Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронна бібліотека НДУ ім. Миколи Гоголя- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>A=Білоусова, Н. В.@<.>
Загальна кількість знайдених документів : 13
Показані документи с 1 за 13
1.
15
Н 34


   
    Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки [Электронный ресурс] : Науковий журнал. № 3 / Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя ; Гол. ред. Є. І. Коваленко. - Электрон. текстовые дан. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2011. - 184 с. - (Наукові видання Ніжинської вищої школи). - Загл. с титул. экрана. - Электрон. версия печ. публикации. - Літ. в кінці кожної статті. - 55.25 грн.
    Зміст:
Мицик, Лариса Миколаївна. Формування європейських ціннісних орієнтацій як чинник євроінтеграції системи вищої освіти в Україні / Л. М. Мицик. - С .7
Коваленко, Є. І. Проектна технологія як засіб формування творчої особистості: історико-теоретичний аспект / Є. І. Коваленко. - С .14
Кобилянська, Л. І. Теоретична підготовка соціальних гувернерів у ВНЗ / Л. І. Кобилянська. - С .19
Помігуєв, О. Ю. Організаційно-педагогічні умови формування методологічної та методичної компетентності майбутніх учителів трудового навчання / О. Ю. Помігуєв. - С .24
Терещенко, В. Я. Психолінгвістичний підхід до викладання другої іноземної мови / В. Я. Терещенко, А. П. Штепура. - С .28
Калинюк, Т. В. До проблеми формування структури та змісту освіти шкіл з поглибленим вивченням німецької мови (друга пол. XX ст.) / Т. В. Калинюк. - С .31
Реутов, Н. И. Профессионально-педагогическая направленность обучения немецкому языку как второму иностранному на факультете английского языка / Н. И. Реутов. - С .35
Мороз, Л. М. Аналіз сучасних підручників з німецької мови як другої іноземної для середніх загальноосвітніх шкіл щодо реалізації у них комунікативно-когнітивного та свідомо-контрастивного підходів / Л. М. Мороз. - С .38
Дьоміна, О. В. Наукові підходи до визначення поняття "громадянська позиція" / О. В. Дьоміна. - С .42
Мордовченков, Н. В. Концепция формирования комплексной системы перевода: инновационно-инфраструктурный аспект / Н. В. Мордовченков. - С .46
Поляков, В. М. О втором этапе Болонского процесса / В. М. Поляков. - С .51
Морозова-Ларіна, О. І. Соціокультурні детермінанти формування гендерної ідентичності / О. І. Морозова-Ларіна. - С .55
Чобітько, В. І. Технологія "навчання у співробітництві" та використання її в процесі роботи з текстами екологічного профілю / В. І. Чобітько, Г. О. Чобітько. - С .60
Сімкова, І. О. Специфіка навчання професійно орієнтованого діалогічного мовлення на базі німецької мови як першої іноземної / І. О. Сімкова. - С .64
Колода, І. О. Реалізація контрастивного підходу в навчанні французької мови як другої іноземної / І. О. Колода. - С .69
Костюшко, Г. О. Деякі аспекти українських родинних традицій фізичного виховання та їх вплив на дітей та молодь / Г. О. Костюшко, П. І. Щербак. - С .74
Деева, И. М. Роль парной работы в интенсификации учебного процесса и дальнейшем развитии коммуникативных навыков на старшем этапе обучения в языковом вузе / И. М. Деева. - С .77
Михайлюкова, Т. Т. Озвучивание иноязычного текста в общей концепции обучения адекватному пониманию / Т. Т. Михайлюкова. - С .80
Бондаренко, Ю. І. Шляхи здійснення індивідуальної характеристики персонажа на уроках літератури / Ю. І. Бондаренко. - С .82
Білоусова, Н. В. Позаурочна виховна діяльність як умова активізації самовдосконалення молодших підлітків / Н. В. Білоусова. - С .87
Солова, В. М. Підготовка майбутнього вчителя до впровадження проектних технологій у виховну систему школи / В. М. Солова. - С .92
Скорик, Т. В. Профілактика синдрому "професійного вигорання" соціальних працівників як необхідна умова професійної готовності / Т. В. Скорик. - С .98
Петрюк, І. М. Проблеми підготовки соціальних педагогів до подолання шкільної дезадаптації вихованців інтернатних закладів / І. М. Петрюк. - С .101
Попов, О. А. Підготовка соціальних педагогів до використання методу педагогіки переживання у роботі з дезадаптованими школярами / О. А. Попов. - С .106
Добровольська, О. В. Соціально-педагогічні аспекти формування управлінської культури керівника освітнього закладу / О. В. Добровольська. - С .110
Юрченко, Н. Н. Коммуникативно-деятельностный подходк профессиональной подготовке учителя начальных классов / Н. Н. Юрченко. - С .114
Минка, В. В. Система вправ для навчання студентів мовних спеціальностей англомовних стандартів комунікативної поведінки / В. В. Минка. - С .119
Кажан, Ю. М. Експериментальна перевірка ефективності методики формування у майбутніх учителів рецептивної лексичної компетенції у процесі навчання німецької мови на базі англійської / Ю. М. Кажан. - С .124
Матвієнко, С. І. Витоки та передумови розвитку музичної освіти на Чернігівщині (до кінця XVII ст.) / С. І. Матвієнко. - С .128
Орел, О. В. Формування математичного світогляду учнів у спадщині І. Ф. Тесленка / О. В. Орел. - С .133
Киричок, І. І. С. Й. Гессен про особистісний підхід до дитини / І. І. Киричок. - С .138
Демченко, Н. М. Структуротворчі основи навчальних планів класичної гімназіїв поглядах А. Брока / Н. М. Демченко. - С .143
Самаріна, С. І. Формування дисциплінованої поведінки учнів як напрям діяльності педагогів у загальноосвітніх навчальних закладах України (II пол. XIX - поч. XX ст.) / С. І. Самаріна. - С .147
Павлюк, С. В. Паралелі та відмінності в освітній політиці окупантів на землях Польщі та України (1939-1944 рр.) / С. В. Павлюк. - С .151
Нагач, М. В. Колективний професіоналізм у підготовці майбутніх учителів: досвід педагогічної освіти США / М. В. Нагач. - С .156
Бондарчук, Т. В. Основні напрямки розвитку білінгвальної освіти в Австрії (на прикладі діяльності проекту "Віденська білінгвальна школа") / Т. В. Бондарчук. - С .160
Братиця, Г. Г. Підготовка вчителя іноземних мов за ступеневою моделлю навчання на прикладі Рурського університету Бохум (німеччина, Північний Рейн - Вестфалія) / Г. Г. Братиця. - С .164
Микуляк, М. І. Тенденції розвитку раннього навчання іноземних мов у школах Німеччини у XIX-XX ст. / М. І. Микуляк. - С .168
Лисенкова, Е. В. Тенденции развития бизнес-образования на примере магистерского курса "Аграрный менеджмент" (МВА) Университета прикладных наук "Вайенштефан" (Германия) / Е. В. Лисенкова, Н. Н. Конькова. - С .172
Гавриленко, Т. Л. Методи навчання молодших школярів у вітчизняній педагогічній думці (кін. XIX - поч. XX ст.) / Т. Л. Гавриленко. - С .176
ДРНТІ
ББК 88я5 + 74я5
РУБ 15
Рубрики: Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності
Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация)

Дод.точки доступу:
Коваленко, Євгенія Іванівна \ред.\; Міністерство освіти і науки, молоді та спорту УкраїниНіжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Примірників всього: 1
ВІТКЗ (1)
Свободны: ВІТКЗ (1)
Знайти схожі

2.
371(073.3)
П 37


   
    Плани семінарських і лабораторних занять з педагогіки [Электронный ресурс] : для студентів 3-го курсу денної форми навчання / уклад.: Н. В. Білоусова [та ін.] ; Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя. - Электрон. текстовые дан. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2018. - 73 с. - Загл. с титул. экрана. - Б. ц.
ББК 74р30-261
РУБ 371(073.3)
Рубрики: Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності
   Педагогіка--програма

Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация)

Дод.точки доступу:
Білоусова, Н. В.; Гордієнко, Тетяна Володимирівна; Демченко, Н. М.; Дубровська, Л. О.; Коваленко, Є. І.; Новгородська, Ю. Г.; Падун, Н. О.; Самаріна, С. І.; Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Примірників всього: 1
ВІТКЗ (1)
Свободны: ВІТКЗ (1)
Знайти схожі

3.
5(075.3)
О-75


   
    Основи природознавства в початковій школі [Электронный ресурс] : навчально-методичний посібник / уклад. Н. В. Білоусова ; Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя. - Электрон. текстовые дан. - Ніжин : [б. в.], 2018. - 272 с. - Загл. с титул. экрана. - Б. ц.
РУБ 5(075.3)

Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация)
Дод.точки доступу:
Білоусова, Н. В.; Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Примірників всього: 1
ВІТКЗ (1)
Свободны: ВІТКЗ (1)
Знайти схожі

4.
378.016:373.3(072)
В 43


   
    Викладання фахових методик у вищій педагогічній школі [Электронный ресурс] : методичні рекомендації для магістрантів спеціальності "Початкова освіта" / Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя ; уклад. Н. В. Білоусова. - Электрон. текстовые дан. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2018. - 57 с. - Загл. с титул. экрана. - Б. ц.
УДК
Рубрики: Кафедра дошкільної освіти
   Початкова освіта

Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация)

Дод.точки доступу:
Білоусова, Н. В. \сост.\; Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Примірників всього: 1
ВІТКЗ (1)
Свободны: ВІТКЗ (1)
Знайти схожі

5.
15
Н 34


   
    Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки [Электронный ресурс] : науковий журнал. № 4. Шості бугайківські читання / Міністерство освіти і науки України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя ; гол. ред. Є. І. Коваленко. - Электрон. текстовые дан. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2018. - 169 с. - (Наукові видання Ніжинської вищої школи). - Загл. с титул. экрана. - Электрон. версия печ. публикации. - Літ. в кінці кожної статті. - Б. ц.
    Зміст:
Методологія і теорія педагогіки
Вождаєнко, А. В. Теоретичні засади та практика аксіологічного прочитання поезії в старшій школі / А. В. Вождаєнко. - С .9-14
Галаєвська, Л. В. Проблема вивчення мовленнєвих жанрів на уроках української мови в старшій школі / Л. В. Галаєвська. - С .14-20
Каліш, В. А. Когнітивно-дискурсивний підхід у лінгвометодиці вищої школи / В. А. Каліш. - С .20-26
Косінова, О. М. На перехресті тексту та підтексту / О. М. Косінова. - С .26-30
Нестеренко, С. В. Проблеми вивчення громадянської поезії в школі / С. В. Нестеренко. - С .30-37
Хоменко, Г. В. Сучасний стан шкільного вивчення літератури постмодернізму / Г. В. Хоменко. - С .37-43
Яценко, Т. О. Компетентнісно орієнтована літературна освіта в контексті завдань нової української школи / Т. О. Яценко. - С .43-49
Методика навчання і виховання
Бондаренко, Ю. І. Словесно-образний аналіз літературного твору в школі: первинний рівень застосування / Ю. І. Бондаренко. - С .49-58
Голуб, Н. М. Шляхи формування національних цінностей в учнів 5–7 класів на уроках української мови / Н. М. Голуб. - С .58-67
Гордієнко, О. А. Система запобігання помилкам у письмових роботах учнів 3–4 класів / О. А. Гордієнко. - С .67-73
Забарний, О. В. Формування у старшокласників почуття патріотизму на уроках літератури рідного краю (на прикладі творів Миколи Чорновуса) / О. В. Забарний. - С .73-81
Іващенко, А. С. Особливості літературного спостереження в процесі формування в учнів умінь аналізувати образи-символи / А. С. Іващенко. - С .81-84
Корчова, О. М. Вправи та завдання для формування риторичної компетентності в майбутніх фахівців соціономічних спеціальностей / О. М. Корчова. - С .84-90
Кухарчук, І. О. Обставина як структурно-семантичний компонент речення: практичний аспект / І. О. Кухарчук. - С .90-96
Могильна, Р. Я. Формування навички швидкочитання на уроках української літератури / Р. Я. Могильна, Н. В. Білоусова. - С .96-103
Орищенко, І. М. Архетипний аналіз – теоретична основа шкільного вивчення образів природних стихій у літературних творах / І. М. Орищенко. - С .103-108
Романишина, Н. В. Архівний метод вивчення студентами-філологами першоджерел (на прикладі часопису "Волинь") / Н. В. Романишина. - С .113-119
Рудик, Л. В. Робота над текстом у процесі розвитку діалогічного мовлення учнів на уроках української мови / Л. В. Рудик. - С .119-124
Сидоренко, Ю. О. Шкільне вивчення міфологічних структур літературних творів у контексті подієвого аналізу / Ю. О. Сидоренко. - С .124-128
Тригуб, І. А. Хмарні технології як інноваційний засіб навчання української і зарубіжної літератури в профільній школі / І. А. Тригуб. - С .128-134
Пугач, В. М. Парадокси студентського слововживання, або У моєї бабусі дуже наглий кіт / В. М. Пугач. - С .108-113
Шевченко, С. П. Застосування міжпредметних зв’язків під час вивчення лексики на уроках української мови в 5 класі / С. П. Шевченко. - С .134-142
Шутько, В. В. РАФТ та кубування на уроках української мови / В. В. Шутько, Н. В. Білоусова. - С .142-148
Професійна підготовка
Лілік, О. О. Педагогічні умови формування готовності майбутніх учителів української літератури до роботи з літературознавчими поняттями / О. О. Лілік. - С .148-155
Цінько, С. В. Підготовка майбутнього вчителя словесності до написання есе з учнями / С. В. Цінько. - С .155-160
Вітчизняний і зарубіжний досвід
Привалова, С. П. Вивчення сучасної поезії Д. Павличка на уроках української літератури / С. П. Привалова. - С .160-166
ДРНТІ
ББК 88я5 + 74я5
РУБ 15
Рубрики: Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя--праці викладачів
Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация)

Дод.точки доступу:
Коваленко, Євгенія Іванівна \ред.\; Міністерство освіти і науки УкраїниНіжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Примірників всього: 1
ВІТКЗ (1)
Свободны: ВІТКЗ (1)
Знайти схожі

6.
   159.9(06)
   Н 34


   
    Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки [Текст] : науковий журнал. № 2 / Міністерство освіти і науки України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя ; ред. Т. М. Турчин. - Электрон. текстовые дан. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2019. - 166 с. - (Наукові видання Ніжинської вищої школи). - Загл. с титул. экрана. - Літ. в кінці кожної статті. - Б. ц.
Переклад назви: Research Notes [Naukovi Zapysky] Nizhyn Mykola Gogol State University
    Зміст:
МЕТОДОЛОГІЯ І ТЕОРІЯ ПЕДАГОГІКИ
Бліндар, В. Шкільний фізичний експеримент у сучасних умовах / В. Бліндар, М. Руденко. - С .8-15
Булавенко, С. Д. Соціальна активність учнів: структура, критерії та показники оцінки / С. Д. Булавенко. - С .15-22
Заплішний, І. І. Порівняльний аналіз показників фізичної підготовленості учнів старшої школи (ліцею) та умови їх покращення / І. І. Заплішний, В. В. Боровик. - С .22-28
Кононко, О. Л. Емоційна компетентність майбутнього фахівця дошкільної освіти: суть та умови формування / О. Л. Кононко. - С .28-37
Крaвченкo, O. І. Структура моделі інформаційно-комунікаційної культури майбутніх офіцерів збройних сил України / O. І. Крaвченкo. - С .37-45
Співак, Я. О. Теоретичні засади професійної підготовки соціальних працівників в умовах сьогодення / Я. О. Співак. - С .45-52
МЕТОДИКА НАВЧАННЯ І ВИХОВАННЯ
Бессараб, Н. А. Особливості виховання міжкультурної толерантності у молодших школярів / Н. А. Бессараб. - С .52-59
Василець, О. П. Сторітелінг на уроках української мови / О. П. Василець, Н. В. Білоусова. - С .59-65
Дубровський, В. Л. Група продовженого дня як одна із форм становлення особистості учня у початковій школі / В. Л. Дубровський. - С .65-71
Матвієнко, С. І. Виховання самостійності в старших дошкільників у процесі занять художнім конструюванням / С. І. Матвієнко. - С .71-77
Мойсєєнко, Ю. В. Передумови формування світосприйняття у дітей 5 - 6 років / Ю. В. Мойсєєнко. - С .77-83
Тернопільська, В. І. Особливості формування уявлень про професії у дітей старшого дошкільного віку / В. І. Тернопільська, А. В. Новиченко. - С .83-89
Шевчук, М. О. Педагогічні умови формування технологічної компетентності учнів початкової школи / М. О. Шевчук. - С .89-97
Щерба, Н. С. Практико-орієнтоване навчання іноземної мови старшокласників з ДЦП: можливості реалізації / Н. С. Щерба. - С .97-104
ПРОФЕСІЙНА ПІДГОТОВКА
Бобро, А. А. Готовність майбутнього вчителя початкових класів до роботи в умовах інклюзивного освітнього середовища / А. А. Бобро [и др.]. - С .104-113
Інші автори: Бобро Л. В., Дубровська Л. О., Мовчан В. О.
Гребенюк, Л. В. Педагогічні принципи формування готовності майбутніх офіцерів Збройних сил України до професійної взаємодії в міжнародних операціях з підтримання миру і безпеки / Л. В. Гребенюк. - С .113-120
Гриценко, А. П. Досвід умов формування професійної компетентності майбутніх учителів історії / А. П. Гриценко. - С .120-127
Кірдан, О. П. Організаційно-методичні основи професійної підготовки майбутніх економістів у системі неперервної освіти / О. П. Кірдан. - С .127-133
Новгородська, Ю. Г. Забезпечення позитивної мотивації майбутніх менеджерів до формування професійного іміджу / Ю. Г. Новгородська. - С .133-139
ВІТЧИЗНЯНИЙ І ЗАРУБІЖНИЙ ДОСВІД
Зеленько, О. А. Регіональний гуманітарний (елітний) університет / О. А. Зеленько. - С .139-146
Мовчан, Л. Г. Педагогічна підготовка вчителів іноземних мов для шкіл Швеції / Л. Г. Мовчан. - С .146-153
Нестерова, О. Ю. Особливості наукових досліджень, що торкаються проблематики академічної доброчесності, у Сполучених Штатах Америки та Україні / О. Ю. Нестерова. - С .153-158
Самойленко, О. В. Випускники Ніжинської класичної гімназії – видатні вчені-емігранти / О. В. Самойленко. - С .158-164
ДРНТІ
УДК
Рубрики: Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя--наукові праці викладачів
   Кафедра психології

   Кафедра педагогіки

Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация)

Дод.точки доступу:
Турчин, Тамара Миколаївна \ред.\; Мовчан, В. О.; Міністерство освіти і науки України; Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Примірників всього: 1
ВІТКЗ (1)
Свободны: ВІТКЗ (1)
Знайти схожі

7.
37.091.64:004.087(075.8)
С 78


   
    Створення електронних підручників засобами web-ресурсів [Электронный ресурс] : навч.-метод. посіб. / Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя ; уклад.: В. В. Миколаєнко, Н. В. Білоусова. - Электрон. текстовые дан. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2020. - 56 с. - Загл. с титул. экрана. - Б. ц.
УДК
Рубрики: Кафедра педагогіки, початкової освіти та освітнього менеджменту
   Кафедра вищої математики

Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация)

Дод.точки доступу:
Миколаєнко, В. В. \сост.\; Білоусова, Н. В. \сост.\; Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Примірників всього: 1
ВІТКЗ (1)
Свободны: ВІТКЗ (1)
Знайти схожі

8.
15
Н 34


   
    Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки [Электронный ресурс]. № 1 / Міністерство освіти і науки України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя ; ред. В. В. Бурназова. - Электрон. текстовые дан. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2021. - 150 с. - (Наукові видання Ніжинської вищої школи). - Загл. с титул. экрана. - Электрон. версия печ. публикации. - : Research Notes. - Літ. в кінці кожної статті. - Б. ц.
    Зміст:
МЕТОДОЛОГІЯ І ТЕОРІЯ ПЕДАГОГІКИ
Мельник, С. С. Інтеграція у навчанні: основні методи, структура та функції. Загальний огляд та аналіз / С. С. Мельник [и др.]. - С .8-17
Інші автори: Сасник С. М., Новіков О. В., Д’яконова Н. С.
Кононко, О. Л. Становлення і розвиток дошкільника як суб’єкта практичної діяльності / О. Л. Кононко. - С .17-28
МЕТОДИКА НАВЧАННЯ І ВИХОВАННЯ
Бобро, Л. В. Розвиток саморегуляції дітей старшого дошкільного віку як умова уміння долати негативні емоції / Л. В. Бобро. - С .28-34
Бондаренко, Ю. І. Літературне навчання з використанням елементів ейдетики / Ю. І. Бондаренко. - С .34-44
Гордієнко, Т. В. Використання технологій критичного мислення під час аналізу навчальних мультфільмів в початковій школі / Т. В. Гордієнко, Н. В. Білоусова, М. П. Долматова. - С .44-52
Дубровська, Л. О. Педагогічні умови розвитку пізнавальної активності у молодших школярів на уроках «Я досліджую світ» / Л. О. Дубровська, О. О. Дешко. - С .52-59
Лосєва, Н. М. Застосування інтерактивних технологій навчання на уроці математики у початковій школі / Н. М. Лосєва, В. Л. Дубровський. - С .59-68
Заплішний, І. І. Шляхи формування в учнів старшої школи свідомого ставлення до свого здоровʼя / І. І. Заплішний. - С .68-76
Кузів, М. З. Особливості вирішення конфліктів за допомогою медіації / М. З. Кузів, І. С. Кузів. - С .76-84
Островська, М. Я. Створення інноваційного середовища у початковій школі, яка здійснює освітній процес у міжкультурному середовищі / М. Я. Островська, О. О. Островський. - С .84-94
Романишина, Н. В. Контекстне вивчення оповідання І. Гаспринського «Арслан-киз» у шкільному курсі української літератури / Н. В. Романишина. - С .94-102
Шевчук, М. О. Шляхи формування естетичних почуттів молодших школярів у трудовому навчанні / М. О. Шевчук. - С .102-110
Щербакова, Н. Педагогічні умови формування гуманних взаємин учнів початкової школи / Н. Щербакова. - С .110-117
ПРОФЕСІЙНА ПЕДАГОГІКА
Бобро, А. А. Формування SOFT SKILLS у майбутніх учителів початкової школи / А. А. Бобро. - С .117-125
Ковальова, В. В. До питання формування правової культури майбутніх менеджерів з адміністративної діяльності / В. В. Ковальова. - С .125-132
Проценко, І. І. Формування професійних компетентностеймайбутніх учителів Нової української школи у процесі педагогічної практики / І. І. Проценко. - С .132-141
Щербакова, К. Й. Професійна готовність вихователя до забезпечення психолого-педагогічного супроводу розвитку дітей з особливими освітніми потребами / К. Й. Щербакова. - С .141
ДРНТІ
УДК
ББК 88я5 + 74я5
РУБ 15
Рубрики: Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя--праці викладачів
Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация)

Дод.точки доступу:
Бурназова, Віра Володимирівна \ред.\; Д’яконова, Н. С.; Міністерство освіти і науки України; Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Примірників всього: 1
ВІТКЗ (1)
Свободны: ВІТКЗ (1)
Знайти схожі

9.
15
Н 34


   
    Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки [Электронный ресурс]. № 2 / Міністерство освіти і науки України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя ; ред. В. В. Бурназова. - Электрон. текстовые дан. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2021. - 152 с. - (Наукові видання Ніжинської вищої школи). - Загл. с титул. экрана. - Электрон. версия печ. публикации. - : Research Notes. - Літ. в кінці кожної статті. - Б. ц.
    Зміст:
МЕТОДОЛОГІЯ І ТЕОРІЯ ПЕДАГОГІКИ
Артюхова, В. В. Дослідження стильових особливостей навчальної діяльності студентів в умовах онлайн навчання / В. В. Артюхова, Я. В. Шведова. - С .8-18
Гордієнко, Т. В. Особливості організації ефективної педагогічної діяльності вчителя початкових класів в умовах інклюзії / Т. В. Гордієнко, Н. В. Білоусова. - С .18-27
Нестеренко, С. А. Поняття «педагогічні технології» у парадигмі освітньої діяльності / С. А. Нестеренко. - С .27-36
Прищепа, О. П. Інтеграція музичного мистецтва у зміст гуманітарних предметів початкової школи / О. П. Прищепа. - С .36-42
Ревенчук, В. В. Музичне виконавство як комппонент освітнього процесу в хореографічній школі / В. В. Ревенчук. - С .42-49
Рябов, І. С. Особливості сонатних циклів середнього періоду творчості Л. ван Бетховена / І. С. Рябов. - С .49-57
Турчин, Т. М. Театральне мистецтво в практиці сучасної початкової школи / Т. М. Турчин. - С .57-64
МЕТОДИКА НАВЧАННЯ І ВИХОВАННЯ
Ляшенко, Т. В. Методичні підходи викладання гри на фортепіано / Т. В. Ляшенко. - С .64-69
Мішедченко, В. В. Розвиток вокально-хорових навичок у дітей молодшого шкільного віку за допомогою спеціальних ігор та вправ / В. В. Мішедченко. - С .69-76
Хоу, Імей. Мотиваційно-адаптаційний етап особистісно-креативного розвитку молодших школярів у процесі навчання музики в контексті інтегративного підходу / Імей Хоу, Л. П. Степанова. - С .76-82
Шевчук, М. О. Критерії та рівні сформованості естетичних почуттів молодших школярів у технологічному навчанні / М. О. Шевчук. - С .82-89
ПРОФЕСІЙНА ПІДГОТОВКА
Максименко, В. І. Компонентно-структурний аналіз феномену «формування художньо-творчого досвіду майбутніх учителів хореографічного мистецтва» / В. І. Максименко. - С .89-97
Пархоменко, О. М. До проблеми створення хореографічного проєкту в процесі балетмейстерської діяльності студентів-магістрів / О. М. Пархоменко. - С .97-102
Раструба, Т. В. Використання методу BAPNE у фаховій підготовці викладача вокально-хорових та інструментальних дисциплін / Т. В. Раструба, О. М. Павленко. - С .102-109
Ростовська, І. О. Формування виконавської надійності майбутнього вчителя музичного мистецтва / І. О. Ростовська. - С .109-115
Ростовська, Ю. О. Технологічні аспекти формування професійних переконань майбутніх викладачів хореографії у процесі оволодіння методикою роботи з хореографічним колективом / Ю. О. Ростовська. - С .115-123
ВІТЧИЗНЯНИЙ І ЗАРУБІЖНИЙ ДОСВІД
Самойленко, О. В. Спогади В. В. Данилова як історико-педагогічне джерело / О. В. Самойленко, Н. М. Демченко, О. С. Філоненко. - С .123-134
Чабан-Чайка, С. В. Багатогранні можливості бандурного виконавства / С. В. Чабан-Чайка. - С .134
ДРНТІ
УДК
ББК 88я5 + 74я5
РУБ 15
Рубрики: Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя--праці викладачів
Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация)

Дод.точки доступу:
Бурназова, Віра Володимирівна \ред.\; Міністерство освіти і науки УкраїниНіжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Примірників всього: 1
ВІТКЗ (1)
Свободны: ВІТКЗ (1)
Знайти схожі

10.
159.9(05)"540.3"+37(05)"540.3"
Н 34


   
    Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки [Электронный ресурс]. №2 / за заг. ред. В. В. Бурназової. - Электрон. текстовые дан. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2023. - 172 с. - Загл. с титул. экрана. - ISSN 2663-4902. - Б. ц.
    Зміст:
МЕТОДОЛОГІЯ І ТЕОРІЯ ПЕДАГОГІКИ
Кононко, О. Л. Особливості уявлень дітей п’ятого-сьомого років про час – простір життя / О. Л. Кононко . - С .8-19
МЕТОДИКА НАВЧАННЯ І ВИХОВАННЯ
Білоусова, Н. В. Формування дослідницьких умінь молодших школярів на уроках із «Я досліджую світ» / Н. В.Білоусова , Т. В. Гордієнко . - С .20-25
Бондаренко, Ю. І. Формування природничої компетентності школярів засобами української літератури / Ю. І. Бондаренко . - С .26-36
Бугаєць, Н. О. Формування і розвиток stem-навичок у процесі навчання інформатики / Н. О. Бугаєць, А. А. Бобро, Т. М. Чабала . - С .37-46
Гордієнко, Т. В. Підготовка майбутніх учителів початкової школи до трудового навчання молодших школярів в умовах інклюзії / Т. В. Гордієнко . - С .47-53
Івахно, Н. О. Вивчення образів-персонажів літературного твору як носіїв власних назв динамічного типу / Н. О. Івахно . - С .54-62
Калинюк, Т. В. Формування соціокультурної компетентності на уроці іноземної мови у контексті цифровізації освіти / Т. В. Калинюк , О. О. Добринчук . - С .63-72
Король, В. С. Особливості систематизації навчально-пізнавальних інтересів учнів / В. С.Король . - С .73-78
Лисенко, І. М. Організація дистанційного та змішаного навчання на платформі Moodle / І. М. Лисенко . - С .79-88
Михальчук, Н. І. Дослідження поетики антропонімів у процесі шкільного вивчення роману Панаса Мирного та Івана Білика «Хіба ревуть воли, як ясла повні?» / Н. І. Михальчук, Т. В. Рудюк . - С .89-95
Павленко, О. М. Особливості методики навчання джазової імпровізації Джеймі Еберсольда / О. М. Павленко . - С .96-102
Рудюк, Т. В. Особливості вивчення творчості Василя Короліва-Старого на уроках української літератури в 5 класі / Т. В. Рудюк, О. В. Капленко . - С .103-108
ПРОФЕСІЙНА ПІДГОТОВКА
Долматова, М. П. Читання англомовних художніх текстів як невід ємна складова навчання іноземної мови у ЗВО / М. П. Долматова . - С .109-115
Ельбрехт, О. М. Підвищення кваліфікації як фактор розвитку компетентностей керівника щодо управління системою забезпечення школи підручниками / О. М. Ельбрехт . - С .116-126
Качалова, Т. В. Інклюзивна компетентність викладача ЗВО: сутність, структура / Т. В. Качалова, Р. Г. Новгородський, Н. С. Останіна, М.Г. Криловець, М. Ю. Левандовський . - С .127-134
Інші автори: Новгородський Р. Г., Останіна Н. С., Криловець М. Г., Левандовський М. Ю.
Останіна, Н. С. Формування професійної компетентності працівників позашкільної сфери в умовах вищої школи / Н. С. Останіна, Т. В. Качалова . - С .135-141
Ростовська, Ю. О. Формування виконавсько-сценічної майстерності майбутніх фахівців з хореографії у закладах вищої освіти України / Ю. О. Ростовська . - С .142-147
Шахрай, Т. О. Ретроспектива синергії міждисциплінарного підходу в освіті та науці: національний та європейський контекст / Т. О. Шахрай . - С .148-159
ВІТЧИЗНЯНИЙ І ЗАРУБІЖНИЙ ДОСВІД
Йотка, В. В. Наукова школа професора О. Я. Ростовського / В. В. Йотка . - С .160-166
Кавунник, О. А. Наукові родини професора Олександра Ростовського: представники, здобутки / О. А. Кавунник . - С .167-172
УДК
Рубрики: Кафедра психології
   Кафедра педагогіки, початкової освіти, психології та менеджменту

   Кафедра соціальної педагогіки і соціальної роботи

Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация)

Дод.точки доступу:
Криловець М. Г., Левандовський М. Ю.
Примірників всього: 1
ВІТКЗ (1)
Свободны: ВІТКЗ (1)
Знайти схожі

11.


    Білоусова, Н. В.
    Формування дослідницьких умінь молодших школярів на уроках із «Я досліджую світ» [Электронный ресурс] / Н. В. Білоусова, Т. В. Гордієнко // Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки. - 2023. - 2. - С. 20-25
Рубрики:
Кл.слова (ненормовані):
дослідницькі вміння, молодші школярі, «Я досліджую світ», етапи формування дослідницьких умінь, умови формування дослідницьких умінь, прик- лади завдань
Анотація: Стаття присвячена вивченню ефективних методів формування дослідницьких умінь у молодших школярів під час занять з інтегрованого курсу "Я досліджую світ". Розглядаються актуальні підходи та стратегії, зокрема проблемне навчання, проєктне навчання та використання інтерактивних технологій.
Визначено етапи формування дослідницьких умінь у молодших школярів: зацікавлення, визначення дослідницького завдання, планування дослідження, збір даних, аналіз даних, представлення результатів дослідження.
Визначено ефективні умови формування дослідницьких умінь у молодших школя- рів: створення стимулюючого освітнього середовища, розвиток пізнавального інтересу, навчання за допомогою дослідницьких методів, формування самостійності, залучення учнів до розв язання реальних проблем, налагодження позитивної атмосфери в класі.
Наведено приклади умов, які сприяють формуванню дослідницьких умінь. Наголошено, що дослідницькі уміння відіграють ключову роль у розвитку інтелектуальних здібностей та розвитку критичного мислення учнів і є основою для подальшого навчання та вдалого кар єрного зростання.
З ясовано, що дослідницькі уміння є важливим елементом розвитку молодших школярів і сприяють формуванню їхнього креативного мислення та критичного аналізу. Описується, що перш за все, важливо зацікавити учнів до дослідницької діяльності, використовуючи стимулююче освітнє середовище та цікаві завдання, серед яких можна виділити наступні: спостереження за природою, проведення експериментів та дослідів, залучення молодших школярів до проєктної діяльності, уміння розробляти припущення (гіпотези), проведення опитування, аналіз інформації та отриманих даних тощо.
Наголошено, що формуючи дослідницькі вміння доцільно навчити учнів ставити дослідницькі питання, розробляти план дослідження та збирати дані, спостерігати за зміною фізичних властивостей досліджуваних об єктів, робити виснов- ки й оформлювати результати. У статті робиться акцент на тому, що такі дослідницькі вміння не лише сприяють розвитку пізнавальних здібностей учнів, а і зацікавлюють до вивчення навколишнього світу та допомагають вирішувати реальні проблеми в майбутньому житті.
Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация)

Дод.точки доступу:
Гордієнко, Т. В.

Є примірники у відділах: всього 1 : ВІТКЗ (1)
Вільні: ВІТКЗ (1)

Знайти схожі

12.
378:373.3.016:502](076)
Б 61


   
    Основи природознавства з методикою навчання природничої освітньої галузі в початковій школі [Электронный ресурс] : методичні рекомендації до практичних і лабораторних занять для здобувачів першого (бакалаврського) рівня вищої освіти спеціальності 013 Початкова освіта / Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя ; Н. В. Білоусова. - Электрон. текстовые дан. - [Б. м.] : НДУ ім. М. Гоголя, 2023. - 103 с. - Загл. с титул. экрана. - Б. ц.
УДК
Рубрики: Кафедра педагогіки, початкової освіти та освітнього менеджменту
Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация)

Дод.точки доступу:
Білоусова, Н. В. \сост.\
Примірників всього: 1
ВІТКЗ (1)
Свободны: ВІТКЗ (1)
Знайти схожі

13.
378.016:373.3-057.87(072)
М 54


    Білоусова, Н. В.
    Методичні рекомендації з організації та проведення педагогічної практики здобувачів другого (магістерського) рівня вищої освіти за спеціальністю 013 Початкова освіта [Электронный ресурс] / Н. В. Білоусова, А. А. Бобро, Т. В. Гордієнко, О. С. Філоненко ; Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя. - Электрон. текстовые дан. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2024. - 78 с. - Загл. с титул. экрана. - Б. ц.
УДК
Рубрики: Кафедра педагогіки, початкової освіти та освітнього менеджменту
Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация)

Дод.точки доступу:
Бобро, А. А.; Гордієнко, Т. В.; Філоненко, О. С.
Примірників всього: 1
ВІТКЗ (1)
Свободны: ВІТКЗ (1)
Знайти схожі

 
Статистика
за 01.06.2024
Кількість запитів 57289
Кількість відвідувачів 1425
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя