Главная Упрощенный режим Описание
Авторизация
Фамилия
Пароль
 

Базы данных


Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя- результаты поиска

Вид поиска

Область поиска
Формат представления найденных документов:
полный информационныйкраткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: <.>A=Антонюк, Р. І.@<.>
Общее количество найденных документов : 12
Показаны документы с 1 по 12
1.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 378(4УКР)/Н 73
Заглавие : Нові технології навчання : Наук. - метод. зб. Вип. 32
Выходные данные : К.: НМЦ ВО, 2002
Колич.характеристики :228 с
Коллективы : Міністерство освіти і науки України, Науково-методичний центр вищої освіти
ISBN, Цена 966-597-072-0: 7.60 грн.
ГРНТИ : 14.35.07
ББК : 74.58(4УКР)
Предметные рубрики: Вищі навчальні заклади
Содержание : Сучасні проблеми управління виховним процесом у вищих навчальних закладах України/ І. М. Мельникова, О. А. Невмержицький. Довгострокове планування - програма дій/ О. Г. Величко, В. П. Іващенко, О. Г. Ясев. Багатокультурність: громадянський та освітянський аспект/ Р. І. Антонюк. Моделі представлення змісту предметних областей інженерних дисциплін/ М. І. Лазарєв. Методи НЛП - технологій та системного аналізу в педагогіці/ О. В. Шарапова. Про один метод генерування альтернатив у педагогіці/ О. В. Шарапова. Застосування модульно-блочної технології з рейтинговою системою оцінки/ Т. Г. Величко. Урахування права батьків на вибір у реформах освіти США/ О. О. Демидова. Дистанційна освіта у вищій школі Англії та США/ О. М. Коваль. Дидактичні закономірності і специфічні особливості підготовки менеджерів інформаційних систем/ О. В. Матвієнко. Дидактична роль нових інформаційних технологій у навчальному процесі вищої медичної школи/ О. Б. Кобзар. Шляхи оптимізації витрат на підготовку курсантів ВВНЗ/ С. О. Кубіцький. Система принципів педагогічного процесу в роботі вихователів мікросоціуму/ Л. П. Мельник. Нова соціальна роль університетської бібліотеки/ Н. М. Терещенко. Соціально-педагогічне та виховне значення спеціальності "бібліотекар-рекламіст"/ О. В. Черних. Становлення національної системи розповсюдження сільсько-господарських науково-технічних знань та інформації в Україні/ В. В. Дерлеменко. Управління підготовкою студентів щодо організації дозвілля школярів на основі концепції соціально-етичного маркетингу/ Н. М. Флегонтова. Організаційно-педагогічні умови професійної підготовки асистентів лікаря-стоматолога/ О. М. Гуменюк. Інформаційна складова підготовки вчителя до інноваційної діяльності/ Т. М. Демиденко. Критерії оцінки проектів педагогічних систем професійної освіти/ В. В. Харабет. Особливості методики вивчення питань історії науки з використанням можливостей сучасних ЕОМ/ М. В. Головко. Нові форми організації хореографічного навчання і виховання (досвід роботи)/ А. П. Тараканова. Вплив сенсорного досвіду на засвоєння знань з рідної мови учнями допоміжної школи/ Н. П. Кравець. Психічна ортопедія: історія становлення та розвитку/ М. О. Супрун. Юридична поліклініка як одна з форм організації гурткової роботи/ Д. В. Гребеняк, Т. В. Шанайда. Стратегія розвитку освіти на порозі ХХІ століття (міжнародний аналітичний огляд)/ В. К. Федорченко. Експериментальне дослідження шляхів і засобів формування екологічного світогляду студентів сільськогосподарських технікумів та учнів СПТУ економічних спеціальностей/ Н. А. Негруца.
Экземпляры :фб(1)
Свободны : фб(1)
Найти похожие

2.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 378/П78
Заглавие : Проблеми освіти : Наук.-метод. зб. Вип. 27
Выходные данные : К.: НМЦ ВО, 2002
Колич.характеристики :314 с
Коллективы : Міністерство освіти і науки України, Науково-методичний центр вищої освіти
ISBN, Цена 966-597-072-0: 8.36 грн.
ГРНТИ : 14.35
ББК : 74.58
Предметные рубрики: Вищі навчальні заклади
Содержание : Деякі аспекти оцінки якості підготовки конкурентноспроможного фахівця в Україні та за її межами/ С. О. Кубіцький. Зміст та методи освіти в контексті проблем сучасної освітньо-педагогічної діяльності/ Н. В. Щубелка. Про технологізацію освіти/ Т. Г. Величко. Цілісний, системний та діалектичний підхід до педагогічного процесу/ Л. П. Мельник. Роль проблемного навчання в підвищенні якості підготовки фахівців/ О. Б. Кобзар. Типологія компонентів системи знань інженерних дисциплін/ М. І. Лазарєв. Національне спрямування навчального процесу вищої школи/ П. М. Щербань. Мовлення у сфері громадського, духовного і повсякденного життя/ Р. І. Антонюк. Ключові пробеми інформатизації освіти/ Т. П. Дараган. Лекційна форма занять у вищих навчальних закладах І-ІІ рівнів акредитації/ К. Зеленський, С. Тхорик, Т. Зеленська. Цілі, завдання та зміст педагогіки гендера/ Т. П. Голованова. Деякі аспекти включення питань прав жінок до навчально-виховного процесу: аналіз методологічних/ К. Б. Левченко. Українське жіноцтво: біологічне і соціальне, духовне і земне/ О. А. Репецька. Психологія жіночої освіти та деякі вітчизняні й зарубіжні рекомендації минулих століть/ В. О. Єрмоленко. Деякі аспекти впровадження гендерного виховання/ Н. К. Желябіна, В. О. Нікітенко. Актуальність гендерного підходу в освіті/ Л. І. Міщик. Про підготовку жіночої молоді до сімейного життя/ О. А. Удалова. Деякі аспекти професійної адаптації жіночої молоді в процесі творчої діяльності/ О. Ю. Удалова. Просвітницька діяльність щодо запобігання торгівлі жінками: аналіз проблеми/ Л. Л. Савич. Роль жінки у формуванні культурологічного підходу до виховання дітей/ Г. С. Тарасенко. Роль жінки в організації виховання дівчат (на прикладі кафедри українознавства Приазовського державного технічного університету)/ Н. І. Крилова, Н. М. Півень. Суб’єктність як основна детермінанта неперервної професійної освіти людини/ В. В. Ягупов. Зміст професійної підготовки учнів як компонент дидактичної системи професійного навчання/ В. В. Харабет. Відображення проблем екології у змісті хімічної освіти (на матеріалі органічної хімії)/ О. П. Мітрясова. Підготовка педагогічних працівників позашкільних еколого-натуралістичних закладів/ В. В. Вербицький. Організаційно-методичні засоби забезпечення самостійної роботи студентів у ВНЗ І-ІІ рівнів акредитації/ А. В. Соколов, І. І. Драч, І. А. Ісаєва. Проблеми підвищення ефективності підготовки фахівців протипожежного захисту/ М. А. Кришталь. Різнорівнева технологія навчання іноземної мови/ О. Г. Величко, В. В. Коркішко, Т. М. Фетисова, В. Г. Вікторов. До проблем позааудиторної роботи з англійскої мови/ І. О. Орлова. Основні прийоми розвитку вмінь щодо оперування полнятійною системою іноземної мови/ О. О. Кузнєцова. Управлінські аспекти освітньої діяльності технікумів/ Н. П. Корогод. Відомча освіта та її перспективи/ Т. М. Джулай. Шляхи вдосконалення творчої активності студентів/ В. К. Марігодов, Ю. М. Кравченко. Профілактика і подолання негативних явищ у поведінці учнів профтехучилищ/ О. П. Кондратюк. Особливості підготовки фахівців до роботи з сімейного виховання/ В. М. Король. Особливості статеворольової ідентификації в підлітковому віці/ В. Є. Сорочинська. Психологічна готовність студентської молоді до сімейного життя/ В. С. Штифурак. Деякі проблеми наркотизації студентської молоді/ В. В. Ягупов, Б. В. Чужа. Деякі питання формування культури здоров’я/ С. М. Кулага, Н. О. Проніна. Генезис концептуальних підходів до організації виховної роботи в луганському медичному училищі/ О. П. Стародубцев, О.В. Клименко. Нові підходи до визначення мети і змісту фізичного виховання студентів/ О. П. Бабешко. Професор О. Й. Теплицька та українська корекційна педагогіка/ М. О. Супрун. Основные тенденции развития системы образования в Иране/ Ростами Афшин.
Экземпляры : всего : фб(1), Ч.З.№2(1)
Свободны : фб(1), Ч.З.№2(1)
Найти похожие

3.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 378/П 78
Автор(ы) : Кремень В. Г., Степко М. Ф., Левківський, Казимир Михайлович, Федяєва А. М., Білявський, Георгій Олексійович, Бондар В. І., Волович В. І., Жалдак М. І., Зязюн І. А., Казміренко В. П., Козаков В. А., Ляшенко, Олександр Іванович, Мадзігон В. М., Носков В. І.
Заглавие : Проблеми освіти : Наук.-метод. зб. Вип. 29
Выходные данные : К.: НМЦ ВО, 2002
Колич.характеристики :164 с
Коллективы : Міністерство освіти і науки України, Науково-методичний центр вищої освіти
ISBN, Цена 966-597-072-0: 7.33 грн.
ГРНТИ : 14.35
ББК : 74.58
Предметные рубрики: Вищі навчальні заклади
Содержание : Дистанційна освіта України/ В. Ю. Хаскін, К. В. Корсак. Використання історичного підходу у викладанні технічних дисциплін/ О. О. Могілевцев. Геополітика України в контексті європейської інтеграції/ С. Д. Василенко. Методологічні підходи до організації роботи кураторів у вищій школі/ Л. І. Білик. Роль науково-дослідницької діяльності студентів у підвищенні якості підготовки лікарів/ О. Б. Кобзар. Проблеми вчителя-двомовника у створенні сприятливих умов для розвитку українського етносу та національних меншин/ Р. І. Антонюк. Гендерна культура суспільства як основа соціалізації жіноцтва/ О. А. Невмержицький. Формування ціннісних орієнтацій як чинника духовного здоров’я особистості/ С. О. Свириденко. Визначення поняття норми у вихованні/ І. П. Підласий. Учитель і сім’я: технологія співробітництва/ Т. В. Кравченко. Трудове виховання в дитячих будинках сімейного типу та його технологія/ О. Ігнатова. Художньо-естетичне виховання учнів шкіл-інтернатів для дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківської опіки - найважливіша умова їх соціальної реабілітації/ Л. В. Канішевська, Л. Дробот. Деякі аспекти підготовки пенітенціарного персоналу до роботи із засудженими похилого віку/ С. В. Кушнарьов. Розкриття суті гендерних проблем через діяльність просвітницько-виховних структур гуманітарно-виховної частини ЧДТУ/ Л. І. Білик, С. Л. Благодєтєлєва-Вовк. Внесок К. М. Турчинської в розвиток теорії та історії вітчизняної корекційної педагогіки/ М. О. Супрун. Економіка природокористування в системі державного стандарту освіти/ Н. А. Негруца. Про особливості викладання курсу "Домашня економіка"/ С. А. Вишневський. Методи представлення даних при проектуванні математичних систем/ О. В. Співаковський, М. С. Львов, Т. А. Гуржій.
Экземпляры :фб(1)
Свободны : фб(1)
Найти похожие

4.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 378(4УКР)/Н 73
Заглавие : Нові технології навчання : Наук. - метод. зб. Вип. 30
Выходные данные : К.: НМЦ ВО, 2001
Колич.характеристики :254 с
Коллективы : Міністерство освіти і науки України, Науково-методичний центр вищої освіти
ISBN, Цена 5-8238-0603-5: 6.90 грн.
ГРНТИ : 14.35.07
ББК : 74.58(4УКР)
Предметные рубрики: Вищі навчальні заклади
Содержание : Фактори нормативного забезпечення дистанційної освіти/ Ю. М. Коровайченко. Навчальний план з фундаментальних дисциплін: розклад закнять на завтра/ О. Г. Величко, В. І. Шатюха. Динстанційна технологія як основа сучасних інформаційних технологій у навчанні/ Н. В. Морзе. Особливості японської системи вищої освіти/ Ю. Ю. Романовська. Громадянська освіта як педагогічна інновація/ С. Г. Рябов. Сучасні аспекти становлення культури громадянської та соціальної відповідальності учнівської молоді/ Т. І. Бєлавіна. Експериментальна перевірка критеріїв економічної підготовки студентів/ В. І. Свистун. Загальні тенденції та психолого-педагогічні проблеми запровадження сучасних технологій навчання/ М. В. Головко. Мовний аспект у формуванні національного світобачення та виховання особистості/ Р. І. Антонюк. Щодо персональної нормативності сучасного студента: проблеми вимірювання та формування/ О. І. Жорнова. Самопізнання у професійному становленнні офіцера як педагога/ М. В. Великожон. Історично-правові засади виникнення наукового напряму "безпека життєдіяльності"/ Л. А. Сидорчук. Психолого-педагогічні аспекти формування професійної спрямованості старшокласників на професії сфери управлінської діяльності/ Т. В. Становська. Професійна освіта: з думкою про майбутнє/ В. Ущенко, В. Чагін. Рейтинг як форма індивідульного підходу до всебічного розвитку особистості/ К. В. Зеленський. До питання ліцензування і акредитації спеціальностей/ К. В. Зеленський. Проблема політичного виховання молоді як соціальо-політична проблема сучасного суспільства/ М. В. Харсуненко. Роль самостійної роботи в розвитку мислительної діяльності студентів при вивченні курсу української літератури/ Л. О. Мойсеєва. Теоретико-методологічні засади розвитку художньо-естетичної свідомості вчителя мистецьких дисциплін/ В. Ф. Орлов. Інтегративні тенденції у вивченні предметів художньо-естетичного циклу/ В. В. Драченко. Виховання виконавського стилю як чинник розвитку творчої особистості майбутнього вчителя музики/ О. М. Щербініна. Виховання професійних якостей у процесі формування виконавської культури майбутнього вичтеля музики/ Л. В. Гусейнова. Про місце науково-пошукової роботи в системі національного виховання та естетичної освіти студентів/ Т. І. Теремова. Психолого-педагогічний аналіз формування особистості студентів та профілактика їх соціальної поведінки/ Л. І. Балута. Теоретико-практичний внесок наукової школи професора І. Г. Єременка у розвиток корекційної педагогіки/ М. О. Супрун. Контрольна робота як складова частина дистанційного забезпечення ефективності навчання латинській мові/ Л. О. Хоменко.
Экземпляры : всего : Ч.З.№2(1), фб(1)
Свободны : Ч.З.№2(1), фб(1)
Найти похожие

5.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 378/П 78
Автор(ы) : Кремень В. Г., Степко М. Ф., Левківський, Казимир Михайлович, Федяєва А. М., Білявський, Георгій Олексійович, Бондар В. І., Волович В. І., Жалдак М. І., Зязюн І. А., Казміренко В. П., Козаков В. А., Ляшенко, Олександр Іванович, Мадзігон В. М., Носков В. І.
Заглавие : Проблеми освіти : Наук.-метод. зб. Вип. 24
Выходные данные : К.: НМЦ ВО, 2001
Колич.характеристики :224 с
Коллективы : Міністерство освіти і науки України, Науково-методичний центр вищої освіти
ISBN, Цена 966-597-072-0: 6.86 грн.
ГРНТИ : 14.35
ББК : 74.58
Предметные рубрики: Вищі навчальні заклади
Содержание : Нові тенденції у вищій освіті (на прикладі навчального процесу журналістів)/ О. О. Бєляков. Методологічне обгрунтування проведення семінарських занять у вищи х навчальних закладах/ Г. С. Цехмістрова. Гуманітаризація освіти та її вплив на становлення особистості студента/ О. Б. Величко. Полікультурне виховання, полікультурна свідомість та відповідальність/ Р. І. Антонюк. Конкурентне право як наука, юриична норма та навчальна дисципліна/ Т. Г. Удалов. Розвиток тенденції інтеграції змісту природничої освіти на прикладі викладення деяких питань хімії/ О. П. Мітрясова. Принцип історизму у викладанні предметів природничого циклу/ М. Головко. Педагогічні основи розробки наскрізної програми виробничої практики менеджерів інформаційних систем/ О. В. Матвієнко. "Менеджмент природокористування" як спеціалізація нової спеціальності - "Економіка довкілля" (концепція науки)/ Б. М. Пунько. Тестування в системі економічної підготовки/ В. І. Свистун. Можливості предметів економічного циклу в процесі формування екологічного світогляду/ Н. А. Негруца. Активізація пізнавальної діяльності студентів/ С. А. Шоно, Г. І. Чижиков. Модульно-рейтингова система як метод функціонально-професійної орієнтації молодих фахівців/ А. А. Храбан. Інтенсифікація навчального процесу та організація самостійної роботи студентів/ А. П. Авдєєнко, Л. В. Дементій, О. Є. Поляков. Методи діагностування педагогічної культури учителя/ Т. В. Іванова. Навчальне обладнання для середніх загальноосвітніх закладів освіти/ А. М. Гуржій, В. П. Волинський, В. В. Самсонов. Аспекти науково-дослідної роботи викладачів у контексті новітньої парадигми сучасної освіти/ С. М. Кулага, Н. О. Проніна. Педагогічна співпраця в процесі науково-дослідної роботи/ Т. В. Гальченко. Призначення та особливості оперативного контролю готовності студентів до засвоєння навчального матеріалу/ П. С. Атаманчук, О. М. Ніколаєв. Гносеологія вектора форумування духовного простору/ Н. О. Проніна. Про наукові основи безпеки життя і діяльності людини/ М. О. Герасимчук, О. А. Коновалов. Військове навчання і виховання як навчальний предмет/ В. В. Ягупов. Організація процесу навчання військовослужбовців царської Росії ХУІІІ століття/ О. В. Кожедуб. дослідження А. І. Селецьким окремих аспектів історії дефектологічної науки/ М. О. Супрун.
Экземпляры : всего : Ч.З.№2(1), фб(1)
Свободны : Ч.З.№2(1), фб(1)
Найти похожие

6.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 378/П 78
Автор(ы) : Кремень В. Г., Степко М. Ф., Левківський, Казимир Михайлович, Федяєва А. М., Білявський, Георгій Олексійович, Бондар В. І., Волович В. І., Жалдак М. І., Зязюн І. А., Казміренко В. П., Козаков В. А., Ляшенко, Олександр Іванович, Мадзігон В. М., Носков В. І.
Заглавие : Проблеми освіти : Наук.-метод. зб. Вип. 37
Выходные данные : К.: НМЦ ВО, 2004
Колич.характеристики :193 с
Коллективы : Міністерство освіти і науки України, Науково-методичний центр вищої освіти
ISBN, Цена 966-597-072-0: 7.03 грн.
ГРНТИ : 14.35
ББК : 74.58
Предметные рубрики: Вищі навчальні заклади
Болонський процес
Содержание : Реалізація основних принципів Болонської декларації при підготовці фахівців економічного профілю/ А. М. Колот. Діагностування екологічної відповідальності у студентів технічних спеціальностей ВНЗ/ Л. І. Білик. Нейролінгвістичний погляд на психологічний механізм мовленнєвої діяльності/ О. О. Кузнецова. Педагогічні умови формуванння професійного менталітету майбутнього педагога/ Р. К. Серьожникова. Механізми оптимізації державного управління соціальними системами: теорія і практика/ С. В. Бутівщенко. Олімпіади з креслення - засіб розвитку мови технічного спілкування/ Є. В. Гавров. Проективні перетворення площини. Теорема Паскаля/ С. П. Семенець, Л. М. Семенець. Початки геометричних побудов у планіметрії/ І. Г. Ленчук, А. Ц. Франовський. До освітянських тем етногенезу українців: "язичницьке" християнство/ Т. В. Полковенко. Питання кобзарства й гуманітарна освіта/ А. І. Стратілат. Формування творчої особистості у вищих навчальних закладах/ І. І. Драч. Із історії становлення теоретичних та методичних основ корекційного навчання дітей із особливостями розумового розвитку (кінець ХІХ - початок ХХ ст.)/ М. О. Супрун. Сучасні підходи до формування мотивації професійної діяльності військовослужбовців Збройних Сил України/ С. О. Кубіцький, Д. В. Миценко. Методика розв’язування педагогічних задач/ Ю. М. Кравченко. Діяльність викладача як суб’єкта освітнього процесу/ І. О. Хорєв. Організація самостійної роботи студентів із підвищеними математичними здібностями/ А. Г. Лисиця. Організація та контроль самостійної роботи студентів/ Л. Г. Кайдалова, Н. В. Шевченко. Формування особистісної цілеспрямованості студентів економічного профілю в процесі фахової підготовки/ А. І. Петрова. Аналіз системи фізичного виховання у вищих навчальних закладах провідних зарубіжних країн/ О. З. Леонов. До проблеми формування творчої особистості/ А. М. Машталір. Когнітивні операції розуміння тексту як основа дивергентних здібностей/ І. Л. Гудінова. Ціннісні орієнтири суспільства як основа розвитку полікультурної освіти країн світу в умовах глобалізації/ Р. І. Антонюк. Курсові та дипломні роботи як основа професійної майстерності/ Н. Г. Русіна.
Экземпляры :фб(1)
Свободны : фб(1)
Найти похожие

7.


    (Свободных экземпляров нет)
Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 378(4УКР)/Н 73
Заглавие : Нові технології навчання : Наук. - метод. зб. Вип. 37
Выходные данные : К.: НМЦ ВО, 2004
Колич.характеристики :242 с
Коллективы : Міністерство освіти і науки України, Науково-методичний центр вищої освіти
ISBN, Цена 966-597-072-0: 8.00 грн.
ГРНТИ : 14.35.07
ББК : 74.58(4УКР)
Предметные рубрики: Вищі навчальні заклади
Содержание : Досвід використання технологій для моделювання лабораторних робіт/ В. В. Шостак, А. С. Григор’єв, М. І. Пилипчук. Теоретичні основи графічної діяльності студентів у вищій школі/ О. М. Джеджула. Вища школа: зміна парадигми/ З. С. Сейдаметова, В. А. Темненко. Досвід викладання графічних дисциплін/ Є. В. Гавров. Особливості організації навчального процесу у вищих навчальних закладах (досвід США - Університет Міссурі Канзас-Сіті)/ Л. І. Лелик, Л. Є. Сухомлин. Роль ігрових технологій навчання у професійному розвитку студентів/ В. Ю. Стрельніков. Соціокультурний практикум як пропедевтика культуротворчої діяльності майбутнього фахівця/ О. І. Жорнова. Соціокультурний практикум: До питання добору та пред'явлення завдань студентами ВНЗ/ О. І. Жорнова. Актуальні питання вдосконалення військового виховання у Збройних Силах України/ С. О. Кубіцький, Д. В. Миценко. Формування вмінь розв’язувати педагогічні задачі/ Ю. М. Кравченко. Самостійна робота студентів вищих навчальних закладів як важливий елемент сучасної підготовки фахівців/ І. І. Драч. Педагогічна майстерність викладача у сучасній педагогічній технології/ Л. Г. Кайдалова. Вдосконалюємо менеджмент якості освітянської системи. Сповіщення 3. Поглиблюємо відносини з постачальниками, формуємо умови для самореалізації і ефективної праці/ О. Г. Величко, С. Й. Пінчук. Підсумковий контроль умінь професійно орієнтованого читання англійською мовою в немовному вищому навчальному закладі/ Т. І. Кушнарьова. Навчання підприємництву як інновація сучасної освіти/ Н. М. Дюканова, О. В. Дюканова. Організація практичної підготовки студентів у магістратурі/ В. В. Стешенко. Про стан екологічної підготовки студентів у технічному ВУЗі/ Л. І. Білик. Гендерні тенденції сучасної освіти в Україні/ С. П. Юдіна. Основні аспекти проектування робочих зошитів з біології та хімії для студентів вищих навчальних закладів І - ІІ рівнів акредитації/ О. В. Молчанюк. Питання культури спілкування в контексті духовного становлення особистості старшокласника/ Р. А. Шулигіна. Культурне дозвілля школярів: з погляду на проблеми/ Н. М. Флегонтова. Особливості процесу відновлення у гандболістів (жінок і чоловіків) після участі в змаганнях/ Л. Б. Биковська. Практична реалізація дистанційної форми навчання/ В. С. Спічак. Психолого-педагогічні аспекти методики викладання інформатики в сьомому класі шкіл із кримсько-татарською мовою навчання/ С. М. Сейдаметова. Організаційно-методичні проблеми підготовки і використання тестових контрольних завдань з комп’ютерних дисциплін/ Г. О. Козлакова. Методологічні і теоретичні проблеми формування в учнів та студентів наукової картини світу/ Р. І. Антонюк. Особливості формування професійної культури майбутніх менеджерів у економічному університеті/ Г. О. Копил. Ресурси народної педагогіки у вихованні гендерної рівності/ Т. В. Смирнова. Туристська освіта у соціокультурному середовищі/ Н. А. Фоменко. Модель готовності викладача до виховної роботи зі студентською молоддю у вищому навчальному закладі/ Л. В. Мороз.
Экземпляры :фб(1)
Найти похожие

8.

Вид документа : Многотомное издание
Шифр издания : 40/М74
Автор(ы) :
Заглавие : Мова і культура: Наукове видання: У 5-ти т./ Київський Національний університет імені Тараса Шевченка, Інститут філології, Національна Академія Наук України, Інститут мовознавства ім. О. О. Потебні, Фонд розвитку культури і мистецтва "Парад планет", Міжнародний науковий журнал "COLLEGIUM". - (Філологія). Вип. 4. Т. V. Ч. 2: Проблеми гуманізації навчання і культурологічний підхід до методики викладання мови і літератури
Выходные данные : К.: Видавничий Дім Дмитра Бураго, 2002
Колич.характеристики :172 с
ISBN, Цена 966-7825-44-2: 3.00 грн.
ISBN, Цена 966-7825-49-3: Б.ц.
ГРНТИ : 16.21
ББК : 81я43 + 83я43
Предметные рубрики: Викладання англійської мови
Викладання іноземної мови
викладання російської мови
Навчання студентів-- самостійна робота
Особи з особливими потребами
Підготовка вчителів
Дошкільники-- підготовка до школи
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): самостійна робота студентів
Содержание : Гуманістичні пріоритети сучасної полікультурної освіти в Україні/ Р. І. Антонюк. Форми самостійної позааудиторної роботи зі студентами економічних спеціальностей/ Л. В. Онучак. Культурне усвідомлення та мовний компонент університетської освіти в Україні та США/ І. В. Пасинкова. Когнітивна стратегія навчання студентів-журналістів/ С. В. Плотницька. Рідна мова і національна культура в контексті підготовки дітей до навчання в школі з шести років/ В. І. Прокопенко. Викладання іноземних мов в Україні/ О. Б. Рябова. Изучение пословиц и поговорок в 5 классе: смысловая игра и игровые формы учебной деятельности учащихся/ А. Ю. Садова. Етнологічний підхід у фаховій підготовці майбутніх учителів-словесників/ О. М. Семеног. Лингвистический аспект лингвострановедения/ А. К. Солодкая, Т. А. Василюк. Феномен молодежного жаргона в практике преподавания современного русского языка/ А. К. Стехина. Диалог как форма организации учебного процесса/ В. Ф. Сухина, Т. Ю. Васильева. Роль психолого-педагогічних дисциплін в становленні цінносної сфери майбутнього управлінця/ И. Фещенко. Навчальний комплекс з української мови для іноземних студентів вузів України/ В. В. Фещенко, Л. І. Трифонова. Сучасна українська літературна мова: Спецкурс: "Лінгвістичний аналіз тексту" (навчально-методичні матеріали для викладачів і студентів ВНЗ ІІ-IV рівнів акредитації)/ Я. Я. Чорненький. "Лінгвістичний аналіз тексту": спецкурс з сучасної української літературної мови: (навчально-методичні матеріали для викладачів і студентів ВНЗ ІІ-IV рівнів акредитації)/ Я. Я. Чорненький. Ретроспективний погляд на авторський посібник з курсу "українська і зарубіжна культура" та його перспектива/ Я. Я. Чорненький; С. Л. Шафар. Видатні музиканти-піаністи київської школи та їх внесок в теорію і практику музичного виховання (матеріали до створення комплексної методики формування творчої особистості)/ С. Л. Шафар; А. М. Якімова. Гуманістичний потенціал сучасних методів навчання іноземних мов у середній загальноосвітній школі/ А. М. Якімова; П. М. Таланчук, Г. В. Онкович, К. В. Луцько. Актуальні проблеми навчання студентів з особливими потребами/ П. М. Таланчук, Г. В. Онкович, К. В. Луцько.
Экземпляры :фб(1)
Свободны : фб(1)
Найти похожие

9.

Заглавие журнала :Гуманітарні науки -2006г.,N 2
Интересные статьи :
Яценко Т. С. Особливості внутрішньої динаміки психіки та врахування її у психокорекційній роботі/ Т. С. Яценко (стр.8-13)
Дічек Н. П. Герменевтика та діалогізм як засади оновлення методологічної бази історико-педагогічних досліджень/ Н. П. Дічек (стр.14-19)
Андреев А. С. Реформа образования с точки зрения психолога/ А. С. Андреев (стр.20-26)
Солодка А. К. Виховання вторинної мовної особливості: етнопсихологічний компонент/ А. К. Солодка (стр.27-33)
Антонюк Р. І. Коли кожний поважає всіх, а всі - кожного:Проблеми національних меншин в умовах українського полікультурного контексту/ Р. І. Антонюк (стр.34-38)
Усатенко О. М. Взаємодіяти - професійно: Перенесення та контрперенесення в контексті дослідження феномену супервізійної практики/ О. М. Усатенко (стр.40-45)
Богдан Т. В. Жити в теперешньому часі: Глибинно-психологічне пізнання психіки методом психодрами (на матеріалі активного соціально-психологічного навчання)/ Т. В. Богдан (стр.46-50)
Сульниченко В. Н. Нужен ли человечеству единый язык?: Культурологический подход в процессе использования активных методик изучения лингвистических дисциплин в вузе/ В. Н. Сульниченко (стр.51-55)
Фурсова Л. О. Ключ до розуміння та виховання: Вплив проблемного вивчення оповідання О.Довженка "Воля до життя" на розвиток почуттів підлітка/ Л. О. Фурсова (стр.56-61)
Святка О. О. Проблема класифікації психологічних опорів у психоаналізі/ О. О. Святка (стр.62-66)
Лобач О. М. Содержательные аспекты подготовки специалистов к психологической помощи постсоветской семье/ О. М. Лобач (стр.67-71)
Шевченко В. М. Перший освітній заклад для глухонімих в поліетнічному середовищі Криму/ В. М. Шевченко (стр.72-75)
Березівська Л. Д. Реформування шкільної освіти Міністерством народної освіти в контексті громадсько-педагогічного руху в Україні (1904-1907 рр.)/ Л. Д. Березівська (стр.76-82)
Матвєєва Г. В. Перші екскурсоводи - вчителі: Зміст та особливості підготовки фахівців екскурсівної справи в історії вітчизняної освіти/ Г. В. Матвєєва (стр.83-90)
Варфоломеева О. В. Закономерности формирования психической устойчивсти личности: экзистенциальные противоречия/ О. В. Варфоломеева (стр.92-100)
Дударенко І. С. Динаміка суджень суб’єкта як показник результативності психокорекційного впливу/ І. С. Дударенко (стр.101-106)
Пономарьов О. С. Логічне дерево, на якому виростає безпека: Активізація навчальної діяльності студентів при моделюванні виробничої ситуації/ О. С. Пономарьов, М. М. Латишева, Т. С. Павленко (стр.107-114)
Шавальова В. І. Скласти єдину наукову картину світу: Формування уявлень школярів щодо застосування математичних понять і методів у вивченні мов і літератур/ В. І. Шавальова, Н. С. Вагіна (стр.116-121)
Грищенко Г. В. Захистимо "планету людей": Деякі напрямки екопсихологічного виховання у школі/ Г. В. Грищенко (стр.122-126)
Кожевников В. М. Інноваційна модель наступності профільної школи і вищого навчального закладу в організації педагогічної діяльності учителів та викладачів/ В. М. Кожевников (стр.127-132)
Каленская В. П. Применение метода планомерно-поэтапного формирования в развитии навыков ненасильственного общения студентов/ В. П. Каленская (стр.133-137)
Литвинчук И. Н. Эмоционально-экзистенциальный аспект современных психотерапевтических и коммуникативных технологий/ И. Н. Литвинчук (стр.138-142)
Чёрный Е. В. Тренинг в системе поликультурного образования/ Е. В. Чёрный (стр.143-148)
Шевчук О. І. Академик: До 100-річчя видатного авіаконструктора Олега Антонова/ О. І. Шевчук (стр.150-159)
Кудусов Д. А. Казанский период творческо-исполнительской и педагогической деятельности Натана Рахлина (за матеріалами науково-практичної конференції проведеної під егидою Міністерства культури і науки України та Національної музичної академії України імені П.І.Чайковського з нагоди 100-річчя від дня народження видатного диригента 30 березня 2006 року)/ Д. А. Кудусов (стр.160-165)
Ковалерист Л. А. Педагогіка вищої школи: Анотований список літератури/ Л. А. Ковалерист, Л. В. Коваленко (стр.166-178)
Интересные статьи :
Найти похожие


10.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Антонюк Р. І.
Заглавие : Коли кожний поважає всіх, а всі - кожного:Проблеми національних меншин в умовах українського полікультурного контексту
Место публикации : Гуманітарні науки: Науково-практичний журнал. - Ялта: "Педагогічна преса ", 2006. - N2. - С. 34-38 (Шифр ГН/2006/2)
Предметные рубрики: національні меншини України
Найти похожие

11.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 378/А72
Автор(ы) : Антонюк Р. І.
Заглавие : Двомовне навчання як реалізація принципу полікультурності в Україні, Румунії та Молдові
Выходные данные : К., 1999
Колич.характеристики :287 с
Цена : 2.80 грн.
ББК : 74.48.2
Экземпляры :фб(1)
Свободны : фб(1)
Найти похожие

12.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 15/Н 34
Заглавие : Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки : Науковий журнал. № 3
Выходные данные : Ніжин: НДУ ім. М. Гоголя, 2009
Колич.характеристики :314 с
Коллективы : Міністерство освіти і науки України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Серия: Наукові видання Ніжинської вищої школи
Примечания : Літ. в кінці кожної статті
Цена : 69.25 грн.
ГРНТИ : 15.81.21
ББК : 88я5 + 74я5
Предметные рубрики: Вчителі іноземної мови-- підготовка
Викладання німецької мови
Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності
Вчителі іноземної мови-- підготовка
Вчителі німецької мови-- підготовка
Содержание : Інноваційні системи післядипломної педагогічної освіти у світовому освітньому просторі/ Л. П. Пуховьска. Дидактичні та методичні вимоги до навчальних матеріалів і текстів для шкільних підручників з іноземних мов/ В. Г. Редько. Современние подходы к повышению квалификации учителей/ П. Сердюков, Р. Хилл, Н. Сердюкова. Ціннісні оріэнтації як чинник корпоративності педкадрів/ В. Т. Солодков. Організаційно-методичні умови активізації самостійної позааудиторної навчально-пізнавальної діяльності майбутніх учителів іноземних мов в умовах інформатизації освіти / Т. І. Коваль. Рефлексия как основа педагогического взаимодействия в процессе обучения иноязычному общению/ Л. И. Богатикова. Філософсько-методологічні напрями вирішення найважливіших сучасних проблем у полікультурній освіті/ Р. І Антонюк. Критерії аналізу та оцінювання підручників/НМК з англійської мови для початкової школи/ О. О. Коломінова. Місце та значення загальнокультурної компетентності в складі ключових компетентностей/ Т. В. Несвірська. Навчання майбутніх учителів німецької мови написання заяви ("Bewerbungsschreiben")/ І. Ф. Андрійко. Розвиток і використання множинності інтелекту: формування іншомовної граматичної компетенції у студентів-філологів/ О. І. Вовк. Інтегративний підхід до формування змісту навчання у підготовці майбутнього вчителя з другої спеціальності "Іноземна мова"/ І. Й. Халимон. Комп’ютерні проекти студентів як додатковий навчальний матеріал з країнознавчої тематики в середній загальноосвітній школі/ Г. С. Чекаль, Г. М. Корнєйчик. Мета і зміст навчання англомовного діалогічного спілкування на початковому етапі мовного вищого навчального закладу/ С. П. Литвиненко. Самостійна робота як складова рейтингу успішності навчальних досягнень студентів у процесі вивчення німецької мови/ Н. В. Кіш. Електронний журнал в оцінюванні навчальних досягнеь студентів факультету іноземних мов/ А. О. Клименко. Порівняльний аналіз категорії модальності в японській та українських мовах як складова формування граматичної компетенції вчителя японської мови/ Г. В. Михайлюк. Урахування шляхів оновлення змісту освіти під час підготовки вчителя російської мови/ О. В. Николюк. Оволодіння вимовою як важливий фактор у вивченні іноземної мови/ В. Б. Ковальчук. Психолого-педагогічний супровід дитини в період літньої виховної практики/ Л. О. Дубровська, В. Л. Дубровський, В. В. Ковнер. Контроль і самоконтроль у змісті сучасних вітчизняних шкільних підручників з іноземних мов/ О. С. Пасічник. Психолого-педагогічні засади підготовки майбутнього вчителя іноземної мови до навчання учнів розуміти твори художньої літератури/ Н. О. Михальчук, Т. Г. Ковальчук. Проектування як засіб диференціації навчання в процесі вивчення іноземної мови у вищих навчальних закладах / Є. Є. Гончарова. Інформаційно-аналітичні уміння у структурі професійної компетентності вчителя іноземної мови/ Є. М. Карпенко. О некоторіх проблемах дистанционой формі обучения/ С. И. Нестеренко. Как бороться с влиянием интерференции родного и изучаемого языка в процессе обучения?/ И. М. Деева. Вимоги до володіння мовленевою компетенцією студентами мовних спеціальностей на початковому етапі навчання/ І. П. Задорожна. Використання навчально-мовленевих ситуацій в іншомовному спілкуванні студентів ВНЗ/ Т. М. Колодько. До проблеми підготовки майбутніх учителів іноземної мови до організації фронтальних форм навчальної діяльності/ Ю. С. Івчик. Переклад іншомовних текстів у немовному вищому навчальному закладі/ З. В. Малюська. Ділова гра як засіб організації допрофільної підготовки з іноземної мови учнів 8-9-х класів основної школи/ Ю. І. Федусенко. Особливості використання інформаційних технологій майбутнім учителем-філологом у процесі підготовки/ Ю. П. Самойленко. Аналіз помилок як спосіб формування самоконтролю умінь англійського писемного мовлення студентів/ О. А. Легзіна. Використання мережі інтернет у формуванні професійних умінь майбутнього вчителя іноземних мов/ О. А. Зимовець. Порівняльний аналіз інструментальних мультимедійних засобів навчання іноземних мов/ Є . О. Плотніков. Навчальні матеріали віртуальної бібліотеки в роботі вчителя іноземних мов/ О. О. Чепела. Деякі аспекти організації науково-дослідної діяльності студентів - майбутніх учителів іноземної мови під час педагогічної практики в школі/ С. В. Роман. Лінгвістичні основи інтерактивного навчання англомовного письма студентів технічних спеціальностей/ О. С. Синекоп. Підготовка вчителя іноземної мови до навчання студентів лексики: когнітивний підхід/ П. В. Дейкун. Досвід використання мультімедійних навчальних презентацій у процесі формування професійної іншомовної компетентності у майбутніх філологів/ Н. В. Сорокіна. Структурна модель презентаційних умінь як основа їх формування у студентів магістратури/ С. Б. Моркотун. Оцінювання іншомовних мовлениевих навичок та вмінь студентів технічних вишів/ Т. П. Павлова. Концепція навчання професійного іншомовного спілкування студентів-аграріїв у вищому навчальному закладі/ Т. П. Колесник. Індивідуалізація тестового контролю англомовної концепції у читанні студентів немовних спеціальностей/ Т. Г. Король. пути развития учебной автономии в современной вісшей школе/ И. Б. Ковалева. Специфіка формування та функціонівання сільськогосподарських термінів-абревіатур у сучасній англійській мові/ Л. П. Помігуєва. Діагностування сформованості професійної іншомовної культурологічної компетентності майбутніх фахівців бізнес-сфери/ І. В. Іванова. Мовне тестування як чинник професійної підготовки військовиків/ О. І. Малік. Особливості змісту загальнопедагогічної підготовки майбутніх учителів іноземних мов/ Ю. М. Жиляєва. Створення реальних передумов для формування професійної компетентності майбутнього вчителя іноземної мови в умовах методичної майстерності/ Л. І. Березенська, Н. П. Сіваєва. Можливості використання технологій кооперативного навчання в процесі підготовки майбутнього вчителя/ М. В. Байда. Роль образовательных технологий в процессе повышения качества высшего образования в контексте требований Болонского процесса/ Ю. Н. Сытник. Особистісні чинники інноваційності студентів економічних спеціальностей/ М. В. Артюшина. Подготовка бакалавров и магистров в Германии/ В. М. Полякова, Е. В. Лісенкова. Проблема кредитно-модульної системи навчання іноземних мов в університетах США/ Н. М. Кікіна. Пріорітетні напрями професійної підготовки вчителя іноземної мови у Греції/ Н. О. Постригач. Шляхи модернізації процесу професійного розвитку вчителів (порівняльний аналіз)/ Т. В. Ларіна. Лідерство в системі вимог до вчителя сучасної американської школи/ О. В. Пономаренко. Можливості використання американського досвіду раннього навчання іноземних мов у школах України/ В. В. Смелянська. Зміна освітньої парадигми та її вплив на педагогічне оцінювання (американський досвід)/ В. П. Сливка. Зміст професійної підготовки майбутніх фахівців у галузі дошкільної освіти Швеції/ Н. М. Карпенко. США: підвищення професіоналізму вчителів як спосіб поліпшення їхнього соціального статусу/ Т. Г. Чувакова, Л. Б. Андрущенко. Мотиваційно-ціннісний компонент професійної компетентності вчителя:з німецького досвіду/ Н. К. Удовиченко. Характер державної політики Скандинавських країн і Фінляндії у підготовці майбутніх учителів трудового і професійного навчання/ І. В. Жерноклєєв. Упровадження курсів з євроінтеграції. Рефлексія польського досвіду у педагогічній освіті Фінляндії/ В. Г. Базелюк. Використання ідей В. О. Сухомлинського з формування творчої особистості при вивченні іноземної мови/ К. П. Сергієнко. Чинники впливу на розвиток текстування у сфері шкільної іншомовної світи США/ Е. В. Грабар.
Экземпляры : всего : фб(1), Ч.З.№2(1), ав(1)
Свободны : фб(1), Ч.З.№2(1), ав(1)
Найти похожие

 
Статистика
за 25.07.2024
Число запросов 52597
Число посетителей 785
Число заказов 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя