Щ954.2
Ш 96


    Шумський, Микола Олександрович.
    Твори для фортепіано [Электронный ресурс] : Концертно-педагогічний репертуар для студентів вищих навчальних закладів мистецтв і освіти / М. О. Шумський ; Міністерство освіти і науки України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя. - Электрон. текстовые дан. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2010. - 46 с. - Загл. с титул. экрана. - Электрон. версия печ. публикации. - ISBN 978-966-7391-85-0 : 9.65 грн.
ББК Щ954.2
Рубрики: Кафедра інструментально-виконавської підготовки
   Фортепіано--Музичні твори

Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация)

Дод.точки доступу:
Міністерство освіти і науки України; Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Примірників всього: 1
ВІТКЗ (1)
Свободны: ВІТКЗ (1)

781.1(075.3)
К 72


    Костенко, Людмила Василівна.
    Хоровий клас [Электронный ресурс] : Навчальний посібник для студентів ВНЗ / Л. В. Костенко, Л. Ю. Шумська, М. О. Шумський ; Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя. - Электрон. текстовые дан. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2012. - 352 с. - Загл. с титул. экрана. - Электрон. версия печ. публикации. - ISBN 978-617-527-039-4 : 60.25 грн.
ББК 85.314я73
РУБ 781.1(075.3)
Рубрики: Кафедра вокально-хорової майстерності
   Хорове диригування--підручники та посібники для ВНЗ

   Хорова музика

Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация)

Дод.точки доступу:
Шумська, Людмила Юріївна; Шумський, Микола Олександрович; Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України; Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Примірників всього: 1
ВІТКЗ (1)
Свободны: ВІТКЗ (1)

Щ 941.0
Ш 96


    Шумський, Микола Олександрович.
    Хорові твори [Электронный ресурс] : Концертно-педагогічний репертуар для студентів вищих навчальних закладів мистецтв і освіти / М. О. Шумський ; Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя. - Электрон. текстовые дан. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2012. - 130 с. - Загл. с титул. экрана. - Электрон. версия печ. публикации. - 24.58 грн.
ББК Щ 941.0
Рубрики: Кафедра інструментально-виконавської підготовки
   Кафедра вокально-хорової майстерності

   Хорова музика

Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация)

Дод.точки доступу:
Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Примірників всього: 1
ВІТКЗ (1)
Свободны: ВІТКЗ (1)

15
Н 34


   
    Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки [Электронный ресурс] : Науковий журнал. № 2. Спецвипуск. Матеріали міжнародної науково-практичної конференції "Художня освіта на межі тисячоліть: здобутки, проблеми, перспективи". 24-25 квітня 2015 р. Ніжин / Міністерство освіти і науки України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя ; Гол. ред. Є. І. Коваленко. - Электрон. текстовые дан. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2015. - 175 с. - (Наукові видання Ніжинської вищої школи) (До 210-річчя заснування Ніжинської вищої школи) (До 50-річчя факультету культури і мистецтв). - Загл. с титул. экрана. - Электрон. версия печ. публикации. - [Художня освіта на межі тисячоліть: здобутки, проблеми, перспективи". 24-25 квітня 2015 р. Ніжин] . - Літ. в кінці кожної статті. - Б. ц.
    Зміст:
МЕТОДОЛОГІЯ І ТЕОРІЯ ПЕДАГОГІКИ
Біла, Наталія Леонідівна. Вербальна інтерпретація в умовах педагогічної діяльності / Н. Л. Біла, М. О. Шумський. - С .7-13
Білодід, Вікторія Михайлівна. Особливості освітньої соціалізації студента: профілі майбутньої життєвої перспективи / В. М. Білодід. - С .14-19
Гребенщикова, Ольга Петрівна. До питання формування духовної культури підлітків засобами української народної музики у вокальному ансамблі / О. П. Гребенщикова. - С .20-24
Демидова, Марина Григорівна. Особливості прояву звукотворчої волі у процесі інтерпретаційної діяльності майбутнього вчителя музики / М. Г. Демидова. - С .25-27
Зінченко, Олена Сергіївна. Психологічні особливості людей літнього віку: теоретичний аналіз проблеми / О. С. Зінченко. - С .28-34
Иванов, Андрей Юрьевич. Культуросообразность образования как принцип деятельности современного российского педагога профессионального обучения / А. Ю. Иванов. - С .35-40
Кабриль, Катерина Володимирівна. Критерії та показники сформованості ціннісних компетентностей майбутнього вчителя музики в процесі вивчення музично-комп’ютерних технологій / К. В. Кабриль. - С .41-45
Ноговицина, Олеся Валерьевна. Модель формирования готовности студентов университета к самообучению / О. В. Ноговицина. - С .46-51
Остапенко, Наталія Ігорівна. Компетентнісний підхід у професійній підготовці майбутнього вчителя музичного мистецтва / Н. І. Остапенко. - С .52-56
Паньків, Людмила Іванівна. Проблема формування художніх орієнтацій молоді у координатах духовності / Л. І. Паньків. - С .57-60
Пархоменко, Олександр Миколайович. Теоретичне обґрунтування критеріїв і показників сформованості балетмейстерських умінь майбутніх педагогів-хореографів / О. М. Пархоменко. - С .61-63
Ревенчук, Валентина Василівна. Взаємодія різних видів мистецтв як чинник розвитку музичного мислення учнів / В. В. Ревенчук. - С .64-66
Ростовська, Ірина Олександрівна. Виховання самостійності учнів як проблема фортепіанної педагогіки / І. О. Ростовська. - С .67-71
Сливко, Світлана Анатоліївна. Музично-слухова активність у художньо-інтерпретаційній діяльності студентів мистецьких спеціальностей / С. А. Сливко. - С .72-75
Тіунова, Альона Олегівна. Вплив трансформації тілесних характеристик підлітка на формування його образу тіла / А. О. Тіунова. - С .76-81
Хоменко, Алла Борисівна. Основні захисні механізми голосової функції / А. Б. Хоменко. - С .82-86
Шевчук, Марина Олександрівна. Педагогічне проектування у компетентнісному вимірі / М. О. Шевчук. - С .87*91
МЕТОДИКА НАВЧАННЯ І ВИХОВАННЯ
Біденко, Лариса Валентинівна. Формування лінгвокогнітивних умінь майбутніх учителів російської мови / Л. В. Біденко. - С .92-95
Бронзенко, Тетяна Анатоліївна. Вивчення біографії Михайла Коцюбинського в аспекті його мистецького феномену / Т. А. Бронзенко. - С .96-100
Бутурлим, Тетяна Іванівна. Особливості ґендерного виховання старшокласників у процесі вивчення творчості Михайла Коцюбинського / Т. І. Бутурлим. - С .101-104
Горожанкіна, Оксана Юріївна. Формування навичок сприймання творів оперного мистецтва учнями молодших класів / О. Ю. Горожанкіна, Н. Г. Горячева. - С .105-111
Мішедченко, Валентина Василівна. Формування професійної компетентності у системі методичної підготовки майбутнього фахівця / В. В. Мішедченко. - С .112-116
Пархоменко, Анастасія Вікторівна. Особливості виховання гуманних почуттів у дітей дошкільного віку / А. В. Пархоменко. - С .117-121
Раструба, Тетяна Віталіївна. Використання інноваційних технологій на уроках музичного мистецтва загальноосвітніх навчальних закладів: виклики XXI століття / Т. В. Раструба. - С .122-125
Чугунова, Євгенія Василівна. Методика формування готовності майбутнього вчителя музики до організації музично-дозвіллєвої діяльності учнівської молоді / Є. В. Чугунова. - С .126-132
ПРОФЕСІЙНА ПІДГОТОВКА
Котов, Володимир Григорович. Шляхи формування хореографічної компетентності майбутніх учителів початкових класів та керівників дитячих хореографічних колективів / В. Г. Котов. - С .133-139
Ляшенко, Тетяна Валеріївна. Фортепіанний ансамбль у системі музично-педагогічного навчання / Т. В. Ляшенко. - С .140-142
Новгородська, Юлія Григорівна. Формування у майбутніх керівників навчальних закладів професійного інтересу до управлінської діяльності / Ю. Г. Новгородська. - С .143-147
Новська, Олена Рудольфівна. Методичний супровід самопроектування фахового розвитку у процесі музичного навчання у магістратурі / О. Р. Новська. - С .148-150
Плахотський, Олександр Віталійович. Формування образотворчої компетентності майбутніх учителів початкових класів / О. В. Плахотський. - С .151-155
Сибірякова-Хіхловська, Маріанна Ігорівна. До проблеми формування музичного слухового досвіду студента / М. І. Сибірякова-Хіхловська, М. К. Жевердан. - С .156-161
Шумська, Людмила Юріївна. Формування фахових компетенцій у процесі магістерської підготовки хорового диригента / Л. Ю. Шумська. - С .162-166
ВІТЧИЗНЯНИЙ І ЗАРУБІЖНИЙ ДОСВІД
Горбенко, Сергій Семенович. Методи гуманістичного виховання у творчій спадщині вітчизняних педагогів ХХ – поч. ХХІ ст. / С. С. Горбенко. - С .167-172
ДРНТІ
ББК 88я5 + 74я5
РУБ 15
Рубрики: Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя--праці викладачів
   Викладання іноземної мови

Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация)

Дод.точки доступу:
Коваленко, Євгенія Іванівна \ред.\; Міністерство освіти і науки УкраїниНіжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Примірників всього: 1
ВІТКЗ (1)
Свободны: ВІТКЗ (1)

78(075.3)
Ш 96


    Шумський, Микола Олександрович.
    Хрестоматія з оркестрового класу [Электронный ресурс] : навчальний посібник для студентів вищих навчальних закладів. Ч. 1 / М. О. Шумський ; Міністерство освіти і науки України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя. - Электрон. текстовые дан. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2013. - 381 с. - Загл. с титул. экрана. - Электрон. версия печ. публикации. - Видання для читання є тільки в електронному вигляді. - ISBN 978-617-527-091-2. - ISBN 978-617-527-092-9 : Б. ц.
ББК 74.58.2я73
РУБ 78(075.3)
Рубрики: Підготовка майбутніх вчителів музики
   Музичне мистецтво--підручники та посібники для ВНЗ--хрестоматії

Анотація: Даний посібник відповідає дисципліні "Оркестровий клас", яка є нормативною складовою підготовки бакалаврів – майбутніх учителів музики за спеціальністю "Музичне мистецтво" у вищих навчальних закладах III–IV рівнів акредитації. У посібнику представлена авторська навчальна програма дисципліни, упорядкована згідно з вимогами кредитно-модульної системи організації навчального процесу у вищих навчальних закладах освіти, надаються відомості про музичні інструменти оркестру народних інструментів. Нотно-репертуарний розділ містить авторські інструментовки творів українських та зарубіжних авторів, обробки народної музики, популярні естрадні п’єси. Партитури систематизовані за жанрами: твори крупної форми, оркестрові п’єси, супроводи для голосу та різноманітних інструментів з оркестром. Хрестоматія зорієнтована на студентів, магістрів та викладачів факультетів мистецтв вищих навчальних закладів педагогічного профілю.
Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация)

Дод.точки доступу:
Міністерство освіти і науки України; Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Примірників всього: 1
ВІТКЗ (1)
Свободны: ВІТКЗ (1)

781.2(075.3)
Б 61


    Біла, Наталія Леонідівна.
    Основи оркестрової підготовки (початковий етап) [Электронный ресурс] : Навчальний посібник [для студентів та викладачів факультетів культури і мистецтв вищих навчальних закладів педагогічного профілю]: [у 2-х ч.]. Ч. 1 / Н. Л. Біла, М. О. Шумський ; Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя. - Электрон. текстовые дан. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2014. - 120 с. : ноти. - Загл. с титул. экрана. - Электрон. версия печ. публикации . - Б. ц.
ББК 85.315я73
РУБ 781.2(075.3)
Рубрики: Оркестрова підготовка--підручники та посібники для ВНЗ
   Інструментальна музика

   Музичні інструменти

Анотація: Даний навчальний посібник відповідає дисципліні «Оркестровий клас», яка є нормативною складовою підготовки бакалаврів – майбутніх учителів музики за спеціальністю «Музичне мистецтво» у вищих навчальних закладах III–IV рівнів акредитації та зорієнтований на методичне забезпечення початкового етапу навчання гри в оркестрі народних інструментів. У посібнику представлено витяг з навчальної програми, яка упорядкована згідно вимог кредитно-модульної системи організації навчального процесу у вищих навчальних закладах освіти, подано методику початкового навчання на інструментах домрової (кобзової) групи оркестру народних інструментів та систему ансамблевої підготовки майбутніх учителів музики. До розділів навчального посібника входять методичні рекомендації щодо формування виконавських умінь у студента, та розвитку уміння ансамблевого виконавства. Нотно-репертуарні розділи містять гами та вправи як на розвиток техніки гри на інструментах домрової групи, так і уміння унісонного ансамб-левого музикування; фрагменти музичних творів для колективного музику-вання з метою формування різноманітних навичок гри в ансамблі; оркестрові партії музичних творів з репертуару оркестру народних інструментів. Посібник зорієнтований на студентів та викладачів факультетів культури та мистецтв вищих навчальних закладів педагогічного профілю.
Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация)

Дод.точки доступу:
Шумський, Микола Олександрович; Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Примірників всього: 1
ВІТКЗ (1)
Свободны: ВІТКЗ (1)

781.2(075.3)
Б 61


    Біла, Наталія Леонідівна.
    Основи оркестрової підготовки (початковий етап) [Электронный ресурс] : Навчальний посібник [для студентів та викладачів факультетів культури і мистецтв вищих навчальних закладів педагогічного профілю]: [у 2-х ч.]. Ч. 2 / Н. Л. Біла, М. О. Шумський ; Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя. - Электрон. текстовые дан. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2015. - 100 с. : ноти. - Загл. с титул. экрана. - Электрон. версия печ. публикации . - Б. ц.
ББК 85.315я73
РУБ 781.2(075.3)
Рубрики: Оркестрова підготовка--підручники та посібники для ВНЗ
   Інструментальна музика

   Музичні інструменти

Анотація: Даний навчальний посібник відповідає дисципліні «Оркестровий клас», яка є нормативною складовою підготовки бакалаврів – майбутніх учителів музики за спеціальністю «Музичне мистецтво» у вищих навчальних закладах III–IV рівнів акредитації та зорієнтований на методичне забезпечення початкового етапу навчання гри в оркестрі народних інструментів. У посібнику представлено витяг з навчальної програми, яка упорядкована згідно вимог кредитно-модульної системи організації навчального процесу у вищих навчальних закладах освіти, подано методику початкового навчання на інструментах домрової (кобзової) групи оркестру народних інструментів та систему ансамблевої підготовки майбутніх учителів музики. До розділів навчального посібника входять методичні рекомендації щодо формування виконавських умінь у студента, та розвитку уміння ансамблевого виконавства. Нотно-репертуарні розділи містять гами та вправи як на розвиток техніки гри на інструментах домрової групи, так і уміння унісонного ансамб-левого музикування; фрагменти музичних творів для колективного музику-вання з метою формування різноманітних навичок гри в ансамблі; оркестрові партії музичних творів з репертуару оркестру народних інструментів. Посібник зорієнтований на студентів та викладачів факультетів культури та мистецтв вищих навчальних закладів педагогічного профілю.
Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация)

Дод.точки доступу:
Шумський, Микола Олександрович; Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Примірників всього: 1
ВІТКЗ (1)
Свободны: ВІТКЗ (1)

15
Н 34


   
    Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки [Электронный ресурс] : Науковий журнал. № 3 / Міністерство освіти і науки України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя ; Гол. ред. Є. І. Коваленко. - Электрон. текстовые дан. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2016. - 154 с. - (Наукові видання Ніжинської вищої школи). - Загл. с титул. экрана. - Электрон. версия печ. публикации. - Літ. в кінці кожної статті. - Б. ц.
    Зміст:
МЕТОДОЛОГІЯ І ТЕОРІЯ ПЕДАГОГІКИ
Вергунова, Валерія Сергіївна. Досвід ціннісного ставлення до музичного мистецтва як сутнісна якість особистості вчителя музики / В. С. Вергунова. - С .7-10
Гао Іюань. Зміст та структура інноваційного потенціалу педагогів-музикантів / Гао Іюань. - С .11-15
Гусейнова, Лариса Василівна. До сутності поняття "готовність до інструментально-виконавської діяльності" майбутнього вчителя музичного мистецтва / Л. В. Гусейнова. - С .16-20
Дворник, Юрій Федосійович. До проблеми творчості: процесуальний та особистісний аспекти / Ю. Ф. Дворник. - С .21-25
Ковальова, Вікторія Василівна. Правова компетентність як складова управлінської діяльності майбутніх менеджерів / В. В. Ковальова. - С .26-31
Сокол, Мар’яна Олегівна. Фундаменталізація педагогічних реалій понятійно-категорійного апарату ХІХ ст. / М. О. Сокол. - С .32-36
Спіліоті, Олена Володимирівна. Теоретичні основи дослідження сутності поняття музично-інтонаційного мислення / О. В. Спіліоті. - С .37-41
Шкляр, Наталія Анатоліївна. Психофізіологічні особливості розвитку дітей молодшого дошкільного віку / Н. A. Шкляр. - С .42-49
Щербініна, Ольга Миколаївна. Музично-конкурсна практика: тенденції розвитку / О. М. Щербініна. - С .50-53
МЕТОДИКА НАВЧАННЯ І ВИХОВАННЯ
Павленко, Олексій Миколайович. Використання методу гармонічного варіювання в процесі формування вмінь джазової імпровізації майбутнього вчителя музики / О. М. Павленко. - С .54-58
Пархоменко, Олександр Миколайович. До проблеми балетмейстерської підготовки майбутніх учителів хореографії / О. М. Пархоменко. - С .59-62
Ростовська, Юлія Олександрівна. Використання інноваційних технологій доведення і віри у професійній підготовці майбутніх учителів хореографії / Ю. О. Ростовська. - С .63-66
Силко, Роман Миколайович. Художньо-естетичний розвиток дошкільників засобами дитячої анімації / Р. М. Силко, Т. М. Шавро. - С .67-70
ПРОФЕСІЙНА ПЕДАГОГІКА
Біла, Наталія Леонідівна. Підготовка майбутнього вчителя музики до організації ансамблево-оркестрового музикування / Н. Л. Біла, М. О. Шумський. - С .71-75
Ван Яюєци. Формування поліхудожнього світогляду майбутнього вчителя музики як педагогічна проблема / Ван Яюєци. - С .76-79
Грисюк, Олена Миколаївна. Педагогічні умови інтегративного підходу до формування музично-педагогічної компетентності майбутніх учителів / О. М. Грисюк. - С .80-84
Дорошенко, Тетяна Володимирівна. Суб’єктно-особистісний підхід як теоретична основа забезпечення ефективності підготовки майбутніх учителів музичного мистецтва / Т. В. Дорошенко. - С .85-89
Лукашова, Ніна Іванівна. Формування інформаційно-комунікативної компетентності майбутніх учителів хімії під час вивчення фахової методики / Н. І. Лукашова, Є. А. Козир, С. А. Циганков. - С .90-96
Пелешко, Людмила Володимирівна. Формування професійної компетентності фахівців з менеджменту / Л. В. Пелешко. - С .97-102
Пісоцький, Олександр Петрович. Знання про продуктивні види діяльності дошкільників у структурі професійної компетентності майбутніх фахівців дошкільної освіти / О. П. Пісоцький, Л. М. Пісоцька. - С .103-107
Скорик, Тамара Володимирівна. Формування комунікативної компетентності майбутніх учителів музичного мистецтва / Т. В. Скорик. - С .108-111
Хань Юйцень. Художньо-освітній простір як чинник художньо-творчої самоорганізації майбутнього вчителя музичного мистецтва / Хань Юйцень. - С .112-116
Чорногор, Наталія Олексіївна. Інтегративний підхід у формуванні конфліктологічної культури під час підготовки менеджерів у вищих навчальних закладах авіаційної галузі / Н. О. Чорногор. - С .117-124
ВІТЧИЗНЯНИЙ І ЗАРУБІЖНИЙ ДОСВІД
Богданович, Володимир Володимирович. Історіографія дослідження проблеми музично-естетичного виховання учнів початкової школи / В. В. Богданович. - С .125-128
Коваль, Олена Віталіївна. Новаторські ідеї музикантів-педагогів ХІХ–ХХ століть як фундаментальна основа педагогіки музичних здібностей третього тисячоліття / О. В. Коваль. - С .129-134
Кузьменко, Людмила Олегівна. Педагог, учений-хімік, видатна особистість України – Федір Овчаренко / Л. О. Кузьменко, С. В. Цінько. - С .135-140
Солдатенко, Олександр Ігорович. Використання японського досвіду музичного навчання учнів старшого віку під час підготовки майбутніх учителів музичного мистецтва в Україні / О. І. Солдатенко. - С .141-145
Сунь Пенфей. Педагогический потенциал художественной символики в музыкальном искусстве эпохи барокко (на примере творчества И. С. Баха) / Сунь Пенфей. - С .146-151
ДРНТІ
ББК 88я5 + 74я5
РУБ 15
Рубрики: Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя--праці викладачів
Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация)

Дод.точки доступу:
Коваленко, Євгенія Іванівна \ред.\; Міністерство освіти і науки УкраїниНіжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Примірників всього: 1
ВІТКЗ (1)
Свободны: ВІТКЗ (1)

15
Н 34


   
    Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки [Электронный ресурс] : Науковий журнал. № 1. I мистецько-педагогічні читання пам’яті професора О. Я. Ростовського "Актуальні проблеми мистецької освіти" / Міністерство освіти і науки України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя ; Гол. ред. Є. І. Коваленко. - Электрон. текстовые дан. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2017. - 214 с. - (Наукові видання Ніжинської вищої школи). - Загл. с титул. экрана. - Электрон. версия печ. публикации. - Літ. в кінці кожної статті. - Б. ц.
    Зміст:
МЕТОДОЛОГІЯ І ТЕОРІЯ ПЕДАГОГІКИ
Ашихміна, Наталія Віталіївна. Сутність і компонентна структура музично-стильових уявлень майбутніх учителів музики / Н. В. Ашихміна. - С .7-12
Богданович, Володимир Володимирович. Науково-педагогічне визначення етапів підготовки майбутніх учителів початкової школи до музично-естетичного виховання учнів / В. В. Богданович. - С .13-17
Ван Яюєци. Понятійний тезаурус проблеми формування поліхудожнього світогляду майбутнього вчителя музики / Ван Яюєци. - С .18-21
Вергунова, Валерія Сергіївна. Теоретико-методологічні основи формування досвіду ціннісного ставлення до музичного мистецтва / В. С. Вергунова. - С .22-25
Грисюк, Олена Миколаївна. Сучасний урок музичного мистецтва: проблеми та перспективи / О. М. Грисюк. - С .26-30
Гусейнова, Лариса Василівна. Теоретична концептуалізація процесу формування готовності майбутнього вчителя музичного мистецтва до інструментально-виконавської діяльності / Л. В. Гусейнова. - С .31-37
Морозова, Ольга Олександрівна. Формування ціннісних орієнтацій молодших школярів засобами музичного мистецтва як психолого-педагогічна проблема / О. О. Морозова. - С .38-44
Паньків, Людмила Іванівна. Методологічні засади формування художніх орієнтацій старшокласників в умовах позашкільної освіти / Л. І. Паньків. - С .45-48
Проворова, Євгенія Михайлівна. Системно-холістичний контекст методичної підготовки майбутнього вчителя музики на засадах праксеологічного підходу / Є. М. Проворова. - С .49-55
Рахманова, Оксана Кахрамонівна. Художньо-творча синестезійність особистості в контексті інтеграції мистецтв / О. К. Рахманова. - С .56-59
Руденко, Олександр Федорович. Розвиток загальної музичної освіти: наступність і спадкоємність / О. Ф. Руденко. - С .60-64
Спіліоті, Олена Володимирівна. Мелодичний слух як базова здібність у процесі формування музично-інтонаційного мислення / О. В. Спіліоті. - С .65-69
МЕТОДИКА НАВЧАННЯ І ВИХОВАННЯ
Горбенко, Сергій Семенович. Забезпечення вчителем особистісно орієнтованого мистецького навчання і виховання учнів / С. С. Горбенко. - С .70-75
Горожанкіна, Оксана Юріївна. Формування асоціативного мислення майбутніх учителів музики в процесі диригентсько-хорової підготовки / О. Ю. Горожанкіна, Н. В. Риженко. - С .76-82
Ван Чжун. Специфіка і зміст підготовки студентів до керівництва ансамблевим музикуванням школярів / Ван Чжун. - С .83-88
Ван Чень. Специфіка й структура виконавського артистизму майбутніх викладачів вокалу та педагогічні принципи його вдосконалення / Ван Чень. - С .89-93
Марцинів, Василь Васильович. Педагогічні умови розвитку творчих здібностей учнів шкіл мистецтв засобами електронного музичного інструментарію / В. В. Марцинів. - С .94-100
Мащенко, Анна Ігорівна. Аспекти зростання музично-естетичної компетентності учасників хорового колективу в школах мистецтв / А. І. Мащенко. - С .101-106
Мішедченко, Валентина Василівна. Теоретичне обґрунтування змісту та методики формування музично-педагогічної культури майбутнього вчителя початкових класів і музики / В. В. Мішедченко. - С .106-110
Пархоменко, Олександр Миколайович. Методичне забезпечення балетмейстерської підготовки майбутніх учителів хореографії / О. М. Пархоменко. - С .111-114
Ростовська, Юлія Олександрівна. Вплив ціннісних орієнтацій на формування професійних переконань майбутніх учителів хореографії / Ю. О. Ростовська. - С .115-120
Хмелюк, Яна Володимирівна. Музично-драматична діяльність як засіб формування творчої індивідуальності / Я. В. Хмелюк. - С .121-125
Хоменко, Леонід Вікторович. Структурні компоненти формування мотивації до музично-педагогічної діяльності в студентів педагогічних коледжів / Л. В. Хоменко. - С .126-129
ПРОФЕСІЙНА ПЕДАГОГІКА
Дворник, Юрій Федосійович. Професійна підготовка майбутнього вчителя музичного мистецтва в умовах інформатизації освітнього простору / Ю. Ф. Дворник. - С .130-135
Дорошенко, Тетяна Володимирівна. Принцип адаптації у формуванні готовності майбутнього вчителя музичного мистецтва до професійної самореалізації / Т. В. Дорошенко. - С .136-142
Костенко, Людмила Василівна. Взаємодія навчальних дисциплін у професійній підготовці майбутніх учителів музики / Л. В. Костенко. - С .143-146
Михаськова, Марина Анатоліївна. Реалізація базових компетентностей у фаховій діяльності майбутнього вчителя музичного мистецтва / М. А. Михаськова. - С .147-150
Мінь Шаовей. Компонентна структура рефлексивних умінь майбутніх учителів музики / Мінь Шаовей. - С .151-156
Пухальський, Тарас Дмитрович. Ефективна організація самостійної роботи студентів – важлива умова формування професійної компетентності майбутніх учителів музики / Т. Д. Пухальський. - С .156-162
Ревенчук, Валентина Василівна. Фортепіанна підготовка як складова професійного становлення майбутнього вчителя музики / В. В. Ревенчук. - С .163-167
Ростовська, Ірина Олександрівна. Мотивація музично-виконавської діяльності як характеристика спрямованості особистості майбутнього вчителя музичного мистецтва / І. О. Ростовська. - С .168-170
Теряєва, Лариса Анатоліївна. Формування методичної компетентності майбутніх учителів музики через емоційне сприйняття творів хорового мистецтва / Л. А. Теряєва. - С .171-173
Хлєбік, Світлана Ростиславівна. Формування естетичної компетентності у фаховій підготовці майбутніх соціальних працівників / С. Р. Хлєбік. - С .174-177
Шафарчук, Тетяна Георгіївна. Проблеми вокально-технічного розвитку майбутніх вчителів музики та шляхи їх подолання / Т. Г. Шафарчук, Мен Ян. - С .178-184
ВІТЧИЗНЯНИЙ І ЗАРУБІЖНИЙ ДОСВІД
Біла, Наталія Леонідівна. Основні напрямки репертуару навчальних оркестрів народних інструментів (на матеріалі оркестру НДУ імені Миколи Гоголя) / Н. Л. Біла, М. О. Шумський. - С .185-190
Коваль, Олена Віталіївна. Програми з музики кінця ХХ – початку ХХІ ст. у контексті розвитку музичних здібностей: сучасний вимір / О. В. Коваль. - С .191-195
Ляшенко, Тетяна Валеріївна. Традиції та інновації в системі музично-інструментальної підготовки / Т. В. Ляшенко. - С .196-200
Остапенко, Наталія Ігорівна. Культурно-освітні передумови підготовки майбутніх учителів музики в Україні у другій половині ХХ ст. / Н. І. Остапенко. - С .201-206
Раструба, Тетяна Віталіївна. Реалізація концепції особистісно орієнтованої музичної освіти школярів України на межі тисячоліть / Т. В. Раструба. - С .207-210
ДРНТІ
ББК 88я5 + 74я5
РУБ 15
Рубрики: Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя--праці викладачів
Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация)

Дод.точки доступу:
Коваленко, Євгенія Іванівна \ред.\; Міністерство освіти і науки УкраїниНіжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Примірників всього: 1
ВІТКЗ (1)
Свободны: ВІТКЗ (1)

786.2(075.8)
Щ 64


    Шумський, Микола Олександрович.
    Основи фортепіанної підготовки [Электронный ресурс] : навчальний посібник для студ. факультетів культури та мистецтв, спеціальність "Хореографія" / М. О. Шумський, О. М. Щербініна, О. М. Павленко ; Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя. - 2-ге вид., уточнене, доповнене. - Электрон. текстовые дан. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2018. - 235 с. - Загл. с титул. экрана. - Электрон. версия печ. публикации. - ISBN 978-617-527-042-4 : Б. ц.
УДК
Рубрики: Викладання фортепіано
   Фортепіано--навчання гри

Анотація: Пропоновані матеріали складають другу частину навчального посібника «Основи фортепіанної підготовки» і призначені для студентів старших курсів. Зорієнтований на специфіку фахової підготовки вчителя-хореографа. Посібник містить різноманітний музичний матеріал, що охоплює основні жанри старовинної та сучасної танцювальної музики. Спрямованість навчального матеріалу на реалізацію художніх та дидактичних компонентів навчального процесу має забезпечити гармонічний розвиток студенів. Мета посібника – допомогти студентам оволодіти основними інструментально-виконавськими навичками, сформувати досвід розуміння та відтворення різножанрової танцювальної музики. Використання матеріалів пропонованого посібника сприятиме оптимізації організаційно-методичних аспектів навчання з дисципліни «Гра на музичному інструменті». Простота фактури та яскравість образного змісту музичного матеріалу посібника розширює контингент його потенціальних користувачів, зумовлюючи можливість застосування даних матеріалів у системі музично-виконавської підготовки школярів, навчальному курсі «додатковий інструмент (фортепіано)», підготовці позашкільних заходів під час педагогічної практики. Для студентів, магістрів та викладачів вищих навчальних закладів художньо-педагогічного профілю, а також учителів хореографічних та загальноосвітніх шкіл.
Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация)

Дод.точки доступу:
Щербініна, Ольга Миколаївна; Павленко, Олексій Миколайович; Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Примірників всього: 1
ВІТКЗ (1)
Свободны: ВІТКЗ (1)

780.6 (075.8)
Ш 96


    Шумський, Микола Олександрович.
    Педагогічний репертуар бандуриста [Электронный ресурс] : навчальний посібник для студ. закладів вищої освіти / М. О. Шумський ; Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя. - Электрон. текстовые дан. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2019. - 140 с. - Загл. с титул. экрана. - Электрон. версия печ. публикации. - Б. ц.
УДК
Рубрики: Кафедра інструментально-виконавської підготовки
   кафедра музичної педагогіки та хореографії

Кл.слова (ненормовані):
бандура
Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация)

Дод.точки доступу:
Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Примірників всього: 1
ВІТКЗ (1)
Свободны: ВІТКЗ (1)

784.9
К 72


    Костенко, Людмила Василівна.
    Диригентсько-хорова підготовка [Электронный ресурс] : навч. посіб. / Л. В. Костенко, Л. Ю. Шумська, М. О. Шумський. - Электрон. текстовые дан. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2020. - 303 с. - Загл. с титул. экрана. - Б. ц.
УДК
Рубрики: Кафедра вокально-хорової майстерності
Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация)

Дод.точки доступу:
Шумська, Людмила Юріївна; Шумський, Микола Олександрович
Примірників всього: 1
ВІТКЗ (1)
Свободны: ВІТКЗ (1)