКЗ(1)Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация)
Знайти схожі

 
Статистика
за 16.08.2024
Кількість запитів 44984
Кількість відвідувачів 955
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя