Н 34 Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки [Электронный ресурс] : Науковий журнал. № 1 / Міністерство освіти і науки України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя ; Гол. ред. Є. І. Коваленко. - Электрон. текстовые дан. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2009. - 206 с. - Загл. с титул. экрана. - Электрон. версия печ. публикации. - Літ. в кінці кожної статті. - 70.40 грн. Содержание: Костикова, Л. П. Систематизация подходов к оцениванию качества поликультурного обучения / Л. П. Костикова. - С .6-11 Тверезовська, Н. Т. Генезис наукових поглядів на індивідальний підхід у вихованні дошкільників / Н. Т. Тверезовська, Л. В. Кузьменко. - С .12-14 Калініна, Л. М. Сутність та специфіка інформаційного управління загальноосвітнім навчальним закладом / Л. М. Калініна. - С .20-23 Отрошко, Т. В. Україна к контексті Болонського процесу: оновлення навчальних планів / Т. В. Отрошко. - С .20-23 Усатенко, Т. Українознавство в науково-освітніх процесах / Т. Усатенко. - С .24-26 Пата, Л. П. Деякі аспекти теоретико-методологічних засад еколого-натуралістичної освіти в контексті глобалізації освіти / Л. П. Пата. - С .31-33 Султанова, Л. Ю. Професійна діяльність викладача вищого навчального закладу в контексті глобалізації освіти / Л. Ю. Султанова. - С .34-36 Борозинець, І. М. Теоретичні аспекти інноваційного стилю педагогічної діяльності / І. М. Борозинець. - С .34-36 Попенко, О. М. Інноваційна діяльність ВНЗ І-ІІ рівнів акредитації в контексті інтеграційних процесів / О. М. Попенко. - С .37-40 Голуб, Н. М. Проблема формування морально-етичних цінностей / Н. М. Голуб, Л. І. Проценко. - С .41-45 Драчук, Л. І. Методичні ідеї Тетяни Федорівни та Федора Федоровича Бугайків / Л. І. Драчук. - С .46-48 Бондаренко, Ю. І. Види та шляхи аналізу художнього твору: філософсько-історичний аспект / Ю. І. Бондаренко. - С .49-53 Забарний, О. В. Формування ціннісних орієнтацій школярів на уроках української літератури під час вивчення драматичних творв / О. В. Забарний. - С .54-56 Белая, А. С. Семантико-прагматический подход к изучению современной социальной терминологии в сопоставительном аспекте / А. С. Белая. - С .57-60 Бутурлим, Т. І. Формування гендерної культури старшокласників у процесі вивчення сучасної української літератури (на матеріалі саги в новелах Марії Матіос "Майже ніколи не навпаки" / Т. І. Бутурлим. - С .60-63 Донченко, Т. К. Підготовка студентами проектів уроків української мови й аналізу іх як засіб самоконтролю / Т. К. Донченко. - С .64-68 Яценко, Т. О. Формування компетентного читача як головна проблема шкільної літературної освіти / Т. О. Яценко. - С .69-71 Шелехова, Г. Т. Розвиток комунікативних умінь учнів на засадах компетентнісного підходу (10 клас) / Г. Т. Шелехова. - С .72-75 Шевченко, З. О. Інноваційні технології в процесі допрофільної філологічної підготовки / З. О. Шевченко. - С .76-78 Погребенник, В. Ф. Інтерактивні стратегії у вивченні української літератури / В. Ф. Погребенник. - С .79-83 Паламар, С. П. Формування вмінь учнів працювати з художньою деталлю 84 в процесі аналізу художнього твору / С. П. Паламар. - С .84-86 Жила, С. О. "Злиття ріних видів мистецтва..." у процесі вивчення української літератури / С. О. Жила. - С .87-94 Братко, В. О. Ефективність упровадження інтегрованого навчання на уроках зарубіжної літератури в основній школі / В. О. Братко. - С .94-96 Коваленко, Є. І. Ігрові технології у процесі вивчення історії / Є. І. Коваленко, Н. А. Россошенко. - С .97-103 Загадарчук, Г. М. Навчальні диспути як засіб розвитку полемічної майстерності студентів / Г. М. Загадарчук. - С .101-103 Чередниченко, Г. А. Формування творчих здібностей студентів у процесі фахової підготовки у вищих навчальних закладах / Г. А. Чередниченко. - С .104-108 Щербакова, Н. М. Формування пізнавальної самостійності учнів: експерементальна програма / Н. М. Щербакова. - С .108-112 Красновид, М. М. Оцінка фізичної підготовленності юних легкоатлетів у системі спортивног вибору / М. М. Красновид. - С .113-115 Кирилюк, В. М. Специфіка навчання дітей хореографії / В. М. Кирилюк. - С .116-120 Ревенчук, В. В. Інструментально-виконавські конкурси як чинник мистецької освіти / В. В. Ревенчук. - С .120-125 Рудик, Я. М. Прискорене й збагачене навчання обдарованої студентської молоді у вищих навчальних закладах України / Я. М. Рудик. - С .126-129 Романовська, Л. І. Соціально-психологічні умови посилення ефективності процесу соціального виховання у дитячих громадських об’єднаннях / Л. І. Романовська. - С .130-134 Майстренко, О. М. Підготовка учнів старших класів до мовного тексту в контексті впровадження зовнішнього незалежного оцінювання / О. М. Майстренко. - С .135-138 Грона, Наталія Вікторівна. Науково-дослідна робота студентів у курсі викладання методики української мови / Н. Грона. - С .138-140 Толочко, С. В. Роль викладача у формуванні професійно-практичних знань студентів / С. В. Толочко. - С .141-144 Гуцан, Т. Г. Сучасні наукові підходи до формування готовності майбутнього вчителя економіки до прфесійної діяльності в умовах профільного навчання / Т. Г. Гуцан. - С .145-149 Коваль, Т. І. Форми самостійної позааудиторної роботи майбутніх менеджерів із використанням електронного підручника ділової англійської мови / Т. І. Коваль, Т. М. Каменєва. - С .150-155 Гриценюк, І. А. Організація професійної підготовки виробничого персоналу підприємств швейної галузі / І. А. Гриценюк. - С .156-160 Киричок, І. І. До проблеми виховання емпатійності в майбутніх учиьелів при викладанні курсу "Основи педагогічної майстерності" / І. І. Киричок. - С .161-163 Осаволюк, О. А. Науково-теоретичні засади діагностування знань майбутнього педагога / О. А. Осавалюк. - С .164-166 Конончук, І. М. Формування культури міжетнічних відносин у період коренізації 20-х рр. (на матеріалах Чернігівщини) / І. М. Конончук. - С .167-171 Самаріна, С. І. Дисципліна учнів у вітчизняних загальноосвітніх закладах історико-педагогічний аспект / С. І. Самаріна. - С .172-176 Демченко, Н. М. Принципи формування змісту освіти класичної гімназії в поглядах представників російської словесності Лівебережної України (др. пол. ХІХ ст.) / Н. М. Демченко. - С .177-180 Самойленко, О. В. Навчально-виховний процес Ніжинської класичної гімназії крізь призму освітніх реформ у Російській імперії ХІХ ст. / О. В. Самойленко. - С .185-188 Харківська, А. А. Аналіз варіативних систем профільного навчання в зарубіжному досвіді / А. А. Харківська. - С .189-192 Пономаренко, О. В. Педагогічні умови формування лідерських якостей майбутніх вчителів (досвід США) / О. В. Пономаренко. - С .193-195 Шугалій, Н. Є. Ніколай Фредерік Северин Грундтвіг - піонер вищих народних шкіл, просвітник, філософ, реформатор церкви та освіти / Н. Є. Шугалій. - С .196-198 Михайленко, О. В. Етапи і особливості становлення юридичної освіти США / О. В. Михайленко. - С .199-202
РУБ 15 Рубрики: Болонський процес--Україна Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация) Доп.точки доступа: Коваленко, Євгенія Іванівна \ред.\; Міністерство освіти і науки УкраїниНіжинський державний університет імені Миколи Гоголя Экземпляры всего: 1 ВІТКЗ (1) Свободны: ВІТКЗ (1) |
Н 34 Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки [Электронный ресурс] : Науковий журнал. № 5 / Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя ; Гол. ред. Є. І. Коваленко. - Электрон. текстовые дан. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2011. - 210 с. - (Наукові видання Ніжинської вищої школи). - Загл. с титул. экрана. - Электрон. версия печ. публикации. - Літ. в кінці кожної статті. - 55.75 грн. Содержание: МЕТОДОЛОГІЯ І ТЕОРІЯ ПЕДАГОГІКИ Василюк, А. Теоретико-методологічні підходи до аналізу освітніх реформ / А. Василюк. - С .7-9 Руденко, Л. С. Шляхи удосконалення іміджевої підготовки магістрів освіти / Л. С. Руденко. - С .10-13 Аніщук, А. Концептуальні засади створення розвивального середовища для становлення мовленевої особистості в дошкільному дитинстві / А. Аніщук. - С .14-22 Груша, Л. О. Уявлення дитини про світ емоцій та почуттів людини в контексті формування її світобачення / Л. О. Груша. - С .23-26 Стадник, Д. О. Діагностика педагогічної занедбаності дітей дошкільного віку / Д. О. Стадник. - С .23-26 Падун, Н. О. Особливості соціально-педагогічних умов менеджменту в розвитку дошкільної освіти / Н. О. Падун. - С .27-30 ІІ БУГАЇВСЬКІ ЧИТАННЯ Бондаренко, Ю. І. Літературний канон і проблема програмотворення / Ю. І. Бондаренко. - С .31-34 Бурко, О. В. Психолого-педагогічні засади навчання барокової романтичної поезії в основній школі / О. В. Бурко. - С .38-41 Бутурлим, Т. І. Структурно-функціональна модель формування гендерної культури старшокласників у процесі вивчення української літератури / Т. І. Бутурлим. - С .42-46 Вітченко, А. О. Проблеми аналізу та інтерпретації художніх творів у науковій спадщині Т. Бугайко / А. О. Вітченко. - С .47-51 Гаценко, І. О. Напрямки розвитку мовної особистості / І. О. Гаценко. - С .52-55 Голуб, Н. Б. Риторичні вміння як базовий компонент риторичної компетенції старшокласників / Н. Б. Голуб. - С .56-59 Голуб, Н. М. Розвиток емоційної сфери учнів як один із засобів активізації сприймання мовного матеріалу / Н. М. Голуб, Л. І. ПРоценко. - С .60-62 Донченко, Т. К. Операційна діяльність учнів на уроках української мови / Т. К. Донченко. - С .63-66 Жаркевич, Н. М. Инновационніе технологии в процессе изучения литературы / Н. М. Жаркевич, Л. І. Драчук. - С .67-71 Жук, О. А. Формування комунікативної культури студентів як основи професійної підготовки майбутніх учителів / О. А. Жук. - С .72-74 Забарнний, О. В. Організація дослідницької діяльності страшокласників на уроках української літератури / О. В. Забарнний. - С .75-78 Коткова, Л. І. Формування лексикографічної компетенції як показника мовної культури учня / Л. І. Коткова. - С .79-82 Лілік, Ольга Олександрівна. Засвоєння знань про художню систему екзистенціалізму під час вивчення оглядових тем в 11 класі / О. О. Лілік. - С .83-85 Логвіненко, Н. М. Організація пізнавальної діяльності учнів для з’ясування національних особливостей літературного твору в науково-методичній спадщині Т. Ф. та Ф. Ф. Бугайків / Н. М. Логвіненко. - С .86-89 Міхно, О. П. Особистий фонд Т. Ф. Бугайко у педагогічному музеї НАПН України як джерело дослідження її науково-методичної спадщини / О. П. Міхно. - С .90-93 Моціяка, Олена Миколаївна. Проблема вивчення творчої Т. Шевченка у школі / О. М. Моціяка. - С .94-98 Новосьолова, В. І. Засвоєння стилістичних понять і формування стилісичних умінь на уроках української мови в старшій школі (академічний рівень) / В. І. Новосьолова. - С .99-101 Пащенко, В. М. Стратегія читання у навчальнні фонетики української мови / В. М. Пащенко. - С .102-105 Романишина, Н. В. Вивчення поетики прозового опису портрета на методологічних засадах Т. Ф. Бугайка та Ф. Ф. Бугайка / Н. В. Романишина. - С .110-113 Симоненкова, Т. П. Інноваційні технології навчання на уроках української мови / Т. П. Симоненкова. - С .110-113 Слижук, О. А. Формування майстерності майбутніх учителів-словесників під час педагогічної практики / О. А. Слижук. - С .114-116 Стеценко, В. П. На шляху методичних шукань / В. П. Стеценко. - С .117-120 Чумак, Т. М. Формування духовних якостей старшокласників у процесі вивчення літератури в умовах профільного навчання / Т. М. Чумак. - С .126-129 Шелехова, Г. Т. Оволодіння страшокласниками життєво необхідними жанрами мовлення на уроках української мови / Г. Т. Шелехова. - С .130-133 Ярмолюк, А. В. Формування соціокультурної компетенції старшоклассників на уроках= української мови / А. В. Ярмолюк. - С .134-136 Яценко, Т. О. Вивчення модернізму як мистецького явища на заняттях літературного спецкурсу / Т. О. Яценко. - С .137-139 МЕТОДИКА НАВЧАННЯ І ВИХОВАННЯ Іщенко, Л. В. Наступність у логіко-математичному розвитку старших дошкільників та першокласників / Л. В. Іщенко. - С .140-142 Михайленко, О. В. Аналіз освітньо-професійних програм юридичних коледжів США / О. В. Михайленко. - С .143-146 Варуха, О. В. Особливості органнізації рухової активності дітей дошкільного віку / О. В. Варуха. - С .151-155 Дубровський, В. Л. Спільна робота дошкільного навчального закладу з сім’єю з формування морально-духовних якостей у дітей / В. Л. Дубровський. - С .160-163 Дубровська, Л. О. Гра як засіб розумового розвитку дітей молодшого дошкільного віку / Л. О. Дубровська. - С .160-163 Заплішний, І. І. Рухова активність у формуванні культури здоров’я дітей дошкільного віку / І. І. Заплішний, К. М. Заплішна, С. О. Оленченко. - С .164-169 Марчук, Г. В. Формування компонентів соціального досвіду дітей старшого дошкільного віку у педагогічному процесі дошкільного навчального закладу / Г. В. Марчук. - С .169-172 Метелюк, В. І. Психолого-педагогічний супровід дітей дошкільного віку в кризові періоди їх розвитку / В. І. Метелюк. - С .173-176 Завацька, Л. М. Формування позитивного ставлення до здорового способу життя у майбутніх соціальних педагогів / Л. М. Завацька. - С .177-179 Борисюк, С. О. Розвиток здатності до фасиліативної взаємодії майбутніх соціальних педагогів засобами соціально-педагогічного тренінгу / С. О. Борисюк. - С .180-182 Тукач, І. І. Роль сім’ї у формуванні в дітей дошкільного віку ціннісного ставлення до своїх базових обов’язків (емпіричний аспект) / І. І. Тукач. - С .183-187 ПРОФЕСІЙНА ПІДГОТОВКА Осаволюк, О. А. Підготовка сучасних учителів в умовах особистісно орієнтованого навчання... / О. А. Осаволюк. - С .188-191 Підлипняк, І. Ю. рПофесійна підготовка майбутніх вихователів до роботи з дітьми в умовах різновікової групи: історія та сучасність / І. Ю. Підлипняк. - С .192-195 Платонова, О. Г. Підготовка студентів до застосування технологій соціального виховання у процесі вивчення курсу "Психолого-педагогічні засади міжособистісного спілкування" / О. Г. Платонова. - С .196-199 ВІТЧИЗНЯНИЙ ТА ЗАРУБІЖНИЙ ДОСВІД Боровик, В. В. Фізичне виховання у дітей у педагогічній думці вітчизняних педагогів кін. ХІХ - поч. ХХ ст. / В. В. Боровик. - С .200-201 Ярмак, Н. О. О. Ф. Музиченко про фактори впливу на гармонійний розвиток дитини / Н. О. Ярмак. - С .202-206
РУБ 15 Рубрики: Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності професійна підготовка вчителів--дошкільна освіта професійна підготовка вчителів наступність в навчанні Діти дошкільного віку Дошкільна освіта Дошкільні навчальні заклади підготовка педагогів дошкільної освіти Здоровий спосіб життя--Студенти Фізичне виховання дітей Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация) Доп.точки доступа: Коваленко, Євгенія Іванівна \ред.\; Міністерство освіти і науки, молоді та спорту УкраїниНіжинський державний університет імені Миколи Гоголя Экземпляры всего: 1 ВІТКЗ (1) Свободны: ВІТКЗ (1) |
Н 34 Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки [Электронный ресурс] : Науковий журнал. № 3 / Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя ; Гол. ред. Є. І. Коваленко. - Электрон. текстовые дан. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2011. - 184 с. - (Наукові видання Ніжинської вищої школи). - Загл. с титул. экрана. - Электрон. версия печ. публикации. - Літ. в кінці кожної статті. - 55.25 грн. Содержание: Мицик, Лариса Миколаївна. Формування європейських ціннісних орієнтацій як чинник євроінтеграції системи вищої освіти в Україні / Л. М. Мицик. - С .7 Коваленко, Є. І. Проектна технологія як засіб формування творчої особистості: історико-теоретичний аспект / Є. І. Коваленко. - С .14 Кобилянська, Л. І. Теоретична підготовка соціальних гувернерів у ВНЗ / Л. І. Кобилянська. - С .19 Помігуєв, О. Ю. Організаційно-педагогічні умови формування методологічної та методичної компетентності майбутніх учителів трудового навчання / О. Ю. Помігуєв. - С .24 Терещенко, В. Я. Психолінгвістичний підхід до викладання другої іноземної мови / В. Я. Терещенко, А. П. Штепура. - С .28 Калинюк, Т. В. До проблеми формування структури та змісту освіти шкіл з поглибленим вивченням німецької мови (друга пол. XX ст.) / Т. В. Калинюк. - С .31 Реутов, Н. И. Профессионально-педагогическая направленность обучения немецкому языку как второму иностранному на факультете английского языка / Н. И. Реутов. - С .35 Мороз, Л. М. Аналіз сучасних підручників з німецької мови як другої іноземної для середніх загальноосвітніх шкіл щодо реалізації у них комунікативно-когнітивного та свідомо-контрастивного підходів / Л. М. Мороз. - С .38 Дьоміна, О. В. Наукові підходи до визначення поняття "громадянська позиція" / О. В. Дьоміна. - С .42 Мордовченков, Н. В. Концепция формирования комплексной системы перевода: инновационно-инфраструктурный аспект / Н. В. Мордовченков. - С .46 Поляков, В. М. О втором этапе Болонского процесса / В. М. Поляков. - С .51 Морозова-Ларіна, О. І. Соціокультурні детермінанти формування гендерної ідентичності / О. І. Морозова-Ларіна. - С .55 Чобітько, В. І. Технологія "навчання у співробітництві" та використання її в процесі роботи з текстами екологічного профілю / В. І. Чобітько, Г. О. Чобітько. - С .60 Сімкова, І. О. Специфіка навчання професійно орієнтованого діалогічного мовлення на базі німецької мови як першої іноземної / І. О. Сімкова. - С .64 Колода, І. О. Реалізація контрастивного підходу в навчанні французької мови як другої іноземної / І. О. Колода. - С .69 Костюшко, Г. О. Деякі аспекти українських родинних традицій фізичного виховання та їх вплив на дітей та молодь / Г. О. Костюшко, П. І. Щербак. - С .74 Деева, И. М. Роль парной работы в интенсификации учебного процесса и дальнейшем развитии коммуникативных навыков на старшем этапе обучения в языковом вузе / И. М. Деева. - С .77 Михайлюкова, Т. Т. Озвучивание иноязычного текста в общей концепции обучения адекватному пониманию / Т. Т. Михайлюкова. - С .80 Бондаренко, Ю. І. Шляхи здійснення індивідуальної характеристики персонажа на уроках літератури / Ю. І. Бондаренко. - С .82 Білоусова, Н. В. Позаурочна виховна діяльність як умова активізації самовдосконалення молодших підлітків / Н. В. Білоусова. - С .87 Солова, В. М. Підготовка майбутнього вчителя до впровадження проектних технологій у виховну систему школи / В. М. Солова. - С .92 Скорик, Т. В. Профілактика синдрому "професійного вигорання" соціальних працівників як необхідна умова професійної готовності / Т. В. Скорик. - С .98 Петрюк, І. М. Проблеми підготовки соціальних педагогів до подолання шкільної дезадаптації вихованців інтернатних закладів / І. М. Петрюк. - С .101 Попов, О. А. Підготовка соціальних педагогів до використання методу педагогіки переживання у роботі з дезадаптованими школярами / О. А. Попов. - С .106 Добровольська, О. В. Соціально-педагогічні аспекти формування управлінської культури керівника освітнього закладу / О. В. Добровольська. - С .110 Юрченко, Н. Н. Коммуникативно-деятельностный подходк профессиональной подготовке учителя начальных классов / Н. Н. Юрченко. - С .114 Минка, В. В. Система вправ для навчання студентів мовних спеціальностей англомовних стандартів комунікативної поведінки / В. В. Минка. - С .119 Кажан, Ю. М. Експериментальна перевірка ефективності методики формування у майбутніх учителів рецептивної лексичної компетенції у процесі навчання німецької мови на базі англійської / Ю. М. Кажан. - С .124 Матвієнко, С. І. Витоки та передумови розвитку музичної освіти на Чернігівщині (до кінця XVII ст.) / С. І. Матвієнко. - С .128 Орел, О. В. Формування математичного світогляду учнів у спадщині І. Ф. Тесленка / О. В. Орел. - С .133 Киричок, І. І. С. Й. Гессен про особистісний підхід до дитини / І. І. Киричок. - С .138 Демченко, Н. М. Структуротворчі основи навчальних планів класичної гімназіїв поглядах А. Брока / Н. М. Демченко. - С .143 Самаріна, С. І. Формування дисциплінованої поведінки учнів як напрям діяльності педагогів у загальноосвітніх навчальних закладах України (II пол. XIX - поч. XX ст.) / С. І. Самаріна. - С .147 Павлюк, С. В. Паралелі та відмінності в освітній політиці окупантів на землях Польщі та України (1939-1944 рр.) / С. В. Павлюк. - С .151 Нагач, М. В. Колективний професіоналізм у підготовці майбутніх учителів: досвід педагогічної освіти США / М. В. Нагач. - С .156 Бондарчук, Т. В. Основні напрямки розвитку білінгвальної освіти в Австрії (на прикладі діяльності проекту "Віденська білінгвальна школа") / Т. В. Бондарчук. - С .160 Братиця, Г. Г. Підготовка вчителя іноземних мов за ступеневою моделлю навчання на прикладі Рурського університету Бохум (німеччина, Північний Рейн - Вестфалія) / Г. Г. Братиця. - С .164 Микуляк, М. І. Тенденції розвитку раннього навчання іноземних мов у школах Німеччини у XIX-XX ст. / М. І. Микуляк. - С .168 Лисенкова, Е. В. Тенденции развития бизнес-образования на примере магистерского курса "Аграрный менеджмент" (МВА) Университета прикладных наук "Вайенштефан" (Германия) / Е. В. Лисенкова, Н. Н. Конькова. - С .172 Гавриленко, Т. Л. Методи навчання молодших школярів у вітчизняній педагогічній думці (кін. XIX - поч. XX ст.) / Т. Л. Гавриленко. - С .176
РУБ 15 Рубрики: Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация) Доп.точки доступа: Коваленко, Євгенія Іванівна \ред.\; Міністерство освіти і науки, молоді та спорту УкраїниНіжинський державний університет імені Миколи Гоголя Экземпляры всего: 1 ВІТКЗ (1) Свободны: ВІТКЗ (1) |
Н 34 Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки [Электронный ресурс] : науковий журнал. № 4. Шості бугайківські читання / Міністерство освіти і науки України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя ; гол. ред. Є. І. Коваленко. - Электрон. текстовые дан. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2018. - 169 с. - (Наукові видання Ніжинської вищої школи). - Загл. с титул. экрана. - Электрон. версия печ. публикации. - Літ. в кінці кожної статті. - Б. ц. Содержание: Методологія і теорія педагогіки Вождаєнко, А. В. Теоретичні засади та практика аксіологічного прочитання поезії в старшій школі / А. В. Вождаєнко. - С .9-14 Галаєвська, Л. В. Проблема вивчення мовленнєвих жанрів на уроках української мови в старшій школі / Л. В. Галаєвська. - С .14-20 Каліш, В. А. Когнітивно-дискурсивний підхід у лінгвометодиці вищої школи / В. А. Каліш. - С .20-26 Косінова, О. М. На перехресті тексту та підтексту / О. М. Косінова. - С .26-30 Нестеренко, С. В. Проблеми вивчення громадянської поезії в школі / С. В. Нестеренко. - С .30-37 Хоменко, Г. В. Сучасний стан шкільного вивчення літератури постмодернізму / Г. В. Хоменко. - С .37-43 Яценко, Т. О. Компетентнісно орієнтована літературна освіта в контексті завдань нової української школи / Т. О. Яценко. - С .43-49 Методика навчання і виховання Бондаренко, Ю. І. Словесно-образний аналіз літературного твору в школі: первинний рівень застосування / Ю. І. Бондаренко. - С .49-58 Голуб, Н. М. Шляхи формування національних цінностей в учнів 5–7 класів на уроках української мови / Н. М. Голуб. - С .58-67 Гордієнко, О. А. Система запобігання помилкам у письмових роботах учнів 3–4 класів / О. А. Гордієнко. - С .67-73 Забарний, О. В. Формування у старшокласників почуття патріотизму на уроках літератури рідного краю (на прикладі творів Миколи Чорновуса) / О. В. Забарний. - С .73-81 Іващенко, А. С. Особливості літературного спостереження в процесі формування в учнів умінь аналізувати образи-символи / А. С. Іващенко. - С .81-84 Корчова, О. М. Вправи та завдання для формування риторичної компетентності в майбутніх фахівців соціономічних спеціальностей / О. М. Корчова. - С .84-90 Кухарчук, І. О. Обставина як структурно-семантичний компонент речення: практичний аспект / І. О. Кухарчук. - С .90-96 Могильна, Р. Я. Формування навички швидкочитання на уроках української літератури / Р. Я. Могильна, Н. В. Білоусова. - С .96-103 Орищенко, І. М. Архетипний аналіз – теоретична основа шкільного вивчення образів природних стихій у літературних творах / І. М. Орищенко. - С .103-108 Романишина, Н. В. Архівний метод вивчення студентами-філологами першоджерел (на прикладі часопису "Волинь") / Н. В. Романишина. - С .113-119 Рудик, Л. В. Робота над текстом у процесі розвитку діалогічного мовлення учнів на уроках української мови / Л. В. Рудик. - С .119-124 Сидоренко, Ю. О. Шкільне вивчення міфологічних структур літературних творів у контексті подієвого аналізу / Ю. О. Сидоренко. - С .124-128 Тригуб, І. А. Хмарні технології як інноваційний засіб навчання української і зарубіжної літератури в профільній школі / І. А. Тригуб. - С .128-134 Пугач, В. М. Парадокси студентського слововживання, або У моєї бабусі дуже наглий кіт / В. М. Пугач. - С .108-113 Шевченко, С. П. Застосування міжпредметних зв’язків під час вивчення лексики на уроках української мови в 5 класі / С. П. Шевченко. - С .134-142 Шутько, В. В. РАФТ та кубування на уроках української мови / В. В. Шутько, Н. В. Білоусова. - С .142-148 Професійна підготовка Лілік, О. О. Педагогічні умови формування готовності майбутніх учителів української літератури до роботи з літературознавчими поняттями / О. О. Лілік. - С .148-155 Цінько, С. В. Підготовка майбутнього вчителя словесності до написання есе з учнями / С. В. Цінько. - С .155-160 Вітчизняний і зарубіжний досвід Привалова, С. П. Вивчення сучасної поезії Д. Павличка на уроках української літератури / С. П. Привалова. - С .160-166
РУБ 15 Рубрики: Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя--праці викладачів Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация) Доп.точки доступа: Коваленко, Євгенія Іванівна \ред.\; Міністерство освіти і науки УкраїниНіжинський державний університет імені Миколи Гоголя Экземпляры всего: 1 ВІТКЗ (1) Свободны: ВІТКЗ (1) |
Л 64 Література та культура Полісся [Электронный ресурс] : збірник наукових праць. Вип. 96. Серія "Філологічні науки". № 13 / відп. ред. та упоряд. Г. В. Самойленко ; Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя. - Электрон. текстовые дан. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2019. - 306 с. - (Філологічні науки ; № 13). - Загл. с титул. экрана. - Літ. в кінці кожної статті. - Б. ц. Содержание: До ювілею П. О. Куліша (200 років від дня народження) Самойленко, Григорій Васильович. Садиба Білозерських-Кулішів хутір Мотронівка як гніздо культури Поліського краю / Г. В. Самойленко. - С .5-24 Ісаєнко, К. П. П. Куліш як основоположник української модерної прози (до 200-ліття від дня народження П. Куліша) / К. П. Ісаєнко. - С .24-35 Кайдаш, А. М. Вербалізація етнокультурних концептів у поемі Пантелеймона Куліша "Маруся Богуславка" / А. М. Кайдаш. - С .35-43 Зінченко, С. В. Старослов’янізми в мовній картині світу Пантелеймона Куліша / С. В. Зінченко. - С .43-52 Пасік, Н. М. Ритміко-синтаксична організація оповідання Пантелеймона Куліша "Гордовита пара" / Н. М. Пасік. - С .52-63 Бойко, Н. І. Домінанти художнього ідіолекту Пантелеймона Куліша / Н. І. Бойко, Л. І. Коткова. - С .63-78 Пугач, В. М. Від "Граматки" П. Куліша до "Українського правопису" 2019 року: соціокультурний контекст кодифікації / В. М. Пугач. - С .78-90 Літературознавство Бондаренко, Ю. І. Поет непоетичної доби: "філософія життя" в романі Костя Москальця "Вечірній мед" / Ю. І. Бондаренко. - С .90-106 Корнєєва, Л. Л. "Ефект Джульєтти": тема кохання в класичній літературі та її вплив на сучасного реципієнта / Л. Л. Корнєєва. - С .106-115 Мовознавство Бондаренко, А. І. Основні аспекти вітчизняних лінгвокультурологічних досліджень / А. І. Бондаренко. - С .115-126 Зеленько, А. С. Співвідношення гена та мема – проблема ізоморфізму генного та мовного кодів / А. С. Зеленько, О. А. Зеленько. - С .126-142 Штонь, О. П. Семантика відносних прикметників, утворених від іменників – назв неаморфних речовин / О. П. Штонь. - С .142-150 Латун, А. Б. Прикметникові конструкції як засіб зображення зовнішності людини / А. Б. Латун. - С .150-159 Голяк, М. С. Використання неологізмів на позначення людей у відгуках до онлайн новин англійською мовою / М. С. Голяк. - С .159-169 Сидоренко, В. А. К вопросу о реализации категории окказиональности в поэтическом тексте / В. А. Сидоренко. - С .169-181 Красавіна, В. В. Текстуальна синонімія як зображально-виражальний засіб художнього мовлення (на прикладі прози Михайла Коцюбинського) / В. В. Красавіна. - С .181-194 Коновал, І. І. Репрезентація емоційного стану художнього персонажа емотивно-оцінними семантичними засобами в мовотворчості Олександра Довженка / І. І. Коновал. - С .194-202 Баранник, Н. О. Архаїзми в романах С. Скляренка "Святослав", "Володимир" / Н. О. Баранник. - С .202-214 Вакуленко, Г. М. Функціонально-стильові особливості речень з однорідними членами в романах Івана Багряного / Г. М. Вакуленко. - С .214-222 Банзерук, О. В. Функционирование метонимии и синекдохи как тропов и стилистических приемов в идиостиле Николая Гоголя / О. В. Банзерук, А. С. Банзерук. - С .222-236 Блажко, М. І. Емотиви у відображенні картини світу (на матеріалі короткого оповідання П. Зюскінда "Die taube") / М. І. Блажко. - С .236-246 Степаненко, М. І. Оновлення українського політичного лексикону: 2018–2019 рр. / М. І. Степаненко. - С .246-254 Проблеми перекладу Петрик, О. М. Специфіка перекладу порівнянь у поемі М. Лермонтова "Демон" / О. М. Петрик, М. В. Романова. - С .254-267 Ролік, А. Пейоративна лексика в творах М. В. Гоголя та її передача в німецьких перекладах / А. Ролік. - С .267-280 Лєпухова, Н. І. "Ми пішли на Захід, щоб повернутися на Схід", або Українські перекладачі за кордоном / Н. І. Лєпухова. - С .280-294 Рецензії Бойко, Н. І. Релігійна лексика української мови: проблеми семантики і сучасного функціонування. Рецензія на монографію: Ковтун А. А. Семантична деривація в релігійній лексиці української мови: монографія. Чернівці: Технодрук, 2018. 528 с. / Н. І. Бойко. - С .294
Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация) Доп.точки доступа: Самойленко, Григорій Васильович; Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя Экземпляры всего: 1 ВІТКЗ (1) Свободны: ВІТКЗ (1) |
Н 34 Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки [Электронный ресурс] : науковий журнал. № 2 / Міністерство освіти і науки України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя ; за заг. ред. Т. М. Турчин. - Электрон. текстовые дан. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2020. - 173 с. - (Наукові видання Ніжинської вищої школи). - Загл. с титул. экрана. - Літ. в кінці кожної статті. - Б. ц. Перевод заглавия: Research Notes [Naukovi Zapysky] Nizhyn Mykola Gogol State University Содержание: МЕТОДОЛОГІЯ І ТЕОРІЯ ПЕДАГОГІКИ Кошова, І. В. Фотографія як метод дослідження у психології та соціології / І. В. Кошова. - С .8-18 МЕТОДИКА НАВЧАННЯ І ВИХОВАННЯ Бондаренко, Ю. І. Формування математичної компетентності в процесі шкільного навчання художньої літератури / Ю. І. Бондаренко. - С .19-26 Borisyuk, I. System wartości kształcących się osób dorosłych / I. Borisyuk, J. Novgorodska, A. Szala. - С .27-39 Долматова, М. П. Естетичні чинники ефективного навчання англійської мови у ВНЗ / М. П. Долматова. - С .40-45 Заплішний, І. І. Особливості впровадження педагогіки успіху на уроках фізичної культури в старшій школі / І. І. Заплішний, В. В. Боровик. - С .46-52 Коваленко, С. О. Реалізація здоров’язберігаючих технологій на уроках біології / С. О. Коваленко, В. М. Гавій, С. О. Приплавко. - С .53-63 Lisovets, O. Etyczne aspekty pracy z dzieckiem i rodziną / O. Lisovets, K. Niedziela. - С .64-70 Онищенко, В. М. Особистісні трансформації в умовах подолання кризових станів особистості / В. М. Онищенко. - С .71-75 Тернавська, Т. А. Дистанційне навчання у період карантину: переваги та недоліки / Т. А. Тернавська, Ю. В. Журат. - С .76-81 Щербакова, К. Й. Трансформація форм і методів навчання у закладах вищої освіти: сучасний вимір / К. Й. Щербакова, Н. М. Щербакова, Л. В. Макаренко. - С .82-87 ПРОФЕСІЙНА ПІДГОТОВКА Соколова, С. В. Психологічна структура особистості майбутніх інженерів-педагогів у процесі формування правової культури / С. В. Соколова, Л. С. Костіна. - С .88-94 ВІТЧИЗНЯНИЙ І ЗАРУБІЖНИЙ ДОСВІД Bondarenko, G. Czynniki wpływające na wychowanie według teorii wychowania Zygmunta Mysłakowskiego / G. Bondarenko, L. Stepchenko, M. Czyżycka. - С .95-101 Гіптерс, З. В. Михайло Галущинський – український андрагог / З. В. Гіптерс. - С .102-108 Ельбрехт, О. М. Управління забезпеченням підручниками шкільної освіти у США як система / О. М. Ельбрехт. - С .109-120 Chernenko, T. Dziecko z niepełnosprawnością intelektualną w polskim systemie edukacji / T. Chernenko [и др.]. - С .121-132 Другие авторы: Novgorodskii R., Borisyuk S., Chwedoruk N. Lisovets, O. Wkład Aleksandra Kamińskiego w rozwój teorii wychowania / O. Lisovets, M. Macioch. - С .133-140 Назаренко, О. В. Особливості розвитку методу тестування в українській та зарубіжній педагогічній науці / О. В. Назаренко. - С .141-147 Turchin, T. Proces wychowania uczniów wojskowych klas mundurowych na przykładzie zespołu szkół ekonomicznych i mundurowych im. gen. Władysława Andersa w Chełmie / T. Turchin, H. Bejger, R. Łubkowski. - С .148-171
Кафедра психології Кафедра педагогіки Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация) Доп.точки доступа: Турчин, Тамара Миколаївна \ред.\; Chwedoruk, N.; Міністерство освіти і науки України; Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя Экземпляры всего: 1 ВІТКЗ (1) Свободны: ВІТКЗ (1) |
Н 34 Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки [Текст] : науковий журнал. № 3 / Міністерство освіти і науки України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя ; ред. В. В. Бурназова ; відп. секретар Ю. Г. Новгородська. - Электрон. текстовые дан. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2020. - 157 с. - (Наукові видання Ніжинської вищої школи). - Загл. с титул. экрана. - Літ. в кінці кожної статті. - Б. ц. Перевод заглавия: Research Notes [Naukovi Zapysky] Nizhyn Mykola Gogol State University Содержание: МЕТОДОЛОГІЯ І ТЕОРІЯ ПЕДАГОГІКИ Кононко, О. Л. Індивідуальний досвід майбутніх фахівців дошкільної освіти: суть, актуалізація та умови розвитку / О. Л. Кононко. - С .8-20 Пісоцький, О. П. Проблема формування інтелектуальної готовності до школи дітей шостого-сьомого року життя / О. П. Пісоцький, А. М. Калюжна. - С .20-27 МЕТОДИКА НАВЧАННЯ І ВИХОВАННЯ Бондаренко, Ю. І. Літературне навчання в "зоні найближчого розвитку" / Ю. І. Бондаренко. - С .27-37 Дубровська, Л. О. Урахування вікових та індивідуальних особливостей учнів у процесі вибору методів інтерактивного навчання на уроках математики у початкових класах / Л. О. Дубровська, В. Л. Дубровський, В. В. Козак. - С .37-44 Желобицька, Т. В. Колокація як мінімальна одиниця побудови словникового запасу в процесі вивчення англійської мови / Т. В. Желобицька. - С .44-57 Заплатинська, А. Б. Рухливі ігри як засіб адаптивної фізичної культури для дітей з порушеннями опорно-рухового апарату та інтелекту / А. Б. Заплатинська, Л. А. Шевчук. - С .57-74 Киричук, І. С. Профілактика булінгу в шкільному середовищі / І. С. Киричук, І. С. Турчина, Ю. М. Лимар. - С .64-71 Ковальчук, І. В. Методика викладання дисципліни "Технологія виробництва молока та яловичини" / І. В. Ковальчук [и др.]. - С .71-83 Другие авторы: Ковальчук І. І., Слюсар М. В., Васильєв Р. О. Михайлова, О. І. Подія як структурна одиниця усвідомлення відхиленої життєвої альтернативи / О. І. Михайлова. - С .83-92 Пісоцький, О. П. Виховання у дітей дошкільного віку основ моральної культури / О. П. Пісоцький, Л. М. Пісоцька. - С .92-98 Сазонова, А. В. Організація експериментальної діяльності дітей дошкільного віку / А. В. Сазонова. - С .98-105 Черненко, Т. В. Арт-терапія у психолого-педагогічній реабілітації дітей молодшого шкільного віку з дитячим церебральним паралічем / Т. В. Черненко, А. О. Цимбалюк. - С .105-111 ПРОФЕСІЙНА ПІДГОТОВКА Здоровець, Т. Г. Професіоналізм та наративна компетентність майбутніх практичних психологів / Т. Г. Здоровець. - С .111-119 Лукашова, Н. І. Педагогічне проєктування як інноваційна технологія експериментально-методичної підготовки майбутніх учителів хімії у закладі вищої освіти / Н. І. Лукашова, І. М. Білодід. - С .119-127 Цінько, С. В. Дистанційне навчання майбутніх учителів-філологів як засіб формування інформаційної та методичної компетентностей / С. В. Цінько, Н. М. Голуб. - С .127-134 ВІТЧИЗНЯНИЙ І ЗАРУБІЖНИЙ ДОСВІД Клик, Б. О. Становлення вищої освіти у сфері туризму в Італії: історичний контекст / Б. О. Клик, І. Ю. Рейчело. - С .134-146 Матвієнко, С. І. Роль Ніжинської вищої школи у розвитку музичної освіти та виховання дітей і молоді в Україні в ХIХ – на початку ХХ ст. / С. І. Матвієнко. - С .146-155
Кафедра психології Кафедра педагогіки Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация) Доп.точки доступа: Бурназова, Віра Володимирівна \ред.\; Новгородська, Юлія Григорівна \конс.\; Васильєв, Р. О.; Міністерство освіти і науки України; Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя Экземпляры всего: 1 ВІТКЗ (1) Свободны: ВІТКЗ (1) |
Н 34 Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки [Текст] : науковий журнал. № 4 / Міністерство освіти і науки України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя ; ред. В. В. Бурназова ; відп. секретар Ю. Г. Новгородська. - Электрон. текстовые дан. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2020. - 110 с. - (Наукові видання Ніжинської вищої школи). - Загл. с титул. экрана. - Літ. в кінці кожної статті. - Б. ц. Перевод заглавия: Research Notes [Naukovi Zapysky] Nizhyn Mykola Gogol State University Содержание: МЕТОДОЛОГІЯ І ТЕОРІЯ ПЕДАГОГІКИ Дзюба, Н. В. Теоретичне обґрунтування впливу соціального контексту на розвиток молоді / Н. В. Дзюба. - С .7-16 Lisovets, O. Znajomość praw dziecka wśród sześciolatków / O. Lisovets [и др.]. - С .16-25 Другие авторы: Bejger H., Kowalczyk E., Bondarenko G. Пихтіна, Н. П. Недисциплінованість у дошкільників: особливості вияву та чинники детермінації / Н. П. Пихтіна. - С .25-32 МЕТОДИКА НАВЧАННЯ І ВИХОВАННЯ Novgorodskyi, R. Motywy podejmowania kształcenia przez osoby dorosłe / R. Novgorodskyi [и др.]. - С .33-42 Другие авторы: Koval T., Vorona M., Szala A. Субботенко, І. Ю. Значення творів сакрального живопису в розвитку художнього мислення педагога / І. Ю. Субботенко. - С .42-48 Ющенко, К. О. Відповідальна поведінка дошкільників як критерій ефективності пропедевтики поведінкових відхилень у дітей / К. О. Ющенко. - С .48-59 ПРОФЕСІЙНА ПІДГОТОВКА Аніщук, А. М. Професійна підготовка майбутніх фахівців дошкільної освіти / А. М. Аніщук. - С .59-68 Бондаренко, Ю. І. Оптимізація літературного навчання в середній школі / Ю. І. Бондаренко. - С .68-76 Голуб, Н. М. Проєкти як засіб формування інформаційної компетентності майбутнього вчителя-філолога / Н. М. Голуб, С. В. Цінько. - С .76-87 ВІТЧИЗНЯНИЙ І ЗАРУБІЖНИЙ ДОСВІД Borisyuk, S. Mieczysław Łobocki – twórca współczesnej teorii wychowania / S. Borisyuk [и др.]. - С .87-97 Другие авторы: Novgorodska J., Khlyebik S., Rudzka A. Забарний, О. В. Літературна освіта у Ніжинській вищій школі: історія і сьогодення кафедри української літератури / О. В. Забарний. - С .97-108
Кафедра психології Кафедра педагогіки Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация) Доп.точки доступа: Бурназова, Віра Володимирівна \ред.\; Новгородська, Юлія Григорівна \конс.\; Bondarenko, G.; Szala, A.; Rudzka, A.; Міністерство освіти і науки України; Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя Экземпляры всего: 1 ВІТКЗ (1) Свободны: ВІТКЗ (1) |
Н 34 Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки [Электронный ресурс]. № 1 / Міністерство освіти і науки України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя ; ред. В. В. Бурназова. - Электрон. текстовые дан. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2021. - 150 с. - (Наукові видання Ніжинської вищої школи). - Загл. с титул. экрана. - Электрон. версия печ. публикации. - : Research Notes. - Літ. в кінці кожної статті. - Б. ц. Содержание: МЕТОДОЛОГІЯ І ТЕОРІЯ ПЕДАГОГІКИ Мельник, С. С. Інтеграція у навчанні: основні методи, структура та функції. Загальний огляд та аналіз / С. С. Мельник [и др.]. - С .8-17 Другие авторы: Сасник С. М., Новіков О. В., Д’яконова Н. С. Кононко, О. Л. Становлення і розвиток дошкільника як суб’єкта практичної діяльності / О. Л. Кононко. - С .17-28 МЕТОДИКА НАВЧАННЯ І ВИХОВАННЯ Бобро, Л. В. Розвиток саморегуляції дітей старшого дошкільного віку як умова уміння долати негативні емоції / Л. В. Бобро. - С .28-34 Бондаренко, Ю. І. Літературне навчання з використанням елементів ейдетики / Ю. І. Бондаренко. - С .34-44 Гордієнко, Т. В. Використання технологій критичного мислення під час аналізу навчальних мультфільмів в початковій школі / Т. В. Гордієнко, Н. В. Білоусова, М. П. Долматова. - С .44-52 Дубровська, Л. О. Педагогічні умови розвитку пізнавальної активності у молодших школярів на уроках «Я досліджую світ» / Л. О. Дубровська, О. О. Дешко. - С .52-59 Лосєва, Н. М. Застосування інтерактивних технологій навчання на уроці математики у початковій школі / Н. М. Лосєва, В. Л. Дубровський. - С .59-68 Заплішний, І. І. Шляхи формування в учнів старшої школи свідомого ставлення до свого здоровʼя / І. І. Заплішний. - С .68-76 Кузів, М. З. Особливості вирішення конфліктів за допомогою медіації / М. З. Кузів, І. С. Кузів. - С .76-84 Островська, М. Я. Створення інноваційного середовища у початковій школі, яка здійснює освітній процес у міжкультурному середовищі / М. Я. Островська, О. О. Островський. - С .84-94 Романишина, Н. В. Контекстне вивчення оповідання І. Гаспринського «Арслан-киз» у шкільному курсі української літератури / Н. В. Романишина. - С .94-102 Шевчук, М. О. Шляхи формування естетичних почуттів молодших школярів у трудовому навчанні / М. О. Шевчук. - С .102-110 Щербакова, Н. Педагогічні умови формування гуманних взаємин учнів початкової школи / Н. Щербакова. - С .110-117 ПРОФЕСІЙНА ПЕДАГОГІКА Бобро, А. А. Формування SOFT SKILLS у майбутніх учителів початкової школи / А. А. Бобро. - С .117-125 Ковальова, В. В. До питання формування правової культури майбутніх менеджерів з адміністративної діяльності / В. В. Ковальова. - С .125-132 Проценко, І. І. Формування професійних компетентностеймайбутніх учителів Нової української школи у процесі педагогічної практики / І. І. Проценко. - С .132-141 Щербакова, К. Й. Професійна готовність вихователя до забезпечення психолого-педагогічного супроводу розвитку дітей з особливими освітніми потребами / К. Й. Щербакова. - С .141
РУБ 15 Рубрики: Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя--праці викладачів Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация) Доп.точки доступа: Бурназова, Віра Володимирівна \ред.\; Д’яконова, Н. С.; Міністерство освіти і науки України; Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя Экземпляры всего: 1 ВІТКЗ (1) Свободны: ВІТКЗ (1) |
Л 64 Література та культура Полісся [Электронный ресурс]. Вип. 109. Серія Філологічні науки. № 23 / відп. ред. і упоряд. Г. В. Самойленко. - Электрон. текстовые дан. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2023. - 354 с. - Загл. с титул. экрана. - ISSN 2618-0022. - Б. ц. Содержание: ДО 195–РІЧЧЯ ВІД ДНЯ НАРОДЖЕННЯ ГАННИ БАРВІНОК Легкий, М. З. Проза Ганни Барвінок 1880–1890-х років: проблематика й поетика / М. З. Легкий. - С .5-25 Бойко, Н. Т. Оповідання-ідилії Ганни Барвінок у контексті української прози середини ХІХ ст. / Н. Т. Бойко. - С .26-36 Будний, В. В. Ганна Барвінок в освітленні літературної критики доби раннього Модерну / В. В. Будний. - С .37-53 Малишко, О. О. Повсякдення дворянства Лівобережної України середини ХІХ ст. (за матеріалами родинного епістолярію Пантелеймона та Олександри Куліш) / О. О. Малишко. - С .54-65 Тімофєєва, К. О. Інформаційний потенціал листування Ганни Барвінок для вивчення біографії П. Куліша / К. О. Тімофєєва. - С .66-83 Міщанчук, Н. Г. Ганна Барвінок та Микола Лисенко: штрихи до історії взаємин / Н. Г. Міщанчук. - С .84-96 Швець, А. І. «Вона мене дійсно приймала як доньку»: до історії взаємин Наталії Кобринської та Олександри Куліш / А. І. Швець. - С .97-112 Презентація книги Г. В. Самойленка «Пантелеймон Куліш і Гання Барвінок: доля, Україна, любов» (мотронівський період життя і творчості) Швець, А. І. Книга, написана від душі / А. І. Швець. - С .113-115 Онищенко, Н. П. Мотронівка в долі Пантелеймона Куліша і Ганни Барвінок / Н. П. Онищенко. - С .116-125 Забарний, О. В. «І буде дух його із віку в вік сіяти» / О. В. Забарний. - С .126-128 Літературознавство Самойленко, Г. В. Святі Батьківщини своєї після смерті не покидають: митрополит Дмитро Туптало / Г. В. Самойленко. - С .129-185 Бондаренко, Ю. І. Антивоєнна проза Олександра Забарного: релігійно-родинна парадигма (на матеріалі збірки оповідань «Багряні терикони») / Ю. І. Бондаренко. - С .186-197 Остапенко, Л. М. Біблійний вимір роману Джона Фаулза «Колекціонер» / Л. М. Остапенко. - С .198-208 Борзова, М. О. Гетеротопія художнього простору у горорі / М. О. Борзова. - С .209-219 Мовознавство Коткова, Л. І. Мова як ключовий лінгвоментальний образ поетичної картини світу Сергія Жадана (на матеріалі збірки «Скрипниківка») / Л. І. Коткова. - С .220-233 Блажко, М. I. Оказіоналізми у творах письменників-мігрантів (на матеріалі німецькомовної прози Каті Петровської) / М. I. Блажко, В. В. Юркевічюс. - С .234-241 Краєзнавство та історія культури Самойленко, Г. В. Поет і художник XVII ст. Лаврентій Крщонович / Г. В. Самойленко. - С .242-279 Лейберов, О. О. Місто Ніжин під час Східної (Кримської) війни 1853–1856 років / О. О. Лейберов. - С .279-298 Подоляка, Н. С. Особовий фонд Плевако Миколи Антоновича у ЦДАМЛМ України як джерело досліджень регіональної культурної спадщини (на прикладі Сумщини) / Н. С. Подоляка. - С .299-310 Кавунник, О. А. Культуротворення Івана Синиці в контексті музичної регіонології України / О. А. Кавунник. - С .310-317 Кравчук, Н. Р. Церковна діяльність архієпископа Павла (Погорілка) (РПЦ-УАПЦ-УСЦ-БОПУПАЦ-УСЄЦ) / Н. Р. Кравчук. - С .318-331 Рецензія Ролік, А. В. Проблема людської ідентичності у творах М. Гоголя / А. В. Ролік, Є. О. Плотніков. - С .332-346 Пугач, В. М. Рецензія на монографію «І на оновленій землі… (Межигір’я та Нові Петрівці в історико-суспільному та культурному вимірах)» доктора філологічних наук, професора кафедри літератури, методики її навчання, історії культури та журналістики Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя Самойленка Григорія Васильовича (Ніжин, 2022. 203 с.) / В. М. Пугач. - С .347-348
Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация) Экземпляры всего: 1 ВІТКЗ (1) Свободны: ВІТКЗ (1) |
Бондаренко, Ю. І. Антивоєнна проза Олександра Забарного: релігійно-родинна парадигма (на матеріалі збірки оповідань «Багряні терикони») [Электронный ресурс] / Ю.І.Бондаренко> // Література та культура Полісся. - 2023. - 23f. - С. 186-197 Рубрики: фывфывфыв: антивоєнна проза, збірка оповідань «Багряні терикони», релігійність, родинність, парадигма Аннотация: На початку ХХІ століття з’явився новий зумовлений російською агресією проти України дослідницький простір у вітчизняному літературознавстві – воєнна та антивоєнна творчість сучасних письменників. У цьому контексті своє місце займає й збірка оповідань ніжинського прозаїка О. Забарного «Багряні терикони», яка потребує вивчення в системі релігійно-родинних ціннісних вимірів, адже є своєрідною художньою інтерпретацією сюжету про втрачений рай.Автор статті вважає релігійність та родинність семантичними домі- нантами, які визначають сутність створеної письменником картини сві- ту, її змістову спрямованість, сюжетне й образне оформлення. Він розглядає всі оповідання, що входять до збірки «Багряні терикони», як єдиний художній комплекс, покликаний проставити дві протилежні сутності в історії сучасного світу – агресивну, мілітарну, неоколоніальну путінської Росії та українську, ідеальну у своїй духовності, сповненій моральними імперативами та глибокими етичними цінностями. Користуючись таким підходом, дослідник дає оцінку змальованим подіям, образам-персонажам, осмислює авторське використання понять релігійного змісту.Аналітична робота привела до висновку, що названі прозові тексти О. Забарного слід кваліфікувати як антивоєнні, адже їх зміст спрямований на те, щоб заперечити агресивну сутність війни духовними ціннісними орієнтирами, якими володіє український народ і які демонструє як у своєму повсякденному житті, так і в часи жорстоких випробувань – воєнного лихоліття. Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация) Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ВІТКЗ (1) Свободны: ВІТКЗ (1) |
Бондаренко, Ю. І. Формування способів мислення школярів на уроках літератури в контексті компетентнісного навчання [Электронный ресурс] / Ю. І. Бондаренко> // Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки. - 2023. - 1. - С. 22-31 Рубрики: фывфывфыв: спосіб мислення, компетентнісне навчання, шляхи аналізу, конкретизація, уявлення, оперування, аналіз, синтез, інтерпретація, теоретизування, висунення суджень та міркувань Аннотация: Реалізація компетентнісного підходу до шкільного навчання української літератури потребує розуміння його складників та особливостей їх дисциплінарного застосування. Автор статті звертає увагу на формування в учнів способів мислення, пов’язаних із опрацюванням різних видів літературного матеріалу (художніх творів та історико-літературних джерел). Він вважає, що способи мислення школярів значною мірою зумовлені шляхами аналізу літературних текстів, адже саме з їх допомогою учитель-словесник установлює процесуальні алгоритми інтелектуальної діяльності на уроках літератури. У зв’язку із цим поданий науковий матеріал спрямований на те, щоб у загальному вигляді окреслити мисленнєві механізми під час застосування подієвого, композиційного, хронотопного, пообразного, словесно-образного, проблемно-тематичного, ідеаційно-концептуального, філософського, структурно-стильового та жанрового (для художніх джерел), хронологічного та тематико-фактографічного шляхів аналізу (для історико-літературних матеріалів). З іншого боку, способи мислення зумовлені операціями, які в принципі властиві інтелектуальній діяльності людини. Автор статті розглядає конкретизацію, уявлення, оперування, аналіз, синтез, інтерпретацію, теоретизування, висунення суджень та міркувань, їх місце у сфері діяльності здобувачів літературної освіти. Він показує особливості їх використання в процесі опрацювання навчальних матеріалів філологічного змісту й тим самим оприявнює інтелектуальні дії, спрямовані на вивчення літературних джерел. У такий спосіб продемонстровано зв’язок загальнопсихологічних та методико-літературних підходів до організації навчальної діяльності, конкретизовано мисленнєвий потенціал дослідницької роботи школярів під час опрацювання художніх та історико-літературних текстів. Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация) Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ВІТКЗ (1) Свободны: ВІТКЗ (1) |
Н 34 Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки [Электронный ресурс] : Серія «Психолого-педагогічні науки» (Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя). №1 / за заг. ред. В. В. Бурназової. - Электрон. текстовые дан. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2023. - 93 с. - Загл. с титул. экрана. - ISSN 2663-4902. - Б. ц. Содержание: МЕТОДОЛОГІЯ І ТЕОРІЯ ПЕДАГОГІКИ Йотка, В. В. До сутності поняття «наукова школа» / В. В.Йотка . - С .7-13 Пісоцька, Л. М. Особливості формування організованості дітей 5–6 років засобами предметно-практичної діяльності / Л. М. Пісоцька . - С .14-21 МЕТОДИКА НАВЧАННЯ І ВИХОВАННЯ Бондаренко, Ю. І. Формування способів мислення школярів на уроках літератури в контексті компетентнісного навчання / Ю. І. Бондаренко . - С .22-31 Гудима, Н. В. Формування медіаграмотності молодших школярів на уроках мовно-літературної освітньої галузі як одне із актуальних завдань Нової Української Школи / Н. В. Гудима, Н. В. Мєлєкєсцева, Н. В. Мєлєкєсцева . - С .32-42 Дорож, І. А. Формування здоров’язбережувальної компетентності молодших школярів в освітньому процесі НУШ / І. А. Дорож, А. Ф. Ковальчук . - С .43-53 Матвієнко, С. І. Гра як засіб забезпечення наступності у формуванні логіко-математичної компетентності старших дошкільників і учнів першого класу НУШ / С. І. Матвієнко . - С .54-62 Пісоцький, О. П. Особливості формування гуманного ставлення дітей 5–6 років до вихователів закладу дошкільної освіти / О. П. Пісоцький . - С .63-70 ПРОФЕСІЙНА ПІДГОТОВКА Демченко, Н. М. Особливості використання навчального тренінгу як засобу підготовки майбутнього вчителя / Н. М. Демченко,Т. В. Гордієнко. - С .71-78 Шовкун, Т. М. Особливості впровадження STEM освіти в позакласній роботі учнів / Т. М. Шовкун, С. О. Коваленко, Л. О. Лобань, Л. П. Кузьменко . - С .79-85 Другие авторы: Коваленко С. О., Лобань Л. О., Кузьменко Л. П. ВІТЧИЗНЯНИЙ І ЗАРУБІЖНИЙ ДОСВІД Мартинюк, О. В. Підготовка та діяльність учителя як умова функціонування системи забезпечення підручниками шкільної освіти Німеччини / О. В. Мартинюк . - С .86-93
Кафедра педагогіки, початкової освіти, психології та менеджменту Кафедра соціальної педагогіки і соціальної роботи Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация) Доп.точки доступа: Кузьменко, Л. П. Экземпляры всего: 1 ВІТКЗ (1) Свободны: ВІТКЗ (1) |
Н 34 Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки [Электронный ресурс]. №2 / за заг. ред. В. В. Бурназової. - Электрон. текстовые дан. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2023. - 172 с. - Загл. с титул. экрана. - ISSN 2663-4902. - Б. ц. Содержание: МЕТОДОЛОГІЯ І ТЕОРІЯ ПЕДАГОГІКИ Кононко, О. Л. Особливості уявлень дітей п’ятого-сьомого років про час – простір життя / О. Л. Кононко . - С .8-19 МЕТОДИКА НАВЧАННЯ І ВИХОВАННЯ Білоусова, Н. В. Формування дослідницьких умінь молодших школярів на уроках із «Я досліджую світ» / Н. В.Білоусова , Т. В. Гордієнко . - С .20-25 Бондаренко, Ю. І. Формування природничої компетентності школярів засобами української літератури / Ю. І. Бондаренко . - С .26-36 Бугаєць, Н. О. Формування і розвиток stem-навичок у процесі навчання інформатики / Н. О. Бугаєць, А. А. Бобро, Т. М. Чабала . - С .37-46 Гордієнко, Т. В. Підготовка майбутніх учителів початкової школи до трудового навчання молодших школярів в умовах інклюзії / Т. В. Гордієнко . - С .47-53 Івахно, Н. О. Вивчення образів-персонажів літературного твору як носіїв власних назв динамічного типу / Н. О. Івахно . - С .54-62 Калинюк, Т. В. Формування соціокультурної компетентності на уроці іноземної мови у контексті цифровізації освіти / Т. В. Калинюк , О. О. Добринчук . - С .63-72 Король, В. С. Особливості систематизації навчально-пізнавальних інтересів учнів / В. С.Король . - С .73-78 Лисенко, І. М. Організація дистанційного та змішаного навчання на платформі Moodle / І. М. Лисенко . - С .79-88 Михальчук, Н. І. Дослідження поетики антропонімів у процесі шкільного вивчення роману Панаса Мирного та Івана Білика «Хіба ревуть воли, як ясла повні?» / Н. І. Михальчук, Т. В. Рудюк . - С .89-95 Павленко, О. М. Особливості методики навчання джазової імпровізації Джеймі Еберсольда / О. М. Павленко . - С .96-102 Рудюк, Т. В. Особливості вивчення творчості Василя Короліва-Старого на уроках української літератури в 5 класі / Т. В. Рудюк, О. В. Капленко . - С .103-108 ПРОФЕСІЙНА ПІДГОТОВКА Долматова, М. П. Читання англомовних художніх текстів як невід ємна складова навчання іноземної мови у ЗВО / М. П. Долматова . - С .109-115 Ельбрехт, О. М. Підвищення кваліфікації як фактор розвитку компетентностей керівника щодо управління системою забезпечення школи підручниками / О. М. Ельбрехт . - С .116-126 Качалова, Т. В. Інклюзивна компетентність викладача ЗВО: сутність, структура / Т. В. Качалова, Р. Г. Новгородський, Н. С. Останіна, М.Г. Криловець, М. Ю. Левандовський . - С .127-134 Другие авторы: Новгородський Р. Г., Останіна Н. С., Криловець М. Г., Левандовський М. Ю. Останіна, Н. С. Формування професійної компетентності працівників позашкільної сфери в умовах вищої школи / Н. С. Останіна, Т. В. Качалова . - С .135-141 Ростовська, Ю. О. Формування виконавсько-сценічної майстерності майбутніх фахівців з хореографії у закладах вищої освіти України / Ю. О. Ростовська . - С .142-147 Шахрай, Т. О. Ретроспектива синергії міждисциплінарного підходу в освіті та науці: національний та європейський контекст / Т. О. Шахрай . - С .148-159 ВІТЧИЗНЯНИЙ І ЗАРУБІЖНИЙ ДОСВІД Йотка, В. В. Наукова школа професора О. Я. Ростовського / В. В. Йотка . - С .160-166 Кавунник, О. А. Наукові родини професора Олександра Ростовського: представники, здобутки / О. А. Кавунник . - С .167-172
Кафедра педагогіки, початкової освіти, психології та менеджменту Кафедра соціальної педагогіки і соціальної роботи Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация) Доп.точки доступа: Криловець М. Г., Левандовський М. Ю. Экземпляры всего: 1 ВІТКЗ (1) Свободны: ВІТКЗ (1) |
Бондаренко, Ю. І. Формування природничої компетентності школярів засобами української літератури [Электронный ресурс] / Ю. І. Бондаренко> // Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки. - 2023. - 2. - С. 26-36 Рубрики: фывфывфыв: природнича компетентність, позасюжетні елементи (пейзажі), архетипна образність, проблема «людина й природа», стильові домінанти, дослідницька діяльність, творча діяльність, шляхи аналізу літературного твору Аннотация: Автор статті активізує проблему компетентнісного навчання на уроках української літератури. Зокрема, його увага зосереджена на природничій компетентності, її змісті, шляхах і способах формування. Він підкреслює особливу роль навчальної дисципліни «українська література» у вирішення поставленої проблеми. На відміну від таких наук, як фізика, біологія, хімія, географія, що покликані знайомим учнів із явищами, законами й закономірностями природного довкілля, література – це той предмет, який може ввести учнів у створений людиною світоглядний та художньо-естетичний простір, де одне з центральних місць займають образи природних реалій. Крім того, автор матеріалу накреслює основні способи формування природничої компетентності засобами художнього слова. У науковому матеріалі встановлено напрямки такої діяльності, розкрито комплекс заходів, можливих під час організації літературно-дослідницької та літературно-творчої діяльності школярів. Сюди віднесено поглиблене опрацювання учнями позасюжетних елементів (пейзажів), виявлення особливостей мовно-художньої образності у відповідних описах, осягнення архетипної структури художнього мислення (більшість архетипів – образи природного походження), проблеми «людина і природа» на матеріалі багатьох літературних творів, стильових впливів та світоглядних орієнтирів вітчизняних письменників, які зумовлюють завдання, покладені на змальовані природні явища. Окреме місце виділено творчій діяльності школярів – виконанню різноманітних описів природи, роздумів над проблемами взаємодії людини і природи, виходячи із прочитаних літературних текстів. Автор наголошує при цьому на важливості використання основних шляхів аналізу художніх творів, елементів ейдетики та евристики, активізації творчих зусиль учнів. Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация) Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ВІТКЗ (1) Свободны: ВІТКЗ (1) |
З-41 Арватівські читання – 2023 [Электронный ресурс] : матеріали всеукраїнської науково-практичної інтернет-конференції, 17 травня 2023 року / упоряд. Н. І. Бойко, О. М. Петрик ; Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя. - Электрон. текстовые дан. - [Б. м.] : НДУ ім. М. Гоголя, 2023. - 162 с. - Загл. с титул. экрана. - Б. ц. Содержание: ПЕРЕДНЄ СЛОВО ПРО КОНФЕРЕНЦІЮ . - С .6-10 Бойко, Н. І. Непроминальна роль академіка Ф. С. Арвата / Н. І. Бойко, О. М. Петрик. - С .11-14 Аникієнко, І. В. Коди національного мовомислення в українській пісні 2014 – 2023 років / І. В. Аникієнко, Т. Л. Хомич . - С .15-17 Баран, І. М. Метафоризація флоролексем у поетичних просторах Василя Симоненка / І. М. Баран, Н. І. Бойко . - С .18-22 Бойко, Т. В. Об’єктивація лексико-семантичного поля концепту любов в ідіолекті В. Винниченка / Т. В. Бойко, Н. І. Бойко . - С .23-27 Бондаренко, І. Р. Аксіологічні виміри тактильної лексики в малій прозі Євгена Гуцала / І. Р. Бондаренко, Н. М. Пасік . - С .28-30 Бояршинова, О. Л. Об’єктивація концепту «Щастя» в романі Люко Дашвар «Покров» / О. Л. Бояршинова, Н. І. Бойко . - С .31-36 Головащук, А. О. Інноваційні технології – інстумент формування креативної особистості учня / А. О. Головащук, С. В. Цінько. - С .37-38 Головенко, В. В. Відображення етнічної самобутності фразеологічних одиниць крізь призму семантичного аспекту / В. В. Головенко,Т. В. Рудюк . - С .39-41 Даньшина, Т. М. «Неймовірні зустрічі» за твором Ю. Яновського «Майстер корабля» / Т. М. Даньшина . - С .42-45 Долгова, К. О. Кольорономени у віршах Надії Красоткіної про війну / К. О. Долгова, А. М. Кайдаш . - С .46-47 Загорна, Ю. А. Мовленнєві засоби комічного в стендапі періоду війни в Україні / Ю. А. Загорна, А. І. Бондаренко . - С .48-50 Золотарьова, А. В. Масова література як естетичний феномен / А. В. Золотарьова, Н. І. Михальчук . - С .51-53 Зубель, Г. Д. Щоденник О. Довженка в літературно-критичному дискурсі / Г. Д. Зубель, Н. І. Михальчук . - С .54-56 Кєня, С. О. Місцеві ЗМІ як джерело вивчення історії Ніжинщини / С. О. Кєня, С. П. Шевченко . - С .57-59 Козловець, В. П. Українсько-польські прагмонімні номінації на позначення парфумів / В. П. Козловець . - С .60-62 Корнєєва, Л. Л. До проблеми назви екранізації повісті Стівена Кінга «Rita hayworth and shawshank redemption» / Л. Л. Корнєєва . - С .63-65 Корнух, Є. В. Огляд прози Макса Кідрука / Є. В. Корнух, О. М. Капленко . - С .66-68 Коськін, Д. О. Голокост у збірці Маріанни Кіяновської «Бабин Яр. Голосами»: екстравертивний та інтровертивний аспекти / Д. О. Коськін, Ю. І. Бондаренко . - С .69-70 Купрій, О. І. Словотвірні особливості складних іменників у німецькій мові права / О. І. Купрій, М. І. Блажко . - С .71-73 Левіна, Л. О. Формування партнерських відносин вчителя і учня при вивченні курсу зарубіжної літератури / Л. О. Левіна . - С .73-89 Маркотенко, Т. С. Акцентуаційні норми числівників сучасної української мови / Т. С. Маркотенко . - С .80-84 Минка, А. М. Подієвий аналіз літературного твору в 9-11 класах загальноосвітньої школи / А. М. Минка, Ю. І. Бондаренко . - С .88-89 Моренець, А. Ю. Українські фразеологізми з компонентами день і ніч / А. Ю. Моренець, Н. М. Пасік . - С .90-93 Мотяш, К. В. Образ президента України як об’єкт дослідження / К. В. Мотяш, Н. М. Талавіра . - С .94-95 Назаров, М. Артбук-секвенування «Усі майбутні дні» у контексті сучасної літератури: літопис прийдешніх днів – чого він може нас навчити / М. Назаров, Л.О. Левіна . - С .96-99 Павлова, Л. Л. Поетика дилогії Марини Гримич «Клавка» і «Юра» / Л. Л. Павлова, В. П. Хархун . - С .100-102 Петрушак, І. Жозе Сарамаго: роман «Сліпота» як варіант авторського погляду на майбутнє людства та спроба застереження читачів від такого майбутнього / І. Петрушак, Л. О. Левіна . - С .103-104 Пилипенко, В. Є. Теоретичні засади формування SOFT SKILLS в учнів профільної школи / В. Є. Пилипенко, Н. М. Голуб . - С .105-107 Пономаренко, Л. Ю. Особливості жадівської говірки східнополіського говору поліського наріччя / Л. Ю. Пономаренко, Т. Л. Хомич . - С .108-110 Процик, І. Р. Лексико-граматичні інновації спортивної сфери на початку ХХ століття та їхні шанси повернутися до сучасного спортивного дискурсу / І. Р. Процик. - С .111-113 Рибакова, В. В. Рецепція творчості Марії Матіос у сучасній літературній критиці / В. В. Рибакова, О. М. Капленко . - С .114-116 Романенко, Я. Р. Об’єктивація аксіологічних вимірів щоденникового дискурсу Марії Матіос (на матеріалі твору «Приватний щоденник. Майдан. Війна...») / Я. Р. Романенко, Н. І. Бойко . - С .117-122 Романчук, С. М. Структура комунікативної компетентності мовної особистості студента: психолінгвістичний аспект / С. М. Романчук, Н. Г. Мичак . - С .123-125 Марченко, Т. В. Назви виробів із тіста в українській фразеології та пареміології / Т. В. Марченко, Н. М. Пасік . - С .85-87 Савченко, С. І. Стилістичні інтенції сленгізмів у романах Дари Корній / С. І. Савченко, А. М. Кайдаш . - С .126-128 Саєнко, К. О. Фразеологізми в романі Ф. М. Достоєвського «Злочин і кара» / К. О. Саєнко, О. М. Петрик . - С .129-131 Самборин, В. Л. Одиниці експресивного синтаксису в ідіолекті Григора Тютюнника / В. Л. Самборин, М. О. Щупко . - С .132-138 Самойленко, В. М. Поняття інтерпретація в гуманітарних науках / В. М. Самойленко, О М. Петрик. - 139-142 : В. М. Самойленко, О М. Петрик Свірідова, А. Проблеми сучасних підлітків та шляхи подолання цих проблем у романі Зої Загг «Дівчина онлайн» / А. Свірідова, Л. О. Левіна . - С .143 Семеряка, А. В. Роль музики у створенні атмосфери та образності фільму Клер Маккарті «Офелія» (2018) / А. В. Семеряка, Л. Л. Корнєєва, А. В. Семеряка, Л. Л. Корнєєва , 144-146 Синенко, І. П. Теоретичні аспекти вивчення мовного ідіолекту письменника / І. П. Синенко, Т. Л. Хомич . - С .147-148 Чайка, М. В. Дієслова емоційного стану в художньому мовленні М. Коцюбинського / М. В. Чайка, Н. М. Пасік . - С .149-151 Шевченко, С. П. Прислівниковий дивосвіт поезії Ліни Костенко: інтегрований урок української мови та літератури в 7 класі ЗЗСО / С. П. Шевченко . - С .152-153 Шeвчeнкo, Ю. В. Поезія Оксани Забужко: провідні мотиви й художні образи / Ю.В. Шeвчeнкo, В.П. Хархун . - С .154-155 Шутко, К. Ю. Розвиток гнучких навичок (soft skills) на уроках української мови як підготовка учнів до успішної життєдіяльності / К. Ю. Шутко, С. В. Цінько . - С .156-159 Юрченко, І. А. Вербальні та невербальні засоби впливу у текстах англомовної реклами лікарських засобів / І. А. Юрченко, Т. В. Міщенко . - С .159-162
Кафедра української літератури, методики її навчання та журналістики Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация) Экземпляры всего: 1 ВІТКЗ (1) Свободны: ВІТКЗ (1) |