Главная Упрощенный режим Описание
Авторизация
Фамилия
Пароль
 

Базы данных


Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя- результаты поиска

Вид поиска

Область поиска
Формат представления найденных документов:
полный информационныйкраткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: <.>A=Єгорова, Є.@<.>
Общее количество найденных документов : 4
Показаны документы с 1 по 4
1.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 37(09)(4УКР)/Н 53
Заглавие : Неперервна професійна освіта: Теорія і практика : зб. наук. праць. Ч. 1
Выходные данные : К., 2001
Колич.характеристики :392 с
Коллективы : Міністерство освіти і науки України, Академія педагогічних наук України, Інститут педагогіки і психології професійної освіти
ISBN, Цена 966-593-235-7: 28.50 грн.
ГРНТИ : 14.35
ББК : 74.04(4УКР)
Предметные рубрики: освіта-- неперервна професійна
Особистість-- розвиток особистості-- культура
Освіта в Україні
Синенергетика
Вчитель
Педагогічна майстерність
Навчання
Освіта-- наступність в освіті
Середня школа
Педагог-- статус-- культура
Допрофесійна підготовка
Учитель початкових класів-- підготовка
Самостійна робота
Розвивальне навчання
Філософсько-педагогічна думка, І пол. ХХ ст.
Вчителі-- підготовка
Майбутні вчителі
Освіта-- вокальна
Культура-- вплив на освіту
Молодь-- допрофесійна підготовка
Обдарованість
Здібності-- розвиток
Інформаційна культура
Викладачі вищих навчальних закладів-- підвищення кваліфікації
Вчитель-- творчість
Моральне виховання студентів
Викладання зарубіжної літератури
Вчитель музики
Практичні психологи-- взаємодія з вчителем
Технології-- інноваційні
Толерантність
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): наступність в освіті
Содержание : Освіта в Україні: Стан і перспективи розвитку/ В. Г. Кремень. Неперервна освіта як основа соціального поступу/ І. А. Зязюн. Перспективи та можливості неперервної технічної освіти/ Ю. Ф. Зіньковський. Теоретико-методологічні проблеми і перспективи розвитку досліджень з неперервної професійної освіти/ Н. Г. Ничкало. КОНЦЕПТУАЛЬНІ ЗАСАДИ РОЗВИТКУ НЕПЕРЕРВНОЇ ПРОФЕСІЙНОЇ ОСВІТИ ; Творчий розвиток особистості в процесі неперервної професійної освіти/ С. О. Сисоєва. Синенергетична парадигма як меторлогічна основа неперервної освіти/ В. С. Лутай. Неперервна освіта і особистість учителя/ Є. П. Голобородько. Стандарти і освіта ХХІ століття/ К. В. Корсак. Теоретико-методологічні засади діагностики педагогічної майстерності вчителя в умовах особистісно орієнтованої системи навчання/ М. П. Лещенко. Особистісно орієнтовані технології в підготовці вчителя/ О. М. Пєхота. Неперервна освіта: Підсумки першого десятиріччя/ В. І. Астахова. Мотивація навчання і розвиток особистості в системі професійної освіти/ М. М. Олійник, Ю. А. Романенко, І. В. Катанова. Педагогізація суспільства як передумова неперервної освіти: шляхи, досвід/ В. А. Козаков, Д. І. Дзвінчук. Теоретико-методологічні проблеми трансформації української освіти/ І. М. Предборська. Принцип наступності у навчанні в контексті неперервної професійної освіти/ Р. С. Гуревич, С. Д. Цвілик. Методологічні основи теорії професійної виховної діяльності педагога/ О. А. Дубасенюк. Профорієнтаційний супровід підготовки сучасного фахівця до навчання впродовж життя/ Н. А. Побірченко. Управлінська культура як важлива складова системи професійної освіти/ О. С. Пономарьов. Явище соціально-педагогічної зрілості/ В. В. Радул. Кадровий потенціал вищої школи в умовах переходу до неперервної освіти/ К. В. Астахова. Проблема глобального зла і статус педагога/ В. І. Шевченко. Середня школа - вищий навчальний заклад: Проблеми неперервної професійної підготовки/ Г. В. Кузнецов, О. М. Долгов, А. С. Головченко. Допрофесійна підготовка учнівської молоді: Теоретичний аспект/ Я. В. Цехмістер. Зміст і структура підготовки вчителя початкових класів до виховної роботи в школі на матеріалі пісенного фольклору/ О. М. Отич. Самостійна навчально-пізнавальна діяльність як засіб забезпечення неперервності совіти/ М. М. Солдатенко. Методологічні особливості побудови розвивального навчання/ Д. Ф. Крюкова. Загальнопедагогічна підготовка майбутнього вчителя як умова неперервної освіти/ О. Є. Антонова. Засади неперервної освіти в українській філософсько-педагогічній думці першої половини ХХ століття/ В. М. Довбня. Використання взаємодії мистецтв у процесі формування світоглядної культури особистості/ В. О. Смікал. Розвиток вокальної освіти в музичних закладах освіти України (друга половина ХІХ-початок ХХ століття)/ Ю. В. Грищенко. Вплив типу культури на характер освіти/ А. А. Яковлев. До проблеми гуманітаризації освіти/ І. Т. Рабош. Деякі напрями та перспективи психологічного забезпечення підготовки молоді до професійного самовизначення/ Є. В. Єгорова. РОЗВИТОК ОСОБИСТОСТІ В СИСТЕМІ НЕПЕРЕРВНОЇ ПРОФЕСІЙНОЇ ОСВІТИ ; Проблеми обдарованості в сучасній психології/ О. І. Кульчицька. Формування інформаційної кльтури педагога в контесті неперервної освіти/ Р. С. Гуревич, А. М. Коломієць, Д. І. Коломієць. Розвиток творчості вчителя професійної школи в умовах адаптованого колективного навчання/ В. В. Пилипчук. До проблем морального виховання студентської молоді/ М. Г. Гаріна, І. В. Мухмутова, Л. В. Твердоступ. До проблеми формування ціннісних орієнтацій засобами зарубіжної літератури/ І. Б. Слоневська. Вузівський етап формування відповідальності майбутнього вчителя в системі неперервної професійної освіти / Е. Л. Горбунь. Розвиток художньо-творчих здібностей людини/ В. Д. Лихвар. Формування культури міжнаціонального спілкування майбутніх учителів у вивченні психолого-педагогічних дисциплін/ Т. О. Антрощенко. Формування дослідницьких умінь вчителя музики в системі неперервної освіти/ М. І. Фалько. Взаємодія практичного психолога і вчителя у роботі з обдарованими дітьми/ В. М. Онацький. Особливості формування установок толерантної свідомості в учнівської молоді/ Т. О. Гончарук. Вплив інноваційних технологій на розвиток творчої особистості вчителя/ О. А. Грищенко.
Экземпляры :фб(1)
Свободны : фб(1)
Найти похожие

2.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 151/П 86
Заглавие : Психологія : Республіканський науково-методичний збірник. Вип.36
Выходные данные : К.: Радянська школа, 1991
Колич.характеристики :92 с
Коллективы : Міністерство освіти УРСР, Науково-дослідний інститут психології УРСР
Цена : 12.40 крб.
ГРНТИ : 15.21
ББК : 88
Содержание : Психологічні закономірності функціонування оцінного ставлення особистості до себе/ О. Б. Федоришин. Взаємини в колективі як фактор розвитку моральних переконань старшокласників/ Л. І. Пилипенко. Психологічні особливості оцінного ставлення старшокласників до змісту наочної агітації/ Л. М. Карамушка. Рольова дискусія як спосіб розвитку навчальної активності учнів/ Л. М. Стахєєва. Психологічне дослідження вміння вчителів формувати пізнавальну активність старшокласників/ Л. В. Мар’яненко. Діагностика прийомів та способів візуального мислення в умовах художньо-графічної діяльності/ С. М. Симоненко. Домагання підлітків у сфері міжособистісних взаємин та їхнє становище в колективі/ Л. І. Гаврищак. Соціальна ситуація розвитку і особливості дітей, позбавлених батьківської опіки/ А. Г. Антонова, О. П. Домашевська. Психологічні особливості переживання підлітком складної життєвої ситуації/ О. О. Вовчик-Блакитна, О. М. Гарнець, О. В. Зеленський. Прояви творчої активності солодших школярів у процесі конструювання/ О. В. Проскура. Діагностика рівня розвитку емпатії старшокласників з метою профконсультації/ Є. В. Єгорова. Психологічні умови активізації само оцінки профнсійно важливих якостей майбутніх вчителів/ Г. І. Кагальняк, О. О. Ящишин.
Экземпляры : всего : аб(4), Ч.З.№2(4), фб(1), ав(1)
Свободны : аб(4), Ч.З.№2(4), фб(1), ав(1)
Найти похожие

3.

Заглавие журнала :Педагогіка і психологія -2010г.,N 4
Интересные статьи :
Ляшенко О. І. Про концепцію тесту для виявлення здібностей/ О. І. Ляшенко (стр.5-10)
Чичановський А. А. Методологічний аспект аналізу інновацій у системі освіти/ А. А. Чичановський (стр.11-15)
Химинець В. В. Інноваційно-гуманістичне спрямування сучасної освіти/ В. В. Химинець (стр.15-24)
Монастирський А. П. Інформаційні технології підтримки/ А. П. Монастирський, І. А. Дзюба (стр.25-30)
Ткаченко Л. І. Г. С. Сковорода про особистість і розвиток особистості/ Л. І. Ткаченко (стр.31-40)
Галів М. Д. "Актуальність-неактуальність" вивчення творчості А. С. Макаренка/ М. Д. Галів (стр.40-51)
Зубалій М. Д. О. К. Анохін - розробник ранкової зарядки/ М. Д. Зубалій (стр.51-56)
Лосєва Н. М. Роль навчальної лабораторії в методичному забезпеченні професійного зростання викладачів і студенів вишу/ Н. М. Лосєва, Д. О. Бовт (стр.57-65)
Єгорова Є. Феномен емоційного та його прояви в професійній діяльності педагогічних працівників закладів профтехосвіти/ Є. Єгорова (стр.66-74)
Добровська Л. М. Сутність професійної інформаційно-комп’ютерної діяльності сучасних фахівців інженерного профілю/ Л. М. Добровська (стр.74-86)
Вайнтрауб М. Дидактичні засади формування змісту інтегрованих професій/ М. Вайнтрауб (стр.86-91)
Пам’ятка авторові (стр.92)
Мітрясова О. П. Проблеми комп’ютеризації навчання/ О. П. Мітрясова (стр.93-99)
Теоретико-методологічна детермінація конвергенції етногенезу української сім’ї (стр.99-110)
Курбатов С. В. Університетські рейтинги та проблема конкуренції елітних навчальних закладів у глобальному освітньому полі/ С. В. Курбатов (стр.111-121)
Пам’ятка авторові (стр.122)
Локшина О. І. До питання про релігійне визнання в змісті освіти державних шкіл США/ О. І. Локшина (стр.123-129)
Бондар Л. С. Особливості організації навчального процесу в державних гімназіях і реальних училищах (кінець ХІХ - початок ХХ ст.)/ Л. С. Бондар (стр.130-142)
Павленко Т. С. Вивчення інформаційних потреб освітян як чинник удосканалення формування фонду Державної науково-педагогічної бібліотеки України ім. В. О. Сухомлинського/ Т. С. Павленко (стр.143-147)
Интересные статьи :
Найти похожие


4.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания : 377.015.325(477)/Z99
Автор(ы) : Єгорова Є.
Заглавие : Феномен емоційного вигоряння та його прояви в професійній діяльності педагогічних працівників закладів профтехосвіти
Место публикации : Педагогіка і психологія. Вісник АПН України: наук.-теорет. та інформ. журн. Нац. акад. пед. наук України. - К.: Педагогічна преса, 2010. - № 4. - С. 66-74 (Шифр ПП1/2010/4)
Примечания : Бібліогр.: 7 назв.
УДК : 377.015.325(477)
ББК : 74.6
Предметные рубрики: Професійно-технічна освіта
Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності
Аннотация: Представлені результати експериментального вивчення синдрому емоційного вигоряння (СЕВ) у педагогічних робітників системи профтехосвіти. Наведені як узагальнені дані, так і проаналізовані дані, так і проаналізовані показники за окремими фазами: виявлені найбільш суттєві симптоми у формуванні СЕВ, його специфіка у досліджуваній професійній групі. Також встановлено, що СЕВ тісно взаємопов'язаний з процесами самоактуалізації особистості, її смисложиттєвими орієнтаціями, професійною мотивацією, особливостями професійної адаптації.
Найти похожие

 
Статистика
за 18.07.2024
Число запросов 162109
Число посетителей 820
Число заказов 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя