Н 34 Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки [Электронный ресурс] : Науковий журнал. № 6 / Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя ; Гол. ред. Є. І. Коваленко. - Электрон. текстовые дан. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2012. - 244 с. - (Наукові видання Ніжинської вищої школи). - Загл. с титул. экрана. - Электрон. версия печ. публикации. - Літ. в кінці кожної статті. - 74.33 грн. Зміст: Багрій, Вікторія Неофидівна. Актуалізація рефлексивної здатності студентів як суб’єктів фахової підготовки / В. Н. Багрій. - С .7-10 Bejger, Halina. Aktywizacja spoleczna i zawodowa podopiecznych systemu pomocy spolecznej – paradygmaty i osiagniecia / H. Bejger. - С .11-22 Біла, Олена Олександрівна. Мобілізаційні функції майбутніх фахівців соціономічного профілю у сфері соціально-педагогічного проектування / О. О. Біла. - С .23-29 Гордієнко, Тетяна Володимирівна. Педагогічні моделі багаторівневої підготовки майбутніх учителів / Т. В. Гордієнко. - С .30-34 Заболотна, Оксана Адольфівна. Трансдисциплінарність як стратегія практичної реалізації засад альтернативної освіти / О. А. Заболотна. - С .35-38 Ковальчук, Василь Іванович. Зміст та структура педагогічної майстерності майстра виробничого навчання ПТНЗ / В. І. Ковальчук. - С .39-44 Леонова, Інна Михайлівна. Особливості професійної етики майбутнього соціального педагога в закладах соціального захисту дітей / І. М. Леонова. - С .45-49 Парфанович, Іванна Іванівна. Особливості діяльності та фахового рівня суб’єктів профілактики девіантної поведінки / І. І. Парфанович. - С .50-55 Скиба, Марина Миколаївна. Особливості медіаграмотності майбутніх соціальних педагогів / М. М. Скиба. - С .56-60 Спіліоті, Олена Володимирівна. Проблема формування музично-інтонаційного мислення майбутніх учителів музики у процесі фахової підготовки: теоретико-експериментальне дослідження / О. В. Спіліоті. - С .61-68 Стрельнікова, Ніна Михайлівна. Виховні проблеми сучасної неповної сім’ї / Н. М. Стрельнікова. - С .69-72 Хоменко, Олександр Вікторович. Стан та проблеми іншомовної підготовки у вищій школі України / О. В. Хоменко. - С .73-79 Благінін, Валерій Михайлович. Сучасні інформаційні технології навчання віртуального характеру / В. М. Благінін, Я. І. Наріжна. - С .80-83 Бобро, Артур Анатолійович. Формування потреби здорового способу життя в учнів старших класів / А. А. Бобро. - С .84-88 Бондарчук, Алла Ярославівна. Тренінг як важлива форма оптимізації виховної роботи студентів музично-педагогічних факультетів / А. Я. Бондарчук. - С .89-93 Качалова, Тетяна Василівна. Формування мовно-комунікативної компетентності майбутніх соціальних педагогів у процесі вивчення "Основ красномовства" / Т. В. Качалова, Г. М. Вакуленко. - С .94-98 Мацегора, Анастасія Віталіївна. Профорієнтація як напрям діяльності соціального педагога загальноосвітнього навчального закладу / А. В. Мацегора, Л. М. Степченко. - С .99-103 Москалець, Олена Олександрівна. Етапи навчання іншомовного писемного мовлення як засобу спілкування / О. О. Москалець. - С .104-107 Нагач, Марина Володимирівна. Використання методу проектів на семінарських заняттях з країнознавства / М. В. Нагач. - С .108-112 Новак, Тетяна Анатоліївна. Роль соціально-педагогічного комплексу сільської школи у формуванні соціальної компетентності особистості / Т. А. Новак. - С .113-116 Онищенко, Ірина Володимирівна. Сучасні підходи до використання інформаційно-комунікаційних технологій у професійній підготовці майбутніх учителів початкових класів / І. В. Онищенко. - С .117-122 Останіна, Ніна Степанівна. Особливості соціально-педагогічної роботи з учнівською молоддю у сфері дозвілля / Н. С. Останіна. - С .123-126 Пихтіна, Ніна Порфиріївна. Особливості формування негативних проявів у поведінці дошкільників, що зумовлені неправильними типами сімейного виховання / Н. П. Пихтіна. - С .127-132 Пожидаєва, Оксана Володимирівна. Педагогічні умови підготовки майбутніх соціальних педагогів до консультативної діяльності / О. В. Пожидаєва. - С .133-139 Половіна, Олена Анатоліївна. Вплив сім’ї на інтелектуальний розвиток дітей / О. А. Половіна. - С .140-144 Равлюк, Тетяна Анатоліївна. Креативні педагогічні технології у підготовці фахівців соціально-педагогічної сфери / Т. А. Равлюк. - С .145-148 Стадник, Денис Олександрович. Педагогічний зміст реабілітації дезадаптованих дітей в умовах освітнього середовища / Д. О. Стадник. - С .149-153 Шрагина, Лариса Исааковна. Методы и приемы управления творческим воображением / Л. И. Шрагина. - С .154-157 Борисюк, Світлана Олексіївна. Вивчення стану шкільної дезадаптації підлітків як важливий аспект підготовки фахівців до практики соціально-педагогічного консультування у школі / С. О. Борисюк. - С .158-161 Василевська, Людмила Семенівна. Проектна діяльність методиста як засіб удосконалення прфесійної майстерності педагогів / Л. С. Василевська. - С .162-168 Кабриль, Катерина Володимирівна. Особливості формування ціннісних компетентностей майбутніх учителів музики в процесі диригентсько-хорової підготовки / К. В. Кабриль. - С .169-173 Клос, Лілія Євгенівна. Підготовка майбутніх соціальних працівників до здоров’язбережувальної діяльності: ціннісний вимір / Л. Є. Клос. - С .174-179 Кобилянський, Олександр Володимирович. Практичні аспекти формування основних професійних компетенцій з охорони праці у майбутніх фахівців у вищих навчальних закладах / О. В. Кобилянський. - С .180-185 Ларіна, Тетяна Валеріївна. Професійний розвиток учителів: перспективні напрями реформування / Т. В. Ларіна. - С .186-190 Остапчук, Олена Леонідівна. Гендерний підхід до професійної підготовки соціальних педагогів / О. Л. Остапчук. - С .191-195 Островська, Наталія Олександрівна. Підготовка фахівців соціально-педагогічної сфери до формування усвідомленого батьківства молоді в територіальній громаді / Н. О. Островська. - С .196-199 Підлипська, Світлана Дмитрівна. Основні аспекти підготовки майбутніх соціальних педагогів до реалізації професійних функцій в умовах ДОЗ / С. Д. Підлипська. - С .200-203 Тукач, Ірина Іванівна. Професійна підготовка майбутніх фахівців дошкільної освіти до ознайомлення дошкільників з їх правами та обов’язками / І. І. Тукач. - С .204-208 Чусова, Ольга Миколаївна. Професійна мобільність майбутніх соціальних педагогів у процесі взаємодії з молодшими школярами девіантної поведінки / О. М. Чусова. - С .209-212 Захарчук, Мар’яна Євгенівна. Аналіз досвіду США в організації інклюзивного навчання дітей загальноосвітньої школи / М. Є. Захарчук. - С .213-220 Конончук, Іван Миколайович. Використання історичного досвіду Ніжинської вищої школи 20-х рр. XX ст. у підготовці фахівців соціально-педагогічної сфери / І. М. Конончук. - С .221-226 Лещенко, Марина Євгенівна. Загальні засади морального виховання школярів в Україні у др. пол. XX ст. / М. Є. Лещенко. - С .227-229 Романенкова, Людмила Олексіївна. Використання зарубіжного досвіду для підвищення якості підготовки спеціалістів соціальної сфери в Україні / Л. О. Романенкова, І. М. Біляєва. - С .230-233 Трофименко, Марина Юріївна. Порівняльно-історичний аналіз досвіду використання анімаційних технологій у процесі навчання іноземним мовам у Франції / М. Ю. Трофименко. - С .234-237 Устименко-Косоріч, Олена Анатоліївна. Передумови формування Сербської баянно-акордеонної школи (кін. XIX - поч. XX ст.) / О. А. Устименко-Косоріч. - С .238-242
РУБ 15 Рубрики: Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності Соціально-педагогічна робота Соціальна робота робота з сім’ями професійна підготовка вчителів--дошкільна освіта професійна підготовка вчителів--початкові класи Діти з особливими потребами Соціальні працівники--підготовка--практика Соціальна педагогіка Соціальні педагоги--професійна підготовка Сучасні освітні технології Здоровий спосіб життя--підлітки Тренінг Профорієнтація Діти дошкільного віку Дошкільна освіта--інноваційні процеси підготовка майбутніх вчителів--зарубіжний досвід Дошкільне виховання--історія дозвіллєва діяльність Педагогічна майстерність Сербія--освіта франція--освіта США--освіта Ніжинщина--освіта Україна--Освіта Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация) Дод.точки доступу: Коваленко, Євгенія Іванівна \ред.\; Міністерство освіти і науки, молоді та спорту УкраїниНіжинський державний університет імені Миколи Гоголя Примірників всього: 1 ВІТКЗ (1) Свободны: ВІТКЗ (1) |
Н 34 Бобро, Артур Анатолійович. Формування потреби здорового способу життя в учнів старших класів [Текст] / А. А. Бобро> // Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки : Науковий журнал / Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2012. - № 6. - С. 84-88 РУБ 15 Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация) Дод.точки доступу: Коваленко, Євгенія Іванівна \ред.\; Міністерство освіти і науки, молоді та спорту УкраїниНіжинський державний університет імені Миколи Гоголя Є примірники у відділах: всього 1 : ВІТКЗ (1) Вільні: ВІТКЗ (1) |
Н 34 Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки [Электронный ресурс] : Науковий журнал. № 1 / Міністерство освіти і науки України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя ; Гол. ред. Є. І. Коваленко. - Электрон. текстовые дан. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2014. - 274 с. - (Наукові видання Ніжинської вищої школи). - Загл. с титул. экрана. - Электрон. версия печ. публикации. - Літ. в кінці кожної статті. - Б. ц. Зміст: МЕТОДОЛОГІЯ І ТЕОРІЯ ПЕДАГОГІКИ Асоянц, Поліна Григорівна. Проблеми навчання іноземної мови фахівців / П. Г. Асоянц. - С .7-13 Благинин, Валерий Михайлович. Вопросы эстетики труда в марксистской теории / В. М. Благинин. - С .14-17 Бобро, Артур Анатолійович. Аналіз поняття "соціальне здоров’я студента" / А. А. Бобро. - С .18-21 Бойко, Надія Іванівна. Звертання – показник рівня нормативності мовлення школярів / Н. І. Бойко, Л. В. Клепак. - С .22-29 Вовк, Оксана Романівна. Провідні тенденції гуманізації освіти: теоретичний аналіз / О. Р. Вовк. - С .30-34 Гордієнко, Ніна Василівна. До проблеми формування професійної компетентності майбутніх соціальних педагогів у ВНЗ / Н. В. Гордієнко. - С .35-39 Кудря, Микола Миколайович. Протекція розвитку української мови як педагогічна засада збереження національної ідентичності вищої освіти України / М. М. Кудря. - С .40-46 Мороз, Лілія Миколаївна. Характеристика структурних компонентів креативності вчителів іноземних мов / Л. М. Мороз. - С .47-52 Мрачковська, Марина Миколаївна. Генезис поняття "міжкультурна комунікація" у педагогічній науці / М. М. Мрачковська. - С .53-58 Примачок, Людмила Леонтіївна. Особливості виховання особистості студента-медика / Л. Л. Примачок. - С .59-65 Рябокінь, Сергій Іванович. Моніторинг професійного виховання майбутнього педагога як умова підвищення якості освітнього процесу в педагогічному ВНЗ І–ІІ рівнів акредитації / С. І. Рябокінь. - С .66-69 Смолінська, Олеся Євгенівна. Антропопсиходинамічний підхід у дослідженні культурно-освітнього простору педагогічних університетів / О. Є. Смолінська. - С .70-76 Суховєєва, Наталія Миколаївна. Загальноосвітній навчальний заклад виховної колонії як суб’єкт соціально-педагогічної діяльності / Н. М. Суховєєва, М. І. Науменко. - С .77-82 Харицька, Світлана Василівна. Проблеми створення нових словників для студентів технічних спеціальностей / С. В. Харицька. - С .83-86 Шевчук, Марина Олександрівна. Модель управління процесом формування професійної компетентності майбутніх вчителів засобами педагогічного проектування / М. О. Шевчук. - С .87-93 Ярослав, Людмила Олександрівна. Розуміння вчителем особистості учня підліткового віку як фактор вирішення педагогічних конфліктів / Л. О. Ярослав, А. М. Баглай. - С .94-97 МЕТОДИКА НАВЧАННЯ І ВИХОВАННЯ Арнаута, Наталія Володимирівна. Деякі аспекти використання інформаційних технологій під час вивчення вищої математики / Н. В. Арнаута. - С .98-101 Бичек, О. А. Психологічний компонент формування готовності майбутніх учителів-філологів до застосування синтетичних видів мистецтва / О. А. Бичек. - С .102-106 Боднарчук, Олеся Василівна. Використання розрахункових задач при вивченні неорганічної хімії на фармацевтичному факультеті ІФНМУ / О. В. Боднарчук, А. О. Стецьків, Л. В. Стецьків. - С .107-110 Груша, Ляля Олександрівна. Особистісно орієнтоване навчання та виховання у вищих медичних навчальних закладах / Л. О. Груша. - С .111-114 Мельник, Дмитро Олександрович. Використання комп’ютерного тестування для підвищення ефективності засвоєння курсу загальної хімії / Д. О. Мельник. - С .115-119 Палій, Олександр Анатолійович. Про підвищення ефективності навчання другої іноземної мови в ЗНЗ / О. А. Палій. - С .120-124 Плотніков, Євген Олександрович. Оцінка готовності майбутніх учителів до гібридного навчання іноземних мов / Є. О. Плотніков. - С .125-130 Ревенчук, Валентина Василівна. Інтегративний підхід до проблеми змістового наповнення навчальної взаємодії в інструментальному класі / В. В. Ревенчук. - С .131-135 Shareiko, I. V. Advantages and opportunities of using ict in teaching practical English = Переваги та можливості використання інформаційно-комунікативних технологій в навчанні англійської мови / I. V. Shareiko. - С .136-140 Якимчук, Світлана Никанорівна. Формування професійних компетенцій майбутніх хормейстерів в умовах творчо-педагогічної практики / С. Н. Якимчук. - С .141-145 ПРОФЕСІЙНА ПІДГОТОВКА Бережок, Владислава Юріївна. Труднощі та їх подолання у процесі професійного становлення майбутнього педагога (на прикладі підготовки вчителя хімії) / В. Ю. Бережок. - С .146-150 Гончарова, Євгенія Євгеніївна. Проектування діяльності "викладач – студент" в умовах організації диференціації навчання фахових дисциплін майбутніх учителів іноземної мови у вищих педагогічних навчальних закладах / Є. Є. Гончарова. - С .151-157 Коваль, Тамара Іванівна. Комплексний підхід до реалізації індивідуального навчання професійно орієнтованого англомовного читання майбутніх інженерів / Т. І. Коваль, А. О. Коваль. - С .158-164 Лашук, Наталія Миколаївна. Навчання професійно спрямованого аудіювання англійською мовою студентів напряму підготовки 0901 "Сільське господарство і лісництво" / Н. М. Лашук. - С .165-169 Лукашова, Ніна Іванівна. Компетентнісний підхід до підготовки майбутнього вчителя хімії для загальноосвітніх навчальних закладів / Н. І. Лукашова. - С .170-174 Майєр, Наталія Василівна. Особливості професійно-методичної діяльності майбутніх викладачів французької мови / Н. В. Майєр. - С .175-180 Матвієнко, Світлана Іванівна. Організація лабораторних занять студентів спеціальності "Дошкільна освіта" при вивченні навчальної дисципліни "Художня праця та основи дизайну" / С. І. Матвієнко. - С .181-185 Окопна, Яна Володимирівна. Сучасні підходи до формування професійно орієнтованої іншомовної комунікативної компетентності майбутніх туристичних менеджерів / Я. В. Окопна. - С .186-192 Окопна, Яна Володимирівна. Психолінгвістичні засади формування професійно орієнтованої іншомовної комунікативної компетентності майбутніх працівників туристичної сфери / Я. В. Окопна, К. М. Чала. - С .193-197 Павленко, Олексій Миколайович. До проблеми використання музичних комп’ютерних програм у професійній підготовці майбутнього вчителя музики / О. М. Павленко. - С .198-202 Петров, Андрій Олександрович. Формування здоров’язбережувальної компетентності майбутніх учителів фізичної культури в процесі професійної підготовки / А. О. Петров. - С .203-207 Халимон, Ірина Йосипівна. Зміст соціокультурної компетенції майбутніх учителів іноземної мови / І. Й. Халимон. - С .208-214 Яковенко-Глушенкова Є., Єлизавета Валентинівна. Особливості процесу формування професійно орієнтованої усномовленнєвої комунікативної компетентності у майбутніх учителів іноземної мови на початковому ступені навчання / В. Яковенко-Глушенкова Є. - С .115-220 ВІТЧИЗНЯНИЙ І ЗАРУБІЖНИЙ ДОСВІД Абрамович, Вероніка Євгеніївна. Особливості відбору кандидатів на медичне навчання в університетах Франції / В. Є. Абрамович. - С .221-225 Віннікова, Лілія Федорівна. Значущі аспекти британської системи вищої освіти / Л. Ф. Віннікова. - С .226-229 Дубровська, Лариса Олександрівна. Педагогічна думка ХVІІІ ст. про значення індивідуального підходу у формуванні особистості дитини / Л. О. Дубровська. - С .230-232 Киричок, Інна Іванівна. Філософсько-педагогічні течії на початку ХХ ст. / І. І. Киричок. - С .233-238 Клунко, Р. Ю. Теоретичні основи правового виховання старшокласників у історії вітчизняної педагогічної думки / Р. Ю. Клунко. - С .239-243 Коваленко, Євгенія Іванівна. Тенденції розвитку дошкільного виховання в Україні у другій половині ХХ – на початку ХХІ ст. / Є. І. Коваленко. - С .244-249 Ковнер, Віра Володимирівна. Питання ефективності співпраці школи і сім’ї у просвітницько-педагогічній діяльності товариства "Знання" (друга половина ХХ ст.) / В. В. Ковнер. - С .250-253 Паламаренко, Інна Олексіївна. Теоретико-методологічні аспекти професійної підготовки майбутніх лікарів у Великій Британії / І. О. Паламаренко. - С .254-259 Пилипенко, Вадим Валерійович. Олександр Іванович Стронін – ініціатор відкриття недільних шкіл на Полтавщині / В. В. Пилипенко. - С .260-265 Щука, Галина Петрівна. Галузева система підготовки фахівців сфери туризму в Російській Федерації / Г. П. Щука. - С .266-271
РУБ 15 Рубрики: Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя--праці викладачів Викладання іноземної мови Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация) Дод.точки доступу: Коваленко, Євгенія Іванівна \ред.\; Міністерство освіти і науки УкраїниНіжинський державний університет імені Миколи Гоголя Примірників всього: 1 ВІТКЗ (1) Свободны: ВІТКЗ (1) |
Н 34 Бобро, Артур Анатолійович. Аналіз поняття "соціальне здоров’я студента" [Электронный ресурс] / А. А. Бобро. - Электрон. текстовые дан.> // Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки : Науковий журнал / Міністерство освіти і науки України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2014. - № 1. - С. 18-21 РУБ 15 Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация) Дод.точки доступу: Коваленко, Євгенія Іванівна \ред.\; Міністерство освіти і науки УкраїниНіжинський державний університет імені Миколи Гоголя Є примірники у відділах: всього 1 : ВІТКЗ (1) Вільні: ВІТКЗ (1) |
Н 34 Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки [Электронный ресурс] : Науковий журнал. № 2 / Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя ; Гол. ред. Є. І. Коваленко. - Электрон. текстовые дан. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2014. - 242 с. - (Наукові видання Ніжинської вищої школи). - Загл. с титул. экрана. - Электрон. версия печ. публикации. - Літ. в кінці кожної статті. - Б. ц. Зміст: МЕТОДОЛОГІЯ І ТЕОРІЯ ПЕДАГОГІКИ Абрамова, Катерина Анатоліївна. Соціально-психологічні ознаки ВІЛ-інфікованих дітей / К. А. Абрамова. - С .7-12 Алєко, Оксана Анатоліївна. Порівняльний аналіз результатів експериментального дослідження з формування соціального досвіду дитини у взаємодії ДНЗ і родини / О. А. Алєко. - С .12-17 Аносов, Іван Павлович. Інновації в галузі антропологічного контексту освіти / І. П. Аносов. - С .18-22 Бабенко, Леонід Вікторович. Закономірності навчання учнів образотворчого мистецтва в сучасній школі / Л. В. Бабенко. - С .23-29 Бадьора, Сергій Миколайович. Задачний підхід при вивченні педагогіки в університеті / С. М. Бадьора. - С .30-34 Бережна, Таміла Іванівна. Здоров’язбережувальні педагогічні технології – важлива складова здоров’язбережувального середовища загальноосвітнього навчального закладу / Т. І. Бережна. - С .35-39 Біла, Наталія Леонідівна. Ансамблеве музикування: до сутності поняття / Н. Л. Біла, Н. О. Штурман. - С .40-46 Білоусова, Надія Валентинівна. Умови формування бажання самовдосконалюватись у молодших підлітків / Н. В. Білоусова. - С .47-49 Бобро, Артур Анатолійович. Аналіз проблеми формування соціального здоров’я студентської молоді в науковій літературі / А. А. Бобро. - С .50-54 Вайнола, Ренате Хейкіївна. Сімейна депривація як негативний чинник розвитку та становлення особистості вихованців інтернатних закладів спортивного профілю / Р. Х. Вайнола, О. В. Красницька. - С .55-61 Вікторова, Леся Вікторівна. Модернізація іншомовної підготовки співробітників сектора безпеки у контексті загальноєвропейських інтеграційних процесів / Л. В. Вікторова. - С .62-67 Гуцан, Леся Андріївна. Компетентнісно спрямована освіта – сучасний орієнтир навчально-виховного процесу / Л. А. Гуцан. - С .68-72 Завацька, Людмила Миколаївна. Дослідження соціальних потреб дітей трудових мігрантів у новому соціально-освітньому середовищі / Л. М. Завацька. - С .73-76 Капська, Алла Йосипівна. Змістова структура процесу самоактуалізації старших підлітків у центрах соціально-психологічної реабілітації / А. Й. Капська, М. С. Сидорчук. - С .77-81 Кнодель, Людмила Володимирівна. Некоторые современные аспекты преподавания иностранных языков / Л. В. Кнодель. - С .82-94 Коваль, Оксана Євгеніївна. Активізація професійного саморозвитку аспірантів – майбутніх викладачів вищої економічної школи / О. Є. Коваль. - С .95-99 Копил, Оксана Анатоліївна. Особистісно-діяльнісний розвиток студента-математика у процесі навчання письмового перекладу фахової літератури / О. А. Копил. - С .100-105 Коробченко, Ангеліна Анатоліївна. Виховний потенціал сучасної шкільної природничої освіти / А. А. Коробченко. - С .106-112 Кубанов, Руслан Анатолійович. Сутність та освітньо-кваліфікаційні рівні вищої економічної освіти / Р. А. Кубанов. - С .113-118 Малиношевський, Руслан Васильович. Соціально-педагогічні орієнтири виховання альтруїзму / Р. В. Малиношевський. - С .119-124 Маслова, Марина Єнівна. Обучение иностранному языку в высшем профессиональном образовании: к проблеме реализации системного подхода / М. Е. Маслова, Ю. В. Маслов. - С .125-132 Новгородська, Юлія Григорівна. Організаційна культура майбутнього керівника дошкільного навчального закладу як складова управлінської діяльності / Ю. Г. Новгородська. - С .133-137 Отчич, Сергій Валерійович. Психологія любові та диференціація понять кохання та закоханості / С. В. Отчич. - С .138-141 Соловйова, Тетяна Геннадіївна. Особливості профорієнтаційної діяльності соціального педагога з молоддю з обмеженими можливостями / Т. Г. Соловйова. - С .142-146 Харченко, Сергій Якович. Тенденції розвитку понятійного апарату соціальної педагогіки у сучасному науковому контексті / С. Я. Харченко, О. І. Рассказова. - С .147-152 Шеремет, Алла Михайлівна. Педагогічні засади функціонування центрів матері і дитини та потреба професійної діяльності у них кваліфікованих соціальних педагогів / А. М. Шеремет. - С .153-157 МЕТОДИКА НАВЧАННЯ І ВИХОВАННЯ Бобир, Світлана Леонідівна. Педагогічний потенціал технології tеаm teaching для професійного розвитку майбутнього вчителя іноземних мов / С. Л. Бобир. - С .158-162 Богушевич, Ніна Володимирівна. Розробка комплексу вправ у межах курсової, бакалаврської чи магістерської роботи з методики навчання іноземних мов / Н. В. Богушевич. - С .163-166 Гурина, Наталія Вікторівна. Рефлексія у професійно орієнтованому навчанні майбутніх учителів англійської інтонації / Н. В. Гурина. - С .167-172 Проць, Роман Омелянович. "Захист Вітчизни" у системі військово-патріотичного виховання учнівської молоді / Р. О. Проць. - С .173-178 Родчин, Зоряна Ярославівна. Деякі аспекти викладання української мови як іноземної для студентів-медиків / З. Я. Родчин. - С .179-182 ПРОФЕСІЙНА ПІДГОТОВКА Біляченко, Галина Петрівна. Підготовка майбутніх соціальних педагогів до співпраці з недержавними організаціями в контексті діяльнісного підходу / Г. П. Біляченко. - С .183-189 Міщик, Людмила Іванівна. Основні аспекти підготовки соціальних педагогів до організації виховної роботи в закладах інклюзивного навчання / Л. І. Міщик. - С .190-194 Падун, Ніна Олексіївна. Інтерактивне навчання як засіб ефективної підготовки спеціалістів / Н. О. Падун, А. О. Падун. - С .195-198 Самойленко, Юлія. Критерії та показники рівнів готовності вчителя-філолога до профільного навчання старшокласників засобами інформаційних технологій / Ю. Самойленко. - С .199-203 Ушакова, Людмила Іванівна. Лінгвокультурологічний компонент у змісті іншомовної підготовки майбутніх учителів іноземних мов / Л. І. Ушакова. - С .204-208 ВІТЧИЗНЯНИЙ І ЗАРУБІЖНИЙ ДОСВІД Багрій, Іванна Петрівна. Особливості організації змісту професійної підготовки заняттєвих терапевтів у Канаді / І. П. Багрій. - С .209-213 Бойчевська, Ілона Борисівна. Вивчення іноземної мови у вищих навчальних закладах ФРН як важливий елемент професійної соціалізації / І. Б. Бойчевська. - С .217-220 Коляда, Тетяна Василівна. Становлення системи професійної підготовки майбутніх вчителів у Великобританії (ХІХ ст.) / Т. В. Коляда. - С .221-224 Лаухіна, Інна Станіславівна. Релігієзнавчий компонент у змісті суспільствознавчих дисциплін у колежах та ліцеях Франції / І. С. Лаухіна. - С .225-229 Малько, Наталія Миколаївна. Система виховання неповнолітніх правопорушників у педагогічній спадщині О. Я. Герда / Н. М. Малько. - С .230-234 Поприткіна, Дурсунгозель Шамирадівна. Проблема бюджету часу майстра виробничого навчання у закладах професійно-технічної освіти в Україні (друга половина ХХ століття) / Д. Ш. Поприткіна. - С .235-239
РУБ 15 Рубрики: Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя--праці викладачів Викладання іноземної мови Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация) Дод.точки доступу: Коваленко, Євгенія Іванівна \ред.\; Міністерство освіти і науки УкраїниНіжинський державний університет імені Миколи Гоголя Примірників всього: 1 ВІТКЗ (1) Свободны: ВІТКЗ (1) |
Н 34 Бобро, Артур Анатолійович. Аналіз проблеми формування соціального здоров’я студентської молоді в науковій літературі [Электронный ресурс] / А. А. Бобро. - Электрон. текстовые дан.> // Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки : Науковий журнал / Міністерство освіти і науки України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2014. - № 2. - С. 50-54 РУБ 15 Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация) Дод.точки доступу: Коваленко, Євгенія Іванівна \ред.\; Міністерство освіти і науки УкраїниНіжинський державний університет імені Миколи Гоголя Є примірники у відділах: всього 1 : ВІТКЗ (1) Вільні: ВІТКЗ (1) |
Т 33 Теорія та методика виховання [Электронный ресурс] : методичні рекомендації до навчальної дисципліни для студентів ІІ курсу факультету психології та соціальної роботи спеціальності 013 Педагогічна освіта / Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя ; уклад.: Л. О. Дубровська, В. Л. Дубровський, А. А. Бобро. - Электрон. текстовые дан. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2018. - 128 с. - Загл. с титул. экрана. - Б. ц.
Педагогічна освіта Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация) Дод.точки доступу: Дубровська, Лариса Олександрівна \сост.\; Дубровський, Валерій Леонідович \сост.\; Бобро, Артур Анатолійович \сост.\; Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя Примірників всього: 1 ВІТКЗ (1) Свободны: ВІТКЗ (1) |
Ш 67 Школознавство [Электронный ресурс] : навчально-методичний комплекс до навчальної дисципліни для студентів ІV курсу факультету психології та соціальної роботи спеціальності: 013 Початкова освіта / Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя ; упоряд.: Л. О. Дубровська, А. А. Бобро. - Электрон. текстовые дан. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2018. - 48 с. - Загл. с титул. экрана. - Б. ц.
Педагогічна освіта Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация) Дод.точки доступу: Дубровська, Лариса Олександрівна \сост.\; Бобро, Артур Анатолійович \сост.\; Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя Примірників всього: 1 ВІТКЗ (1) Свободны: ВІТКЗ (1) |
Н 34 Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки [Электронный ресурс] : науковий журнал. № 3 / Міністерство освіти і науки України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя ; гол. ред. Є. І. Коваленко. - Электрон. текстовые дан. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2018. - 220 с. - (Наукові видання Ніжинської вищої школи). - Загл. с титул. экрана. - Літ. в кінці кожної статті. - ISSN 2522-1736. - 210.00 грн. Зміст: МЕТОДОЛОГІЯ І ТЕОРІЯ ПЕДАГОГІКИ . - С .7-77 Артеменко, Інна Едуардівна. Концептуальні засади діяльності школи волонтерів для роботи з людьми поважного віку / І. Е. Артеменко. - С .7-10 Булавенко, Світлана Дмитрівна. Вплив учнівського менеджменту на формування соціальної активності особистості / С. Д. Булавенко. - С .11-17 Гордієнко, Тетяна Володимирівна. Особливості професійної підготовки вчителя початкової школи / Т. В. Гордієнко, М. П. Долматова. - С .18-22 Дубровська, Лариса Олександрівна. Проблема готовності вчителів початкових класів до упровадження ідей реформи нової української школи / Л. О. Дубровська, О. О. Дешко. - С .23-27 Лісовець, Оксана Вікторівна. Особливості становлення і розвитку самостійності дитини у дошкільному віці / О. В. Лісовець. - С .28-34 Качалова, Тетяна Василівна. Формування інклюзивної культури закладу вищої освіти / Т. В. Качалова. - С .35-44 Кирилюк, Валерій Михайлович. Теоретико-методичні засади роботи з хореографічним колективом / В. М. Кирилюк. - С .45-49 Новгородська, Юлія Григорівна. Теоретичні основи формування конкурентоспроможного менеджера освіти в умовах євроінтеграції / Ю. Г. Новгородська. - С .50-53 Падун, Ніна Олексіївна. Деякі аспекти розвитку організаційної культури загальноосвітніх навчальних закладів / Н. О. Падун, І. В. Стельмашенко. - С .54-58 Самаріна, Світлана Іванівна. Теоретико-методологічні аспекти навчання дітей молодшого шкільного віку із порушеннями мовленнєвого розвитку в умовах інклюзивного простору / С. І. Самаріна. - С .59-63 Шумська, Людмила Юріївна. Методологічні підходи до формування професійної майстерності хорових диригентів у процесі магістерської підготовки / Л. Ю. Шумська. - С .64-70 Ющенко, Катерина Олександрівна. Відхилення у поведінці дітей як психолого-педагогічна та соціальна проблема / К. О. Ющенко. - С .71-77 МЕТОДИКА НАВЧАННЯ І ВИХОВАННЯ . - С .78-160 Бобро, Артур Анатолійович. Дидактичні умови організації самостійної роботи молодших школярів / А. А. Бобро, Т. В. Коваль. - С .78-82 Бугаєць, Наталія Олександрівна. Мотиваційні основи навчально-дослідної діяльності студентів у процесі навчання математичної інформатики / Н. О. Бугаєць. - С .83-89 Замашкіна, Ольга Дмитрівна. Система корекційно-профілактичних заходів з подолання девіантної поведінки підлітків / О. Д. Замашкіна. - С .90-95 Івашньова, Світлана Володимирівна. Супервізія в діяльності освітнього тренера / С. В. Івашньова. - С .96-107 Корсунська, Надія Овсіївна. Психолого-педагогічні методи розвитку творчого мислення для студентів ВНЗ / Н. О. Корсунська [и др.]. - С .108-116 Інші автори: Мельничук Л. Ю., Мельничук О. В., Хоменкова Л. Ю. Кузів, Марія Зіновіївна. Застосування медіації для врегулювання конфліктів / М. З. Кузів. - С .117-121 Кьон, Наталія Георгіївна. Методика подолання недоліків вокального інтонування у школярів молодшого та підліткового віку / Н. Г. Кьон, Л. Ліцюань. - С .122-127 Липовецька, Євгенія Юріївна. Зміст професійної діяльності екрівника гуртка декоративно-прикладного мистецтва / Є. Ю. Липовецька. - С .128-132 Пихтіна, Ніна Порфиріївна. Корекція негативної поведінки у дітей старшого дошкільного та молодшого шкільного віку засобами соціально-педагогічних і реабілітаційних ігор / Н. П. Пихтіна. - С .133-139 Пісоцький, Олександр Петрович. Характеристика продуктивних видів діяльності дітей старшого дошкільного віку / О. П. Пісоцький, Л. М. Пісоцька. - С .140-146 Шевченко, Світлана Іванівна. Розвиток критичного мислення під час аудіювання іншомовних повідомлень / С. І. Шевченко, І. Й. Халимон. - С .147-151 Яблоков, Сергій Володимирович. Технологія проблемного навчання як ефективний спосіб навчання англійської мови / С. В. Яблоков, Г. О. Адамова. - С .152-160 ПРОФЕСІЙНА ПІДГОТОВКА . - С .161-198 Голуб, Наталія Миколаївна. Проблема взаємодії викладача та студентів у процесі лекції-візуалізації / Н. М. Голуб. - С .161-167 Завидівська, Ольга Ігорівна. Готовність до створення здоров’яорієнтованого середовища організації як особлива категорія професійної освіти майбутніх менеджерів / О. І. Завидівська. - С .168-173 Кьон, Наталія Георгіївна. Про питання про подолання виконавсько-психологічного бар’єру в магістрантів у процесі їх підготовки до вокально-фахової діяльності / Н. Г. Кьон, Чжу Юньжуй. - С .174-181 Перхайло, Неля Антонівна. Підготовка майбутніх фахівців із соціальної роботи до ефективної партнерської взаємодії / Н. А. Перхайло. - С .182-186 Самойленко, Олена Валентинівна. Педагогічні умови формування корпоративної культури майбутніх керівників загальноосвітніх навчальних закладів у процесі магістерської підготовки / О. В. Самойленко, А. Г. Мостовенко. - С .187-194 Ян Сяохан Структура пропедевтичної компетентності майбутніх викладачів вокалу / Ян Сяохан. - С .195-198 ВІТЧИЗНЯНИЙ І ЗАРУБІЖНИЙ ДОСВІД . - С .199-217 Ельбрехт, Ольга Михайлівна. Історія шкільного підручника США / О. М. Ельбрехт. - С .199-206 Матвійчук, Мар’яна Ігорівна. Організація оздоровлення та відпочинку дітей: міжнародна практика / М. І. Матвійчук. - С .207-211 Фурдуй, Світлана Борисівна. Фандрайзингова діяльність - підтримка розвитку інклюзивної освіти в Україні / С. Б. Фурдуй. - С .212-217
Кафедра психології Кафедра педагогіки Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация) Дод.точки доступу: Коваленко, Євгенія Іванівна \ред.\; Хоменкова, Л. Ю.; Міністерство освіти і науки України; Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя Примірників всього: 1 ВІТКЗ (1) Свободны: ВІТКЗ (1) |
П 24 Педагогічні технології в початковій школі [Электронный ресурс] : навчально-методичний посібник для студентів ІV курсу факультету психології та соціальної роботи спеціальності 013 Початкова освіта / Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя ; уклад.: Л. О. Дубровська, В. Л. Дубровський, А. А. Бобро. - Электрон. текстовые дан. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2019. - 160 с. - Загл. с титул. экрана. - Электрон. версия печ. публикации. - Б. ц.
Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация) Дод.точки доступу: Дубровська, Лариса Олександрівна \сост.\; Дубровський, Валерій Леонідович \сост.\; Бобро, Артур Анатолійович \сост.\; Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя Примірників всього: 1 ВІТКЗ (1) Свободны: ВІТКЗ (1) |
Б 72 Бобро, Артур Анатолійович. Формування соціального здоров’я студентської молоді у позааудиторній виховній роботі закладу вищої освіти [Электронный ресурс] : монографія / А. А. Бобро ; Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя. - Электрон. текстовые дан. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2020. - 176 с. - Загл. с титул. экрана. - Б. ц.
Кафедра педагогіки Кл.слова (ненормовані): вожатий у таборі Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация) Дод.точки доступу: Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя Примірників всього: 1 ВІТКЗ (1) Свободны: ВІТКЗ (1) |
Н 34 Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки [Текст] : науковий журнал. № 3 / Міністерство освіти і науки України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя ; ред. В. В. Бурназова ; відп. секретар Ю. Г. Новгородська. - Электрон. текстовые дан. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2021. - 126 с. - (Наукові видання Ніжинської вищої школи). - Загл. с титул. экрана. - Літ. в кінці кожної статті. - Б. ц. Переклад назви: Research Notes [Naukovi Zapysky] Nizhyn Mykola Gogol State University Зміст: МЕТОДОЛОГІЯ І ТЕОРІЯ ПЕДАГОГІКИ Гордієнко, Тетяна Володимирівна. Особливості інклюзивного навчання здобувачів початкової освіти / Т. В. Гордієнко, О. С. Філоненко, А. А. Бобро. - С .7-14 Матвієнко, Світлана Іванівна. Музичне виховання дошкільників в умовах передшкільної освіти / С. І. Матвієнко. - С .14-22 Пихтіна, Ніна Порфиріївна. Сором’язливість у дошкільників: сутність, чинники виникнення та особливості вияву / Н. П. Пихтіна. - С .22-29 Турчин, Тамара Миколаївна. Магістерська робота як кваліфікаційне дослідження / Т. М. Турчин. - С .29-38 Шевчук, Марина Олександрівна. / М. О. Шевчук, Н. О. Бугаєць. - С .38-46 Йотка, Ярослав Миколайович. Сутність та зміст вокально-педагогічної діяльності / Я. М. Йотка. - С .46-52 МЕТОДИКА НАВЧАННЯ І ВИХОВАННЯ Бондаренко, Юрій Іванович. Мозковий штурм» на уроках літератури / Ю. І. Бондаренко. - С .52-61 Кононко, Олена Леонтіївна. Теоретико-методичні засади розвитку моральної позиції дошкільника у взаємодії з однолітками / О. Л. Кононко. - С .61-74 ПРОФЕСІЙНА ПІДГОТОВКА Гордієнко, Олена Анатоліївна. Ситуативні вправи на заняттях з української мови за професійним спрямуванням як засіб формування ціннісних орієнтацій здобувачів вищої освіти / О. А. Гордієнко. - С .74-83 Мартиненко, Олена Володимирівна. Бінарний підхід у формуванні музичної компетентності майбутнього хореографа / О. В. Мартиненко, О. Ю. Ємельянова. - С .83-93 Михайленко, Олена Вікторівна. Формування лінгвістичної компетенції майбутніх фахівців дошкільної освіти під час вивчення англійської мови / О. В. Михайленко, О. Б. Мамчич. - С .93-101 ВІТЧИЗНЯНИЙ І ЗАРУБІЖНИЙ ДОСВІД Вовк, Л. П. Освіта дорослих у контексті історії самореалізації українського соціуму (ІІ пол. ХІХ – 20-ті рр. ХХ ст.) / Л. П. Вовк. - С .101-109 Йотка, В. В. Життєвий шлях і наукові здобутки професора О. Я. Ростовського / В. В. Йотка. - С .109-116 Коваль, О. В. Мистецько-педагогічні інновації професора О. Я. Ростовського / О. В. Коваль, Ю. Ф. Дворник. - С .116-122
Кафедра психології Кафедра педагогіки Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация) Дод.точки доступу: Бурназова, Віра Володимирівна \ред.\; Новгородська, Юлія Григорівна \конс.\; Міністерство освіти і науки України; Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя Примірників всього: 1 ВІТКЗ (1) Свободны: ВІТКЗ (1) |
М 54 Методичні рекомендації до підготовки лабораторних занять з дисципліни «Основи природознавства з методикою ознайомлення дошкільників з природою» [Электронный ресурс] / сост. Л. В. Бобро. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2021. - 34 с. - Б. ц.
Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация) Дод.точки доступу: Бобро, Лілія Вікторівна \сост.\ Примірників всього: 1 ВІТКЗ (1) Свободны: ВІТКЗ (1) |