74.58.268я43
В 11


   
    Вісник студентського наукового товариства [Электронный ресурс] : збірник наукових праць студентів, магістрантів та аспірантів. Вип. 17 / Відп. ред. О. В. Мельничук ; Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя. - Электрон. текстовые дан. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2017. - 245 с. - Загл. с титул. экрана. - Электрон. версия печ. публикации. - Б. ц.
    Зміст:
ПРИРОДНИЧО-ГЕОГРАФІЧНІ НАУКИ
Куліш, К. А. Дослідження епіфітної мікрофлори насіння томатів та огірків / К. А. Куліш. - С .3-6
ФІЗИКО-МАТЕМАТИЧНІ НАУКИ, ІНФОРМАТИКА
Какало, О. В. Застосування в’язок матриць до інтегрування систем лінійних диференціальних рівнянь / О. В. Какало. - С .7-12
Мартинюк, О. І. Застосування функцій від матриць до інтегрування систем лінійних диференціальних рівнянь зі сталими коефіцієнтами / О. І. Мартинюк. - С .13-17
Мельник, Я. В. Розробка в PascalABC програми для побудови загального розв’язку рівняння Ейлера другого порядку / Я. В. Мельник. - С .17-19
Цирин, О. О. Обчислення сум подвійних числових рядів / О. О. Цирин. - С .19-24
ІСТОРІЯ, ПРАВО, ПОЛІТОЛОГІЯ
Авраменко, Р. С. Археологічні знахідки моноксилів на території сучасної України / Р. С. Авраменко. - С .25-29
Адамський, В. С. Історія формування музейного комплексу Києво-Печерської Лаври / В. С. Адамський. - С .29-33
Баран, М. П. Тютюнове виробництво у Чернігівській губернії у другій половині ХІХ – на початку ХХ ст. (на прикладі Ніжинського повіту) / М. П. Баран. - С .33-35
Батрак, М. В. Редакція часопису "Киевская старина" (1882 – 1907 рр.): етапи розвитку та особливості діяльності / М. В. Батрак. - С .35-39
Годунок, Г. В. Напрями руського паломництва XI – XV ст. / Г. В. Годунок. - С .39-42
Демченко, Ю. А. Люблінська угода 1944 р. в українській історіографії / Ю. А. Демченко. - С .42-45
Донець, А. О. Соціально-економічний вимір повсякденного життя містян Ніжина (1953 – 1964 рр.) / А. О. Донець. - С .45-48
Зайченко, Д. В. Органи поліції на території Шосткінського району в період німецької окупації 1941 – 1943 рр. / Д. В. Зайченко. - С .48-51
Квітковська, А. В. Британська Північна Америка: причини й передумови об’єднання / А. В. Квітковська. - С .51-55
Квітковська, А. В. Особливості соціально-економічного та політичного становища британських домініонів наприкінці ХІХ ст. – початку ХХ ст. / А. В. Квітковська. - С .55-58
Колейко, В. Ю. Історія розвитку Прилуцького агротехнічного коледжу (1931 – 1991 рр.) / В. Ю. Колейко. - С .58-61
Костюченко, О. І. Структура козацького образу у турецько-татарському циклі українських народних дум / О. І. Костюченко. - С .61-65
Кришко, С. Ю. Приєднання Казанського ханства до Московського царства історіографічний вимір / С. Ю. Кришко. - С .65-69
Крупенко, О. В. Кредитна кооперативна мережа Чернігівської губернії у пореформений період / О. В. Крупенко, К. Ю. Сиволожська. - С .69-71
Луценко, В. В. До питання історико-козацьких студій у творчому доробку В. О. Голобуцького / В. В. Луценко. - С .71-75
Мариношенко, Ю. В. Роль і місце індіанського питання в політичній історії США на початку XVIII століття / Ю. В. Мариношенко. - С .75-81
Марченко, В. С. Сутність традицій характерництва крізь призму історії / В. С. Марченко. - С .81-84
Мойсейчук, І. І. Військові походи, як пріоритетний напрям зовнішньополітичної діяльності царя Давида / І. І. Мойсейчук. - С .84-86
Петренко, О. Д. Гендерна політика країн Європейського Союзу: практика Фінляндії та Швеції / О. Д. Петренко. - С .86-90
Перепелиця, О. С. Роль православної церкви у формуванні політичної ідеології Великого Московського князівства / О. С. Перепелиця. - С .90-92
Солодка, К. Ю. Освітній рівень провінційного чиновництва Наддніпрянщини другої пол. ХІХ ст. / К. Ю. Солодка. - С .92-94
Стахурська, А. В. Ляльки-мотанки України, Росії та Польщі / А. В. Стахурська. - С .94-99
Хандога, Р. І. Микола Рябовол – лідер українського національного руху на Кубані у 1917 - 1920 рр. / Р. І. Хандога. - С .99-103
Шешеня, А. С. Культурно-освітнє життя населення Ніжина в період окупації (вересень 1941 – вересень 1943 рр.) / А. С. Шешеня. - С .103-108
ФІЛОЛОГІЧНІ НАУКИ
Бордак, М. Г. Вербалізація концепту земля в однойменній кіноповісті О. Довженка / М. Г. Бордак. - С .108-110
Годунок, М. В. Міфологічно-космогонічні інтенції архетипу води в поетичному світі Тараса Шевченка / М. В. Годунок. - С .110-113
Івахно, Н. О. Лінгвістична характеристика номенів, що позначають прізвиська села Бурімки Ічнянського району Чернігівської області та проблема їх класифікації / Н. О. Івахно. - С .113-116
Кашуба, Т. В. Семантичні групи прикметників на позначення фізичного стану людини (на матеріалі художнього мовлення Є.Гуцала) / Т. В. Кашуба. - С .116-120
Кобзарьова, А. С. Особливості будови та семантичні особливості мікротопонімів м. Конотопа / А. С. Кобзарьова. - С .120-122
Коновал, І. І. Прагмонімна номінація сортів пшениці / І. І. Коновал. - С .122-125
Конончук, В. Л. Експресивна роль звертань у текстах замовлянь / В. Л. Конончук. - С .125-129
Кудлай, Г. В. Символичиское значение фитонимов – названий деревьев в пейзажной лирике Сергея Есенина / Г. В. Кудлай. - С .129-132
Рибалко, Ю. В. Фразеосемантичне поле мовлення в ідіостилі Євгена Гуцала / Ю. В. Рибалко. - С .132-137
Сеидова, С. М. "Белое" и "черное" в русской и английской фразеологии / С. М. Сеидова. - С .137-139
Сотніченко, К. А. Візуальне у творчості Ю.Яновського: спроби прочитання / К. А. Сотніченко. - С .139-142
Хомич, Я. І. Мотивація прізвищ та прізвиськ смт. Велика Димерка Броварського району Київської області / Я. І. Хомич. - С .142-147
ІНОЗЕМНІ МОВИ
Бурська, А. В. Фактори, що впливають на успішність оволодіння іноземною мовою / А. В. Бурська. - С .147-149
Савченко, О. В. Навчання читання як виду мовленнєвої діяльності учнів старшої школи на матеріалах інтернет-ресурсу NEWS IN LEVELS / О. В. Савченко. - С .149-152
Чепур, О. О. Критерії відбору текстів для формування компетенції професійно орієнтованого англомовного читання / О. О. Чепур. - С .152-155
ПСИХОЛОГІЯ, ПЕДАГОГІКА, СОЦІАЛЬНА РОБОТА
Бойко, В. В. Формування у старших дошкільників почуття совісті як регулятора взаємин / В. В. Бойко. - С .155-157
Безноженко, М. В. Особливості консультування у діяльності соціального педагога / М. В. Безноженко. - С .157-162
Бондар, І. В. Здоровий спосіб життя, його складові та значення для формування здоров’я / І. В. Бондар. - С .162-164
Вітман, І. В. Характеристика дослідно-експериментальної роботи щодо вивчення стану управління інноваційною діяльністю в ЗНЗ / І. В. Вітман. - С .164-168
Висовень, А. С. Інтерактивні технології навчання молодших школярів / А. С. Висовень. - С .168-170
Голуб, К. Ю. Законодавча база працевлаштування молоді в Україні / К. Ю. Голуб. - С .170-172
Гордієнко, Ю. М. Діагностика сформованості професійної мобільності у майбутніх керівників загальноосвітніх навчальних закладів / Ю. М. Гордієнко. - С .172-176
Гузій, Л. М. Арт-терапия як засіб соціальної реабілітації дітей з психофізичними порушеннями / Л. М. Гузій. - С .176-179
Ілляшенко, Н. М. Естетичне виховання молодших школярів на уроках образотворчого мистецтва / Н. М. Ілляшенко. - С .179-181
Кв’ятківська, І. В. Профілактика шкідливих звичок у школярів / І. В. Кв’ятківська. - С .181-184
Козел, Д. Ф. Проблеми організації студентського дозвілля / Д. Ф. Козел. - С .184-186
Колесник, Д. В. Розвиток інтелекту молодших школярів на основі теорії множинних інтелектів Говарда Гарднера / Д. В. Колесник. - С .186-189
Оропай, Р. О. Колективна творча діяльність дітей в умовах соціально-педагогічних закладів літнього відпочинку / Р. О. Оропай. - С .189-191
Пілеко, О. І. Вплив стилю взаємин батьків на моральне виховання дитини / О. І. Пілеко. - С .191-193
Піщулін, Д. С. Деякі особливості професійної етики соціального працівника в просвітницькій діяльності / Д. С. Піщулін. - С .193-197
Рожнова, А. І. Особливості процесу виховання толерантності в умовах полікультурного середовища навчального закладу / А. І. Рожнова. - С .197-203
Симоненко, Ю. М. Особливості соціальної роботи з прийомними сім’ями / Ю. М. Симоненко. - С .203-205
Слісаренко, М. С. Дидактичні ігри на уроках природознавства в початковій школі / М. С. Слісаренко. - С .205-208
Тарахан, О. М. Робота соціального педагога у формуванні здорового способу життя підлітків / О. М. Тарахан. - С .208-210
Ткаченко, В. В. Вивчення готовності неповнолітніх виховних колоній до вибору професії / В. В. Ткаченко. - С .210-213
Топчій, К. В. Стан сформованості правової компетентності майбутніх керівників загальноосвітніх навчальних закладів / К. В. Топчій. - С .213-217
Удовичко, І. О. Пейзаж. Методика малювання пейзажу в початкових класах / І. О. Удовичко. - С .217-222
Щелочева, Х. В. Соціально-педагогічна реабілітація онкохворих дітей в умовах центру реабілітації дітей-інвалідів / Х. В. Щелочева. - С .220-222
Щітченко, Т. В. Соціально-педагогічна діяльність формування у молоді призовного віку ціннісного відношення до військової служби / Т. В. Щітченко. - С .222-224
Яцун, Л. М. До проблеми визначення поняття "сімейна депривація" у соціальній роботі / Л. М. Яцун. - С .224-226
МУЗИЧНЕ МИСТЕЦТВО
Іваненко-Коленда, А. С. Інвенції Й. С. Баха: аналіз редакцій / А. С. Іваненко-Коленда. - С .227-231
Ігнатов, С. В. Формування умінь імпровізації учнів у процесі навчання гри на духових інструментах / С. В. Ігнатов. - С .231-233
Кальна, Н. О. Історія розвитку музично-виконавських змагань / Н. О. Кальна. - С .233-238
Оленченко, В. Ю. Хорова спадщина Дмитра Бортнянського в історії та сучасності / В. Ю. Оленченко. - С .238-241
ББК 74.58.268я43
Рубрики: Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя--матеріали конференцій, з’їздів, симпозіумів, пленумів, засідань
Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация)

Дод.точки доступу:
Мельничук, Олександр Володимирович; Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Примірників всього: 1
ВІТКЗ (1)
Свободны: ВІТКЗ (1)

371(075.8)
О-75


   
    Основи педагогічної техніки [Электронный ресурс] : хрестоматія / уклад. : Н. П. Пихтіна, І. І. Тукач ; Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя. - Электрон. текстовые дан. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2016. - 628 с. - Загл. с титул. экрана. - Электрон. версия печ. публикации. - Б. ц.
    Зміст:
ПЕДАГОГІЧНА МАЙСТЕРНІСТЬ І ПЕДАГОГІЧНА ТЕХНІКА ВИХОВАТЕЛЯ ДНЗ
Зязюн, І. А. Педагогічна майстерність / І. А. Зязюн. - С .12-29
Станкин, М. И. Профессиональные способности педагога / М. И. Станкин. - С .33-54
Леви, В. "Искусство быть другим" : (Схема) / В. Леви. - С .55
ПСИХОТЕХНІКА ТА ПЕДАГОГІЧНА ТЕХНІКА У ДІЯЛЬНОСТІ ВИХОВАТЕЛЯ ДНЗ
УЯВА ЯК ПСИХОЕНЕРГЕТИЧНА ОСНОВА ТВОРЧОСТІ В ПРОФЕСІЙНІЙ ДІЯЛЬНОСТІ . - С .56-66
Шрагіна, Л. І. Логіка уяви / Л. І. Шрагіна. - С .56-60
Юсупов, І. М. Психологія взаєморозуміння. Уява / І. М. Юсупов. - С .60-61
Станіславський, К. С. Робота актора над собою / К. С. Станіславський. - С .62-66
УВАГА І СПОСТЕРЕЖЛИВІСТЬ ВИХОВАТЕЛЯ ДНЗ
Зязюн, І. А. Психолого-педагогічні умови майстерної взаємодії в педагогічному спілкуванні / І. А. Зязюн. - С .67-74
Станіславський, К. С. Робота актора над собою. Творча увага / К. С. Станіславський. - С .75-79
МАЙСТЕРНІСТЬ САМОРЕГУЛЯЦІЇ ПСИХОФІЗИЧНОГО САМОПОЧУТТЯ ЯК ЕЛЕМЕНТ ЕМОЦІЙНО-ПОЧУТТЄВОЇ СФЕРИ ФАХІВЦІВ
Зязюн, І. А. Внутрішня техніка вчителя. Майстерність у керуванні психічним самопочуттям / І. А. Зязюн. - С .80-94
Елканов, С. Б. Основы профессионального самовоспитания будущего учителя / С. Б. Елканов. - С .94-98
Кехо, Джон. Подсознание может всѐ! / Д. Кехо. - С .99-107
Дейтс, Боб. Жизнь после потери / Б. Дейтс. - С .108-113
Кл.слова: смерть
Козина, Н. Як допомогти дітям пережити втрату близької людини / Н. Козина. - С .114-115
Коулмен, Пол. Как сказать ребенку о… / П. Коулмен. - С .116-127
Мольц, Максуэл. Я – это Я, или Как стать счастливым / М. Мольц. - С .128-134
Самоукина, Н. В. Игры, в которые играют... : Психологический практикум / Н. В. Самоукина. - С .135-149
Кл.слова: Игры-релаксации, Адаптационные игры, Игры-формулы
ЗОВНІШНЯ ТЕХНІКА ТА ЗОВНІШНЯ ЕСТЕТИЧНА ВИРАЗНІСТЬ ВИХОВАТЕЛЯ ДНЗ
Зязюн, І. А. Зовнішній вигляд учителя. Основи мімічної і пантомімічної виразності / І. А. Зязюн. - С .150-166
Сопер, П. Основы искусства речи. Книга о науке убеждать / П. Сопер. - С .167-176
Петрова, Е. А. Жесты в педагогическом процессе / Е. А. Петрова. - С .177-193
Сорины, сестры. Язык одежды / сестры Сорины. - С .194-225
Альфред, Альфред. Психология мимики. Как читать мысли по лицу / Б. Альфред. - С .226-257
Дерябо, С. Гроссмейстер общения / С. Дерябо, В. Ясвин. - С .258-277
КУЛЬТУРА МОВИ І ТЕХНІКА МОВЛЕННЯ ЯК ОСНОВНІ ПРОФЕСІЙНІ ІНСТРУМЕНТИ У ПЕДАГОГІЧНІЙ ДІЯЛЬНОСТІ ВИХОВАТЕЛЯ ДНЗ
Зязюн, І. А. Педагогічна майстерність / І. А. Зязюн. - С .278-287
Зязюн, І. А. Педагогічна розповідь як фрагмент педагогічної діяльності / І. А. Зязюн. - С .288-291
Буяльський, Б. А. Курс на майстерність / Б. А. Буяльський. - С .289
Горбушина, Л. О. Виразне читання / Л. О. Горбушина, А. П. Ніколаїчева. - С .290-291
Дихання і голос як елементи педагогічної техніки
Станіславський, К. С. Робота актора над собою. Робота над собою у творчому процесі втілення. Дикція та спів / К. С. Станіславський. - С .292
Браун, Ліліан. Імідж – шлях до успіху. Ваш голос / Л. Браун. - С .293-300
Чихачов, В. П. Культура і техніка мовлення вчителя / В. П. Чихачов. - С .301-305
Бабич, Н. Д. Основи культури мовлення / Н. Д. Бабич. - С .306-310
Введенська, Л. О. Людське слово могутнє / Л. О. Введенська, Л. Г. Павлова. - С .311-312
Ладиженська, Т. О. Живе слово / Т. О. Ладиженська. - С .313-314
Станіславський, К. С. Робота актора над собою. Робота над собою у творчому процесі втілення. Мова на сцені / К. С. Станіславський. - С .315
Дикція як елемент педагогічної техніки
Буяльський, Б. А. Поезія усного слова / Б. А. Буяльський. - С .316-318
Прянишников, А. Рекомендації щодо техніки мовлення вголос / А. Прянишников. - С .319
Горянська, І. П. Основи сценічної майстерності / І. П. Горянська. - С .320-364
Вагапова, Д. Х. Риторика в интеллектуальных играх и тренингах / Д. Х. Вагапова. - С .365-376
Сопер, П. Основы искусства речи. Книга о науке убеждать / П. Сопер. - С .377-400
Станкин, М. И. Профессиональные способности педагога / М. И. Станкин. - С .401-414
ОСОБЛИВОСТІ ПРОФЕСІЙНОГО СПІЛКУВАННЯ В ДІЯЛЬНОСТІ ВИХОВАТЕЛЯ ДНЗ
ОСНОВИ КОМУНІКАТИВНОЇ ТЕХНІКИ ВИХОВАТЕЛЯ ДНЗ
Зязюн, І. А. Майстерність педагогічного спілкування / І. А. Зязюн. - С .416-426
Зязюн, І. А. Комунікативність учителя / І. А. Зязюн. - С .427-439
Зязюн, І. А. Професійно-педагогічне спілкування, його сутність і структура / І. А. Зязюн. - С .440
Кан-Калик, В. А. Учителеві про педагогічне спілкування. Схильність педагога до спілкування та способи його самовиховання / В. А. Кан-Калик. - С .428-429
Риданова, І. І. Основи педагогіки спілкування / І. І. Риданова. - С .445-448
Щуркова, Н. Є. Практикум з педагогічної технології / Н. Є. Щуркова. - С .448-450
Савченко, О. Я. Сучасний урок у початкових класах. Особистісно орієнтоване спілкування / О. Я. Савченко. - С .451-454
Філонов, Л. Б. Психологічний контакт педагога та учня як умова успішної профілактики відхилень у поведінці школярів / Л. Б. Філонов. - С .455-458
Юсупов, І. М. Психологія взаєморозуміння / І. М. Юсупов. - С .459-464
Самоукина, Н. В. Игры, в которые играют... : Психологический практикум / Н. В. Самоукина. - С .465-477
Кл.слова: позиционные игры
ОСНОВИ РЕФЛЕКСИВНОГО ТА НЕ РЕФЛЕКСИВНОГО СЛУХАННЯ В ПРОФЕСІЙНІЙ ДІЯЛЬНОСТІ
Атватер, Іствуд. Я вас слухаю... / І. Атватер. - С .477-480
Дерябо, С. Гроссмейстер общения / С. Дерябо, В. Ясвин. - С .481-502
Вагапова, Д. Х. Риторика в интеллектуальных играх и тренингах / Д. Х. Вагапова. - С .503-510
Зязюн, І. А. Педагогічна майстерність як мистецька дія в театрі / І. А. Зязюн. - С .511-525
Кл.слова: Театральне мистецтво
МАЙСТЕРНІСТЬ ПУБЛІЧНОГО ВИСТУПУ. ОСОБЛИВОСТІ ЧИТАННЯ ПСИХОЛОГІЧНОЇ ЛЕКЦІЇ
Томан, Іржі. Мистецтво говорити / І. Томан. - С .526-528
Кл.слова: виступ
Карнегі, Дейл. Як виробляти впевненість у собі і впливати на людей, виступаючи публічно / Д. Карнегі. - С .529-531
Кл.слова: публічний виступ
Шейнов, В. П. Искусство убеждать / В. П. Шейнов. - С .532-566
Гандапас, Р. 101 совет оратору / Р. Гандапас. - С .567-570
Кл.слова: психолог-лектор, оратор
Самоукина, Н. В. Практический психолог в школе. Лекции, консультирование, тренинги / Н. В. Самоукина. - С .571-587
ДІАГНОСТИКА ПРОФЕСІЙНИХ ПЕДАГОГІЧНИХ ЗДІБНОСТЕЙ ВИХОВАТЕЛЯ ДНЗ
Рогов, Е. И. Учитель как объект психологического исследования / Е. И. Рогов. - С .588-611
Кл.слова: тести психологічні
Станкин, М. И. Профессиональные способности педагога / М. И. Станкин. - С .612-627
Кл.слова: тестування лектора, тестування викладача
УДК
ББК 74я73
Рубрики: Педагогічна техніка--підручники та посібники для ВНЗ--хрестоматії
Анотація: Хрестоматія включає джерела вітчизняних та зарубіжних авторів щодо сутності і складових педагогічної техніки. Тексти підібрано відповідно до розділів і тем навчальної та робочої програм дисципліни "Основи педагогічної техніки". Доцільна для використання при підготовці до семінарів і лабораторних занять з дисципліни. Може бути корисною студентам усіх педагогічних та споріднених спеціальностей (соціальна педагогіка і соціальна робота, практична психологія) та викладачам.
Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация)

Дод.точки доступу:
Пихтіна, Ніна Порфиріївна; Тукач, Ірина Іванівна; Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Примірників всього: 1
ВІТКЗ (1)
Свободны: ВІТКЗ (1)

Шифр: УПЖ-2/2019/3
   Журнал

Український педагогічний журнал [Електронний ресурс]. - Київ : Інститут педагогіки Національної академії педагогічних наук України, 2014 - . - Виходить кожного кварталу
2019р. N 3 . - Электрон. текстовые дан.
Зміст:
Локшина, О. Європейська довідкова рамка ключових компетентностей для навчання впродовж життя: оновлене бачення 2018 року / О. Локшина. - С.21-30
Шпарик, О. Поняття «освітній розвиток» та «реформування освіти» у сучасному науковому дискурсі України та Китаю / О. Шпарик. - С.38-49
Пометун, O. Таксономія Б. Блума і розвиток критичного мислення школярів на уроках історії / O. Пометун, Н. Гупан. - С.50-58
Савченко, О. Інноваційний потенціал підручника з читання / О. Савченко. - С.65-71
Мізюк, В. Використання мобільних технологій на уроках інформатики в умовах змішаного навчання / В. Мізюк, М. Дмитрієва. - С.85-93
Малієнко, Ю. Компетентнісно орієнтовані завдання у змісті курсів історії в ліцеї: суть, структура, класифікація, значення / Ю. Малієнко. - С.111-118
Попович, А. Формування стилістичних умінь майбутніх учителів української мови і літератури в закладах вищої освіти / А. Попович. - С.119-127
Є примірники у відділах: всього 1 : ВІТКЗ (1)
Вільні: ВІТКЗ (1)




    Савченко, О.
    Інноваційний потенціал підручника з читання [Электронный ресурс] / О. Савченко. - Электрон. текстовые дан. // Український педагогічний журнал. - 2019. - N 3. - С. 65-71
Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация)

Є примірники у відділах: всього 1 : ВІТКЗ (1)
Вільні: ВІТКЗ (1)