15(070.3)
З-13


   
    Завдання з психології до педагогічної практики студентів ІІ курсу [Электронный ресурс] : Навчально-методичний посібник / Укл.: О. П. Щотка, А. В. Авер’янова, Н. Г. Нос ; Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя. - 2-е вид., доп. і переробл. - Электрон. текстовые дан. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2009. - 58 с. - Загл. с титул. экрана. - Электрон. версия печ. публикации. - 8.80 грн.
ДРНТІ
ББК 88р30
РУБ 15(070.3)
Рубрики: Психологічне дослідження школярів
   Психологічний аналіз уроку

   пізнавальна діяльність учнів

Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация)

Дод.точки доступу:
Щотка, Оксана Петрівна; Авер’янова, Алла Володимирівна; Нос, Наталія Григорівна; Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Примірників всього: 1
ВІТКЗ (1)
Свободны: ВІТКЗ (1)

15(070.3)
Щ92


    Щотка, Оксана Петрівна.
    Завдання з психології до педагогічної практики студентів V курсу [Электронный ресурс] : Навчально-методичний посібник / О. П. Щотка, А. В. Авер’янова, Л. О. Ярослав ; Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя. - 2-е вид., доп. і переробл. - Электрон. текстовые дан. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2009. - 108 с. - Загл. с титул. экрана. - Электрон. версия печ. публикации. - 7.20 грн.
ДРНТІ
ББК 88р30
РУБ 15(070.3)
Рубрики: Кафедра загальної та практичної психології
Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация)

Дод.точки доступу:
Авер’янова, Алла Володимирівна; Ярослав, Людмила Олександрівна; Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Примірників всього: 1
ВІТКЗ (1)
Свободны: ВІТКЗ (1)

15(070.3)
Н 34


   
    Наукова робота студентів із психології: від курсової до дипломної [Электронный ресурс] : Навчальний посібник для студентів педагогічних спеціальностей / О. П. Щотка, М. Д. Бойправ, О. І. Нещерет та ін.; За заг. ред. О. П. Щотки ; Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя. - Электрон. текстовые дан. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2009. - 104 с. - Загл. с титул. экрана. - Электрон. версия печ. публикации. - 7.90 грн.
ДРНТІ
ББК 88р30-254.5
РУБ 15(070.3)
Рубрики: Курсові роботи--психологія
   Дипломні роботи--психологія

   Кафедра психології

Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация)

Дод.точки доступу:
Щотка, Оксана Петрівна; Бойправ, Марія Дмитрівна (Канд. психол. наук, доцент); Нещерет, Олена Іванівна; Олексієнко, Анатолій Іванович; Пісоцький, Олександр Петрович; Гришко, Віталій Віталійович; Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Примірників всього: 1
ВІТКЗ (1)
Свободны: ВІТКЗ (1)

15(070.3)
Щ 92


    Щотка, Оксана Петрівна.
    Пропедевтична практика: психологічні завдання та психологічний супровід студентів [Электронный ресурс] : Навчальний посібник / О. П. Щотка, А. В. Авер’янова ; Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя. - Электрон. текстовые дан. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2012. - 100 с. - Загл. с титул. экрана. - Электрон. версия печ. публикации. - 10.42 грн.
ДРНТІ
ББК 88р30
РУБ 15(070.3)
Рубрики: Психологічне дослідження школярів
   Психологічний аналіз уроку

   пізнавальна діяльність учнів

   Педагогічна практика студентів

   пропедевтична практика студентів

   Кафедра загальної та практичної психології

Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация)

Дод.точки доступу:
Авер’янова, Алла Володимирівна; Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Примірників всього: 1
ВІТКЗ (1)
Свободны: ВІТКЗ (1)

15
Н 34


   
    Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки [Электронный ресурс] : Науковий журнал. № 2 / Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя ; Гол. ред. Є. І. Коваленко. - Электрон. текстовые дан. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2011. - 176 с. - (Наукові видання Ніжинської вищої школи). - Загл. с титул. экрана. - Электрон. версия печ. публикации. - Літ. в кінці кожної статті. - 50.75 грн.
    Зміст:
Манжос, Леонід Олександрович. Принципы моделирования профессиональной подготовки будущих инженеров-программистов с использованием ООП / Л. О. Манжос. - С .7-11
Мицик, Лариса Миколаївна. Автономія університету і забезпечення якості освіти: пошук оптимальної моделі / Л. М. Мицик. - С .12-16
Пальчук, Марина Іванівна. Професійна підготовка виробничого персоналу в країнах Європейського Союзу як проблема порівняльної професійної підготовки / М. І. Пальчук. - С .17-21
Волкова, Анна Юріївна. Професійно-практична підготовка майбутніх фахівців туристичного профілю як проблема порівняльної підготовки / А. Ю. Волкова. - С .22-24
Рябуха, Іван. Наукові підходи до розгляду соціальної компетентності як об’єкта управління суб’єктів навчально-виховного процесу ліцею / І. Рябуха. - С .25-29
Базелюк, В. Г. Особливості інноваційного розвитку закладів освіти у контексті європейських освітніх цінностей / В. Г. Базелюк. - С .30-34
Сергієнко, Т. М. Соціально-педагогічний аналіз факторів дезадаптації курсантів молодших курсів (перший місяць служби) вищих військових навчальних закладів / Т. М. Сергієнко. - С .35-39
Юрченко, Надія Миколаївна. До проблеми аналізу структури підручника у процесі теоретико-методичної підготовки майбутнього вчителя початкової школи / Н. М. Юрченко, Н. В. Грона. - С .40-43
Биконя, Оксана Павлівна. Дидактичні основи створення навчально-методичних комплексів з комп’ютерною підтримкою у навчанні англійської мови / О. П. Биконя. - С .44-46
Іванченко, Світлана Миколаївна. Ставлення студентів до нововведень в освіті у контексті Болонського процесу / С. М. Іванченко, О. П. Щотка. - С .47-51
Благінін, Валерій Михайлович. Пізнавальна самостійність у системі чинників активізації навчальгного процесу / В. М. Благінін. - С .52-54
Першукова, Оксана Олексіївна. Європейський досвід навчання іноземних мов як засіб формування світогляду школярів / О. О. Першукова. - С .55-58
Потапюк, Лілія Миколаївна. Особливості діяльності західноукраїнських громад та молодіжних об’єднань / Л. М. Потапюк. - С .59-63
Бондаренко, Юрій Іванович. До проблеми шкільного аналізу сюжету літературного твору / Ю. І. Бондаренко. - С .64-67
Качалка, Олег Володимирович. Методи рефлексотерапії в комплексному лікуванні спортивної травми / О. В. Качалка, М. М. Красновид, П. І. Кузьменко. - С .68-70
Костриця, Наталія Миколаївна. Формування основних компонентів духовності майбутніх фахівців-аграріїв / Н. М. Костриця. - С .71-75
Долматова, Марина Петрівна. Дидактичний потенціал художніх текстів як передумова навчання читання / М. П. Долматова. - С .76-78
Удовиченко, Надія Костянтинівна. Розвиток навчальної компетентності студентів з німецької мови як другого фаху / Н. К. Удовиченко. - С .79-82
Помігуєва, Л. П. Структура навчання лексики німецької мови студентів педагогічного коледжу / Л. П. Помігуєва. - С .83-87
Чепорова, Галина Євгеніївна. Застосування облікової термінології у формуванні професійної компетентності студентів-економістів / Г. Є. Чепорова. - С .88-92
Грицяк, Леся Данилівна. Зміст і організація професійної підготовки керівників загальноосвітніх навчальних закладів до стратегічного менеджменту в системі післядипломної педагогічної освіти / Л. Д. Грицяк. - С .93-97
Канюк, Олександра Любомирівна. Інтерактичне навчання іншомовного спілкування майбутніх фахівців як складова профемійної підготовки / О. Л. Канюк. - С .98-101
Михайленко, Олена Вікторівна. Теоретичні аспекти формування професійних якостей майбутнього фахівця-юриста / О. В. Михайленко. - С .102-106
Шемуда, Марія Григорівна. Деякі аспекти підготовки майбутніх учителів іноземних мов до викладання другої іноземної мови в умовах багатомовної освіти / М. Г. Шемуда. - С .107-109
Саєнко, Н. С. Підготовка майбутніх інженерів до міжкультурної комунікації другою іноземною мовою / Н. С. Саєнко. - С .110-114
Нікітіна, Наталія Павлівна. До проблеми підготовки філолога з другої іноземної мови / Н. П. Нікітіна. - С .115-118
Карасьова, О. В. Питання організації самостійної науково-дослідної роботи студентів у працях виданих учених другої половини ХІХ - початку ХХ століття / О. В. Карасьова. - С .119-122
Демченко, Наталія Михайлівна. Софія Русова про особистість та професійні якості вчителя / Н. М. Демченко. - С .123-125
Листопад, Олена Валеріївна. Соціально-інформаційна освіта в контексті інноваційного розвитку суспільства: європейський досвід / О. В. Листопад. - С .126-130
Нікольська, Ніна Вікторівна. Особливості шкільної білінгвальної освіти у Великій Британії / Н. В. Нікольська. - С .131-134
Теодорович, Артем Юрійович. Організаційна діяльність Ервіна Епстейна у міжнародних асоціаціях компаравістів-освітян / А. Ю. Теодорович. - С .135-137
Постоленко, Ірина Сергіївна. Ключові етапи навчання як основа організації педагогічного процесу у британських школах / І. С. Постоленко. - С .138-141
Медведовська, Д. О. Основні напрямки реформи управління англійською системою середньої освіти наприкінці ХХ ст. / Д. О. Медведовська. - С .142-144
Шалімова, Тетяна Іванівна. Розвиток шкільного лідерства в американській теорії освітнього менеджменту / Т. І. Шалімова. - С .145-147
Лаухіна, Інна Станіславівна. Історико-культурні передумови становлення світськості у Франції / І. С. Лаухіна. - С .148-153
Павлюк, Вікторія Ігорівна. Можливості та виклики Болонського процесу для канадських університетів / В. І. Павлюк. - С .154-157
Бойчевська, Ілона Борисівна. Тенденції реформування професійної освіти у ФРН / І. Б. Бойчевська. - С .158-160
Іванчук, Галина Петрівна. Особливості шкільного навчання у Сполучених Штатах Америки / Г. П. Іванчук. - С .161-163
Мовчан, Лариса Григорівна. Сучасні реформи у педагогічній освіті вчителів іноземної мови Швеції / Л. Г. Мовчан. - С .164-166
Катруца, Наталія Борисівна. Еволюція уявлень про японську родину в історико-культурному процесі / Н. Б. Катруца. - С .167-173
ДРНТІ
ББК 88я5 + 74я5
РУБ 15
Рубрики: Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності
   Болонський процес

   професійна підготовка студентів

   Викладання німецької мови в ВНЗ

   Освіта у світі

Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация)

Дод.точки доступу:
Коваленко, Євгенія Іванівна \ред.\; Міністерство освіти і науки, молоді та спорту УкраїниНіжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Примірників всього: 1
ВІТКЗ (1)
Свободны: ВІТКЗ (1)

371(073.3)
П 78


   
    Програма комплексного кваліфікаційного екзамену з теорії та практики навчання і виховання [Электронный ресурс] / Уклад.: Є. І. Коваленко, В. М. Благінін [та ін.]: За ред. Є. І. Коваленко ; Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя. - Электрон. текстовые дан. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2011. - 24 с. - Загл. с титул. экрана. - Электрон. версия печ. публикации. - 4.33 грн.
ББК 74р30-211
РУБ 371(073.3)

Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация)
Дод.точки доступу:
Коваленко, Євгенія Іванівна; Благінін, Валерій Михайлович; Бєлкіна, Надія Іванівна; Бойправ, Марія Дмитрівна (Канд. психол. наук, доцент); Дубровська, Лариса Олександрівна; Новгородська, Юлія Григорівна; Падун, Ніна Олексіївна; Стрельнікова, Ніна Михайлівна (канд. пед. наук, доцент); Щотка, Оксана Петрівна; Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Примірників всього: 1
ВІТКЗ (1)
Свободны: ВІТКЗ (1)

158.9(075.35)
П24


   
    Педагогічна психологія [Электронный ресурс] : Практикум: Керівництво до практичних і лабораторних занять для студентів педагогічних спеціальностей / О. П. Щотка, М. Д. Бойправ, В. П. Пісоцький та ін.; За ред. О. П. Щотки ; НДУ імені Миколи Гоголя. - Электрон. текстовые дан. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2009. - 225 с. - Загл. с титул. экрана. - Электрон. версия печ. публикации. - Бібліогр. в кінці розд. - 34.60 грн.
ББК 88.840я73-5
РУБ 158.9(075.35)
Рубрики: Педагогічна психологія
   Психологія виховання

   Психологія самовиховання

   Психологія навчання

   Психологія вчителя

Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация)

Дод.точки доступу:
Щотка, Оксана Петрівна; Бойправ, Марія Дмитрівна (Канд. психол. наук, доцент); Пісоцький, Вадим Петрович; Пісоцький, Олександр Петрович; Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Примірників всього: 1
ВІТКЗ (1)
Свободны: ВІТКЗ (1)

151(075.3)
З-14


   
    Загальна психологія [Электронный ресурс] : Навчальний посібник. Т. 1 / М. Д. Бойправ [та ін.] ; за ред. О. П. Щотки, О. П. Пісоцького, О. І. Нещерет ; Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя. - Электрон. текстовые дан. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2012. - 298 с. - Загл. с титул. экрана. - Электрон. версия печ. публикации. - Бібліогр. в кінці розд. - ISBN 978-617-527-045-5 : 59.50 грн.
ББК 88.3я73
РУБ 151(075.3)
Рубрики: Загальна психологія--підручники та посібники для ВНЗ
   Методи психології

   історія психології

   Психологія особистості

   Діяльність

   Міжособистісне спілкування--психологія

   Характер

   Здібності

   Індивідуальність--психологія особистості

   Тести психологічні

Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация)

Дод.точки доступу:
Бойправ, Марія Дмитрівна (Канд. психол. наук, доцент); Горянська, Анжела Михайлівна; Гришко, Віталій Віталійович; Король, Володимир Степанович; Нещерет, Олена Іванівна; Пісоцький, Вадим Петрович; Пісоцький, Олександр Петрович; Щотка, Оксана Петрівна; Ярослав, Людмила Олександрівна; Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Примірників всього: 3
ВІТКЗ (3)
Свободны: ВІТКЗ (3)

151(075.3)
З-14


   
    Загальна психологія [Электронный ресурс] : Навчальний посібник. Т. 2 / М. Д. Бойправ [та ін.] ; за ред. О. П. Щотки, О. П. Пісоцького, О. І. Нещерет ; Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя. - Электрон. текстовые дан. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2012. - 258 с. - Загл. с титул. экрана. - Электрон. версия печ. публикации. - Бібліогр. в кінці розд. - ISBN 978-617-527-045-5 : 49.42 грн.
ББК 88.3я73
РУБ 151(075.3)
Рубрики: Загальна психологія--підручники та посібники для ВНЗ
   Психологія особистості--когнітивна сфера

   Увага (психол.)

   Відчуття (психол.)

   Сприймання (психол.)

   Пам’ять

   Мислення

   Мовлення

   Уява (психол.)

   Інтелект

   Емоції (психол.)

   Почуття (психол.)

   Воля (психол.)

Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация)

Дод.точки доступу:
Бойправ, Марія Дмитрівна (Канд. психол. наук, доцент); Горянська, Анжела Михайлівна; Гришко, Віталій Віталійович; Король, Володимир Степанович; Нещерет, Олена Іванівна; Пісоцький, Вадим Петрович; Пісоцький, Олександр Петрович; Щотка, Оксана Петрівна; Ярослав, Людмила Олександрівна; Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Примірників всього: 1
ВІТКЗ (1)
Свободны: ВІТКЗ (1)

158.9(075.35)
П24


   
    Педагогічна психологія [Электронный ресурс] : Практикум для студентів педагогічних спеціальностей / О. П. Щотка, М. Д. Бойправ, В. П. Пісоцький та ін.; За ред. О. П. Щотки ; НДУ імені Миколи Гоголя. - 2-ге вид., доп. і перероб. - Электрон. текстовые дан. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2010. - 251 с. - Загл. с титул. экрана. - Электрон. версия печ. публикации. - Бібліогр. в кінці розд. - ISBN 978-611-527-004-0 : Б. ц.
ББК 88.840я73-5
РУБ 158.9(075.35)
Рубрики: Педагогічна психологія
   Психологія виховання

   Психологія самовиховання

   Психологія навчання

   Психологія вчителя

Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация)

Дод.точки доступу:
Щотка, Оксана Петрівна; Бойправ, Марія Дмитрівна; Пісоцький, Вадим Петрович; Пісоцький, Олександр Петрович; Міністерство освіти і науки України; Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Примірників всього: 1
ВІТКЗ (1)
Свободны: ВІТКЗ (1)

156(075.35)
В 43


   
    Вікова психологія [Электронный ресурс] : Практикум: Керівництво до практичних і лабораторних занять : Навчальний посібник для студентів вищих навчальних закладів, у яких здійснюється підготовка педагогічних працівників / О. П. Щотка, М. Д. Бойправ, В. П. Пісоцький та ін.; За наук. ред. О. П. Щотки ; НДУ імені Миколи Гоголя. - 3-е вид., доп. і переробл. - Электрон. текстовые дан. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2012. - 310 с. - Загл. с титул. экрана. - Электрон. версия печ. публикации. - Бібліогр. в кінці розд. - ISBN 978-617-527-042-4 : Б. ц.
ББК 88.374я73-5
РУБ 156(075.35)
Рубрики: Вікова психологія
   Онтогенез

   Дитяча психологія

   Дошкільний вік--психологія

   Молодший шкільний вік--психологія

   Підлітковий вік--психологія

   Юність--психологія

   Зрілий вік--психологія

   Дорослість--психологія

   Кафедра загальної та практичної психології

Анотація: Практикум з вікової психології складений відповідно до діючої програми і є керівництвом до практичних та лабораторних занять. Методичні поради, різноманітні завдання та проблемні ситуації оптимізують самостійну пізнавальну діяльність студентів. Матеріали, підібрані для роботи на занятті, організують співпрацю викладача та студентів у площині засвоєння теоретичних знань та набуття практичних умінь. Практикум може бути корисним студентам педагогічних спеціальностей, викладачам психології, вчителям.
Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация)

Дод.точки доступу:
Щотка, Оксана Петрівна; Бойправ, Марія Дмитрівна (Канд. психол. наук, доцент); Пісоцький, Вадим Петрович; Ярослав, Ніна Степанівна; Кричковська, Тетяна Домініківна; Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Примірників всього: 1
ВІТКЗ (1)
Свободны: ВІТКЗ (1)

54(073.3)
Н 31


   
    Наскрізна програма практичної підготовки студентів [Электронный ресурс] : (для галузі знань 0401 Природничі науки напряму підготовки 6.040101 Хімія* та спеціальностей: 7.04010101 і 8.04010101 Хімія*) : навчальний посібник / В. В. Суховєєв [та ін.] ; за заг. ред. В. В. Суховєєва ; Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2014. - 162 с. - Рек. л-ра.: с. 123-140. - Б. ц.
    Зміст:
Програма пропедевтичної практики з психології та педагогіки . - С .9-12
Програма практики з методики навчання хімії . - С .13-16
Програма виховної практики (в ЛОТ) . - С .16-21
Програма виробничої практики (освітньо-кваліфікаційний рівень «бакалавр») . - С .21-29
Програма стажувальної практики (освітньо-кваліфікаційні рівні «спеціаліст» і «магістр») . - С .30-38
Програма науково-педагогічної практики (освітньо-кваліфікаційний рівень «магістр») . - С .39-46
Програма практики «Комп’ютерні технології» . - С .47-53
Програма практики «Техніка шкільного хімічного експерименту» . - С .54-65
Програма «Лабораторно-хімічна практика» . - С .65-70
Програма хіміко-технологічної практики . - С .70-74
Програма лабораторно-хімічної практики . - С .74-78
Методичні рекомендації до написання курсових робіт з хімічних дисциплін . - С .78-83
Вимоги до курсових робіт з психолого-педагогічних дисциплін . - С .84-88
Методичні вказівки до курсових робіт з методики викладання хімії . - С .88-89
Методичні вказівки до курсових робіт з педагогічних та психологічних дисциплін . - С .89-92
Програма виконання та написання бакалаврської роботи . - С .92-98
Програма виконання та написання дипломної роботи . - С .99-111
Програма виконання та написання магістерської роботи . - С .111-123
ББК 24р30-211
РУБ 54(073.3)

Анотація: Навчальний посібник містить навчальні програми та методичні матеріали практичної підготовки студентів для галузі знань 0401 Природничі науки напряму підготовки 6.040101 Хімія* та спеціальностей: 7.04010101 і 8.04010101 Хімія*. Для студентів хімічних спеціальностей педагогічного напрямку.
Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация)

Дод.точки доступу:
Суховєєв, Володимир Володимирович; Лукашова, Ніна Іванівна; Москаленко, Олег Вадимович; Циганков, Сергій Андрійович; Коваленко, Євгенія Іванівна; Падун, Ніна Олексіївна; Дубровська, Лариса Олександрівна; Благінін, Валерій Михайлович; Щотка, Оксана Петрівна; Філоненко, Олена Станіславівна; Білоусова, Надія Валентинівна; Самойленко, Олена Володимирівна (викладач); Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Примірників всього: 1
ВІТКЗ (1)
Свободны: ВІТКЗ (1)

15
Н 34


   
    Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки [Электронный ресурс] : Науковий журнал. № 9 / Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя ; Гол. ред. Є. І. Коваленко. - Электрон. текстовые дан. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2011. - 230 с. - (Наукові видання Ніжинської вищої школи). - Загл. с титул. экрана. - Электрон. версия печ. публикации. - Літ. в кінці кожної статті. - 67.33 грн.
    Зміст:
Богатикова, Людмила Ивановна. К проблеме обучения общению в аспекте взаимосвязи языка и культуры / Л. И. Богатикова. - С .7-9
Бондар, Леся Вікторівна. Модель навчання французького професійно спрямованого монологу-аргументації студентів технічних спеціальностей з урахуванням їх навчальних стилів / Л. В. Бондар. - С .10-13
Вергунова, Вероніка Сергіївна. Формування досвіду ціннісного ставлення до музичного мистецтва у майбутніх учителів початкових класів і музики як педагогічна проблема / В. С. Вергунова. - С .14-17
Грушко, Светлана Петровна. Виртуальное взаимодействие в практике преподавания иностранных языков / С. П. Грушко. - С .18-20
Деркач, Світлана Петрівна. Акценти загальноєвропейської освітньої політики щодо підготовки вчителя іноземної мови / С. П. Деркач. - С .21-23
Іванченко, Світлана Миколаївна. Формування образу освітніх інновацій у студентів (на прикладі Болонського процесу) / С. М. Іванченко, О. П. Щотка. - С .24-28
Євсєєва, Ольга Вадимівна. Кризові суспільні явища і можливості ноосферної освіти / О. В. Євсєєва. - С .29-35
Кашкинбаева, Замзагуль Жанайдаровна. К вопросу о преподавании второго языка / З. Ж. Кашкинбаева, Д. Абельдинова. - С .36-38
Кирюшкина, Анна Александровна. Переносное значение как манифестант эмоционального состояния говорящего / А. А. Кирюшкина. - С .39-41
Кутелия, М. А. Новый подход к обучению иностранным языкам в неязыковых вузах / М. А. Кутелия, М. Г. Напирели. - С .42-46
Михайленко, Оксана Володимирівна. Дитяча обдарованість як комплексна соціально-педагогічна проблема / О. В. Михайленко. - С .47-50
Місечко, Ольга Євгеніївна. Професійне портфоліо як засіб стандартизації підготовки вчителя мови / О. Є. Місечко. - С .51-53
Морозова, Ольга Олександрівна. Теоретико-експериментальне дослідження проблеми формування мотивації педагогічної діяльності у майбутніх учителів музики / О. О. Морозова. - С .54-57
Новицкая, Нина Григорьевна. Процессуальный аспект содержания обучения коммуникативной самопрезентации в иноязычном образовании в рамках межкультурного взаимодействия / Н. Г. Новицкая. - С .58-60
Паустовська, Маріанна Володимирівна. Лінгвістичні особливості творчого мовлення / М. В. Паустовська. - С .61-64
Туркіна, Л. В. Дидактичні основи моделювання сучасного змісту навчання іноземної мови як другої спеціальності у педагогічних університетах / Л. В. Туркіна. - С .65-69
Асланишвили, Майя. Как маленькие дети изучают быстрое чтение / М. Асланишвили. - С .70-72
Биконя, Оксана Павлівна. Автоматизації формування завдань до комп’ютерного тексту з ділової англійської мови / О. П. Биконя. - С .73-75
Біжко, Ірина Анатоліїївна. Система вправ для навчання інформативного читання англомовної літератури у фінансовій галузі / І. А. Біжко. - С .76-80
Бондаренко, Юрій Іванович. Розвиток творчих здібностей школярів із допомогою жанрових пам’яток-схем для написання літературних текстів / Ю. І. Бондаренко. - С .81-85
Британ, Юлія Володимирівна. Методичні основи формування англомовної професійно орієнтованої читацької компетенції з використанням інтернет-ресурсів / Ю. В. Британ. - С .86-89
Бялківська, Яна Валеріївна. Соціолінгвістичні передумови використання патентних текстів як матеріалу навчання перекладачів / Я. В. Бялківська. - С .90-93
Вікович, Роксолана Ігорівна. Тестовий контроль як спосіб перевірки сформованостф вмінь в аудіюванні англомовних теленовин / Р. І. Вікович. - С .94-96
Гришина, Олена Альбертівна. Проблема створення професійно орієнтованої комунікативної ситуації в читанні англійською мовою майбутніми інженерами / О. А. Гришина. - С .97-99
Гутник, Валентина Михайлівна. Особливості відбору та реалізації навчального матеріалу у комунікативному вступному корективному курсі (ВКК) / В. М. Гутник. - С .100-104
Дегтярьова, Євгенія Олександрівна. Цілі та методичні завдання використання країнознавчого матеріалу в процесі викладання іноземної мови / Є. О. Дегтярьова. - С .105-108
Дубко, І. В. Особливості вправ для навчання письма німецькою мовою після англійської / І. В. Дубко. - С .109-112
Жуков, Сергій Михайлович. Психологія казки, її педагогічне значення і призначення / С. М. Жуков. - С .113-116
Квасова, Ольга Геннадіївна. Формування монолінгвальної аудитивної компетенції як складової компетенції в усному перекладі / О. Г. Квасова. - С .117-120
Мельник, Юрій Степанович. Профорієнтація учнів у процесі розв’язування фізичних задач прикладного змісту / Ю. С. Мельник. - С .121-124
Мосьпан, Наталя Вікторівна. Етапи навчання емоційно-модальної інтонації з використанням відеофонограми / Н. В. Мосьпан. - С .125-127
Раевская, Маргарита Юрьевна. Подготовка педагогических кадров на ступени "бакалавриат" в вузах США в контексте диверсификации образования / М. Ю. Раевская. - С .128-1132
Сажина, Елена Владимировна. Организация процесса профессионально-ориентированного обучения иностранному языку в сфере туризма / Е. В. Сажина, М. С. Захарова. - С .133-135
Саєнко, Наталія Семенівна. Формування індивідуального стилю діяльності викладача іноземних мов у вищій технічній школі / Н. С. Саєнко. - С .136-139
Тименко, Валентина Миколаївна. Формування теоретико-літературних знань як засіб розвитку інтересу до літературної творчості старшокласників / В. М. Тименко. - С .140-143
Антонюк, Людмила Анатоліівна. Про підвищення ефективності вивчення іноземних мов / Л. А. Антонюк, Т. В. Коваль. - С .144-146
Бичок, Алла Володимирівна. Значення філологічної підготовки викладача іноземної мови при формуванні культури професійного спілкування студентів економічного профілю / А. В. Бичок. - С .147-150
Грицай, Антоніна Модестівна. Самостійна робота студентів як засіб вдосконалення професійної підготовки вчителя / А. М. Грицай, І. В. Колесник. - С .151-154
Лукашова, Ніна Іванівна. Забезпечення професійно-педагогічної спрямованості курсу "Історія хімії" у фаховій підготовці майбутніх учителів / Н. І. Лукашова, С. М. Лукашов. - С .155-158
Мацнєва, Оксана Анатоліївна. Мовний і мовленнєвий матеріал як складова змісту навчання майбутніх учителів аудіювання англійського мовлення з національними та регіональними типами літературної вимови / О. А. Мацнєва. - С .159-162
Попенко, Ольга Михайлівна. Формування інформаційної компетентності майбутніх вчителів у процесі професійної підготовки / О. М. Попенко. - С .163-167
Романюк, Ю. В. Методичні рекомендації з організації процесу формування у майбутніх фахівців з інженерної механіки читацької англомовної компетенції з використанням навчального веб-сайту / Ю. В. Романюк. - С .168-171
Сімкова, Ірина Олегівна. Особливості навчання професійно орієнтованої дискусії студентів інженерних спеціальностей / І. О. Сімкова. - С .172-175
Ткаченко, Людмила Іванівна. Формування критичного мислення майбутніх учителів початкової школи через активізацію пізнавальної діяльності студентів / Л. І. Ткаченко. - С .176-181
Філоненко, Олена Станіславівна. Аналіз діяльності вищих педагогічних навчальних закладів України з підготовки студентів до виховної роботи в літніх дитячих оздоровчих таборах у сучасних умовах / О. С. Філоненко. - С .182-186
Бєлкіна, Надія Іванівна. С. Русова про впровадження ідей експериметальної педагогіки в систему освіти України / Н. І. Бєлкіна. - С .187-189
Дітківська, Світлана Іванівна. Гімназія як основний тип середньої загальноосвітньої школи XIX ст. / С. І. Дітківська. - С .190-193
Демченко, Наталія Михайлівна. Вимоги до навчальної літератури в поглядах словесників Лівобережжя другої половини XIX - початку XX ст. / Н. М. Демченко, Ю. М. Мачача. - С .194-197
Самойленко, Олена Володимирівна. Організаційно-педагогічна діяльність І. Ф. Тимковського та його вплив на розвиток гімназійної освіти на Чернігівщині XIX ст. / О. В. Самойленко. - С .198-202
Таран, Олена Миколаївна. Проблема формування громадянських якостей особистості в педагогічній спадщині С. Русової / О. М. Таран. - С .203-206
Современная подготовка учителя американской школы в дистанционной среде . - С .207-213
Інші автори: Буибас М., Сердюков П., Сердюкова Н.
Поляков, Валерий Михайлович. Высшее образование в Германии на втором этапе Болонского процесса / В. М. Поляков. - С .214-216
Ревуцька, Світлана Анатоліївна. Значення і функція вчителя у педагогічній концепції Х. Зальцмана / С. А. Ревуцька. - С .217-219
Сергєєва, Оксана Володимирівна. Законодавча база в системі підготовки майбутніх перекладачів-референтів в університетах Великої Британії / О. В. Сергєєва. - С .220-223
Шеверун, Надія Володимирівна. Реалізація іншомовної освіти в школах Польщі / Н. В. Шеверун. - С .224-226
ББК 88я5 + 74я5
РУБ 15
Рубрики: Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності
   Підготовка майбутніх вчителів музики

   Викладання іноземної мови

   Підготовка вчителів

   Переклад

   Гімназія

   Освіта--Зарубіжний досвід

   вчитель початкових класів

Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация)

Дод.точки доступу:
Коваленко, Євгенія Іванівна \ред.\; Сердюкова, Н.; Хилл, Р.; Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України; Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Примірників всього: 1
ВІТКЗ (1)
Свободны: ВІТКЗ (1)

158.9(075.3)
Щ 92


    Щотка, Оксана Петрівна.
    Психологія управління [Электронный ресурс] : Навчально-методичний посібник / О. П. Щотка ; Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя. - Электрон. текстовые дан. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2014. - 196 с. - Загл. с титул. экрана. - Электрон. версия печ. публикации. - Бібліогр. в кінці розд. - 21.67 грн.
ББК 88.5я73
РУБ 158.9(075.3)
Рубрики: Психологія управління--підручники та посібники для ВНЗ
   Управління освітою--загальноосвітня школа

   Освітні організації--управління

   Психологія керівника

   Управління--психологія

   Персонал--управління

Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация)

Дод.точки доступу:
Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Примірників всього: 1
ВІТКЗ (1)
Свободны: ВІТКЗ (1)

88р30-251
П 24


   
    Педагогічна практика студентів: психологічні завдання та психологічний супровід [Электронный ресурс] : навчальний посібник / А. В. Авер’янова [та ін.] ; Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя. - Электрон. текстовые дан. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2015. - 169 с. - Загл. с титул. экрана. - Электрон. версия печ. публикации. - Б. ц.
ББК 88р30-251
Рубрики: Педагогічна практика студентів--навчально-методичні посібники для ВНЗ
Анотація: Навчальний посібник є керівництвом до наскрізної педагогічної практики студентів: модуль психологія. В посібнику викладено зміст психологічних зав- дань та методичні рекомендації до їх виконання, а також матеріали, що допоможуть студенту у випадку особистісних ускладнень під час практики.
Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация)

Дод.точки доступу:
Авер’янова, Алла Володимирівна; Бойправ, Марія Дмитрівна; Нещерет, Олена Іванівна; Щотка, Оксана Петрівна; Ярослав, Людмила Олександрівна; Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Примірників всього: 1
ВІТКЗ (1)
Свободны: ВІТКЗ (1)

159.923(043)
Р 19


   
    Ракурси психологічного благополуччя особистості [Электронный ресурс] : Всеукраїнський науково-практичний семінар : тези доповідей (м. Ніжин, 9 червня 2017 року) / ред. кол. : Т. М. Титаренко [гол. ред.] [та ін.] ; Міністерство освіти і науки України, Національна академія педагогічних наук України, Інститут соціальної та політичної психології НАПН України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя, Чернівецький національний університет імені Юрія Федьковича. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2017. - 181 с. - (ІХ-ті Гротівські читання). - Б. ц.
УДК
ББК 88.37л431

Анотація: У збірнику представлені тези доповідей учасників всеукраїнського науково- практичного семінару "Ракурси психологічного благополуччя особистості", який відбувся 9 червня 2017 року в м.Ніжині на базі Ніжинського державного університету за ініціативи кафедри психології. Співорганізаторами стали науковці лабораторії соціальної психології особистості (Інститут соціальної та політичної психології НАПН України) та викладачі кафедри психології (Чернівецький національний університет імені Юрія Федьковича). Матеріали висвітлюють дослідження різних апектів психологічного благополуччя. Зокрема, розглядаються теоретико-методологічні проблеми психологічного благополуччя особистості, аналізуються вікові аспекти, чинники та умови його оптимізації, також увагу приділено питанням забезпечення психологічного благополуччя дитини в освітньому просторі. Збірник адресований науковцям, аспірантам, студентам, а також усім, хто цікавиться сучасними науковими дослідженнями в галузі психології. Збірник матеріалів науково-практичного семінару підготовлений до друку кафедрою психології Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя.
Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация)

Дод.точки доступу:
Титаренко, Т. М.; Щотка, Оксана Петрівна; Нещерет, Олена Іванівна; Ярослав, Людмила Олександрівна; Авер’янова, Алла Володимирівна; Міністерство освіти і науки України; Національна академія педагогічних наук України; Інститут соціальної та політичної психології НАПН України; Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя; Чернівецький національний університет імені Юрія Федьковича
Примірників всього: 1
ВІТКЗ (1)
Свободны: ВІТКЗ (1)

378(073.8)
П 78


   
    Програма комплексного кваліфікаційного екзамену з теорії та практики навчання і виховання [Электронный ресурс] / уклад.: Є. І. Коваленко [та ін.] ; За заг. ред. Є. І. Коваленко ; Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя. - Электрон. текстовые дан. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2017. - 24 с. - Загл. с титул. экрана. - Б. ц.
УДК
ББК 74р30-211
Рубрики: Педагогіка--програми навчальні для ВНЗ
Анотація: Програма містить перелік тем з педагогіки, теорії навчання й виховання учнів, управління навчально-виховним процесом у загальноосвітній школі з урахуванням сучасних досягнень педагогіки і психології та досвіду розбудови української національної школи. Подано матеріал з історії виховання, а також розвитку шкільництва і педагогічної думки в Україні від часів Київської Русі до сьогодення. Запропонована програма призначена для студентів-випускників відповідної спеціальності.
Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация)

Дод.точки доступу:
Коваленко, Євгенія Іванівна; Білоусова, Надія Валентинівна; Демченко, Наталія Михайлівна; Дубровська, Лариса Олександрівна; Новгородська, Юлія Григорівна; Падун, Ніна Олексіївна; Самойленко, Олена Володимирівна; Щотка, Оксана Петрівна; Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Примірників всього: 1
ВІТКЗ (1)
Свободны: ВІТКЗ (1)

316.4
Щ 92


    Щотка, Оксана Петрівна.
    Вступ до соціальної психології. Практикум [Электронный ресурс] : навчальний посібник [для студентів спеціальності "Психологія"] / О. П. Щотка ; Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя. - Электрон. текстовые дан. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2016. - 90 с. - Загл. с титул. экрана. - Б. ц.
УДК
ББК 88.5а43
Рубрики: Психологія--соціальна психологія--методичні посібники для ВНЗ
Анотація: Навчальний посібник адресований студентам спеціальності "Психологія", які вивчають дисципліну "Соціальна психологія". Він містить необхідні матеріали для підготовки до практичних занять з модуля "Вступ до соціальної психології": курс лекцій, плани підготовки до занять, завдання для самостійної роботи та роботи на заняттях.
Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация)

Дод.точки доступу:
Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Примірників всього: 1
ВІТКЗ (1)
Свободны: ВІТКЗ (1)

159.88(075.8)
Щ 92


    Щотка, Оксана Петрівна.
    Вступ до психокорекції [Электронный ресурс] : навчальнo-методичні матеріали / О. П. Щотка ; Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя. - Электрон. текстовые дан. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2017. - 157 с. - Загл. с титул. экрана. - Б. ц.
УДК
Рубрики: Психологія--психокорекція--методичні посібники для ВНЗ
Анотація: Навчально-методичні матеріали спрямовані забезпечити опору для процесу засвоєння студентами теоретичних основ психологічної корекції та сформування окремих практичних умінь надання психологічної допомоги дітям та дорослим. До видання включені завдання для самостійної роботи та завдання для роботи студентів під час заняття, зокрема ситуативні задачі, практичні завдання, вправи рефлексивного змісту, хрестоматійні матеріали та ін. Для студентів спеціальності "Психологія", а також усіх, хто цікавиться питаннями психологічної корекції.
Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация)

Дод.точки доступу:
Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Примірників всього: 1
ВІТКЗ (1)
Свободны: ВІТКЗ (1)

378.2:78(073)
П 78


   
    Програма комплексного кваліфікаційного іспиту з управління в галузі мистецької освіти [Электронный ресурс] / уклад.: Ю. Г. Новгородська, О. П. Щотка. - Электрон. текстовые дан. - Ніжин : [б. в.], 2018. - 22 с. - Загл. с титул. экрана. - Б. ц.
УДК
Рубрики: Мистецька освіта--кваліфікаційний іспит--програма
Кл.слова (ненормовані):
мистецька освіта -- кваліфікаційний іспит
Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация)

Дод.точки доступу:
Новгородська, Юлія Григорівна; Щотка, Оксана Петрівна
Примірників всього: 1
ВІТКЗ (1)
Свободны: ВІТКЗ (1)