К 82 Кричковська, Тетяна Домініківна. Вікова та педагогічна психологія [Электронный ресурс] : Лабораторний практикум: навчально-методичний посібник / Т. Д. Кричковська, О. В. Лісовець ; Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя. - Электрон. текстовые дан. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2010. - 88 с. - Загл. с титул. экрана. - Электрон. версия печ. публикации . - Літ.: с. 84-87. - Б. ц. РУБ 156(075.35) Рубрики: Вікова психологія--підручники та посібники для ВНЗ Практична психологія--підручники та посібники для ВНЗ Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация) Дод.точки доступу: Лісовець, Олег Васильович; Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя Примірників всього: 2 ВІТКЗ (2) Свободны: ВІТКЗ (2) |
К 82 Кричковська, Тетяна Домініківна. Психологія дитяча [Электронный ресурс] : Навчально-методичний комплекс дисциплін для студентів спеціальності "Дошкільне виховання; практична психологія" (за вимогами кредитно-модульної системи) / Т. Д. Кричковська ; Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя. - Электрон. текстовые дан. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2010. - 136 с. - Загл. с титул. экрана. - Электрон. версия печ. публикации . - [Дитяча психологія] . - Л-ра с. 132-135. - Б. ц.
РУБ 158.9(070.3) Рубрики: психологія дитяча Дитяча психологія--методичні посібники для ВНЗ Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация) Дод.точки доступу: Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя Примірників всього: 2 ВІТКЗ (2) Свободны: ВІТКЗ (2) |
Ф 29 Фахова практика з практичної психології [Электронный ресурс] : Методичний посібник / Упоряд.: Я. Ф. Андрєєва, О. П. Никоненко [та ін.]. ; Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя. - Электрон. текстовые дан. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2010. - 55 с. - Загл. с титул. экрана. - Электрон. версия печ. публикации. - 1.60 грн.
РУБ 15(070.3) Рубрики: Кафедра загальної та практичної психології Педагогічна практика студентів--практична психологія Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация) Дод.точки доступу: Андрєєва, Ярослава Федорівна; Никоненко, Олег Петрович; Литовченко, Ніна Федорівна; Шилова, Галина Петрівна; Кричковська, Тетяна Домініківна; Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя Примірників всього: 1 ВІТКЗ (1) Свободны: ВІТКЗ (1) |
П 78 Проблемні питання практичної психології [Электронный ресурс] : Методичний посібник / Уклад.: М. В. Папуча [та ін.] ; Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя. - 2-е вид., випр. та доп. - Электрон. текстовые дан. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2012. - 80 с. - Загл. с титул. экрана. - Электрон. версия печ. публикации. - 7.50 грн. РУБ 158.9(075.3) Рубрики: Кафедра загальної та практичної психології Психологічні ситуації--аналіз Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация) Дод.точки доступу: Папуча, Микола Васильович; Андрєєва, Ярослава Федорівна; Здоровець, Тетяна Григорівна; Кошова, Інна Вікторівна; Кричковська, Тетяна Домініківна; Литовченко, Ніна Федорівна; Наказна, Ірина Михайлівна; Наконечна, Марія Миколаївна; Никоненко, Олег Петрович; Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя Примірників всього: 1 ВІТКЗ (1) Свободны: ВІТКЗ (1) |
В 43 Вікова психологія [Электронный ресурс] : Практикум: Керівництво до практичних і лабораторних занять : Навчальний посібник для студентів вищих навчальних закладів, у яких здійснюється підготовка педагогічних працівників / О. П. Щотка, М. Д. Бойправ, В. П. Пісоцький та ін.; За наук. ред. О. П. Щотки ; НДУ імені Миколи Гоголя. - 3-е вид., доп. і переробл. - Электрон. текстовые дан. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2012. - 310 с. - Загл. с титул. экрана. - Электрон. версия печ. публикации. - Бібліогр. в кінці розд. - ISBN 978-617-527-042-4 : Б. ц. РУБ 156(075.35) Рубрики: Вікова психологія Онтогенез Дитяча психологія Дошкільний вік--психологія Молодший шкільний вік--психологія Підлітковий вік--психологія Юність--психологія Зрілий вік--психологія Дорослість--психологія Кафедра загальної та практичної психології Анотація: Практикум з вікової психології складений відповідно до діючої програми і є керівництвом до практичних та лабораторних занять. Методичні поради, різноманітні завдання та проблемні ситуації оптимізують самостійну пізнавальну діяльність студентів. Матеріали, підібрані для роботи на занятті, організують співпрацю викладача та студентів у площині засвоєння теоретичних знань та набуття практичних умінь. Практикум може бути корисним студентам педагогічних спеціальностей, викладачам психології, вчителям. Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация) Дод.точки доступу: Щотка, Оксана Петрівна; Бойправ, Марія Дмитрівна (Канд. психол. наук, доцент); Пісоцький, Вадим Петрович; Ярослав, Ніна Степанівна; Кричковська, Тетяна Домініківна; Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя Примірників всього: 1 ВІТКЗ (1) Свободны: ВІТКЗ (1) |
П 86 Психологія педагогічна [Электронный ресурс] : хрестоматія : навчальний посібник : у 2-х ч. Ч. 2 / Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя ; упоряд.: Т. О. Гетьман, Т. Д. Кричковська. - Электрон. текстовые дан. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2013. - 285 с. - Загл. с титул. экрана. - Электрон. версия печ. публикации. - Бібліогр.: с. 284-285. - ISBN 978-617-527-084-4 : 32.00 грн. Зміст: ПСИХОЛОГІЧНІ, ОСОБЛИВОСТІ ПРОЦЕСІВ НАВЧАННЯ І ВИХОВАННЯ. / ОСОБЛИВОСТІ ПРОЦЕСІВ НАВЧАННЯ І ВИХОВАННЯ ПСИХОЛОГІЧНІ Ананьев, Б. Г. Психологическая ситуация опроса на уроке / Б. Г. Ананьев. - С .5-12 Бернс, Р. Ожидания учителя / Р. Бернс Бернс, Р. Я-Концепция учителя / Р. Бернс Бернс, Р. Школьная организация и стиль преподавания / Р. Бернс Богоявленский, Д. Н. Психология усвоения знаний в школе / Д. Н. Богоявленский, Н. А. Менчинская Бодалев, А. А. О проблемах воспитания и их комплексной разработке / А. А. Бодалев Божович, Л. И. Психологический анализ формализма в усвоении школьных знаний / Л. И. Божович Волков, К. Н. Организация учебной деятельности в малых группах / К. Н. Волков Выготский, Л. С. Биологический и социальный факторы воспитания / Л. С. Выготский Гальперин, П. Я. Методы обучения и умственного развития ребенка / П. Я. Гальперин Гальперин, П. Я. О методе поэтапного формирования умственных действий / П. Я. Гальперин Давыдов В. В. Проблемы развивающего обучения: опыт теоретического и экспериментального психологического исследования / Давыдов В. В. Давыдов В. В. Основные проблемы развития мышления в процессе обучения / Давыдов В. В. Добрович, А. Б. Прямые методы угашения конфликта / А. Б. Добрович Добрович, А. Б. Косвенные методы угашения кофликта (психокоррекция общения) / А. Б. Добрович Добрынин, Н. Ф. О значимости получаемых учащимися знаний / Н. Ф. Добрынин Ермолаев, О. Ю. Индивидуальность школьника и компьютеры / О. Ю. Ермолаев, Т. М. Марютина Занков, Л. В. Обучение и развитие / Л. В. Занков Карандашев, В. Н. Стиль педагогического общения / В. Н. Карандашев Козлова, И. Н. Психологические аспекты анализа урока / И. Н. Козлова Лейтес, Н. С. Проблема соотношения умственного развития и способностей / Н. С. Лейтес Максименко, С. Д. Індивідуальний підхід до учня під час уроку / С. Д. Максименко Маркова, А. К. Психологический анализ труда учителя / А. К. Маркова Маркова, А. К. Учебная деятельность как предмет психологического исследования / А. К. Маркова, Г. С. Абрамова Маркова, А. К. Примерная программа психологического изучения учителем мотивации учения школьников / А. К. Маркова, Т. А. Матис, А. Б. Орлов Менчинская, Н. А. Психологические проблемы активности личности в обучении / Н. А. Менчинская Надирашвили, Ш. А. Психолого-педагогические вопросы воспитания / Ш. А. Надирашвили Рыбакова, М. М. Педагогические ситуации и конфликты / М. М. Рыбакова Славина, Л. С. Возникновение "смыслового барьера" и способы его преодоления / Л. С. Славина Фридман, Л. М. Мотивация учения / Л. М. Фридман, И. Ю. Кулагина Эльконин, Д. Б. О структуре учебной деятельности / Д. Б. Эльконин Юнг, К. Г. Значение аналитической психологии для воспитания / К. Г. Юнг Что такое школьная психологическая служба? РУБ 158.9(075.33) Рубрики: Педагогічна психологія--хрестоматії Педагогічна психологія--підручники та посібники для ВНЗ психологія педагогічна Психологія навчання Психологія виховання Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация) Дод.точки доступу: Гетьман, Тетяна Олександрівна \сост.\; Кричковська, Тетяна Домініківна \сост.\; Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя Примірників всього: 1 ВІТКЗ (1) Свободны: ВІТКЗ (1) |
П 86 Психологія педагогічна [Электронный ресурс] : хрестоматія : навчальний посібник : у 2-х ч. Ч. 1 / Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя ; упор.: Т. О. Гетьман, Т. Д. Кричковська. - Электрон. текстовые дан. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2013. - 315 с. - Загл. с титул. экрана. - Электрон. версия печ. публикации. - Бібліогр.: с. 2314-315. - ISBN 978-617-527-083-7 : 33.25 грн. Зміст: ЗАГАЛЬНІ ПИТАННЯ ПЕДАГОГІЧНОЇ ПСИХОЛОГІЇ Балл, Г. Сучасний гуманізм і освіта / Г. Балл Леонтьев, А. Н. Овладение учащимися научными понятиями как проблема педагогической психологии / А. Н. Леонтьев Непомнящая, Н. И. Значение системного изучения психики детей для педагогической практики / Н. И. Непомнящая Аснин, В. И. Об условиях надежности психологического эксперимента / В. И. Аснин Рубинштейн, С. Л. Обучение и развитие / С. Л. Рубинштейн Эльконин, Д. Б. Связь обучения и психического развития детей / Д. Б. Эльконин Костюк, Г. С. Взаємозв’язок виховання і розвитку / Г. С. Костюк Титаренко, Т. М. Розвиток як спосіб світобудови / Т. М. Титаренко Титаренко, Т. М. Особистісний розвиток і психічнийдизонтогенез / Т. М. Титаренко ОСОБЛИВОСТІ НАВЧАННЯ І ВИХОВАННЯ ОСОБИСТОСТІ НА РІЗНИХ ВІКОВИХ ЕТАПАХ Запорожец, А. В. Значение ранних периодов детства для формирования детской личности / А. В. Запорожец Божович, Л. И. Этапы формирования личности в онтогенезе / Л. И. Божович Венгер, Л. А. О формировании познавательных способностей в процессе обучения дошкольников / Л. А. Венгер Выготский, Л. С. Сказка / Л. С. Выготский Шадриков, В. Д. Готовность детей к обучению / В. Д. Шадриков Давыдов В. В. Психологические проблемы процесса обучения младших школьников / Давыдов В. В. Эльконин, Д. Б. Психология обучения младшего школьника / Д. Б. Эльконин Безруких, М. М. Леворукий ребенок / М. М. Безруких, С. П. Ефимова Маркова, А. К. Возрастные особенности мотивации учения и умение школьников учиться / А. К. Маркова, Т. А. Матис, А. Б. Орлов Адлер, А. Подросковый возраст и половое воспитание / А. Адлер Акимова, М. К. Неуспевающие дети / М. К. Акимова, В. Т. Козлова Акимова, М. К. Педагогически запущенные дети / М. К. Акимова, В. Т. Козлова Акимова, М. К. Природные особенности ребенка и трудности учения / М. К. Акимова, В. Т. Козлова Божович, Л. И. Аффект неадекватности / Л. И. Божович Волков, К. Н. Возможности преодоления и предупреждения неуспеваемости школьников / К. Н. Волков Жутикова, Н. В. Различные дидактогении у детей и подростков / Н. В. Жутикова Прихожан, А. М. Школьная дезадаптация. Карта наблюдений Д. Скотта / А. М. Прихожан, Н. Н. Толстых Папуча, Микола Васильович. Учіння як спосіб виконання провідної діяльності у ранній юності / М. В. Папуча Ставицька, С. О. Соціально-психологічні проблеми становлення та розвитку особистості в юнацькому віці / С. О. Ставицька Фельдштейн, Д. И. Социализация и индивидуализация - содержание процесса социального взросления / Д. И. Фельдштейн РУБ 158.9(075.33) Рубрики: Педагогічна психологія--хрестоматії Педагогічна психологія--підручники та посібники для ВНЗ психологія педагогічна Психологія навчання Психологія виховання Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация) Дод.точки доступу: Гетьман, Тетяна Олександрівна \сост.\; Кричковська, Тетяна Домініківна \сост.\; Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя Примірників всього: 1 ВІТКЗ (1) Свободны: ВІТКЗ (1) |
К 82 Кричковська, Тетяна Домініківна. Психологія аномального розвитку [Электронный ресурс] : Навчальний посібник [для студентів вищих навчальних закладів] / Т. Д. Кричковська ; Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя. - Электрон. текстовые дан. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2014. - 180 с. - Загл. с титул. экрана. - Электрон. версия печ. публикации. - Бібліогр.: с. 177-179. - 35.67 грн. РУБ 158.9(075.3) Рубрики: Психологія аномального розвитку Аномальний розвиток особистості Клінічна психологія--підручники та навчальні посібники для вищих навчальних закладів Анотація: У навчальному посібнику представлені основні теоретичні положення психології аномального розвитку, розкриті проблеми класифікації психічного дизонтогенезу та охарактеризовано його варіанти, проаналізовані проблеми порушень психічного розвитку дітей на різних вікових етапах, а також розкриті питання психологічної допомоги дітям з відхиленнями у розвитку. Пропонується студентам, які здобувають фах психолога зі спеціалізацією "Клінічна психологія", практичним психологам, дефектологам, а також усім, кому не байдужі проблеми сучасних дітей. Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация) Дод.точки доступу: Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя Примірників всього: 1 ВІТКЗ (1) Свободны: ВІТКЗ (1) |
П 78 Проблеми вікової психології [Электронный ресурс] : хрестоматія : навчальний посібник [для студентів вищих навчальних закладів] / Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя ; упоряд.: Т. О. Гетьман, Т. Д. Кричковська. - Электрон. текстовые дан. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2015. - 469 с. - Загл. с титул. экрана. - Электрон. версия печ. публикации. - 54.17 грн. РУБ 156(075.33) Рубрики: Вікова психологія--підручники та посібники для ВНЗ--хрестоматії Анотація: У хрестоматії розкриваються психологічні особливості навчання і вихован¬ня особистості на різних вікових етапах, висвітлюються питання освітнього процесу в цілому, а також специфіка діяльності педагога зокрема. Крім того, представлені фрагменти літератури, у якій розглядаються основні напрямки, цілі та завдання психологічної служби освіти. Тут наведені роботи, які протягом багатьох років використовуються при викладанні вікової психології, і тексти, які у наш час є гостродефіцитними. Даний посібник може бути корисним студентам, учителям, вихователям, соціальним педагогам та практичним психологам освіти, які прагнуть до професійного зростання. Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация) Дод.точки доступу: Гетьман, Тетяна Олександрівна \упоряд.\; Кричковська, Тетяна Домініківна \упоряд.\; Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя Примірників всього: 1 ВІТКЗ (1) Свободны: ВІТКЗ (1) |
П 78 Проблеми педагогічної психології [Электронный ресурс] : хрестоматія : навчальний посібник / Т. О. Гетьман, Т. Д. Кричковська ; Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя. - Электрон. текстовые дан. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2016. - 381 с. - Загл. с титул. экрана. - Электрон. версия печ. публикации. - Видання для читання є тільки в електронному вигляді. - Бібліогр.: с. 380-381. - Б. ц. Зміст: Ананьев, Б. Г. Психологическая ситуация опроса на уроке / Б. Г. Ананьев. - С .6-13 Бернс, Р. Ожидания учителя / Р. Бернс. - С .13-37 Бернс, Р. Школьная организация и стиль преподавания / Р. Бернс. - С .65-78 Богоявленский, Д. Н. Психология усвоения знаний в школе / Д. Н. Богоявленский, Н. А. Менчинская. - С .78-82 Бодалев, А. А. О проблемах воспитания и их комплексной разработке / А. А. Бодалев. - С .82-86 Божович, Л. И. Психологический анализ формализма в усвоении школьных знаний / Л. И. Божович. - С .86-96 Божович, Л. И. Проблема развития мотивационной сферы ребенка / Л. И. Божович. - С .96-102 Волков, К. Н. Организация учебной деятельности в малых группах / К. Н. Волков. - С .102-123 Выготский, Л. С. Биологический и социальный факторы воспитания / Л. С. Выготский. - С .123-136 Гальперин, П. Я. Методы обучения и умственного развития ребенка / П. Я. Гальперин. - С .136-141 Гальперин, П. Я. О методе поэтапного формирования умственных действий / П. Я. Гальперин. - С .141-145 Давыдов, В. В. Проблемы развивающего обучения: опыт теоретического и экспериментального психологического исследования / В. В. Давыдов. - С .145-150 Давыдов, В. В. Основные проблемы развития мышления в процессе обучения / В. В. Давыдов. - С .150-154 Добрович, А. Б. Прямые методы угашения конфликта / А. Б. Добрович. - С .154-155 Добрович, А. Б. Косвенные методы угашения кофликта (психокоррекция общения) / А. Б. Добрович. - С .155-159 Добрынин, Н. Ф. О значимости получаемых учащимися знаний / Н. Ф. Добрынин. - С .159-164 Ермолаев, О. Ю. Индивидуальность школьника и компьютеры / О. Ю. Ермолаев, Т. М. Марютина. - С .164-175 Занков, Л. В. Обучение и развитие / Л. В. Занков. - С .175-180 Карандашев, В. Н. Стиль педагогического общения / В. Н. Карандашев. - С .180-187 Козлова, И. Н. Психологические аспекты анализа урока / И. Н. Козлова. - С .187-195 Костюк, Г. С. Взаємозв’язок виховання і розвитку / Г. С. Костюк. - С .195-211 Лейтес, Н. С. Проблема соотношения умственного развития и способностей / Н. С. Лейтес. - С .212-217 Леонтьев, А. Н. Овладение учащимися научными понятиями как проблема педагогической психологии / А. Н. Леонтьев. - С .217-243 Максименко, С. Д. Індивідуальний підхід до учня під час уроку / С. Д. Максименко. - С .243-248 Маркова, А. К. Психологический анализ труда учителя / А. К. Маркова. - С .248-253 Маркова, А. К. Учебная деятельность как предмет психологического исследования / А. К. Маркова, Г. С. Абрамова. - С .254-259 Маркова, А. К. Примерная программа психологического изучения учителем мотивации учения школьников / А. К. Маркова, Т. А. Матис, А. Б. Орлов. - С .259-270 Матюшкин, А. М. Теоретические вопросы проблемного обучения / А. М. Матюшкин. - С .270-277 Менчинская, Н. А. Психологические проблемы активности личности в обучении / Н. А. Менчинская. - С .277-283 Надирашвили, Ш. А. Психолого-педагогические вопросы воспитания / Ш. А. Надирашвили. - С .284-287 Пиаже, Жан. Как дети образуют математические понятия / Ж. Пиаже. - С .287-295 Рубинштейн, С. Л. Обучение и развитие / С. Л. Рубинштейн. - С .295-304 Рыбакова, М. М. Педагогические ситуации и конфликты / М. М. Рыбакова. - С .304-315 Славина, Л. С. Возникновение "смыслового барьера" и способы его преодоления / Л. С. Славина. - С .315-323 Талызина, Н. Ф. Управление процессом усвоения знаний / Н. Ф. Талызина. - С .323-329 Фридман, Л. М. Мотивация учения / Л. М. Фридман, И. Ю. Кулагина. - С .330-333 Эльконин, Д. Б. Связь обучения и психического развития детей / Д. Б. Эльконин. - С .333-346 Эльконин, Д. Б. О структуре учебной деятельности / Д. Б. Эльконин. - С .346-356 Юнг, К. Г. Значение аналитической психологии для воспитания / К. Г. Юнг. - С .356-361 Что такое школьная психологическая служба? . - С .361-379 Рубрики: Педагогічна психологія--хрестоматії для вищої школи Анотація: У хрестоматії розкриваються психологічні особливості навчання і виховання особистості на різних вікових етапах, висвітлюються питання освітнього процесу в цілому, а також специфіка діяльності педагога зокрема. Крім того, представлені фрагменти літератури, у якій розгляда- ються основні напрямки, цілі та завдання психологічної служби освіти. Тут наведені роботи, які протягом багатьох років використовуються при викладанні педагогічної психології і тексти яких у наш час є гостродефіцитними. Даний посібник може бути корисним студентам, учителям, вихователям, соціальним педагогам та практичним психологам освіти, які прагнуть до професійного зростання. Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация) Дод.точки доступу: Гетьман, Тетяна Олександрівна; Кричковська, Тетяна Домініківна; Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя Примірників всього: 1 ВІТКЗ (1) Свободны: ВІТКЗ (1) |
П 69 Практична психологія в системі задач [Электронный ресурс] : Методичний посібник / Уклад.: М. В. Папуча, М. М. Наконечна, Н. Ф. Литовченко [та ін.] ; Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя. - Электрон. текстовые дан. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2015. - 69 с. - Загл. с титул. экрана. - Электрон. версия печ. публикации. - Б. ц. РУБ 158.9(070.3) Рубрики: Практична (консультативна) психологія--методичні посібники для ВНЗ Психологічні ситуації--аналіз Анотація: Пропонований посібник представляє собою джерело, в якому автори зібрали проблемні психологічні питання і ситуації, які слід розглядати як моделі можливих життєвих подій із психологічною складовою. В посібнику містяться схеми аналізу ситуацій і відповідні коментарі. Крім вказаного змісту, посібник включає в себе проблемні питання з різних галузей психології, відповідь на які допоможе студенту у самостійній підготовці до занять та до державної атестації. Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация) Дод.точки доступу: Папуча, Микола Васильович; Наконечна, Марія Миколаївна; Литовченко, Ніна Федорівна; Кошова, Інна Вікторівна; Кричковська, Тетяна Домініківна; Наказна, Ірина Михайлівна; Шилова, Галина Петрівна; Здоровець, Тетяна Григорівна; Кресан, Ольга Дмитрівна; Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя Примірників всього: 1 ВІТКЗ (1) Свободны: ВІТКЗ (1) |
П 78 Проблемні питання психології [Электронный ресурс] : методичний посібник / уклад.: М. В. Папуча, М. М. Наконечна, О. П. Никоненко [та ін.] ; Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя. - 4-е вид., випр. та доп. - Электрон. текстовые дан. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2015. - 122 с. - Загл. с титул. экрана. - Электрон. версия печ. публикации. - Б. ц. РУБ 158.9(075.3) Рубрики: Психологічні ситуації--підручники та посібники для ВНЗ Анотація: Пропонований посібник являє собою джерело, в якому автори зібрали проблемні психологічні питання і ситуації, які слід розглядати як моделі можливих життєвих подій із психологічною складовою та завдання, вирішення яких має бути пов’язаним з їхньою майбутньою фаховою діяльністю. В посібнику міститься схема аналізу ситуацій і відповідні коментарі. Крім вказаного змісту, посібник включає в себе проблемні питання з різних галузей психології, відповідь на які допоможе студенту у самостійній підготовці до занять. Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация) Дод.точки доступу: Папуча, Микола Васильович; Наконечна, Марія Миколаївна; Никоненко, Олег Петрович; Никоненко, Юлія Петрівна; Тимошенко, Олексій Анатолійович; Шевченко, Тетяна Миколаївна; Кричковська, Тетяна Домініківна; Шилова, Галина Петрівна; Здоровець, Тетяна Григорівна; Кресан, Ольга Дмитрівна; Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя Примірників всього: 1 ВІТКЗ (1) Свободны: ВІТКЗ (1) |
Ф 29 Фахова практика з практичної психології [Электронный ресурс] : навчально-методичний посібник / Т. О. Гетьман [та ін.] ; Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя. - Электрон. текстовые дан. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2016. - 76 с. - Загл. с титул. экрана. - Электрон. версия печ. публикации. - Б. ц. Рубрики: Практична психологія--навчально-методичні посібники для ВНЗ Анотація: Навчально-методичний посібник спрямований на допомогу студентам спеціальності "Практична психологія" (денної та заочної форм навчання) у підготовці та проходженні різних видів практики – ознайомчої (1 курс), діагностичної (2 курс), навчальної (3 курс), виробничої діагностико-психокорекційної (4 курс), стажувальної (5 курс). Посібник містить організаційні положення практики, зміст, завдання та методичні рекомендації фахівців-психологів щодо кожного виду практики. Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация) Дод.точки доступу: Гетьман, Тетяна Олександрівна; Кошова, Інна Вікторівна; Кресан, Ольга Дмитрівна; Кричковська, Тетяна Домініківна; Литовченко, Ніна Федорівна; Наказна, Ірина Михайлівна; Никоненко, Олег Петрович; Папуча, Микола Васильович; Шилова, Галина Петрівна; Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя Примірників всього: 1 ВІТКЗ (1) Свободны: ВІТКЗ (1) |
П 78 Проблеми вікової та педагогічної психології [Электронный ресурс] : хрестоматія / упор. : Т. О. Гетьман, Т. Д. Кричковська ; Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя. - Электрон. текстовые дан. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2017. - 786 с. - Загл. с титул. экрана. - Б. ц.
Рубрики: Психологія--вікова психологія--хрестоматії для вищої школи Психологія--педагогічна психологія--хрестоматії для вищої школи Анотація: У хрестоматії розкриваються психологічні особливості навчання і виховання особистості на різних вікових етапах, висвітлюються питання освітнього процесу в цілому, а також специфіка діяльності педагога зокрема. Крім того, представлені фрагменти літератури, у якій розглядаються основні напрямки, цілі та завдання психологічної служби освіти. Тут наведені роботи, які протягом багатьох років використовуються при викладанні педагогічної психології і тексти яких у наш час є гостродефіцитними. Даний посібник може бути корисним студентам, учителям, вихователям, соціальним педагогам та практичним психологам освіти, які прагнуть до професійного зростання. Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация) Дод.точки доступу: Гетьман, Тетяна Олександрівна; Кричковська, Тетяна Домініківна; Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя Примірників всього: 1 ВІТКЗ (1) Свободны: ВІТКЗ (1) |
П 86 Психологія людини: Л. С. Виготський та сучасна наука [Электронный ресурс] : збірник статей. Вип. 1 / за ред. М. В. Папучі. - Электрон. текстовые дан. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2018. - 133 с. - Загл. с титул. экрана. - Б. ц. Зміст: Папуча, Микола Васильович. Л. С. Виготський - у пошуках предмету психології / М. В. Папуча Наконечна, Марія Миколаївна. Просоціальна активність особистості в контексті культурно-історичної психології Л. С. Виготського / М. М. Наконечна Шилова, Галина Петрівна. Емоції в контексті культурно-історичної теорії Л. С. Виготського / Г. П. Шилова Никоненко, Юлія Петрівна. Роль генетичних, соціальних, психологічних чинників у патогенезі психосоматозів у дітей та принципи їх лікування в світлі вчення про психічний розвиток Л. С. Виготського / Ю. П. Никоненко Кричковська, Тетяна Домініківна. Культурно-історичний контекст діяльності Л. С. Виготського / Т. Д. Кричковська
Психологія--психологія людини Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация) Дод.точки доступу: Папуча, Микола Васильович \ред.\ Примірників всього: 1 ВІТКЗ (1) Свободны: ВІТКЗ (1) |