Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронна бібліотека НДУ ім. Миколи Гоголя- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>A=Гетьман, Тетяна Олександрівна@<.>
Загальна кількість знайдених документів : 11
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-11 
1.
158.9(075.35)
Г 44


    Гетьман, Тетяна Олександрівна.
    Профілактика, збереження та зміцнення здоров’я дітей молодшого шкільного віку [Электронный ресурс] : (методичні матеріали до практичних зянять з "Вікової та педагогічної психології"): Навчально-методичний посібник / Т. О. Гетьман ; Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя. - Электрон. текстовые дан. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2010. - 95 с. - Загл. с титул. экрана. - Электрон. версия печ. публикации . - Список літ.: с. 94-95. - Б. ц.
ББК 88.834я73-5
РУБ 158.9(075.35)
Рубрики: Молодший шкільний вік--психологія
   здоров’я дітей--молодший шкільний вік

   ігри рухливі

   Ігротерапія

   Ігри спортивні

Кл.слова (ненормовані):
фізкультхвилинки
Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация)

Дод.точки доступу:
Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Примірників всього: 2
ВІТКЗ (2)
Свободны: ВІТКЗ (2)
Знайти схожі

2.
158.9(075.33)
П 86


   
    Психологія педагогічна [Электронный ресурс] : хрестоматія : навчальний посібник : у 2-х ч. Ч. 2 / Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя ; упоряд.: Т. О. Гетьман, Т. Д. Кричковська. - Электрон. текстовые дан. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2013. - 285 с. - Загл. с титул. экрана. - Электрон. версия печ. публикации. - Бібліогр.: с. 284-285. - ISBN 978-617-527-084-4 : 32.00 грн.
    Зміст:
ПСИХОЛОГІЧНІ, ОСОБЛИВОСТІ ПРОЦЕСІВ НАВЧАННЯ І ВИХОВАННЯ. / ОСОБЛИВОСТІ ПРОЦЕСІВ НАВЧАННЯ І ВИХОВАННЯ ПСИХОЛОГІЧНІ
Ананьев, Б. Г. Психологическая ситуация опроса на уроке / Б. Г. Ананьев. - С .5-12
Бернс, Р. Ожидания учителя / Р. Бернс
Бернс, Р. Я-Концепция учителя / Р. Бернс
Бернс, Р. Школьная организация и стиль преподавания / Р. Бернс
Богоявленский, Д. Н. Психология усвоения знаний в школе / Д. Н. Богоявленский, Н. А. Менчинская
Бодалев, А. А. О проблемах воспитания и их комплексной разработке / А. А. Бодалев
Божович, Л. И. Психологический анализ формализма в усвоении школьных знаний / Л. И. Божович
Волков, К. Н. Организация учебной деятельности в малых группах / К. Н. Волков
Выготский, Л. С. Биологический и социальный факторы воспитания / Л. С. Выготский
Гальперин, П. Я. Методы обучения и умственного развития ребенка / П. Я. Гальперин
Гальперин, П. Я. О методе поэтапного формирования умственных действий / П. Я. Гальперин
Давыдов В. В. Проблемы развивающего обучения: опыт теоретического и экспериментального психологического исследования / Давыдов В. В.
Давыдов В. В. Основные проблемы развития мышления в процессе обучения / Давыдов В. В.
Добрович, А. Б. Прямые методы угашения конфликта / А. Б. Добрович
Добрович, А. Б. Косвенные методы угашения кофликта (психокоррекция общения) / А. Б. Добрович
Добрынин, Н. Ф. О значимости получаемых учащимися знаний / Н. Ф. Добрынин
Ермолаев, О. Ю. Индивидуальность школьника и компьютеры / О. Ю. Ермолаев, Т. М. Марютина
Занков, Л. В. Обучение и развитие / Л. В. Занков
Карандашев, В. Н. Стиль педагогического общения / В. Н. Карандашев
Козлова, И. Н. Психологические аспекты анализа урока / И. Н. Козлова
Лейтес, Н. С. Проблема соотношения умственного развития и способностей / Н. С. Лейтес
Максименко, С. Д. Індивідуальний підхід до учня під час уроку / С. Д. Максименко
Маркова, А. К. Психологический анализ труда учителя / А. К. Маркова
Маркова, А. К. Учебная деятельность как предмет психологического исследования / А. К. Маркова, Г. С. Абрамова
Маркова, А. К. Примерная программа психологического изучения учителем мотивации учения школьников / А. К. Маркова, Т. А. Матис, А. Б. Орлов
Менчинская, Н. А. Психологические проблемы активности личности в обучении / Н. А. Менчинская
Надирашвили, Ш. А. Психолого-педагогические вопросы воспитания / Ш. А. Надирашвили
Рыбакова, М. М. Педагогические ситуации и конфликты / М. М. Рыбакова
Славина, Л. С. Возникновение "смыслового барьера" и способы его преодоления / Л. С. Славина
Фридман, Л. М. Мотивация учения / Л. М. Фридман, И. Ю. Кулагина
Эльконин, Д. Б. О структуре учебной деятельности / Д. Б. Эльконин
Юнг, К. Г. Значение аналитической психологии для воспитания / К. Г. Юнг
Что такое школьная психологическая служба?
ББК 88.840я73-3
РУБ 158.9(075.33)
Рубрики: Педагогічна психологія--хрестоматії
   Педагогічна психологія--підручники та посібники для ВНЗ

   психологія педагогічна

   Психологія навчання

   Психологія виховання

Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация)

Дод.точки доступу:
Гетьман, Тетяна Олександрівна \сост.\; Кричковська, Тетяна Домініківна \сост.\; Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Примірників всього: 1
ВІТКЗ (1)
Свободны: ВІТКЗ (1)
Знайти схожі

3.
158.9(075.33)
П 86


   
    Психологія педагогічна [Электронный ресурс] : хрестоматія : навчальний посібник : у 2-х ч. Ч. 1 / Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя ; упор.: Т. О. Гетьман, Т. Д. Кричковська. - Электрон. текстовые дан. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2013. - 315 с. - Загл. с титул. экрана. - Электрон. версия печ. публикации. - Бібліогр.: с. 2314-315. - ISBN 978-617-527-083-7 : 33.25 грн.
    Зміст:
ЗАГАЛЬНІ ПИТАННЯ ПЕДАГОГІЧНОЇ ПСИХОЛОГІЇ
Балл, Г. Сучасний гуманізм і освіта / Г. Балл
Леонтьев, А. Н. Овладение учащимися научными понятиями как проблема педагогической психологии / А. Н. Леонтьев
Непомнящая, Н. И. Значение системного изучения психики детей для педагогической практики / Н. И. Непомнящая
Аснин, В. И. Об условиях надежности психологического эксперимента / В. И. Аснин
Рубинштейн, С. Л. Обучение и развитие / С. Л. Рубинштейн
Эльконин, Д. Б. Связь обучения и психического развития детей / Д. Б. Эльконин
Костюк, Г. С. Взаємозв’язок виховання і розвитку / Г. С. Костюк
Титаренко, Т. М. Розвиток як спосіб світобудови / Т. М. Титаренко
Титаренко, Т. М. Особистісний розвиток і психічнийдизонтогенез / Т. М. Титаренко
ОСОБЛИВОСТІ НАВЧАННЯ І ВИХОВАННЯ ОСОБИСТОСТІ НА РІЗНИХ ВІКОВИХ ЕТАПАХ
Запорожец, А. В. Значение ранних периодов детства для формирования детской личности / А. В. Запорожец
Божович, Л. И. Этапы формирования личности в онтогенезе / Л. И. Божович
Венгер, Л. А. О формировании познавательных способностей в процессе обучения дошкольников / Л. А. Венгер
Выготский, Л. С. Сказка / Л. С. Выготский
Шадриков, В. Д. Готовность детей к обучению / В. Д. Шадриков
Давыдов В. В. Психологические проблемы процесса обучения младших школьников / Давыдов В. В.
Эльконин, Д. Б. Психология обучения младшего школьника / Д. Б. Эльконин
Безруких, М. М. Леворукий ребенок / М. М. Безруких, С. П. Ефимова
Маркова, А. К. Возрастные особенности мотивации учения и умение школьников учиться / А. К. Маркова, Т. А. Матис, А. Б. Орлов
Адлер, А. Подросковый возраст и половое воспитание / А. Адлер
Акимова, М. К. Неуспевающие дети / М. К. Акимова, В. Т. Козлова
Акимова, М. К. Педагогически запущенные дети / М. К. Акимова, В. Т. Козлова
Акимова, М. К. Природные особенности ребенка и трудности учения / М. К. Акимова, В. Т. Козлова
Божович, Л. И. Аффект неадекватности / Л. И. Божович
Волков, К. Н. Возможности преодоления и предупреждения неуспеваемости школьников / К. Н. Волков
Жутикова, Н. В. Различные дидактогении у детей и подростков / Н. В. Жутикова
Прихожан, А. М. Школьная дезадаптация. Карта наблюдений Д. Скотта / А. М. Прихожан, Н. Н. Толстых
Папуча, Микола Васильович. Учіння як спосіб виконання провідної діяльності у ранній юності / М. В. Папуча
Ставицька, С. О. Соціально-психологічні проблеми становлення та розвитку особистості в юнацькому віці / С. О. Ставицька
Фельдштейн, Д. И. Социализация и индивидуализация - содержание процесса социального взросления / Д. И. Фельдштейн
ББК 88.840я73-3
РУБ 158.9(075.33)
Рубрики: Педагогічна психологія--хрестоматії
   Педагогічна психологія--підручники та посібники для ВНЗ

   психологія педагогічна

   Психологія навчання

   Психологія виховання

Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация)

Дод.точки доступу:
Гетьман, Тетяна Олександрівна \сост.\; Кричковська, Тетяна Домініківна \сост.\; Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Примірників всього: 1
ВІТКЗ (1)
Свободны: ВІТКЗ (1)
Знайти схожі

4.
156(075.33)
П 78


   
    Проблеми вікової психології [Электронный ресурс] : хрестоматія : навчальний посібник [для студентів вищих навчальних закладів] / Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя ; упоряд.: Т. О. Гетьман, Т. Д. Кричковська. - Электрон. текстовые дан. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2015. - 469 с. - Загл. с титул. экрана. - Электрон. версия печ. публикации. - 54.17 грн.
ББК 88.374я73-3
РУБ 156(075.33)
Рубрики: Вікова психологія--підручники та посібники для ВНЗ--хрестоматії
Анотація: У хрестоматії розкриваються психологічні особливості навчання і вихован¬ня особистості на різних вікових етапах, висвітлюються питання освітнього процесу в цілому, а також специфіка діяльності педагога зокрема. Крім того, представлені фрагменти літератури, у якій розглядаються основні напрямки, цілі та завдання психологічної служби освіти. Тут наведені роботи, які протягом багатьох років використовуються при викладанні вікової психології, і тексти, які у наш час є гостродефіцитними. Даний посібник може бути корисним студентам, учителям, вихователям, соціальним педагогам та практичним психологам освіти, які прагнуть до професійного зростання.
Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация)

Дод.точки доступу:
Гетьман, Тетяна Олександрівна \упоряд.\; Кричковська, Тетяна Домініківна \упоряд.\; Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Примірників всього: 1
ВІТКЗ (1)
Свободны: ВІТКЗ (1)
Знайти схожі

5.
88.840я73-3
П 78


   
    Проблеми педагогічної психології [Электронный ресурс] : хрестоматія : навчальний посібник / Т. О. Гетьман, Т. Д. Кричковська ; Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя. - Электрон. текстовые дан. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2016. - 381 с. - Загл. с титул. экрана. - Электрон. версия печ. публикации. - Видання для читання є тільки в електронному вигляді. - Бібліогр.: с. 380-381. - Б. ц.
    Зміст:
Ананьев, Б. Г. Психологическая ситуация опроса на уроке / Б. Г. Ананьев. - С .6-13
Бернс, Р. Ожидания учителя / Р. Бернс. - С .13-37
Бернс, Р. Школьная организация и стиль преподавания / Р. Бернс. - С .65-78
Богоявленский, Д. Н. Психология усвоения знаний в школе / Д. Н. Богоявленский, Н. А. Менчинская. - С .78-82
Бодалев, А. А. О проблемах воспитания и их комплексной разработке / А. А. Бодалев. - С .82-86
Божович, Л. И. Психологический анализ формализма в усвоении школьных знаний / Л. И. Божович. - С .86-96
Божович, Л. И. Проблема развития мотивационной сферы ребенка / Л. И. Божович. - С .96-102
Волков, К. Н. Организация учебной деятельности в малых группах / К. Н. Волков. - С .102-123
Выготский, Л. С. Биологический и социальный факторы воспитания / Л. С. Выготский. - С .123-136
Гальперин, П. Я. Методы обучения и умственного развития ребенка / П. Я. Гальперин. - С .136-141
Гальперин, П. Я. О методе поэтапного формирования умственных действий / П. Я. Гальперин. - С .141-145
Давыдов, В. В. Проблемы развивающего обучения: опыт теоретического и экспериментального психологического исследования / В. В. Давыдов. - С .145-150
Давыдов, В. В. Основные проблемы развития мышления в процессе обучения / В. В. Давыдов. - С .150-154
Добрович, А. Б. Прямые методы угашения конфликта / А. Б. Добрович. - С .154-155
Добрович, А. Б. Косвенные методы угашения кофликта (психокоррекция общения) / А. Б. Добрович. - С .155-159
Добрынин, Н. Ф. О значимости получаемых учащимися знаний / Н. Ф. Добрынин. - С .159-164
Ермолаев, О. Ю. Индивидуальность школьника и компьютеры / О. Ю. Ермолаев, Т. М. Марютина. - С .164-175
Занков, Л. В. Обучение и развитие / Л. В. Занков. - С .175-180
Карандашев, В. Н. Стиль педагогического общения / В. Н. Карандашев. - С .180-187
Козлова, И. Н. Психологические аспекты анализа урока / И. Н. Козлова. - С .187-195
Костюк, Г. С. Взаємозв’язок виховання і розвитку / Г. С. Костюк. - С .195-211
Лейтес, Н. С. Проблема соотношения умственного развития и способностей / Н. С. Лейтес. - С .212-217
Леонтьев, А. Н. Овладение учащимися научными понятиями как проблема педагогической психологии / А. Н. Леонтьев. - С .217-243
Максименко, С. Д. Індивідуальний підхід до учня під час уроку / С. Д. Максименко. - С .243-248
Маркова, А. К. Психологический анализ труда учителя / А. К. Маркова. - С .248-253
Маркова, А. К. Учебная деятельность как предмет психологического исследования / А. К. Маркова, Г. С. Абрамова. - С .254-259
Маркова, А. К. Примерная программа психологического изучения учителем мотивации учения школьников / А. К. Маркова, Т. А. Матис, А. Б. Орлов. - С .259-270
Матюшкин, А. М. Теоретические вопросы проблемного обучения / А. М. Матюшкин. - С .270-277
Менчинская, Н. А. Психологические проблемы активности личности в обучении / Н. А. Менчинская. - С .277-283
Надирашвили, Ш. А. Психолого-педагогические вопросы воспитания / Ш. А. Надирашвили. - С .284-287
Пиаже, Жан. Как дети образуют математические понятия / Ж. Пиаже. - С .287-295
Рубинштейн, С. Л. Обучение и развитие / С. Л. Рубинштейн. - С .295-304
Рыбакова, М. М. Педагогические ситуации и конфликты / М. М. Рыбакова. - С .304-315
Славина, Л. С. Возникновение "смыслового барьера" и способы его преодоления / Л. С. Славина. - С .315-323
Талызина, Н. Ф. Управление процессом усвоения знаний / Н. Ф. Талызина. - С .323-329
Фридман, Л. М. Мотивация учения / Л. М. Фридман, И. Ю. Кулагина. - С .330-333
Эльконин, Д. Б. Связь обучения и психического развития детей / Д. Б. Эльконин. - С .333-346
Эльконин, Д. Б. О структуре учебной деятельности / Д. Б. Эльконин. - С .346-356
Юнг, К. Г. Значение аналитической психологии для воспитания / К. Г. Юнг. - С .356-361
Что такое школьная психологическая служба? . - С .361-379
ББК 88.840я73-3
Рубрики: Педагогічна психологія--хрестоматії для вищої школи
Анотація: У хрестоматії розкриваються психологічні особливості навчання і виховання особистості на різних вікових етапах, висвітлюються питання освітнього процесу в цілому, а також специфіка діяльності педагога зокрема. Крім того, представлені фрагменти літератури, у якій розгляда- ються основні напрямки, цілі та завдання психологічної служби освіти. Тут наведені роботи, які протягом багатьох років використовуються при викладанні педагогічної психології і тексти яких у наш час є гостродефіцитними. Даний посібник може бути корисним студентам, учителям, вихователям, соціальним педагогам та практичним психологам освіти, які прагнуть до професійного зростання.
Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация)

Дод.точки доступу:
Гетьман, Тетяна Олександрівна; Кричковська, Тетяна Домініківна; Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Примірників всього: 1
ВІТКЗ (1)
Свободны: ВІТКЗ (1)
Знайти схожі

6.
88.8я73
Ф 29


   
    Фахова практика з практичної психології [Электронный ресурс] : навчально-методичний посібник / Т. О. Гетьман [та ін.] ; Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя. - Электрон. текстовые дан. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2016. - 76 с. - Загл. с титул. экрана. - Электрон. версия печ. публикации. - Б. ц.
ББК 88.8я73
Рубрики: Практична психологія--навчально-методичні посібники для ВНЗ
Анотація: Навчально-методичний посібник спрямований на допомогу студентам спеціальності "Практична психологія" (денної та заочної форм навчання) у підготовці та проходженні різних видів практики – ознайомчої (1 курс), діагностичної (2 курс), навчальної (3 курс), виробничої діагностико-психокорекційної (4 курс), стажувальної (5 курс). Посібник містить організаційні положення практики, зміст, завдання та методичні рекомендації фахівців-психологів щодо кожного виду практики.
Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация)

Дод.точки доступу:
Гетьман, Тетяна Олександрівна; Кошова, Інна Вікторівна; Кресан, Ольга Дмитрівна; Кричковська, Тетяна Домініківна; Литовченко, Ніна Федорівна; Наказна, Ірина Михайлівна; Никоненко, Олег Петрович; Папуча, Микола Васильович; Шилова, Галина Петрівна; Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Примірників всього: 1
ВІТКЗ (1)
Свободны: ВІТКЗ (1)
Знайти схожі

7.
159.922.7(075.8)
Д 39


   
    Дефектологія та спеціальна психологія [Электронный ресурс] : навчально-методичний посібник / Укл. : Т. О. Гетьман ; Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя. - Электрон. текстовые дан. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2017. - 162 с. - Загл. с титул. экрана. - Б. ц.
УДК
ББК 74.3 + 88.4я73

Анотація: Навчально-методичний посібник містить програму навчальної дисципліни, плани семінарських та лабораторних занять, завдання для індивідуальної та самостійної роботи, питання до екзамену, тексти першоджерел для конспектування та анотації, діагностичні методики для вивчення дітей з вадами у розвитку, короткий понятійно-термінологічний словник та список рекомендованої літератури. Пропонується студентам, які здобувають фах психолога, практичним психологам, дефектологам, а також усім, хто бажає набути компетентності у питаннях навчання та виховання дітей з особливостями розвитку.
Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация)

Дод.точки доступу:
Гетьман, Тетяна Олександрівна; Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Примірників всього: 1
ВІТКЗ (1)
Свободны: ВІТКЗ (1)
Знайти схожі

8.
158.9
П 78


   
    Проблеми вікової та педагогічної психології [Электронный ресурс] : хрестоматія / упор. : Т. О. Гетьман, Т. Д. Кричковська ; Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя. - Электрон. текстовые дан. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2017. - 786 с. - Загл. с титул. экрана. - Б. ц.
УДК
ББК 88.840я73
Рубрики: Психологія--вікова психологія--хрестоматії для вищої школи
   Психологія--педагогічна психологія--хрестоматії для вищої школи

Анотація: У хрестоматії розкриваються психологічні особливості навчання і виховання особистості на різних вікових етапах, висвітлюються питання освітнього процесу в цілому, а також специфіка діяльності педагога зокрема. Крім того, представлені фрагменти літератури, у якій розглядаються основні напрямки, цілі та завдання психологічної служби освіти. Тут наведені роботи, які протягом багатьох років використовуються при викладанні педагогічної психології і тексти яких у наш час є гостродефіцитними. Даний посібник може бути корисним студентам, учителям, вихователям, соціальним педагогам та практичним психологам освіти, які прагнуть до професійного зростання.
Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация)

Дод.точки доступу:
Гетьман, Тетяна Олександрівна; Кричковська, Тетяна Домініківна; Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Примірників всього: 1
ВІТКЗ (1)
Свободны: ВІТКЗ (1)
Знайти схожі

9.
159.922.76(075.8)
П 78


   
    Проблеми дефектології та спеціальної психології [Электронный ресурс] : хрестоматія / Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя ; упоряд. Т. О. Гетьман. - Электрон. текстовые дан. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2019. - 374 с. - Загл. с титул. экрана. - Электрон. версия печ. публикации. - Б. ц.
УДК
Рубрики: Кафедра психології
Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация)

Дод.точки доступу:
Гетьман, Тетяна Олександрівна \сост.\; Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Примірників всього: 1
ВІТКЗ (1)
Свободны: ВІТКЗ (1)
Знайти схожі

10.
37.015 (075.8)
П 17


    Папуча, Микола Васильович.
    Фахова практика магістрів з психології [Электронный ресурс] : навч.-метод. посібник / М. В. Папуча, Т. О. Гетьман, Н. Ф. Литовченко, Г. П. Шилова ; Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя. - Электрон. текстовые дан. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2019. - 64 с. - Загл. с титул. экрана. - Б. ц.
УДК
Рубрики: Кафедра психології
Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация)

Дод.точки доступу:
Гетьман, Тетяна Олександрівна; Литовченко, Ніна Федорівна; Шилова, Галина Петрівна; Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Примірників всього: 1
ВІТКЗ (1)
Свободны: ВІТКЗ (1)
Знайти схожі

 1-10    11-11 
 
Статистика
за 01.06.2024
Кількість запитів 57847
Кількість відвідувачів 1430
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя