Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронна бібліотека НДУ ім. Миколи Гоголя- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>A=Дмитрів, Ю. М.@<.>
Загальна кількість знайдених документів : 2
Показані документи с 1 за 2
1.
159.9(05)"540.3"+37(05)"540.3"
Н 34


   
    Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки [Электронный ресурс]. №4 / за заг. ред. В. В. Бурназової. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2023. - 98 с. - Загл. с титул. экрана. - Б. ц.
    Зміст:
МЕТОДОЛОГІЯ І ТЕОРІЯ ПЕДАГОГІКИ
Бондарчук, Ю. А. Аналіз стратегічного навчального планування у закладах вищої освіти з урахуванням психолого-педагогічних чинників / Ю. А. Бондарчук . - С .7-15
Клименко, Л. В. Аналіз педагогічних умов підготовки здобувачів закладів вищої освіти до усвідомленого батьківства / Л. В. Клименко . - С .16-22
Криловець, М. Г. Особливості соціально-просвітницького тренінгу як засобу формування усвідомленого батьківства / М. Г. Криловець, Т. В. Качалова. - С .23-28
Матвієнко, С. І. Реалізація наступності у формуванні просторових уявлень у старших дошкільників та учнів початкових класів / С. І. Матвієнко . - С .29-36
Мищишин, І. Я. Маркетингове управління сучасною школою / І. Я. Мищишин, Х. І. Калагурка . - С .37-43
Пихтіна, Н. П. Методика та результати вивчення особливостей педагогічного спілкування вихователя з дітьми дошкільного віку з неповних сімей / Н. П. Пихтіна . - С .44-57
Хлєбік, С. Р. Теоретичний аналіз становлення життєвої перспективи у підлітковому віці: соціально-педагогічний аспект / С. Р. Хлєбік . - С .58-63
МЕТОДИКА НАВЧАННЯ І ВИХОВАННЯ
Горошко, О. Л. Використання JINSI MEET та MOODLE для організації відеоконференцій при дистанційному навчанні у реальному часі / О. Л. Горошко . - С .64-72
ПРОФЕСІЙНА ПІДГОТОВКА
Бобро, А. А. Підготовка майбутніх учителів початкових класів до педагогічного партнерства з суб’єктами освітнього процесу / А. А. Бобро . - С .73-80
ВІТЧИЗНЯНИЙ І ЗАРУБІЖНИЙ ДОСВІД
Дмитрів, Ю. М. Аналіз досвіду функціонування американських організацій підтримки домашньої освіти / Ю. М. Дмитрів . - С .81-90
Черкасов, В. Ф. Зміст та форми організації виховної роботи в закладах середньої освіти Великої Британії засобами музичного мистецтва / В. Ф. Черкасов . - С .91-98
УДК
Рубрики: Кафедра педагогіки, початкової освіти, психології та менеджменту
   Кафедра загальної та практичної психології

   Кафедра соціальної педагогіки і соціальної роботи

   Кафедра дошкільної освіти


Примірників всього: 1
ВІТКЗ (1)
Свободны: ВІТКЗ (1)
Знайти схожі

2.


    Дмитрів, Ю. М.
    Аналіз досвіду функціонування американських організацій підтримки домашньої освіти [Электронный ресурс] / Ю. М. Дмитрів // Наукові записки. Серія "Психолого-педагогічні науки" (Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя). - 2023. - Вип. 4. - С. 81-90
Рубрики:
Кл.слова (ненормовані):
домашня освіта, домашня освіта в США, організації підтримки домашнього навчання, домашні школярі, хоумскулінг
Анотація: Статтю присвячено аналізу досвіду створення та функціонування організацій з питань домашньої освіти у США. Розглянуто передумови, особливості функціонування та перспективи діяльності таких організацій (груп підтримки, асоціацій, коаліцій). З метою аналізу стану правозахисного аспекту домашньої освіти було здійснено вивчення наукової літератури, опрацьовано інформацію американських та українських електронних ресурсів громадських асоціацій, установ, організацій. У результаті вивчення американської науково-педагогічної літератури виокремлено два напрямки руху домашнього освіти у США: ідеологічний та педагогічний. Було з’ясовано поширеність батьківських груп підтримки та визначено їх роль у контексті становлення домашньої освіти у США. За підсумками аналізу наукових джерел, встановлено три основні рівні функціонування в США груп підтримки батьків домашніх школярів: місцевий, державний, національний та висвітлено цілі й завдання кожного з них. Визначено переваги участі батьків домашніх школярів у групах підтримки та з’ясовано можливості, які пропонують такі групи. Описано особливості створення та функціонування кооперативів у США як однієї із форм батьківських об’єднань. З метою аналізу американського досвіду створення та функціонування організацій з підтримки домашньої освіти, розглянуто педагогічні та методологічні аспекти діяльності таких організацій та установ у США: Національної асоціації домашньої школи, Асоціації правового захисту домашньої школи, Національного науково-дослідного інституту домашньої освіти та Коаліції за відповідальну домашню освіту. Встановлено основні напрямки їх діяльності, в тому числі створення консультативної команди, забезпечення програмами підтримки та фазовим супроводом сімей, у яких діти навчаються вдома. Здійснено оцінку впливу цих організацій на формування домашньої освіти в США. Проаналізовано особливості діяльності асоціацій, які займаються впровадженням та підтримкою домашньої освіти в Україні. Виокремлено основні завдання, засади та перспективи їх подальшого функціонування.
Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация)

Є примірники у відділах: всього 1 : ВІТКЗ (1)
Вільні: ВІТКЗ (1)

Знайти схожі

 
Статистика
за 16.06.2024
Кількість запитів 7628
Кількість відвідувачів 991
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя