Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронна бібліотека НДУ ім. Миколи Гоголя- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>A=Пархоменко, О. М.@<.>
Загальна кількість знайдених документів : 4
Показані документи с 1 за 4
1.
159.9(05)"540.3"
Н 34


   
    Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки [Текст] : науковий журнал. № 1. ІV мистецько-педагогічні читання пам’яті професора О. Я. Ростовського "Мистецька освіта України: трансформація вітчизняного досвіду в європейський простір" / Міністерство освіти і науки України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя ; за заг. ред. Т. М. Турчин. - Электрон. текстовые дан. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2020. - 167 с. - (Наукові видання Ніжинської вищої школи). - Загл. с титул. экрана. - Літ. в кінці кожної статті. - Б. ц.
Переклад назви: Research Notes [Naukovi Zapysky] Nizhyn Mykola Gogol State University
    Зміст:
МЕТОДОЛОГІЯ І ТЕОРІЯ ПЕДАГОГІКИ
Дворник, Ю. Ф. Формування творчої активності молодших школярів як психолого-педагогічна проблема / Ю. Ф. Дворник. - С .10-17
Грисюк, О. М. Зміст та структура інтегрованої компетентності здобувачів позашкільної спеціалізованої початкової мистецької освіти / О. М. Грисюк. - С .18-23
Злотницький, Є. О. Про загальнонауковий зміст поняття жанрово-стильової компетентності майбутніх учителів мистецтва / Є. О. Злотницький. - С .24-30
Ревенчук, В. В. Формування музично-виконавського досвіду студента як педагогічна проблема / В. В. Ревенчук. - С .31-36
Шевчук, М. О. Управління процесом формування культури проєктної діяльності учнів загальноосвітньої школи / М. О. Шевчук. - С .37-46
МЕТОДИКА НАВЧАННЯ І ВИХОВАННЯ
Гусейнова, Л. В. Педагогічні проблеми удосконалення функціональної мобільності ігрового апарату піаніста / Л. В. Гусейнова. - С .47-52
Дяченко, Т. О. Формування інтересу до вокально-хорової діяльності / Т. О. Дяченко, Л. В. Костенко. - С .53-60
Коваль, О. В. Педагогічні умови формування інтересу школярів до музичної діяльності / О. В. Коваль. - С .61-68
Раструба, Т. В. Особистісно орієнтовані технології як інноваційний інструмент навчання студентів мистецьких факультетів / Т. В. Раструба. - С .69-73
Ростовська, І. О. Формування мотивації музичної діяльності у процесі інструментально-виконавської підготовки / І. О. Ростовська. - С .74-79
Тимакова, Ю. С. Стан сценічного хвилювання студентів-співаків у процесі виконання навчального репертуару та його причини / Ю. С. Тимакова. - С .80-85
Чабан-Чайка, С. В. Урок музичного мистецтва – основна форма музичної освіти учнів загальноосвітніх шкіл / С. В. Чабан-Чайка. - С .86-91
ПРОФЕСІЙНА ПІДГОТОВКА
Качуринець, Л. В. До питання вибору репертуару у фаховій підготовці диригента / Л. В. Качуринець. - С .92-99
Максименко, В. І. Творча самореалізація студентів-хореографів у процесі фахової підготовки / В. І. Максименко. - С .100-108
Павленко, О. М. Формування творчої компетентності майбутнього вчителя музичного мистецтва у процесі фахової підготовки / О. М. Павленко. - С .109-115
Пархоменко, О. М. Формування художньо-образного сприймання хореографічної композиції у процесі балетмейстерської підготовки майбутніх учителів хореографії / О. М. Пархоменко. - С .116-121
Ростовська, Ю. О. Формування ціннісних орієнтацій майбутніх педагогів-хореографів у процесі методичної підготовки / Ю. О. Ростовська. - С .122-128
Спіліоті, О. В. Накопичення досвіду, знань, музично-аналітичних умінь у процесі фахової підготовки студентів / О. В. Спіліоті : 129-134
ВІТЧИЗНЯНИЙ І ЗАРУБІЖНИЙ ДОСВІД
Горбенко, С. С. Ідеї українських педагогів ІІ пол. ХХ – поч. ХХІ ст. у контексті гуманістичних орієнтирів мистецького навчання і виховання / С. С. Горбенко. - С .135-141
Кавунник, О. А. Культуротворчість Наталії Даньшиної – педагога-вокалістки Ніжинської вищої школи / О. А. Кавунник. - С .142-148
Ляшенко, Т. В. Драматичні сторінки музичної культури Чернігівщини 30-х років XX століття / Т. В. Ляшенко. - С .149-153
Мартинюк, А. К. Феномен диригентського мистецтва і педагогіки у науковому дискурсі академіка В. І. Рожка / А. К. Мартинюк. - С .154-159
Щербініна, О. М. Проблема фортепіанної підготовки китайських студентів у сучасному науково-педагогічному дискурсі / О. М. Щербініна. - С .160-165
УДК
Рубрики: Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя--наукові праці викладачів
   Кафедра психології

   Кафедра педагогіки

Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация)

Дод.точки доступу:
Турчин, Тамара Миколаївна \ред.\; Міністерство освіти і науки УкраїниНіжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Примірників всього: 1
ВІТКЗ (1)
Свободны: ВІТКЗ (1)
Знайти схожі

2.
15
Н 34


   
    Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки [Электронный ресурс]. № 2 / Міністерство освіти і науки України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя ; ред. В. В. Бурназова. - Электрон. текстовые дан. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2021. - 152 с. - (Наукові видання Ніжинської вищої школи). - Загл. с титул. экрана. - Электрон. версия печ. публикации. - : Research Notes. - Літ. в кінці кожної статті. - Б. ц.
    Зміст:
МЕТОДОЛОГІЯ І ТЕОРІЯ ПЕДАГОГІКИ
Артюхова, В. В. Дослідження стильових особливостей навчальної діяльності студентів в умовах онлайн навчання / В. В. Артюхова, Я. В. Шведова. - С .8-18
Гордієнко, Т. В. Особливості організації ефективної педагогічної діяльності вчителя початкових класів в умовах інклюзії / Т. В. Гордієнко, Н. В. Білоусова. - С .18-27
Нестеренко, С. А. Поняття «педагогічні технології» у парадигмі освітньої діяльності / С. А. Нестеренко. - С .27-36
Прищепа, О. П. Інтеграція музичного мистецтва у зміст гуманітарних предметів початкової школи / О. П. Прищепа. - С .36-42
Ревенчук, В. В. Музичне виконавство як комппонент освітнього процесу в хореографічній школі / В. В. Ревенчук. - С .42-49
Рябов, І. С. Особливості сонатних циклів середнього періоду творчості Л. ван Бетховена / І. С. Рябов. - С .49-57
Турчин, Т. М. Театральне мистецтво в практиці сучасної початкової школи / Т. М. Турчин. - С .57-64
МЕТОДИКА НАВЧАННЯ І ВИХОВАННЯ
Ляшенко, Т. В. Методичні підходи викладання гри на фортепіано / Т. В. Ляшенко. - С .64-69
Мішедченко, В. В. Розвиток вокально-хорових навичок у дітей молодшого шкільного віку за допомогою спеціальних ігор та вправ / В. В. Мішедченко. - С .69-76
Хоу, Імей. Мотиваційно-адаптаційний етап особистісно-креативного розвитку молодших школярів у процесі навчання музики в контексті інтегративного підходу / Імей Хоу, Л. П. Степанова. - С .76-82
Шевчук, М. О. Критерії та рівні сформованості естетичних почуттів молодших школярів у технологічному навчанні / М. О. Шевчук. - С .82-89
ПРОФЕСІЙНА ПІДГОТОВКА
Максименко, В. І. Компонентно-структурний аналіз феномену «формування художньо-творчого досвіду майбутніх учителів хореографічного мистецтва» / В. І. Максименко. - С .89-97
Пархоменко, О. М. До проблеми створення хореографічного проєкту в процесі балетмейстерської діяльності студентів-магістрів / О. М. Пархоменко. - С .97-102
Раструба, Т. В. Використання методу BAPNE у фаховій підготовці викладача вокально-хорових та інструментальних дисциплін / Т. В. Раструба, О. М. Павленко. - С .102-109
Ростовська, І. О. Формування виконавської надійності майбутнього вчителя музичного мистецтва / І. О. Ростовська. - С .109-115
Ростовська, Ю. О. Технологічні аспекти формування професійних переконань майбутніх викладачів хореографії у процесі оволодіння методикою роботи з хореографічним колективом / Ю. О. Ростовська. - С .115-123
ВІТЧИЗНЯНИЙ І ЗАРУБІЖНИЙ ДОСВІД
Самойленко, О. В. Спогади В. В. Данилова як історико-педагогічне джерело / О. В. Самойленко, Н. М. Демченко, О. С. Філоненко. - С .123-134
Чабан-Чайка, С. В. Багатогранні можливості бандурного виконавства / С. В. Чабан-Чайка. - С .134
ДРНТІ
УДК
ББК 88я5 + 74я5
РУБ 15
Рубрики: Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя--праці викладачів
Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация)

Дод.точки доступу:
Бурназова, Віра Володимирівна \ред.\; Міністерство освіти і науки УкраїниНіжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Примірників всього: 1
ВІТКЗ (1)
Свободны: ВІТКЗ (1)
Знайти схожі

3.
793.31(477) (075.8)
П 18


    Пархоменко, О. М.
    Теорія і практика українського народного танцю (Центальна Україна, Поділля) [Электронный ресурс] : навч.-метод. посібн. / О. М. Пархоменко ; НДУ імені Миколи Гоголя. - Электрон. текстовые дан. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2022. - 259 с. - Б. ц.
УДК
Рубрики: Кафедра музичної педагогіки та хореографії
Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация)

Дод.точки доступу:
НДУ імені Миколи Гоголя
Примірників всього: 1
ВІТКЗ (1)
Свободны: ВІТКЗ (1)
Знайти схожі

4.
78(082)
П 78


   
    Проблеми мистецької освіти та виконавства [Электронный ресурс] : збірник науково-методичних статей. Вип. 13 / за ред. Ю. Ф. Дворника та О. В. Коваль. - Электрон. текстовые дан. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2023. - 235 с. - Загл. с титул. экрана. - Б. ц.
    Зміст:
РОЗДІЛ І. НАУКОВО-МЕТОДИЧНІ ОСНОВИ МИСТЕЦЬКОЇ ОСВІТИ
Горбенко, С. С. Академік А. Т. Авдієвський: митець – педагог – особистість / С. С. Горбенко. - С .8-13
Йотка, Я. М. До сутності поняття «творча індивідуальність» / Я. М. Йотка. - С .13-18
Палаєва, М. В. До проблеми гуманізації початкової мистецької освіти / М. В. Палаєва. - С .18-23
Ростовська, Ю. О. Професійна підготовка майбутніх викладачів хореографії у системі вищої педагогічної освіти / Ю. О. Ростовська. - С .23-28
Спіліоті, О. В. Структурно-функціональна модель формування музично-інтонаційного мислення на основі стандарту IDEF0 / О. В. Спіліоті. - С .28-38
РОЗДІЛ II. ПРОФЕСІЙНА ПІДГОТОВКА МАЙБУТНІХ ВИКЛАДАЧІВ МИСТЕЦЬКИХ ДИСЦИПЛІН ТА ВЧИТЕЛІВ МУЗИЧНОГО МИСТЕЦТВА
Гусейнова, Л. В. Чинники формування виконавської культури майбутнього вчителя музичного мистецтва / Л. В. Гусейнова. - С .38-43
Дворник, Ю. Ф. Музична інформатика як міждисциплінарний освітній компонент / Ю. Ф. Дворник. - С .43-47
Дяченко, І. І. Проблеми музичної підготовки майбутніх учителів початкових класів в умовах педагогічного коледжу / І. І. Дяченко. - С .47-52
Жигінас, Т. В. Новітні реалії фахової підготовки студентів факультетів мистецтв педагогічних університетів в умовах глобалізації освіти. Гедоністичний підхід / Т. В. Жигінас. - С .52-62
Коваль, О. В. Аксіологічні детермінанти педагогічної практики / О. В. Коваль. - С .62-66
Курсон, В. М. Формування національно-культурного досвіду студентів мистецьких спеціальностей засобами української народної пісні / В. М. Курсон. - С .66-71
Ляшенко, Т. В. Питання професійної підготовки у класі фортепіанного ансамблю / Т. В. Ляшенко. - С .71-76
Ніжинець, С. С. Організаційна культура як необхідна складова професійної діяльності керівника оркестру / С. С. Ніжинець, Ю. Г. Новгородська. - С .76-80
Чень, Янь. Готовність до музично-педагогічної діяльності майбутнього викладача сольного співу як предмет наукових досліджень / Янь Чень. - С .80-84
Шумська, Л. Ю. Методологічні засади магістерської підготовки хорового диригента / Л. Ю. Шумська. - С .84-90
РОЗДІЛ III. МЕТОДИКА ХУДОЖНЬОЇ ОСВІТИ ШКОЛЯРІВ
Баканов, Л. С. Метод моделювання процесу художньо-творчого розвитку учня-баяніста акордеоніста / Л. С. Баканов. - С .90-94
Гріднева, Т. С. Навичка читання музичного твору з нот, його структура та принципи розвитку / Т. С. Гріднева. - С .94-98
Катаєва, Л. М. Музична пам’ять як важливий компонент виховання учня-піаніста / Л. М. Катаєва. - С .98-107
Павленко, О. М. Естрадно-джазове фортепіано у закладах початкової мистецької освіти: проблеми та перспективи / О. М. Павленко, А. П. Нікуленко. - С .107-112
Томашевська, О. Ю. Cторітеллінг як поштовх до творчості / О. Ю. Томашевська. - С .112-117
Тянутова, Л. В. Використання інноваційних технологій навчання на уроках музичного мистецтва в навчально-реабілітаційному центрі / Л. В. Тянутова. - С .117-124
РОЗДІЛ IV. ПРОБЛЕМИ МИСТЕЦТВОЗНАВСТВА ТА ВИКОНАВСЬКОГО МИСТЕЦТВА
Бутрей, Д. І. «Думи мої» Тараса Шевченка в хоровій творчості українських композиторів / Д. І. Бутрей. - С .124-128
Вей, Яохуа. До сутності поняття «музична архітектоніка» / Яохуа Вей, А. Б. Хоменко. - С .128-132
Гливацький, В. В. «Реквієм» В. А. Моцарта: диригентська інтерпретація (на прикладі ч. 1, «Kyrie») / В. В. Гливацький, Л. Ю. Шумська. - С .132-137
Гребенюк, О. В. Образи музики на полотнах художників-прерафаелітів / О. В. Гребенюк. - С .137-153
Дорохіна, Л. О. Духовна музика в культурно-мистецькому просторі України / Л. О. Дорохіна, А. О. Люлько. - С .153-158
Кавунник, О. А. Мистецькі родини Сергія Голуба: до 75-ти річчя митця / О. А. Кавунник. - С .158-163
Приймак, С. В. Мануальна семантика крізь призму професійної діяльності хорового диригента / С. В. Приймак, Л. Ю. Шумська. - С .163-168
Раструба, Т. В. Інтерпретація музичних творів у вокальному мистецтві: основні принципи / Т. В. Раструба, Б. І. Тонкошкурий. - С .168-171
Семеляк, А. В. Методичні засади розвитку вокальної майстерності в капелі бандуристів / А. В. Семеляк. - С .171-177
Станіславська, К. І. Мистецтво і політика: розмисли в контексті сучасної ситуації / К. І. Станіславська. - С .177-182
Тисевич, М. Р. Особливості вокальної орфоепії німецькомовних вокальних творів / М. Р. Тисевич, Т. В. Раструба. - С .182-188
Щепакін, В. М. Хорове виконавство в Харкові ХІХ – на початку XX ст. у контексті діяльності іноземних фахівців / В. М. Щепакін. - С .188-201
Щербина, А. А. Музичне просвітництво України XVIII – початку XX ст. / А. А. Щербина. - С .201-206
Юскевич, С. Д. Теоретичні засади виконавської інтерпретації вокальних творів / С. Д. Юскевич, Л. Ю. Шумська. - С .206-211
Ярмолюк, О. В. Хоровий менеджмент як важлива складова диригентсько-хорової підготовки здобувачів фахової вищої освіти / О. В. Ярмолюк. - С .211-216
РОЗДІЛ V. ХОРЕОГРАФІЧНЕ МИСТЕЦТВО В КУЛЬТУРНО-ОСВІТНЬОМУ ПРОСТОРІ
Максименко, В. І. Наукові аспекти психології художньої творчості в мистецтві хореографії / В. І. Максименко. - С .217-225
Мойсеєнко, І. М. Використання мультимедійних технологій на уроках хореографії в умовах дистанційного навчання / І. М. Мойсеєнко. - С .225-229
Пархоменко, О. М. Балетмейстерська інтерпретація літературних образів через призму творчого проєкту студентів-магістрантів / О. М. Пархоменко. - С .229-235
Ростовська, Ю. О. Хореографічне мистецтво епохи Відродження: видатні теоретики танцю / Ю. О. Ростовська. - С .235-239
Сірякова, Г. В. Танцювальний простір та основні його компоненти / Г. В. Сірякова. - С .239-243
Чень, Кайшен. Символіка хореографічного мистецтва Китаю: міфопоетична складова / Кайшен Чень. - С .243-247
УДК
Рубрики: Кафедра вокально-хорової майстерності--Кафедра інструментально-виконавської підготовки
   Кафедра музичної педагогіки та хореографії

Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация)

Дод.точки доступу:
Дворник, Юрій Федосійович; Коваль, Олена Віталіївна
Свободных экз. нет
Знайти схожі

 
Статистика
за 17.06.2024
Кількість запитів 81852
Кількість відвідувачів 1312
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя