Главная Упрощенный режим Описание
Авторизация
Фамилия
Пароль
 

Базы данных


Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя- результаты поиска

Вид поиска

Область поиска
Формат представления найденных документов:
полный информационныйкраткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: <.>A=Базиль, Л.@<.>
Общее количество найденных документов : 11
Показаны документы с 1 по 11
1.

Вид документа : Многотомное издание
Шифр издания : 001/Н34
Автор(ы) :
Заглавие : Наука і сучасність: Збірник наукових праць/ Міністерство освіти і науки України, Національний педагогічний університет імені М. П. Драгоманова. Т. ХХIX: Педагогіка. Філологія
Выходные данные : К.: Логос, 2001
Колич.характеристики :301 с
Примечания : Бібліогр. в кінці ст
ISBN, Цена 966-581-290-4: 3.50 грн.
ГРНТИ : 12.01
ББК : 72я43
Предметные рубрики: Викладання української мови
Англійська мова-- методика викладання
Німецька мова-- вивчення
Содержание : ПЕДАГОГІЧНІ НАУКИ ; Застосування методів і прийомів навчання української мови у школах різного типу/ С. О. Караман. Особливості розвитку шкільної літературної освіти в Україні, зумовлені функціонуванням комплексної системи навчання 1923 - 1928 рр.)/ Г. В. Бєленька; Л. В. Биркун; А. А. Булда; А. І. Годлевська; Г. Є. Гребенюк; П. М. Гусак; О. В. Данилін; Т. М. Задорожня. Особливості формування професійної компетентності у студентів дошкільного фаху в умовах ступеневої освіти/ Л. В. Биркун; А. А. Булда; А. І. Годлевська; Г. Є. Гребенюк; П. М. Гусак; О. В. Данилін; Т. М. Задорожня; Т. Г. Зякун. Апробація НМК "ABC WORLD" і навчання англійської мови як другої іноземної у початковій школі/ А. А. Булда; А. І. Годлевська; Г. Є. Гребенюк; П. М. Гусак; О. В. Данилін; Т. М. Задорожня; Т. Г. Зякун; І. М. Клименко. Управління знаннями як фактор медичної підготовки студентів-істориків до викладання суспільних дисциплін в сучасній школі/ А. І. Годлевська; Г. Є. Гребенюк; П. М. Гусак; О. В. Данилін; Т. М. Задорожня; Т. Г. Зякун; І. М. Клименко; О. А. Кухзнецова. Діяльність і комунікація в практичній педагогці/ Г. Є. Гребенюк; П. М. Гусак; О. В. Данилін; Т. М. Задорожня; Т. Г. Зякун; І. М. Клименко; О. А. Кухзнецова; С. А. Кушнірук. До питання про необхідність методів оцінки ефективності правовиховної роботи у середньому професійному навчальному закладі/ П. М. Гусак; О. В. Данилін; Т. М. Задорожня; Т. Г. Зякун; І. М. Клименко; О. А. Кухзнецова; С. А. Кушнірук; Л. І. Нічуговська. Параметри ефективності діалектичної підготовки майбутніх учителів/ О. В. Данилін; Т. М. Задорожня; Т. Г. Зякун; І. М. Клименко; О. А. Кухзнецова; С. А. Кушнірук; Л. І. Нічуговська. Особистісно-орієнтований освітній процес в домашньому (гувернерському) навчанні/ Т. М. Задорожня; Т. Г. Зякун; І. М. Клименко; О. А. Кухзнецова; С. А. Кушнірук; Л. І. Нічуговська; Я. О. Павлушенко. Впровадження початків теорії ймовірностей у навчальний процес - потреба часу/ Т. Г. Зякун; І. М. Клименко; О. А. Кухзнецова; С. А. Кушнірук; Л. І. Нічуговська; Я. О. Павлушенко; В. Г. Пасинок. Проблеми формування пізнавального інтересу: теорія питання/ І. М. Клименко; О. А. Кухзнецова; С. А. Кушнірук; Л. І. Нічуговська; Я. О. Павлушенко; В. Г. Пасинок; Н. С. Побірченко. Специфікка навчання ділової англійської мови на факультетах іноземних мов/ О. А. Кухзнецова; С. А. Кушнірук; Л. І. Нічуговська; Я. О. Павлушенко; В. Г. Пасинок; Н. С. Побірченко; О. П. Симоненко. Деякі проблеми статевого виховання школярфів/ С. А. Кушнірук; Л. І. Нічуговська; Я. О. Павлушенко; В. Г. Пасинок; Н. С. Побірченко; О. П. Симоненко. Теоретико-методичні засади формування малих навчальних груп старшокласників/ Л. І. Нічуговська; Я. О. Павлушенко; В. Г. Пасинок; Н. С. Побірченко; О. П. Симоненко; О. І. Скафа. Особливості організації самостійної роботи при навчанні математичному моделюванню студентів економічних спеціальностейй/ Я. О. Павлушенко; В. Г. Пасинок; Н. С. Побірченко; О. П. Симоненко; О. І. Скафа; В. М. Варенко. Українська та російська культури у творчих взаємозв’язках: конфлікт чи діалог?/ В. Г. Пасинок; Н. С. Побірченко; О. П. Симоненко; О. І. Скафа; В. М. Варенко. Мовленнєва підготовка студентів нефілологічних факультетів/ Н. С. Побірченко; О. П. Симоненко; О. І. Скафа; В. М. Варенко. На шляху до національного відродження/ О. П. Симоненко; О. І. Скафа; В. М. Варенко. Вирішення народознавчих проблем через навчання в початковій школі/ О. І. Скафа; В. М. Варенко. Сучасні технології навчання та місце евристичної діяльності в них/ В. М. Варенко. ФІЛОЛОГІЧНІ НАУКИ ; Сучасні науково-педагогічні погляди на проблеми виховання принципів християнської моралі в школі/ В. М. Варенко.
Экземпляры :фб(1)
Свободны : фб(1)
Найти похожие

2.

Заглавие журнала :Українська література в загальноосвітній школі -2007г.,N 11
Интересные статьи :
Погребенник В. Кулішева дума про велич і славу України/ В. Погребенник (стр.5-7)
Зінченко Н. І. Нечуй-Левицький і російська культура/ Н. Зінченко (стр.8-10)
Баліна К. Постмодерністський дискурс Юрія Андруховича/ К. Баліна (стр.14-18)
Бандура О. Шляхами життя : Автобіографічний нарис/ О. Бандура (стр.19-20)
Васюта С. Роль методу наочності у розкритті образності поетичного слова на уроках літератури в старших класах/ С. Васюта (стр.23-28)
Бабійчук Т. Як підготувати відеофрагмент до зйомки і провести зйомку/ Т. Бабійчук (стр.29-33)
Базиль Л. Використання творчої спадщини Григорія Ващенка у фаховій підготовці вчителів-словесників/ Л. Базиль (стр.34-37)
Підвисіцька Н. Розвиток пізнавальних і творчих здібностей учнів на уроках літератури/ Н. Підвисіцька (стр.44-45)
Балабко О. Скарб родини Коцюбинських/ О. Балабко (стр.55-56)
Интересные статьи :
Найти похожие


3.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Базиль Л.
Заглавие : Використання творчої спадщини Григорія Ващенка у фаховій підготовці вчителів-словесників
Место публикации : Українська література в загальноосвітній школі: Науково-методичний журнал. - К.: Інститут педагогіки АПН України, 2007. - N11. - С. 34-37 (Шифр УЛЗО/2007/11)
Предметные рубрики: Підготовка майбутніх вчителів української мови та літератури
Педагогіка України-- персоналії педагогів
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): українські педагоги--підготовка вчителів-філологів--підготовка вчителів-словесників
Найти похожие

4.

Заглавие журнала :Українська література в загальноосвітній школі -2008г.,N 12
Интересные статьи :
Лілік О. Художні особливості екзистенціальної прози/ О. Лілік (стр.6-9)
Шуляр В. Літературна освіта школярів : сучасний стан і перспективи/ В. Шуляр (стр.10-13)
Бондаренко Ю. Філософсько-історичні підходи до вивчення біографії письменника/ Ю. Бондаренко (стр.17-19)
Логвіненко Н. Фольклористика в системі літературної освіти старшокласників/ Н. Логвіненко (стр.22-24)
Паламар С. Робота над художньою деталлю як елемент аналізу літературного твору в 5-7 класах/ С. Паламар (стр.25-26)
Кондратюк С. Методика роботи над продуктивним сприйманням епічних творів учнями 5-6 класів/ С. Кондратюк (стр.27-29)
Мхитарян О. Проблеми літературного розвитку учнів зі слабкими досягненнями/ О. Мхитарян (стр.30-33)
Базиль Л. Роль етнографічної практики в літературознавчій підготовці майбутнього вчителя-словесника/ Л. Базиль (стр.34-37)
Яценко Н. Засоби навчання в системі вивчення літератури рідного краю/ Н. Яценко (стр.38-39)
Шуляр В. Особливості вивчення історіософської лірики Дмитра Кременя в старшій школі/ В. Шуляр, Є. Горкуша (стр.40-42)
Интересные статьи :
Найти похожие


5.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Базиль Л.
Заглавие : Роль етнографічної практики в літературознавчій підготовці майбутнього вчителя-словесника
Место публикации : Українська література в загальноосвітній школі: Науково-методичний журнал/ Інститут педагогіки АПН України. - К.: Антросвіт, 2008. - N12. - С. 34-37 (Шифр УЛЗО/2008/12)
Предметные рубрики: Підготовка майбутніх вчителів-філологів
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): етнографічна практика--літературознавча підготовка
Найти похожие

6.

Заглавие журнала :Українська література в загальноосвітній школі -2010г.,N 1
Интересные статьи :
Базиль Л. Роль особистості вченого у формуванні літературознавчої компетентності словесника/ Л. Базиль (стр.7-10)
Семеног О. Секрет феномена наукового керівника/ О. Семеног (стр.11-13)
Шуляр В. Теорія і методика уроку вивчення й аналізу художньго твору (за сатиричною комедією І. Карпенка-Карого "Хазяїн"/ В. Шуляр (стр.19-23)
Бойко В. Поезія давньої української літератури/ В. Бойко (стр.26-28)
Шкурдода Л. Невидима присутність "благословенної" України. Вивчення проблеми еміграції на уроках української літератури/ Л. Шкурдода (стр.23-26)
Голобородько Я. Герта Мюллер-Банат-Україна. Про лауреатку Нобелівської премії 2009 року/ Я. Голобородько (стр.42-45)
Коваль Н. Вічні людські цінності у творах Василя Сухомлинського. Літературно-музична композиція за збіркою "Вічна тополя"/ Н. Коваль (стр.46-48)
Интересные статьи :
Найти похожие


7.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Базиль Л.
Заглавие : Роль особистості вченого у формуванні літературознавчої компетентності словесника
Место публикации : Українська література в загальноосвітній школі: Науково-методичний журнал/ Інститут педагогіки АПН України. - К.: Антросвіт, 2010. - N 1. - С. 7-10 (Шифр УЛЗО/2010/1)
Предметные рубрики: Вчителі української мови та літератури-- формування компетентності
педагоги України
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): вчені-методисти--літературна освіта--наукова методична школа
Найти похожие

8.

Заглавие журнала :Українська мова і література в школі -2012г.,N 8
Интересные статьи :
Донченко Т. Дидактичний матеріал до уроків української мови/ Т. Донченко (стр.2-8.)
Остапенко О. Особливості використання інтерактивної технології на уроках розвитку зв’язного мовлення учнів/ О. Остапенко (стр.8-11.)
Яценко Т. Розвиток літературної компетентності учнів основної школи на уроках вивчення української класичної прози/ Т. Яценко (стр.16-20.)
Усатенко Г. Літературні жанри українського бароко/ Г. Усатенко (стр.20-24.)
Лашкай В. Дієприкметник як особлива форма дієслова : загальне значення, морфологічні ознаки, синтаксична роль/ В. Лашкай (стр.24-28.)
Базиль Л. Літературознавча компетентність учителя української мови і літератури крізь призму наукових підходів/ Л. Базиль (стр.32-38.)
Интересные статьи :
Найти похожие


9.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания : 81.411.1/Б 17
Автор(ы) : Базиль Л.
Заглавие : Літературознавча компетентність учителя української мови і літератури крізь призму наукових підходів
Место публикации : Українська мова і література в школі: Науково-методичний журнал/ Інститут педагогіки АПН України. - К.: Інститут педагогіки АПН України, 2012. - N 8. - С. 32-38. (Шифр Умлш-1/2012/8)
ББК : 81.411.1
Предметные рубрики: компетентність вчителя української мови
вчитель-- професійна компетентність
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): учитель української мови--учитель української літератури--літературознавча компетентність
Найти похожие

10.

Заглавие журнала :Українська мова і література в школі -2013г.,N 5
Интересные статьи :
Романчук С. Переказ як форма розвитку зв’язного мовлення учнів/ С. Романчук (стр.2-4)
Маркотенко Т. Особливості навчання української мови учнів шкіл з російською мовою викладання/ Т. Маркотенко (стр.5-6)
Цінько С. Основні труднощі у сприйманні учнями усних висловлювань/ С. Цінько (стр.6-11)
Бондаренко Ю. Моделювання уроку літератури як навчальний етап у підготовці вчителів-словесників/ Ю. Бондаренко (стр.12-15)
Куцевол О. Сучасний урок літератури в координатах методичної творчості/ О. Куцевол (стр.15-20)
Базиль Л. Літературознавча діяльність учителя у системі шкільної літературної освіти/ Л. Базиль (стр.20-25)
Лілік О. Особливості шкільного аналізу інтелектуальної прози (на матеріалі роману М. Могилянського "Честь")/ О. Лілік (стр.25-29)
Нежива Л. Стильові явища мистецтва у створенні уроків літератури/ Л. Нежива (стр.29-32)
Компаній О. Формування читацьких інтересів молодших школярів в інформаційно-навчальному середовищі/ О. Компаній (стр.32-34)
Семеног О. Ціннісні пріоритети фахової практики у вищій школі/ О. Семеног (стр.35-38)
Хом’як І. Лінгвістично-педагогічні задачі як засіб навчання студентів-філологів/ І. Хом’як (стр.38-41)
Кузнецова Г. Наукові основи професійної вправності вчителя-словесника від ретроспекції до сьогодення/ Г. Кузнецова (стр.42-50)
Романишина Н. Методична специфіка уроку й практичного заняття з вивчення художньої малої прози історичної тематики/ Н. Романишина (стр.51-55)
Дейниченко Н. Роль діалектологічної практики у формуванні компетентнісних якостей майбутнього вчителя-словесника/ Н. Дейниченко (стр.55-57)
Бабійчук Т. Мікросцена на заняттях української мови і літератури як засіб формування професійної компетентності студентів педагогічного коледжу/ Т. Бабійчук (стр.57-60)
Кухарчук І. Порушення лексичних норм української мови у мовленні майбутніх практичних психологів/ І. Кухарчук (стр.60-64)
Корчова О. Формування лексико-семантичної компетенції майбутнього вчителя-словесника на засадах комунікативно-діяльнісного підходу/ О. Корчова (стр.64-67)
Самофал А. "Ми поспішаєм на урок і знову йдемо в світ пізнання..." (відкрите засідання шкільної літературно-мистецької студії)/ А. Самофал (стр.68-70)
Шелехова Г. Т. "Піти на дно з Атлантидою" не доведеться - бракує аргументів (роздуми на тему пунктуаційної фобії, авторських сумнівних знаків і професійної етики)/ Г. Т. Шелехова, В. І. Новосьолова, А. В. Ярмолюк (стр.71-72)
Интересные статьи :
Найти похожие


11.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Базиль Л.
Заглавие : Літературознавча діяльність учителя у системі шкільної літературної освіти
Место публикации : Українська мова і література в школі. - 2013. - № 5. - С. 20-25 (Шифр УМЛШ-1/2013/5)
Примечания : Бібліогр.: 12 назв.
ББК : 74.204.2
Предметные рубрики: Вчителі української мови та літератури
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): вчитель української мови і літератури--літературознавча діяльність--читацька культура
Аннотация: Статтю присвячено актуальній проблемі літературознавчої діяльності вителя-словесника, що в системі шкільної літературної освіти розширює комплекс практичних умінь і навичок учнів, стимулює науковий пошук як педагога, так і вихованців, сприяє постійному професійному самовдосконаленню педагога, допомагає йому спроектувати освітню стратегію вихованців. Автором виокремлено різновиди літературознавчої праці, що мають місце в професійній діяльності вчителя української мови та літератури і є підгрунтям його праці, спрямованої на підвищення рівня загальної культури підростаючого покоління.
Найти похожие

 
Статистика
за 11.07.2024
Число запросов 96319
Число посетителей 1087
Число заказов 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя