Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронна бібліотека НДУ ім. Миколи Гоголя- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>A=Пісоцька, Л. М.@<.>
Загальна кількість знайдених документів : 8
Показані документи с 1 за 8
1.
15
Н 34


   
    Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки [Электронный ресурс] : Науковий журнал. № 4 / Міністерство освіти і науки України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя ; Гол. ред. Є. І. Коваленко. - Электрон. текстовые дан. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2009. - 201 с. - (Наукові видання Ніжинської вищої школи). - Загл. с титул. экрана. - Электрон. версия печ. публикации. - Літ. в кінці кожної статті. - 62.40 грн.
    Зміст:
Дічек, Н. М. Педагогіко-антропологічні дослідження як рушійна сила розвитку педагогіки у другій половині ХІХ ст. / Н. М. Дічек. - С .7-11
Пелех, Ю. В. Історико-філософський аналіз аксіологічної парадигми як основи аксіопедагогіки / Ю. В. Пелех. - С .12-16
Виховський, Л. Ц. Антропологізм як провідний принцип педагогіки К. Ушинського / Л. Ц. Виховський. - С .17-19
Кочубей, Т. Д. Вплив педагогічних поглядів просвітників українського бароко на розвиток педагогічної думки ХІХ ст. / Т. Д. Кочубей. - С .20-24
Корж-Усенко, Л. В. Становлення елітарної особистості в умовах "шляхетського гнізда": досвід педагогічної фамілістики ХІХ - початку ХХ ст. / Л. В. Корж-Усенко. - С .25-29
Коляда, Н. М. Ідеї педагогів-реформаторів кінця - початку ХХ ст. як теоретичний фундамент дитячого руху / Н. М. Коляда. - С .30-34
Гіптерс, З. В. Громадсько-педагогічне сподвижництво культурно-освітніх товариств Галичини у справі просвіти та економічного навчання дітей і дорослих у ХІХ ст. / З. В. Гіптерс. - С .35-39
Золотухіна, С. Т. Роль учених рад у реформуванні системи управління вітчизняними університетами (кінець ХІХ - початок ХХ ст.) / С. Т. Золотухіна, Л. Д. Зеленська. - С .40-45
Гагіна, Н. В. Тенденції розвитку наукових поглядів на сутність та співвідношення категорій "навичка" і "вміння" / Н. В. Гагіна. - С .46-50
Кузьміна, С. Л. Київська академічна традиція ХІХ - початку ХХ ст. і становлення педагогічної науки в Україні / С. Л. Кузьміна. - С .51-55
Гнізділова, О. А. Роль наукових шкіл Слобожанщини у розвитку науки (середина ХІХ - початок ХХ ст.) / О. А. Гнізділова. - С .56-60
Побірченко, Н. С. Два погляди на проблеми освіти: М. Пирогов та К. Ушинський / Н. С. Побірченко. - С .61-65
Ткачук, М. М. Проблема змісту національного виховання у контексті українського культурно-освітнього руху другої половини ХІХ ст. / М. М. Ткачук. - С .66-69
Султанова, Л. Ю. Науково-дослідна діяльність студентів у контексті модернізації вищої освіти України / Л. Ю. Султанова. - С .70-73
Кравченко, О. О. "Сільська бібліотека" в контесті розвитку освіти в Україні у другій половині ХІХ ст. / О. О. Кравченко. - С .74-77
Бабій, І. В. Генеза розвитку проблеми морального виховання дошкільників засобами народної педагогіки / І. В. Бабій. - С .78-81
Мартиненко, Д. В. Епістолярії як джерело з історії педагогіки / Д. В. Мартиненко. - С .82-86
Мокрогуз, О. П. Особливості застосування мультимедійної презентації на уроках історії / О. П. Мокрогуз. - С .87-90
Стовбчата, Т. О. Сутнгість та структура професійної іншомовної компетентності майбутніх філологів / Т. О. Стовбчата. - С .91-93
Нікітіна, І. П. Методика поліпшення ефективності літньої навчальної практики профільних суспільно-гуманітарних класів / І. П. Нікітіна. - С .94-96
Толочкол, С. В. Організаційно-педагогічні внутрішні умови формування методичної компетентності викладачів-аграрників / С. В. Толочкол. - С .97-100
Аніщук, А. М. Розвиток ідей вітчизняних педагогів про мовленневе виховання дошкільників у сучасних умовах / А. М. Аніщук. - С .105-108
Бутурлим, Т. І. Українська література як засіб формування генденої культури старшокласників / Т. І. Бутурлим. - С .109-112
Березівська, Л. Д. К. Д. Ушинський про роль педагога у вихованні людини / Л. Д. Березівська. - С .113-116
Левківський, М. В. Роль праці у формуванні зростаючої особистості (за К. Д. Ушинським) / М. В. Левківський. - С .117-119
Шевченко, С. М. К. Д. Ушинський про виховання "нової людини" / С. М. Шевченко. - С .120-123
Ткаченко, О. М. Застосування ідей К. Д. Ушинського в процесі формівання в майбутніх учителів етнопедагогічної компетентності / О. М. Ткаченко. - С .124-126
Соловей, М. В. Окремі аспекти сучасного виховання в контексті соціально-педагогічних поглядів Костянтина Ушинського / М. В. Соловей. - С .127-130
Грицай, Н. Б. Використання педагогічної спадщини К. Д. Ушинського у методичній підготовці майбутніх учителів біології / Н. Б. Грицай. - С .134-136
Медвідь, О. Б. К. Д. Ушинський про родинне виховання / О. Б. Медвідь, М В. Клепар. - С .131-133
Коваленко, Є. І. Ідеї "нового виховання" у педагогічній концепції Софії Русової / Є. І. Коваленко. - С .137-141
Мирончук, Н. М. Софія Русова про роль школи у національно-громадянському вихованні особистості / Н. М. Мирончук. - С .142-145
Петренко, О. Б. Роль ідей М. Пирогова у становленні гендерного підходу у вітчизняній педагогіці / О. Б. Петренко. - С .146-149
Калініченко, Н. А. Просвітницька діяльність М. Ф. Федоровського (Єлисаветградщина, друга половина ХІХ ст.) / Н. А. Калініченко. - С .15-153
Задорожна-Княгницька, Л. В. Проблема педагогічної майстерності у працях М. Демкова (1880-1904) / Л. В. Задорожна-Княгницька. - С .154-157
Вітвицька, С. С. Новаторство М. І. Пирогова у педагогічній теорії та практиці вищої школи / С. С. Вітвицька. - С .158-161
Бондар, Л. С. Корф Микола Олександрович - засновник народної земської школи / Л. С. Бондар. - С .162-164
Боровик, В. В. Фізичне виховання в педагогічній спадщині Григорія Ващенка / В. В. Боровик, П. І. Щербак, С. О. Оленченко. - С .165-169
Криловець, Ю. М. Проблеми виховання в педагогічній спадщині П. Г. Редкіна / Ю. М. Криловець. - С .169-172
Заніна, О. М. Учитель та його професійна підготовка у поглядах освітян України другої половини ХІХ - початку ХХ ст. / О. М. Заніна, Н. М. Демченко. - С .173-176
Пісоцька, Л. М. Історико-педагогічні аспекти проблеми трудового виховання дошкільників в Україні / Л. М. Пісоцька. - С .177-180
Олійник, В. В. Шкільне свято як засіб виховання учнів у вітчизняній педагогічній думці другої половини ХІХ - початку ХХ ст. (К Ушинський, М. Пирогов, С. Русова. Я. Чепіга) / В. В. Олійник. - С .181-184
Коваленко, В. О. Вплив педагогічних ідей Дж. Дьюї на українську педагогіку у 20-і роки ХХ ст. / В. О. Коваленко. - С .185-190
Пономаренко, О. В. Проблема лідерства в педагогічній теорії Хораса Манна / О. В. Пономаренко. - С .191-193
Василенко, Т. А. Розвиток педагогічних ідей Фр. Фребеля в українському дошкіллі / Т. А. Василенко. - С .194-199
ДРНТІ
ББК 88я5 + 74я5
РУБ 15
Рубрики: Табори літні оздоровчі--виховна робота
   Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності

Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация)

Дод.точки доступу:
Коваленко, Євгенія Іванівна \ред.\; Міністерство освіти і науки УкраїниНіжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Примірників всього: 1
ВІТКЗ (1)
Свободны: ВІТКЗ (1)
Знайти схожі

2.
159.9(05)"540.3"
Н 34


   
    Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки [Текст] : науковий журнал. № 3 / Міністерство освіти і науки України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя ; ред. Т. М. Турчин. - Электрон. текстовые дан. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2019. - 118 с. - (Наукові видання Ніжинської вищої школи). - Загл. с титул. экрана. - Літ. в кінці кожної статті. - Б. ц.
Переклад назви: Research Notes [Naukovi Zapysky] Nizhyn Mykola Gogol State University
    Зміст:
МЕТОДОЛОГІЯ І ТЕОРІЯ ПЕДАГОГІКИ
Володченко, Ж. М. Профілактика соціальної ізоляції старших підлітків у середовищі однолітків / Ж. М. Володченко, І. М. Кондратьєв, Г. В. Кондратьєва. - С .7-16
Дубровська, Л. О. Теоретичні аспекти проблеми інтеграції змісту навчання в початковій школі / Л. О. Дубровська, В. Л. Дубровський, Т. В. Коваль. - С .16-22
Завидівська, О. І. Сучасні ідеї змісту комплементарно-інтегративного навчання майбутніх менеджерів: формування здоров’яорієнтованих управлінських навичок / О. І. Завидівська. - С .23-30
Ковтун, А. Ю. Психологічні аспекти (ракурси) научуваності в інклюзивній освіті. Програмоване навчання / А. Ю. Ковтун, Т. О. Гетьман. - С .31-37
Кузів, М. З. Компетентність медіатора та її особливості / М. З. Кузів. - С .38-42
Пархоменко, Л. В. Фахові компетенції з постановки голосу як складова професійної компетентності майбутнього вчителя музичного мистецтва / Л. В. Пархоменко. - С .43-48
Українська, О. О. Сутність і зміст методичної інтеракції майбутніх викладачів англійської та французької мов / О. О. Українська. - С .49-56
МЕТОДИКА НАВЧАННЯ І ВИХОВАННЯ
Кнорозок, Л. М. Формування критично-креативного мислення учнів з фізичних дисциплін засобами STEM-технологій / Л. М. Кнорозок, О. Г. Шевчук, М. О. Шевчук. - С .57-64
Новгородський, Р. Г. Вивчення стану інтеграції студентської молоді в освітнє середовище закладу вищої освіти / Р. Г. Новгородський, Л. Б. Махоткіна. - С .65-73
Пісоцький, О. П. Середовище розвитку дитини різновікової групи / О. П. Пісоцький, Л. М. Пісоцька. - С .74-81
Шмир, М. Ф. Динаміка розвитку навчально-пізнавальної діяльності студентів у процесі навчання іноземної мови в контексті діяльнісного підходу / М. Ф. Шмир. - С .82-93
ПРОФЕСІЙНА ПІДГОТОВКА
Ярошенко, О. В. Сучасний стан наукової дослідженості проблеми диференційованого формування у майбутніх філологів англомовної міжкультурної комунікативної компетентності в самостійній роботі / О. В. Ярошенко. - С .94-100
ВІТЧИЗНЯНИЙ І ЗАРУБІЖНИЙ ДОСВІД
Борисюк, С. О. Досвід соціальної підтримки колишніх в’язнів в умовах діяльності соціальних підприємств (на прикладі Благодійної організації "Регіональний центр соціальної адаптації" на Львівщині) / С. О. Борисюк, І. М. Гнат, І. О. Борисюк. - С .101-109
Лісовець, О. В. Роль Е. Джебб у становленні міжнародного руху захисту дітей / О. В. Лісовець : 110-116
ДРНТІ
УДК
Рубрики: Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя--наукові праці викладачів
   Кафедра психології

   Кафедра педагогіки

Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация)

Дод.точки доступу:
Турчин, Тамара Миколаївна \ред.\; Міністерство освіти і науки УкраїниНіжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Примірників всього: 1
ВІТКЗ (1)
Свободны: ВІТКЗ (1)
Знайти схожі

3.
159.9(05)"540.3"
Н 34


   
    Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки [Текст] : науковий журнал. № 3 / Міністерство освіти і науки України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя ; ред. В. В. Бурназова ; відп. секретар Ю. Г. Новгородська. - Электрон. текстовые дан. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2020. - 157 с. - (Наукові видання Ніжинської вищої школи). - Загл. с титул. экрана. - Літ. в кінці кожної статті. - Б. ц.
Переклад назви: Research Notes [Naukovi Zapysky] Nizhyn Mykola Gogol State University
    Зміст:
МЕТОДОЛОГІЯ І ТЕОРІЯ ПЕДАГОГІКИ
Кононко, О. Л. Індивідуальний досвід майбутніх фахівців дошкільної освіти: суть, актуалізація та умови розвитку / О. Л. Кононко. - С .8-20
Пісоцький, О. П. Проблема формування інтелектуальної готовності до школи дітей шостого-сьомого року життя / О. П. Пісоцький, А. М. Калюжна. - С .20-27
МЕТОДИКА НАВЧАННЯ І ВИХОВАННЯ
Бондаренко, Ю. І. Літературне навчання в "зоні найближчого розвитку" / Ю. І. Бондаренко. - С .27-37
Дубровська, Л. О. Урахування вікових та індивідуальних особливостей учнів у процесі вибору методів інтерактивного навчання на уроках математики у початкових класах / Л. О. Дубровська, В. Л. Дубровський, В. В. Козак. - С .37-44
Желобицька, Т. В. Колокація як мінімальна одиниця побудови словникового запасу в процесі вивчення англійської мови / Т. В. Желобицька. - С .44-57
Заплатинська, А. Б. Рухливі ігри як засіб адаптивної фізичної культури для дітей з порушеннями опорно-рухового апарату та інтелекту / А. Б. Заплатинська, Л. А. Шевчук. - С .57-74
Киричук, І. С. Профілактика булінгу в шкільному середовищі / І. С. Киричук, І. С. Турчина, Ю. М. Лимар. - С .64-71
Ковальчук, І. В. Методика викладання дисципліни "Технологія виробництва молока та яловичини" / І. В. Ковальчук [и др.]. - С .71-83
Інші автори: Ковальчук І. І., Слюсар М. В., Васильєв Р. О.
Михайлова, О. І. Подія як структурна одиниця усвідомлення відхиленої життєвої альтернативи / О. І. Михайлова. - С .83-92
Пісоцький, О. П. Виховання у дітей дошкільного віку основ моральної культури / О. П. Пісоцький, Л. М. Пісоцька. - С .92-98
Сазонова, А. В. Організація експериментальної діяльності дітей дошкільного віку / А. В. Сазонова. - С .98-105
Черненко, Т. В. Арт-терапія у психолого-педагогічній реабілітації дітей молодшого шкільного віку з дитячим церебральним паралічем / Т. В. Черненко, А. О. Цимбалюк. - С .105-111
ПРОФЕСІЙНА ПІДГОТОВКА
Здоровець, Т. Г. Професіоналізм та наративна компетентність майбутніх практичних психологів / Т. Г. Здоровець. - С .111-119
Лукашова, Н. І. Педагогічне проєктування як інноваційна технологія експериментально-методичної підготовки майбутніх учителів хімії у закладі вищої освіти / Н. І. Лукашова, І. М. Білодід. - С .119-127
Цінько, С. В. Дистанційне навчання майбутніх учителів-філологів як засіб формування інформаційної та методичної компетентностей / С. В. Цінько, Н. М. Голуб. - С .127-134
ВІТЧИЗНЯНИЙ І ЗАРУБІЖНИЙ ДОСВІД
Клик, Б. О. Становлення вищої освіти у сфері туризму в Італії: історичний контекст / Б. О. Клик, І. Ю. Рейчело. - С .134-146
Матвієнко, С. І. Роль Ніжинської вищої школи у розвитку музичної освіти та виховання дітей і молоді в Україні в ХIХ – на початку ХХ ст. / С. І. Матвієнко. - С .146-155
ДРНТІ
УДК
Рубрики: Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя--наукові праці викладачів
   Кафедра психології

   Кафедра педагогіки

Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация)

Дод.точки доступу:
Бурназова, Віра Володимирівна \ред.\; Новгородська, Юлія Григорівна \конс.\; Васильєв, Р. О.; Міністерство освіти і науки України; Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Примірників всього: 1
ВІТКЗ (1)
Свободны: ВІТКЗ (1)
Знайти схожі

4.


    Пісоцька, Л. М.
    Особливості формування організованості дітей 5–6 років засобами предметно-практичної діяльності [Электронный ресурс] / Л. М. Пісоцька // Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки. - 2023. - 1. - С. 14-21
Рубрики:
Кл.слова (ненормовані):
організованість дітей 5–6 років, дисциплінованість, предметнопрактична діяльність, формування організованості дошкільників 5–6 років
Анотація: У статті розглядається проблема формування у дітей дошкільного віку (5– 6 років) основ організованості засобами предметно-практичної діяльності. Наголошується, що наразі питання виховання у дошкільників організованості є складовим найбільш загального завдання дошкільної освіти – розвитку особистості та виховання у дітей дошкільного віку особистісних якостей. У статті автор вказує на основні компоненти, критерії та показники розвиненості організованості дітей п’яти-шести років, згідно з якими було розроблено емпіричну методику. Разом з тим, зроблено акцент на загальних показниках організованості дітей 5–6 років, на які звертається увага у дослідженні: здатність обходитися своїми силами у ході виконання завдань, самостійно долати труднощі на шляху до мети, не звертатися без потреби за допомогою. У емпіричному дослідженні авторка зафіксувала, що значна частина дошкільників (38 %) характеризується середнім рівнем розвиненості організованості, який проявляється у їх предметно-практичній діяльності, 34 % дітей п’яти-шести років властивий низький рівень організованості. Найменше виявлено дошкіль[1]ників п’яти-шести років з високим (10 %) і оптимальним (18 %) рівнями сформованості організованості у предметно-практичній діяльності. В цілому відмічено, що 72 % дітей старшої групи ЗДО характеризуються недостатньою мірою сформованості організованості у предметно-практичній діяльності. Авторка, вивчаючи виховні впливи педагогічних працівників ЗДО на формування організованості, дійшла висновку, що вихователі не зовсім чітко розуміють потенціал предметно-практичної діяльності для розвитку організованості старших дошкільників і тому використовують її досить обмежено в освітньому процесі. Також відмічено, що для педагогів властиве неповне й однобічне розуміння сутності організованості дітей 5–6 років, що перешкоджає їм організувати педагогічну взаємодію зі старшими дошкільниками, зорієнтовану на виховання і розвиток у них організованості у предметно-практичній діяльності, показниками якої є незалежність, ініціативність, наполегливість, очікування успіху, зібраність. При цьому зовсім незначна частина педагогів взаємодіють у цьому контексті з батьками вихованців старшої групи. Виховний вплив батьків на формування організованості у дітей 5–6 років не можна назвати системним. Переважна більшість дорослих не цікавиться вміннями дітей організовувати власну предметно-практичну діяльність. Проте 40 % батьків виявляють інтерес у вихованні організованості у своїх дітей, заохочуючи їх до самостійної предметно-практичної діяльності. Разом із тим, зовсім невелика кількість опитаних батьків дітей 5–6 років налаштована на співпрацю із вихователями у контексті освітнього процесу. За результатами проведеного дослідження зроблено висновок щодо необхідності оптимізації процесу формування організованості дітей п’яти-шести років у предметно-практичній діяльності.
Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация)

Є примірники у відділах: всього 1 : ВІТКЗ (1)
Вільні: ВІТКЗ (1)

Знайти схожі

5.
159.9(05)"540.3"+37(05)"540.3"
Н 34


   
    Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки [Электронный ресурс] : Серія «Психолого-педагогічні науки» (Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя). №1 / за заг. ред. В. В. Бурназової. - Электрон. текстовые дан. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2023. - 93 с. - Загл. с титул. экрана. - ISSN 2663-4902. - Б. ц.
    Зміст:
МЕТОДОЛОГІЯ І ТЕОРІЯ ПЕДАГОГІКИ
Йотка, В. В. До сутності поняття «наукова школа» / В. В.Йотка . - С .7-13
Пісоцька, Л. М. Особливості формування організованості дітей 5–6 років засобами предметно-практичної діяльності / Л. М. Пісоцька . - С .14-21
МЕТОДИКА НАВЧАННЯ І ВИХОВАННЯ
Бондаренко, Ю. І. Формування способів мислення школярів на уроках літератури в контексті компетентнісного навчання / Ю. І. Бондаренко . - С .22-31
Гудима, Н. В. Формування медіаграмотності молодших школярів на уроках мовно-літературної освітньої галузі як одне із актуальних завдань Нової Української Школи / Н. В. Гудима, Н. В. Мєлєкєсцева, Н. В. Мєлєкєсцева . - С .32-42
Дорож, І. А. Формування здоров’язбережувальної компетентності молодших школярів в освітньому процесі НУШ / І. А. Дорож, А. Ф. Ковальчук . - С .43-53
Матвієнко, С. І. Гра як засіб забезпечення наступності у формуванні логіко-математичної компетентності старших дошкільників і учнів першого класу НУШ / С. І. Матвієнко . - С .54-62
Пісоцький, О. П. Особливості формування гуманного ставлення дітей 5–6 років до вихователів закладу дошкільної освіти / О. П. Пісоцький . - С .63-70
ПРОФЕСІЙНА ПІДГОТОВКА
Демченко, Н. М. Особливості використання навчального тренінгу як засобу підготовки майбутнього вчителя / Н. М. Демченко,Т. В. Гордієнко. - С .71-78
Шовкун, Т. М. Особливості впровадження STEM освіти в позакласній роботі учнів / Т. М. Шовкун, С. О. Коваленко, Л. О. Лобань, Л. П. Кузьменко . - С .79-85
Інші автори: Коваленко С. О., Лобань Л. О., Кузьменко Л. П.
ВІТЧИЗНЯНИЙ І ЗАРУБІЖНИЙ ДОСВІД
Мартинюк, О. В. Підготовка та діяльність учителя як умова функціонування системи забезпечення підручниками шкільної освіти Німеччини / О. В. Мартинюк . - С .86-93
УДК
Рубрики: Кафедра психології
   Кафедра педагогіки, початкової освіти, психології та менеджменту

   Кафедра соціальної педагогіки і соціальної роботи

Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация)

Дод.точки доступу:
Кузьменко, Л. П.
Примірників всього: 1
ВІТКЗ (1)
Свободны: ВІТКЗ (1)
Знайти схожі

6.
159.9(05)"540.3"+37(05)"540.3"
Н 34


   
    Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки [Электронный ресурс]. №3 / за заг. ред. В. В. Бурназової. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2023. - 118 с. - Загл. с титул. экрана. - Б. ц.
    Зміст:
МЕТОДОЛОГІЯ І ТЕОРІЯ ПЕДАГОГІКИ
Вертель, А. В. Особливості взаємовідносин у діаді «мати-дитина» і динаміка «образу матері» в психо-аналітичній педагогіці Дональда Віннікотта / А. В. Вертель . - С .8-14
Матвієнко, С. І. Забезпечення наступності логіко-математичного розвитку дитини на етапі «заклад дошкільної освіти – школа» / С. І. Матвієнко . - С .15-24
Пісоцька, Л. М. Основні характеристики спілкування дітей 4–6 років у різновіковому колективі / Л. М. Пісоцька . - С .25-33
Пісоцький, О. П. Сформованість вербального інтелекту дітей 5–6 років / О. П. Пісоцький . - С .34-41
МЕТОДИКА НАВЧАННЯ І ВИХОВАННЯ
Аніщук, А. М. Організація інклюзивного освітнього середовища у закладі дошкільної освіти / А. М. Аніщук . - С .42-49
Нежива, О. М. Використання соціальних мереж в освітньому середовищі / О. М. Нежива . - С .50-57
Шумська, Л. Ю. Формування та розвиток майстерності хорових диригентів в процесі бакалаврської підготовки / Л. Ю. Шумська . - С .58-63
Шумський, М. О. Діяльнісна полівекторність сучасної магістерської підготовки оркестрових диригентів / М. О. Шумський. - С .64-70
ПРОФЕСІЙНА ПІДГОТОВКА
Боклах, Д. Ю. Теоретичні аспекти формування естетичної компетентності майбутніх учителів англійської мови / Д. Ю. Боклах . - С .71-76
Возняк, І. І. Використання методу проєктів у підготовці майбутніх учителів початкової школи під час вивчення курсу «Сучасні підходи до навчання технологічної та мистецької освітньої галузі в початковій школі» / І. І. Возняк,Т. В. Гордієнко . - С .77-87
Гордієнко, О. А. Формування риторичної компетенції студентів на заняттях з української мови за професійним спрямуванням засобами дидактичної гри / О. А. Гордієнко . - С .88-97
Федина-Дармохвал, В. С. Особливості емоційного інтелекту в контексті підготовки майбутніх педагогів / В. С. Федина-Дармохвал . - С .98-103
Філоненко, О. С. Навчальна дисципліна «Методологія та організація наукових досліджень у початковій освіті» у підготовці магістрів початкової освіти / О. С. Філоненко, А. А. Бобро . - С .104-109
ВІТЧИЗНЯНИЙ І ЗАРУБІЖНИЙ ДОСВІД
Самойленко, О. В. Особливості формування ефективної кадрової політики закладу освіти / О. В. Самойленко, Н. М. Демченко, О. С. Філоненко. - С .110-118
УДК
Рубрики: Кафедра педагогіки, початкової освіти, психології та менеджменту
   Кафедра загальної та практичної психології

   Кафедра соціальної педагогіки і соціальної роботи

   Кафедра дошкільної освіти


Примірників всього: 1
ВІТКЗ (1)
Свободны: ВІТКЗ (1)
Знайти схожі

7.


    Пісоцька, Л. М.
    Основні характеристики спілкування дітей 4–6 років у різновіковому колективі [Электронный ресурс] / Л. М. Пісоцька // Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки. - 2023. - 3. - С. 25-33
Рубрики:
Кл.слова (ненормовані):
різновікова група, діти 4–6 років, почуття належності до спільноти, спілкування дошкільників, комунікабельність дітей 4–6 років
Анотація: У статті розглядається проблема спілкування дітей дошкільного віку (4–6 років) у різновіковому колективі. Наголошується, що наразі питання виховання у дошкільників вміння налагоджувати контакти є складовим найбільш загального завдання дошкільної освіти – розвитку особистості та виховання у дітей дошкільного віку особистісних якостей, зокрема комунікабельності. У статті автор вказує на основні компоненти, критерії та показники розвиненості основних характеристик спілкування дітей п’яти-шести років, згідно з якими було розроблено емпіричну методику. Зроблено акцент на загальних показниках спілкування дітей 4–6 років, на які звертається увага у дослідженні: комунікабельність й ініціатива у спілкуванні, належність до групи, участь у спільній діяльності. При цьому основними їх показниками слугували: усвідомлення себе членом різновікової групи, почуття належності до групи та задоволеність перебуванням у ній, прийняття правил спільної діяльності та участь у ній. Структурними компонентами спілкування дітей 4–6 років у різновіковій групі були когнітивний, емоційно-ціннісний і поведінковий. У емпіричному дослідженні авторка зафіксувала, що високий рівень здатності до спілкування виявлено 30 % дітей 4–6 років, із середнім – 20 %, і з низьким – 50 %. Виділені групи дошкільників різняться уявленнями про стосунки у колективі, почуттям належністю до нього, мірою задоволеності стосунками та вмінням взаємодіяти з дітьми різного віку та дорослими. В цілому відмічено, що 70 % дітей різновікової групи ЗДО характеризуються недостатньою мірою сформо- ваності вміння спілкуватися, відсутності почуття належності до дитячої спільноти, взаємодіяти у спільній діяльності. Авторка, вивчаючи виховні впливи педагогічних працівників ЗДО на формування у дітей вмінь взаємодіяти у різновіковій групі ЗДО, дійшла висновку, що вихователі не зовсім чітко розуміють потенціал різновікової спільноти у розвитку почуття належності дітей 4–6 років і їх вміння контактувати під час спільної діяльності, а тому вплив педагогів на процес спілкування дошкільників є обмеженим в освітньому процесі. При цьому вихователі розуміють необхідність задоволення потреби у спілкуванні у дітей дошкільного віку, але доволі невеликий відсоток ефективно працює у цьому напрямі виховної роботі.Натомість батьки дітей 4–6 років повністю ігнорують потребу у спілкуванні сина чи доньки. При цьому вплив на дітей у плані формування здатності взаємодіяти у різновіковій групі не можна назвати системним. Дослідивши впливи батьків і вихователів ЗДО на формування здатності дітей 4–6 років до спілкування і формування навичок взаємодії зафіксовано, що педагоги мають більшу міру поінформованості про засоби, мету й шляхи забезпечення розвитку стосунків між дітьми в умовах різновікового колективу, ніж батьки. Проте недостатні уявлення про групові процеси, необхідні шляхи співпраці між двома інституціями, акцентування уваги на окремих освітніх явищах перешкоджають ефективному впливові на набуття дітьми досвіду спілкування із дітьми та дорослими у різновіковій групі. За результатами проведеного дослідження зроблено висновок щодо необхідності оптимізації процесу формування у дітей 4–6 років почуття належності до групи, вміння налагоджувати стосунки, взаємодіяти при виконанні завдань спільної діяльності.
Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация)

Є примірники у відділах: всього 1 : ВІТКЗ (1)
Вільні: ВІТКЗ (1)

Знайти схожі

8.
372(073)
П 36


    Пісоцька, Л. М.
    Практична підготовка здобувачів вищої освіти спеціальності 012 Дошкільна освіта першого (бакалаврського) рівня [Электронный ресурс] : Навчально-методичний посібник / Л. М. Пісоцька, С. І. Матвієнко, О. П. Пісоцький, Л. В. Бобро ; Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя. - Электрон. текстовые дан. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2023. - 121 с. - Загл. с титул. экрана. - Б. ц.
УДК
Рубрики: Кафедра дошкільної освіти
Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация)

Дод.точки доступу:
Матвієнко, С. І.; Пісоцький, О. П.; Бобро, Л. В.
Примірників всього: 1
ВІТКЗ (1)
Свободны: ВІТКЗ (1)
Знайти схожі

 
Статистика
за 06.06.2024
Кількість запитів 34971
Кількість відвідувачів 1462
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя