Н 34 Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки [Электронный ресурс] : Науковий журнал. № 6. Ч. 1 / Міністерство освіти і науки України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя ; Гол. ред. Є. І. Коваленко. - Электрон. текстовые дан. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2009. - 218 с. - (Наукові видання Ніжинської вищої школи). - Загл. с титул. экрана. - Электрон. версия печ. публикации. - Літ. в кінці кожної статті. - 53.33 грн. Содержание: Поліщук, Юрій Йосипович. Проблема підготовки майбутніх соціальних педагогів до участі у педагогізації позашкільного соціуму / Ю. Й. Поліщук. - С .7-10 Плахотнік, Ольга Василівна. Толерантність суб’єкт-суб’єктних відносин у соціальній сфері як основа формування рофесійної культури фахівця / О. В. Плахотнік, Т. П. Спірина. - С .11-14 Богданова, Інна Михайлівна. Особистісна змобілізованість майбутнього соціального педагога як предмет дослідження / І. М. Богданова, О. С. Юрчик. - С .15-17 Міцик, Людмила Іванівна. Теоретичні засади підготовки соціальних педагогів до соціально-педагогічної діяльності / Л. І. Міцик. - С .18-21 Петрович, Валерій Степанович. Особливості процесу професійного розвитку фахівців центрів соціальних служб для сім’ї, дітей та молоді / В. С. Петрович. - С .22-26 Лукасєвич, Агнешка. Новий погляд на проблеми осіб з особливими потребами в контексті Міжнародної класифікації ушкоджень, дій і участі / А. Лукасєвич. - С .27-30 Галек, Чеслав. Загрози й шанси для дітей - користувачів комп’ютерними іграми / Ч. Галек. - С .31-34 Шубіна, Іванна. Культурні розбіжності між Польщею та Укпаїною у сприйманнівізульної соціальної реклами / І. Шубіна. - С .35-39 Скварек, Януш. Музика, математика й арттерапія в педагогіці / Я. Скварек. - С .40-42 Доброскок, Ірина Іванівна. особливості професійної підготовки викладача соціально-педагогічних дисциплін у контексті Больнського процесу / І. І. Доброскок. - С .43-47 Боксгорн, Віта Василівна. Умови формування креативних умінь та навичок у майбутніх соціальних педагогів / В. В. Боксгорн. - С .48-51 Аніщенко, Алла Петрівна. Система організаційно-метощдичного забезпечення діяльності соціального педагога у територіальній громаді / А. П. Аніщенко. - С .52-56 Борисюк, Світлана Олексіївна. Проблема розвитку у майбутніх педагогів здатності до фасилітативної взаємодії у професійній діяльності / С. О. Борисюк, Л. М. Степченко. - С .57-59 Грабовська, Марія Василівна. Роль соціального педагога у налагодженні нормальної життєдіяльності дисфункційної сім’ї / М. В. Грабовська. - С .60-62 Бондаренко, Зоя Петрівна. Виховні можливості вищої школи: проблеми та перспективи / З. П. Бондаренко. - С .63-66 Колбіна, Людмила Анатоліївна. Забезпечення домінування соціально-ціннісного мотиву у мотиваційно-настановчій педагогічній діяльності / Л. А. Колбіна. - С .67-70 Архипова, Світлана Петрівна. Соціально-педагогічний зміст поняття "гендерна компетентність" / С. П. Архипова, Н. В. Байдюк. - С .71-74 Віцукаєва, Катерина Михайлівна. Умови підготовки майбутнього соціального як суб’єкта професійної діяльності / К. М. Віцукаєва. - С .75-78 Марій, Марина Миколаївна. Підготовка майбутніх фахівців нового типу як нагальна потреба подальшого розвитку соціально-педагогічної сфери / М. М. Марій. - С .79-82 Кисла, Наталія Юріївна. Вивчення стану підготовки викладачів ВНЗ ІІ рівня акредитації до навчання студентів із соматичними захворюваннями / Н. Ю. Кисла. - С .83-87 Олексюк, Наталія Степанівна. Зміст та особливості соціально-педагогічної підтримки сімей військовослужбовців Збройних Сил України / Н. С. Олексюк. - С .88-91 Скіць, Андрій Вікторович. Соціально-педагогічні проблеми соціально-виховної та психологічної служби виховної колонії / А. В. Скіць. - С .92-95 Кручек, Вікторія Аркадіївна. Аналіз реалізації педагогічної взаємодії в системі "викладач-студент" / В. А. Кручек. - С .96-99 Коваль, Вадим Володимирович. Особливості соціалізаційних процесів у пенітенціарних установах для неповнолітніх / В. В. Коваль. - С .100-104 Гуріч, Володимир Олексійович. Соціально-правова клініка як форма організації навчальної практики майбутніх соціальних педагогів / В. О. Гуріч. - С .105-107 Лях, Віктор В'ячеславович. Напрями профілактики ВІЛ/СНІДу у закладах освіти / В. В. Лях. - С .108-110 Гладиш, Марія Олександрівна. Соціально-педагогічні умови підготовки студентів з обмеженими можливостями у ВНЗ / М. О. Гладиш. - С .111-113 Усик, Олена Федорівна. Організаційні умови підвищення якості професійної підготовки соціального педагога вищої школи / О. Ф. Усик. - С .114-116 Тимошко, Ганна Миколаївна. Організаційна культура ЗНЗ - важливий фактор управлінської діяльності / Г. М. Тимошко. - С .117-120 Білоусова, Надія Валентинівна. Структурно-функціональна модель процесу формування потреби у самовдоконаленні молодших підлітків у позаурочній діяльності / Н. В. Білоусова. - С .121-125 Корпач, Надія Іванівна. Формування здорового способу життя дитини в процесі гувернерської діяльності / Н. І. Корпач. - С .126-128 Сидорук, Ірина Ігорівна. Профілактична робота соціального педагога з підлітками, схильними до адиктивної поведінки / І. І. Сидорук. - С .129-132 Лісовець, Олег Васильович. Методика проведення презентації як форми семінарскьо-практичного заняття у процесі професійної підготовки соціальних педагогів / О. В. Лісовець. - С .133-135 Гарасимів, Юлія Володимирівна. Зміст індивідуальної соціально-педагогічної роботи з неповнолітнім засудженим у процесі його ресоціаллізації / Ю. В. Гарасимів. - С .136-138 Маценко, Леся Миколаївна. Виховання здорового способу життя у фахівців із соціальної педагогіки / Л. М. Маценко. - С .139-142 Чубук, Руслав Валентинович. коучинг як інноваційна форма управління соціально-педагогічною роботою зі студентською молоддю / Р. В. Чубук. - С .143-146 Бондаренко, Юлія Юріївна. Соціально-педагогічний тренінг як метод формування життєвої компетентності дітей-сиріт / Ю. Ю. Бондаренко. - С .147-150 Лях, Тетяна Леонідівна. Прийоми формування довіри дитини до працівника центру соціально-психологічної реабілітації та притулку для дітей / Т. Л. Лях. - С .151-153 Гордієнко, Ніна Василівна. Особливості роботи соціальних педагогів із сім’ями трудових мігрантів та підготовки фахівців до цієї діяльності у педагогічному університеті / Н. В. Гордієнко, А. Ю. Ізотова. - С .154-157 Конончук, Антоніна Іванівна. Волонтерство як шлях професійної підготовки майбутніх соціальних педагогів / А. І. Конончук. - С .158-162 Романовська, Людмила Іванівна. Особливості підготовки соціальних педагогів до роботи з членами неформальних об’єднань та угрупувань / Л. І. Романовська. - С .163-166 Троценко, Наталія Євгенівна. Інноваційне психолого-педагогічне забезпечення професійного самовдосконалення спеціалістів соціально-педагогічної діяльності / Н. Є. Троценко. - С .167-169 Гриник, Ігор Миронович. До питання про взаємодію у професійно-правовій підготовці соціального педагога / І. М. Гриник. - С .170-172 Заверико, Наталія Віталіївна. Підготовка соціальних педагогів до використання соціально-педагогічних технологій у професійній діяльності / Н. В. Заверико. - С .173-175 Петрочко, Жанна Василівна. Підготовка майбутніх соціальних педагогів до соціально-педагогічного забезпечення прав дітей / Ж. В. Петрочко. - С .176-180 Сватенков, Олександр Васильович. Підготовка майбутніх соціальних педагогів до здійснення рекламної діяльності у соціальній сфері / О. В. Сватенков. - С .181-183 Виговська, Світлана Володимирівна. Практична підготовка майбутніх фахівців до здійснення соціально-педагогічної діяльності / С. В. Виговська. - С .184-187 Пихтіна, Ніна Порфиріївна. Професійна підготовка соціальних педагогів до роботи з дітьми девіантної поведінки / Н. П. Пихтіна. - С .188-192 Хлєбік, Світлана Ростиславівна. Соціальний супровід неповнолітніх правопорушників як важливий аспект фахової підготовки соціального педагога / С. Р. Хлєбік. - С .193-195 Ярошко, М. М. Організаційно-педагогічні аспекти професійної підготовки майбутніх соціальних педагогів до профілактично-корекційної роботи з педагогічно занедбаними підлітками / М. М. Ярошко. - С .196-198 Лапа, Оксана Вікторівнп. Технологізація процесу професійної підготовки майбутніх соціальних педагогів до роботи в сільському соціумі / О. В. Лапа. - С .199-202 Коваленко, Володимир Опанасович. Соціально-педагогічні ідеї Дж. Дьюї / В. О. Коваленко, Є. І. Коваленко. - С .203-208 Тюльпа, Тетяна Миколаївна. Проблеми соціалізації особистості у процесі естетичного засвоєння світу у вітчизняній педагогіці / Т. М. Тюльпа. - С .209-211 Мохнюк, Р. С. Проблеми розвитку громадянської культури студентів у процесі навчання / Р. С. Мохнюк. - С .212-215
РУБ 15 Рубрики: Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності Соціальні педагоги--професійна підготовка соціальна реклама Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация) Доп.точки доступа: Коваленко, Євгенія Іванівна \ред.\; Міністерство освіти і науки УкраїниНіжинський державний університет імені Миколи Гоголя Экземпляры всего: 1 ВІТКЗ (1) Свободны: ВІТКЗ (1) |
Л 64 Література та культура Полісся [Электронный ресурс] : збірник наукових праць. Вип. 65. Соціальні аспекти регіонального та загальноукраїнського історико-культурного розвитку / Відп. ред. та упоряд. Г. В. Самойленко ; Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя. - Электрон. текстовые дан. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2011. - 363 с. - Загл. с титул. экрана. - Электрон. версия печ. публикации. - Літ. в кінці кожної статті. - 84.75 грн. Содержание: Сулейманова, Н. В. Образ маски в художественной системе романа М. Ю. Лермонтова "Герой нашего времени" / Н. В. Сулейманова. - С .3-9 Якубина, Ю. В. "Я иду тою же дорогою...": к вопросу духовных истоков Гоголя / Ю. В. Якубина. - С .10-19 Сквіра, Н. М. "Впрочем, до Гоголя всякому далеко...": рецепція другого тому "Мертвих душ" у творах "Садівник у засланні" Кіра Буличова та "Зустріч у дорозі" Анни Зегерс) / Н. М. Сквіра. - С .20-25 Прохоренко, Е. Е. Гоголь и Лесь Курбас / Е. Е. Прохоренко. - С .26-36 Ганошенко, Ю. А. = Десакралізація постаті Т. Шевченка в українському інтелектуальному романі 20-30-х рр. ХХ ст. / Ю. А. Ганошенко. - С .37-41 Рубан, Я. Г. Ліричний герой як форма реалізації авторської свідомості (на матеріалі збірки "Три перстені" Б.-І. Антонича) / Я. Г. Рубан. - С .42-48 Ростовська, Ольга Василівна. Ніжинський козацький полк доби Б. Хмельницького (1648-1957 рр.): військово-політичний аспект / О. В. Ростовська, Р. А. Желєзко. - С .49-58 Лесик, Л. В. До питання типології конфліктів за участю магістрату у деяких містах Лівобережної України XVI-XVIII ст. / Л. В. Лесик. - С .59-66 Денисюк, В. І. Волинь в системі польської політичної доктрини першої третини ХІХ ст. / В. І. Денисюк. - С .67-74 Максимов, О. В. Участь Житомирського окружного суду у вирішенні справ чиновників в умовах судової реформи 1864 р. / О. В. Максимов. - С .75-86 Казьмирчук, М. Г. Соціально-демографічна ситуація у Київській губернії наприкінці ХІХ - на початку ХХ ст. / М. Г. Казьмирчук. - С .87-96 Лаврут, О. О. "Відчит до Центрального бюро пролетарського студенства при ВУРПС. До ІІ конференції прлетарського студенства України" як джерело до вивчення життя студенства закладів УСРР 20-х рр. ХХ ст. / О. О. Лаврут. - С .97-104 Комарніцький, О. Б. Студенство педагогічних технікумів України на початку 30-х рр. ХХ ст. (на матеріалах журналу "Студент революції") / О. Б. Комарніцький. - С .105-115 Рябченко, О. Л. Повсякденне життя українських студентів у 1930-ті рр. / О. Л. Рябченко. - С .116-125 Чуткий, А. І. Етнічний склад студентського контингенту та національне питання в Київському комерційному інституті / А. І. Чуткий. - С .126-137 Бистра, М. О. Українська радянська інтелігенція в 20-40-ві рр. ХХ ст.: еволюція образу у вітчизняній історіографії / М. О. Бистра, М. В. Кириченко. - С .138-146 Абрамчук, К. П. Особливості проведення вербувальних акцій переміщення населення Волині на примусові роботи до Третього рейху (1941-1843 рр.) / К. П. Абрамчук. - С .147-154 Єсіп, І. М. Кадрова політика радянської влади з відродження вугільних шахт Донбасу в роки Великої Вітчизняної війни (1943-1945 рр.): гендерний аспект / І. М. Єсіп. - С .155-163 Гирич, Я. М. Особливості повсякденного життя мешканців українських міст довоєнної та повоєнної доби: порівняльний аналіз / Я. М. Гирич. - С .164-172 Субботіна, І. В. Динаміка чисельності населення УРСР у 1950-80-х рр.: регіональний вимір / І. В. Субботіна. - С .173-181 Воронко, О. Г. Регіональні особливості етноміграційних процесів в Україні у другій половині ХХ ст. / О. Г. Воронко. - С .182-192 Казімірова, Д. В. Соціальна структура населення та типологія сімей міста Мени чернігівського полку за матеріалами сповідних книг 1746 р. / Д. В. Казімірова. - С .193-205 Коваль, Д. П. Роль Феофана Прокоповича в розвитку Української православної церкви / Д. П. Коваль. - С .206-212 Маисурадзе, Д. Церковь Грузии в 1977-2007 гг. / Д. Маисурадзе. - С .213-216 Тухватулліна, О. С. Особливості розбудови релігійного життя в єврейських колоніях Північного Приазов’я у першій половині ХІХ ст. / О. С. Тухватулліна. - С .217-228 Литвин, К. А. До історії участі духовенства чернігівської єпархії в народознавчих дослідженнях краю (кінець ХІХ - початок ХХ ст.) / К. А. Литвин. - С .229-238 Семенчук, О. О. Священицька династія Дзбановських серед духовної еліти України ХІХ - початку ХХ ст. / О. О. Семенчук. - С .239-245 Бездітько, Б. М. Висвітлення заходів з відокремлення церкви від держави на сторінках преси / Б. М. Бездітько. - С .246-252 Бабенко, Л. Л. Православне священництво періоду нацистської окупації в документах радянських органів державної безпеки / Л. Л. Бабенко. - С .263-261 Татарченко, О. Б. Становище православної церкви на Херсонщині у другій половині 1940-х рр. / О. Б. Татарченко. - С .262-268 Курінна, Т. М. Благодійність і меценатство: термінологія і поняття / Т. М. Курінна. - С .269-275 Гветадзе, І. Г. Доброчинні товариства іноземців на Півдні України (друга половина ХІХ - початок ХХ ст.) / І. Г. Гветадзе. - С .276-283 Товстоляк, Н. М. Чернігівська садиба Качанівка та її власники у творчій спадщині О. М. Лазаревського / Н. М. Товстоляк. - С .284-289 Гомоляко, А. О. Роль В. Ю. Данилевича у створенні та діяльності Археологічного інституту в Києві / А. О. Гомоляко. - С .290-301 Самойленко, Г. В. Розвиток театрального мистецтва на Чернігівщині / Г. В. Самойленко. - С .302-336 Мицик, Л. М. Культурна дипломатія чи ідеологічна експансія?: (з історії радянсько-британських культурних зв’язків у 1941-1950 рр.) / Л. М. Мицик. - С .337-345 Титаренко, Д. М. Музейне життя на Донеччині в постреволюційний та повоєнний періоди (1943-195- рр.) / Д. М. Титаренко, О. Ю. Титаренко. - С .346-353 Семенова, М. В. Культурний рівень та фактори його розвитку: теоретичний аспект питання / М. В. Семенова. - С .354-360
РУБ 8У Рубрики: Кафедра української літератури Кафедра світової літератури та історії культури Гоголезнавчий науково-методичний центр фывфывфыв: мікроісторія Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация) Доп.точки доступа: Самойленко, Григорій Васильович; Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя Экземпляры всего: 1 ВІТКЗ (1) Свободны: ВІТКЗ (1) |
Н 34 Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки [Электронный ресурс] : Науковий журнал. № 1 / Міністерство освіти і науки України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя ; Гол. ред. Є. І. Коваленко. - Электрон. текстовые дан. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2014. - 274 с. - (Наукові видання Ніжинської вищої школи). - Загл. с титул. экрана. - Электрон. версия печ. публикации. - Літ. в кінці кожної статті. - Б. ц. Содержание: МЕТОДОЛОГІЯ І ТЕОРІЯ ПЕДАГОГІКИ Асоянц, Поліна Григорівна. Проблеми навчання іноземної мови фахівців / П. Г. Асоянц. - С .7-13 Благинин, Валерий Михайлович. Вопросы эстетики труда в марксистской теории / В. М. Благинин. - С .14-17 Бобро, Артур Анатолійович. Аналіз поняття "соціальне здоров’я студента" / А. А. Бобро. - С .18-21 Бойко, Надія Іванівна. Звертання – показник рівня нормативності мовлення школярів / Н. І. Бойко, Л. В. Клепак. - С .22-29 Вовк, Оксана Романівна. Провідні тенденції гуманізації освіти: теоретичний аналіз / О. Р. Вовк. - С .30-34 Гордієнко, Ніна Василівна. До проблеми формування професійної компетентності майбутніх соціальних педагогів у ВНЗ / Н. В. Гордієнко. - С .35-39 Кудря, Микола Миколайович. Протекція розвитку української мови як педагогічна засада збереження національної ідентичності вищої освіти України / М. М. Кудря. - С .40-46 Мороз, Лілія Миколаївна. Характеристика структурних компонентів креативності вчителів іноземних мов / Л. М. Мороз. - С .47-52 Мрачковська, Марина Миколаївна. Генезис поняття "міжкультурна комунікація" у педагогічній науці / М. М. Мрачковська. - С .53-58 Примачок, Людмила Леонтіївна. Особливості виховання особистості студента-медика / Л. Л. Примачок. - С .59-65 Рябокінь, Сергій Іванович. Моніторинг професійного виховання майбутнього педагога як умова підвищення якості освітнього процесу в педагогічному ВНЗ І–ІІ рівнів акредитації / С. І. Рябокінь. - С .66-69 Смолінська, Олеся Євгенівна. Антропопсиходинамічний підхід у дослідженні культурно-освітнього простору педагогічних університетів / О. Є. Смолінська. - С .70-76 Суховєєва, Наталія Миколаївна. Загальноосвітній навчальний заклад виховної колонії як суб’єкт соціально-педагогічної діяльності / Н. М. Суховєєва, М. І. Науменко. - С .77-82 Харицька, Світлана Василівна. Проблеми створення нових словників для студентів технічних спеціальностей / С. В. Харицька. - С .83-86 Шевчук, Марина Олександрівна. Модель управління процесом формування професійної компетентності майбутніх вчителів засобами педагогічного проектування / М. О. Шевчук. - С .87-93 Ярослав, Людмила Олександрівна. Розуміння вчителем особистості учня підліткового віку як фактор вирішення педагогічних конфліктів / Л. О. Ярослав, А. М. Баглай. - С .94-97 МЕТОДИКА НАВЧАННЯ І ВИХОВАННЯ Арнаута, Наталія Володимирівна. Деякі аспекти використання інформаційних технологій під час вивчення вищої математики / Н. В. Арнаута. - С .98-101 Бичек, О. А. Психологічний компонент формування готовності майбутніх учителів-філологів до застосування синтетичних видів мистецтва / О. А. Бичек. - С .102-106 Боднарчук, Олеся Василівна. Використання розрахункових задач при вивченні неорганічної хімії на фармацевтичному факультеті ІФНМУ / О. В. Боднарчук, А. О. Стецьків, Л. В. Стецьків. - С .107-110 Груша, Ляля Олександрівна. Особистісно орієнтоване навчання та виховання у вищих медичних навчальних закладах / Л. О. Груша. - С .111-114 Мельник, Дмитро Олександрович. Використання комп’ютерного тестування для підвищення ефективності засвоєння курсу загальної хімії / Д. О. Мельник. - С .115-119 Палій, Олександр Анатолійович. Про підвищення ефективності навчання другої іноземної мови в ЗНЗ / О. А. Палій. - С .120-124 Плотніков, Євген Олександрович. Оцінка готовності майбутніх учителів до гібридного навчання іноземних мов / Є. О. Плотніков. - С .125-130 Ревенчук, Валентина Василівна. Інтегративний підхід до проблеми змістового наповнення навчальної взаємодії в інструментальному класі / В. В. Ревенчук. - С .131-135 Shareiko, I. V. Advantages and opportunities of using ict in teaching practical English = Переваги та можливості використання інформаційно-комунікативних технологій в навчанні англійської мови / I. V. Shareiko. - С .136-140 Якимчук, Світлана Никанорівна. Формування професійних компетенцій майбутніх хормейстерів в умовах творчо-педагогічної практики / С. Н. Якимчук. - С .141-145 ПРОФЕСІЙНА ПІДГОТОВКА Бережок, Владислава Юріївна. Труднощі та їх подолання у процесі професійного становлення майбутнього педагога (на прикладі підготовки вчителя хімії) / В. Ю. Бережок. - С .146-150 Гончарова, Євгенія Євгеніївна. Проектування діяльності "викладач – студент" в умовах організації диференціації навчання фахових дисциплін майбутніх учителів іноземної мови у вищих педагогічних навчальних закладах / Є. Є. Гончарова. - С .151-157 Коваль, Тамара Іванівна. Комплексний підхід до реалізації індивідуального навчання професійно орієнтованого англомовного читання майбутніх інженерів / Т. І. Коваль, А. О. Коваль. - С .158-164 Лашук, Наталія Миколаївна. Навчання професійно спрямованого аудіювання англійською мовою студентів напряму підготовки 0901 "Сільське господарство і лісництво" / Н. М. Лашук. - С .165-169 Лукашова, Ніна Іванівна. Компетентнісний підхід до підготовки майбутнього вчителя хімії для загальноосвітніх навчальних закладів / Н. І. Лукашова. - С .170-174 Майєр, Наталія Василівна. Особливості професійно-методичної діяльності майбутніх викладачів французької мови / Н. В. Майєр. - С .175-180 Матвієнко, Світлана Іванівна. Організація лабораторних занять студентів спеціальності "Дошкільна освіта" при вивченні навчальної дисципліни "Художня праця та основи дизайну" / С. І. Матвієнко. - С .181-185 Окопна, Яна Володимирівна. Сучасні підходи до формування професійно орієнтованої іншомовної комунікативної компетентності майбутніх туристичних менеджерів / Я. В. Окопна. - С .186-192 Окопна, Яна Володимирівна. Психолінгвістичні засади формування професійно орієнтованої іншомовної комунікативної компетентності майбутніх працівників туристичної сфери / Я. В. Окопна, К. М. Чала. - С .193-197 Павленко, Олексій Миколайович. До проблеми використання музичних комп’ютерних програм у професійній підготовці майбутнього вчителя музики / О. М. Павленко. - С .198-202 Петров, Андрій Олександрович. Формування здоров’язбережувальної компетентності майбутніх учителів фізичної культури в процесі професійної підготовки / А. О. Петров. - С .203-207 Халимон, Ірина Йосипівна. Зміст соціокультурної компетенції майбутніх учителів іноземної мови / І. Й. Халимон. - С .208-214 Яковенко-Глушенкова Є., Єлизавета Валентинівна. Особливості процесу формування професійно орієнтованої усномовленнєвої комунікативної компетентності у майбутніх учителів іноземної мови на початковому ступені навчання / В. Яковенко-Глушенкова Є. - С .115-220 ВІТЧИЗНЯНИЙ І ЗАРУБІЖНИЙ ДОСВІД Абрамович, Вероніка Євгеніївна. Особливості відбору кандидатів на медичне навчання в університетах Франції / В. Є. Абрамович. - С .221-225 Віннікова, Лілія Федорівна. Значущі аспекти британської системи вищої освіти / Л. Ф. Віннікова. - С .226-229 Дубровська, Лариса Олександрівна. Педагогічна думка ХVІІІ ст. про значення індивідуального підходу у формуванні особистості дитини / Л. О. Дубровська. - С .230-232 Киричок, Інна Іванівна. Філософсько-педагогічні течії на початку ХХ ст. / І. І. Киричок. - С .233-238 Клунко, Р. Ю. Теоретичні основи правового виховання старшокласників у історії вітчизняної педагогічної думки / Р. Ю. Клунко. - С .239-243 Коваленко, Євгенія Іванівна. Тенденції розвитку дошкільного виховання в Україні у другій половині ХХ – на початку ХХІ ст. / Є. І. Коваленко. - С .244-249 Ковнер, Віра Володимирівна. Питання ефективності співпраці школи і сім’ї у просвітницько-педагогічній діяльності товариства "Знання" (друга половина ХХ ст.) / В. В. Ковнер. - С .250-253 Паламаренко, Інна Олексіївна. Теоретико-методологічні аспекти професійної підготовки майбутніх лікарів у Великій Британії / І. О. Паламаренко. - С .254-259 Пилипенко, Вадим Валерійович. Олександр Іванович Стронін – ініціатор відкриття недільних шкіл на Полтавщині / В. В. Пилипенко. - С .260-265 Щука, Галина Петрівна. Галузева система підготовки фахівців сфери туризму в Російській Федерації / Г. П. Щука. - С .266-271
РУБ 15 Рубрики: Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя--праці викладачів Викладання іноземної мови Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация) Доп.точки доступа: Коваленко, Євгенія Іванівна \ред.\; Міністерство освіти і науки УкраїниНіжинський державний університет імені Миколи Гоголя Экземпляры всего: 1 ВІТКЗ (1) Свободны: ВІТКЗ (1) |
Н 34 Гончарова, Євгенія Євгеніївна. Проектування діяльності "викладач – студент" в умовах організації диференціації навчання фахових дисциплін майбутніх учителів іноземної мови у вищих педагогічних навчальних закладах [Электронный ресурс] / Є. Є. Гончарова. - Электрон. текстовые дан.> // Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки : Науковий журнал / Міністерство освіти і науки України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2014. - № 1. - С. 151-157 РУБ 15 Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация) Доп.точки доступа: Коваленко, Євгенія Іванівна \ред.\; Міністерство освіти і науки УкраїниНіжинський державний університет імені Миколи Гоголя Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ВІТКЗ (1) Свободны: ВІТКЗ (1) |
Л 64 Література та культура Полісся [Электронный ресурс] : Збірник наукових праць. Вип. 34. Проблеми історії, філології та культури в сучасних дослідженнях / Відп. ред. та упоряд. Г. В. Самойленко ; Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя. - Электрон. текстовые дан. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2007. - 259 с. - Загл. с титул. экрана. - Электрон. версия печ. публикации. - Літ. в кінці кожної статті. - 8.25 грн. Содержание: Бойко, Н. І. Експресиви в системі художнього тексту / Н. І. Бойко. - С .3-8 Пащенко, В. М. Спостереження над специфікою вокалізму східнополіської системи діалектних мікросистем / В. М. Пащенко, В. М. Бережняк. - С .8-19 Коткова, Л. І. До питання про розвиток якісних значень у семантичних структурах відносних прикметників / Л. І. Коткова. - С .19-25 Жук, Т. В. Специфічні особливості казкового тексту / Т. В. Жук. - С .25-30 Капленко, О. М. Роман "Голяндія" Дмитра Бузька: метанаративний дискурс / О. М. Капленко. - С .30-40 Костенко, О. О. Проблема щастя у ранній прозі В. Винниченка (Аналіз одного оповідання) / О. О. Костенко. - С .40-52 Забарний, О. В. Пізня сповідь (Літературний портрет Василя Охріменка) / О. В. Забарний. - С .52-56 Волощук, І. І. Теоретичні основи дослідження іронії / І. І. Волощук. - С .57-64 Штейнбук, Ф. М. Антропологічний аспект тілесного міметизму в текстових стратегіях сучасної літератури / Ф. М. Штейнбук. - С .65-72 Кузьменко, Ю. В. Християнські мотиви в народних історичних переказах про монголо-татарську навалу на Чернігівщині / Ю. В. Кузьменко. - С .73-82 Кириленко, С. О. Полеміка М. Погодіна - М. Костомарова про походження Русі на сторінках часопису "Современник" / С. О. Кириленко. - С .83-88 Дудченко, Г. М. Національні переживання української молоді в 40-х рр. XIX ст. (студент Київського університету св. Володимира Г. Андрузький) / Г. М. Дудченко. - С .88-93 Самойленко, О. Г. Іван Васильович Лашнюков - перший видатний історик в Ніжині / О. Г. Самойленко. - С .94-110 Крупенко, О. В. Промислова політика самодержавства пореформенної Росії: зміст поняття, сутність та наслідки / О. В. Крупенко. - С .110-128 Москалюк, М. М. Загальний нарис становища промисловості на Україні (друга половина XIX -початок XX ст.) / М. М. Москалюк. - С .129-144 Лейберов, Олексій Олегович. Проект федерації Південних Радянських Республік - невдала спроба більшовицького державотворення на Україні / О. О. Лейберов. - С .144-154 Лясковська, С. П. Місце "економічної контрреволюції" в діяльності органів ВУНК-ДПУ УСРР в 1920-ті роки / С. П. Лясковська. - С .155-170 Дудченко, О. С. Правові форми влаштування дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування, у міжвоєнний період: аналіз нормативно-правових джерел УСРР / О. С. Дудченко. - С .170-175 Давиденко, Ю. М. До питання про створення військової підпільної організації Коменда Оборунців Польських в період 1939-1943 рр. / Ю. М. Давиденко. - С .175-185 Гринь, Д. К. Два десятиріччя невтомної праці та подальшого зростання: сторінка з історії Чернігівського педінституту (1954-1974) / Д. К. Гринь. - С .185-199 Самойленко, Г. В. Образотворче мистецтво на Чернігівщині у другій половині XVII-XVIII ст. / Г. В. Самойленко. - С .223-239 В’яла, О. М. Педагогічна діяльність вченого-історика Володимира Піскорського в Ніжинському історико-філологічному інституті кн. Безбородька / О. М. В’яла. - С .239-247 Конончук, І. М. Динаміка етнокультурних процесів на Чернігівщині 1917 - на поч. 30-х рр. XX ст. / І. М. Конончук. - С .247
РУБ 8У Рубрики: Ніжин, місто--культура, 1654-1764 Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация) Доп.точки доступа: Самойленко, Григорій Васильович; Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя Экземпляры всего: 1 ВІТКЗ (1) Свободны: ВІТКЗ (1) |
А 19 Авенариус, Василий Петрович. Гоголь-студент [Электронный ресурс] : вторая повесть из биографической трилогии "Ученические годы Гоголя" / В. П. Авенариус. - Электрон. текстовые дан. - СПб. : Издание Книжного магазина П. В. Луковникова, 1898. - 344 с. : с 12 портретами и видами - фототипиями и автотипиями Ангерера и Вешля в Вене. - (Ученические годы Гоголя : биографическая трилогия ; ч. 2). - Загл. с титул. экрана. - Электрон. версия печ. публикации. - Б. ц. Рубрики: Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя--історія--наукові праці викладачів та випускників Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация) Доп.точки доступа: Гоголь, Николай Васильевич (рос. та укр. прозаїк, драматург ; 1809-1852) \о нем\; Авенариус, Василий (Вильгельм) Петрович Экземпляры всего: 1 ВІТКЗ (1) Свободны: ВІТКЗ (1) |
А 19 Авенариус, Василий Петрович. Гоголь-студент [Электронный ресурс] : вторая повесть из биографической трилогии "Ученические годы Гоголя" / В. П. Авенариус. - 3-е изд., вновь просмотренное автором. - Электрон. текстовые дан. - СПб. : Издание Книжного магазина П. В. Луковникова, б/д. - 251 с. : с 12 портретами и видами - фототипиями и автотипиями Ангерера и Вешля в Вене ; портр. Н. В. Гоголя. - (Ученические годы Гоголя : биографическая трилогия ; ч. 2). - Загл. с титул. экрана. - Электрон. версия печ. публикации. - Б. ц. Рубрики: Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя--історія--наукові праці викладачів та випускників Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация) Доп.точки доступа: Гоголь, Николай Васильевич (рос. та укр. прозаїк, драматург ; 1809-1852) \о нем\; Авенариус, Василий (Вильгельм) Петрович Экземпляры всего: 1 ВІТКЗ (1) Свободны: ВІТКЗ (1) |
П 65 Початкова школа та студент-практикант [Электронный ресурс] : навчально-методичний посібник з організації педагогічної практики студентів ІV курсу факультету психології та соціальної роботи спеціальності: 6.010102 Початкова освіта та англійська мова / укл. : Є. І. Коваленко [та ін.] ; Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя. - Электрон. текстовые дан. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2016. - 152 с. - Загл. с титул. экрана. - Б. ц.
Рубрики: Початкова школа--педагогічна практика--методичні посібники для ВНЗ Аннотация: У посібнику висвітлено мету, завдання, зміст і особливості організації та проведення педагогічної практики. Визначено перелік знань, практичних умінь і навичок студентів. Висунуто основні вимоги до контролю і оцінювання видів діяльності на педагогічній практиці, до оформлення звітної документації студентів. Розкрито зміст, форми, методи навчальної та виховної роботи у почат-ковій школі, співпрацю школи та сім’ї, проведення педагогічного дослідження тощо. Подано практичний матеріал, який можна використати у навчально-виховній роботі як студентам-практикантам, так і вчителям, вихователям початкової школи. Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация) Доп.точки доступа: Коваленко, Євгенія Іванівна; Дубровська, Лариса Олександрівна; Білоусова, Надія Валентинівна; Гордієнко, Тетяна Володимирівна; Дубровський, Валерій Леонідович; Філоненко, Олена Станіславівна; Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя Экземпляры всего: 1 ВІТКЗ (1) Свободны: ВІТКЗ (1) |
Михайло Ломоносов - один з кращих [Электронный ресурс]> // Вісті. - 2017. - 8 грудня, № 49. - С. 3. Рубрики: Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя--викладачі, студенти, випускники (персоналії) фывфывфыв: кращий студент України - 2017 Аннотация: Михайло Ломоносов, студент НДУ імені Миколи Гоголя, визнаний кращим студентом-медійником Чернігівщини 2017 року. Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация) Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ВІТКЗ (1) Свободны: ВІТКЗ (1) |
Я 51 Яланська, Світлана. Психологічні перспективи розвитку толерантності особистості в освітньому середовищі [Электронный ресурс] / С. Яланська. - Электрон. текстовые дан.> // Психологія особистості : науковий теоретико-методологічний і прикладний психологічний журнал. - 2016. - N 7. - С. 9
фывфывфыв: розвиток -- толерантність -- особистість -- взаєморозуміння -- особистісна відповідальність -- доброзичливість -- студент -- учень -- освітнє середовище Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация) Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ВІТКЗ (1) Свободны: ВІТКЗ (1) |
ІІнклюзивна компетентність викладача ЗВО: сутність, структура [Электронный ресурс] / Т. В. Качалова, Р. Г. Новгородський, Н. С. Останіна, М. Г. Криловець, М. Ю. Левандовський> // Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки. - 2023. - 2. - С. 127-134 Рубрики: фывфывфыв: студент з особливими освітніми потребами, заклад вищої освіти, Пвикладач ЗВО, інклюзивна компетентність, професійна компетентність, інклюзивне освітнє середовище Аннотация: У статті обґрунтовано актуальність проблеми формування інклюзивної компетентності викладача закладу вищої освіти, яка полягає в тому, що сучасний працівник ЗВО повинен бути готовий до реалізації педагогічної діяльності в інклюзивному освітньому середовищі та вміти його створювати. Подано аналіз сутності дефініції «інклюзивна компетентність педагога ЗВО» крізь призму поглядів сучасних науковців з педагогіки, спеціальної педагогіки, психології та спеціальної психології. В статті наголошується, що інклюзивна компетент- ність викладача є складовою його професійної компетентності. Автори визначають сутність інклюзивної компетентності викладача закладу вищої та розкривають її значення в організації та реалізації інклюзивного навчан- ня студентів з особливими освітніми потребами. В статті науковці стверджують, що інклюзивна компетентність викладача закладу вищої освіти – це інтегральний компонент професійної компетентності, який має свою структуру: мотиваційний, когнітивний, рефлексивний та операційний елементи. Дослідники пропонують розглядати нову модель професійної компетентності педагога вищої школи, яка має охоплювати різні сфери – інформаційну, комунікативну, продуктивну, морально-психологічну, предметно-операційну. Відповідно професійна діяльність педагога викладача закладу вищої освіти має включати питання розробки індивідуальних програм розвитку студента з ООП, обізнаність у сфері різних нозологій дітей з ООП, підвищення особистісного професійного рівня щодо використання інноваційних технологій у роботі з дітьми з ООП їх оцінювання та створення безбар єрного освітнього середовища. Аналізуючи особливості інклюзивної компетентності викладача ЗВО дослідники подають аналіз її основних складових (мотиваційний компонент, когнітивний компонент, операційний компонент та рефлексивний компонент). Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация) Доп.точки доступа: Качалова, T. В.; Новгородський, Р. Г.; Останіна, Н. С.; Криловець, M. Г.; Левандовський, M. Ю. Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ВІТКЗ (1) Свободны: ВІТКЗ (1) |