Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронна бібліотека НДУ ім. Миколи Гоголя- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>A=Михальчук, Н.@<.>
Загальна кількість знайдених документів : 9
Показані документи с 1 за 9
1.
15
Н 34


   
    Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки [Электронный ресурс] : Науковий журнал. № 3 / Міністерство освіти і науки України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя ; Гол. ред. Є. І. Коваленко. - Электрон. текстовые дан. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2009. - 314 с. - (Наукові видання Ніжинської вищої школи). - Загл. с титул. экрана. - Электрон. версия печ. публикации. - Літ. в кінці кожної статті. - 69.25 грн.
    Зміст:
Пуховська, Л. П. Інноваційні системи післядипломної педагогічної освіти у світовому освітньому просторі / Л. П. Пуховська. - С .6-9
Редько, В. Г. Дидактичні та методичні вимоги до навчальних матеріалів і текстів для шкільних підручників з іноземних мов / В. Г. Редько. - С .10-13
Сердюков, П. Современные подходы к повышению квалификации учителей / П. Сердюков, Р. Хилл, Н. Сердюкова. - С .14-19
Солодков, В. Т. Ціннісні оріэнтації як чинник корпоративності педкадрів / В. Т. Солодков. - С .20-25
Коваль, Т. І. Організаційно-методичні умови активізації самостійної позааудиторної навчально-пізнавальної діяльності майбутніх учителів іноземних мов в умовах інформатизації освіти / Т. І. Коваль. - С .26-31
Богатикова, Л. И. Рефлексия как основа педагогического взаимодействия в процессе обучения иноязычному общению / Л. И. Богатикова. - С .31-33
Антонюк, Р. І. Філософсько-методологічні напрями вирішення найважливіших сучасних проблем у полікультурній освіті / Р. І Антонюк. - С .38-41
Коломінова, О. О. Критерії аналізу та оцінювання підручників/НМК з англійської мови для початкової школи / О. О. Коломінова. - С .46-51
Несвірська, Т. В. Місце та значення загальнокультурної компетентності в складі ключових компетентностей / Т. В. Несвірська. - С .54-57
Андрійко, І. Ф. Навчання майбутніх учителів німецької мови написання заяви ("Bewerbungsschreiben") / І. Ф. Андрійко. - С .58-61
Вовк, О. І. Розвиток і використання множинності інтелекту: формування іншомовної граматичної компетенції у студентів-філологів / О. І. Вовк. - С .62-65
Халимон, Ірина Йосипівна. Інтегративний підхід до формування змісту навчання у підготовці майбутнього вчителя з другої спеціальності "Іноземна мова" / І. Й. Халимон. - С .66-69
Чекаль, Г. С. Комп’ютерні проекти студентів як додатковий навчальний матеріал з країнознавчої тематики в середній загальноосвітній школі / Г. С. Чекаль, Г. М. Корнєйчик. - С .70-73
Литвиненко, С. П. Мета і зміст навчання англомовного діалогічного спілкування на початковому етапф мовного вищого навчального закладу / С. П. Литвиненко. - С .78-81
Кіш, Н. В. Самостійна робота як складова рейтингу успішності навчальних досягнень студентів у процесі вивчення німецької мови / Н. В. Кіш. - С .82-85
Клименко, А. О. Електронний журнал в оцінюванні навчальних досягнень студентів факультету іноземних мов / А. О. Клименко. - С .86-88
Михайлюк, Г. В. Порівняльний аналіз категорії модальності в японській та українській мовах як складова формування граматичної компетенції вчителя японської мови / Г. В. Михайлюк. - С .89-91
Николюк, О. В. Урахування шляхів оновлення змісту освіти під час підготовки вчителя російської мови / О. В. Николюк. - С .92-94
Ковальчук, В. Б. Оволодіння вимовою як важливий фактор у вивченні іноземної мови / В. Б. Ковальчук. - С .95-98
Дубровська, Л. О. Психолого-педагогічний супровід дитини в період літньої виховної практики / Л. О. Дубровська, В. Л. Дубровський, В. В. Ковнер. - С .99-102
Пасічник, О. С. Контроль і самоконтроль у змісті сучасних вітчизняних шкільних підручників з іноземних мов / О. С. Пасічник. - С .103-107
Михальчук, Н. О. Психолого-педагогічні засади підготовки майбутнього вчителя іноземної мови до навчання учнів розуміти твори художньої літератури / Н. О. Михальчук, Т. Г. Ковальчук. - С .108-112
Гончарова, Є. Є. Проектування як засіб диференціації навчання в процесі вивчення іноземної мови у вищих навчальних закладах / Є. Є. Гончарова. - С .112-115
Карпенко, Є. М. Інформаційно-аналітичні уміння у структурі професійної компетентності вчителя іноземної мови / Є. М. Карпенко. - С .116-120
Нестеренко, С. И. О некоторых проблемах дистанционой формы обучения / С. И. Нестеренко. - С .120-122
Деева, И. М. Как бороться с влиянием интерференции родного и изучаемого языка в процессе обучения? / И. М. Деева. - С .123-124
Задорожна, І. П. Вимоги до володіння мовленевою компетенцією студентами мовних спеціальностей на початковому етапі навчання / І. П. Задорожна. - С .125-128
Колодько, Т. М. Використання навчально-мовленевих ситуацій в іншомовному спілкуванні студентів ВНЗ / Т. М. Колодько. - С .129-132
Івчик, Ю. С. До проблеми підготовки майбутніх учителів іноземної мови до організації фронтальних форм навчальної діяльності / Ю. С. Івчик. - С .133-136
Малюська, З. В. Переклад іншомовних текстів у немовному вищому навчальному закладі / З. В. Малюська. - С .141-143
Федусенко, Ю. І. Ділова гра як засіб організації допрофільної підготовки з іноземної мови учнів 8-9-х класів основної школи / Ю. І. Федусенко. - С .144-146
Самойленко, Ю. П. Особливості використання інформаційних технологій майбутнім учителем-філологом у процесі підготовки / Ю. П. Самойленко. - С .147-151
Легзіна, О. А. Аналіз помилок як спосіб формування самоконтролю умінь англійського писемного мовлення студентів / О. А. Легзіна. - С .152-155
Зимовець, О. А. Використання мережі інтернет у формуванні професійних умінь майбутнього вчителя іноземних мов / О. А. Зимовець. - С .156-160
Плотніков, Є . О. Порівняльний аналіз інструментальних мультимедійних засобів навчання іноземних мов / Є . О. Плотніков. - С .161-165
Чепела, О. О. Навчальні матеріали віртуальної бібліотеки в роботі вчителя іноземних мов / О. О. Чепела. - С .166-170
Роман, С. В. Деякі аспекти організації науково-дослідної діяльності студентів - майбутніх учителів іноземної мови під час педагогічної практики в школі / С. В. Роман. - С .171-175
Синекоп, О. С. Лінгвістичні основи інтерактивного навчання англомовного письма студентів технічних спеціальностей / О. С. Синекоп. - С .176-179
Дейкун, П. В. Підготовка вчителя іноземної мови до навчання студентів лексики: когнітивний підхід / П. В. Дейкун. - С .180-182
Сорокіна, Н. В. Досвід використання мультімедійних навчальних презентацій у процесі формування професійної іншомовної компетентності у майбутніх філологів / Н. В. Сорокіна. - С .183-186
Моркотун, С. Б. Структурна модель презентаційних умінь як основа їх формування у студентів магістратури / С. Б. Моркотун. - С .187-191
Павлова, Т. П. Оцінювання іншомовних мовленневих навичок та вмінь студентів технічних вишів / Т. П. Павлова. - С .192-196
Колесник, Т. П. Концепція навчання професійного іншомовного спілкування студентів-аграріїв у вищому навчальному закладі / Т. П. Колесник. - С .200-203
Король, Т. Г. Індивідуалізація тестового контролю англомовної концепції у читанні студентів немовних спеціальностей / Т. Г. Король. - С .204-207
Ковалева, И. Б. Пути развития учебной автономии в современной высшей школе / И. Б. Ковалева. - С .208-211
Помігуєва, Л. П. Специфіка формування та функціонування сільськогосподарських термінів-абревіатур у сучсній англійській мові / Л. П. Помігуєва. - С .212-216
Іванова, І. В. Діагностування сформованості професійної іншомовної культурологічної компетентності майбутніх фахівців бізнес-сфери / І. В. Іванова. - С .217-220
Малік, О. І. Мовне тестування як чинник професійної підготовки військовиків / О. І. Малік. - С .221-224
Жиляєва, Ю. М. Особливості змісту загальнопедагогічної підготовки майбутніх учителів іноземних мов / Ю. М. Жиляєва. - С .225-229
Березенська, Л. І. Створення реальних передумов для формування професійної компетентності майбутнього вчителя іноземної мови в умовах методичної майстерності / Л. І. Березенська, Н. П. Сіваєва. - С .230-232
Байда, М. В. Можливості використання технологій кооперативного навчання в процесі підготовки майбутнього вчителя / М. В. Байда. - С .233-235
Сытник, Ю. Н. Роль образовательных технологий в процессе повышения качества высшего образования в контексте требований Болонского процесса / Ю. Н. Сытник. - С .236-240
Артюшина, М. В. Особистісні чинники інноваційності студентів економічних спеціальностей / М. В. Артюшина. - С .241-246
Полякова, В. М. Подготовка бакалавров и магистров в Германии / В. М. Полякова, Е. В. Лісенкова. - С .252-254
Кікіна, Н. М. Проблема кредитно-модульної системи навчання іноземних мов в університетах США / Н. М. Кікіна. - С .255-257
Постригач, Н. О. Пріорітетні напрями професійної підготовки вчителя іноземної мови у Греції / Н. О. Постригач. - С .258-263
Ларіна, Т. В. Шляхи модернізації процесу професійного розвитку вчителів (порівняльний аналіз) / Т. В. Ларіна. - С .263-266
Пономаренко, О. В. Лідерство в системі вимог до вчителя сучасної американської школи / О. В. Пономаренко. - С .267-269
Смелянська, В. В. Можливості використання американського досвіду раннього навчання іноземних мов у школах України / В. В. Смелянська. - С .270-274
Сливка, В. П. Зміна освітньої парадигми та її вплив на педагогічне оцінювання (американський досвід) / В. П. Сливка. - С .275-278
Карпенко, Н. М. Зміст професійної підготовки майбутніх фахівців у галузі дошкільної освіти Швеції / Н. М. Карпенко. - С .279-282
Чувакова, Т. Г. США: підвищення професіоналізму вчителівяк спосібполіпшення їхнього соціального статусу / Т. Г. Чувакова, Л. Б. Андрущенко. - С .283-285
Удовиченко, Н. К. Мотиваційно-ціннісний компонент професійної компетентності вчителя:з німецького досвіду / Н. К. Удовиченко. - С .286-289
Жерноклєєв, І. В. Характер державної політики Скандинавських країн і Фінляндії у підготовці майбутніх учителів трудового і професійного навчання / І. В. Жерноклєєв. - С .290-293
Базелюк, В. Г. Упровадження курсів з євроінтеграції. Рефлексія польського досвіду у педагогічній освіті Фінляндії / В. Г. Базелюк. - С .298-302
Сергієнко, К. П. Використання ідей В. О. Сухомлинського з формування творчої особистості при вивченні іноземної мови / К. П. Сергієнко. - С .303-306
Грабар, Е. В. Чинники впливу на розвиток текстування у сфері шкільної іншомовної світи США / Е. В. Грабар. - С .307-310
ДРНТІ
ББК 88я5 + 74я5
РУБ 15
Рубрики: Вчителі іноземної мови--підготовка
   Викладання німецької мови

   Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності

   Вчителі іноземної мови--підготовка

   Вчителі німецької мови--підготовка

Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация)

Дод.точки доступу:
Коваленко, Євгенія Іванівна \ред.\; Міністерство освіти і науки УкраїниНіжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Примірників всього: 1
ВІТКЗ (1)
Свободны: ВІТКЗ (1)
Знайти схожі

2.
8У2
В 48


   
    Винниченкознавчі зошити [Электронный ресурс]. Вип. 4 / Ред кол.: М. Г. Жулинський, О. Г. Ковальчук, Л. З. Мороз та ін; Відп. ред. В. П. Хархун ; Інститут літератури ім. Т. Г. Шевченка НАН України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя, Центр гуманітарної співпраці з українською діаспорою, Вінниченкознавча наукова лабораторія. - Электрон. текстовые дан. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2011. - 207 с. - Загл. с титул. экрана. - Электрон. версия печ. публикации. - 6.60 грн.
ДРНТІ
ББК 83.3(4Укр)6-8я43
РУБ 8У2

Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация)
Дод.точки доступу:
Жулинський, М. Г. (акад. НАН України, директор Інституту літератури ім. Т. Г. Шевченка); Ковальчук, Олександр Герасимович (докт. філол. наук, проф.); Мороз, Л. З. (докт. філол. наук, пров. науковий співробітник Інституту літератури); Панченко, В. Є. (докт. філол. наук, проф.); Пономаревський, С. Б. (канд. філол. наук, директор центру гуманітарної співпраці з українською діаспорою); Самойленко, Григорій Васильович (докт. філол. наук, проф.); Сиваченко, Г. М. (докт. філол. наук, пров. науковий співробітник); Сивокінь, Г. М. (член-кореспондент НАН України); Хархун, Валентина Петрівна (канд. філол. наук, доцент); Михальчук, Н. І. (канд. філол. наук, доцент); Винниченко, Володимир Кирилович (укр. політик, держ. діяч і письменник ; 1880-1951) \о нем\; Інститут літератури ім. Т. Г. Шевченка НАН України; Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя; Центр гуманітарної співпраці з українською діаспорою; Вінниченкознавча наукова лабораторія
Примірників всього: 1
ВІТКЗ (1)
Свободны: ВІТКЗ (1)
Знайти схожі

3.

Л 64


   
    Література та культура Полісся [Электронный ресурс] : збірник наукових праць. Вип. 62. Організація та творчі об’єднання ХІХ-ХХ ст. і їх діячі в регіональному та всеукраїнському контексті / Відп. ред. та упоряд. Г. В. Самойленко ; Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя. - Электрон. текстовые дан. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2011. - 324 с. - Загл. с титул. экрана. - Электрон. версия печ. публикации. - Літ. в кінці кожної статті. - 72.50 грн.
    Зміст:
Самойленко, Г. В. Хроніка українознавчих проявів у Ніжинський вищій школі у XIX - поч. XX ст. / Г. В. Самойленко. - С .3
Сквіра, Н. М. "Кроме доселе напечатанного, ничего не существует из моих произведений" (Про "Мертві душі. Закінчення поеми М. В. Гоголя "Пригоди Чичикова" А. Є. Ващенка-Захарченка та про другий том поеми, відтворений Ю. А. Авакяном) / Н. М. Сквіра. - С .14
Дудка, Р. А. Микола Гоголь: шлях духовного зростання / Р. А. Дудка. - С .25
Ісаєнко, К. П. Герменевтична реконструкція як наративна особливість біографічних досліджень Пантелеймона Куліша / К. П. Ісаєнко. - С .37
Ковальчук, О. Г. Жіночий світ як театр (на матеріалі роману В. Винниченка "Записки Кирпатого Мефістофеля") / О. Г. Ковальчук. - С .44
Матвєєва, О. О. Ідея "національного визволення" в "Щоденнику" Володимира Винниченка / О. О. Матвєєва. - С .63
Анненкова, Е. С. Литературоцентричность прозы Б. К. Зайцева как средство продолжения и сохранения традиции русской классической литературы / Е. С. Анненкова. - С .76
Михальчук, Н. І. Експресіонізм і міф: постановка проблеми / Н. І. Михальчук. - С .83
Звагельський, В. Б. Путивль та його округа в епоху "Слово о полку Ігоревім" / В. Б. Звагельський. - С .90
Сидорович, О. С. Особливості спілкового будівництва споживчої кооперації Лівобережної України в роки столипінської аграрної реформи / О. С. Сидорович, А. М. Хоменюк. - С .110
Januszkiewicz, Barbara. Polska mniejszosc narodova, czy Polonia? Polacy na Ukrainie / Barbara Januszkiewicz. - С .120
Дудка, Л. О. Антирелігійна пропаганда в системі народної освіти в УСРР в 1920-1930-х рр.: механізм упровадження та наслідки / Л. О. Дудка. - С .125
Гай-Нижник, П. П. Осібний (особливий) відділ Штабу гетьмана П. Скоропадського (1918 р.) / П. П. Гай-Нижник. - С .135
Отрох, Н. В. Будянська фаянсова фабрика Товариства М. С. Кузнєцова. Удосконалення технологічного процесу, розширення асортименту і пошуки ринків збуту / Н. В. Отрох. - С .141
Горох, М. В. Невідомі керівники ніжинського "Торгсину" / М. В. Горох. - С .150
Каковкіна, О. М. Регіональний вимір українсько-болгарських відносин: історико-методологічний аспект / О. М. Каковкіна. - С .157
Давиденко, Ю. М. Боротьба тоталітарних режимів проти польського Костьолу 1939-1941 рр. / Ю. М. Давиденко, А. А. Жмака. - С .165
Дудченко, О. С. Правові засади створення та діяльності обласної колегії при представнику Президента України в Чернігівській області в першій половині 90-х рр. ХХ ст. / О. С. Дудченко. - С .174
Гальчинський, Б. А. Микола Лисенко та український національний рух І пол. 60-х рр. ХІХ ст. / Б. А. Гальчинський. - С .184
Будзар, М. М. До проблеми реконструкції культурної історії дворянської садиби за родовими спогадами (садиба Кантакузіних-Сперанських на Полтавщині) / М. М. Будзар. - С .193
Кириченко, І. М. Роль жінок у діяльності Чернігівської Громади / І. М. Кириченко. - С .202
Новікова, О. О. Іспаністи В. Піскорський та В. Балагер / О. О. Новікова. - С .209
Галь, Б. О. До історії полтавського дворянського пансіону (за матеріалами ДАРФ) / Б. О. Галь. - С .215
Прудько, В. О. Ніжинська інститутська гімназія у вирі революційних подій 1917-1920 рр. / В. О. Прудько. - С .223
Дедович, Д. В. Технікуми Чернігівщини на поч. 20-х рр. ХХ ст. / Д. В. Дедович. - С .228
Чуткий, А. І. Зміни в студентському складі вузів Наддніпрянщини в роки українських визвольних змагань: досвід Київського комерційного інституту / А. І. Чуткий. - С .238
Гомоляко, А. О. Етапи педагогічної діяльності В. Ю. Данилевича: від провінційного вчителя до університетського професора / А. О. Гомоляко. - С .247
Кондратенко, О. Ю. Науково-популяризаційна діяльність історичних установ АН УРСР (1944-1956 рр.) / О. Ю. Кондратенко. - С .259
Семенова, М. В. Проблеми підвищення освітнього рівня населення України в 90-ті рр. ХХ ст. / М. В. Семенова. - С .271
Мицик, Л. М. Історична освіта в Ніжинському університеті: новітні тенденції, проблеми, перспективи (до 20-річчя відновлення історичної освіти у Ніжинській вищій школі) / Л. М. Мицик. - С .279
Самойленко, О. Г. Про заснування стипендії імені М. В. Гоголя у Варшавському університеті на поч. ХХ ст. / О. Г. Самойленко. - С .294
Моціяка, Петро Петрович. Скільки випусків і випускників мав Історико-філологічний інститут князя Безбородька в Ніжині? / П. П. Моціяка. - С .302
Сиротенко, Л. Ф. Романтическая робинзонада Я. П. де Бальмена (незаконченная повесть "Пустыня") / Л. Ф. Сиротенко. - С .307
Сиротенко, Л. Ф. К публикации повести "Пустыня" Я. де Бальмена / Л. Ф. Сиротенко. - С .314
Бальмен, Яків Петрович. Пустыня / Я. П. Бальмен. - С .315
ДРНТІ
ББК 83.3(4Укр)5 + 63.3(4Укр)52
РУБ
Рубрики: Кафедра української літератури
   Кафедра світової літератури та історії культури

   Гоголезнавчий науково-методичний центр

   Путивль
    Чернігівщина--освіта, педагогіка

Кл.слова (ненормовані):
технікуми Чернігівщини
Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация)

Дод.точки доступу:
Самойленко, Григорій Васильович; Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Примірників всього: 1
ВІТКЗ (1)
Свободны: ВІТКЗ (1)
Знайти схожі

4.

Л 64


   
    Література та культура Полісся [Электронный ресурс] : Збірник наукових праць. Вип. 31. Проблеми розвитку філології, історії та культури (до 200-річчя Ніжинської вищої школи) / Відп. ред. та упоряд. Г. В. Самойленко ; Ніжинський державний педагогічний університет імені Миколи Гоголя. - Электрон. текстовые дан. - Ніжин : НДПУ ім. М. Гоголя, 2006. - 248 с. - Загл. с титул. экрана. - Электрон. версия печ. публикации. - Літ. в кінці кожної статті. - 8.15 грн.
    Зміст:
Ляхур, Ч. Пространственные особенности славянской языковой картины мира / Ч. Ляхур. - С .3-9
Конюшкевич, М. И. Научная школа Е. Ф. Карского в свете парадигмы конца ХХ столетия / М. И. Конюшкевич. - С .10-21
Петрик, О. М. Словотвір віддієслівних іменників у працях історика мови А. В. Майбороди / О. М. Петрик. - С .22-25
Пащенко, В. М. Комбінаторні модифікації у системі консонантизму діалектної мікросистеми / В. М. Пащенко, В. М. Бережняк. - С .26-36
Розанова, Л. М. Євген Гребінка як фундатор української та російської літератур / Л. М. Розанова. - С .37-43
Самойленко, Г. В. О "Сорочинской ярмарке" Гоголя / Г. В. Самойленко. - С .44-62
Якубина, Ю. В. Кулжинский И. К. в восприятии и оценке гоголеведов / Ю. В. Якубина. - С .63-70
Приймачок, О. И. Паремии как элементы народно-смеховой культуры в ранних повестях Н. Гоголя / О. И. Приймачок. - С .71-79
Арват, Н. М. Понятие "русское" в произведениях Н. В. Гоголя / Н. М. Арват. - С .80-87
Остапенко, Л. М. Как стать классиком, или По поводу примерки Достоевским Гоголевской шинели / Л. М. Остапенко. - С .88-95
Чоботько, О. В. Розанов в художественном методе Н. Гоголя / О.В. Чоботько. - С .96-105
Краснобаева, О. Д. Постмодернистские тенденции в повести А. Королева "Голова Гоголя" / О. Д. Краснобаева. - С .106-112
Михальчук, Н. І. Метафізичніа чуттєвістьяк основа "філософії споглядання" (за оповіданням в. Винниченка "Контрасти") / Н.І. Михальчук. - С .113-125
Забарний, О. В. Національно-патріотичні мотиви поезії літстудійців гоголівського вузу кінця 60-х - початку 70-х років ХХ століття / О. В. Забарний. - С .126-132
Дудченко, Г. М. Справа ніжинських "вільнодумців": історіографічний аналіз проблеми (дореволюційна історіографія) / Г. М. Дудченко. - С .133-140
Дудченко, Г. М. Політика українізації та динаміка етнічної структури студенства Ніжинської вищої школи в20-тих рр. ХХ ст. / Г. М. Дудченко, О. Дубовик. - С .126-132
Баранкова, Н. О. Діяльність студентів та викладачів Ніжинського інституту народної освіти в процесі українізації / Н.О. Баранкова. - С .145-149
Чуткий, А. І. Історичне літературознавство в Університеті Св. Володимира: виникнення наукової традиції (друга половина ХІХ-початок ХХ ст.) / А. І. Чуткий. - С .150-159
Мицик, Л. М. Демократизація Ніжинської вищої школи: проблеми і перспективи / Л. М. Мицик. - С .160-169
Дудка, Р. А. Проблеми античної культури в працях в працях ніжинських учених кінця ХіХ-початку ХХ століття / Р. А. Дудка. - С .174-181
Конончук, І. М. Ніжинський інститут та національно-культурне будівництво Чернігівщини 20-30 рр.ХХст. / І. М. Конончук. - С .182-188
Самойленко, С. Г. Джерельна база вивчення розвитку культури Ніжина у 1654-1764 рр. / С. Г. Самойленко. - С .231-243
ДРНТІ
ББК 83.3(4УКР)5 + 63.3(4Укр)52
РУБ
Рубрики: Ніжин, місто--культура, 1654-1764
Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация)

Дод.точки доступу:
Самойленко, Григорій Васильович; Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Примірників всього: 1
ВІТКЗ (1)
Свободны: ВІТКЗ (1)
Знайти схожі

5.

Л 64


   
    Література та культура Полісся [Электронный ресурс] : Збірник наукових праць. Вип. 46. Проблеми літератури, історії та культури Полісся і України в сучасних дослідженнях / Відп. ред. та упоряд. Г. В. Самойленко ; Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя. - Электрон. текстовые дан. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2008. - 292 с. - Загл. с титул. экрана. - Электрон. версия печ. публикации. - Літ. в кінці кожної статті. - 32.00 грн.
    Зміст:
Бондаренко, А. І. Мовостиль художнього тексту крізь призму "ігрових" теорій / А. І. Бондаренко. - С .3-14
Бережняк, В. М. З історії східнополіських топонімів / В. М. Бережняк. - С .15-29
Якубіна, Ю. В. Гуманітарні засади Гімназії вищих наук як визначальний фактор формування "ніжинської літературної школи" / Ю. В. Якубіна. - С .30-72
Чоботько, А. В. Розанов В. о природе религиозности Н. Гоголя / А. В. Чоботько. - С .73-79
Анненкова, Е. С. Еще раз к вопросу о западничестве И. С. Тургенева в аспекте Пушкинской речи писателя / Е. С. Анненкова. - С .80-92
Крикун, Л. С. "Сонячна машина" В. Винниченка: стратегії досягнення досконалості як норми буття / Л. С. Крикун. - С .93-97
Михальчук, Н. І. Естетизоване життя як провокація: музичний проект буття проти принципу реальності ("Раб краси" В. Винниченка) / Н. І. Михальчук. - С .98-105
Хархун, В. П. Міфічний світ тоталітаризму (збірки М. Рильського 30-х років) / В. П. Хархун. - С .106-125
Лось, О. В. Роль інтертексту в романі С'юзен Ворнер "Широкий, широкий світ" / О. В. Лось. - С .126-135
Кириленко, С. О. Проблема походження Русі в радянській історичній науці в умовах ідеологічних кампаній 40-х - початку 50-х рр. ХХ ст. / С. О. Кириленко. - С .136-142
Овдієнко, П. П. Центральна Рада та проблема "українізації" Півдня в 1917 р. / П. П. Овдієнко, Є. М. Страшко. - С .143-151
Нагорна, Н. М. Форми та методи діяльності КП(б)У з організації жіночого пролетаріату у 20-х роках ХХ ст. / Н. М. Нагорна. - С .152-160
Ткаченко, І. В. Висвітлення проблеми охорони здоров’я в УСРР у 1920-х рр. у радянській та сучасній вітчизняній історіографії / І. В. Ткаченко. - С .161-167
Ткаченко, В. В. У лещатах тоталітарного тиску: наукові кадри України у 20-30-ті роки ХХ ст. / В. В. Ткаченко. - С .168-183
Давиденко, Ю. М. Діяльність підпільних військових організацій на теренах "приєднаних земель" у початковий період окупації Польщі (1939-1941 рр.) / Ю. М. Давиденко. - С .184-192
Коваленко, О. М. Українсько-польські відносини: проблема повернення та збереження культурних і культових цінностей / О. М. Коваленко. - С .193-201
Самойленко, Г. В. Гоголівська тематика у репертуарі трупи М. Кропивницького гастрольної поїздки 1897 р. до Петербурга / Г. В. Самойленко. - С .202-210
Моціяка, Петро Петрович. "Жив як навчав". М. О. Лавровський - директор-фундатор історико-філологічного інституту князя Безюородька в Ніжині (1875-1882 рр.) / П. П. Моціяка. - С .211-230
Труш, О. М. Громадська діяльність В. Піскорського / О. М. Труш. - С .231-244
Баранкова, Н. О. "Чорна пляма" у житті професора М. В. Рево: арешт і покарання у справі Київського осередку "Української контрреволюційної організації лікарів-бактеріологів" / Н. О. Баранкова. - С .245-249
Ковальчук, О. М. Григорій Ващенко: портрет на тлі епохи / О. М. Ковальчук. - С .250-276
Дмитренко, Н. М. "Фронт ідеологічного шкідництва" - місцеві музеї Північного Лівобережжя (30-ті роки ХХ ст.) / Н. М. Дмитренко. - С .277-282
Семенова, М. В. Мережа закладів культури Чернігівщини: проблема функціонування (90-ті рр. ХХ ст.) / М. В. Семенова. - С .283-287
ДРНТІ
ББК 83.3(4Укр)5 + 63.3(4Укр)52
РУБ
Рубрики: Київська Русь--походження
Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация)

Дод.точки доступу:
Самойленко, Григорій Васильович; Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Примірників всього: 1
ВІТКЗ (1)
Свободны: ВІТКЗ (1)
Знайти схожі

6.
821.162.2.09(075.8)"18/19"
М 69


    Михальчук, Н.
    Історія української літератури кінця ХІХ – початку ХХ сто-ліття [Электронный ресурс] : жанрово-стильовий розвиток / Н. Михальчук ; НДУ імені Миколи Гоголя. - Электрон. текстовые дан. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2022. - 95 с. - Б. ц.
УДК
Рубрики: Кафедра української літератури, методики її навчання та журналістики
Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация)

Дод.точки доступу:
НДУ імені Миколи Гоголя
Примірників всього: 1
ВІТКЗ (1)
Свободны: ВІТКЗ (1)
Знайти схожі

7.
159.9(05)"540.3"+37(05)"540.3"
Н 34


   
    Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки [Электронный ресурс]. №2 / за заг. ред. В. В. Бурназової. - Электрон. текстовые дан. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2023. - 172 с. - Загл. с титул. экрана. - ISSN 2663-4902. - Б. ц.
    Зміст:
МЕТОДОЛОГІЯ І ТЕОРІЯ ПЕДАГОГІКИ
Кононко, О. Л. Особливості уявлень дітей п’ятого-сьомого років про час – простір життя / О. Л. Кононко . - С .8-19
МЕТОДИКА НАВЧАННЯ І ВИХОВАННЯ
Білоусова, Н. В. Формування дослідницьких умінь молодших школярів на уроках із «Я досліджую світ» / Н. В.Білоусова , Т. В. Гордієнко . - С .20-25
Бондаренко, Ю. І. Формування природничої компетентності школярів засобами української літератури / Ю. І. Бондаренко . - С .26-36
Бугаєць, Н. О. Формування і розвиток stem-навичок у процесі навчання інформатики / Н. О. Бугаєць, А. А. Бобро, Т. М. Чабала . - С .37-46
Гордієнко, Т. В. Підготовка майбутніх учителів початкової школи до трудового навчання молодших школярів в умовах інклюзії / Т. В. Гордієнко . - С .47-53
Івахно, Н. О. Вивчення образів-персонажів літературного твору як носіїв власних назв динамічного типу / Н. О. Івахно . - С .54-62
Калинюк, Т. В. Формування соціокультурної компетентності на уроці іноземної мови у контексті цифровізації освіти / Т. В. Калинюк , О. О. Добринчук . - С .63-72
Король, В. С. Особливості систематизації навчально-пізнавальних інтересів учнів / В. С.Король . - С .73-78
Лисенко, І. М. Організація дистанційного та змішаного навчання на платформі Moodle / І. М. Лисенко . - С .79-88
Михальчук, Н. І. Дослідження поетики антропонімів у процесі шкільного вивчення роману Панаса Мирного та Івана Білика «Хіба ревуть воли, як ясла повні?» / Н. І. Михальчук, Т. В. Рудюк . - С .89-95
Павленко, О. М. Особливості методики навчання джазової імпровізації Джеймі Еберсольда / О. М. Павленко . - С .96-102
Рудюк, Т. В. Особливості вивчення творчості Василя Короліва-Старого на уроках української літератури в 5 класі / Т. В. Рудюк, О. В. Капленко . - С .103-108
ПРОФЕСІЙНА ПІДГОТОВКА
Долматова, М. П. Читання англомовних художніх текстів як невід ємна складова навчання іноземної мови у ЗВО / М. П. Долматова . - С .109-115
Ельбрехт, О. М. Підвищення кваліфікації як фактор розвитку компетентностей керівника щодо управління системою забезпечення школи підручниками / О. М. Ельбрехт . - С .116-126
Качалова, Т. В. Інклюзивна компетентність викладача ЗВО: сутність, структура / Т. В. Качалова, Р. Г. Новгородський, Н. С. Останіна, М.Г. Криловець, М. Ю. Левандовський . - С .127-134
Інші автори: Новгородський Р. Г., Останіна Н. С., Криловець М. Г., Левандовський М. Ю.
Останіна, Н. С. Формування професійної компетентності працівників позашкільної сфери в умовах вищої школи / Н. С. Останіна, Т. В. Качалова . - С .135-141
Ростовська, Ю. О. Формування виконавсько-сценічної майстерності майбутніх фахівців з хореографії у закладах вищої освіти України / Ю. О. Ростовська . - С .142-147
Шахрай, Т. О. Ретроспектива синергії міждисциплінарного підходу в освіті та науці: національний та європейський контекст / Т. О. Шахрай . - С .148-159
ВІТЧИЗНЯНИЙ І ЗАРУБІЖНИЙ ДОСВІД
Йотка, В. В. Наукова школа професора О. Я. Ростовського / В. В. Йотка . - С .160-166
Кавунник, О. А. Наукові родини професора Олександра Ростовського: представники, здобутки / О. А. Кавунник . - С .167-172
УДК
Рубрики: Кафедра психології
   Кафедра педагогіки, початкової освіти, психології та менеджменту

   Кафедра соціальної педагогіки і соціальної роботи

Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация)

Дод.точки доступу:
Криловець М. Г., Левандовський М. Ю.
Примірників всього: 1
ВІТКЗ (1)
Свободны: ВІТКЗ (1)
Знайти схожі

8.


    Михальчук, Н. І.
    Дослідження поетики антропонімів у процесі шкільного вивчення роману Панаса Мирного та Івана Білика «Хіба ревуть воли, як ясла повні?» [Электронный ресурс] / Н. І. Михальчук, Т. В. Рудюк // Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки. - 2023. - 2. - С. 89-95
Рубрики:
Кл.слова (ненормовані):
власна назва, антропонім, топонім, символічна функція, пообраз- ний шлях аналізу
Анотація: Статтю присвячено вивченню ономастичної системи соціально-психологічного роману Панаса Мирного та Івана Білика «Хіба ревуть воли, як ясла повні?", зокрема одній із груп онімів – літературно-художнім антропонімам. У центрі наукового зацікавлення авторів – особливості функціонування власних художніх наймену- вань літературних персонажів у творчості реалістів Панаса Мирного та Івана Білика.
Функціонування власних назв, зокрема літературних антропонімів, у текстах шкільної програми потребує спеціального дослідження та розробки алгоритму навчальних дій для вчителя української літератури й учнів. У статті описано лише загальні зауваги до окремих елементів макроструктури (сформульовано орієнтовні теми занять для вивчення образів-персонажів із залученням їхніх власних назв) та мікроструктури (запропоновано види навчальної діяльності з використанням власного найменування як засобу характеристики героїв) уроків із вивчення образів-персонажів художнього твору.
Дослідження пропонує залучення літературно-художніх антропонімів до процесу характеристики образів-персонажів крізь призму різних варіантів пообразного шляху аналізу художнього твору, зокрема таких, як вивчення персонажів за рисами внутрішнього світу, за розвитком сюжету, за системою «виклик-відгук», осмислення ціннісно-цільової програми, психології вчинків героїв, статусно- рольова характеристика та концептуально-образний аналіз.
У цілому наукове дослідження спрямовано на вирішення питання концептуаль- ного значення найпродуктивніших літературно-художніх найменувань – антропонімів (особових імен, прізвищ та прізвиськ) – у процесі цілісної характеристики образів-персонажів реалістичного соціально-психологічного роману «Хіба ревуть воли, як ясла повні?». Запропоновано базові підходи до роботи з особовими назвами персонажів у межах пообразного та словесно-образного шляхів аналізу художнього твору, а саме: словникове опрацювання значень власних найменувань, ужитих у літературних текстах, з подальшим порівнянням із їхньою текстуальною функцією.
Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация)

Дод.точки доступу:
Рудюк, Т. В.

Є примірники у відділах: всього 1 : ВІТКЗ (1)
Вільні: ВІТКЗ (1)

Знайти схожі

9.
80+37.02 (082.2)
З-41


   
    Арватівські читання – 2023 [Электронный ресурс] : матеріали всеукраїнської науково-практичної інтернет-конференції, 17 травня 2023 року / упоряд. Н. І. Бойко, О. М. Петрик ; Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя. - Электрон. текстовые дан. - [Б. м.] : НДУ ім. М. Гоголя, 2023. - 162 с. - Загл. с титул. экрана. - Б. ц.
    Зміст:
ПЕРЕДНЄ СЛОВО ПРО КОНФЕРЕНЦІЮ . - С .6-10
Бойко, Н. І. Непроминальна роль академіка Ф. С. Арвата / Н. І. Бойко, О. М. Петрик. - С .11-14
Аникієнко, І. В. Коди національного мовомислення в українській пісні 2014 – 2023 років / І. В. Аникієнко, Т. Л. Хомич . - С .15-17
Баран, І. М. Метафоризація флоролексем у поетичних просторах Василя Симоненка / І. М. Баран, Н. І. Бойко . - С .18-22
Бойко, Т. В. Об’єктивація лексико-семантичного поля концепту любов в ідіолекті В. Винниченка / Т. В. Бойко, Н. І. Бойко . - С .23-27
Бондаренко, І. Р. Аксіологічні виміри тактильної лексики в малій прозі Євгена Гуцала / І. Р. Бондаренко, Н. М. Пасік . - С .28-30
Бояршинова, О. Л. Об’єктивація концепту «Щастя» в романі Люко Дашвар «Покров» / О. Л. Бояршинова, Н. І. Бойко . - С .31-36
Головащук, А. О. Інноваційні технології – інстумент формування креативної особистості учня / А. О. Головащук, С. В. Цінько. - С .37-38
Головенко, В. В. Відображення етнічної самобутності фразеологічних одиниць крізь призму семантичного аспекту / В. В. Головенко,Т. В. Рудюк . - С .39-41
Даньшина, Т. М. «Неймовірні зустрічі» за твором Ю. Яновського «Майстер корабля» / Т. М. Даньшина . - С .42-45
Долгова, К. О. Кольорономени у віршах Надії Красоткіної про війну / К. О. Долгова, А. М. Кайдаш . - С .46-47
Загорна, Ю. А. Мовленнєві засоби комічного в стендапі періоду війни в Україні / Ю. А. Загорна, А. І. Бондаренко . - С .48-50
Золотарьова, А. В. Масова література як естетичний феномен / А. В. Золотарьова, Н. І. Михальчук . - С .51-53
Зубель, Г. Д. Щоденник О. Довженка в літературно-критичному дискурсі / Г. Д. Зубель, Н. І. Михальчук . - С .54-56
Кєня, С. О. Місцеві ЗМІ як джерело вивчення історії Ніжинщини / С. О. Кєня, С. П. Шевченко . - С .57-59
Козловець, В. П. Українсько-польські прагмонімні номінації на позначення парфумів / В. П. Козловець . - С .60-62
Корнєєва, Л. Л. До проблеми назви екранізації повісті Стівена Кінга «Rita hayworth and shawshank redemption» / Л. Л. Корнєєва . - С .63-65
Корнух, Є. В. Огляд прози Макса Кідрука / Є. В. Корнух, О. М. Капленко . - С .66-68
Коськін, Д. О. Голокост у збірці Маріанни Кіяновської «Бабин Яр. Голосами»: екстравертивний та інтровертивний аспекти / Д. О. Коськін, Ю. І. Бондаренко . - С .69-70
Купрій, О. І. Словотвірні особливості складних іменників у німецькій мові права / О. І. Купрій, М. І. Блажко . - С .71-73
Левіна, Л. О. Формування партнерських відносин вчителя і учня при вивченні курсу зарубіжної літератури / Л. О. Левіна . - С .73-89
Маркотенко, Т. С. Акцентуаційні норми числівників сучасної української мови / Т. С. Маркотенко . - С .80-84
Минка, А. М. Подієвий аналіз літературного твору в 9-11 класах загальноосвітньої школи / А. М. Минка, Ю. І. Бондаренко . - С .88-89
Моренець, А. Ю. Українські фразеологізми з компонентами день і ніч / А. Ю. Моренець, Н. М. Пасік . - С .90-93
Мотяш, К. В. Образ президента України як об’єкт дослідження / К. В. Мотяш, Н. М. Талавіра . - С .94-95
Назаров, М. Артбук-секвенування «Усі майбутні дні» у контексті сучасної літератури: літопис прийдешніх днів – чого він може нас навчити / М. Назаров, Л.О. Левіна . - С .96-99
Павлова, Л. Л. Поетика дилогії Марини Гримич «Клавка» і «Юра» / Л. Л. Павлова, В. П. Хархун . - С .100-102
Петрушак, І. Жозе Сарамаго: роман «Сліпота» як варіант авторського погляду на майбутнє людства та спроба застереження читачів від такого майбутнього / І. Петрушак, Л. О. Левіна . - С .103-104
Пилипенко, В. Є. Теоретичні засади формування SOFT SKILLS в учнів профільної школи / В. Є. Пилипенко, Н. М. Голуб . - С .105-107
Пономаренко, Л. Ю. Особливості жадівської говірки східнополіського говору поліського наріччя / Л. Ю. Пономаренко, Т. Л. Хомич . - С .108-110
Процик, І. Р. Лексико-граматичні інновації спортивної сфери на початку ХХ століття та їхні шанси повернутися до сучасного спортивного дискурсу / І. Р. Процик. - С .111-113
Рибакова, В. В. Рецепція творчості Марії Матіос у сучасній літературній критиці / В. В. Рибакова, О. М. Капленко . - С .114-116
Романенко, Я. Р. Об’єктивація аксіологічних вимірів щоденникового дискурсу Марії Матіос (на матеріалі твору «Приватний щоденник. Майдан. Війна...») / Я. Р. Романенко, Н. І. Бойко . - С .117-122
Романчук, С. М. Структура комунікативної компетентності мовної особистості студента: психолінгвістичний аспект / С. М. Романчук, Н. Г. Мичак . - С .123-125
Марченко, Т. В. Назви виробів із тіста в українській фразеології та пареміології / Т. В. Марченко, Н. М. Пасік . - С .85-87
Савченко, С. І. Стилістичні інтенції сленгізмів у романах Дари Корній / С. І. Савченко, А. М. Кайдаш . - С .126-128
Саєнко, К. О. Фразеологізми в романі Ф. М. Достоєвського «Злочин і кара» / К. О. Саєнко, О. М. Петрик . - С .129-131
Самборин, В. Л. Одиниці експресивного синтаксису в ідіолекті Григора Тютюнника / В. Л. Самборин, М. О. Щупко . - С .132-138
Самойленко, В. М. Поняття інтерпретація в гуманітарних науках / В. М. Самойленко, О М. Петрик. - 139-142 : В. М. Самойленко, О М. Петрик
Свірідова, А. Проблеми сучасних підлітків та шляхи подолання цих проблем у романі Зої Загг «Дівчина онлайн» / А. Свірідова, Л. О. Левіна . - С .143
Семеряка, А. В. Роль музики у створенні атмосфери та образності фільму Клер Маккарті «Офелія» (2018) / А. В. Семеряка, Л. Л. Корнєєва, А. В. Семеряка, Л. Л. Корнєєва , 144-146
Синенко, І. П. Теоретичні аспекти вивчення мовного ідіолекту письменника / І. П. Синенко, Т. Л. Хомич . - С .147-148
Чайка, М. В. Дієслова емоційного стану в художньому мовленні М. Коцюбинського / М. В. Чайка, Н. М. Пасік . - С .149-151
Шевченко, С. П. Прислівниковий дивосвіт поезії Ліни Костенко: інтегрований урок української мови та літератури в 7 класі ЗЗСО / С. П. Шевченко . - С .152-153
Шeвчeнкo, Ю. В. Поезія Оксани Забужко: провідні мотиви й художні образи / Ю.В. Шeвчeнкo, В.П. Хархун . - С .154-155
Шутко, К. Ю. Розвиток гнучких навичок (soft skills) на уроках української мови як підготовка учнів до успішної життєдіяльності / К. Ю. Шутко, С. В. Цінько . - С .156-159
Юрченко, І. А. Вербальні та невербальні засоби впливу у текстах англомовної реклами лікарських засобів / І. А. Юрченко, Т. В. Міщенко . - С .159-162
УДК
Рубрики: Кафедра української мови, методики її навчання та перекладу
   Кафедра української літератури, методики її навчання та журналістики

Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация)
Примірників всього: 1
ВІТКЗ (1)
Свободны: ВІТКЗ (1)
Знайти схожі

 
Статистика
за 31.05.2024
Кількість запитів 37243
Кількість відвідувачів 1389
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя