372(070.3)
М 33


    Матвієнко, Світлана Іванівна.
    Методика формування у дошкільників соціальної компетентності [Электронный ресурс] : Навчально-методичний посібник / С. І. Матвієнко ; Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя. - Электрон. текстовые дан. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2012. - 106 с. - Загл. с титул. экрана. - Электрон. версия печ. публикации . - Б. ц.
ББК 74.10р30
РУБ 372(070.3)
Рубрики: Дошкільна освіта
   Дошкільники

Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация)

Дод.точки доступу:
Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Примірників всього: 2
ВІТКЗ (2)
Свободны: ВІТКЗ (2)

372(073.3)
Н 15


   
    Навчальні програми професійної підготовки фахівців дошкільної освіти освітньо-кваліфікаційного рівня "спеціаліст" [Электронный ресурс] : збірник / Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя ; за ред. В. М. Оржеховської. - Электрон. текстовые дан. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2011. - 229 с. - Загл. с титул. экрана. - Электрон. версия печ. публикации. - 43.25 грн.
    Зміст:
Пихтіна, Ніна Порфиріївна. Сучасні інформаційні технології у професійній діяльності фахівця з дошкільної освіти : [програма для вищої школи] / Н. П. Пихтіна
Аніщук, Антоніна Миколаївна. Актуальні проблеми дошкільної педагогіки : [програма для вищої школи] / А. М. Аніщук
Новгородська, Юлія Григорівна. Менеджмент у дошкільній освіті : [програма для вищої школи] / Ю. Г. Новгородська
Новгородська, Юлія Григорівна. Методична робота в ДНЗ : [програма для вищої школи] / Ю. Г. Новгородська, Т. А. Клюшнікова
Пихтіна, Ніна Порфиріївна. Профілактика негативізмів у поведінці дошкільників : [програма для вищої школи] / Н. П. Пихтіна
Аніщук, Антоніна Миколаївна. Виховання в різновікових групах : [програма для вищої школи] / А. М. Аніщук
Аніщук, Антоніна Миколаївна. Індивідуалізація виховання і навчання дітей дошкільного віку : [програма для вищої школи] / А. М. Аніщук
Пихтіна, Ніна Порфиріївна. Організаційно-педагогічні умови адаптації дошкільників до ВНЗ : [програма для вищої школи] / Н. П. Пихтіна
Пихтіна, Ніна Порфиріївна. Педагогіка гри дошкільників : [програма для вищої школи] / Н. П. Пихтіна, Т. А. Клюшнікова
Матвієнко, Світлана Іванівна. Особливості використання культури рідного краю у роботі з дошкільниками у ВНЗ : спецкурс: [програма для вищої школи] / С. І. Матвієнко
Тукач, Ірина Іванівна. Педагогічні умови формування у дошкільників ціннісного ставлення до своїх прав та обов’язків : спецкурс: [програма для вищої школи] / І. І. Тукач
ББК 74.10р30-211
РУБ 372(073.3)
Рубрики: Кафедра дошкільної освіти
   Дошкільна освіта--підготовка спеціалістів

Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация)

Дод.точки доступу:
Оржеховська, Валентина Михайлівна \ред.\; Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Примірників всього: 1
ВІТКЗ (1)
Свободны: ВІТКЗ (1)



   
    Музична освіта і виховання дітей та учнівської молоді на Чернігівщині (XVIII–ХIХ ст.) [Электронный ресурс] : Навчально-методичний посібник для студентів музичних та немузичних спеціальностей (за вимогами КМС) / Уклад. : С. І. Матвієнко ; Міністерство освіти і науки України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя. - Электрон. текстовые дан. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2009. - 34 с. - Загл. с титул. экрана. - Электрон. версия печ. публикации. - Видання для читання є тільки в електронному вигляді. - Б. ц.
Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация)

Дод.точки доступу:
Матвієнко, Світлана Іванівна; Міністерство освіти і науки УкраїниНіжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Примірників всього: 1
ВІТКЗ (1)
Свободны: ВІТКЗ (1)

78(075.3)
М 33


    Матвієнко, Світлана Іванівна.
    Музична освіта та виховання дітей і молоді на Чернігівщині (ХVІІІ-ХІХ ст.) [Электронный ресурс] : Навчальний посібник для студентів вищих навчальних закладів / С. І. Матвієнко. - Электрон. текстовые дан. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2011. - 186 с. - Загл. с титул. экрана. - Электрон. версия печ. публикации. - 31.96 грн.
ББК 85.31я73 + 85.313(4Укр)я73
РУБ 78(075.3)
Рубрики: кафедра музичної педагогіки та хореографії
   Музична освіта--Україна

   музична культура України

Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация)
Примірників всього: 1
ВІТКЗ (1)
Свободны: ВІТКЗ (1)

372(075.3)
У 45


   
    Українські народні рухливі ігри у дошкільному навчальному закладі [Электронный ресурс] : Навчальний посібник / Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя ; уклад.: С. І. Матвієнко, І. І. Заплішний. - Электрон. текстовые дан. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2012. - 141 с. - Загл. с титул. экрана. - Электрон. версия печ. публикации. - Бібліогр.: с. 54-57 ; додатки: с. 58-134. - 15.54 грн.
ББК 74.100.58я73
РУБ 372(075.3)
Рубрики: Дошкільна освіта--підручники та посібники для ВНЗ
   Ігри в дитячому садку

   Рухливі ігри

   Народні ігри--соціальне виховання

   Ігри дитячі розвивальні

   Гра--дошкільні навчальні заклади

Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация)

Дод.точки доступу:
Матвієнко, Світлана Іванівна \уклад.\; Заплішний, Іван Іванович \уклад.\; Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Примірників всього: 1
ВІТКЗ (1)
Свободны: ВІТКЗ (1)

372(070.3)
Х 98


   
    Художня праця та основи дизайну [Электронный ресурс] : навчально-методичний посібник / уклад.: С. І. Матвієнко ; Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя. - Электрон. текстовые дан. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2011. - 44 с. - Загл. с титул. экрана. - Электрон. версия печ. публикации. - 10.33 грн.
ББК 74.100р30
РУБ 372(070.3)
Рубрики: Кафедра дошкільної освіти
   дошкільне навчання--Художня творчість

   Художня праця та основи дизайну--підручники та посібники для ВНЗ

   викладання художньої творчості--дошкільний вік

Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация)

Дод.точки доступу:
Матвієнко, Світлана Іванівна; Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Примірників всього: 1
ВІТКЗ (1)
Свободны: ВІТКЗ (1)



   
    Дошкільна освіта в умовах реформування: актуальні проблеми, досвід, перспективи розвитку [Электронный ресурс] : Всеукраїнська студентська науково-практична конференція (26 вересня 2013 року) : Збірник наукових статей студентів спеціальності "Дошкільна освіта" / Ред. кол. : О. Л. Кононко [та ін.] ; Міністерство освіти і науки України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя, Факультет психології та соціальної роботи, Кафедра дошкільної освіти. - Электрон. текстовые дан. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2013. - 155 с. - Загл. с титул. экрана. - Электрон. версия печ. публикации. - Видання для читання є тільки в електронному вигляді. - [Всеукраїнська студентська науково-практична конференція "Дошкільна освіта в умовах реформування: актуальні проблеми, досвід, перспективи розвитку"] . - Б. ц.
    Зміст:
Березинець, С. С. Практичні аспекти реалізації організаційно-педагогічних умов попередження та подолання негативних проявів у поведінці дітей, що зумовлені неправильними типами виховання в сім’ї / С. С. Березинець. - С .5-10
Богославська, Я. Є. Формування естетичного смаку в старших дошкільників засобами театральної педагогіки / Я. Є. Богославська. - С .10-13
Горіна, О. В. Використання гри у навчально-виховній роботі з дітьми дошкільного віку / О. В. Горіна. - С .13-16
Господаренко, О. С. Почуття власної гідності в структурі особистості дитини-дошкільника / О. С. Господаренко. - С .16-20
Дворнік, О. В. Професійна компетентність вихователя як умова ефективності формування у дітей старшого дошкільного віку безпечної поведінки / О. В. Дворнік. - С .20-25
Дмитренко, І. О. Експериментальне вивчення організаційно-педагогічних умов використання дидактичних ігор у формуванні пізнавальної активності у дітей дошкільного віку / І. О. Дмитренко. - С .25-30
Євтушенко, Г. В. Вивчення стану проблеми формування соціальної компетентності у дітей старшого дошкільного віку в предметно-розвивальному середовищі ДНЗ / Г. В. Євтушенко. - С .30-33
Єфремова, В. П. Вивчення організаційно-педагогічних умов профілактики негативних проявів у поведінці дошкільників в освітньому процесі ДНЗ / В. П. Єфремова. - С .33-38
Задорожна, А. О. Сім’я як фактор розвитку дитини дошкільника в педагогічних дослідженнях / А. О. Задорожна. - С .38-41
Заточна, М. О. Емпіричне вивчення педагогічних умов виховання відповідальності у дітей старшого дошкільного віку / М. О. Заточна. - С .41-45
Зозуля, С. М. Практичне вивчення педагогічних умов організації соціальної адаптації дітей до умов ДНЗ засобами ігрової діяльності / С. М. Зозуля. - С .45-49
Іванюк, Н. О. Гра як засіб попередження і подолання негативних проявів у поведінці дітей / Н. О. Іванюк. - С .49-54
Каплієнко, О. П. Емпіричне вивчення педагогічних умов формування моральних якостей дітей старшого дошкільного віку / О. П. Каплієнко. - С .54-57
Кирпель, П. П. Інтерпретація форм і способів адаптації дітей раннього віку до умов дошкільного навчального закладу / П. П. Кирпель. - С .57-61
Корчомака, С. В. Експериментальне дослідження педагогічних умов розвитку зв’язного мовлення дітей старшого дошкільного віку в мовленнєво-ігровій діяльності / С. В. Корчомака. - С .61-66
Кривошей, Ю. М. Експериментальне дослідження організаційно-педагогічних умов використання української народної казки як засобу морального виховання старших дошкільників / Ю. М. Кривошей. - С .66-71
Кривша, Ю. М. До проблеми попередження і подолання негативних проявів у поведінці дошкільників / Ю. М. Кривша. - С .71-74
Кучер, О. О. Розвиток творчого мислення дітей старшого дошкільного віку засобами ТРВЗ / О. О. Кучер. - С .74-78
Малюга, В. В. Експериментальне вивчення педагогічних умов формування соціальної компетентності дітей старшого дошкільного віку / В. В. Малюга. - С .78-82
Мовчан, Л. В. Експериментальне вивчення організаційно-педагогічних умов формування інтересу до здорового способу життя у старших дошкільників / Л. В. Мовчан. - С .82-87
Новікова, І. В. Гра як ефективний засіб виховання дітей старшого дошкільного віку / І. В. Новікова. - С .87-90
Овчарик, А. П. Практичне вивчення особливостей гуманної поведінки у дітей старшого дошкільного віку в процесі взаємодії ДНЗ та сім’ї / А. П. Овчарик. - С .90-94
Півень, В. В. Готовність дитини до вступу в ДНЗ як превентивна умова попередження негативних проявів у її поведінці (практичні аспекти) / В. В. Півень. - С .94-99
Плескач, О. Ю. Організація навчання дітей дошкільного віку як психолого-педагогічна проблема / О. Ю. Плескач. - С .99-102
Польченко, І. П. Формування комунікативної компетентності дітей старшого дошкільного віку засобами гри / І. П. Польченко. - С .102-105
Рудик, К. В. Використання карток Проппа у мовленнєвому розвитку дітей дошкільного віку / К. В. Рудик. - С .105-108
Савченко, В. В. Експериментальне вивчення процесу збагачення словника старших дошкільників у театрально-ігровій діяльності / Савченко В. В. . - С .108-114
Старовойт, Г. П. Виховання культури поведінки дітей старшого дошкільного віку / Г. П. Старовойт. - С .114-119
Струк, Т. М. Дослідження стану сформованості культури поведінки у дітей 6-го року життя / Т. М. Струк. - С .119-122
Сурмило, О. А. Дослідження стану моральної вихованості дітей старшого дошкільного віку / О. А. Сурмило. - С .122-128
Трепаченко, Г. В. Практичні аспекти проблеми готовності дитини до школи як превентивної умови попередження негативних проявів у її поведінці / Г. В. Трепаченко. - С .128-132
Фісенко, В. Є. Формування комунікативно-мовленнєвої компетенції старших дошкільників засобом авторської казки / В. Є. Фісенко. - С .132-135
Хомич, О. С. Проблема гендерного виховання дошкільнят / О. С. Хомич. - С .135-139
Христюк, О. М. Вікові особливості дошкільників щодо забезпечення їхньої рухової активності / О. М. Христюк. - С .139-143
Чумаченко, Н. І. Розвиток зв’язного мовлення дошкільників засобами дидактичних ігор / Н. І. Чумаченко
Шумал, Н. А. Особливості виховання дитини дошкільного віку у неблагополучній сім’ї / Н. А. Шумал. - С .146-151
Янченко, К. М. Експериментальне вивчення соціальної адаптованості дітей старшого дошкільного віку / К. М. Янченко. - С .151-155
Рубрики: Дошкільна освіта--збірники наукових робіт
Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация)

Дод.точки доступу:
Кононко, Олена Леонтіївна ; Пихтіна, Ніна Порфиріївна; Аніщук, Антоніна Миколаївна; Матвієнко, Світлана Іванівна; Тукач, Ірина Іванівна; Клюшнікова, Тетяна Андріївна; Пісоцька, Людмила Миколаївна; Міністерство освіти і науки України; Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя; Факультет психології та соціальної роботи; Кафедра дошкільної освіти
Примірників всього: 1
ВІТКЗ (1)
Свободны: ВІТКЗ (1)

372(073.3)
Н 31


   
    Наскрізна програма педагогічної практики студентів [Электронный ресурс] : спеціальності "Дошкільна освіта" / Н. П. Пихтіна [та ін.] ; Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя. - 2-е вид. - Электрон. текстовые дан. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2012. - 117 с. - Загл. с титул. экрана. - Электрон. версия печ. публикации. - 9.70 грн.
ББК 74.1р30-211
РУБ 372(073.3)
Рубрики: Педагогічна практика студентів--дошкільне виховання--програма
Анотація: Наскрізна програма педагогічної практики студентів презентує мету та завдання організації усіх видів практик у професійній підготовці бакалаврів і спеціалістів; окреслює перелік необхідних умінь і навичок, які мають здобути студенти за умови безперервності й послідовності її основних видів: ознайомчої, діагностичної, педаго¬гічної в дошкільних закладах, психолого-педагогічної, педагогічної в групах дітей ра¬ннього віку, стажувальної; визначає особливості керівництва практикою фахівцями відділу педагогічної практики університету, відповідальних на факультеті, методистів фахової кафедри, завідуючого та вихователів ДНЗ; делегує права та обов’язки студента-практиканта. У програмі представлена технологія оцінювання результатів практики студентів (рівні якості педагогічної діяльності, критерії та показники їх оцінки за КМС ОНП).
Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация)

Дод.точки доступу:
Пихтіна, Ніна Порфиріївна; Матвієнко, Світлана Іванівна; Аніщук, Антоніна Миколаївна; Клюшнікова, Тетяна Андріївна; Тукач, Ірина Іванівна; Пісоцька, Людмила Миколаївна; Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Примірників всього: 1
ВІТКЗ (1)
Свободны: ВІТКЗ (1)

15
Н 34


   
    Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки [Электронный ресурс] : Науковий журнал. № 1 / Міністерство освіти і науки України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя ; Гол. ред. Є. І. Коваленко. - Электрон. текстовые дан. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2014. - 274 с. - (Наукові видання Ніжинської вищої школи). - Загл. с титул. экрана. - Электрон. версия печ. публикации. - Літ. в кінці кожної статті. - Б. ц.
    Зміст:
МЕТОДОЛОГІЯ І ТЕОРІЯ ПЕДАГОГІКИ
Асоянц, Поліна Григорівна. Проблеми навчання іноземної мови фахівців / П. Г. Асоянц. - С .7-13
Благинин, Валерий Михайлович. Вопросы эстетики труда в марксистской теории / В. М. Благинин. - С .14-17
Бобро, Артур Анатолійович. Аналіз поняття "соціальне здоров’я студента" / А. А. Бобро. - С .18-21
Бойко, Надія Іванівна. Звертання – показник рівня нормативності мовлення школярів / Н. І. Бойко, Л. В. Клепак. - С .22-29
Вовк, Оксана Романівна. Провідні тенденції гуманізації освіти: теоретичний аналіз / О. Р. Вовк. - С .30-34
Гордієнко, Ніна Василівна. До проблеми формування професійної компетентності майбутніх соціальних педагогів у ВНЗ / Н. В. Гордієнко. - С .35-39
Кудря, Микола Миколайович. Протекція розвитку української мови як педагогічна засада збереження національної ідентичності вищої освіти України / М. М. Кудря. - С .40-46
Мороз, Лілія Миколаївна. Характеристика структурних компонентів креативності вчителів іноземних мов / Л. М. Мороз. - С .47-52
Мрачковська, Марина Миколаївна. Генезис поняття "міжкультурна комунікація" у педагогічній науці / М. М. Мрачковська. - С .53-58
Примачок, Людмила Леонтіївна. Особливості виховання особистості студента-медика / Л. Л. Примачок. - С .59-65
Рябокінь, Сергій Іванович. Моніторинг професійного виховання майбутнього педагога як умова підвищення якості освітнього процесу в педагогічному ВНЗ І–ІІ рівнів акредитації / С. І. Рябокінь. - С .66-69
Смолінська, Олеся Євгенівна. Антропопсиходинамічний підхід у дослідженні культурно-освітнього простору педагогічних університетів / О. Є. Смолінська. - С .70-76
Суховєєва, Наталія Миколаївна. Загальноосвітній навчальний заклад виховної колонії як суб’єкт соціально-педагогічної діяльності / Н. М. Суховєєва, М. І. Науменко. - С .77-82
Харицька, Світлана Василівна. Проблеми створення нових словників для студентів технічних спеціальностей / С. В. Харицька. - С .83-86
Шевчук, Марина Олександрівна. Модель управління процесом формування професійної компетентності майбутніх вчителів засобами педагогічного проектування / М. О. Шевчук. - С .87-93
Ярослав, Людмила Олександрівна. Розуміння вчителем особистості учня підліткового віку як фактор вирішення педагогічних конфліктів / Л. О. Ярослав, А. М. Баглай. - С .94-97
МЕТОДИКА НАВЧАННЯ І ВИХОВАННЯ
Арнаута, Наталія Володимирівна. Деякі аспекти використання інформаційних технологій під час вивчення вищої математики / Н. В. Арнаута. - С .98-101
Бичек, О. А. Психологічний компонент формування готовності майбутніх учителів-філологів до застосування синтетичних видів мистецтва / О. А. Бичек. - С .102-106
Боднарчук, Олеся Василівна. Використання розрахункових задач при вивченні неорганічної хімії на фармацевтичному факультеті ІФНМУ / О. В. Боднарчук, А. О. Стецьків, Л. В. Стецьків. - С .107-110
Груша, Ляля Олександрівна. Особистісно орієнтоване навчання та виховання у вищих медичних навчальних закладах / Л. О. Груша. - С .111-114
Мельник, Дмитро Олександрович. Використання комп’ютерного тестування для підвищення ефективності засвоєння курсу загальної хімії / Д. О. Мельник. - С .115-119
Палій, Олександр Анатолійович. Про підвищення ефективності навчання другої іноземної мови в ЗНЗ / О. А. Палій. - С .120-124
Плотніков, Євген Олександрович. Оцінка готовності майбутніх учителів до гібридного навчання іноземних мов / Є. О. Плотніков. - С .125-130
Ревенчук, Валентина Василівна. Інтегративний підхід до проблеми змістового наповнення навчальної взаємодії в інструментальному класі / В. В. Ревенчук. - С .131-135
Shareiko, I. V. Advantages and opportunities of using ict in teaching practical English = Переваги та можливості використання інформаційно-комунікативних технологій в навчанні англійської мови / I. V. Shareiko. - С .136-140
Якимчук, Світлана Никанорівна. Формування професійних компетенцій майбутніх хормейстерів в умовах творчо-педагогічної практики / С. Н. Якимчук. - С .141-145
ПРОФЕСІЙНА ПІДГОТОВКА
Бережок, Владислава Юріївна. Труднощі та їх подолання у процесі професійного становлення майбутнього педагога (на прикладі підготовки вчителя хімії) / В. Ю. Бережок. - С .146-150
Гончарова, Євгенія Євгеніївна. Проектування діяльності "викладач – студент" в умовах організації диференціації навчання фахових дисциплін майбутніх учителів іноземної мови у вищих педагогічних навчальних закладах / Є. Є. Гончарова. - С .151-157
Коваль, Тамара Іванівна. Комплексний підхід до реалізації індивідуального навчання професійно орієнтованого англомовного читання майбутніх інженерів / Т. І. Коваль, А. О. Коваль. - С .158-164
Лашук, Наталія Миколаївна. Навчання професійно спрямованого аудіювання англійською мовою студентів напряму підготовки 0901 "Сільське господарство і лісництво" / Н. М. Лашук. - С .165-169
Лукашова, Ніна Іванівна. Компетентнісний підхід до підготовки майбутнього вчителя хімії для загальноосвітніх навчальних закладів / Н. І. Лукашова. - С .170-174
Майєр, Наталія Василівна. Особливості професійно-методичної діяльності майбутніх викладачів французької мови / Н. В. Майєр. - С .175-180
Матвієнко, Світлана Іванівна. Організація лабораторних занять студентів спеціальності "Дошкільна освіта" при вивченні навчальної дисципліни "Художня праця та основи дизайну" / С. І. Матвієнко. - С .181-185
Окопна, Яна Володимирівна. Сучасні підходи до формування професійно орієнтованої іншомовної комунікативної компетентності майбутніх туристичних менеджерів / Я. В. Окопна. - С .186-192
Окопна, Яна Володимирівна. Психолінгвістичні засади формування професійно орієнтованої іншомовної комунікативної компетентності майбутніх працівників туристичної сфери / Я. В. Окопна, К. М. Чала. - С .193-197
Павленко, Олексій Миколайович. До проблеми використання музичних комп’ютерних програм у професійній підготовці майбутнього вчителя музики / О. М. Павленко. - С .198-202
Петров, Андрій Олександрович. Формування здоров’язбережувальної компетентності майбутніх учителів фізичної культури в процесі професійної підготовки / А. О. Петров. - С .203-207
Халимон, Ірина Йосипівна. Зміст соціокультурної компетенції майбутніх учителів іноземної мови / І. Й. Халимон. - С .208-214
Яковенко-Глушенкова Є., Єлизавета Валентинівна. Особливості процесу формування професійно орієнтованої усномовленнєвої комунікативної компетентності у майбутніх учителів іноземної мови на початковому ступені навчання / В. Яковенко-Глушенкова Є. - С .115-220
ВІТЧИЗНЯНИЙ І ЗАРУБІЖНИЙ ДОСВІД
Абрамович, Вероніка Євгеніївна. Особливості відбору кандидатів на медичне навчання в університетах Франції / В. Є. Абрамович. - С .221-225
Віннікова, Лілія Федорівна. Значущі аспекти британської системи вищої освіти / Л. Ф. Віннікова. - С .226-229
Дубровська, Лариса Олександрівна. Педагогічна думка ХVІІІ ст. про значення індивідуального підходу у формуванні особистості дитини / Л. О. Дубровська. - С .230-232
Киричок, Інна Іванівна. Філософсько-педагогічні течії на початку ХХ ст. / І. І. Киричок. - С .233-238
Клунко, Р. Ю. Теоретичні основи правового виховання старшокласників у історії вітчизняної педагогічної думки / Р. Ю. Клунко. - С .239-243
Коваленко, Євгенія Іванівна. Тенденції розвитку дошкільного виховання в Україні у другій половині ХХ – на початку ХХІ ст. / Є. І. Коваленко. - С .244-249
Ковнер, Віра Володимирівна. Питання ефективності співпраці школи і сім’ї у просвітницько-педагогічній діяльності товариства "Знання" (друга половина ХХ ст.) / В. В. Ковнер. - С .250-253
Паламаренко, Інна Олексіївна. Теоретико-методологічні аспекти професійної підготовки майбутніх лікарів у Великій Британії / І. О. Паламаренко. - С .254-259
Пилипенко, Вадим Валерійович. Олександр Іванович Стронін – ініціатор відкриття недільних шкіл на Полтавщині / В. В. Пилипенко. - С .260-265
Щука, Галина Петрівна. Галузева система підготовки фахівців сфери туризму в Російській Федерації / Г. П. Щука. - С .266-271
ДРНТІ
ББК 88я5 + 74я5
РУБ 15
Рубрики: Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя--праці викладачів
   Викладання іноземної мови

Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация)

Дод.точки доступу:
Коваленко, Євгенія Іванівна \ред.\; Міністерство освіти і науки УкраїниНіжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Примірників всього: 1
ВІТКЗ (1)
Свободны: ВІТКЗ (1)

15
Н 34


    Матвієнко, Світлана Іванівна.
    Організація лабораторних занять студентів спеціальності "Дошкільна освіта" при вивченні навчальної дисципліни "Художня праця та основи дизайну" [Электронный ресурс] / С. І. Матвієнко. - Электрон. текстовые дан. // Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки : Науковий журнал / Міністерство освіти і науки України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2014. - № 1. - С. 181-185
ББК 88я5 + 74я5
РУБ 15

Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация)
Дод.точки доступу:
Коваленко, Євгенія Іванівна \ред.\; Міністерство освіти і науки УкраїниНіжинський державний університет імені Миколи Гоголя

Є примірники у відділах: всього 1 : ВІТКЗ (1)
Вільні: ВІТКЗ (1)


15
Н 34


   
    Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки [Электронный ресурс] : Науковий журнал. № 2 / Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя ; Гол. ред. Є. І. Коваленко. - Электрон. текстовые дан. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2012. - 232 с. - (Наукові видання Ніжинської вищої школи). - Загл. с титул. экрана. - Электрон. версия печ. публикации. - Літ. в кінці кожної статті. - Б. ц.
    Зміст:
МЕТОДОЛОГІЯ І ТЕОРІЯ ПЕДАГОГІКИ
Александрович, Наталія Олексіївна. Роль екологічної етики у формування нової моделі взаємин людини з навколишнім природним середовищем / Н. О. Александрович. - С .7-10
Гордієнко, Майя Григорівна. Психологічний аспект визначення дорослості / М. Г. Гордієнко. - С .11-14
Івашньова, Світлана Володимирівна. Використання соціальних сервісів та соціальних мереж в освіті / С. В. Івашньова. - С .15-17
Лісовець, Олег Васильович. Дослідження громадської активності сучасної студентської молоді / О. В. Лісовець. - С .18-22
Лякішева, Анна Володимирівна. Соціальна поведінка: сутність, типологічні та видові ознаки / А. В. Лякішева. - С .23-26
Марій, Марина Миколаївна. Значення батьківської компетентності в процесі сімейного виховання / М. М. Марій. - С .27-31
Науменко, Наталія Валентинівна. Формування духовного здоров’я особистостіяк сучасна педагогічна проблема / Н. В. Науменко. - С .32-35
Рамазашвили, Соломон. Проблемы формирования школьного бюджета и расходов = Проблеми формування шкільного бюджету та витрат / С. Рамазашвили. - С .36-37
Романенко, Юлія Анатоліївна. Портфоліо студента: дидактичний аспект / Ю. А. Романенко. - С .38-40
Созашвили, Нино Михайловна. Инновационные ориентиры менеджмента учебного процесса = Інноваційні орієнтири менеджменту учбового процесу / Н. М. Созашвили. - С .41-42
Солова, Валентина Миколаївна. Соціалізація школяра у змісті діяльності дитячого закладу оздоровлення і відпочинку з денним перебуванням / В. М. Солова. - С .43-48
Стрельнікова, Ніна Михайлівна. Сучасний стан виховання дітей у сім’ї / Н. М. Стрельнікова, Н. О. Падун. - С .49-51
Черноиваненко, Варвара Дмитриевна. Механизмы и принципы конструирования картины мира личности / В. Д. Черноиваненко. - С .52-58
Щука, Галина Петрівна. Порівняльно-педагогічні дослідження в туризмі: методологічний аспект / Г. П. Щука. - С .59-62
МЕТОДИКА НАВЧАННЯ І ВИХОВАННЯ
Білоусова, Надія Валентинівна. Експериментальна перевірка ефективності методики формування потреби в самовдосконаленні молодших підлітків у позаурочній діяльності / Н. В. Білоусова. - С .63-66
Bluashvili, N. Ways to get started in teaching writing autonomy = З чого починати навчання автономному письму / N. Bluashvili. - С .67-71
Боднарчук, Олеся Василівна. Оцінювання знань студентів з дисципліни "Органічна хімія" на фармацевтичному факультеті Івано-Франківського Національного медичного університету під час вивчення модуля № 1 / О. В. Боднарчук. - С .72-74
Gigauri, A. Age peculiarities of the I-II year students and teaching speaking to esp students = Вікові характеристики студентів 1-2 курсу та навчання англійській мові для професійних цілей / A. Gigauri. - С .75-76
Грицай, Антоніна Модестівна. Використання відео на заняттяз з практики усного та писемного мовлення (англійська як друга іноземна мова) як засіб мотивації до вивчення іноземних мов / А. М. Грицай, І. В. Колесник. - С .77-81
Десятов, Дмитро Леонідович. Формування хронологічної компетентності учнів у процесі навчання історії / Д. Л. Десятов. - С .82-86
Дмитрів, Анжела Миколаївна. Організація навчання на практичному занятті з фізичної та колоїдної хімії / А. М. Дмитрів. - С .87-89
Долматова, Марина Петрівна. Принципи відбору текстового матеріалу для навчання читання іноземною мовою у вищих навчальних закладах / М. П. Долматова, К. Г. Долматова. - С .90-92
Журавська, Ніна Станіславівна. Особливості методики навчання спеціальних дисциплін / Н. С. Журавська. - С .93-96
Katsiashvili, E. English proverbs and their translatability into the georgian language = Англійські прислів’я та шляхи їх перекладу грузинською мовою / E. Katsiashvili. - С .97-98
Киричок, Інна Іванівна. Виховання ціннісних орієнтацій старшокласників засобами ЗМІ / І. І. Киричок, К. Б. Кузьмич. - С .99-102
Мокрогуз, Олександр Петрович. Педагогічний дизайн у контексті застосування мультимедійної презентації / О. П. Мокрогуз. - С .103-105
Павленко, Олексій Миколайович. Методика формування вмінь джазової імпровізації майбутнього вчителя музики у процесі інструментально-виконавської підготовки / О. М. Павленко. - С .106-111
Razmadze, М. Teaching culture in business english classes = Вивчення культури на уроках бізнес англійської / М. Razmadze. - С .112-113
Шевчук, Марина Олександрівна. Педагогічні умови ефективності самостійної роботи студентів / М. О. Шевчук, В. Єршов. - С .114-117
Шмоніна, Тетяна Анатоліївна. Результативність технології впровадженя педагогічних умов підвищення ефективності природничо-наукової підготовки іноземних студентів на підготовчих факультетах / Т. А. Шмоніна. - С .118-123
ПРОФЕСІЙНА ПІДГОТОВКА
Дрожик, Людмила Володимирівна. Еколого-валеологічні знання як невід’ємний компонент еколого-валеологічної компетентності майбутнього вчителя / Л. В. Дрожик. - С .124-127
Кучерявець, Валентина Григорівна. Технологія портфоліо у процесі професійної підготовки майбутнього вчителя / В. Г. Кучерявець. - С .128-130
Марінцова, Наталія Геннадіївна. Особливості викладання біологічної хімії для підготовки фахівців фармацевтичних і біотехнологічних виробництв / Н. Г. Марінцова, А. М. Кричковська, М. В. Стасевич. - С .131-134
Матвієнко, Світлана Іванівна. Підготовка студентів спеціальності "дошкільна освіта" до формування у дошкільників рухових умінь і навичок / С. І. Матвієнко, О. В. Варуха, ОлександрівнаОленченко С. О. Світлана. - С .135-138
Матукова, Ганна Іванівна. Інтерактивні технології навчання у професійній підготовці майбутніх економістів / Г. І. Матукова. - С .139-142
Панасенко, Лариса Олегівна. Професійне становлення студентів економічних коледжів: теоретичний аспект / Л. О. Панасенко. - С .143-147
Ходак, Тетяна Володимирівна. Роль інтерактивних методів навчання у процесі формування професійної компетентності студентів / Т. В. Ходак. - С .148-151
Щербак, Ірина Миколаївна. Педагогічні технології в екологічній підготовці майбутнього вчителя / І. М. Щербак : 152-154
ВІТЧИЗНЯНИЙ І ЗАРУБІЖНИЙ ДОСВІД
Бєлкіна, Надія Іванівна. Деякі питання дидактики в педагогічній спадщині М. Демкова / Н. І. Бєлкіна, М. М. Красновид. - С .155-157
Благініна, Світлана Вікторівна. Досвід духовно-морального виховання молоді в Німеччині / С. В. Благініна. - С .158-160
Гордієнко, Тетяна Володимирівна. Із зарубіжного досвіду формування педпгогічної майстерності / Т. В. Гордієнко. - С .161-164
Давиденко, Олена Василівна. Освітні домінанти у діяльності німецької окупаційної влади на території Польщі (1939-1943 рр.) / О. В. Давиденко. - С .165-168
Демченко, Наталія Михайлівна. Теорія та практика освіта в історіографії славістів Лівобережжя другої половини XIX - початку XX ст. / Н. М. Демченко. - С .169-172
Калагурка, Христина Іванівна. Коменіана у науково-педагогічній спадщині Федора Науменка / Х. І. Калагурка. - С .173-175
Лукашова, Ніна Іванівна. До історії створення першого національного підручника з органічної хімії для середньої загальноосвітньої школи / Н. І. Лукашова. - С .176-180
Мачача, Юлія Миколаївна. Історіографія проблеми роздільного навчання в Україні (на прикладі літературних джерел 1878- 1912 рр.) / Ю. М. Мачача. - С .181-184
Напирели, Манана. Способы и приемы изучения немецкого как второго иностранного языка для школ Грузии / М. Напирели. - С .185-187
Паржницький, Віктор Валентинович. Професійна підготовка кваліфікованих робітників у професійно-технічних навчальних закладах України: досвід 60-80-х рр. XX ст. / В. В. Паржницький. - С .188-190
Пата, Лілія Петрівна. Будинок юннатів Київського зоологічного парку: повоєнне десятиліття / Л. П. Пата. - С .191-195
Пономаренко, Ольга Володимирівна. Американський підхід до проблеми лідерства вчителя / О. В. Пономаренко. - С .196-199
Самаріна, Світлана Іванівна. Виховний і дисциплінуючий потенціал шкільної форми (на прикладі історико-педагогічного досвіду другої половини XIX - початку XX ст.) / С. І. Самаріна. - С .200-203
Ставцева, Вікторія Федорівна. Вплив ринкових процесів на надання освітніх послуг новозеландськими університетами наприкінці XX ст. / В. Ф. Ставцева. - С .204-208
Тамарашвили, Тамара. О вопросе обучения истории Грузии на неспециальных факультетах / Т. Тамарашвили. - С .209-212
Таран, Олена Миколаївна. Гуманістична спрямованість дидактичної системи С. Русової / О. М. Таран. - С .213-216
Устименко-Косоріч, Олена Анатоліївна. Ретроспективний аналіз розвитку сербської баянно-акордеонної школи / О. А. Устименко-Косоріч. - С .217-220
Щур, Наталія Миколаївна. Ліцензування педагогічної діяльності вчителів у США в умовах неперервної педагогічної освіти / Н. М. Щур. - С .221-225
Юй Фей. Стан і проблеми організації педагогічної практики в системі підготовки вчителів музики у вишах Китаю / Юй Фей. - С .226-229
ББК 88я5 + 74я5
РУБ 15
Рубрики: Викладання хімії в школі
   Екологічне виховання школярів

   Самостійна робота студентів

   Підготовка фахівців з вищої освітою (загальні питання)

   підготовка майбутніх вчителів

   Портфоліо--вчителі

   Освіта--Зарубіжний досвід

   Освіта--США

   Електронні підручники

   Педагогічна майстерність

   Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя--праці викладачів

   Китай--освіта
    США--освіта вища

    Німеччина--ОСВІТА

Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация)

Дод.точки доступу:
Коваленко, Євгенія Іванівна \ред.\; Міністерство освіти і науки, молоді та спорту УкраїниНіжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Примірників всього: 1
ВІТКЗ (1)
Свободны: ВІТКЗ (1)

15
Н 34


    Матвієнко, Світлана Іванівна.
    Підготовка студентів спеціальності "дошкільна освіта" до формування у дошкільників рухових умінь і навичок [Электронный ресурс] / С. І. Матвієнко, О. В. Варуха, ОлександрівнаОленченко С. О. Світлана. - Электрон. текстовые дан. // Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки : Науковий журнал / Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2012. - № 2. - С. 135-138
ББК 88я5 + 74я5
РУБ 15

Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация)
Дод.точки доступу:
Коваленко, Євгенія Іванівна \ред.\; Варуха, Олена Вікторівна; Оленченко, Світлана Олександрівна; Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України; Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя

Є примірники у відділах: всього 1 : ВІТКЗ (1)
Вільні: ВІТКЗ (1)


15
Н 34


   
    Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки [Электронный ресурс] : Науковий журнал. № 4 / Міністерство освіти і науки України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя ; Гол. ред. Є. І. Коваленко. - Электрон. текстовые дан. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2014. - 242 с. - (Наукові видання Ніжинської вищої школи). - Загл. с титул. экрана. - Электрон. версия печ. публикации. - Літ. в кінці кожної статті. - Б. ц.
    Зміст:
МЕТОДОЛОГІЯ І ТЕОРІЯ ПЕДАГОГІКИ
Бойко, Вікторія Олександрівна. Соціально-педагогічне супроводження батьків учнів у процесі здійснення інклюзивного навчання в загальноосвітній школі / В. О. Бойко. - С .7-11
Василенко, Олена Миколаївна. Соціально-педагогічна робота у ДНЗ з формування життєзбережувальної компетентності дошкільників / О. М. Василенко. - С .12-15
Журба, Катерина Олександрівна. Любов як смисложиттєва цінність учнів основної та старшої школи / К. О. Журба. - С .16-21
Заверико, Наталія Віталіївна. Сoціально-педагогічна робота з молоддю у конфлікті з законом / Н. В. Заверико. - С .22-26
Зозуляк-Случик, Роксоляна Василівна. Професійний вибір як чинник соціалізації особистості / Р. В. Зозуляк-Случик. - С .27-31
Ївженко, Юрій Васильович. Особливості діяльності студентських громадських організацій як фактора формування соціальної активності особистості / Ю. В. Ївженко. - С .32-36
Ковальчук, Тамара Іванівна. Дозвіллєва діяльність: сутність, структура і підходи до досліджень / Т. І. Ковальчук. - С .37-43
Коленіченко, Тетяна Іванівна. Експериментальне дослідження адаптації людей похилого віку до умов нового соціального середовища / Т. І. Коленіченко. - С .44-48
Михайленко, Оксана Володимирівна. Соціально-педагогічні аспекти навчання та виховання обдарованих дітей у загальноосвітніх навчальних закладах / О. В. Михайленко. - С .49-54
Скрипник, Сергій Васильович. Психолого-педагогічні аспекти формування активної екологічної позиції учнів / С. В. Скрипник. - С .55-59
Тадаєва, Анастасія Вадимівна. Програма соціально-педагогічного супроводу медіасоціалізації молодших школярів у сучасному інформаційному просторі / А. В. Тадаєва. - С .60-65
Шароватова, Олена Павлівна. Безпека особистості як соціокультурний феномен / О. П. Шароватова. - С .66-70
МЕТОДИКА НАВЧАННЯ І ВИХОВАННЯ
Аніщук, Антоніна Миколаївна. Розвиток у дітей старшого дошкільного віку почуття совісті як регулятора міжособистісних взаємин / А. М. Аніщук. - С .71-75
Богомолова, Наталя Миколаївна. Формування громадянина в системі загальноосвітніх навчальних закладів в умовах розвитку громадянського суспільства в Україні / Н. М. Богомолова. - С .76-80
Демянчук, Олена Леонідівна. Інформаційно-комунікаційні технології як засіб організації навчання і виховання підлітків / О. Л. Демянчук. - С .76-80
Кирилюк, Валерій Михайлович. Практичні аспекти формування національної самосвідомості підростаючого покоління засобами фольклорного мистецтва / В. М. Кирилюк. - С .86-90
Лисенкова, Ірина Петрівна. / І. П. Лисенкова ; Формування творчої особистості дитини старшого дошкільного віку в мовленнєво-ігровій діяльності. - С .91-94
Мовчан, Лілія Вікторівна. Формування інтересу у старших дошкільників до здорового способу життя як психолого-педагогічна проблема / Л. В. Мовчан. - С .95-99
Пожидаєва, Оксана Володимирівна. Базові аспекти, функції та напрями діяльності соціального педагога в загальноосвітньому навчальному закладі / О. В. Пожидаєва. - С .100-105
Полякова, Ольга Петрівна. Актуальність формування доброзичливих взаємин між старшими дошкільниками / О. П. Полякова. - С .106-109
Руденко, І. В. Проективна технологія на заняттях образотворчого мистецтва у позакласній роботі / І. В. Руденко. - С .110-114
Сватенкова, Тетяна Іванівна. Вплив екзистенційних переживань на формування особистості у юнацькому віці / Т. І. Сватенкова. - С .115-119
Тарасенко, Неллі Вікторівна. Формування здорового способу життя підлітків шляхом реалізації комплексу засобів соціальної вуличної роботи / Н. В. Тарасенко. - С .120-124
Федорова, Марія Анатоліївна. Особливості організації сюжетно-рольової гри у вихованні моральних цінностей дітей / М. А. Федорова. - С .125-129
Федорченко, Тетяна Євгенівна. Соціально-педагогічні проблеми впливу засобів масової інформації на формування негативних проявів у поведінці неповнолітніх / Т. Є. Федорченко. - С .130-135
Чиренко, Наталія Вікторівна. Дитячі об’єднання як соціальний інститут виховання особистості: типологія, проблеми, організація діяльності / Н. В. Чиренко. - С .136-140
Шпиг, Наталія Олександрівна. Робота соціального педагога загальноосвітньої школи з прийомними сім’ями: технологічний аспект / Н. О. Шпиг. - С .141-145
Ющенко, Катерина Олександрівна. Особливості організації образотворчої діяльності обдарованих дітей старшого дошкільного віку / К. О. Ющенко. - С .146-150
ПРОФЕСІЙНА ПЕДАГОГІКА
Волківська, Діана Анатоліївна. Критерії та показники розвитку лідерського потенціалу студентського активу / Д. А. Волківська. - С .151-155
Капська, Алла Йосипівна. Психолого-педагогічна характеристика студента-менеджера як суб’єкта процесу формування соціально-етичних цінностей / А. Й. Капська, А. І. Сікалюк. - С .156-160
Коростелін, Михайло Олександрович. До питання про зміст формування готовності майбутніх фахівців з товарознавства та комерційної діяльності до попередження професійних конфліктів / М. О. Коростелін. - С .161-165
Матвієнко, Світлана Іванівна. Підготовка майбутніх вихователів до формування соціальної компетентності у дітей дошкільного віку / С. І. Матвієнко. - С .166-170
Мельничук, Тетяна Федорівна. Формування творчої особистості в університетах природоохоронного профілю / Т. Ф. Мельничук. - С .171-176
Оржеховська, Валентина Михайлівна. Формування готовності педагогів загальноосвітніх навчальних закладів до виховання толерантності учнів старшої школи (просоціальний аспект) / В. М. Оржеховська, В. Б. Нечерда. - С .177-182
Трухан, Марія Андріївна. Практичні підходи до організації соціально-психолого-педагогічного тренінгу як форми конфліктологічної підготовки майбутніх соціальних педагогів / М. А. Трухан. - С .183-187
ВІТЧИЗНЯНИЙ І ЗАРУБІЖНИЙ ДОСВІД
Герцюк, Дмитро Дмитрович. Особливості реформування загальноосвітньої і професійної шкіл у Польщі у повоєнний період (середина 40-х – початок 50-х рр. ХХ ст.) / Д. Д. Герцюк. - С .188-193
Головкова, Марина Михайлівна. Формування професіоналізму майбутніх педагогів: історико-педагогічний аспект / М. М. Головкова. - С .194-198
Онипченко, Оксана Ігорівна. Виховання статевої чистоти та стриманості у педагогічній спадщині Г. Ващенка / О. І. Онипченко. - С .199-204
Рагозіна, Вікторія Валентинівна. Стратегії навчання і розвитку дитини раннього віку в документах ООН і їх реалізація в Україні / В. В. Рагозіна. - С .205-209
Самофалов, Ілля Вікторович. Літні походи як результат педагогічної діяльності А. С. Макаренка / І. В. Самофалов. - С .210-214
Устименко-Косоріч, Олена Анатоліївна. Педагогічний аналіз підготовки сербських баяністів-акордеоністів у вищих мистецьких закладах України / О. А. Устименко-Косоріч. - С .215-219
Чернецька, Юлія Іванівна. Сучасний стан та шляхи розв’язання проблеми ресоціалізації наркозалежних осіб в Україні та за кордоном / Ю. І. Чернецька. - С .220-226
Школяр, Лілія Володимирівна. Особливості соціально-педагогічної роботи з дитячими громадськими об’єднаннями у Франції / Л. В. Школяр. - С .227-232
Янченко, Тамара Василівна. Педологія як основа соціального виховання дітей в Україні у 20-ті роки ХХ ст. / Т. В. Янченко. - С .233-239
ДРНТІ
ББК 88я5 + 74я5
РУБ 15
Рубрики: Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя--праці викладачів
   Викладання іноземної мови

Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация)

Дод.точки доступу:
Коваленко, Євгенія Іванівна \ред.\; Міністерство освіти і науки УкраїниНіжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Примірників всього: 1
ВІТКЗ (1)
Свободны: ВІТКЗ (1)

15
Н 34


   
    Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки [Электронный ресурс] : Науковий журнал. № 4 / Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя ; Гол. ред. Є. І. Коваленко. - Электрон. текстовые дан. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2011. - 206 с. - (Наукові видання Ніжинської вищої школи). - Загл. с титул. экрана. - Электрон. версия печ. публикации. - Літ. в кінці кожної статті. - 55.33 грн.
    Зміст:
Артемова, Любов Вікторівна. Проблеми співробітництва вихователя дошкільного навчального закладу з сім’ями у вихованні дітей / Л. В. Артемова. - С .7-12
Каталимова, Наталія Борисівна. Инновационная направленность педагогической деятельности в дошкольном образовании / Н. Б. Каталимова. - С .13-17
Бєлєнька, Галина Володимирівна. Роль з’їздів працівників дошкільної галузі у розвитку теорії та практики суспільного дошкільного виховання / Г. В. Бєлєнька. - С .18-22
Коваленко, Євгенія Іванівна. Історико-педагогічний досвід як основа інноваційних технологій дошкільної освіти / Є. І. Коваленко. - С .23-28
Оржеховська, Валентина Михайлівна. Здоров’язбережувальне навчання і виховання: проблеми, пошук / В. М. Оржеховська. - С .29-31
Довбня, Софія Олегівна. Методологічні засади дослідження проблеми вітчизняногодосвіду програмно-методичного забезпечення ігрової діяльності дітей дошкільного віку / С. О. Довбня. - С .32-35
Венгловська, Олена Аенатоліївна. Внесок педагогічної думки в розвиток дошкільної освіти в Українській державі / О. А. Венгловська. - С .36-39
Лобода, Ольга Володимирівна. Актуальність проблеми наступності у навчанні іноземної мови старших дошкільників і учнів початкової школи / О. В. Лобода. - С .40-43
Мішечкіна, Марина Євгенівна. Наступність у вихованні соціальної впевненовсті у старших дошкільників та молодших школярів / М. Є. Мішечкіна. - С .44-47
Товкач, Ірина Євгеніївна. Теоретичний аналіз проблеми урахування індивідуальних особливостей дітей як психологічного супроводу навчально-виховної роботи / І. Є. Товкач. - С .48-51
Кондратенко, Руслана Василівна. Креативне середовище як умова розвитку інноваційної особистості дошкільника / Р. В. Кондратенко. - С .52-54
Куземко, Л. В. Індивідуальне виховання дітей дошкільного віку: технологічний підхід / Л. В. Куземко. - С .55-59
Лопатіна, Галина Олександрівна. Діагностика рівня сформованості діалогічного мовлення молодших дошкільників / Г. О. Лопатіна. - С .60-63
Онищук, Ірина Анатоліївна. Музика як підгрунтя творчого самовираження дошкільнків / І. А. Онищук. - С .64-67
Пихтіна, Ніна Порфиріївна. Особливості виникнення негативних проявів у поедінці дошкільників, зумовлених несприятливою адаптацією до ДНЗ / Н. П. Пихтіна. - С .68-72
Федорченко, Тетяна Євгеніївна. Причини і фактори негативних проявів у поведінці дітей / Т. Є. Федорченко. - С .73-78
Стрельнікова, Ніна Михайлівна. Особливості взаємостосунків батьків та дітей у сучасній родині / Н. М. Стрельнікова. - С .79-81
Тонконог, Леся Миколаївна. Знання іноземних мов з раннього віку - вимога сучасності / Л. М. Тонконог. - С .82-85
Фасолько, Тетяна Степанівна. Відповідальність дошкільника: практичний аспект / Т. С. Фасолько. - С .86-90
Шматченко, Ганна Олексіївна. Освітнє середовище як засіб логіко-математичного розвитку старших дошкільників / Г. О. Шматченко. - С .91-94
Хлєбік, Світлана Ростиславівна. Гувернерська діяльність як фактор соціалізації дітей дошкільного віку з обмеженими можливостями / С. Р. Хлєбік. - С .95-98
Гаращенко, Лариса Василівна. До проблеми формування культури здоров’я педагога сучасного дошкільного закладу / Л. В. Гаращенко. - С .99-102
Іванюк, Ганна Іванівна. Проблема формування дослідницької культури майбутніх магістрів із дошкільної освіти / Г. І. Іванюк. - С .103-106
Коваленко, Олена Володимирівна. Теоретико-методичні формування у студентів готовності до співпраці з сім’ями вихованців ДНЗ: історія і сучасність / О. В. Коваленко. - С .107-109
Бадер, Світлана Олександрівна. Технологія педагогічної підтримки соціалізації дітей-сиріт дошкільного віку в умовах дитячих будинків / С. О. Бадер. - С .110-114
Качалова, Тетяна Василівна. Використання театрального мистецтва як щзасобу соціалізації особистості в дошкільному віці / Т. В. Качалова. - С .115-117
Ковшар, Олена Вікторівна. Формування відповідального ставлення дошкільників до навчання в процесі наступності / О. В. Ковшар. - С .118-121
Ластівка, О. О. Використання нетрадиційних форм і методів роботи з батьками дітей дошкільного віку / О. О. Ластівка. - С .122-125
Бабій, Інна Володимирівна. Технологія морального виховання старших дошкільників засобами народної педагогіки / І. В. Бабій. - С .126-129
Вертугіна, Валентина Миколаївна. Гра як засіб формування соціального благополуччя дітей дошкільного віку з відхиленням зору / В. М. Вертугіна. - С .130-133
Біденко, Л. В. Використання дистанційних технологій навчання у процесі підготовки до практичних занять / Л. В. Біденко. - С .134-140
Сидоренко, Т. В. Способы действий как механизм формирования интеллектуально-речевых учений школьников в процессе лексикологии / Т. В. Сидоренко. - С .141-143
Бурнос, Е. Ю. Лингводидлактическое описание медицинской терминологии при обучении студентов-иностранцев на продвинутом этапе / Е. Ю. Бурнос, Н. А. Пилипенко-Фрицак. - С .144-147
Журавель, Валентина Іванівна. Формування професійної компетентності майбутніх вихователів при викладанні курсу "Методика фізичного виховання" / В. І. Журавель. - С .148-151
Козлюк, Ольга Андріївна. Підготовка майбутніх фахівців дошкільної освіти до формування гуманістичної спрямованості спілкування дошкільників / О. А. Козлюк. - С .152-155
Мартинчук, Олена Валеріївна. Готовність педагогів дошкільної освіти до організації корекційно-розвивальної роботи з дітьми з особливими потребами в загальноосвітньому просторі / О. В. Мартинчук. - С .156-159
Матвієнко, Світлана Іванівна. Підготовка майбутнього фахівця дошкільної освіти до використання елементів культури рідного краю / С. І. Матвієнко. - С .160-163
Машовець, Марина Анатоліївна. Сучасні підходи до організації педагогічної практики майбутніх дошкільних педагогів / М. А. Машовець. - С .164-167
Новгородська, Юлія Григорівна. Формування управлінських умінь майбутніх керівників дошкільних навчальних закладів / Ю. Г. Новгородська. - С .168-171
Лавріненко, Олександр Андрійович. Ретроспектива розвитку професійної майстерності педагогів дошкільних закладів України (початок ХХ століття) / О. А. Лавріненко. - С .172-177
Криловець, Микола Григорович. З історії дошкільного виховання ІІ половини ХІХ століття / М. Г. Криловець. - С .178-181
Новгородський, Руслан Григорович. Русова С. про засоби соціалізації дітей дошкільного віку / Р. Г. Новгородський. - С .182=186
Демченко, Наталія Михайлівна. Проблема дидактичних принципів у спадщині словесників Ліворежжя ІІ половини ХІХ - початку ХХ століття / Н. М. Демченко, Ю. М. Мачача. - С .186-190
Січкар, Анна Дмитрівна. Становлення інституту підготовки фахівців з дошкільної освіти в Українській Народній Республіці / А. Д. Січкар. - С .191-194
Філоненко, Олена Станіславівна. Розвиток мережі та аналіз діяльності піонерських таборів у 50-60- рр. ХХ століття в Україні / О. С. Філоненко. - С .195-198
Катруца, Наталія Борисівна. Особливості японської дошкільної педагогічної практики / Н. Б. Катруца. - С .199-204
ДРНТІ
ББК 88я5 + 74я5
РУБ 15
Рубрики: Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності
   професійна підготовка вчителів--дошкільна освіта

   Діти з особливими потребами

   Освіта--наступність в освіті

   Діти дошкільного віку

   Дошкільна освіта--інноваційні процеси

   Дошкільна освіта--наступність в освіті

   Дошкільні навчальні заклади--підготовка керівників

   підготовка педагогів дошкільної освіти

   Дошкільне виховання--історія

Кл.слова (ненормовані):
наступність в навчанні
Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация)

Дод.точки доступу:
Коваленко, Євгенія Іванівна \ред.\; Міністерство освіти і науки, молоді та спорту УкраїниНіжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Примірників всього: 1
ВІТКЗ (1)
Свободны: ВІТКЗ (1)

74.1р30-211
П 24


   
    Педагогіка з методикою виховання дітей дошкільного віку [Электронный ресурс] : програма державного екзамену : орієнтовні питання та практичні завдання (для денної та заочної форм навчання) освітньо-кваліфікаційного рівня "бакалавр", спеціальність "6.010100. Дошкільна освіта" напряму підготовки "0101. Педагогічна освіта" / Н. П. Пихтіна [та ін.] ; Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя, Кафедра дошкільної освіти. - Электрон. текстовые дан. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2015. - 56 с. - Загл. с титул. экрана. - Электрон. версия печ. публикации. - Видання для читання є тільки в електронному вигляді. - Б. ц.
ББК 74.1р30-211
Рубрики: Дошкільна педагогіка--програми навчальні для ВНЗ
   Дошкільне виховання--програми навчальні для ВНЗ

Кл.слова (ненормовані):
програми державних екзаменів ВНЗ
Анотація: Програма державної атестації студентів ОКР "бакалавр" вміщує представлену за розділами програму державного екзамену з педагогіки з методикою виховання дітей дошкільного віку (для денної та заочної форм навчання), орієнтовні питання та практичні завдання. Доцільна для використання студентами спеціальності "Дошкільна освіта" та викладачами, що забезпечують їх професійну підготовку.
Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация)

Дод.точки доступу:
Пихтіна, Ніна Порфиріївна; Аніщук, Антоніна Миколаївна; Матвієнко, Світлана Іванівна; Пісоцька, Людмила Миколаївна; Тукач, Ірина Іванівна; Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя; Кафедра дошкільної освіти
Примірників всього: 1
ВІТКЗ (1)
Свободны: ВІТКЗ (1)

74.1р30-211
Т 33


   
    Теорія, практика та організація дошкільного виховання [Электронный ресурс] : програма державного екзамену : орієнтовні питання та практичні завдання (для денної та заочної форм навчання) освітньо-кваліфікаційного рівня "спеціаліст", спеціальність "7.010107. Дошкільна освіта" напряму підготовки "0101. Педагогічна освіта" / Н. П. Пихтіна [та ін.] ; Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя, Кафедра дошкільної освіти. - Электрон. текстовые дан. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2015. - 75 с. - Загл. с титул. экрана. - Электрон. версия печ. публикации . - Б. ц.
ББК 74.1р30-211
Рубрики: Дошкільне виховання--програми навчальні для ВНЗ
Кл.слова (ненормовані):
програми державних екзаменів ВНЗ
Анотація: Програма державної атестації студентів ОКР "спеціаліст" вміщує представлену за розділами програму державного екзамену з теорії, практики та організації дошкільної освіти (для денної та заочної форм навчання), орієнтовні питання та практичні завдання. Доцільна для використання студентами спеціальності «Дошкільна освіта» та викладачами, що забезпечують їх професійну підготовку.
Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация)

Дод.точки доступу:
Пихтіна, Ніна Порфиріївна; Аніщук, Антоніна Миколаївна; Матвієнко, Світлана Іванівна; Пісоцька, Людмила Миколаївна; Тукач, Ірина Іванівна; Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя; Кафедра дошкільної освіти
Примірників всього: 1
ВІТКЗ (1)
Свободны: ВІТКЗ (1)

792(075.3)
О-75


   
    Основи сценічної майстерності [Электронный ресурс] : Хрестоматія для студ. вищих навч. закл. напряму підготовки "Дошкільна освіта" / Міністерство освіти і науки України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя ; уклад.: С. І. Матвієнко, І. І. Тукач. - Электрон. текстовые дан. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2013. - 440 с. - Загл. с титул. экрана. - Электрон. версия печ. публикации . - Бібліогр.: с. 438. - ISBN 978-617-527-088-2 : 93.33 грн.
ББК 85.33я73
РУБ 792(075.3)
Рубрики: Сценічна майстерність--підручники та посібники для ВНЗ
   Акторська майстерність

   Кафедра дошкільної освіти

Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация)

Дод.точки доступу:
Матвієнко, Світлана Іванівна \уклад.\; Тукач, Ірина Іванівна \уклад.\; Міністерство освіти і науки України; Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Примірників всього: 1
ВІТКЗ (1)
Свободны: ВІТКЗ (1)

74.1р30
А 43


   
    Актуальні проблеми розвитку дитини раннього віку [Электронный ресурс] : навчально-методичний комплекс / Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя ; уклад. С. І. Матвієнко. - Электрон. текстовые дан. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2015. - 75 с. - Загл. с титул. экрана. - Электрон. версия печ. публикации. - Б. ц.
ББК 74.1р30
Рубрики: Дошкільна освіта--методичні посібники для ВНЗ
Анотація: Рекомендовано для магістрантів спеціальності "Дошкільна освіта", викладачів і фахівців у галузі дошкільної освіти.
Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация)

Дод.точки доступу:
Матвієнко, Світлана Іванівна \уклад.\; Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Примірників всього: 1
ВІТКЗ (1)
Свободны: ВІТКЗ (1)

15
Н 34


   
    Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки [Электронный ресурс] : Науковий журнал. № 3 / Міністерство освіти і науки України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя ; Гол. ред. Є. І. Коваленко. - Электрон. текстовые дан. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2015. - 196 с. - (Наукові видання Ніжинської вищої школи). - Загл. с титул. экрана. - Электрон. версия печ. публикации. - Літ. в кінці кожної статті. - Б. ц.
    Зміст:
МЕТОДОЛОГІЯ І ТЕОРІЯ ПЕДАГОГІКИ
Коваленко, Євгенія Іванівна. Інноваційні підходи до управління загальноосвітніми навчальними закладами / Є. І. Коваленко. - С .7-14
Короленко, Віктор Леонтійович. Діяльнісні підходи до організації морального виховання дітей шкільного віку / В. Л. Короленко. - С .15-18
Лупивовк, Юлія Олексіївна. Асоціативність як психологічна основа монологічного мовлення / Ю. О. Лупивовк. - С .19-23
Лякішева, Анна Володимирівна. Сутнісні характеристики стилю життя особистості у соціальному оточенні / А. В. Лякішева, Л. К. Грицюк. - С .24-28
Mihokova, E. Analysis of the legal status quo fight against trafficking in human beings in Slovakia / E. Mihokova. - С .29-36
Потапчук, Тетяна Володимирівна. Моральна культура студентів: основні складові досліджуваного феномену / Т. В. Потапчук. - С .37-43
Примачок, Людмила Леонтіївна. Еволюція ідей альтруїзму в західній філософській і психологічній думці / Л. Л. Примачок. - С .44-48
Ратинська, Інна Василівна. Моральна відповідальність і свобода: логіка взаємозв’язку / І. В. Ратинська. - С .49-53
Ришкевич, Ольга Викторовна. Теоретико-методические аспекты актуализации синтеза искусств в процессе вокальной подготовки будущих учителей музыкального искусства / О. В. Ришкевич. - С .54-59
Стаднік, Надія Вікторівна. Сутнісні характеристики соціальної відповідальності студентів / Н. В. Стаднік. - С .60-64
Сухорукова, Світлана Вікторівна. Ресурсний підхід до формування індивідуального стилю майбутнього вихователя дітей дошкільного віку / С. В. Сухорукова. - С .65-70
Чирчик, Сергій Васильович. До проблеми діагностики якості вищої дизайн-освіти / С. В. Чирчик, С. В. Можаровський. - С .71-76
МЕТОДИКА НАВЧАННЯ І ВИХОВАННЯ
Budnik-Przybylska, Dagmara. Changing in motivation for practising karate as individuals gain experience through training / D. Budnik-Przybylska. - С .77-85
Бережок, Владислава Юріївна. Значення природоохоронної діяльності в еколого-естетичному вихованні старшокласників / В. Ю. Бережок. - С .86-89
Ворник, Марія Миколаївна. Проектна методика навчання іноземної мови студентів-філологів гуманітарного вишу / М. М. Ворник. - С .90-94
Гордієнко, Тетяна Володимирівна. Використання у виховній роботі з молодшими школярами родинних традицій українського народу / Т. В. Гордієнко. - С .95-98
Дубровська, Лариса Олександрівна. Класна година в системі діяльності класного керівника / Л. О. Дубровська, В. Л. Дубровський. - С .99-102
Дудчак, Галина Іванівна. Реалізація контрольно-результативного компонента педагогічного керівництва самостійною роботою майбутніх учителів початкових класів / Г. І. Дудчак. - С .103-107
Киричок, Інна Іванівна. Вплив Інтернету на морально-духовні та соціальні цінності старшокласників / І. І. Киричок, О. С. Гармаш. - С .108-113
Назаренко, Галина Анатоліївна. Потенціал варіативної складової навчального плану в контексті виховання культури демократизму учнів старших класів / Г. А. Назаренко. - С .114-119
Солова, Валентина Миколаївна. Толерантність вихователя літнього дитячого закладу оздоровлення і відпочинку у вирішенні педагогічних ситуацій / В. М. Солова. - С .120-125
Федак, Софія Андріївна. Особливості викладання предмета "Будівельна механіка" для іноземних студентів з англійською мовою навчання / С. А. Федак, С. І. Федак. - С .126-131
Шевчук, Марина Олександрівна. Організаційні основи позакласної роботи з трудового навчання в початковій школі / М. О. Шевчук. - С .132-136
ПРОФЕСІЙНА ПІДГОТОВКА
Вовк, Оксана Романівна. Готовність студентів до гуманістично спрямованого вирішення проблемних ситуацій: діагностика емоційно-ціннісного компонента / О. Р. Вовк. - С .137-142
Завгородня, Євгенія Євгенівна. Організаційно-педагогічні умови розвитку творчого потенціалу майбутніх хореографів / Є. Є. Завгородня. - С .143-147
Клунко, Роксолана Юріївна. Формування правової культури майбутнього вчителя як елемент підготовки до професійної діяльності / Р. Ю. Клунко. - С .148-151
Козубцов, Ігор Миколайович. Обґрунтування переліку навчальних дисциплін навчального плану підготовки аспірантів у системі вищої військової освіти / І. М. Козубцов. - С .152-156
Костенко, Олена Сергіївна. Педагогічні умови формування культурологічної компетенції у майбутніх інженерів-педагогів / О. С. Костенко. - С .157-159
Ніколаєску, Інна Олександрівна. Інноваційна спрямованість діяльності викладача системи післядипломної освіти як умова професійно-педагогічної самореалізації / І. О. Ніколаєску. - С .160-164
Плаксін, Андрій Анатолійович. Роль креативності в розвитку дидактичної культури викладача ВНЗ МВС України / А. А. Плаксін. - С .165-170
ВІТЧИЗНЯНИЙ І ЗАРУБІЖНИЙ ДОСВІД
Матвієнко, Світлана Іванівна. Розвиток музичної освіти на Чернігівщині у I половині ХIХ ст. / С. І. Матвієнко. - С .171-175
Пасічник, Лариса Леонідівна. Професійна підготовка майбутніх вчителів у Німеччині: традиційні та інноваційні підходи / Л. Л. Пасічник. - С .176-180
Петько, Людмила Василівна. Педагогічні та виховні ідеї В. О. Сухомлинського у формуванні професійно орієнтованого іншомовного навчального середовища в умовах університету / Л. В. Петько. - С .181-187
Яблочнікова, Ірина Остапівна. Підготовка магістрів-фінансистів у державах Балтії / І. О. Яблочнікова. - С .188-193
ДРНТІ
ББК 88я5 + 74я5
РУБ 15
Рубрики: Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя--праці викладачів
   Викладання іноземної мови

Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация)

Дод.точки доступу:
Коваленко, Євгенія Іванівна \ред.\; Міністерство освіти і науки УкраїниНіжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Примірників всього: 1
ВІТКЗ (1)
Свободны: ВІТКЗ (1)

372(075.3)
У 45


   
    Українські народні рухливі ігри у дошкільному навчальному закладі [Электронный ресурс] : Навчальний посібник / Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя ; уклад.: С. І. Матвієнко, І. І. Заплішний. - 2-ге вид., доп. і розшир. - Электрон. текстовые дан. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2014. - 141 с. - Загл. с титул. экрана. - Электрон. версия печ. публикации. - Бібліогр.: с. 54-57 ; додатки: с. 58-134. - 15.54 грн.
ББК 74.100.58я73
РУБ 372(075.3)
Рубрики: Ігри в дитячому садку
   Рухливі ігри

   Народні ігри--соціальне виховання

   Ігри дитячі розвивальні

   Дошкільне виховання--гра

   Гра--дошкільні навчальні заклади

   Дошкільна освіта--підручники та посібники для ВНЗ

Анотація: Навчально-методичний посібник містить теоретичний і практичний матеріал щодо використання українських народних рухливих ігор у роботі з дошкіль¬ни¬ками, зокрема: схеми написання конспектів розучування та проведення рухливих ігор з дітьми різного віку; схему-інструкцію аналізу рухливої гри в різних вікових групах ДНЗ; схему самоаналізу народної рухливої гри для студента, який проводив рухливу гру; пам’ятку для проведення рухливих ігор у роботі з дошкіль¬никами; завдання для самоконтролю вивченого теоретичного матеріалу тощо. Матеріали навчально-методичного посібника орієнтовано на використання їх у межах вивчення навчальної дисципліни “Теорія та методика фізичного вихо¬вання та валеологічної освіти”, “Оздоровчі технології та діагностичні методики фізичного розвитку дітей” для студентів спеціальності “Дошкільна освіта”, а також задля удосконалення методичної підготовки студентів щодо проходження ними різних видів педагогічної практики у дошкільних навчальних закладах. У посібнику розміщено добірку українських народних рухливих ігор, яка стане допомогою студентам і педагогам у безпосередній роботі з дошкільниками. Рекомендовано для студентів і магістрантів спеціальності “Дошкільна освіта”, викладачів і фахівців у галузі дошкільної освіти.
Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация)

Дод.точки доступу:
Матвієнко, Світлана Іванівна \уклад.\; Заплішний, Іван Іванович \уклад.\; Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Примірників всього: 1
ВІТКЗ (1)
Свободны: ВІТКЗ (1)