Главная Упрощенный режим Описание
Авторизация
Фамилия
Пароль
 

Базы данных


Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя- результаты поиска

Вид поиска

Область поиска
Формат представления найденных документов:
полный информационныйкраткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: <.>A=Балаховська, Юлія@<.>
Общее количество найденных документов : 6
Показаны документы с 1 по 6
1.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 83/Б 20
Автор(ы) : Балаховська, Юлія Михайлівна
Заглавие : Розвиток методики літератури в педагогічній спадщині О. Р. Мазуркевича(1913-1995рр.) : автореферат дисертації на здобуття наукового ступеня канд.пед.наук. Спец.13.00.02-теорія та методика навчання(українська література)
Выходные данные : Б.м., 2015
Колич.характеристики :21 с.
Коллективы : Інститут педагогіки Національної академії педагогічних наук України (Київ)
УДК : 37.016:821.161.2(09)(477)
ББК : 83
Предметные рубрики: Українська література, 20 ст.
Кафедра методики викладання української мови та літератури-- праці викладачів
автореферати дисертацій-- українська література
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): методика навчання літератури
Экземпляры :ІБв(1)
Свободны : ІБв(1)
Найти похожие

2.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 15/Н 34
Заглавие : Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки : Науковий журнал. № 3
Выходные данные : Ніжин: НДУ ім. М. Гоголя, 2014
Колич.характеристики :274 с
Коллективы : Міністерство освіти і науки України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Серия: Наукові видання Ніжинської вищої школи
Примечания : Літ. в кінці кожної статті
Цена : 98.17 грн
ГРНТИ : 15.81.21
ББК : 88я5 + 74я5
Предметные рубрики: Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя-- наукові праці викладачів
психологія молодшого школяра
Викладання зарубіжної літератури в школі
Переклад-- Українська мова
соціальний педагог-- підготовка
Соціальна допомога-- діти-- жорстоке поводження
Історія педагогіки --Україна
історія зарубіжної педагогіки
Кафедра загальної та практичної психології
Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): психічна саморегуляція--бугайківські читання
Содержание : МЕТОДОЛОГІЯ І ТЕОРІЯ ПЕДАГОГІКИ ; Концептуальні засади соціально-педагогічної парадигми виховання/ Т. Ф. Алєксєєнко. Державна молодіжна та сімейна політика України як умова становлення та розвитку студентської сім’ї/ Б. Л. Антонян-Шевчук. Центр міжкультурної комунікації та соціальної інтеграції іноземних студентів як складова освітньо-культурного середовища їх соціалізації/ О. М. Білик. Особливості реалізації виховної функції багатодітною сім’єю/ Т. В. Букій. Формування професійної компетентності студентів ВНЗ: компетентнісний підхід/ І. П. Волощук. Сутність організаційно-педагогічних умов педагогічного процесу/ О. О. Єжова. Особливості психолого-педагогічної характеристики молодшого школяра – передумова диференціації педагогічної підтримки/ Л. Є. Клос, Т. М. Фаласеніді. Неповна батьківська сім’я як об’єкт соціально-педагогічної роботи/ А. І. Конончук. Сучасний стан підготовки вихованців дитячих будинків сімейного типу до самостійного життя/ Т. В. Лоза. Соціально-педагогічне забезпечення виховного процесу у ВНЗ/ Н. П. Онищенко. Найкращі інтереси дитини: сутність і шляхи забезпечення/ Ж. В. Петрочко. Особливості виховання ціннісного самоставлення у старших дошкільників та їх уявлень про самих себе/ О. Д. Рейпольська. Історичні передумови становлення соціалізаційного процесу доісторичного та стародавнього часів/ Т. М. Тюльпа. МЕТОДИКА НАВЧАННЯ І ВИХОВАННЯ ; Соціальне проектування як педагогічна технологія проектної культури студентів/ В. Н. Багрій. Виховання соціальної ініціативності підлітків у Всеукраїнському дитячому громадському русі "Школа безпеки"/ В. Ю. Белан. ПРОФЕСІЙНА ПЕДАГОГІКА ; Анімаційний підхід до соціально-педагогічної діяльності зі студентською молоддю у позанавчальний час/ Н. О. Максимовська. Культура справочинства у підготовці майбутніх соціальних педагогів/ Л. В. Рень. Підвищення емоційної компетентності студентів методами психічної саморегуляції/ І. А. Ясточкіна. ІV БУГАЙКІВСЬКІ ПЕДАГОГІЧНІ ЧИТАННЯ ; Дидактичні аспекти творчості Т. Г. Шевченка у методичній спадщині О. Р. Мазуркевича/ Ю. М. Балаховська. Удосконалення граматико-стилістичних умінь студентів у процесі вивчення курсу “Сучасна українська мова”/ Н. О. Баранник. Тематичний шлях вивчення життєпису митця та робота з біографічними фактами на уроках літератури/ Ю. І. Бондаренко. Програмно-цільовий підхід до формування духовних цінностей сільської молоді/ М. В. Бриль. Формування позитивного мислення старшокласників у процесі вивчення української літератури: ґендерний аспект/ Т. І. Бутурлим. Типи перекладацьких помилок студентів в умовах близькоспорідненого перекладу/ С. В. Воробець. Окремі аспекти управління розвитком творчих здібностей майбутніх словесників/ М. В. Галушко. Формування образного мислення школярів засобами художньої літератури у науковій спадщині Т. Ф. і Ф. Ф. Бугайків/ О. В. Галушко. Т. Ф. Бугайко та Ф. Ф. Бугайко про розвиток мовлення учнів у процесі вивчення української літератури/ О. А. Гальонка. Проблема духовного розвитку особистості в педагогічній діяльності та методичній спадщині Т. Ф. Бугайко/ Н. М. Голуб, Л. І. Проценко. Розвивальна спрямованість уроків вивчення будови слова в початкових класах/ О. А. Гордієнко. Компаративний підхід у системі шкільного курсу словесності/ А. В. Градовський. Принципи формування лексичної компетентності майбутніх учителів початкової школи/ М. М. Греб. Педагогічні ідеї Т. Ф. та Ф. Ф. Бугайків у курсі викладання методики навчання української мови/ Н. В. Грона. Формування в школярів умінь здійснювати психологічну характеристику персонажів художніх творів/ О. В. Забарний. Формування лексико-семантичної компетенції майбутніх учителів-словесників на когнітивно-комунікативній основі/ В. А. Каліш. Робота з текстом на заняттях з української мови у площині розвитку креативної мовної особистості майбутнього вчителя/ К. Я. Климова. Уроки словесності в зальноосвітній школі на матеріалах творів Тараса Шевченка/ Т. М. Левченко. Методика педагогічного супроводу написання кваліфікаційних робіт студентами-філологами/ О. О. Лілік, О. В. Сазонова. Ідеї Т. Ф. Бугайко, Ф. Ф. Бугайка щодо вивчення української літератури у взаємозв’язку з суміжними й спорідненими дисциплінами)/ Т. П. Матюшкіна. Інтеграція культури й освіти – запорука успіху у формуванні творчої особистості/ Т. Ф. Мельничук. Удосконалення читацьких умінь старшокласників у контексті вивчення позасюжетних елементів прозового твору/ О. В. Міщенко. Вивчення ліричних творів у взаємозв’язку з музичним мистецтвом у світлі ідей Т. Ф. і Ф. Ф. Бугайків/ С. Р. Молочко. Проблема вивчення літературних напрямів у вітчизняній методичній думці/ Л. Л. Нежива. Біблійний контекст вивчення зарубіжної літератури ХХ ст. у школі (від Ф. Кафки до П. Зюскінда)/ Л. М. Остапенко. Інформаційно-комунікаційні технології як засіб інтеграції знань учнів на уроках української літератури (з досвіду роботи вчителя)/ О. В. Пилипенко. Культурологічний контекст вивчення української літератури як складової художньої культури/ В. І. Пустохіна. Комунікативно спрямоване вивчення синтаксису складного речення української мови студентами педагогічних вишів: особливості реалізації/ С. І. Хропата. Остання й вічна шана Кобзареві/ С. В. Цінько, Л. О. Кузьменко. Наукова творчість П. К. Волинського, Т. Ф. Бугайко та Ф. Ф. Бугайка в контексті розвитку методики навчання української літератури 40–50-Х рр. ХХ ст./ Т. О. Яценко. ВІТЧИЗНЯНИЙ І ЗАРУБІЖНИЙ ДОСВІД ; Проблема евтаназії дітей у Європі/ Г. Бейгер. Досвід упровадження змістово-технологічного забезпечення підготовки соціальних педагогів до роботи з сім’ями, які опинилися в складних життєвих обставинах/ О. В. Бєлоліпцева. Робота школи з підвищення рівнів сформованості гуманних взаємин батьків з дітьми підліткового віку/ Л. В. Повалій. Обгрунтування критеріальної бази дослідження соціальності дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування/ Л. Б. Махоткіна.
Экземпляры : всего : фб(2), ав(1), Ч.З.№2(2)
Свободны : фб(2), ав(1), Ч.З.№2(2)
Найти похожие

3.

Заглавие журнала :Українська мова і література в школі -2019г.,N 2
Интересные статьи :
Бондаренко Н. Опрацювання морфологічних норм української мови на засадах компетентнісного підходу/ Н. Бондаренко (стр.2-6.)
Новосьолова В. Основні аспекти формування ціннісних орієнтацій учнів ліцею засобами компетентнісного спрямованого підручника української мови/ В. Новосьолова (стр.7-9.)
Холоша Т. Акценти шевченкової біографії/ Т. Холоша (стр.10-14.)
Костюшко В. Лінгводидактичні засади формування лексикологічної компетентності іноземних студентів/ В. Костюшко (стр.15-19.)
Хмарна О. Робота з текстами культурологічного спрямування на уроках української мови/ О. Хмарна [и др.] (стр.20-25.)
Корицька Г. Організація пошукової творчої діяльності учнів у процесі навчання української мови засобами веб-квест технології: для вчителів української мови та літератури/ Г. Корицька, Ірина Подлєсна (стр.26-39.)
Міхно О. Зоя Шевченко: життя методикою української літератури/ О. Міхно (стр.40-43.)
Балаховська Ю. Педагогічні ідеї Зої Шевченко в контексті сучасної методичної думки/ Ю. Балаховська (стр.44.)
Забарний О. Згадуючи наставника.../ О. Забарний (стр.45-47.)
Азьомов В. Герменевтичний аналіз вірша Володимира Сосюри "Коли потяг у даль загуркоче” в духовній архепитній системі етнонаціонального/ В. Азьомов (стр.48-51.)
Культура мовлення: [як правильно відмінювати складні прізвища?] (стр.52.)
Интересные статьи :
Найти похожие


4.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Балаховська, Юлія
Заглавие : Педагогічні ідеї Зої Шевченко в контексті сучасної методичної думки
Место публикации : Українська мова і література в школі: Науково-методичний журнал/ Інститут педагогіки АПН України. - К.: Інститут педагогіки АПН України, 2019. - N 2. - С. 44. (Шифр Умлш-1/2019/2)
Предметные рубрики: Викладання української літератури-- персоналії педагогів-методистів
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): вчені-методисти--методика української літератури--навчання української літератури--науковий портрет
Найти похожие

5.

Заглавие журнала :Українська мова і література в школі -2020г.,N 2
Интересные статьи :
Романенко Ю. Вимоги до електронних підручників української мови та літератури в умовах дистанційного навчання/ Ю. Романенко, Ю. Балаховська (стр.2-9.)
Галаєвська Л. Вивчення мовленнєвого жанру осуду на уроках української мови в старшій школі/ Л. Галаєвська (стр.9-13.)
Яценко Т. Символізм - естетико-філософська основа мистецтва модернізму/ Т. Яценко, І. Тригуб (стр.13-17.)
Дячок С. Кобзар” як джерело інтертексту творів Ліни Костенко/ С. Дячок (стр.17-20.)
Сірош О. Використання елементів ейдетики на уроках української літератури/ О. Сірош (стр.20-23.)
Вертій О. Національні основоположні підстави вивчення життя і творчості Івана Котляревського/ О. Вертій (стр.26-32.)
Поїзник В. Літературно-філософське дослідження із застосуванням інтерактивних методів навчання/ В. Поїзник (стр.46-51.)
Интересные статьи :
Найти похожие


6.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Романенко, Юлія, Балаховська, Юлія
Заглавие : Вимоги до електронних підручників української мови та літератури в умовах дистанційного навчання
Место публикации : Українська мова і література в школі: Науково-методичний журнал/ Інститут педагогіки АПН України. - К.: Інститут педагогіки АПН України, 2020. - N 2. - С. 2-9. (Шифр Умлш-1/2020/2)
Предметные рубрики: Викладання української мови в школі-- дистанційне навчання
Викладання української літератури в школі-- дистанційне навчання
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): електронний підручник--мультимедійність--дистанційне навчання--контент-вимоги--інтерфейс-вимоги
Найти похожие

 
Статистика
за 24.07.2024
Число запросов 45486
Число посетителей 799
Число заказов 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя