Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронна бібліотека НДУ ім. Миколи Гоголя- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>A=Хлєбік, С. Р.@<.>
Загальна кількість знайдених документів : 9
Показані документи с 1 за 9
1.
373.66 (075.8)
К 93


   
    Курсова робота з теорії, історії та методів соціальної роботи [Электронный ресурс] : навч.-метод. посібник для студентів спеціальності "Соціальна робота" / Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя ; уклад. Ж. М. Володченко [та ін.]. - 2-е вид. - Электрон. текстовые дан. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2019. - 64 с. - Загл. с титул. экрана. - Электрон. версия печ. публикации . - Б. ц.
УДК

Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация)
Дод.точки доступу:
Володченко, Ж. М. \сост.\; Лісовець, О. В. \сост.\; Новгородський, Р. Г. \сост.\; Хлєбік, С. Р. \сост.\; Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Примірників всього: 1
ВІТКЗ (1)
Свободны: ВІТКЗ (1)
Знайти схожі

2.
378.046-021.64(076)
З-13


   
    Завдання до комплексного кваліфікаційного іспиту з теорії та практики навчання і виховання (педагогічний блок) [Электронный ресурс] : методичні рекомендації для студентів філологічного факультету здобувачів вищої освіти І (бакалаврського) рівня / Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя ; уклад. Ж. М. Володченко [та ін.]. - Электрон. текстовые дан. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2019. - 72 с. - Загл. с титул. экрана. - Электрон. версия печ. публикации . - Б. ц.
УДК

Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация)
Дод.точки доступу:
Киричок, І. І. \сост.\; Філоненко, О. С. \сост.\; Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Примірників всього: 1
ВІТКЗ (1)
Свободны: ВІТКЗ (1)
Знайти схожі

3.
15
Н 34


   
    Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки [Электронный ресурс] : науковий журнал. № 4 / Міністерство освіти і науки України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя ; гол. ред. Є. І. Коваленко. - Электрон. текстовые дан. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2019. - 152 с. - (Наукові видання Ніжинської вищої школи). - Загл. с титул. экрана. - Электрон. версия печ. публикации. - Літ. в кінці кожної статті. - Б. ц.
    Зміст:
МЕТОДОЛОГІЯ І ТЕОРІЯ ПЕДАГОГІКИ
Кононко, О. Л. Cоціально-моральне виховання в ранньому онтогенезі: теоретичні та технологічні аспекти / О. Л. Кононко. - С .8-19
Максименко, В. І. Зміст поняття "художньо-творчий досвід" педагога-хореографа в контексті інтеграції мистецтва / В. І. Максименко. - С .9-26
Ткаченко, Т. С. Теорія та методика розвитку понять у психолого-педагогічній та методичній літературі / Т. С. Ткаченко, Т. В. Гордієнко. - С .26-33
Тюльпа, Т. М. Соціалізуючий потенціал педагога як представника соціономічної професії / Т. М. Тюльпа. - С .33-39
МЕТОДИКА НАВЧАННЯ І ВИХОВАННЯ
Бобро, Л. В. Наступність у формуванні екологічної компетентності старших дошкільників та молодших школярів / Л. В. Бобро, А. А. Бобро. - С .39-45
Дубровська, Л. О. Педагогічні особливості використання нетрадиційних уроків у початковій школі / Л. О. Дубровська, О. В. Самойленко, В. Л. Дубровський. - С .45-51
Пихтіна, Н. П. Педагогічні умови виховання старших дошкільників з відхиленнями у поведінці / Н. П. Пихтіна. - С .51-57
Турчин, Т. М. Опанування специфіки наукової мови як передумова підготовки наукового тексту / Т. М. Турчин. - С .57-66
Хлєбік, С. Р. Інноваційні технології в соціальній роботі з неповнолітніми засудженими у постпенітенціарний період / С. Р. Хлєбік. - С .66-73
Хоу, Імей. Педагогічні умови особистісно-креативного розвитку молодших школярів у процесі навчання музики / Імей Хоу. - С .73-79
Ющенко, К. О. Превентивно-педагогічний потенціал образотворчої діяльності дітей дошкільного віку у попередженні їх негативної поведінки / К. О. Ющенко. - С .79-87
ПРОФЕСІЙНА ПІДГОТОВКА
Демченко, Н. М. Формування інформаційної компетентності в майбутніх докторів філософії / Н. М. Демченко, Б. С. Щуцький. - С .87-97
Коваль, М. С. Проблема забезпечення підготовки фахівців служби цивільного захисту / М. С. Коваль, З. В. Гіптерс, М. І. Кусій. - С .97-105
Липовецька, Є. Ю. Основні аспекти когнітивного компонента мистецької компетентності майбутнього керівника гуртка декоративно-прикладного мистецтва / Є. Ю. Липовецька. - С .105-110
Нагрибельний, Я. А. Дидактичні засади навчання історії педагогіки в закладах вищої педагогічної освіти незалежної України / Я. А. Нагрибельний. - С .110-117
Онищук, І. А. Визначення ефективності моделі розвитку культури самовираження майбутніх вихователів закладів дошкільної освіти у художній діяльності / І. А. Онищук. - С .117-123
Переверзєва, О. В. Психологічні та творчі аспекти роботи концертмейстера в процесі диригентсько-хорової підготовки майбутнього вчителя музичного мистецтва / О. В. Переверзєва. - С .123-129
ВІТЧИЗНЯНИЙ І ЗАРУБІЖНИЙ ДОСВІД
Дубровська, Л. О. Теоретичні основи організації самостійної роботи в початковій школі: історичний аспект / Л. О. Дубровська, В. Л. Дубровський, В. С. Король. - С .129-136
Зеленько, О. А. Попередники соціальної педології (Х. А. Екеблад) / О. А. Зеленько. - С .136-142
Черненко, Т. В. Питання про навчання дітей з порушенням функцій опорно-рухового апарату в Україні наприкінці ХІХ – на початку ХХ століття / Т. В. Черненко. - С .142-150
ДРНТІ
ББК 88я5 + 74я5
РУБ 15
Рубрики: Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя--праці викладачів
Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация)

Дод.точки доступу:
Турчин, Тамара Миколаївна \ред.\; Міністерство освіти і науки УкраїниНіжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Примірників всього: 1
ВІТКЗ (1)
Свободны: ВІТКЗ (1)
Знайти схожі

4.
374(076)
М 54


   
    Методичні рекомендації до практичних занять з дисципліни «Теорія і практика позашкільної освіти» [Электронный ресурс] : навч. посібн. / НДУ імені Миколи Гоголя ; НДУ імені Миколи Гоголя. - Электрон. текстовые дан. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2022. - 51 с. - Б. ц.
УДК
Рубрики: Кафедра соціальної педагогіки та соціальної роботи
Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация)

Дод.точки доступу:
Хлєбік, С. Р.; НДУ імені Миколи Гоголя
Примірників всього: 1
ВІТКЗ (1)
Свободны: ВІТКЗ (1)
Знайти схожі

5.
373.2.015.31:17./Л 63-624680

    Лісовець, О. В.
    Практична підготовка майбутніх працівників позашкільної та інклюзивної освіти [Электронный ресурс] : метод. посіб. / О. В. Лісовець,С. Р. Хлєбік, Т. В. Зінченко ; НДУ ім. М. Гоголя. - Электрон. текстовые дан. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2023. - 78 с. - Загл. с титул. экрана. - Б. ц.
УДК
Рубрики: Кафедра дошкільної освіти
Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация)

Дод.точки доступу:
Хлєбік, С. Р.; Зінченко, Т. В.; Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Примірників всього: 1
ВІТКЗ (1)
Свободны: ВІТКЗ (1)
Знайти схожі

6.
364:172(075.8)
Х 65


    Хлєбік, С. Р.
    Етика соціальної роботи [Электронный ресурс] : навчально методичний посібник / С. Р. Хлєбік ; Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя. - Электрон. текстовые дан. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2023. - 221 с. - Загл. с титул. экрана. - Б. ц.
УДК
Рубрики: Кафедра соціальної педагогіки і соціальної роботи
Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация)
Примірників всього: 1
ВІТКЗ (1)
Свободны: ВІТКЗ (1)
Знайти схожі

7.
374(076)
С 69


   
    Методичні рекомендації до практичних занять з дисципліни «Соціально-педагогічна робота з різними типами сімей» [Электронный ресурс] / Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя ; уклад. Хлєбік С.Р., Зінченко Т.В. - Электрон. текстовые дан. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2023. - 32 с. - Загл. с титул. экрана. - Б. ц.
УДК
Рубрики: Кафедра соціальної педагогіки і соціальної роботи
Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация)

Дод.точки доступу:
Хлєбік, С. Р. \сост.\; Зінченко, Т. В. \сост.\
Примірників всього: 1
ВІТКЗ (1)
Свободны: ВІТКЗ (1)
Знайти схожі

8.
159.9(05)"540.3"+37(05)"540.3"
Н 34


   
    Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки [Электронный ресурс]. №4 / за заг. ред. В. В. Бурназової. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2023. - 98 с. - Загл. с титул. экрана. - Б. ц.
    Зміст:
МЕТОДОЛОГІЯ І ТЕОРІЯ ПЕДАГОГІКИ
Бондарчук, Ю. А. Аналіз стратегічного навчального планування у закладах вищої освіти з урахуванням психолого-педагогічних чинників / Ю. А. Бондарчук . - С .7-15
Клименко, Л. В. Аналіз педагогічних умов підготовки здобувачів закладів вищої освіти до усвідомленого батьківства / Л. В. Клименко . - С .16-22
Криловець, М. Г. Особливості соціально-просвітницького тренінгу як засобу формування усвідомленого батьківства / М. Г. Криловець, Т. В. Качалова. - С .23-28
Матвієнко, С. І. Реалізація наступності у формуванні просторових уявлень у старших дошкільників та учнів початкових класів / С. І. Матвієнко . - С .29-36
Мищишин, І. Я. Маркетингове управління сучасною школою / І. Я. Мищишин, Х. І. Калагурка . - С .37-43
Пихтіна, Н. П. Методика та результати вивчення особливостей педагогічного спілкування вихователя з дітьми дошкільного віку з неповних сімей / Н. П. Пихтіна . - С .44-57
Хлєбік, С. Р. Теоретичний аналіз становлення життєвої перспективи у підлітковому віці: соціально-педагогічний аспект / С. Р. Хлєбік . - С .58-63
МЕТОДИКА НАВЧАННЯ І ВИХОВАННЯ
Горошко, О. Л. Використання JINSI MEET та MOODLE для організації відеоконференцій при дистанційному навчанні у реальному часі / О. Л. Горошко . - С .64-72
ПРОФЕСІЙНА ПІДГОТОВКА
Бобро, А. А. Підготовка майбутніх учителів початкових класів до педагогічного партнерства з суб’єктами освітнього процесу / А. А. Бобро . - С .73-80
ВІТЧИЗНЯНИЙ І ЗАРУБІЖНИЙ ДОСВІД
Дмитрів, Ю. М. Аналіз досвіду функціонування американських організацій підтримки домашньої освіти / Ю. М. Дмитрів . - С .81-90
Черкасов, В. Ф. Зміст та форми організації виховної роботи в закладах середньої освіти Великої Британії засобами музичного мистецтва / В. Ф. Черкасов . - С .91-98
УДК
Рубрики: Кафедра педагогіки, початкової освіти, психології та менеджменту
   Кафедра загальної та практичної психології

   Кафедра соціальної педагогіки і соціальної роботи

   Кафедра дошкільної освіти


Примірників всього: 1
ВІТКЗ (1)
Свободны: ВІТКЗ (1)
Знайти схожі

9.


    Хлєбік, С. Р.
    Теоретичний аналіз становлення життєвої перспективи у підлітковому віці: соціально-педагогічний аспект [Электронный ресурс] / С. Р. Хлєбік // Наукові записки. Серія "Психолого-педагогічні науки" (Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя). - 2023. - Вип. 4. - С. 58-63
Рубрики:
Кл.слова (ненормовані):
підліток, життєва перспектива, життєва стратегія, життєві цілі, життєві плани
Анотація: Актуальність дослідження зумовлена загостренням соціокультурних проблем у сучасному суспільстві, що вимагає підвищення уваги до питань соціального становлення дітей та молоді, побудови ними позитивної життєвої перспективи. В умовах відкритої агресії рф, вирішення проблеми вимагає її детального вивчення. Тому, метою дослідження є розглянути особливості становлення життєвої перспективи у підлітковому віці та обгрунтувати шляхи її оптимізації в роботі соціального педагога закладу освіти. В представлених матеріалах розглянуто життєву перспективу як один із способів усвідомленого, відносно структурованого освоєння особистістю свого майбутнього. Важливою особливістю становлення життєвої перспективи є її спрямування на можливість передбачення та запобіганням різним викликам і ризикам, що можуть нести загрозу для особистості, її фізичному існуванню або соціальним інтересам. До таких викликів належать значущі для людини події, які можуть вплинути на розвиток життєвих подій і змінити їх хід в негативному для людини напрямку. про майбутнє та можливу життєву перспективу тісно пов’язані з віковими особливостями розвитку людини. Особливо це стосується дітей підліткового віку. З кожним роком дорослішання дитини, майбутнє все більше стає частиною її свідомості, включається в неї, що знаходить своє втілення в усвідомленні не тільки подій теперішнього часу, але й майбутнього. Керований соціальним педагогом механізм структурування цілей (а тим самим і свого майбутнього у часі і просторі), розширення його змісту тощо. Теоретично і методично обгрунтована організація роботи з дітьми підліткового віку дозволяє запобігти негативних наслідків невдалих спроб підлітків спланувати свою життєву перспективу, якщо її побудова відбувається без урахування об’єктивних правил і закономірностей, які супроводжують процес. На це спрямована робота соціального педагога закладу освіти щодо розробки сценаріїв семінарів та тренінгів з навчання молоді планувати свій життєвий шлях, кар’єру. Теоретична важливість проведеної роботи: в статті представлено наукові підходи у вивченні теоретичних засад становлення життєвої перспективи у дітей підліткового віку Практичне значення роботи – матеріали наукової статті можуть бути використані в практичній діяльності соціальних педагогів закладів освіти, інших установах і організація орієнтованих на соціальне виховання дітей та молоді.
Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация)

Є примірники у відділах: всього 1 : ВІТКЗ (1)
Вільні: ВІТКЗ (1)

Знайти схожі

 
Статистика
за 01.06.2024
Кількість запитів 42494
Кількість відвідувачів 1348
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя