Н 34 Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки [Электронный ресурс] : Науковий журнал. № 5 / Міністерство освіти і науки України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя ; Гол. ред. Є. І. Коваленко. - Электрон. текстовые дан. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2009. - 290 с. - (Наукові видання Ніжинської вищої школи). - Загл. с титул. экрана. - Электрон. версия печ. публикации. - Літ. в кінці кожної статті. - 53.58 грн. Зміст: Палій, О. А Дистанційне навчання в іншомовній освіті / О. А Палій. - С .9-11 Панова, Л. С. методическое обоснование учебного пособия для формирования рецептивных грамматичнских навыков чтения / Л. С. Панова, Н. Н. Жилко. - С .12-14 , Олійник С. А.Психолого-педагогічні засади навчання іноземної мови дітей молодшого шкільного віку . - С .15-17 Майєр, Н. В. Особистісно діяльнісний підхід до організації самостійного оволодіння франкомовним діловим писемним спілкуванням майбутніми документознавцями з використанням дистанційних технологій / Н. В. Майєр. - С .18-21 Пихтелькова, О. М. Наукова організація розумової праці як ефективний засіб формування навичок самоорганізації навчальної діяльності старшокласників / О. М. Пихтелькова. - С .22-24 Шевченко, Н. Ю. Комп’ютерні технології як один із засабів інтенсіфікації навчання іноземними мовами / Н. Ю. Шевченко, І. А. Смущенко. - С .25-27 Литньова, І. В. Тестування як ефективний засіб діагностики знань з англійської мови студентів мовних факультетів університетів / І. В. Литньова. - С .28-29 Нещерет, Н. В. Лексико-граматичні комп’ютерні тести з англійської мови для бакалаврів / Н. В. Нещерет. - С .30-33 Пинюта, И. В. О принципах отбора учебного материала для формирования социокультурной компетенции у студентов языкового вуза / И. В. Пинюта. - С .34-36 Манжос, Л. А. Эволюция понятия профессиональной компетенции будущих инженеров-программистов / Л. А. Манжос. - С .37-40 Пономорьова, В. А. Критерії оцінювання ритміко інтонаційної складової англійського мовлення учнів 3-4 класів початкової школи / В. А. Пономорьова. - С .41-44 Пихтіна, Ніна Порфиріївна. Стратегії формування навичок здорового способу життя (на основі аналізу вітчизняного зарубіжного досвіду) / Н. П. Пихтіна, О. В. Варуха. - С .45-48 Долматова, М. П. Методичні вимоги до змісту навчання майбутніх учителів іноземної мови читання англомовної художньої літератури / М. П. Долматова. - С .49-52 Андрощук, І. П. Формування патріотизму в учнів засобами писанкратства / І. П. Андрощук. - С .53-57 Грицай, А. М. Газетні статті на заняттях з практики анлійської мови / А. М. Грицай, І. В. Колесник. - С .58-61 Майстренко, О. М. Самостійна робота студентів під час навчання іноземної мови в умовах кредитно-модульної системи навчання / О. М. Майстренко. - С .62-65 Момот, Н. А. Використання англомовних журнальних статей на уроках англійської мови / Н. А. Момот, О. М. Таран. - С .65-68 Райц, С. Використання тестового контролю з метою перевірки іншомовної комунікативної компетенції студентів-туризмознавців ( на базі англійської мови) / С. Райц. - С .72-74 Чувакова, Т. Г. Особливості навчання лексики учнів молодших класів / Т. Г. Чувакова, Л. М. Павленко. - С .72-74 Селезенко, І. В. Використання пісень у навчальному процесі на факультеті іноземих мов / І. В. Селезенко. - С .75-77 Чекаль, Г. С. Методика навчання пунктуації на факультеті іноземної мови / Г. С. Чекаль, Л. В. Тищенко. - С .78-80 Шевченко, С. І. Формування навичок швидкого читання англійською мовою за допомогою навчальної комп’ютерної програми "MasterReading@ / С. І. Шевченко. - С .81-85 Кірієнко, М. М. особливості навчально-виховного процесу учнів ліцею засобами фізичної культури / М. М. Кірієнко, П. І. Щербак, Ф. С. Сипченко. - С .86-87 Сідун, М. М. Формування професійної компетентності майбутнього вчителя іноземної мови початкової школи засобами моделювання педагогічних ситуацій / М. М. Сідун. - С .88-91 Гуманкова, О. С. Резервні можливості використання ресурсів педагогічної практики в процесі формування готовності майбутніх учителів іноземних / О. С. Гуманкова Мормуль, А. М. Роль педагогічної практики в удосконаленні методичної копметентності майбутнього вчителя іноземних мов / А. М. Мормуль. - С .95-97 Мисеченко, О. Є. Досвід організації педагогічної практики на етапі становлення системи професійної підготовки вчителя іноземних мов в Україні (30-50-і рр. ХХ ст.) / О. Є. Мисеченко, М. І. Митис. - С .101-105 Пазюра, Н. В. Підгтовка педагогічних кадрів для навчальних закладів КНР / Н. В. Пазюра. - С .106-110 Риженко, А. В. Члени науково-природничих товариств України про національних та загальнолюдських цінностей у вихованні молоді (ІІ пол. ХІХ - почю ХХ ст.) / А. В. Риженко. - С .111-114 Стинська, В. В. К. Д. Ушинський - основоположник сучасної педагогічної науки / В. В. Стинська, Л. М. Прокопів. - С .115-117 Антонець, Н. Б. Погляди К. Ушинського на зміст та організацію середньої жіночої освіти / Н. Б. Антонець. - С .118-122 Куліш, Т. І. К. Д. Ушинський - педагог-демократ, основоположник сучасної педагогічної науки / Т. І. Куліш. - С .123-126 Чепка, О. В. Ушинський про підготовку вчителя народної школи / О. В. Чепка. - С .127-129 Благинин, В. М. К. Д. Ушинський об естетическом аспекте трудового воспитания / В. М. Благинин. - С .130-131 Суховєєва, Н. М. Соціально-педагогічні аспекти педагогічної системи К. Д. Ушинського / Н. М. Суховєєва. - С .132-137 Чабан, О. І. Система виховання підростаючого покоління К. Д. Ушинського / О. І. Чабан. - С .137-139 Ваховський, М. Л. Педагогічна термінологія в спадщині К. Ушинського / М. Л. Ваховський. - С .140-144 Криловець, М. Г. Розвиток системи поглядів на підготовку вчителів географії у ХІХ ст. / М. Г. Криловець. - С .145-148 Костенко, Л. В. Педагогічні погляди М. В. Лисенка / Л. В. Костенко. - С .149-152 Киричок, А. С. Література як засіб виховання "нової людини" у творчості Христини Алчесвької / А. С. Киричок. - С .153-156 Олексієнко, О. Г. Значення педагогічних ідей Х. Д. Алчесвької: досвід ретроспективного аналізу / О. Г. Олексієнко. - С .156-160 Лотиш, А. І. Ідея нової української школи і національного виховання в еміграційному педагогічному доробку С. Русової / А. І. Лотиш. - С .161-164 Новгородська, Ю. Г. Русова про роль дитячого колективу в процесі соціалізації особистості / Ю. Г. Новгородська. - С .165-167 Карєєва, І. Г. Олександр Олександрович Русов і видання Шевченкового "Кобзаря" 1876 року / І. Г. Карєєва. - С .168-170 Ковальчук, О. М. Домашнє виховання у процесі формуванні молодої людини (на матеріалі спогадів Олени Пчілки) / О. М. Ковальчук. - С .171-173 Падун, Н. О. М. І. Пирогов про загальнолюдське виховання / Н. О. Падун. - С .177-179 Дубровська, Л. О. Ідеї гуманістичної освіти і виховання в педагогічній спадщині М. І. Пирогова / Л. О. Дубровська, В. Л. Дубровський, В. В. Ковнер. - С .177-179 Лещенко, Н. А. Моральні цінності як основа виховання гідності дітей у науковому доробку М. І. Пирогова / Н. А. Лещенко. - С .180-184 Панасенко, Е. А. Проблеми виховання "нової людини" у психолого-педагогічній спадщині П. Каптерева / Е. А. Панасенко. - С .184-186 Паладьєва, А. Ф. Розвиток гімназійної освіти в Російській імперії другої половини ХІХ ст. у контексті поглядів П. Каптерєєва / А. Ф. Паладьєва. - С .187-190 Петришен, О. Г. О. Залужний про виховний потенціал дитячого колективу / О. Г. Петришен. - С .191-193 Роєнко, С. О. А. І. Степович (1856-1935) - засновник приватної чоловічої гімназії з правами для учнів у м. Київ / С. О. Роєнко. - С .194-197 Шевчук, О. М. Педагогічна й науково-просвітницька діяльність вихованців колегії Павла Галагана (кінець ХІХ - початок ХХ ст.) / О. М. Шевчук. - С .198-201 Матвієнко, С. І. Етапи розвитку музичної освіти на Чернігівщині (ХVIIІ - початок ХХ ст.) / С. І. Матвієнко. - С .202-207 Ярмак, Н. О. О. Ф. Музиченко про фактори впливу на гармонійний розвиток дитини / Н. О. Ярмак. - С .208-210 Івасішина, Сюзанна Вікторівна. Вплив ідей Ф. Фребеля на становлення ситсеми дошкільного виховання та просвіту батьків у США / С. В. Івасішина. - С .211-214 Антощак, М. М. До питання використання "Руководства к обучению грамотності по "звуковому способу" М. Корфа у школах Південної України / М. М. Антощак. - С .215-219 Колесник, Н. Є. Проблеми початкової освіти у педагогічній спадщині та практичній діяльності М О. Корфа / Н. Є. Колесник. - С .220-223 Адамів, Г. С. Проблема виховання дітей у літературно-педагогічній спадщині М. Г. Бордуляка / Г. С. Адамів. - С .224-227 Володько, Т. К. Втілення педагогічних ідей М. О. Корфа у вихованні засобами народного образотворчого мистецтва / Т. К. Володько. - С .228-231 Бондаренко, Г. В. Погляди на реальну освіту педагогів ХХ ст. / Г. В. Бондаренко. - С .236-239 Гущак, Ж. М. Іван Франко про психолого-педагогічні аспекти виховання "нової людини" / Ж. М. Гущак. - С .240-244 Підвальна, Ю. В. Педагогічне краєзнавство в контексті просвітницько-педагогічної реформації ХІХ ст. / Ю. В. Підвальна. - С .245-247 Кошарна, Н. В. Теоретичні основи підготовки учителів Швеції / Н. В. Кошарна. - С .248-250 Тезікова, С. В. Кейс-метод у підготовці вчителя: аналіз досвіду університетів Канади та США / С. В. Тезікова, О. Б. Пулінець. - С .259-261 Андрущенко, Л. Б. Педагогічна практика як засіб формування професійної компетентності учителя в системі освіти Канади / Л. Б. Андрущенко. - С .262-265 Коваль, Т. В. Особливості підготовки вчителів у країнах Західної Європи / Т. В. Коваль, Г. П. Лук’янюк. - С .266-270 Павлюк, С. В. Модернізація освітньої системи Німеччини у працях українських та зарубіжних учених / С. В. Павлюк. - С .275-258 Палеха, О. М. Роль самостійності позааудиторної роботи майбутніх учителів іноземної мови у вищих навчальних закладах Великої Британії / О. М. Палеха. - С .259-277 Фольварочний, И. В. Зарубежный опыт в подготовке андрогогов в контексте Болонского процеса / И. В. Фольварочний. - С .278-281 Ольхович, О. В. Підготовка фахiвців із вищою освітою у Данії у контексті Болонського процесу / О. В. Ольхович. - С .282-285
РУБ 15 Рубрики: Викладання іноземної мови Тестування--англійська мова Вчителі іноземної мови--підготовка Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация) Дод.точки доступу: Коваленко, Євгенія Іванівна \ред.\; Міністерство освіти і науки УкраїниНіжинський державний університет імені Миколи Гоголя Примірників всього: 1 ВІТКЗ (1) Свободны: ВІТКЗ (1) |
Н 34 Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки [Электронный ресурс] : Науковий журнал. № 1 / Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя ; Гол. ред. Є. І. Коваленко. - Электрон. текстовые дан. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2012. - 234 с. - (Наукові видання Ніжинської вищої школи). - Загл. с титул. экрана. - Электрон. версия печ. публикации. - Літ. в кінці кожної статті. - 70.58 грн. Зміст: Білоусова, Надія Валентинівна. Визначення сутності і структури потреби у самовдосконаленні молодших підлітків / Н. В. Білоусова. - С .7-10 Дьоміна, Олена Василівна. Про сутність поняття "громадянська позиція" в інформаційно-довідникових джерелах / О. В. Дьоміна. - С .11-13 Зінченко, Тетяна Василівна. Соціальне становлення дітей дошкільного віку / Т. В. Зінченко. - С .14-16 Зель, Ірина Олексіївна. Акмеологічна спрямованість як складова андрагогічної компетентності майбутніх учителів / І. О. Зель. - С .17-19 Івахненко, Тамара Павлівна. Проблема формування сексуальної культури молоді - інноваційна концепція сучасної освіти / Т. П. Івахненко. - С .20-24 Кучер, Анатолій Васильович. Комунікативні аспекти професійної діяльності економіста-аграрника / А. В. Кучер. - С .25-28 Костриця, Наталія Миколаївна. Цінності та норми хліборобського світогляду / Н. М. Костриця. - С .29-32 Малюгіна, Тетяна Ігорівна. Білінгвізм: концептуальні та практичні засади / Т. І. Малюгіна. - С .33-38 Полозенко, Оксана Василівна. Психологічні знання як наукова категорія / О. В. Полозенко. - С .39-43 Попенко, Ольга Михайлівна. Професійна культура вчителя як інтеграційна якість особистості педагога-професіонала / О. М. Попенко. - С .44-49 Потапчук, Тетяна Володимирівна. Національна ідентичність: становлення та розвиток у сучасному суспільстві / Т. В. Потапчук. - С .50-53 Сватенков, Олександр Васильович. Проект як форма організації діяльності з профілактики торгівлі людьми у студентському середовищі / О. В. Сватенков, С. В. Лабузько. - С .54-58 Стрельнікова, Ніна Михайлівна. Проблема моральності у вихованні дітей батьками / Н. М. Стрельнікова. - С .59-61 Абжалов, Роман Рашидович. Зміст знань про хімічні елементи в курсах дисциплін природничого циклу / Р. Р. Абжалов. - С .62-66 Бондаренко, Юрій Іванович. Концептуально-стильовий аналіз літературного твору в школі / Ю. І. Бондаренко. - С .67-71 Валюк, Вікторія Федорівна. Мультимедійні презентації MICROSOFT POWER POINT як засіб вивчення навчальної дисципліни "Органічна хімія" / В. Ф. Валюк Іващенко, Наталія. Педагогічні умови організації навчально-творчої діяльності учнів старших класів / Н. А. Іващенко, Є. І. Коваленко. - С .77-80 Коваленко, Євгенія Іванівна. Групова навчальна діяльність учнів як інноваційна технологія / Є. І. Коваленко, Р. Микитуха. - С .81-85 Колейчик, Оксана Олександрівна. Етапність формування навичок трансформації фахового тексту у студентів немовних спеціальностей / О. О. Колейчик, О. А. Местхарм. - С .86-89 Падун, Ніна Олексіївна. Навчально-дослідна діяльність як засіб формування дослідницьких умінь учнів / Н. О. Падун. - С .90-93 Поліщук, Олена Володимирівна. Правове виховання учнів 5-6 класів шкіл-інтернатів на засадах українських звичаїв / О. В. Поліщук. - С .94-97 Прибора, Наталія Андріївна. Курси за вибором практичного спрямування як засіб підвищення мотивації учнів до вивчення хімії / Н. А. Прибора, В. А. Богатиренко. - С .98-101 Речицький, Олександр Наумович. Проблема оцінювання знань і вмінь студентів за 100-бальною шкалою / О. Н. Речицький, С. Ф. Решнова. - С .102-107 Салій, Володимир Степанович. Сприйняття підлітками художніх образів музики / В. С. Салій. - С .108-110 Шевчук, Марина Олександрівна. Синектика як метод активізації творчого мислення студентів / М. О. Шевчук. - С .111-114 Щербак, Павло Іванович. Мотивації занять фізичними вправами студентів педагогічних вищих навчальних закладів / П. І. Щербак, В. М. Благінін. - С .115-117 Щербина, Анатолій Павлович. Екологічне виховання учнів на уроках хімії та в позакласній роботі / А. П. Щербина, В. М. Щербина. - С .118-122 Благініна, Світлана Вікторівна. Організація самостійної роботи як ефективний засіб самонавчання та самопідготовки майбутнього педагога / С. В. Благініна. - С .123-125 Бобраков, Сергій Вікторович. Передумови реформування професійної підготовки вчителів у Німеччині / С. В. Бобраков. - С .126-128 Головань, Тетяна Костянтинівна. Формування навичок основ техніки диригування у студентів-початківців / Т. К. Головань. - С .129-132 Гура, Вікторія Вікторівна. Методика формування музично-теоретичних знань у студентів педагогічних училищ та коледжів засобами українського музичного фольклору / В. В. Гура. - С .133-138 Данилюк, Сергій Семенович. Формування професійної компетентності майбутніх філологів в аспекті особистісного підходу / С. С. Данилюк. - С .139-143 Дєда, Вікторія Михайлівна. Основні аспекти підготовки фахівців дошкільного профілю до формування екологічної компетенції у дітей дошкільного віку / В. М. Дєда. - С .144-149 Дубровська, Лариса Олександрівна. Підготовка майбутніх педагогів до втілення виховних технологій / Л. О. Дубровська, В. Л. Дубровський. - С .150-152 Клясен, Наталія Леонідівна. Компетентнісний підхід до розвитку комунікативних здібностей вчителів у системі післядипломної педагогічної освіти / Н. Л. Клясен. - С .153-156 Лукашова, Ніна Іванівна. Формування готовності майбутнього вчителя до реалізації особистісно орієнтованого навчання хімії в процесі вивчення фахової методики / Н. І. Лукашова. - С .157-163 Остапенко, Світлана Володимирівна. Дидактичні умови формування соціальної компетентності студентів філологічних спеціальностей у процесі самостійної навчальної діяльності / С. В. Остапенко. - С .164-167 Сидоренко-Николашина, Елена Леонидовна. Специфика организации модульного контроля знаний по высшей математике у студентов агротехнологических вузов с помощью тестовых заданий / Е. Л. Сидоренко-Николашина. - С .168-176 Требенко, Дмитро Якович. Формування внутрішнього стимулу і готовності до самоконтролю при вивченні вищої алгебри / Д. Я. Требенко, О. О. Требенко. - С .177-181 Харицкая, Светлана Васильевна. Формирование поисково-информационной компетентности при подготовке презентаций на занятиях по иностранному языку / С. В. Харицкая. - С .182-184 Бєлкіна, Надія Іванівна. Розвиток ідей К. Ушинського про педагогіку як науку і мистецтво виховання в спадщині М. Демкова / Н. І. Бєлкіна. - С .185-187 Демченко, Наталія Михайлівна. Освітня діяльність і педагогічні погляди А. Брока / Н. М. Демченко, А. В. Мацегора. - С .188-191 Крапивний, Ярослав Миколайович. Система професійної підготовки вчителя у Чернігівському колегіумі (1700-1786 рр.) / Я. М. Крапивний. - С .192-195 Осаволюк, Олександр Андрійович. Особливості практичної підготовки майбутніх учителів у Чернігівській земській учительській семінарії / О. А. Осаволюк. - С .196-199 Білецька, Ірина Олександрівна. Проблема розвитку навчання мов у середніх навчальних закладах США у XX - на поч. XXI ст. / І. О. Білецька. - С .200-204 Гаманюк, Віта Анатоліївна. Державне регулювання у сфері іншомовної освіти ФРН / В. А. Гаманюк. - С .205-209 Демешкант, Наталія Андріївна. Екологічна освіта в контексті досліджень польських учених / Н. А. Демешкант. - С .210-211 Киричок, Інна Іванівна. Концепція початкової освіти С. Й. Гессена / І. І. Киричок. - С .212-215 Лякішева, Анна Володимирівна. Ідеї соціальної дії (поведінки) в теоретичних концепціях М. Вебера, Т. Парсонса, Р. Мертона / А. В. Лякішева. - С .216-220 Малько, Наталія Миколаївна. Дидактичні принципи навчання природничих дисциплін у педагогічній спадщині О. Я. Герда / Н. М. Малько. - С .221-224 Ямкова, Катерина Сергіївна. Цілі, завдання, напрями та принципи розвитку соціальної активності учнівської молоді в роботах М. Бунакова / К. С. Ямкова. - С .225-229 Радченко, Ю. П. Основні принципи створення електронних підручників з іноземної мови у школах Франції / Ю. П. Радченко. - С .230-232 РУБ 15 Рубрики: Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності викладання хімії в школі Екологічне виховання школярів Самостійна робота студентів Підготовка фахівців з вищої освітою (загальні питання) підготовка майбутніх вчителів Освіта--Зарубіжний досвід Освіта--США Електронні підручники Німеччина--освіта Франція--освіта Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация) Дод.точки доступу: Коваленко, Євгенія Іванівна \ред.\; Міністерство освіти і науки, молоді та спорту УкраїниНіжинський державний університет імені Миколи Гоголя Примірників всього: 1 ВІТКЗ (1) Свободны: ВІТКЗ (1) |
Н 34 Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Філологічні науки [Электронный ресурс] : Науковий журнал. Кн. 4 / Відп. ред. Г. В. Самойленко ; Міністерство освіти і науки України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя. - Электрон. текстовые дан. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2013. - 312 с. - (Наукові видання Ніжинської вищої школи). - Загл. с титул. экрана. - Электрон. версия печ. публикации. - 62.08 грн. Зміст: АКТУАЛЬНІ ПРОБЛЕМИ МОВОЗНАВСТВА Ярун, Галина Михайлівна. Особливості інтерпретації мовної одиниці лити в українській тлумачній лексикографії / Г. М. Ярун. - С .9-14 Bilas, L. M. British linguоcultural traces in names of Australian capital cities / L. M. Bilas. - С .15-22 Воробйова, Ірина Анатоліївна. Концепт “мова” в англійській пареміології / І. A. Воробйова. - С .22-25 Кондзеля, Олена Степанівна. Польська фразеологія: проблеми генезису / О. С. Кондзеля. - С .26-30 Олійник, С. В. Аксіологічна концептуалізація і репрезентація значеннєвого простору англійськими субстантивними фразеологізмами / С. В. Олійник. - С .31-35 Мартіна, Олеся Володимирівна. Фразеологізми зі значенням міжособистісних відношень у семантико-синтаксичній структурі речення / О. В. Мартіна. - С .36-39 Третяк, Наталя Володимирівна. Експресивний потенціал жаргонної фразеології / Н. В. Третяк. - С .40-43 Пефтієва, Олена Федорівна. Вербалізація концепту поведінка образними іменниками-найменуваннями особи в українській мові / О. Ф. Пефтієва. - С .44-49 Смерчко, Антон Альбертович. Кінофрази як особливий тип крилатих висловів / А. А. Смерчко. - С .50-55 Старко, Василь Федосійович. Колоративи блакитний, голубий і синій у мовній свідомості українців / В. Ф. Старко. - С .56-59 Філіпчук, Марія Володимирівна. Константи народного мовлення як об’єкт дослідження / М. В. Філіпчук. - С .60-63 Шабат-Савка, Світлана Тарасівна. Метакомунікативні інтенції побажання в етнолінгвістичному контексті / С. Т. Шабат-Савка. - С .64-69 Бечко, Яна Валеріївна. Конотативно-асоціативні компоненти лексико-семантичних варіантів ад’єктиву нім. heiβ, релевантні в аспекті фразеотворення / Я. В. Бечко. - С .70-73 Гребенюк, Алла Василівна. Причини та інтенсивність стереотипізації зоосемічних компонентів у фразеотворенні української мови / А. В. Гребенюк. - С .74-78 Жук, Лілія Романівна. Метафоричний потенціал номінацій на позначення реалій сільського господарства у французькій мові на матеріалі лексикографічних джерел XVIII–XIX ст. / Л. Р. Жук. - С .79-82 Івашко, Марія Олександрівна. Способи вербалізації негативної семантики у межах лексико-семантичного поля натхнення української мови / М. О. Івашко. - С .83-86 Поліщук, Олександр Сергійович. Людина нерозумна крізь призму слов’янських компаративних фразеологізмів / О. С. Поліщук. - С .87-92 Хрупіна, Ганна Володимирівна. Структура дієслів психічного впливу зі значенням “встановлення людських стосунків” у німецькій мові / Г. В. Хрупіна. - С .93-99 Мельник, Катерина Олександрівна. Прислівникові еквіваленти слова української мови кін. X – XIV ст.: багатокомпонентні моделі з віялоподібним розщепленням / К. О. Мельник. - С .100-108 Чепок, Дар’я Сергіївна. Деякі особливості функціонування фразеологізмів на позначення почуттів / Д. С. Чепок. - С .109-112 ЛІНГВОКУЛЬТУРОЛОГІЯ Кияк, Тарас Романович. Мовна картина світу нації та міжкультурна комунікація / Т. Р. Кияк. - С .113-118 Костриця, Наталія Миколаївна. Мова як засіб формування національної свідомості / Н. М. Костриця. - С .119-123 Левченко, Олена Петрівна. Камо грядеши, українська мово? / О. П. Левченко, І. М. Кульчицький, І. О. Ліхнякевич. - С .124-129 Мізін, Костянтин Іванович. Лінгвокультурологічна маркованість антропоцентричних усталених порівнянь у німецькій мові / К. I. Мізін. - С .130-133 Ананьян, Еліна Львівна. Лінгвокультурний потенціал стилістичної специфіки мовного матеріалу англійської літературної казки (на матеріалі повісті К. Грехема “Вітер у вербах”) / Е. Л. Ананьян. - С .134-139 Галинська, Олена Миколаївна. Особливості мотивації лінгвокультурної інформації інтертекстуальних фразеологізмів в українській і англійській мовах / О. М. Галинська. - С .140-143 Науменко, Людмила Павлівна. Морально-етичні цінності сучасного англомовного бізнес-дискурсу / Л. П. Науменко. - С .144-148 Павловська, Л. О. Лінгвокультурна характеристика мотиваційних сфер благопобажань у різноструктурних мовах / Л. О. Павловська. - С .149-153 Сокол, Галина Романівна. Роль і значення усмішки для реалізації ділової міжкультурної комунікації / Г. Р. Сокол. - С .154-157 Бондаренко, Яна Олексіївна. Вербалізація когнітивної діяльності кіноперсонажа в процесі подолання ретроградної амнезії (на матеріалі американського телесеріалу “Доктор Хаус”) / Я. О. Бондаренко. - С .158-163 Овчиннікова, Ірина Ігорівна. Концепт 'результат' у синтаксичних структурах із загальним значенням дії в українській мові / І. І. Овчиннікова. - С .163-166 Дєдушкіна, Тетяна Олександрівна. Гра з прецедентними феноменами в заголовках інтернет-видань / Т. О. Дєдушкіна. - С .167-171 Форгіль, Ольга Святославівна. Модель адресанта в тексті замовляння та контексті культури / О. С. Форгіль. - С .172-176 Александрук, Ірина Володимирівна. Роль метафори у процесах концептуалізації та категоризації можливої картини світу (на матеріалі творів сучасних британських та американських письменників жанру фентезі) / І. В. Александрук. - С .177-181 Погрібна, Тетяна Аркадіївна. Імена святих у чеській фольклорній традиції (на матеріалі текстів календарних звичаїв та паремій календарної тематики) / Т. А. Погрібна. - С .182-185 Романова, Наталя Василівна. Емотивна лексика у текстах містиків (на матеріалі німецькомовних проповідей Майстера Екгарта) / Н. В. Романова. - С .186-192 Волобуєва, Олена Олександрівна. Неповні складнопідрядні речення з підрядним компонентом причини як засіб експресивного синтаксису в українській художній прозі / О. О. Волобуєва. - С .193-196 Воробець, Поліна Олегівна. Структура лексико-семантичної групи густативних прикметників сучасної німецької мови та їх функціонування в газетних і рекламних текстах / П. О. Воробець. - С .197-201 Голіяд, Наталія Іванівна. Когнітивно-семіотичний дискурс загадки / Н. І. Голіяд. - С .202-205 Заремська, Іванна Мечиславівна. Вербалізація лінгвокультурного концепту “нація” в художній картині творів Ліни Костенко / І. М. Заремська. - С .206-209 Кальченко, Тетяна Юріївна. Національно-прецедентні феномени в поетичних текстах В. Герасим’юка: вербалізація елементів національної когнітивної бази / Т. Ю. Кальченко. - С .210-212 Лужна, Оксана Романівна. Американський роман в Україні у 80-х рр. ХХ ст. : бібліографічний огляд / О. Р. Лужна. - С .213-218 Масюк, Жанна Юріївна. Особливості семантики етнонімної групи "свої" у творчості Й. Г. Струцюка про Холмщину / Ж. Ю. Масюк. - С .219-224 Морараш, Галина Володимирівна. Фольклорні елементи у мовотворчості Євгенії Ярошинської / Г. В. Морараш. - С .225-230 Сизов, Д. В. Грамматические особенности ФПС, объективирующих суперконцепт идеология в публицистическом дискурсе советского периода / Д. В. Сизов. - С .231-236 Романюк, Світлана Костянтинівна. Засоби вираження емотивності в американській комерційній журнальній рекламі: статичний і динамічний аспекти / С. К. Романюк. - С .237-240 Бассай, Світалана Миколаївна. Особливості функціонування етнонімів Wessi та Ossi в тексті німецькомовного анекдоту / С. М. Бассай. - С .241-246 Новіцька, Оксана Іванівна. Назви страв із борошна у говірках Підгаєччини / О. І. Новіцька. - С .247-253 ПРОБЛЕМИ СУЧАСНОЇ КОНТРАСТИВНОЇ ЛІНГВІСТИКИ Аладько, Дмитро Олександрович. Типологія номінацій крізь призму найменувань посуду в англійській та українській мовах / Д. О. Аладько. - С .254-257 Кучма, Тетяна Володимирівна. Асоціативне поле номінацій соціального статусу людини в українській, польській та німецькій мовах / Т. В. Кучма. - С .258-262 Мохосоєва, Марина Миколаївна. Формули тлумачення густативної лексики (на матеріалі англійської, німецької та української мов) / М. М. Мохосоєва. - С .263-266 Чайка, Оксана Ігорівна. Семантична опозиція “гіркий – солодкий” в українській, англійській та португальській мовах / О. І. Чайка. - С .267-272 Нікітченко, Олексій Валерійович. Мікроконцепти сонливість / безсоння в англійській та українській фразеології (концептуальний і структурно-семантичний аспекти) / О. В. Нікітченко. - С .273-277 Пособчук, Оксана Олександрівна. Зіставний аналіз прийменникових еквівалентів слова української та німецької мов / О. О. Пособчук. - С .278-283 Філь, Олена Миколаївна. Особливості засвоєння англійської комп’ютерної термінології лексичними системами української та польської мов: когнітивний аспект / О. М. Філь. - С .284-287 Слабоуз, Вікторія Василівна. Из истории развития ономастической науки (восточнославянский контекст) / В. В. Слабоуз. - С .288-293 Кураш, Сергій Борисович. Этнонимы вне прямой референции в современных речевых практиках: семантика, неоконтексты (по данным интернет-источников на русском, немецком и французском языках) / С. Б. Кураш, В. Н. Сергей. - С .293-296 Trybukhanchyk, A. M. Some aspects of euphonic phraseology functioning in modern British prose / A. M. Trybukhanchyk, A. B. Prodanyuk. - С .297-301 Алієва, Заміна Кирім кизи. Інтелігенція в лінгвістичних студіях та грузино-азербайджано-українських відносинах / З. К. Алієва. - С .302-308
РУБ 40 Рубрики: Кафедра світової літератури та історії культури Кафедра української літератури Кафедра української мови Кафедра німецької мови Кафедра англійської мови та методики її викладання Мовознавство Лінгвістика Фразеологія зіставна Лексикологія і фразеологія Переклад--теорія і методика Мова художніх творів Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация) Дод.точки доступу: Самойленко, Григорій Васильович; Міністерство освіти і науки УкраїниНіжинський державний університет імені Миколи Гоголя Примірників всього: 1 ВІТКЗ (1) Свободны: ВІТКЗ (1) |
Н 34 Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки [Электронный ресурс] : Науковий журнал. № 5 / Міністерство освіти і науки України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя ; Гол. ред. Є. І. Коваленко. - Электрон. текстовые дан. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2013. - 288 с. - (Наукові видання Ніжинської вищої школи). - Загл. с титул. экрана. - Электрон. версия печ. публикации. - Літ. в кінці кожної статті. - Б. ц. Зміст: МЕТОДОЛОГІЯ І ТЕОРІЯ ПЕДАГОГІКИ Бейгер, Галина. Образ учителя двадцать первого века в восприятии студентов / Г. Бейгер. - С .7-18 Браун, Вадим Олегович. Концептуальні засади створення автоматизованих систем інтенсивної підготовки військових фахівців / В. О. Браун, Ю. В. Коваль. - С .18-25 Ващенко, Ірина Василівна. Інновації моніторингу якості вищої освіти / І. В. Ващенко. - С .26-31 Кириченко, Валентина Іванівна. Особливості формування превентивного виховного середовища у загальноосвітньому навчальному закладі / В. І. Кириченко, О. О. Єжова. - С .32-36 Кириченко, Лілія Георгіївна. Теоретико-методологічні підходи до проблеми формування естетичних якостей особистості у майбутніх фахівців соціокультурної сфери / Л. Г. Кириченко. - С .37-42 Мороз, Лілія Миколаївна. Cамоактуалізація в контексті креативності майбутнього педагога / Л. М. Мороз. - С .43-48 Потапчук, Тетяна Володимирівна. Функції і зміст педагогічно регульованої діяльності студентів в системі формування національно-культурної ідентичності / Т. В. Потапчук. - С .49-53 Приліпко, Олександр Федорович. Ретроспективний аналіз становлення поняття професійна компетентність / О. Ф. Приліпко. - С .54-62 Самаріна, Світлана Іванівна. До проблеми дисципліни учнів в сучасній школі: пошук шляхів оптимізації виховання школярів / С. І. Самаріна. - С .63-67 Сватенков, Олександр Васильович. Дослідження впливу засобів масової комунікації на формування проміжних форм адиктивної поведінки жіночої студентської молоді / О. В. Сватенков. - С .68-71 Солова, Валентина Миколаївна. Педагогіка толерантності вихователя дитячого оздоровчого закладу / В. М. Солова. - С .72-77 Соломатова, Вікторія Василівна. Оптимізаційна модель оцінки рівня сформованості професійної компетентності дизайнера / В. В. Соломатова, С. В. Чирчик. - С .78-80 Таравська, Яна Володимирівна. Проблеми моніторингу освітнього процесу: історичний аналіз / Я. В. Таравська. - С .78-80 Уліч, Віктор Леонідович. Гуманістичні аспекти військової освіти як основа моделювання процесу підготовки військових фахівців у вищих навчальних закладах / В. Л. Уліч. - С .90-94 Плахотник, Ольга Васильевна. Акмеология как условие повышения качества образования в высшей школе / О. В. Плахотник, Н. Н. Ханина. - С .95-99 Якименко, Людмила Юріївна. Теоретичні основи формування в старшому дошкільному віці відповідальності як базової якості особистості / Л. Ю. Якименко. - С .100-104 МЕТОДИКА НАВЧАННЯ І ВИХОВАННЯ Білан, Максим Борисович. Деякі аспекти формування навичок аудіювання у курсантів (студентів) вищих військових навчальних закладів / М. Б. Білан. - С .105-108 Благініна, Світлана Вікторівна. Підвищення ефективності підготовки студентів до професійної діяльності засобами позааудиторної роботи / С. В. Благініна. - С .109-111 Бондарчук, Алла Ярославівна. Педагогічні умови виховання у студентів музично-педагогічних факультетів культури міжособистісних взаємин / А. Я. Бондарчук. - С .112-116 Бутурлим, Тетяна Іванівна. Формування гендерної культури старшокласників у процесі вивчення української літератури / Т. І. Бутурлим. - С .117-122 Ващило, Ольга Валеріївна. Особливості формування комунікативної компетентності в говорінні студентів магістратури технічних спеціальностей / О. В. Ващило. - С .123-128 Грановська, Тетяна. Роль вихователя у формуванні екологічної свідомості дітей дошкільного віку / Т. Грановська. - С .129-133 Дем’янюк, Олексій Степанович. Використання мультимедійного програмного забезпечення для індивідуалізації самостійної роботи студентів військових вузів / О. С. Дем’янюк, О. В. Абрамян. - С .134-139 Долматова, Марина Петрівна. Виховання студентів-філологів засобами мистецтва слова на заняттях з іноземної мови / М. П. Долматова. - С .140-143 Коваленко, Володимир Опанасович. Шляхи удосконалення викладання країнознавства на факультеті іноземних мов / В. О. Коваленко. - С .144-148 Кондратюк, Алла Леонтіївна. Реалізація системи й педагогічних умов формування інтеркультурних комунікативних умінь / А. Л. Кондратюк. - С .149-154 Король, Володимир Степанович. Психологічні особливості вдосконалення підсумкового та поточного контролю знань студентів / В. С. Король. - С .155-159 Кушнір, Галина Леонідівна. Роль дидактичних принципів навчання у процесі засвоєння краєзнавчих знань студентами / Г. Л. Кушнір. - С .160-166 Луговська, Еліна Михайлівна. Трансформація й інтеграція фахових знань та вмінь як умова формування фахової компетентності майбутніх техніків-механіків агропромислового виробництва / Е. М. Луговська. - С .167-173 Останіна, Ніна Степанівна. Особливості соціально-педагогічної роботи з учнівською молоддю у сфері дозвілля / Н. С. Останіна, М. Г. Криловець. - С .174-177 Пелипенко, Микола Миколайович. Педагогічні ідеї А. С. Макаренка в контексті формування навичок колективної взаємодії фахівців оперативно-рятувальної служби / М. М. Пелипенко. - С .178-184 Пісоцька, Людмила Миколаївна. Зміст трудового виховання дітей старшого дошкільного віку / Л. М. Пісоцька. - С .185-190 Примачок, Людмила Леонтіївна. Методика формування у студентів медичного коледжу духовної цінності розради / Л. Л. Примачок. - С .191-196 Тимчик, Микола Валерійович. Патріотичне виховання старших підлітків у процесі занять хортингом / М. В. Тимчик, Е. А. Єрьоменко. - С .197-202 Хаданович, Альбина Викторовна. Особенности проектной деятельности студентов-биологов / А. В. Хаданович, В. Г. Свириденко, О. В. Пырх. - С .203-207 Якимчук, Світлана Никанорівна. Особливості формування тембрової драматургії хорових творів / С. Н. Якимчук. - С .208-212 ПРОФЕСІЙНА ПІДГОТОВКА Аніщук, Антоніна Миколаївна. Підготовка майбутніх вихователів до роботи з дітьми в умовах інклюзивної освіти / А. М. Аніщук. - С .213-218 Філоненко, Олена Станіславівна. Підготовка майбутніх учителів до виховної роботи з дітьми в закладах оздоровлення та відпочинку в літній період у світлі сучасних законодавчих документів / О. С. Філоненко. - С .219-222 Чувакова, Тетяна Григорівна. Формування іншомовних лексичних навичок дітей дошкільного віку як компонент професійної компетенції вчителя іноземної мови / Т. Г. Чувакова, А. М. Абрамович. - С .223-226 Щербак, Павел Иванович. Формирование у студентов потребности в занятиях физическими упражнениями во внеаудиторное время / П. И. Щербак, В. М. Благинин. - С .227-230 ВІТЧИЗНЯНИЙ І ЗАРУБІЖНИЙ ДОСВІД Возняк, Алла Борисівна. Реалізація ідей розвитку дитини Марії Монтессорі в ДНЗ № 13 "Казка" м. Самбора / А. Б. Возняк, Н. М. Кузьмяк. - С .231-235 Дічек, Наталія Петрівна. Особливості дослідження питань педагогічної психології в перші роки діяльності українського Інституту психології / Н. П. Дічек. - С .236-244 Донченко, Вікторія Миколаївна. Пріоритетні завдання управління міжнародною діяльністю в університетах США в умовах глобалізації / В. М. Донченко. - С .245-250 Мачача, Юлія Миколаївна. Навчально-методична література з математики для чоловічих і жіночих навчальних закладів в Україні (1850–1917 рр.) / Ю. М. Мачача. - С .251-255 Пєтухова, Ірина Олексіївна. Проблема періодизації тестування в освіті України (кінець ХІХ – перша третина ХХ ст.) / І. О. Пєтухова. - С .256-260 Сутрин, Виктор Дмитриевич. Проблемы брачно-семейных отношений и полового воспитания в первые годы советской власти / В. Д. Сутрин. - С .261-266 Удовиченко, Надія Костянтинівна. Роль референдаріату у формуванні практичної готовності майбутніх вчителів до педагогічної діяльності у Німеччині / Н. К. Удовиченко. - С .267-271 Шевченко, Світлана Миколаївна. Стан розвитку російських шкіл в УРСР (кінець 30-х – 40-ві рр. ХХ ст.) / С. М. Шевченко. - С .272-279 Самойленко, Олена Володимирівна. Особливості розвитку жіночої гімназійної освіти в Ніжині в другій половині ХІХ – на початку ХХ ст. / О. В. Самойленко. - С .280-284
РУБ 15 Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация) Дод.точки доступу: Коваленко, Євгенія Іванівна \ред.\; Міністерство освіти і науки УкраїниНіжинський державний університет імені Миколи Гоголя Примірників всього: 1 ВІТКЗ (1) Свободны: ВІТКЗ (1) |
Н 34 Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки [Электронный ресурс] : Науковий журнал. № 3 / Міністерство освіти і науки України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя ; Гол. ред. Є. І. Коваленко. - Электрон. текстовые дан. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2015. - 196 с. - (Наукові видання Ніжинської вищої школи). - Загл. с титул. экрана. - Электрон. версия печ. публикации. - Літ. в кінці кожної статті. - Б. ц. Зміст: МЕТОДОЛОГІЯ І ТЕОРІЯ ПЕДАГОГІКИ Коваленко, Євгенія Іванівна. Інноваційні підходи до управління загальноосвітніми навчальними закладами / Є. І. Коваленко. - С .7-14 Короленко, Віктор Леонтійович. Діяльнісні підходи до організації морального виховання дітей шкільного віку / В. Л. Короленко. - С .15-18 Лупивовк, Юлія Олексіївна. Асоціативність як психологічна основа монологічного мовлення / Ю. О. Лупивовк. - С .19-23 Лякішева, Анна Володимирівна. Сутнісні характеристики стилю життя особистості у соціальному оточенні / А. В. Лякішева, Л. К. Грицюк. - С .24-28 Mihokova, E. Analysis of the legal status quo fight against trafficking in human beings in Slovakia / E. Mihokova. - С .29-36 Потапчук, Тетяна Володимирівна. Моральна культура студентів: основні складові досліджуваного феномену / Т. В. Потапчук. - С .37-43 Примачок, Людмила Леонтіївна. Еволюція ідей альтруїзму в західній філософській і психологічній думці / Л. Л. Примачок. - С .44-48 Ратинська, Інна Василівна. Моральна відповідальність і свобода: логіка взаємозв’язку / І. В. Ратинська. - С .49-53 Ришкевич, Ольга Викторовна. Теоретико-методические аспекты актуализации синтеза искусств в процессе вокальной подготовки будущих учителей музыкального искусства / О. В. Ришкевич. - С .54-59 Стаднік, Надія Вікторівна. Сутнісні характеристики соціальної відповідальності студентів / Н. В. Стаднік. - С .60-64 Сухорукова, Світлана Вікторівна. Ресурсний підхід до формування індивідуального стилю майбутнього вихователя дітей дошкільного віку / С. В. Сухорукова. - С .65-70 Чирчик, Сергій Васильович. До проблеми діагностики якості вищої дизайн-освіти / С. В. Чирчик, С. В. Можаровський. - С .71-76 МЕТОДИКА НАВЧАННЯ І ВИХОВАННЯ Budnik-Przybylska, Dagmara. Changing in motivation for practising karate as individuals gain experience through training / D. Budnik-Przybylska. - С .77-85 Бережок, Владислава Юріївна. Значення природоохоронної діяльності в еколого-естетичному вихованні старшокласників / В. Ю. Бережок. - С .86-89 Ворник, Марія Миколаївна. Проектна методика навчання іноземної мови студентів-філологів гуманітарного вишу / М. М. Ворник. - С .90-94 Гордієнко, Тетяна Володимирівна. Використання у виховній роботі з молодшими школярами родинних традицій українського народу / Т. В. Гордієнко. - С .95-98 Дубровська, Лариса Олександрівна. Класна година в системі діяльності класного керівника / Л. О. Дубровська, В. Л. Дубровський. - С .99-102 Дудчак, Галина Іванівна. Реалізація контрольно-результативного компонента педагогічного керівництва самостійною роботою майбутніх учителів початкових класів / Г. І. Дудчак. - С .103-107 Киричок, Інна Іванівна. Вплив Інтернету на морально-духовні та соціальні цінності старшокласників / І. І. Киричок, О. С. Гармаш. - С .108-113 Назаренко, Галина Анатоліївна. Потенціал варіативної складової навчального плану в контексті виховання культури демократизму учнів старших класів / Г. А. Назаренко. - С .114-119 Солова, Валентина Миколаївна. Толерантність вихователя літнього дитячого закладу оздоровлення і відпочинку у вирішенні педагогічних ситуацій / В. М. Солова. - С .120-125 Федак, Софія Андріївна. Особливості викладання предмета "Будівельна механіка" для іноземних студентів з англійською мовою навчання / С. А. Федак, С. І. Федак. - С .126-131 Шевчук, Марина Олександрівна. Організаційні основи позакласної роботи з трудового навчання в початковій школі / М. О. Шевчук. - С .132-136 ПРОФЕСІЙНА ПІДГОТОВКА Вовк, Оксана Романівна. Готовність студентів до гуманістично спрямованого вирішення проблемних ситуацій: діагностика емоційно-ціннісного компонента / О. Р. Вовк. - С .137-142 Завгородня, Євгенія Євгенівна. Організаційно-педагогічні умови розвитку творчого потенціалу майбутніх хореографів / Є. Є. Завгородня. - С .143-147 Клунко, Роксолана Юріївна. Формування правової культури майбутнього вчителя як елемент підготовки до професійної діяльності / Р. Ю. Клунко. - С .148-151 Козубцов, Ігор Миколайович. Обґрунтування переліку навчальних дисциплін навчального плану підготовки аспірантів у системі вищої військової освіти / І. М. Козубцов. - С .152-156 Костенко, Олена Сергіївна. Педагогічні умови формування культурологічної компетенції у майбутніх інженерів-педагогів / О. С. Костенко. - С .157-159 Ніколаєску, Інна Олександрівна. Інноваційна спрямованість діяльності викладача системи післядипломної освіти як умова професійно-педагогічної самореалізації / І. О. Ніколаєску. - С .160-164 Плаксін, Андрій Анатолійович. Роль креативності в розвитку дидактичної культури викладача ВНЗ МВС України / А. А. Плаксін. - С .165-170 ВІТЧИЗНЯНИЙ І ЗАРУБІЖНИЙ ДОСВІД Матвієнко, Світлана Іванівна. Розвиток музичної освіти на Чернігівщині у I половині ХIХ ст. / С. І. Матвієнко. - С .171-175 Пасічник, Лариса Леонідівна. Професійна підготовка майбутніх вчителів у Німеччині: традиційні та інноваційні підходи / Л. Л. Пасічник. - С .176-180 Петько, Людмила Василівна. Педагогічні та виховні ідеї В. О. Сухомлинського у формуванні професійно орієнтованого іншомовного навчального середовища в умовах університету / Л. В. Петько. - С .181-187 Яблочнікова, Ірина Остапівна. Підготовка магістрів-фінансистів у державах Балтії / І. О. Яблочнікова. - С .188-193
РУБ 15 Рубрики: Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя--праці викладачів Викладання іноземної мови Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация) Дод.точки доступу: Коваленко, Євгенія Іванівна \ред.\; Міністерство освіти і науки УкраїниНіжинський державний університет імені Миколи Гоголя Примірників всього: 1 ВІТКЗ (1) Свободны: ВІТКЗ (1) |
Ц 62 Цінності європейської цивілізації [Электронный ресурс] : навчально-методичний посібник / Уклад. : А. Г. Бровко, В. О. Прудько ; Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя. - Электрон. текстовые дан. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2016. - 40 с. - Загл. с титул. экрана. - Электрон. версия печ. публикации. - Видання для читання є тільки в електронному вигляді. - Б. ц. Рубрики: Всесвітня історія--методичні посібники для ВНЗ Кл.слова (ненормовані): європейська цивілізація Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация) Дод.точки доступу: Бровко, Альона Григорівна; Прудько, В’ячеслав Олександрович; Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя Примірників всього: 1 ВІТКЗ (1) Свободны: ВІТКЗ (1) |
Б 24 Баранова, Наталія Миколаївна. Етика [Электронный ресурс] : навчальний посібник / Н. М. Баранова ; Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя. - Электрон. текстовые дан. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2015. - 323 с. - Загл. с титул. экрана. - Электрон. версия печ. публикации. - Бібліогр.: с. 156-164. - Б. ц. РУБ 1МИ.72(075.3) Рубрики: Етика--підручники та посібники для ВНЗ Етика--категорії Мораль (етика) Моральні цінності Толерантність Моральна свідомість Самосвідомість Морально-етичне виховання Релігійна культура Професійна етика Педагогічна етика Етика бізнесу Кл.слова (ненормовані): добро -- моральне зло -- сенс життя -- свобода -- щастя -- моральне спілкування -- моральний обов’язок -- справедливість -- відповідальність -- гідність і честь -- повага -- співчуття -- милосердя -- етика вченого Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация) Дод.точки доступу: Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя Примірників всього: 1 ВІТКЗ (1) Свободны: ВІТКЗ (1) |
Н 34 Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки [Электронный ресурс] : Науковий журнал. № 1 / Міністерство освіти і науки України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя ; Гол. ред. Є. І. Коваленко. - Электрон. текстовые дан. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2016. - 304 с. - (Наукові видання Ніжинської вищої школи). - Загл. с титул. экрана. - Электрон. версия печ. публикации. - Літ. в кінці кожної статті. - Б. ц. Зміст: МЕТОДОЛОГІЯ І ТЕОРІЯ ПЕДАГОГІКИ Головня, Владислава Олександрівна. Партнерська взаємодія школи та сім’ї як передумова ефективності соціально-педагогічної профілактики жорстокої поведінки підлітків / В. О. Головня. - С .8-14 Гуцан, Леся Андріївна. Сучасні підходи та технології професійної орієнтації учнівської молоді в умовах профільного навчання / Л. А. Гуцан. - С .15-20 Ївженко, Юрій Васильович. Напрями та форми соціально-педагогічної допомоги молодіжним громадським організаціям студентів / Ю. В. Ївженко. - С .21-26 Козубовський, Ростислав Володимирович. Соціальні детермінанти девіантної поведінки неповнолітніх / Р. В. Козубовський. - С .27-31 Козубцов, Игорь Николаевич. Основные тенденции и направления развития дефиниции понятия “методологическая культура” : обзор научных публикаций / И. Н. Козубцов. - С .32-38 Коргуник, Юлія Василівна. Ефективний проектний менеджмент як засіб інтернаціоналізації вищої освіти в Україні / Ю. В. Коргуник. - С .39-42 Лісовець, Олег Васильович. Компетентність соціального працівника у сприянні міжвідомчій взаємодії щодо соціально-правового захисту особистості / О. В. Лісовець. - С .43-47 Ніколаєску, Інна Олександрівна. Практична складова іміджової підготовки педагога в контексті сучасних освітніх змін / І. О. Ніколаєску. - С .48-52 Овчаренко, Ольга Василівна. Активне соціально-психологічне пізнання як метод дослідження цінностей особистості / О. В. Овчаренко, Т. І. Білуха. - С .53-58 Петрочко, Жанна Василівна. Сімейно орієнтований підхід у соціальній роботі / Ж. В. Петрочко. - С .59-63 Пєтушкова, Лариса Антонівна. Ненасильницьке спілкування як технологія побудови діалогу працівника соціальної сфери з клієнтом / Л. А. Пєтушкова. - С .64-69 Розвадовська, Тетяна Вікторівна. Просвітницька робота як важлива фахова складова у діяльності соціального педагога / Т. В. Розвадовська. - С .70-74 Савченко, Тетяна Олександрівна. Культура професійно орієнтованого спілкування майбутніх соціальних педагогів / Т. О. Савченко. - С .75-80 Сидорчук, Марина Степанівна. Послуга сімейного патронату як альтернатива центрам соціально-психологічної реабілітації та притулкам / М. С. Сидорчук. - С .81-84 Сойма, Наталія Дмитрівна. Діагностико-корекційна робота з дітьми, які мають порушення в адаптації / Н. Д. Сойма. - С .85-90 Хлєбік, Світлана Ростиславівна. Соціальне партнерство як особливий вид взаємодії ВНЗ із соціальними інститутами громади (на прикладі соціальних служб) / С. Р. Хлєбік, В. В. Литвиненко. - С .91-95 МЕТОДИКА НАВЧАННЯ І ВИХОВАННЯ Атрощенко, Тетяна Олександрівна. Формування міжетнічної толерантності молодших школярів у теорії і практиці освіти / Т. О. Атрощенко. - С .96-101 Бурнос, Евгения Юрьевна. Тестирование как объективный метод контроля знаний при обучении РКИ / Е. Ю. Бурнос, Н. А. Пилипенко-Фрицак. - С .102-106 Бутурлим, Тетяна Іванівна. Формування партнерських взаємин між хлопцями та дівчатами раннього юнацького віку в контексті педагогіки успіху / Т. І. Бутурлим. - С .107-112 Ворона, Наталья Александровна. Содержательное наполнение курса русского языка как иностранного в медицинских вузах Украины / Н. А. Ворона. - С .113-118 Жданович, Юлія Миколаївна. Педагогічна анімація як засіб соціально-педагогічної підтримки дітей вимушених переселенців / Ю. М. Жданович. - С .119-123 Качалова, Тетяна Василівна. Реалізація принципів партнерської взаємодії в студентському форумі-театрі / Т. В. Качалова. - С .124-127 Киричок, Інна Іванівна. Окремі аспекти використання навіювального впливу у навчально-виховному процесі старшокласників / І. І. Киричок. - С .128-133 Коляденко, Світлана Миколаївна. Партнерська взаємодія для здійснення соціальної підтримки студентської молоді в умовах ВНЗ / С. М. Коляденко. - С .134-139 Кузів, Марія Зіновіївна. Форми та методи профорієнтаційної роботи в Україні / М. З. Кузів. - С .140-146 Мисак, Богдан Павлович. Взаємодія суспільних інституцій у підготовці учнівської молоді до захисту Вітчизни / Б. П. Мисак. - С .147-151 Повідайчик, Оксана Степанівна. Застосування інформаційних технологій у науково-дослідній роботі майбутніх соціальних працівників / О. С. Повідайчик, М. М. Повідайчик. - С .152-156 Шевчук, Марина Олександрівна. Невербальна мова експресивних мистецтв як засіб розкриття внутрішніх переживань учнів на уроках музики в початковій школі / М. О. Шевчук. - С .157-161 ПРОФЕСІЙНА ПЕДАГОГІКА Вєтрова, Ольга Дмитрівна. Забезпечення готовності майбутніх соціальних педагогів до процесу взаємодії сім’ї та школи в роботі з обдарованими дітьми молодшого шкільного віку / О. Д. Вєтрова. - С .162-166 Гуренко, Ольга Іванівна. Запровадження освітньо-просторового підходу до полікультурної освіти майбутніх соціальних педагогів / О. І. Гуренко. - С .167-172 Денисюк, Олена Миколаївна. Професійна підготовка майбутніх соціальних педагогів та фахівців соціальної сфери до здійснення соціально-педагогічної підтримки батьків, які виховують дітей з інвалідністю / О. М. Денисюк. - С .173-177 Зінченко, Тетяна Василівна. Практична підготовка соціальних працівників у професійному середовищі / Т. В. Зінченко. - С .178-182 Конончук, Антоніна Іванівна. Професійна підготовка соціальних працівників до партнерства з недержавними організаціями соціальної сфери / А. І. Конончук. - С .183-187 Костіна, Валентина Вікторівна. Підготовка майбутніх фахівців соціальної сфери до формування здорового способу життя у дезадаптованих дітей та молоді / В. В. Костіна. - С .188-194 Новгородська, Юлія Григорівна. Особливості формування у майбутніх керівників дошкільних навчальних закладів управлінських умінь / Ю. Г. Новгородська. - С .195-199 Носова, Крістіана Вагіфівна. Комунікативні ситуації у формуванні культури професійного спілкування майбутніх тележурналістів / К. В. Носова. - С .200-203 Останіна, Ніна Степанівна. Професійна підготовка соціальних працівників в умовах модернізації вищої освіти на засадах компетентнісного підходу / Н. С. Останіна. - С .204-208 Падалка, Ольга Іванівна. Пріоритетні педагогічні цінності в процесі професійної підготовки майбутніх вихователів дошкільного навчального закладу / О. І. Падалка. - С .209-213 Пахомова, Лідія Валеріївна. Професійна підготовка майбутніх соціальних педагогів до впровадження інноваційних форм і методів партнерської взаємодії / Л. В. Пахомова. - С .214-218 Сайко, Наталія Олександрівна. Підготовка соціальних педагогів до партнерської взаємодії у реабілітаційному процесі / Н. О. Сайко. - С .219-223 Струтинська, Тетяна Романівна. Підготовка майбутніх педагогів до виховної взаємодії з батьком дітей із неповних сімей у підвищенні його психолого-педагогічної культури / Т. Р. Струтинська. - С .224-229 Сурсаєва, Інна Станіславівна. Стан сформованості професійного мислення майбутніх фельдшерів у медичних коледжах / І. С. Сурсаєва. - С .230-234 ВІТЧИЗНЯНИЙ І ЗАРУБІЖНИЙ ДОСВІД Байбакова, Ольга Олександрівна. Історичні аспекти соціальної роботи і підготовки фахівців у США / О. О. Байбакова. - С .235-239 Безлюдна, Вікторія Валеріївна. Тенденції розвитку професійної підготовки вчителів іноземних мов у вищих закладах освіти (60-ті рр. ХХ століття) / В. В. Безлюдна. - С .240-243 Белан, Владислав Юрійович. Досвід національно-патріотичного виховання громадських організацій Республіки Польща на прикладі Союзу польського харцерства / В. Ю. Белан. - С .244-247 Борисюк, Світлана Олексіївна. Дослідження соціальних проблем у сучасних пріоритетах студентської молоді України та Польщі / С. О. Борисюк, Г. Бейгер. - С .248-253 Кияниця, Зінаїда Петрівна. Застосування ведення випадку в соціальній роботі: міжнародний досвід, практика і перспективи в Україні / З. П. Кияниця. - С .254-263 Павлик, Надія Павлівна. Зарубіжний досвід організації неформальної освіти / Н. П. Павлик. - С .264-273 Попович, Ірина Євгенівна. Історичні аспекти розвитку професійної підготовки вчителя-дослідника у вищих навчальних закладах Великої Британії / І. Є. Попович. - С .274-279 Школяр, Лілія Володимирівна. Дитячі асоціації як особливі форми дитячих громадських об’єднань у Франції / Л. В. Школяр. - С .280-285 РУСОВОЗНАВЧІ СТУДІЇ Березівська, Лариса Дмитрівна. Внесок Софії Русової у розбудову національної освіти: за матеріалами журналу “Вільна українська школа” (1917–1920) / Л. Д. Березівська. - С .286-290 Дяков, Інна Володимирівна. Фольклор як засіб виховання особистості в педагогічній спадщині Софії Русової / І. В. Дяков. - С .291-295 Коваленко, Євгенія Іванівна. Педагогічні ідеї Софії Русової в контексті сучасності / Є. І. Коваленко. - С .296-300
РУБ 15 Рубрики: Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя--праці викладачів Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация) Дод.точки доступу: Коваленко, Євгенія Іванівна \ред.\; Русова, Софія Федорівна (педагог, громадський діяч ; 1856-1940) \о ней\; Міністерство освіти і науки України; Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя Примірників всього: 1 ВІТКЗ (1) Свободны: ВІТКЗ (1) |
Український дім [Электронный ресурс] : освітньо-пізнавальний часопис про Україну та українців діаспори : Видання Центру гуманітарної співпраці з українською діаспорою Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Число 1(75)/2016 / Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя, Центр гуманітарної співпраці з українською діаспорою ; Ред. : О. Д. Бойко [та ін.]. - Электрон. текстовые дан. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2016. - 8 с. - Загл. с титул. экрана. - Электрон. версия печ. публикации. - Видання для читання є тільки в електронному вигляді та на сайті університету. - Б. ц. Зміст: Онищенко, Надія Петрівна. Ніжинськими слідами геніїв : [про ніжинські історико-культурні цінності] / Н. П. Онищенко. - С .1-3 Онищенко, Надія Петрівна. Один великий і живий лист до українців : [про зустріч з Вірою Савченко, сестрою Надії Савченко, та книгу Н. Савченко "Сильне ім’я - Надія"] / Н. П. Онищенко. - С .4-5 З крутянського чину* : до 125-річчя з дня народження Осипа Твердовського. - С .5-6 Козак, Дарія. Живить релігійний корінь : [про святкування народження Ісуса Христа у Школі Українознавства Об’єднання Українців Америки «Самопоміч» у Нью-Йорку] / Д. Козак. - С .6-7 Містичне ядро нації : [про «Звернення до наукової спільноти і державників України», підготовленим громадськими активістами з Ніжина, Чернігова, Києва та ухваленим чернігівським обласним товариством «Просвіта» імені Т. Шевченка] / авт. : М. Шкурко, А. Зеленько, В. Чепурний та ін. - С .8 Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация) Дод.точки доступу: Бойко, Олександр Дмитрович; Мельничук, Олександр Володимирович; Астаф’єв, Олександр Григорович; Михед, Павло Володимирович; Онищенко, Надія Петрівна; Самойленко, Григорій Васильович; Стребкова, Ірина Олексадрівна; Бросаліна, Олена \авт.\; Шусть, Василь \авт.\; Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя; Центр гуманітарної співпраці з українською діаспорою Примірників всього: 1 ВІТКЗ (1) Свободны: ВІТКЗ (1) |
Б 24 Баранова, Наталія Миколаївна. Етика та естетика [Электронный ресурс] : навчальний посібник [для студентів ВНЗ] / Н. М. Баранова ; Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя. - Электрон. текстовые дан. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2017. - 200 с. - Загл. с титул. экрана. - Б. ц.
Рубрики: Етика--підручники та посібники для ВНЗ Естетика--підручники та посібники для ВНЗ Кл.слова (ненормовані): Мораль -- моральне спілкування -- моральні цінності -- добро -- щастя -- зло -- смисл життя -- моральний обов’язок -- моральна світомість -- моральне спілкування -- естетична діяльність -- художній образ -- Імпресіонізм -- Футуризм -- Кубізм -- Абстракціонізм -- Експресіонізм -- Сюрреалізм -- Символізм -- криза мистецтва -- напрями мистецтва -- парадокси естетики Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация) Дод.точки доступу: Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя Примірників всього: 1 ВІТКЗ (1) Свободны: ВІТКЗ (1) |
Корольов, Д. К. Напрями дослідження ціннісної сфери обдарованої особистості [Электронный ресурс] / Д. К. Корольов. - Электрон. текстовые дан.> // Український психологічний журнал : збірник наукових праць. - 2016. - N 1. - С. 63-76 Кл.слова (ненормовані): обдарованість -- особистість -- цінності -- мораль Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация) Є примірники у відділах: всього 1 : ВІТКЗ (1) Вільні: ВІТКЗ (1) |
Журба, Катерина Олександрівна. Досвід виховання смисложиттєвих цінностей в учнів основної і старшої школи в США [Электронный ресурс] / К. О. Журба. - Электрон. текстовые дан.> // Український педагогічний журнал. - 2017. - N 3. - С. 70-79 Кл.слова (ненормовані): гуманістична етика -- смисложиттєві цінності -- мета життя -- самоактуалізація -- самореалізація Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация) Є примірники у відділах: всього 1 : ВІТКЗ (1) Вільні: ВІТКЗ (1) |
> Шифр: ПО-1/2013/4 Журнал 2013р. N 4 . - Электрон. текстовые дан. Кремень, Василь. Ціннісні орієнтири мережевого суспільства / В. Кремень, В. Ткаченко. - С.14 Боришевський, Мирослав. Концептуальні засади проблеми самотворення особистості / М. Боришевський. - С.9 Савчин, Мирослав. Онтологія та феноменологія духовної сфери особистості / М. Савчин. - С.12 Кузікова, Світлана. Саморозвиток особистості: суб’єктний підхід / С. Кузікова. - С.10 Вірна, Жанна. Аксіологія якості життя особистості / Ж. Вірна. - С.9 Кормило, Оксана. Вивчення ціннісної сфери молодшого школяра як суб’єкта учбової діяльності в умовах сучасної початкової освіти / О. Кормило. - С.9 Черенщикова, Дар’я. Актуальні здібності у педагогічному спілкуванні викладача внз: порівняльний аналіз за статево-рольовою ознакою / Д. Черенщикова. - С.9 Прокопів, Людмила. Комплексний підхід у вихованні і навчанні гіперактивних дошкільників / Л. Прокопів. - С.8 Милюзина, Ольга. Аксіологічні аспекти психокорекції особистісного розвитку підлітка засобами народного мистецтва / О. Милюзина. - С.10 Сітцева, Марина. Сутність та структура мультиплікаційного образу / М. Сітцева. - С.8 Турчин, Оксана. Експресивна психотехніка як засіб підвищення мотивації до вивчення іноземної мови / О. Турчин. - С.8 Осьодло, Василь. Суб’єктний підхід у психологічному супроводі професійного становлення офіцера / В. Осьодло. - С.10 Жадан, Ірина. Цінності в структурі політичної картини світу молоді: концептуальні засади дослідження / І. Жадан. - С.9 Горбунова, Вікторія. Психодіагностика цінностей у практиці командотворення / В. Горбунова. - С.9 Гавриленко, Ярослава. Перспективи якісного дослідження міжособистісної залежності у близьких взаєминах / Я. Гавриленко. - С.8 Савченко, Костянтин. Взаємозв’язок показника мотивації успіху й рівня актуалізації особистісних мотивів у студентів і слухачів, що здобувають другу вищу освіту / К. Савченко. - С.8 Сватенкова, Тетяна. Екзистенційні переживання у юнацькому віці як чинник побудови ціннісноорієнтаційного простору / Т. Сватенкова. - С.8 Склярук, Анастасія. Сучасний стан наукової концептуалізації категорії "проблемна сім’я" / А. Склярук. - С.11 Чаусова, Юлія. Особливості сімейного життєконструювання в цивільних взаєминах та офіційному шлюбі / Ю. Чаусова. - С.10 Вінтоняк, Вікторія. Методичні аспекти дослідження кар’єрних стратегій офіцерів / В. Вінтоняк. - С.10 Сенчук, Оксана. Розвиток особистості та її життєстійкість у контексті подружніх стосунків / О. Сенчук. - С.10 Є примірники у відділах: всього 1 : ВІТКЗ (1) Вільні: ВІТКЗ (1) |
З-26 Заміщак, Марія. Молодший шкільний вік як важливий етап становлення [Электронный ресурс] / М. Заміщак. - Электрон. текстовые дан.> // Психологія особистості : науковий теоретико-методологічний і прикладний психологічний журнал. - 2011. - N 2. - С. 7
Кл.слова (ненормовані): критерії моральності -- моральний вибір -- моральний досвід -- моральні знання -- моральна мотивація -- моральні норми -- моральні принципи -- моральна самооцінка -- моральні цінності Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация) Є примірники у відділах: всього 1 : ВІТКЗ (1) Вільні: ВІТКЗ (1) |
С 50 Сметаняк, Владислав. Психологічні особливості ціннісного самовизначення особистості у ранній юності [Электронный ресурс] / В. Сметаняк. - Электрон. текстовые дан.> // Психологія особистості : науковий теоретико-методологічний і прикладний психологічний журнал. - 2012. - N 3. - С. 7
Кл.слова (ненормовані): самовизначення -- цінності -- ціннісне самовизначення -- суб’єктність -- ціннісно-смислова сфера Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация) Є примірники у відділах: всього 1 : ВІТКЗ (1) Вільні: ВІТКЗ (1) |
Ж 15 Жадан, Ірина. Цінності в структурі політичної картини світу молоді: концептуальні засади дослідження [Электронный ресурс] / І. Жадан. - Электрон. текстовые дан.> // Психологія особистості : науковий теоретико-методологічний і прикладний психологічний журнал. - 2013. - N 4. - С. 9
Кл.слова (ненормовані): політична картина світу -- цінності -- чинники -- структурування -- інтерпретація -- концептуалізація -- конструювання Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация) Є примірники у відділах: всього 1 : ВІТКЗ (1) Вільні: ВІТКЗ (1) |
Г 67 Горбунова, Вікторія. Психодіагностика цінностей у практиці командотворення [Электронный ресурс] / В. Горбунова. - Электрон. текстовые дан.> // Психологія особистості : науковий теоретико-методологічний і прикладний психологічний журнал. - 2013. - N 4. - С. 9
Кл.слова (ненормовані): аксіологічна сфера особистості -- цінності -- психодіагностика цінностей -- командотворення -- проблеми психологічної діагностики цінностей Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация) Є примірники у відділах: всього 1 : ВІТКЗ (1) Вільні: ВІТКЗ (1) |
Ш 97 Шусть, Василь. Еволюція ціннісної сфери людських спільнот: від соціальності заради виживання до пріоритетів політичності [Электронный ресурс] / В. Шусть. - Электрон. текстовые дан.> // Психологія особистості : науковий теоретико-методологічний і прикладний психологічний журнал. - 2016. - N 7. - С. 8
Кл.слова (ненормовані): політичні цінності -- установка -- еволюція -- соціальний механізм Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация) Є примірники у відділах: всього 1 : ВІТКЗ (1) Вільні: ВІТКЗ (1) |
С 28 Себта, Т. Підтверджувальна грамота Петра І 1708 р. щодо поставлення на Київську митрополію Йоасафа (Кроковського): історія, провенієнція та публікація документа [Электронный ресурс] / Т. Себта, Н. Сінкевич> // Український історичний журнал : Науковий журнал. - 2018. - N 5. - С. 136-163 . - ISSN 0130-5247
Кл.слова (ненормовані): підтверджувальна грамота -- Петро І -- Йоасаф (Кроковський) -- Київська митрополія -- провенієнція -- Софійський собор -- культурні цінності Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация) Дод.точки доступу: Сінкевич, Н. Є примірники у відділах: всього 1 : ВІТКЗ (1) Вільні: ВІТКЗ (1) |