Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронна бібліотека НДУ ім. Миколи Гоголя- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>A=Грона, Наталія Вікторівна@<.>
Загальна кількість знайдених документів : 18
Показані документи с 1 за 18
1.
15
Н 34


   
    Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки [Электронный ресурс] : Науковий журнал. № 2 / Міністерство освіти і науки України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя ; Гол. ред. Є. І. Коваленко. - Электрон. текстовые дан. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2009. - 114 с. - (Наукові видання Ніжинської вищої школи). - Загл. с титул. экрана. - Электрон. версия печ. публикации. - Літ. в кінці кожної статті. - 55.10 грн.
    Зміст:
Харьківська, А. А. Якість освіти в контексті європейського вибору України / А. А. Харьківська. - С .5-9
Дворник, Ю. Ф. Інформатизація освітнього простору у контексті сучасного розвитку суспільства / Ю. Ф. Дворник. - С .10-15
Плотников, С. А. Цель и важнейшие принципы православной педагогики / С. А. Плотников. - С .15-30
Дмитренко, В. В. Історико-філософський аналіз проблеми самовдосконалення особистості / В. В. Дмитренко. - С .21-24
Пата, Л. П. Нові перспективи у моделюванні розвитку освітніх систем / Л. П. Пата. - С .25-28
Євсєєва, Ольга Вадимівна. Інтелігентність - компонент духовного і душевного здоров’я - в світлі актуальних завдань вищої школи сьогодення / О. В. Євсєєва. - С .32-35
Помігуєва, Лариса Петрівна. Освоєння іншомовних запозичень у терміносистемах англійської мови / Л. П. Помігієва. - С .36-38
Гулецька, Я. Г. Пізнання студентами багатомоніторності культур у процесі навчання іноземних мов / Я. Г. Гулецька. - С .39-41
Лотиш, А. І. Особливості підготовки до навчання у вузах та інших навчальних закладах дітей-сіріт, Віл-інфікованих або хворих на СНІД / А. І. Лотиш. - С .42-44
Селюнін, С. М. Удосконалення методів відбору обдарованих спринтерів до спортивних відділень та секцій вищих навчальних закладів / С. М. Селюнін, М. М. Красновид. - С .45-47
Киричок, І. І. Гендерні стереотипи у вихованні старшокласників / І. І. Киричок, О. М. Капуста. - С .48-51
Бутурлим, Т. І. Гендерна експертиза української суспільної думки: історичний аспект (психолого-педегогічна просвіта старшокласників) / Т. І. Бутурлим. - С .52-55
Деркач, Ю. В. Організаційні форми навчання студентів з використанням інформаційно-комунікативних технологій / Ю. В. Деркач. - С .56-59
Сливко, С. А. Створення установки на художньо-осмислене сприймання в процесі музично-слухової активності виконавців / С. А. Сливко. - С .64-66
Лукашова, Н. І. Вивчення сучасних технологій навчання хімії в історичному аспекті - важливий напрям формування професійно-педагогічної компетентності майбутніх учителів хімії / Н. І. Лукашова. - С .67-72
Федорина, Н. І. Особливості професфйної діяльності конструктора та структура конструкторських умінь студентів агротехнічних спеціальностей / Н. І. Федорина. - С .77-79
Ревенчук, В. В. Концертмейтерська підготовка студента у системі музично-педагогічної освіти / В. В. Ревенчук. - С .77-79
Романюк, Ю. В. Формування у студентів немовних спеціальностей читацької англомовної компетенції з використанням навчального веб-сайту / Ю. В. Романюк. - С .80-84
Кукса, Б. В. Педагогічний та методичний аспекти використання мультимедійних засобів для взаємопов’язаного навчання продуктивних видів мовленевої діяльності майбутніх учителів англійської мови / Б. В. Кукса. - С .85-88
Грона, Наталія Вікторівна. Вироблення у майбутнього вчителя вміння формувати орфографічну грамотність учнів початкової школи / Н. В. Грона. - С .89-91
Шугалій, Н. Є. Вищі народні школи Ніколая Фредеріка Северіна Грундтвіга / Н. Є. Шугалій. - С .92-95
Лісковацька, Х. М. Проблема трудового виховання у педагогічній спадщині С. А. Ананьїна / Х. М. Лісковацька. - С .96-99
Дубровська, Л. О. Зародження і розвиток ідеї індивідуального підходу у зарубіжній педагогічній думці / Л. О. Дубровська, В. Л. Дубровський, В. В. Ковнер. - С .100-102
Сташевська, І. О. Музика як засіб масової індоктринації в освітній політиці Третього рейху / І. О. Сташевська. - С .103-107
Михайленко, О. В. Тенденції розвитку юридичної освіти в Україні / О. В. Михайленко. - С .108-112
ДРНТІ
ББК 88я5 + 74я5
РУБ 15
Рубрики: освіта в Україні
   Навчання--методи--форми--засоби

   викладання хімії

   Трудове виховання учнів

   Юридична освіта--розвиток--Україна

   Музичне виховання--методика

   Засоби Multimedia

   Виховання--підлітки

Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация)

Дод.точки доступу:
Коваленко, Євгенія Іванівна \ред.\; Міністерство освіти і науки УкраїниНіжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Примірників всього: 1
ВІТКЗ (1)
Свободны: ВІТКЗ (1)
Знайти схожі

2.
15
Н 34


   
    Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки [Электронный ресурс] : Науковий журнал. № 1 / Міністерство освіти і науки України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя ; Гол. ред. Є. І. Коваленко. - Электрон. текстовые дан. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2009. - 206 с. - Загл. с титул. экрана. - Электрон. версия печ. публикации. - Літ. в кінці кожної статті. - 70.40 грн.
    Зміст:
Костикова, Л. П. Систематизация подходов к оцениванию качества поликультурного обучения / Л. П. Костикова. - С .6-11
Тверезовська, Н. Т. Генезис наукових поглядів на індивідальний підхід у вихованні дошкільників / Н. Т. Тверезовська, Л. В. Кузьменко. - С .12-14
Калініна, Л. М. Сутність та специфіка інформаційного управління загальноосвітнім навчальним закладом / Л. М. Калініна. - С .20-23
Отрошко, Т. В. Україна к контексті Болонського процесу: оновлення навчальних планів / Т. В. Отрошко. - С .20-23
Усатенко, Т. Українознавство в науково-освітніх процесах / Т. Усатенко. - С .24-26
Пата, Л. П. Деякі аспекти теоретико-методологічних засад еколого-натуралістичної освіти в контексті глобалізації освіти / Л. П. Пата. - С .31-33
Султанова, Л. Ю. Професійна діяльність викладача вищого навчального закладу в контексті глобалізації освіти / Л. Ю. Султанова. - С .34-36
Борозинець, І. М. Теоретичні аспекти інноваційного стилю педагогічної діяльності / І. М. Борозинець. - С .34-36
Попенко, О. М. Інноваційна діяльність ВНЗ І-ІІ рівнів акредитації в контексті інтеграційних процесів / О. М. Попенко. - С .37-40
Голуб, Н. М. Проблема формування морально-етичних цінностей / Н. М. Голуб, Л. І. Проценко. - С .41-45
Драчук, Л. І. Методичні ідеї Тетяни Федорівни та Федора Федоровича Бугайків / Л. І. Драчук. - С .46-48
Бондаренко, Ю. І. Види та шляхи аналізу художнього твору: філософсько-історичний аспект / Ю. І. Бондаренко. - С .49-53
Забарний, О. В. Формування ціннісних орієнтацій школярів на уроках української літератури під час вивчення драматичних творв / О. В. Забарний. - С .54-56
Белая, А. С. Семантико-прагматический подход к изучению современной социальной терминологии в сопоставительном аспекте / А. С. Белая. - С .57-60
Бутурлим, Т. І. Формування гендерної культури старшокласників у процесі вивчення сучасної української літератури (на матеріалі саги в новелах Марії Матіос "Майже ніколи не навпаки" / Т. І. Бутурлим. - С .60-63
Донченко, Т. К. Підготовка студентами проектів уроків української мови й аналізу іх як засіб самоконтролю / Т. К. Донченко. - С .64-68
Яценко, Т. О. Формування компетентного читача як головна проблема шкільної літературної освіти / Т. О. Яценко. - С .69-71
Шелехова, Г. Т. Розвиток комунікативних умінь учнів на засадах компетентнісного підходу (10 клас) / Г. Т. Шелехова. - С .72-75
Шевченко, З. О. Інноваційні технології в процесі допрофільної філологічної підготовки / З. О. Шевченко. - С .76-78
Погребенник, В. Ф. Інтерактивні стратегії у вивченні української літератури / В. Ф. Погребенник. - С .79-83
Паламар, С. П. Формування вмінь учнів працювати з художньою деталлю 84 в процесі аналізу художнього твору / С. П. Паламар. - С .84-86
Жила, С. О. "Злиття ріних видів мистецтва..." у процесі вивчення української літератури / С. О. Жила. - С .87-94
Братко, В. О. Ефективність упровадження інтегрованого навчання на уроках зарубіжної літератури в основній школі / В. О. Братко. - С .94-96
Коваленко, Є. І. Ігрові технології у процесі вивчення історії / Є. І. Коваленко, Н. А. Россошенко. - С .97-103
Загадарчук, Г. М. Навчальні диспути як засіб розвитку полемічної майстерності студентів / Г. М. Загадарчук. - С .101-103
Чередниченко, Г. А. Формування творчих здібностей студентів у процесі фахової підготовки у вищих навчальних закладах / Г. А. Чередниченко. - С .104-108
Щербакова, Н. М. Формування пізнавальної самостійності учнів: експерементальна програма / Н. М. Щербакова. - С .108-112
Красновид, М. М. Оцінка фізичної підготовленності юних легкоатлетів у системі спортивног вибору / М. М. Красновид. - С .113-115
Кирилюк, В. М. Специфіка навчання дітей хореографії / В. М. Кирилюк. - С .116-120
Ревенчук, В. В. Інструментально-виконавські конкурси як чинник мистецької освіти / В. В. Ревенчук. - С .120-125
Рудик, Я. М. Прискорене й збагачене навчання обдарованої студентської молоді у вищих навчальних закладах України / Я. М. Рудик. - С .126-129
Романовська, Л. І. Соціально-психологічні умови посилення ефективності процесу соціального виховання у дитячих громадських об’єднаннях / Л. І. Романовська. - С .130-134
Майстренко, О. М. Підготовка учнів старших класів до мовного тексту в контексті впровадження зовнішнього незалежного оцінювання / О. М. Майстренко. - С .135-138
Грона, Наталія Вікторівна. Науково-дослідна робота студентів у курсі викладання методики української мови / Н. Грона. - С .138-140
Толочко, С. В. Роль викладача у формуванні професійно-практичних знань студентів / С. В. Толочко. - С .141-144
Гуцан, Т. Г. Сучасні наукові підходи до формування готовності майбутнього вчителя економіки до прфесійної діяльності в умовах профільного навчання / Т. Г. Гуцан. - С .145-149
Коваль, Т. І. Форми самостійної позааудиторної роботи майбутніх менеджерів із використанням електронного підручника ділової англійської мови / Т. І. Коваль, Т. М. Каменєва. - С .150-155
Гриценюк, І. А. Організація професійної підготовки виробничого персоналу підприємств швейної галузі / І. А. Гриценюк. - С .156-160
Киричок, І. І. До проблеми виховання емпатійності в майбутніх учиьелів при викладанні курсу "Основи педагогічної майстерності" / І. І. Киричок. - С .161-163
Осаволюк, О. А. Науково-теоретичні засади діагностування знань майбутнього педагога / О. А. Осавалюк. - С .164-166
Конончук, І. М. Формування культури міжетнічних відносин у період коренізації 20-х рр. (на матеріалах Чернігівщини) / І. М. Конончук. - С .167-171
Самаріна, С. І. Дисципліна учнів у вітчизняних загальноосвітніх закладах історико-педагогічний аспект / С. І. Самаріна. - С .172-176
Демченко, Н. М. Принципи формування змісту освіти класичної гімназії в поглядах представників російської словесності Лівебережної України (др. пол. ХІХ ст.) / Н. М. Демченко. - С .177-180
Самойленко, О. В. Навчально-виховний процес Ніжинської класичної гімназії крізь призму освітніх реформ у Російській імперії ХІХ ст. / О. В. Самойленко. - С .185-188
Харківська, А. А. Аналіз варіативних систем профільного навчання в зарубіжному досвіді / А. А. Харківська. - С .189-192
Пономаренко, О. В. Педагогічні умови формування лідерських якостей майбутніх вчителів (досвід США) / О. В. Пономаренко. - С .193-195
Шугалій, Н. Є. Ніколай Фредерік Северин Грундтвіг - піонер вищих народних шкіл, просвітник, філософ, реформатор церкви та освіти / Н. Є. Шугалій. - С .196-198
Михайленко, О. В. Етапи і особливості становлення юридичної освіти США / О. В. Михайленко. - С .199-202
ДРНТІ
ББК 88я5 + 74я5
РУБ 15
Рубрики: Болонський процес--Україна
Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация)

Дод.точки доступу:
Коваленко, Євгенія Іванівна \ред.\; Міністерство освіти і науки УкраїниНіжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Примірників всього: 1
ВІТКЗ (1)
Свободны: ВІТКЗ (1)
Знайти схожі

3.


   
    Текстознавство [Электронный ресурс] : Навчальний посібник для студентів спеціальності 5.03030301 Видавнича справа та редагування / Уклад. : Н. В. Грона ; Прилуцький гуманітарно-педагогічний коледж ім. І. Я. Франка. - Электрон. текстовые дан. - Ніжин ; Прилуки : НДУ ім. М. Гоголя, 2012. - 115 с. - Загл. с титул. экрана. - Электрон. версия печ. публикации. - Видання для читання є тільки в електронному вигляді. - Б. ц.
Рубрики: Текстознавство--підручники та посібники для ВНЗ
Анотація: Посібник містить методичні рекомендації щодо організації й проведення лекцій, семінарських, практичних занять із дисципліни "Текстознавство". Подано теоретичний матеріал до лекцій, висвітлено історію розвитку, сучасну типологію, структуру публіцистичних текстів, запропоновано практичні рекомендації до загального аналізу тексту. Призначений для студентів, які навчаються за спеціальністю 5.03030301 Видавнича справа та редагування, а також викладачів.
Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация)

Дод.точки доступу:
Грона, Наталія Вікторівна; Прилуцький гуманітарно-педагогічний коледж ім. І. Я. Франка
Примірників всього: 1
ВІТКЗ (1)
Свободны: ВІТКЗ (1)
Знайти схожі

4.


    Грона, Наталія Вікторівна.
    Практикум з методики навчання української мови [Электронный ресурс] : Навчальний посібник [для студентів спеціальності 5.01010201 Початкова освіта] / Н. В. Грона ; Прилуцький гуманітарно-педагогічний коледж ім. І. Я. Франка. - Электрон. текстовые дан. - Ніжин ; Прилуки : НДУ ім. М. Гоголя, 2012. - 193 с. - Загл. с титул. экрана. - Электрон. версия печ. публикации. - Видання для читання є тільки в електронному вигляді. - Б. ц.
Рубрики: Українська мова--викладання в початковій школі
   Викладання української мови в початковій школі

Анотація: У посібнику представлений зміст курсу методики навчання української мови в початковій школі для студентів спеціальності 5.01010201 Початкова освіта з урахуванням сучасних вимог. Матеріал вміщено відповідно до діючої програми. Кожна тема містить методичний коментар, питання для самостійного опрацювання, практичні завдання, завдання для спостереження на лабораторних заняттях, основну та додаткову літературу, матеріал для самоконтролю. Значна увага приділена контролю й самоконтролю рівня сформованості професійно-методичної компетенції студентів. Розробки практичних занять включають приклади вправ, тестових завдань, фрагментів планів-конспектів уроків. Призначається студентам, учителям і викладачам методики навчання української мови.
Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация)

Дод.точки доступу:
Прилуцький гуманітарно-педагогічний коледж ім. І. Я. Франка
Примірників всього: 1
ВІТКЗ (1)
Свободны: ВІТКЗ (1)
Знайти схожі

5.


   
    Методика вивчення орфографії [Электронный ресурс] : Методичні рекомендації з методики викладання української мови для студентів спеціальності 6.010102 – Початкова освіта / уклад. Н. В. Грона ; Прилуцький гуманітарно-педагогічний коледж ім. І. Я. Франка. - Электрон. текстовые дан. - Ніжин ; Прилуки : НДУ ім. М. Гоголя, 2011. - 143 с. - Загл. с титул. экрана. - Электрон. версия печ. публикации. - Видання для читання є тільки в електронному вигляді. - Б. ц.
Рубрики: викладання української мови в початковій школі
Анотація: У посібнику представлений зміст курсу методики навчання української мови в початковій школі для студентів спеціальності 5.01010201 Початкова освіта з урахуванням сучасних вимог. Матеріал вміщено відповідно до діючої програми. Кожна тема містить методичний коментар, питання для самостійного опрацювання, практичні завдання, завдання для спостереження на лабораторних заняттях, основну та додаткову літературу, матеріал для самоконтролю. Значна увага приділена контролю й самоконтролю рівня сформованості професійно-методичної компетенції студентів. Розробки практичних занять включають приклади вправ, тестових завдань, фрагментів планів-конспектів уроків. Призначається студентам, учителям і викладачам методики навчання української мови.
Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация)

Дод.точки доступу:
Грона, Наталія Вікторівна; Прилуцький гуманітарно-педагогічний коледж ім. І. Я. Франка
Примірників всього: 1
ВІТКЗ (1)
Свободны: ВІТКЗ (1)
Знайти схожі

6.
15
Н 34


   
    Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки [Электронный ресурс] : Науковий журнал. № 2 / Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя ; Гол. ред. Є. І. Коваленко. - Электрон. текстовые дан. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2011. - 176 с. - (Наукові видання Ніжинської вищої школи). - Загл. с титул. экрана. - Электрон. версия печ. публикации. - Літ. в кінці кожної статті. - 50.75 грн.
    Зміст:
Манжос, Леонід Олександрович. Принципы моделирования профессиональной подготовки будущих инженеров-программистов с использованием ООП / Л. О. Манжос. - С .7-11
Мицик, Лариса Миколаївна. Автономія університету і забезпечення якості освіти: пошук оптимальної моделі / Л. М. Мицик. - С .12-16
Пальчук, Марина Іванівна. Професійна підготовка виробничого персоналу в країнах Європейського Союзу як проблема порівняльної професійної підготовки / М. І. Пальчук. - С .17-21
Волкова, Анна Юріївна. Професійно-практична підготовка майбутніх фахівців туристичного профілю як проблема порівняльної підготовки / А. Ю. Волкова. - С .22-24
Рябуха, Іван. Наукові підходи до розгляду соціальної компетентності як об’єкта управління суб’єктів навчально-виховного процесу ліцею / І. Рябуха. - С .25-29
Базелюк, В. Г. Особливості інноваційного розвитку закладів освіти у контексті європейських освітніх цінностей / В. Г. Базелюк. - С .30-34
Сергієнко, Т. М. Соціально-педагогічний аналіз факторів дезадаптації курсантів молодших курсів (перший місяць служби) вищих військових навчальних закладів / Т. М. Сергієнко. - С .35-39
Юрченко, Надія Миколаївна. До проблеми аналізу структури підручника у процесі теоретико-методичної підготовки майбутнього вчителя початкової школи / Н. М. Юрченко, Н. В. Грона. - С .40-43
Биконя, Оксана Павлівна. Дидактичні основи створення навчально-методичних комплексів з комп’ютерною підтримкою у навчанні англійської мови / О. П. Биконя. - С .44-46
Іванченко, Світлана Миколаївна. Ставлення студентів до нововведень в освіті у контексті Болонського процесу / С. М. Іванченко, О. П. Щотка. - С .47-51
Благінін, Валерій Михайлович. Пізнавальна самостійність у системі чинників активізації навчальгного процесу / В. М. Благінін. - С .52-54
Першукова, Оксана Олексіївна. Європейський досвід навчання іноземних мов як засіб формування світогляду школярів / О. О. Першукова. - С .55-58
Потапюк, Лілія Миколаївна. Особливості діяльності західноукраїнських громад та молодіжних об’єднань / Л. М. Потапюк. - С .59-63
Бондаренко, Юрій Іванович. До проблеми шкільного аналізу сюжету літературного твору / Ю. І. Бондаренко. - С .64-67
Качалка, Олег Володимирович. Методи рефлексотерапії в комплексному лікуванні спортивної травми / О. В. Качалка, М. М. Красновид, П. І. Кузьменко. - С .68-70
Костриця, Наталія Миколаївна. Формування основних компонентів духовності майбутніх фахівців-аграріїв / Н. М. Костриця. - С .71-75
Долматова, Марина Петрівна. Дидактичний потенціал художніх текстів як передумова навчання читання / М. П. Долматова. - С .76-78
Удовиченко, Надія Костянтинівна. Розвиток навчальної компетентності студентів з німецької мови як другого фаху / Н. К. Удовиченко. - С .79-82
Помігуєва, Л. П. Структура навчання лексики німецької мови студентів педагогічного коледжу / Л. П. Помігуєва. - С .83-87
Чепорова, Галина Євгеніївна. Застосування облікової термінології у формуванні професійної компетентності студентів-економістів / Г. Є. Чепорова. - С .88-92
Грицяк, Леся Данилівна. Зміст і організація професійної підготовки керівників загальноосвітніх навчальних закладів до стратегічного менеджменту в системі післядипломної педагогічної освіти / Л. Д. Грицяк. - С .93-97
Канюк, Олександра Любомирівна. Інтерактичне навчання іншомовного спілкування майбутніх фахівців як складова профемійної підготовки / О. Л. Канюк. - С .98-101
Михайленко, Олена Вікторівна. Теоретичні аспекти формування професійних якостей майбутнього фахівця-юриста / О. В. Михайленко. - С .102-106
Шемуда, Марія Григорівна. Деякі аспекти підготовки майбутніх учителів іноземних мов до викладання другої іноземної мови в умовах багатомовної освіти / М. Г. Шемуда. - С .107-109
Саєнко, Н. С. Підготовка майбутніх інженерів до міжкультурної комунікації другою іноземною мовою / Н. С. Саєнко. - С .110-114
Нікітіна, Наталія Павлівна. До проблеми підготовки філолога з другої іноземної мови / Н. П. Нікітіна. - С .115-118
Карасьова, О. В. Питання організації самостійної науково-дослідної роботи студентів у працях виданих учених другої половини ХІХ - початку ХХ століття / О. В. Карасьова. - С .119-122
Демченко, Наталія Михайлівна. Софія Русова про особистість та професійні якості вчителя / Н. М. Демченко. - С .123-125
Листопад, Олена Валеріївна. Соціально-інформаційна освіта в контексті інноваційного розвитку суспільства: європейський досвід / О. В. Листопад. - С .126-130
Нікольська, Ніна Вікторівна. Особливості шкільної білінгвальної освіти у Великій Британії / Н. В. Нікольська. - С .131-134
Теодорович, Артем Юрійович. Організаційна діяльність Ервіна Епстейна у міжнародних асоціаціях компаравістів-освітян / А. Ю. Теодорович. - С .135-137
Постоленко, Ірина Сергіївна. Ключові етапи навчання як основа організації педагогічного процесу у британських школах / І. С. Постоленко. - С .138-141
Медведовська, Д. О. Основні напрямки реформи управління англійською системою середньої освіти наприкінці ХХ ст. / Д. О. Медведовська. - С .142-144
Шалімова, Тетяна Іванівна. Розвиток шкільного лідерства в американській теорії освітнього менеджменту / Т. І. Шалімова. - С .145-147
Лаухіна, Інна Станіславівна. Історико-культурні передумови становлення світськості у Франції / І. С. Лаухіна. - С .148-153
Павлюк, Вікторія Ігорівна. Можливості та виклики Болонського процесу для канадських університетів / В. І. Павлюк. - С .154-157
Бойчевська, Ілона Борисівна. Тенденції реформування професійної освіти у ФРН / І. Б. Бойчевська. - С .158-160
Іванчук, Галина Петрівна. Особливості шкільного навчання у Сполучених Штатах Америки / Г. П. Іванчук. - С .161-163
Мовчан, Лариса Григорівна. Сучасні реформи у педагогічній освіті вчителів іноземної мови Швеції / Л. Г. Мовчан. - С .164-166
Катруца, Наталія Борисівна. Еволюція уявлень про японську родину в історико-культурному процесі / Н. Б. Катруца. - С .167-173
ДРНТІ
ББК 88я5 + 74я5
РУБ 15
Рубрики: Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності
   Болонський процес

   професійна підготовка студентів

   Викладання німецької мови в ВНЗ

   Освіта у світі

Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация)

Дод.точки доступу:
Коваленко, Євгенія Іванівна \ред.\; Міністерство освіти і науки, молоді та спорту УкраїниНіжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Примірників всього: 1
ВІТКЗ (1)
Свободны: ВІТКЗ (1)
Знайти схожі

7.


   
    Методика роботи над текстами різних жанрів у початковій школі [Электронный ресурс] : Методичні рекомендації для студентів спеціальності 6.010102 – Початкова освіта / уклад. Н. В. Грона ; Прилуцький гуманітарно-педагогічний коледж ім. І. Я. Франка. - Электрон. текстовые дан. - Ніжин ; Прилуки : НДУ ім. М. Гоголя, 2011. - 67 с. - Загл. с титул. экрана. - Электрон. версия печ. публикации. - Видання для читання є тільки в електронному вигляді. - Б. ц.
Рубрики: викладання читання в початковій школі
Анотація: Запропонований посібник містить методичні рекомендації, які допоможуть оволодіти технологією уроку читання. У процесі опрацювання текстів різних жанрів розглядаються ефективні способи керівництва навчально-виховним процесом на уроці читання (методи, прийоми, засоби та форми навчання) з урахуванням характеру навчального матеріалу та ступеня його засвоєння; організація аналітико-синтетичної діяльності учнів 1-4 класів; методика застосування проблемно-пізнавальних завдань, формування літературної компетенції молодших школярів; розвиток знань та творчих здібностей засобами гри. Призначений для вчителів початкових класів, методистів, студентів.
Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация)

Дод.точки доступу:
Грона, Наталія Вікторівна; Прилуцький гуманітарно-педагогічний коледж ім. І. Я. Франка
Примірників всього: 1
ВІТКЗ (1)
Свободны: ВІТКЗ (1)
Знайти схожі

8.
40
Н 34


   
    Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Філологічні науки [Электронный ресурс] : Науковий журнал. Кн. 4 / Відп. ред. Г. В. Самойленко ; Міністерство освіти і науки України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя. - Электрон. текстовые дан. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2014. - 184 с. - (Наукові видання Ніжинської вищої школи). - Загл. с титул. экрана. - Электрон. версия печ. публикации. - Б. ц.
    Зміст:
МОВОЗНАВСТВО
Адамович, Анастасія Євгенівна. Генетичні особливості характеротворення персонажів у творах Т.Г.Шевченка / А. Є. Адамович. - С .7-10
Бибик, Світлана Павлівна. Маркери оповідності в соціально-побутових поемах Тараса Шевченка (на матеріалі мови епічних творів “Катерина”, “Наймичка” “Петрусь”) / С. П. Бибик. - С .11-15
Бутурлим, Тетяна Іванівна. Формування ґендерної культури старшокласників у процесі вивчення творчості Тараса Шевченка / Т. І. Бутурлим. - С .16-21
Грона, Наталія Вікторівна. Розвиток науково-творчого потенціалу студента ВНЗ в контексті літературної спадщини Т. Г. Шевченка / Н. В. Грона. - С .21-25
Єрмоленко, Світлана Яківна. Діалогізація поетичного мововираження Тараса Шевченка / С. Я. Єрмоленко. - С .26-30
Коць, Тетяна Анатоліївна. Варіантність у мові Тараса Шевченка / Т. А. Коць. - С .31-35
Мамич, Мирослава Володимирівна. Прагматонім Тарас Шевченко в жіночій періодиці (на матеріалі журналів “Радянська жінка” та “Жінка”) / М. В. Мамич. - С .36-40
Поворознюк, Світлана Іванівна. Аксіологічність поетичної мови Тараса Шевченка / С. І. Поворознюк. - С .41-44
Пугач, Валентина Миколаївна. Віталій Боровик: ніжинське ім’я з плеяди відомих українців / В. М. Пугач. - С .45-49
Романчук, Світлана Миколаївна. Простір як філософський концепт творчості Шевченка: загальнометодологічний аспект / С. М. Романчук. - С .50-53
Сіроштан, Тетяна Василівна. Словотвірна структура n. loci в українській мові ХІХ ст. (на матеріалі “Словника мови Шевченка”) / Т. В. Сіроштан. - С .54-58
Сюта, Галина Миколаївна. Шевченкова цитата у сучасній українській поетичній мовотворчості / Г. М. Сюта. - С .59-64
Туровська, Людмила Володимирівна. Суспільно-політична лексика у творах Т. Г. Шевченка / Л. В. Туровська. - С .65*68
Фесенко, Тетяна Миколаївна. Літературна спадщина Т. Г. Шевченка в контексті формування мовної особистості молодшого редактора, коректора / Т. М. Фесенко. - С .69-74
Шкурко, Микола Пантелійович. Двадцять п’ять років на сторожі шевченкового слова / М. П. Шкурко. - С .75*77
Шлєіна, Людмила Іванівна. Стилiстичнi функцiї бiблiйних образiв у поезії Т. Г. Шевченка / Л. І. Шлєіна. - С .78-81
Юрченко, Олександр Віталійович. Естетична природа національно-культурних конотацій (на матеріалі творчості Тараса Шевченка) / О. В. Юрченко. - С .82-85
Юрченко, Тетяна Григорівна. Складний світ шевченкового слова: словотвір, стилістика та перспективи інтерпретації / Т. Г. Юрченко, З. О. Митяй. - С .86-91
Чешко, Галина Анатоліївна. Локативні прислівники у східнополіських говірках / Г. А. Чешко. - С .92-98
Наливайко, Юлія Юліївна. Шляхи формування медіакомпетентності під час вивчення української мови у засобах масової інформації / Ю. Ю. Наливайко. - С .99-104
Ігіна, Зоя Олександрівна. "Reasonable aberrations" of the gothic: a cultural insight into narrative through allegorical and symbolic modes of interpreting recurrent topics / З. Ігіна. - С .105-109
Трибуханчик, Анатолій Миколайович. Evolution in usage and functioning of endearing and friendly forms address in british american prose of the 19th-21st centuries / А. М. Трибуханчик, А. Б. Проданюк. - С .110-116
Полєєва, Юлія Сергіївна. Мовленнєва мелодика як просодичний маркер когнітивних стратегій англомовного лекційного дискурсу / Ю. С. Полєєва. - С .117-122
Грушко, Світлана Петрівна. Рекламний текст як джерело вивчення термінологічної лексики в курсі “ділова німецька мова” / С. П. Грушко. - С .123-126
Горбач, Ірина Миколаївна. Особливостi персонального та темпорального дейксису в художньому романi (на прикладi роману Н. Фарга “J`étaisderrièretoi”) / І. М. Горбач. - С .127-132
Ляшко, Яна Миколаївна. Поетичний переклад як особливий вид творчої діяльності (на матеріалі перекладів Р. М. Рільке) / Я. М. Ляшко. - С .133-136
Полякова, Алла Анатоліївна. Світоглядний аспект перекладацької поетичної діяльності / А. А. Полякова. - С .137-141
Зінченко, Станіслав Віталійович. Походження категорій ознаки та градуальності / С. В. Зінченко. - С .142-145
ЛІТЕРАТУРОЗНАВСТВО
Стребкова, Ірина Олексадрівна. Данте у художній свідомості Гоголя і Осьмачки / І. О. Стребкова. - С .146-157
Чичиашвили, Элизо З. Правосудие – верный слуга цивилизации (в творчестве А. Франса) / Э. З. Чичиашвили. - С .158-160
Анненкова, Елена Сергеевна. “Аромат слов” М. А. Осоргина: к вопросу о природе лиризма прозы писателя / Е. С. Анненкова. - С .161-167
Остапенко, Людмила Михайлівна. “Ловець” – “Над прірвою”: до проблеми рецепції роману Дж. Д. Селінджера / Л. М. Остапенко. - С .168-174
Базова, Віра Ігорівна. Фразеологічні аспекти перекладу / В. І. Базова. - С .175-181
ДРНТІ
ББК 81.00я5
РУБ 40
Рубрики: Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя--праці викладачів
Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация)

Дод.точки доступу:
Самойленко, Григорій Васильович; Шевченко, Тарас Григорович (укр. поет, письменник, художник ; 1814-1861) \о нем\; Міністерство освіти і науки України; Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Примірників всього: 1
ВІТКЗ (1)
Свободны: ВІТКЗ (1)
Знайти схожі

9.
40
Н 34


    Грона, Наталія Вікторівна.
    Розвиток науково-творчого потенціалу студента ВНЗ в контексті літературної спадщини Т. Г. Шевченка [Электронный ресурс] / Н. В. Грона. - Электрон. текстовые дан. // Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Філологічні науки : Науковий журнал / Відп. ред. Г. В. Самойленко. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2014. - Кн. 4. - С. 21-25
ББК 81.00я5
РУБ 40

Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация)
Дод.точки доступу:
Самойленко, Григорій Васильович; Міністерство освіти і науки, молоді та спорту УкраїниНіжинський державний університет імені Миколи Гоголя

Є примірники у відділах: всього 1 : ВІТКЗ (1)
Вільні: ВІТКЗ (1)

Знайти схожі

10.
15
Н 34


   
    Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки [Электронный ресурс] : Науковий журнал. № 3 / Міністерство освіти і науки України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя ; Гол. ред. Є. І. Коваленко. - Электрон. текстовые дан. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2014. - 274 с. - (Наукові видання Ніжинської вищої школи). - Загл. с титул. экрана. - Электрон. версия печ. публикации. - Літ. в кінці кожної статті. - Б. ц.
    Зміст:
МЕТОДОЛОГІЯ І ТЕОРІЯ ПЕДАГОГІКИ
Алєксєєнко, Тетяна Федорівна. Концептуальні засади соціально-педагогічної парадигми виховання / Т. Ф. Алєксєєнко. - С .7-11
Антонян-Шевчук, Белла Левонівна. Державна молодіжна та сімейна політика України як умова становлення та розвитку студентської сім’ї / Б. Л. Антонян-Шевчук. - С .12-17
Білик, Ольга Миколаївна. Центр міжкультурної комунікації та соціальної інтеграції іноземних студентів як складова освітньо-культурного середовища їх соціалізації / О. М. Білик. - С .18-25
Букій, Тетяна Василівна. Особливості реалізації виховної функції багатодітною сім’єю / Т. В. Букій. - С .26-33
Волощук, Ірина Петрівна. Формування професійної компетентності студентів ВНЗ: компетентнісний підхід / І. П. Волощук. - С .34-38
Єжова, Ольга Олександрівна. Сутність організаційно-педагогічних умов педагогічного процесу / О. О. Єжова. - С .39-43
Клос, Лілія Євгенівна. Особливості психолого-педагогічної характеристики молодшого школяра – передумова диференціації педагогічної підтримки / Л. Є. Клос, Т. М. Фаласеніді. - С .44-49
Конончук, Антоніна Іванівна. Неповна батьківська сім’я як об’єкт соціально-педагогічної роботи / А. І. Конончук. - С .50-56
Лоза, Тетяна Володимирівна. Сучасний стан підготовки вихованців дитячих будинків сімейного типу до самостійного життя / Т. В. Лоза. - С .57-62
Онищенко, Надія Петрівна. Соціально-педагогічне забезпечення виховного процесу у ВНЗ / Н. П. Онищенко. - С .63-69
Петрочко, Жанна Василівна. Найкращі інтереси дитини: сутність і шляхи забезпечення / Ж. В. Петрочко. - С .70-74
Рейпольська, Ольга Дмитрівна. Особливості виховання ціннісного самоставлення у старших дошкільників та їх уявлень про самих себе / О. Д. Рейпольська. - С .75-79
Тюльпа, Тетяна Миколаївна. Історичні передумови становлення соціалізаційного процесу доісторичного та стародавнього часів / Т. М. Тюльпа. - С .80-85
МЕТОДИКА НАВЧАННЯ І ВИХОВАННЯ
Багрій, Вікторія Неофидівна. Соціальне проектування як педагогічна технологія проектної культури студентів / В. Н. Багрій. - С .86-90
Белан, Владислав Юрійович. Виховання соціальної ініціативності підлітків у Всеукраїнському дитячому громадському русі "Школа безпеки" / В. Ю. Белан. - С .91-95
ПРОФЕСІЙНА ПЕДАГОГІКА
Максимовська, Наталія Олександрівна. Анімаційний підхід до соціально-педагогічної діяльності зі студентською молоддю у позанавчальний час / Н. О. Максимовська. - С .96-100
Рень, Лариса Василівна. Культура справочинства у підготовці майбутніх соціальних педагогів / Л. В. Рень. - С .101-104
Ясточкіна, Ірина Анатоліївна. Підвищення емоційної компетентності студентів методами психічної саморегуляції / І. А. Ясточкіна. - С .105-109
ІV БУГАЙКІВСЬКІ ПЕДАГОГІЧНІ ЧИТАННЯ
Балаховська, Юлія Михайлівна. Дидактичні аспекти творчості Т. Г. Шевченка у методичній спадщині О. Р. Мазуркевича / Ю. М. Балаховська. - С .110-112
Баранник, Наталія Олексіївна. Удосконалення граматико-стилістичних умінь студентів у процесі вивчення курсу “Сучасна українська мова” / Н. О. Баранник. - С .113-115
Бондаренко, Юрій Іванович. Тематичний шлях вивчення життєпису митця та робота з біографічними фактами на уроках літератури / Ю. І. Бондаренко. - С .116-120
Бриль, Марина Василівна. Програмно-цільовий підхід до формування духовних цінностей сільської молоді / М. В. Бриль. - С .121-124
Бутурлим, Тетяна Іванівна. Формування позитивного мислення старшокласників у процесі вивчення української літератури: ґендерний аспект / Т. І. Бутурлим. - С .125-130
Воробець, Сніжана Володимирівна. Типи перекладацьких помилок студентів в умовах близькоспорідненого перекладу / С. В. Воробець. - С .131-134
Галушко, Максим Вікторович. Окремі аспекти управління розвитком творчих здібностей майбутніх словесників / М. В. Галушко. - С .135-139
Галушко, Олена Вікторівна. Формування образного мислення школярів засобами художньої літератури у науковій спадщині Т. Ф. і Ф. Ф. Бугайків / О. В. Галушко. - С .140-143
Гальонка, Олексій Анатолійович. Т. Ф. Бугайко та Ф. Ф. Бугайко про розвиток мовлення учнів у процесі вивчення української літератури / О. А. Гальонка. - С .144-147
Голуб, Наталія Миколаївна. Проблема духовного розвитку особистості в педагогічній діяльності та методичній спадщині Т. Ф. Бугайко / Н. М. Голуб, Л. І. Проценко. - С .148-150
Гордієнко, Олена Анатоліївна. Розвивальна спрямованість уроків вивчення будови слова в початкових класах / О. А. Гордієнко. - С .151-155
Градовський, Анатолій Володимирович. Компаративний підхід у системі шкільного курсу словесності / А. В. Градовський. - С .156-160
Греб, Марія Михайлівна. Принципи формування лексичної компетентності майбутніх учителів початкової школи / М. М. Греб. - С .161-167
Грона, Наталія Вікторівна. Педагогічні ідеї Т. Ф. та Ф. Ф. Бугайків у курсі викладання методики навчання української мови / Н. В. Грона. - С .168-171
Забарний, Олександр Вадимович. Формування в школярів умінь здійснювати психологічну характеристику персонажів художніх творів / О. В. Забарний. - С .172-174
Каліш, Валентина Антонівна. Формування лексико-семантичної компетенції майбутніх учителів-словесників на когнітивно-комунікативній основі / В. А. Каліш. - С .175-177
Климова, Катерина Яківна. Робота з текстом на заняттях з української мови у площині розвитку креативної мовної особистості майбутнього вчителя / К. Я. Климова. - С .178-181
Левченко, Тетяна Миколаївна. Уроки словесності в зальноосвітній школі на матеріалах творів Тараса Шевченка / Т. М. Левченко. - С .182-186
Лілік, Ольга Олександрівна. Методика педагогічного супроводу написання кваліфікаційних робіт студентами-філологами / О. О. Лілік, О. В. Сазонова. - С .187-192
Матюшкіна, Тетяна Павлівна. Ідеї Т. Ф. Бугайко, Ф. Ф. Бугайка щодо вивчення української літератури у взаємозв’язку з суміжними й спорідненими дисциплінами) / Т. П. Матюшкіна. - С .193-198
Мельничук, Тетяна Федорівна. Інтеграція культури й освіти – запорука успіху у формуванні творчої особистості / Т. Ф. Мельничук. - С .199-202
Міщенко, Оксана Вікторівна. Удосконалення читацьких умінь старшокласників у контексті вивчення позасюжетних елементів прозового твору / О. В. Міщенко. - С .203-207
Молочко, Світлана Рашитівна. Вивчення ліричних творів у взаємозв’язку з музичним мистецтвом у світлі ідей Т. Ф. і Ф. Ф. Бугайків / С. Р. Молочко. - С .208-211
Нежива, Людмила Львівна. Проблема вивчення літературних напрямів у вітчизняній методичній думці / Л. Л. Нежива. - С .212-216
Остапенко, Людмила Михайлівна. Біблійний контекст вивчення зарубіжної літератури ХХ ст. у школі (від Ф. Кафки до П. Зюскінда) / Л. М. Остапенко. - С .217-219
Пилипенко, Оксана Василівна. Інформаційно-комунікаційні технології як засіб інтеграції знань учнів на уроках української літератури (з досвіду роботи вчителя) / О. В. Пилипенко. - С .220-223
Пустохіна, Вікторія Ігорівна. Культурологічний контекст вивчення української літератури як складової художньої культури / В. І. Пустохіна. - С .224-226
Хропата, Світлана Іванівна. Комунікативно спрямоване вивчення синтаксису складного речення української мови студентами педагогічних вишів: особливості реалізації / С. І. Хропата. - С .227-230
Цінько, Світлана Василівна. Остання й вічна шана Кобзареві / С. В. Цінько, Л. О. Кузьменко. - С .231-234
Яценко, Таміла Олексіївна. Наукова творчість П. К. Волинського, Т. Ф. Бугайко та Ф. Ф. Бугайка в контексті розвитку методики навчання української літератури 40–50-Х рр. ХХ ст. / Т. О. Яценко. - С .235-240
ВІТЧИЗНЯНИЙ І ЗАРУБІЖНИЙ ДОСВІД
Бейгер, Галина. Проблема евтаназії дітей у Європі / Г. Бейгер. - С .241-251
Бєлоліпцева, Олена Василівна. Досвід упровадження змістово-технологічного забезпечення підготовки соціальних педагогів до роботи з сім’ями, які опинилися в складних життєвих обставинах / О. В. Бєлоліпцева. - С .252-257
Повалій, Людмила Вікторівна. Робота школи з підвищення рівнів сформованості гуманних взаємин батьків з дітьми підліткового віку / Л. В. Повалій. - С .258-263
Махоткіна, Ліна Борисівна. Обгрунтування критеріальної бази дослідження соціальності дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування / Л. Б. Махоткіна. - С .264-270
ДРНТІ
ББК 88я5 + 74я5
РУБ 15
Рубрики: Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя--праці викладачів
   Викладання іноземної мови

Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация)

Дод.точки доступу:
Коваленко, Євгенія Іванівна \ред.\; Міністерство освіти і науки УкраїниНіжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Свободных экз. нет
Знайти схожі

11.
15
Н 34


    Грона, Наталія Вікторівна.
    Педагогічні ідеї Т. Ф. та Ф. Ф. Бугайків у курсі викладання методики навчання української мови [Электронный ресурс] / Н. В. Грона. - Электрон. текстовые дан. // Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки : Науковий журнал / Міністерство освіти і науки України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2014. - № 3. - С. 168-171
ББК 88я5 + 74я5
РУБ 15

Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация)
Дод.точки доступу:
Коваленко, Євгенія Іванівна \ред.\; Міністерство освіти і науки УкраїниНіжинський державний університет імені Миколи Гоголя

Замовлені прим-ки для відділів: ВІТКЗ

Знайти схожі

12.
378(075.3)
Г 87


    Грона, Наталія Вікторівна.
    Використання інформаційно-комунікаційних технологій у процесі вивчення орфографії [Электронный ресурс] : Навчальний посібник для студентів спеціальності 5.01010201 Початкова освіта / Н. В. Грона ; Прилуцький гуманітарно-педагогічний коледж ім. І. Я. Франка. - Электрон. текстовые дан. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2013. - 228 с. - Загл. с титул. экрана. - Электрон. версия печ. публикации. - Б. ц.
ББК 74.20.421я73
РУБ 378(075.3)
Рубрики: українська мова--підручники та посібники для ВНЗ
   викладання української мови в школі--орфографія

Анотація: З метою міцного засвоєння орфографічного матеріалу методичні рекомендації включають науково-методичне забезпечення навчання української мови з розділу "Орфографія", що містить теоретичний блок: матеріал до міні-лекцій; дидактичний супровід: презентації, опорні конспекти, опорні схеми, історичні довідки, цікавий дивактичний матеріал з орфографії; практичний блок: систему вправ і завдань, комунікативні тренінги, запитання і завдання для самоконтролю; контрольний блок: тестовий контроль, диктанти різних типів. Матеріали методичного посібника будуть корисними для студентів, магістрантів, викладачів вищої школи, учителів.
Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация)

Дод.точки доступу:
крымский автор, о Крыме; Прилуцький гуманітарно-педагогічний коледж ім. І. Я. Франка
Примірників всього: 1
ВІТКЗ (1)
Свободны: ВІТКЗ (1)
Знайти схожі

13.
8У(070.3)
Г 87


    Грона, Наталія Вікторівна.
    Методичні рекомендації до написання курсових робіт з методики навчання української мови [Электронный ресурс] : для студентів спеціальності 5.01010201 "Початкова освіта" / Н. В. Грона ; Прилуцький гуманітарно-педагогічний коледж ім. І. Я. Франка. - Электрон. текстовые дан. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2013. - 64 с. - Загл. с титул. экрана. - Электрон. версия печ. публикации. - Б. ц.
ББК 81.411.1-91
РУБ 8У(070.3)
Рубрики: Викладання української мови у ВНЗ--курсові роботи
Анотація: У посібнику вміщені рекомендації до виконання курсової роботи з методики навчання української мови студентам спеціальності 5.01010201 "Початкова освіта". Мета посібника – допомогти студенту визначити тему курсової роботи, усвідомити її структуру, ознайомитися з наявною літературою, правильно оформити роботу. Посібник значно полегшить консультативну роботу наукового керівника.
Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация)

Дод.точки доступу:
Прилуцький гуманітарно-педагогічний коледж ім. І. Я. Франка
Примірників всього: 1
ВІТКЗ (1)
Свободны: ВІТКЗ (1)
Знайти схожі

14.
8У(070.3)
М 54


   
    Методика навчання грамоти [Электронный ресурс] : методичні рекомендації з методики викладання української мови для студентів спеціальності 6.010102 Початкова освіта / Уклад. : Н. В. Грона ; Міністерство освіти і науки України, Прилуцький гуманітарно-педагогічний коледж ім. І. Я. Франка. - Электрон. текстовые дан. - Ніжин ; Прилуки : НДУ ім. М. Гоголя, 2014. - 104 с. - Загл. с титул. экрана. - Электрон. версия печ. публикации. - Видання для читання є тільки в електронному вигляді. - Б. ц.
ББК 81.411.1-91
РУБ 8У(070.3)
Рубрики: Українська мова--викладання в початковій школі
   Викладання української мови в початковій школі--навчання грамоти

Анотація: У посібнику представлений зміст курсу методики навчання української мови в початковій школі для студентів спеціальності 5.01010201 Початкова освіта з урахуванням сучасних вимог. Матеріал вміщено відповідно до діючої програми. Кожна тема містить методичний коментар, питання для самостійного опрацювання, практичні завдання, завдання для спостереження на лабораторних заняттях, основну та додаткову літературу, матеріал для самоконтролю. Значна увага приділена контролю й самоконтролю рівня сформованості професійно-методичної компетенції студентів. Розробки практичних занять включають приклади вправ, тестових завдань, фрагментів планів-конспектів уроків. Призначається студентам, учителям і викладачам методики навчання української мови.
Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация)

Дод.точки доступу:
Грона, Наталія Вікторівна; Міністерство освіти і науки УкраїниПрилуцький гуманітарно-педагогічний коледж ім. І. Я. Франка
Примірників всього: 1
ВІТКЗ (1)
Свободны: ВІТКЗ (1)
Знайти схожі

15.
8У(070.3)
М 54


   
    Методика розвитку зв’язного мовлення учнів молодшого шкільного віку [Электронный ресурс] : методичні рекомендації з методики навчання української мови для студентів спеціальності 5.01010201 Початкова освіта / Уклад. : Н. В. Грона ; Міністерство освіти і науки України, Прилуцький гуманітарно-педагогічний коледж ім. І. Я. Франка. - Электрон. текстовые дан. - Ніжин ; Прилуки : НДУ ім. М. Гоголя, 2014. - 189 с. - Загл. с титул. экрана. - Электрон. версия печ. публикации. - Видання для читання є тільки в електронному вигляді. - Б. ц.
ББК 81.411.1-91
РУБ 8У(070.3)
Рубрики: Українська мова--викладання в початковій школі
   Викладання української мови в початковій школі--навчання усної мови

Анотація: У навчальному посібнику викладено методичні рекомендації щодо викладання методики української мови для студентів спеціальності 5.01010201 Початкова освіта з метою мовно-мовленнєвого розвитку учнів молодшого шкільного віку. Зміст методичних рекомендацій орієнтований на нову мету шкільної мовної освіти – формування й удосконалення вмінь і навичок щодо володіння рідною мовою в усіх сферах і видах мовленнєвої діяльності.
Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация)

Дод.точки доступу:
Грона, Наталія Вікторівна; Міністерство освіти і науки УкраїниПрилуцький гуманітарно-педагогічний коледж ім. І. Я. Франка
Примірників всього: 1
ВІТКЗ (1)
Свободны: ВІТКЗ (1)
Знайти схожі

16.
81.411.1-90
М 54


   
    Методика формування текстотворчих умінь учнів молодшого шкільного віку [Электронный ресурс] : методичні рекомендації для студентів спеціальності 5.01010201 Початкова освіта / Н. В. Грона ; Прилуцький гуманітарно-педагогічний коледж ім. І. Я. Франка. - Электрон. текстовые дан. - Ніжин ; Прилуки : НДУ ім. М. Гоголя, 2015. - 218 с. - Загл. с титул. экрана. - Электрон. версия печ. публикации. - Б. ц.
ББК 81.411.1-90
Рубрики: Викладання української мови в початковій школі--підручники та посібники для ВНЗ
   Початкова школа--уроки української мови--формування текстотворчих умінь

Анотація: Запропонований посібник містить методичні рекомендації, які допоможуть оволодіти технологією формування текстотворчих умінь учнів молодшого шкільного віку. Висвітлено теоретичні засади методології текстової діяльності молоших школярів з урахуванням характеру навчального матеріалу та ступеня його засвоєння. Практична частина присвячена формуванню в майбутніх учителів початкових класів знань, умінь та професійних навичок, необхідних для успішної організації роботи над створенням текстів різних типів учнями молодшого шкільного віку. Призначений для викладачів методики навчання української мови ВНЗ І-ІІ рівнів акредитації, методистів, учителів початкових класів, студентів.
Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация)

Дод.точки доступу:
Грона, Наталія Вікторівна; Прилуцький гуманітарно-педагогічний коледж ім. І. Я. Франка
Примірників всього: 1
ВІТКЗ (1)
Свободны: ВІТКЗ (1)
Знайти схожі

17.
Шифр: УПЖ-2/2017/1
   Журнал

Український педагогічний журнал [Електронний ресурс]. - Київ : Інститут педагогіки Національної академії педагогічних наук України, 2014 - . - Виходить кожного кварталу
2017р. N 1 . - Электрон. текстовые дан.
Зміст:
Топузов, Михайло Олегович. Проектування інформаційно-освітнього середовища навчальних закладів у сучасному суспільстві / М. О. Топузов. - С.26-36
Арест, Михайло Якович. Математична основа технологічної реалізації концепції Л. Виготського / М. Я. Арест. - С.42-50
Петрова, Світлана Миколаївна. Осмислення феномену особистості у філософсько-педагогічному дискурсі: огляд основних підходів / С. М. Петрова. - С.51-58
Назаренко, Тетяна Геннадіївна. Формування в учнів екологічної компетентності на уроках географії / Т. Г. Назаренко. - С.59-65
Гривко, Антоніна Вікторівна. Визначення мотиваційно-цільових установок учнів у процесі формування в них комунікативної компетентності під час навчання української мови / А. В. Гривко. - С.66-76
Пушкарьова, Тамара Олексіївна. Передумови організації педагогічного проектування інноваційного розвитку шкільної освіти / Т. О. Пушкарьова. - С.90-97
Шкатула, Олександр Павлович. Проблеми використання навчальних ресурсів курсантами ВНЗ при вивченні суспільствознавчих дисциплін / О. П. Шкатула. - С.104-109
Грона, Наталія Вікторівна. Підручник, що відповідає на виклики часу / Н. В. Грона. - С.126-131
Є примірники у відділах: всього 1 : ВІТКЗ (1)
Вільні: ВІТКЗ (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

18.


    Грона, Наталія Вікторівна.
    Підручник, що відповідає на виклики часу [Электронный ресурс] / Н. В. Грона. - Электрон. текстовые дан. // Український педагогічний журнал. - 2017. - N 1. - С. 126-131
Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация)

Є примірники у відділах: всього 1 : ВІТКЗ (1)
Вільні: ВІТКЗ (1)

Знайти схожі

 
Статистика
за 12.07.2024
Кількість запитів 73120
Кількість відвідувачів 1050
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя