Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронна бібліотека НДУ ім. Миколи Гоголя- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>A=Білоусова, Надія Валентинівна@<.>
Загальна кількість знайдених документів : 26
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-20   21-26 
1.
15
Н 34


   
    Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки [Электронный ресурс] : Науковий журнал. № 6. Ч. 1 / Міністерство освіти і науки України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя ; Гол. ред. Є. І. Коваленко. - Электрон. текстовые дан. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2009. - 218 с. - (Наукові видання Ніжинської вищої школи). - Загл. с титул. экрана. - Электрон. версия печ. публикации. - Літ. в кінці кожної статті. - 53.33 грн.
    Зміст:
Поліщук, Юрій Йосипович. Проблема підготовки майбутніх соціальних педагогів до участі у педагогізації позашкільного соціуму / Ю. Й. Поліщук. - С .7-10
Плахотнік, Ольга Василівна. Толерантність суб’єкт-суб’єктних відносин у соціальній сфері як основа формування рофесійної культури фахівця / О. В. Плахотнік, Т. П. Спірина. - С .11-14
Богданова, Інна Михайлівна. Особистісна змобілізованість майбутнього соціального педагога як предмет дослідження / І. М. Богданова, О. С. Юрчик. - С .15-17
Міцик, Людмила Іванівна. Теоретичні засади підготовки соціальних педагогів до соціально-педагогічної діяльності / Л. І. Міцик. - С .18-21
Петрович, Валерій Степанович. Особливості процесу професійного розвитку фахівців центрів соціальних служб для сім’ї, дітей та молоді / В. С. Петрович. - С .22-26
Лукасєвич, Агнешка. Новий погляд на проблеми осіб з особливими потребами в контексті Міжнародної класифікації ушкоджень, дій і участі / А. Лукасєвич. - С .27-30
Галек, Чеслав. Загрози й шанси для дітей - користувачів комп’ютерними іграми / Ч. Галек. - С .31-34
Шубіна, Іванна. Культурні розбіжності між Польщею та Укпаїною у сприйманнівізульної соціальної реклами / І. Шубіна. - С .35-39
Скварек, Януш. Музика, математика й арттерапія в педагогіці / Я. Скварек. - С .40-42
Доброскок, Ірина Іванівна. особливості професійної підготовки викладача соціально-педагогічних дисциплін у контексті Больнського процесу / І. І. Доброскок. - С .43-47
Боксгорн, Віта Василівна. Умови формування креативних умінь та навичок у майбутніх соціальних педагогів / В. В. Боксгорн. - С .48-51
Аніщенко, Алла Петрівна. Система організаційно-метощдичного забезпечення діяльності соціального педагога у територіальній громаді / А. П. Аніщенко. - С .52-56
Борисюк, Світлана Олексіївна. Проблема розвитку у майбутніх педагогів здатності до фасилітативної взаємодії у професійній діяльності / С. О. Борисюк, Л. М. Степченко. - С .57-59
Грабовська, Марія Василівна. Роль соціального педагога у налагодженні нормальної життєдіяльності дисфункційної сім’ї / М. В. Грабовська. - С .60-62
Бондаренко, Зоя Петрівна. Виховні можливості вищої школи: проблеми та перспективи / З. П. Бондаренко. - С .63-66
Колбіна, Людмила Анатоліївна. Забезпечення домінування соціально-ціннісного мотиву у мотиваційно-настановчій педагогічній діяльності / Л. А. Колбіна. - С .67-70
Архипова, Світлана Петрівна. Соціально-педагогічний зміст поняття "гендерна компетентність" / С. П. Архипова, Н. В. Байдюк. - С .71-74
Віцукаєва, Катерина Михайлівна. Умови підготовки майбутнього соціального як суб’єкта професійної діяльності / К. М. Віцукаєва. - С .75-78
Марій, Марина Миколаївна. Підготовка майбутніх фахівців нового типу як нагальна потреба подальшого розвитку соціально-педагогічної сфери / М. М. Марій. - С .79-82
Кисла, Наталія Юріївна. Вивчення стану підготовки викладачів ВНЗ ІІ рівня акредитації до навчання студентів із соматичними захворюваннями / Н. Ю. Кисла. - С .83-87
Олексюк, Наталія Степанівна. Зміст та особливості соціально-педагогічної підтримки сімей військовослужбовців Збройних Сил України / Н. С. Олексюк. - С .88-91
Скіць, Андрій Вікторович. Соціально-педагогічні проблеми соціально-виховної та психологічної служби виховної колонії / А. В. Скіць. - С .92-95
Кручек, Вікторія Аркадіївна. Аналіз реалізації педагогічної взаємодії в системі "викладач-студент" / В. А. Кручек. - С .96-99
Коваль, Вадим Володимирович. Особливості соціалізаційних процесів у пенітенціарних установах для неповнолітніх / В. В. Коваль. - С .100-104
Гуріч, Володимир Олексійович. Соціально-правова клініка як форма організації навчальної практики майбутніх соціальних педагогів / В. О. Гуріч. - С .105-107
Лях, Віктор В'ячеславович. Напрями профілактики ВІЛ/СНІДу у закладах освіти / В. В. Лях. - С .108-110
Гладиш, Марія Олександрівна. Соціально-педагогічні умови підготовки студентів з обмеженими можливостями у ВНЗ / М. О. Гладиш. - С .111-113
Усик, Олена Федорівна. Організаційні умови підвищення якості професійної підготовки соціального педагога вищої школи / О. Ф. Усик. - С .114-116
Тимошко, Ганна Миколаївна. Організаційна культура ЗНЗ - важливий фактор управлінської діяльності / Г. М. Тимошко. - С .117-120
Білоусова, Надія Валентинівна. Структурно-функціональна модель процесу формування потреби у самовдоконаленні молодших підлітків у позаурочній діяльності / Н. В. Білоусова. - С .121-125
Корпач, Надія Іванівна. Формування здорового способу життя дитини в процесі гувернерської діяльності / Н. І. Корпач. - С .126-128
Сидорук, Ірина Ігорівна. Профілактична робота соціального педагога з підлітками, схильними до адиктивної поведінки / І. І. Сидорук. - С .129-132
Лісовець, Олег Васильович. Методика проведення презентації як форми семінарскьо-практичного заняття у процесі професійної підготовки соціальних педагогів / О. В. Лісовець. - С .133-135
Гарасимів, Юлія Володимирівна. Зміст індивідуальної соціально-педагогічної роботи з неповнолітнім засудженим у процесі його ресоціаллізації / Ю. В. Гарасимів. - С .136-138
Маценко, Леся Миколаївна. Виховання здорового способу життя у фахівців із соціальної педагогіки / Л. М. Маценко. - С .139-142
Чубук, Руслав Валентинович. коучинг як інноваційна форма управління соціально-педагогічною роботою зі студентською молоддю / Р. В. Чубук. - С .143-146
Бондаренко, Юлія Юріївна. Соціально-педагогічний тренінг як метод формування життєвої компетентності дітей-сиріт / Ю. Ю. Бондаренко. - С .147-150
Лях, Тетяна Леонідівна. Прийоми формування довіри дитини до працівника центру соціально-психологічної реабілітації та притулку для дітей / Т. Л. Лях. - С .151-153
Гордієнко, Ніна Василівна. Особливості роботи соціальних педагогів із сім’ями трудових мігрантів та підготовки фахівців до цієї діяльності у педагогічному університеті / Н. В. Гордієнко, А. Ю. Ізотова. - С .154-157
Конончук, Антоніна Іванівна. Волонтерство як шлях професійної підготовки майбутніх соціальних педагогів / А. І. Конончук. - С .158-162
Романовська, Людмила Іванівна. Особливості підготовки соціальних педагогів до роботи з членами неформальних об’єднань та угрупувань / Л. І. Романовська. - С .163-166
Троценко, Наталія Євгенівна. Інноваційне психолого-педагогічне забезпечення професійного самовдосконалення спеціалістів соціально-педагогічної діяльності / Н. Є. Троценко. - С .167-169
Гриник, Ігор Миронович. До питання про взаємодію у професійно-правовій підготовці соціального педагога / І. М. Гриник. - С .170-172
Заверико, Наталія Віталіївна. Підготовка соціальних педагогів до використання соціально-педагогічних технологій у професійній діяльності / Н. В. Заверико. - С .173-175
Петрочко, Жанна Василівна. Підготовка майбутніх соціальних педагогів до соціально-педагогічного забезпечення прав дітей / Ж. В. Петрочко. - С .176-180
Сватенков, Олександр Васильович. Підготовка майбутніх соціальних педагогів до здійснення рекламної діяльності у соціальній сфері / О. В. Сватенков. - С .181-183
Виговська, Світлана Володимирівна. Практична підготовка майбутніх фахівців до здійснення соціально-педагогічної діяльності / С. В. Виговська. - С .184-187
Пихтіна, Ніна Порфиріївна. Професійна підготовка соціальних педагогів до роботи з дітьми девіантної поведінки / Н. П. Пихтіна. - С .188-192
Хлєбік, Світлана Ростиславівна. Соціальний супровід неповнолітніх правопорушників як важливий аспект фахової підготовки соціального педагога / С. Р. Хлєбік. - С .193-195
Ярошко, М. М. Організаційно-педагогічні аспекти професійної підготовки майбутніх соціальних педагогів до профілактично-корекційної роботи з педагогічно занедбаними підлітками / М. М. Ярошко. - С .196-198
Лапа, Оксана Вікторівнп. Технологізація процесу професійної підготовки майбутніх соціальних педагогів до роботи в сільському соціумі / О. В. Лапа. - С .199-202
Коваленко, Володимир Опанасович. Соціально-педагогічні ідеї Дж. Дьюї / В. О. Коваленко, Є. І. Коваленко. - С .203-208
Тюльпа, Тетяна Миколаївна. Проблеми соціалізації особистості у процесі естетичного засвоєння світу у вітчизняній педагогіці / Т. М. Тюльпа. - С .209-211
Мохнюк, Р. С. Проблеми розвитку громадянської культури студентів у процесі навчання / Р. С. Мохнюк. - С .212-215
ДРНТІ
ББК 88я5 + 74я5
РУБ 15
Рубрики: Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності
   Соціальні педагоги--професійна підготовка

   соціальна реклама

Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация)

Дод.точки доступу:
Коваленко, Євгенія Іванівна \ред.\; Міністерство освіти і науки УкраїниНіжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Примірників всього: 1
ВІТКЗ (1)
Свободны: ВІТКЗ (1)
Знайти схожі

2.


    Білоусова, Надія Валентинівна.
    Педагогічні аспекти проблеми самовдосконалення особистості [Электронный ресурс] : Методичні рекомендації до спецкурсу для студентів (спеціальність: 6.020202: "Хореографія*") / Н. В. Білоусова ; Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя. - Электрон. текстовые дан. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2012. - 26 с. - Загл. с титул. экрана. - Электрон. версия печ. публикации. - Б. ц.
Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация)

Дод.точки доступу:
Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Примірників всього: 1
ВІТКЗ (1)
Свободны: ВІТКЗ (1)
Знайти схожі

3.
15
Н 34


   
    Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки [Электронный ресурс] : Науковий журнал. № 1 / Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя ; Гол. ред. Є. І. Коваленко. - Электрон. текстовые дан. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2012. - 234 с. - (Наукові видання Ніжинської вищої школи). - Загл. с титул. экрана. - Электрон. версия печ. публикации. - Літ. в кінці кожної статті. - 70.58 грн.
    Зміст:
Білоусова, Надія Валентинівна. Визначення сутності і структури потреби у самовдосконаленні молодших підлітків / Н. В. Білоусова. - С .7-10
Дьоміна, Олена Василівна. Про сутність поняття "громадянська позиція" в інформаційно-довідникових джерелах / О. В. Дьоміна. - С .11-13
Зінченко, Тетяна Василівна. Соціальне становлення дітей дошкільного віку / Т. В. Зінченко. - С .14-16
Зель, Ірина Олексіївна. Акмеологічна спрямованість як складова андрагогічної компетентності майбутніх учителів / І. О. Зель. - С .17-19
Івахненко, Тамара Павлівна. Проблема формування сексуальної культури молоді - інноваційна концепція сучасної освіти / Т. П. Івахненко. - С .20-24
Кучер, Анатолій Васильович. Комунікативні аспекти професійної діяльності економіста-аграрника / А. В. Кучер. - С .25-28
Костриця, Наталія Миколаївна. Цінності та норми хліборобського світогляду / Н. М. Костриця. - С .29-32
Малюгіна, Тетяна Ігорівна. Білінгвізм: концептуальні та практичні засади / Т. І. Малюгіна. - С .33-38
Полозенко, Оксана Василівна. Психологічні знання як наукова категорія / О. В. Полозенко. - С .39-43
Попенко, Ольга Михайлівна. Професійна культура вчителя як інтеграційна якість особистості педагога-професіонала / О. М. Попенко. - С .44-49
Потапчук, Тетяна Володимирівна. Національна ідентичність: становлення та розвиток у сучасному суспільстві / Т. В. Потапчук. - С .50-53
Сватенков, Олександр Васильович. Проект як форма організації діяльності з профілактики торгівлі людьми у студентському середовищі / О. В. Сватенков, С. В. Лабузько. - С .54-58
Стрельнікова, Ніна Михайлівна. Проблема моральності у вихованні дітей батьками / Н. М. Стрельнікова. - С .59-61
Абжалов, Роман Рашидович. Зміст знань про хімічні елементи в курсах дисциплін природничого циклу / Р. Р. Абжалов. - С .62-66
Бондаренко, Юрій Іванович. Концептуально-стильовий аналіз літературного твору в школі / Ю. І. Бондаренко. - С .67-71
Валюк, Вікторія Федорівна. Мультимедійні презентації MICROSOFT POWER POINT як засіб вивчення навчальної дисципліни "Органічна хімія" / В. Ф. Валюк
Іващенко, Наталія. Педагогічні умови організації навчально-творчої діяльності учнів старших класів / Н. А. Іващенко, Є. І. Коваленко. - С .77-80
Коваленко, Євгенія Іванівна. Групова навчальна діяльність учнів як інноваційна технологія / Є. І. Коваленко, Р. Микитуха. - С .81-85
Колейчик, Оксана Олександрівна. Етапність формування навичок трансформації фахового тексту у студентів немовних спеціальностей / О. О. Колейчик, О. А. Местхарм. - С .86-89
Падун, Ніна Олексіївна. Навчально-дослідна діяльність як засіб формування дослідницьких умінь учнів / Н. О. Падун. - С .90-93
Поліщук, Олена Володимирівна. Правове виховання учнів 5-6 класів шкіл-інтернатів на засадах українських звичаїв / О. В. Поліщук. - С .94-97
Прибора, Наталія Андріївна. Курси за вибором практичного спрямування як засіб підвищення мотивації учнів до вивчення хімії / Н. А. Прибора, В. А. Богатиренко. - С .98-101
Речицький, Олександр Наумович. Проблема оцінювання знань і вмінь студентів за 100-бальною шкалою / О. Н. Речицький, С. Ф. Решнова. - С .102-107
Салій, Володимир Степанович. Сприйняття підлітками художніх образів музики / В. С. Салій. - С .108-110
Шевчук, Марина Олександрівна. Синектика як метод активізації творчого мислення студентів / М. О. Шевчук. - С .111-114
Щербак, Павло Іванович. Мотивації занять фізичними вправами студентів педагогічних вищих навчальних закладів / П. І. Щербак, В. М. Благінін. - С .115-117
Щербина, Анатолій Павлович. Екологічне виховання учнів на уроках хімії та в позакласній роботі / А. П. Щербина, В. М. Щербина. - С .118-122
Благініна, Світлана Вікторівна. Організація самостійної роботи як ефективний засіб самонавчання та самопідготовки майбутнього педагога / С. В. Благініна. - С .123-125
Бобраков, Сергій Вікторович. Передумови реформування професійної підготовки вчителів у Німеччині / С. В. Бобраков. - С .126-128
Головань, Тетяна Костянтинівна. Формування навичок основ техніки диригування у студентів-початківців / Т. К. Головань. - С .129-132
Гура, Вікторія Вікторівна. Методика формування музично-теоретичних знань у студентів педагогічних училищ та коледжів засобами українського музичного фольклору / В. В. Гура. - С .133-138
Данилюк, Сергій Семенович. Формування професійної компетентності майбутніх філологів в аспекті особистісного підходу / С. С. Данилюк. - С .139-143
Дєда, Вікторія Михайлівна. Основні аспекти підготовки фахівців дошкільного профілю до формування екологічної компетенції у дітей дошкільного віку / В. М. Дєда. - С .144-149
Дубровська, Лариса Олександрівна. Підготовка майбутніх педагогів до втілення виховних технологій / Л. О. Дубровська, В. Л. Дубровський. - С .150-152
Клясен, Наталія Леонідівна. Компетентнісний підхід до розвитку комунікативних здібностей вчителів у системі післядипломної педагогічної освіти / Н. Л. Клясен. - С .153-156
Лукашова, Ніна Іванівна. Формування готовності майбутнього вчителя до реалізації особистісно орієнтованого навчання хімії в процесі вивчення фахової методики / Н. І. Лукашова. - С .157-163
Остапенко, Світлана Володимирівна. Дидактичні умови формування соціальної компетентності студентів філологічних спеціальностей у процесі самостійної навчальної діяльності / С. В. Остапенко. - С .164-167
Сидоренко-Николашина, Елена Леонидовна. Специфика организации модульного контроля знаний по высшей математике у студентов агротехнологических вузов с помощью тестовых заданий / Е. Л. Сидоренко-Николашина. - С .168-176
Требенко, Дмитро Якович. Формування внутрішнього стимулу і готовності до самоконтролю при вивченні вищої алгебри / Д. Я. Требенко, О. О. Требенко. - С .177-181
Харицкая, Светлана Васильевна. Формирование поисково-информационной компетентности при подготовке презентаций на занятиях по иностранному языку / С. В. Харицкая. - С .182-184
Бєлкіна, Надія Іванівна. Розвиток ідей К. Ушинського про педагогіку як науку і мистецтво виховання в спадщині М. Демкова / Н. І. Бєлкіна. - С .185-187
Демченко, Наталія Михайлівна. Освітня діяльність і педагогічні погляди А. Брока / Н. М. Демченко, А. В. Мацегора. - С .188-191
Крапивний, Ярослав Миколайович. Система професійної підготовки вчителя у Чернігівському колегіумі (1700-1786 рр.) / Я. М. Крапивний. - С .192-195
Осаволюк, Олександр Андрійович. Особливості практичної підготовки майбутніх учителів у Чернігівській земській учительській семінарії / О. А. Осаволюк. - С .196-199
Білецька, Ірина Олександрівна. Проблема розвитку навчання мов у середніх навчальних закладах США у XX - на поч. XXI ст. / І. О. Білецька. - С .200-204
Гаманюк, Віта Анатоліївна. Державне регулювання у сфері іншомовної освіти ФРН / В. А. Гаманюк. - С .205-209
Демешкант, Наталія Андріївна. Екологічна освіта в контексті досліджень польських учених / Н. А. Демешкант. - С .210-211
Киричок, Інна Іванівна. Концепція початкової освіти С. Й. Гессена / І. І. Киричок. - С .212-215
Лякішева, Анна Володимирівна. Ідеї соціальної дії (поведінки) в теоретичних концепціях М. Вебера, Т. Парсонса, Р. Мертона / А. В. Лякішева. - С .216-220
Малько, Наталія Миколаївна. Дидактичні принципи навчання природничих дисциплін у педагогічній спадщині О. Я. Герда / Н. М. Малько. - С .221-224
Ямкова, Катерина Сергіївна. Цілі, завдання, напрями та принципи розвитку соціальної активності учнівської молоді в роботах М. Бунакова / К. С. Ямкова. - С .225-229
Радченко, Ю. П. Основні принципи створення електронних підручників з іноземної мови у школах Франції / Ю. П. Радченко. - С .230-232
ББК 88я5 + 74я5
РУБ 15
Рубрики: Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності
   викладання хімії в школі

   Екологічне виховання школярів

   Самостійна робота студентів

   Підготовка фахівців з вищої освітою (загальні питання)

   підготовка майбутніх вчителів

   Освіта--Зарубіжний досвід

   Освіта--США

   Електронні підручники

   Німеччина--освіта
    Франція--освіта

Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация)

Дод.точки доступу:
Коваленко, Євгенія Іванівна \ред.\; Міністерство освіти і науки, молоді та спорту УкраїниНіжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Примірників всього: 1
ВІТКЗ (1)
Свободны: ВІТКЗ (1)
Знайти схожі

4.
371(070.3)
П 81


   
    Пропедевтична практика [Электронный ресурс] : Завдання та методичні рекомендації для студентів І курсу природничо-географічного факультету (за вимогами кредитно-модульної системи) модуль : Педагогіка / Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя ; уклад. Н. В. Білоусова. - Электрон. текстовые дан. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2013. - 18 с. - Загл. с титул. экрана. - Электрон. версия печ. публикации. - 3.75 грн.
ББК 74р30
РУБ 371(070.3)
Рубрики: Педагогічна практика студентів--програма
   Пропедевтична практика студентів

Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация)

Дод.точки доступу:
Білоусова, Надія Валентинівна; Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Примірників всього: 1
ВІТКЗ (1)
Свободны: ВІТКЗ (1)
Знайти схожі

5.
54(073.3)
Н 31


   
    Наскрізна програма практичної підготовки студентів [Электронный ресурс] : (для галузі знань 0401 Природничі науки напряму підготовки 6.040101 Хімія* та спеціальностей: 7.04010101 і 8.04010101 Хімія*) : навчальний посібник / В. В. Суховєєв [та ін.] ; за заг. ред. В. В. Суховєєва ; Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2014. - 162 с. - Рек. л-ра.: с. 123-140. - Б. ц.
    Зміст:
Програма пропедевтичної практики з психології та педагогіки . - С .9-12
Програма практики з методики навчання хімії . - С .13-16
Програма виховної практики (в ЛОТ) . - С .16-21
Програма виробничої практики (освітньо-кваліфікаційний рівень «бакалавр») . - С .21-29
Програма стажувальної практики (освітньо-кваліфікаційні рівні «спеціаліст» і «магістр») . - С .30-38
Програма науково-педагогічної практики (освітньо-кваліфікаційний рівень «магістр») . - С .39-46
Програма практики «Комп’ютерні технології» . - С .47-53
Програма практики «Техніка шкільного хімічного експерименту» . - С .54-65
Програма «Лабораторно-хімічна практика» . - С .65-70
Програма хіміко-технологічної практики . - С .70-74
Програма лабораторно-хімічної практики . - С .74-78
Методичні рекомендації до написання курсових робіт з хімічних дисциплін . - С .78-83
Вимоги до курсових робіт з психолого-педагогічних дисциплін . - С .84-88
Методичні вказівки до курсових робіт з методики викладання хімії . - С .88-89
Методичні вказівки до курсових робіт з педагогічних та психологічних дисциплін . - С .89-92
Програма виконання та написання бакалаврської роботи . - С .92-98
Програма виконання та написання дипломної роботи . - С .99-111
Програма виконання та написання магістерської роботи . - С .111-123
ББК 24р30-211
РУБ 54(073.3)

Анотація: Навчальний посібник містить навчальні програми та методичні матеріали практичної підготовки студентів для галузі знань 0401 Природничі науки напряму підготовки 6.040101 Хімія* та спеціальностей: 7.04010101 і 8.04010101 Хімія*. Для студентів хімічних спеціальностей педагогічного напрямку.
Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация)

Дод.точки доступу:
Суховєєв, Володимир Володимирович; Лукашова, Ніна Іванівна; Москаленко, Олег Вадимович; Циганков, Сергій Андрійович; Коваленко, Євгенія Іванівна; Падун, Ніна Олексіївна; Дубровська, Лариса Олександрівна; Благінін, Валерій Михайлович; Щотка, Оксана Петрівна; Філоненко, Олена Станіславівна; Білоусова, Надія Валентинівна; Самойленко, Олена Володимирівна (викладач); Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Примірників всього: 1
ВІТКЗ (1)
Свободны: ВІТКЗ (1)
Знайти схожі

6.


   
    Методичні рекомендації з організації навчальної практики [Электронный ресурс] : для студентів ІІ курсу спеціальності: 6.010102 "Початкова освіта та англійська мова" : [за вимогами кредитно-модульної системи, модуль: педагогіка] / Уклад. : Л. О. Дубровська, Н. В. Білоусова, В. Л. Дубровський ; Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя. - Электрон. текстовые дан. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2014. - 51 с. - Загл. с титул. экрана. - Электрон. версия печ. публикации . - Б. ц.
Рубрики: Педагогічна практика студентів--методичні посібники для ВНЗ
Кл.слова (ненормовані):
навчальна практика
Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация)

Дод.точки доступу:
Дубровська, Лариса Олександрівна; Білоусова, Надія Валентинівна; Дубровський, Валерій Леонідович; Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Примірників всього: 1
ВІТКЗ (1)
Свободны: ВІТКЗ (1)
Знайти схожі

7.
15
Н 34


   
    Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки [Электронный ресурс] : Науковий журнал. № 2 / Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя ; Гол. ред. Є. І. Коваленко. - Электрон. текстовые дан. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2014. - 242 с. - (Наукові видання Ніжинської вищої школи). - Загл. с титул. экрана. - Электрон. версия печ. публикации. - Літ. в кінці кожної статті. - Б. ц.
    Зміст:
МЕТОДОЛОГІЯ І ТЕОРІЯ ПЕДАГОГІКИ
Абрамова, Катерина Анатоліївна. Соціально-психологічні ознаки ВІЛ-інфікованих дітей / К. А. Абрамова. - С .7-12
Алєко, Оксана Анатоліївна. Порівняльний аналіз результатів експериментального дослідження з формування соціального досвіду дитини у взаємодії ДНЗ і родини / О. А. Алєко. - С .12-17
Аносов, Іван Павлович. Інновації в галузі антропологічного контексту освіти / І. П. Аносов. - С .18-22
Бабенко, Леонід Вікторович. Закономірності навчання учнів образотворчого мистецтва в сучасній школі / Л. В. Бабенко. - С .23-29
Бадьора, Сергій Миколайович. Задачний підхід при вивченні педагогіки в університеті / С. М. Бадьора. - С .30-34
Бережна, Таміла Іванівна. Здоров’язбережувальні педагогічні технології – важлива складова здоров’язбережувального середовища загальноосвітнього навчального закладу / Т. І. Бережна. - С .35-39
Біла, Наталія Леонідівна. Ансамблеве музикування: до сутності поняття / Н. Л. Біла, Н. О. Штурман. - С .40-46
Білоусова, Надія Валентинівна. Умови формування бажання самовдосконалюватись у молодших підлітків / Н. В. Білоусова. - С .47-49
Бобро, Артур Анатолійович. Аналіз проблеми формування соціального здоров’я студентської молоді в науковій літературі / А. А. Бобро. - С .50-54
Вайнола, Ренате Хейкіївна. Сімейна депривація як негативний чинник розвитку та становлення особистості вихованців інтернатних закладів спортивного профілю / Р. Х. Вайнола, О. В. Красницька. - С .55-61
Вікторова, Леся Вікторівна. Модернізація іншомовної підготовки співробітників сектора безпеки у контексті загальноєвропейських інтеграційних процесів / Л. В. Вікторова. - С .62-67
Гуцан, Леся Андріївна. Компетентнісно спрямована освіта – сучасний орієнтир навчально-виховного процесу / Л. А. Гуцан. - С .68-72
Завацька, Людмила Миколаївна. Дослідження соціальних потреб дітей трудових мігрантів у новому соціально-освітньому середовищі / Л. М. Завацька. - С .73-76
Капська, Алла Йосипівна. Змістова структура процесу самоактуалізації старших підлітків у центрах соціально-психологічної реабілітації / А. Й. Капська, М. С. Сидорчук. - С .77-81
Кнодель, Людмила Володимирівна. Некоторые современные аспекты преподавания иностранных языков / Л. В. Кнодель. - С .82-94
Коваль, Оксана Євгеніївна. Активізація професійного саморозвитку аспірантів – майбутніх викладачів вищої економічної школи / О. Є. Коваль. - С .95-99
Копил, Оксана Анатоліївна. Особистісно-діяльнісний розвиток студента-математика у процесі навчання письмового перекладу фахової літератури / О. А. Копил. - С .100-105
Коробченко, Ангеліна Анатоліївна. Виховний потенціал сучасної шкільної природничої освіти / А. А. Коробченко. - С .106-112
Кубанов, Руслан Анатолійович. Сутність та освітньо-кваліфікаційні рівні вищої економічної освіти / Р. А. Кубанов. - С .113-118
Малиношевський, Руслан Васильович. Соціально-педагогічні орієнтири виховання альтруїзму / Р. В. Малиношевський. - С .119-124
Маслова, Марина Єнівна. Обучение иностранному языку в высшем профессиональном образовании: к проблеме реализации системного подхода / М. Е. Маслова, Ю. В. Маслов. - С .125-132
Новгородська, Юлія Григорівна. Організаційна культура майбутнього керівника дошкільного навчального закладу як складова управлінської діяльності / Ю. Г. Новгородська. - С .133-137
Отчич, Сергій Валерійович. Психологія любові та диференціація понять кохання та закоханості / С. В. Отчич. - С .138-141
Соловйова, Тетяна Геннадіївна. Особливості профорієнтаційної діяльності соціального педагога з молоддю з обмеженими можливостями / Т. Г. Соловйова. - С .142-146
Харченко, Сергій Якович. Тенденції розвитку понятійного апарату соціальної педагогіки у сучасному науковому контексті / С. Я. Харченко, О. І. Рассказова. - С .147-152
Шеремет, Алла Михайлівна. Педагогічні засади функціонування центрів матері і дитини та потреба професійної діяльності у них кваліфікованих соціальних педагогів / А. М. Шеремет. - С .153-157
МЕТОДИКА НАВЧАННЯ І ВИХОВАННЯ
Бобир, Світлана Леонідівна. Педагогічний потенціал технології tеаm teaching для професійного розвитку майбутнього вчителя іноземних мов / С. Л. Бобир. - С .158-162
Богушевич, Ніна Володимирівна. Розробка комплексу вправ у межах курсової, бакалаврської чи магістерської роботи з методики навчання іноземних мов / Н. В. Богушевич. - С .163-166
Гурина, Наталія Вікторівна. Рефлексія у професійно орієнтованому навчанні майбутніх учителів англійської інтонації / Н. В. Гурина. - С .167-172
Проць, Роман Омелянович. "Захист Вітчизни" у системі військово-патріотичного виховання учнівської молоді / Р. О. Проць. - С .173-178
Родчин, Зоряна Ярославівна. Деякі аспекти викладання української мови як іноземної для студентів-медиків / З. Я. Родчин. - С .179-182
ПРОФЕСІЙНА ПІДГОТОВКА
Біляченко, Галина Петрівна. Підготовка майбутніх соціальних педагогів до співпраці з недержавними організаціями в контексті діяльнісного підходу / Г. П. Біляченко. - С .183-189
Міщик, Людмила Іванівна. Основні аспекти підготовки соціальних педагогів до організації виховної роботи в закладах інклюзивного навчання / Л. І. Міщик. - С .190-194
Падун, Ніна Олексіївна. Інтерактивне навчання як засіб ефективної підготовки спеціалістів / Н. О. Падун, А. О. Падун. - С .195-198
Самойленко, Юлія. Критерії та показники рівнів готовності вчителя-філолога до профільного навчання старшокласників засобами інформаційних технологій / Ю. Самойленко. - С .199-203
Ушакова, Людмила Іванівна. Лінгвокультурологічний компонент у змісті іншомовної підготовки майбутніх учителів іноземних мов / Л. І. Ушакова. - С .204-208
ВІТЧИЗНЯНИЙ І ЗАРУБІЖНИЙ ДОСВІД
Багрій, Іванна Петрівна. Особливості організації змісту професійної підготовки заняттєвих терапевтів у Канаді / І. П. Багрій. - С .209-213
Бойчевська, Ілона Борисівна. Вивчення іноземної мови у вищих навчальних закладах ФРН як важливий елемент професійної соціалізації / І. Б. Бойчевська. - С .217-220
Коляда, Тетяна Василівна. Становлення системи професійної підготовки майбутніх вчителів у Великобританії (ХІХ ст.) / Т. В. Коляда. - С .221-224
Лаухіна, Інна Станіславівна. Релігієзнавчий компонент у змісті суспільствознавчих дисциплін у колежах та ліцеях Франції / І. С. Лаухіна. - С .225-229
Малько, Наталія Миколаївна. Система виховання неповнолітніх правопорушників у педагогічній спадщині О. Я. Герда / Н. М. Малько. - С .230-234
Поприткіна, Дурсунгозель Шамирадівна. Проблема бюджету часу майстра виробничого навчання у закладах професійно-технічної освіти в Україні (друга половина ХХ століття) / Д. Ш. Поприткіна. - С .235-239
ДРНТІ
ББК 88я5 + 74я5
РУБ 15
Рубрики: Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя--праці викладачів
   Викладання іноземної мови

Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация)

Дод.точки доступу:
Коваленко, Євгенія Іванівна \ред.\; Міністерство освіти і науки УкраїниНіжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Примірників всього: 1
ВІТКЗ (1)
Свободны: ВІТКЗ (1)
Знайти схожі

8.
15
Н 34


    Білоусова, Надія Валентинівна.
    Умови формування бажання самовдосконалюватись у молодших підлітків [Электронный ресурс] / Н. В. Білоусова. - Электрон. текстовые дан. // Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки : Науковий журнал / Міністерство освіти і науки України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2014. - № 2. - С. 47-49
ББК 88я5 + 74я5
РУБ 15

Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация)
Дод.точки доступу:
Коваленко, Євгенія Іванівна \ред.\; Міністерство освіти і науки УкраїниНіжинський державний університет імені Миколи Гоголя

Є примірники у відділах: всього 1 : ВІТКЗ (1)
Вільні: ВІТКЗ (1)

Знайти схожі

9.
15
Н 34


   
    Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки [Электронный ресурс] : Науковий журнал. № 2 / Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя ; Гол. ред. Є. І. Коваленко. - Электрон. текстовые дан. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2012. - 232 с. - (Наукові видання Ніжинської вищої школи). - Загл. с титул. экрана. - Электрон. версия печ. публикации. - Літ. в кінці кожної статті. - Б. ц.
    Зміст:
МЕТОДОЛОГІЯ І ТЕОРІЯ ПЕДАГОГІКИ
Александрович, Наталія Олексіївна. Роль екологічної етики у формування нової моделі взаємин людини з навколишнім природним середовищем / Н. О. Александрович. - С .7-10
Гордієнко, Майя Григорівна. Психологічний аспект визначення дорослості / М. Г. Гордієнко. - С .11-14
Івашньова, Світлана Володимирівна. Використання соціальних сервісів та соціальних мереж в освіті / С. В. Івашньова. - С .15-17
Лісовець, Олег Васильович. Дослідження громадської активності сучасної студентської молоді / О. В. Лісовець. - С .18-22
Лякішева, Анна Володимирівна. Соціальна поведінка: сутність, типологічні та видові ознаки / А. В. Лякішева. - С .23-26
Марій, Марина Миколаївна. Значення батьківської компетентності в процесі сімейного виховання / М. М. Марій. - С .27-31
Науменко, Наталія Валентинівна. Формування духовного здоров’я особистостіяк сучасна педагогічна проблема / Н. В. Науменко. - С .32-35
Рамазашвили, Соломон. Проблемы формирования школьного бюджета и расходов = Проблеми формування шкільного бюджету та витрат / С. Рамазашвили. - С .36-37
Романенко, Юлія Анатоліївна. Портфоліо студента: дидактичний аспект / Ю. А. Романенко. - С .38-40
Созашвили, Нино Михайловна. Инновационные ориентиры менеджмента учебного процесса = Інноваційні орієнтири менеджменту учбового процесу / Н. М. Созашвили. - С .41-42
Солова, Валентина Миколаївна. Соціалізація школяра у змісті діяльності дитячого закладу оздоровлення і відпочинку з денним перебуванням / В. М. Солова. - С .43-48
Стрельнікова, Ніна Михайлівна. Сучасний стан виховання дітей у сім’ї / Н. М. Стрельнікова, Н. О. Падун. - С .49-51
Черноиваненко, Варвара Дмитриевна. Механизмы и принципы конструирования картины мира личности / В. Д. Черноиваненко. - С .52-58
Щука, Галина Петрівна. Порівняльно-педагогічні дослідження в туризмі: методологічний аспект / Г. П. Щука. - С .59-62
МЕТОДИКА НАВЧАННЯ І ВИХОВАННЯ
Білоусова, Надія Валентинівна. Експериментальна перевірка ефективності методики формування потреби в самовдосконаленні молодших підлітків у позаурочній діяльності / Н. В. Білоусова. - С .63-66
Bluashvili, N. Ways to get started in teaching writing autonomy = З чого починати навчання автономному письму / N. Bluashvili. - С .67-71
Боднарчук, Олеся Василівна. Оцінювання знань студентів з дисципліни "Органічна хімія" на фармацевтичному факультеті Івано-Франківського Національного медичного університету під час вивчення модуля № 1 / О. В. Боднарчук. - С .72-74
Gigauri, A. Age peculiarities of the I-II year students and teaching speaking to esp students = Вікові характеристики студентів 1-2 курсу та навчання англійській мові для професійних цілей / A. Gigauri. - С .75-76
Грицай, Антоніна Модестівна. Використання відео на заняттяз з практики усного та писемного мовлення (англійська як друга іноземна мова) як засіб мотивації до вивчення іноземних мов / А. М. Грицай, І. В. Колесник. - С .77-81
Десятов, Дмитро Леонідович. Формування хронологічної компетентності учнів у процесі навчання історії / Д. Л. Десятов. - С .82-86
Дмитрів, Анжела Миколаївна. Організація навчання на практичному занятті з фізичної та колоїдної хімії / А. М. Дмитрів. - С .87-89
Долматова, Марина Петрівна. Принципи відбору текстового матеріалу для навчання читання іноземною мовою у вищих навчальних закладах / М. П. Долматова, К. Г. Долматова. - С .90-92
Журавська, Ніна Станіславівна. Особливості методики навчання спеціальних дисциплін / Н. С. Журавська. - С .93-96
Katsiashvili, E. English proverbs and their translatability into the georgian language = Англійські прислів’я та шляхи їх перекладу грузинською мовою / E. Katsiashvili. - С .97-98
Киричок, Інна Іванівна. Виховання ціннісних орієнтацій старшокласників засобами ЗМІ / І. І. Киричок, К. Б. Кузьмич. - С .99-102
Мокрогуз, Олександр Петрович. Педагогічний дизайн у контексті застосування мультимедійної презентації / О. П. Мокрогуз. - С .103-105
Павленко, Олексій Миколайович. Методика формування вмінь джазової імпровізації майбутнього вчителя музики у процесі інструментально-виконавської підготовки / О. М. Павленко. - С .106-111
Razmadze, М. Teaching culture in business english classes = Вивчення культури на уроках бізнес англійської / М. Razmadze. - С .112-113
Шевчук, Марина Олександрівна. Педагогічні умови ефективності самостійної роботи студентів / М. О. Шевчук, В. Єршов. - С .114-117
Шмоніна, Тетяна Анатоліївна. Результативність технології впровадженя педагогічних умов підвищення ефективності природничо-наукової підготовки іноземних студентів на підготовчих факультетах / Т. А. Шмоніна. - С .118-123
ПРОФЕСІЙНА ПІДГОТОВКА
Дрожик, Людмила Володимирівна. Еколого-валеологічні знання як невід’ємний компонент еколого-валеологічної компетентності майбутнього вчителя / Л. В. Дрожик. - С .124-127
Кучерявець, Валентина Григорівна. Технологія портфоліо у процесі професійної підготовки майбутнього вчителя / В. Г. Кучерявець. - С .128-130
Марінцова, Наталія Геннадіївна. Особливості викладання біологічної хімії для підготовки фахівців фармацевтичних і біотехнологічних виробництв / Н. Г. Марінцова, А. М. Кричковська, М. В. Стасевич. - С .131-134
Матвієнко, Світлана Іванівна. Підготовка студентів спеціальності "дошкільна освіта" до формування у дошкільників рухових умінь і навичок / С. І. Матвієнко, О. В. Варуха, ОлександрівнаОленченко С. О. Світлана. - С .135-138
Матукова, Ганна Іванівна. Інтерактивні технології навчання у професійній підготовці майбутніх економістів / Г. І. Матукова. - С .139-142
Панасенко, Лариса Олегівна. Професійне становлення студентів економічних коледжів: теоретичний аспект / Л. О. Панасенко. - С .143-147
Ходак, Тетяна Володимирівна. Роль інтерактивних методів навчання у процесі формування професійної компетентності студентів / Т. В. Ходак. - С .148-151
Щербак, Ірина Миколаївна. Педагогічні технології в екологічній підготовці майбутнього вчителя / І. М. Щербак : 152-154
ВІТЧИЗНЯНИЙ І ЗАРУБІЖНИЙ ДОСВІД
Бєлкіна, Надія Іванівна. Деякі питання дидактики в педагогічній спадщині М. Демкова / Н. І. Бєлкіна, М. М. Красновид. - С .155-157
Благініна, Світлана Вікторівна. Досвід духовно-морального виховання молоді в Німеччині / С. В. Благініна. - С .158-160
Гордієнко, Тетяна Володимирівна. Із зарубіжного досвіду формування педпгогічної майстерності / Т. В. Гордієнко. - С .161-164
Давиденко, Олена Василівна. Освітні домінанти у діяльності німецької окупаційної влади на території Польщі (1939-1943 рр.) / О. В. Давиденко. - С .165-168
Демченко, Наталія Михайлівна. Теорія та практика освіта в історіографії славістів Лівобережжя другої половини XIX - початку XX ст. / Н. М. Демченко. - С .169-172
Калагурка, Христина Іванівна. Коменіана у науково-педагогічній спадщині Федора Науменка / Х. І. Калагурка. - С .173-175
Лукашова, Ніна Іванівна. До історії створення першого національного підручника з органічної хімії для середньої загальноосвітньої школи / Н. І. Лукашова. - С .176-180
Мачача, Юлія Миколаївна. Історіографія проблеми роздільного навчання в Україні (на прикладі літературних джерел 1878- 1912 рр.) / Ю. М. Мачача. - С .181-184
Напирели, Манана. Способы и приемы изучения немецкого как второго иностранного языка для школ Грузии / М. Напирели. - С .185-187
Паржницький, Віктор Валентинович. Професійна підготовка кваліфікованих робітників у професійно-технічних навчальних закладах України: досвід 60-80-х рр. XX ст. / В. В. Паржницький. - С .188-190
Пата, Лілія Петрівна. Будинок юннатів Київського зоологічного парку: повоєнне десятиліття / Л. П. Пата. - С .191-195
Пономаренко, Ольга Володимирівна. Американський підхід до проблеми лідерства вчителя / О. В. Пономаренко. - С .196-199
Самаріна, Світлана Іванівна. Виховний і дисциплінуючий потенціал шкільної форми (на прикладі історико-педагогічного досвіду другої половини XIX - початку XX ст.) / С. І. Самаріна. - С .200-203
Ставцева, Вікторія Федорівна. Вплив ринкових процесів на надання освітніх послуг новозеландськими університетами наприкінці XX ст. / В. Ф. Ставцева. - С .204-208
Тамарашвили, Тамара. О вопросе обучения истории Грузии на неспециальных факультетах / Т. Тамарашвили. - С .209-212
Таран, Олена Миколаївна. Гуманістична спрямованість дидактичної системи С. Русової / О. М. Таран. - С .213-216
Устименко-Косоріч, Олена Анатоліївна. Ретроспективний аналіз розвитку сербської баянно-акордеонної школи / О. А. Устименко-Косоріч. - С .217-220
Щур, Наталія Миколаївна. Ліцензування педагогічної діяльності вчителів у США в умовах неперервної педагогічної освіти / Н. М. Щур. - С .221-225
Юй Фей. Стан і проблеми організації педагогічної практики в системі підготовки вчителів музики у вишах Китаю / Юй Фей. - С .226-229
ББК 88я5 + 74я5
РУБ 15
Рубрики: Викладання хімії в школі
   Екологічне виховання школярів

   Самостійна робота студентів

   Підготовка фахівців з вищої освітою (загальні питання)

   підготовка майбутніх вчителів

   Портфоліо--вчителі

   Освіта--Зарубіжний досвід

   Освіта--США

   Електронні підручники

   Педагогічна майстерність

   Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя--праці викладачів

   Китай--освіта
    США--освіта вища

    Німеччина--ОСВІТА

Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация)

Дод.точки доступу:
Коваленко, Євгенія Іванівна \ред.\; Міністерство освіти і науки, молоді та спорту УкраїниНіжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Примірників всього: 1
ВІТКЗ (1)
Свободны: ВІТКЗ (1)
Знайти схожі

10.
15
Н 34


    Білоусова, Надія Валентинівна.
    Експериментальна перевірка ефективності методики формування потреби в самовдосконаленні молодших підлітків у позаурочній діяльності [Электронный ресурс] / Н. В. Білоусова. - Электрон. текстовые дан. // Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки : Науковий журнал / Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2012. - № 2. - С. 63-66
ББК 88я5 + 74я5
РУБ 15

Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация)
Дод.точки доступу:
Коваленко, Євгенія Іванівна \ред.\; Міністерство освіти і науки, молоді та спорту УкраїниНіжинський державний університет імені Миколи Гоголя

Є примірники у відділах: всього 1 : ВІТКЗ (1)
Вільні: ВІТКЗ (1)

Знайти схожі

 1-10    11-20   21-26 
 
Статистика
за 21.06.2024
Кількість запитів 47123
Кількість відвідувачів 698
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя