Главная Упрощенный режим Описание
Авторизация
Фамилия
Пароль
 

Базы данных


Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя- результаты поиска

Вид поиска

Область поиска
Формат представления найденных документов:
полный информационныйкраткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: <.>A=Баранова, Н. М.@<.>
Общее количество найденных документов : 9
Показаны документы с 1 по 9
1.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 7(073.3)/Н 15
Заглавие : Навчальна програма та плани семінарських занять з естетики : учебник
Выходные данные : Ніжин: НДПУ ім. М. Гоголя, 2003
Колич.характеристики :12 с
Коллективы : Ніжинський державний педагогічний університет імені Миколи Гоголя
Примечания : Літ. до кожної теми
Цена : 0.90 грн.
ГРНТИ : 02.61
ББК : 87.8р30-211
Экземпляры : всего 45: аб(28), Ч.З.№2(15), ав(1), фб(1)
Свободны : аб(28), Ч.З.№2(15), ав(1), фб(1)
Найти похожие

2.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 30/А 43
Заглавие : Актуальні проблеми суспільствознавства : збірник. Вип. II
Выходные данные : Ніжин: НДУ ім. М. Гоголя, 2005
Колич.характеристики :130 с
Коллективы : Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Цена : 3.80 грн.
ГРНТИ : 00.45
ББК : 60я4
Предметные рубрики: Пенсійна реформа
Вища освіта в Україні-- реформування освіти
політична реформа --Україна
протестантизм --Україна
Географич. рубрики: Чернігівщина-- молодіжна політика
Содержание : Ідея культурного успадкування у вітчизняній науковій думці/ Н. М. Баранова. Основания философии/ А. П. Бучин. Ідея виробничої кооперації як засобу побудови справедливого суспільства/ О. М. Гончаренко. Пенсійна реформа: проблема і перспективи/ М. О. Городецька, С. І. Туголуков. Політичні погляди В’ячеслава Липинського/ Л. В. Даниш. Самовдосконалення суспільного устрою в Україні як умова її подальшого розвитку/ В. В. Єфремов. Реформування вищої педагогічної освіти в Україні - вимога часу/ В. В. Єфремов. Етапи та перспективи політичної реформи в сучасній Україні/ В. В. Єфремов, В. Й. Томек. Філософські основи політичних поглядів Івана Франка/ О. П. Кривобок. Концепція габітуса в соціології П. Бурд'є/ Т. В. Кушерець. Про специфічність формування вітчизняної філософії другої половини ХІХ століття/ В. В. Миколюк. Особливості протестантизму в Україні/ Н. С. Панасюк. Власність як загальнолюдська цінність/ М. І. Петренко, О. В. Тарасенко. Молодіжна політика на Чернігівщині в умовах сьогодення/ М. В. Примак. Про духовно-творчу основу сучасного наукового світогляду/ М. М. Сич. Державна мова як чинник консолідації українського суспільства/ В. Й. Томек.
Экземпляры : всего : фб(1), ав(1), Ч.З.№2(4)
Свободны : фб(1), ав(1), Ч.З.№2(4)
Найти похожие

3.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 15/Н 34
Заглавие : Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки : Науковий журнал. № 3
Выходные данные : Ніжин: НДУ ім. М. Гоголя, 2005
Колич.характеристики :228 с
Коллективы : Міністерство освіти і науки України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Серия: Ніжинській вищій школі - 200 років
Цена : 12.00 грн.
ГРНТИ : 15.81.21
ББК : 88я5 + 74я5
Предметные рубрики: Майбутні вчителі музики
Інноваційні технології навчання
Викладання іноземної мови
Викладання біології в школі
Викладання історії
Викладання вищої математики
Викладання російської мови
Майбутні менеджери
Педагогічна творчість
Самостійна робота студентів
Фізкультурна освіта
Соціальні педагоги-- професійна підготовка
Содержание : Глобальні соціокультурні трансформації та зміст сучасної освітньої парадигми/ Т. В. Кушерець. Наукова раціональність як феномен людської життєдіяльності/ В. Л. Чуйко. Розвиток потреби у творчості як предмет соціально-філософського аналізу/ М. М. Сич. Стан і перпективи розвитку філософських знань у сучасній парадигмі освіти в Україні/ Н. М. Баранова. Культура освітньої політики ЮНЕСКО і Ради Європи та розвиток вищої освіти в Україні/ С. Л. Одерій. Про невідворотність переходу людства від ери егоїзму до періоду альтруїзму та завдання систем освіти у нових умовах/ К. В. Корсак. Нейропсихологічні основи процесу навчання і досягнення точних наук/ З. Є. Тарутіна. Особливості історії як науки і навчальної дисципліни в аспектах можливостей емоційного впливу на молодь/ Г. Ф. Ястребова. Особливості забезпечення якості середньої освіти в Україні в умовах суспільних трансформацій та європейської інтеграції/ О. М. Зубрицька. Сподівання і труднощі створення загальнодоступної вищої освіти: паралелі Росії та України/ А. К. Похресник. Формування у студентів емоційної компетентності - одне з завдань вищої освіти України/ О. В. Поляк, Л. М. Ляшенко. Сучасні тенденції розширення терміна "образотворче мистецтво" у вітчизняному освітньому просторі/ Р. В. Бобренко. Роль професійно-орієнтованих громадських молодіжних організацій у формуванні нової української еліти/ М. Ф. Димитров. Проблеми навчально-методичного комплексу з культурознавства в час переходу до епохи візуалізації/ З. Ф. Донець. Соціально-виховний потенціал студентських об’єднань/ О. Лісовець. Філософські концепції вільного виховання особистості в українській педагогіці/ Т. Калініченко. Інноваційні підходи до вдосконалення навчально-виховного процесу у вузі/ О. П. Грибок. Діалогічна взаємодія як спосіб організації інтерактивної технології навчання у вузі/ О. Копіца. Інноваційні підходи вдосконалення виховного процесу у вищих навчальних закладах/ В. Г. Мартинюк. Розвиток суспільства та зміни в університетах/ А. В. Василюк. Природничо-наукові засади формування у студентів екологічної культури/ О. Плахотник. Застосування інноваційних методів навчання як засобу формування культури міжстатевих стосунків у студентів вищих навчальних закладів/ С. Яшник. Еволюція методичних підходів до обгрунтування методики розв’язування хімічних задач/ Н. І. Лукашова. Развитие ассотиативного мышления при изучении высшей математики в технических высших учебных заведениях/ И. Драчева, Т. Попова. Реалізація творчого підходу вчителя у формуванні поняття "Вегетативне розмноження, його цитологічні і молекулярні основи" (Курс "Загальна біологія")/ Г. Й. Чудовська. Система вправ для навчання читання іншомовних художніх текстів в аспекті формування естетичного досвіду студентів/ М. П. Долматова. До питання про технології формування стимулів до педагогічної творчості у майбутніх учителів/ Т. Андрущенко. До питання про технології творчого розвитку особистості у процесі професійної підготовки/ О. Осаволюк. Використання програми PAINT у навчанні історії/ О. Желіба. Методика складання розкладу занять за допомогою кольорових фішок/ Л. В. Єрмова. Інноваційні методи та прийоми розвитку творчого мислення при навчанні іноземних мов/ І. Гриненко. Використання активних форм навчання студентів під час лекцій/ Н. М. Білоусова. Нові підходи до організації самостійної роботи студентів/ В. П. Антипець. Формування педагогічних переконань майбутніх учителів музики і хореографії у процесі методичної підготовки/ Ю. О. Ростовська. Роль професійного іншомовного спілкування в процесі підгтовки майбутніх менеджерів зовнішньоекономічної діяльності/ Н. В. Логутіна. Подготовка студентов педагогического училища к проведению уроков русского языка по новым учебникам/ Н. Н. Юрченко. Фізкультурна освіта та професійно-педагогічна підготовка майбутніх учителів до оздоровлення дітей і молоді/ І. І. Заплішний. Формування готовності майбутніх учителів музики до інструментально-виконавської діяльності як педагогічна проблема/ Л. В. Гусейнова. Підготовка вчителя початкових класів до інноваційної освітньої діяльності в умовах малокомплектної школи/ Л. Присяжнюк. Теоретичні аспекти підготовки майбутнього вчителя до творчої педагогічної діяльності/ О. Мантуленко. Комунікативний дискурс підготовки вчителя початкових класів/ Л. Мацевко-Бокерська. Стан і особливості організації психолого-педагогічної підготовки викладачів-аграрників/ О. В. Полозенко. Проблеми професійного навчання студентів-юристів в університеті/ Т. Жукова. Використання методів активного навчання на семінарських заняттях з новітньої історії країн Європи та Америки/ Л. Мицик. Деякі аспекти системи вищої освіти Швеції/ Н. Карпенко. Професійно-педагогічна підготовка вчителів Ніжинського історико-філологічного інституту за часів директорства Ф. Ф. Гельбке (1893-1907 рр.)/ І. Киричок. Соціально-економічні основи підготовки професійних консультантів: німецький досвід/ Н. К. Удовиченко. Реалізація навчання мов у вищій школі США (історичний аспект)/ І. Пасинкова. Вітчизняний і зарубіжний досвід планування фізичної підготовки як аспект раціональної побудови навчально-виховного процесу у курсантів вищих військових навчальних закладів/ В. Ф. Панченко. Інноваційні підходи до принципів навчання в педагогічній спадщині С. Русової/ О. М. Таран. До питання становлення національної системи освіти. Історичний аспект О. Ф. Музиченко/ Н. О. Ярмак. Зарубіжний досвід як компонент змісту професійної підготовки майбутніх соціальних педагогів/ Н. Суховєєва.
Экземпляры : всего : фб(1), Ч.З.№2(3), аб(1)
Свободны : фб(1), Ч.З.№2(3), аб(1)
Найти похожие

4.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 378/З-41
Заглавие : Збірник наукових праць викладачів університету
Выходные данные : Ніжин: НДУ ім. М. Гоголя, 2006
Колич.характеристики :
Коллективы : Міністерство освіти і науки України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Цена : 9.15 грн.
ГРНТИ : 14.35
ББК : 74.58я43
Предметные рубрики: Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя-- наукові праці викладачів
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): праці викладачів нду
Содержание : "Спонтанність" підписання угоди в "Біловезькій Пущі" 1991 р.: анатомія міфу/ О. Д. Бойко. Психолого-педагогічні чинники та умови моральнісного розвитку дітей дошкільного віку/ Ю. П. Никоненко. Естетичні засади традицій українського народу/ Н. М. Баранова. Реконструкція поняття "суспільство" та новий образ суб’єкта історії/ Т. В. Кушерець. Гоголь і Ніжинська гімназія: філософія як чинник розвитку творчого таланту/ М. М. Сич. Эвдемонизм и эвтаназия/ Ал. П. Бучин. Три понимания практики как отражение классовой структуры социально-товарной формации/ Ан. П. Бучин. Клуби як центри соціалізації студентської молоді вищої школи/ Н. С. Останіна. Управління стратегічним розвитком підприємства та його інформаційне забезпечення/ Т. М. Пахомова. Експресивна лексика як засіб організації контрастів у художніх текстах/ Н. І. Бойко. Український літературний авангард: пошук інтерпретаційних домінант/ О. Капленко. Міжмовна комунікація і проблеми перекладу/ А. В. Ролік. Інтонація як основний фонетичний засіб вираження емоцій у сучасному німецькому мовленні/ Н. І. Кожухівська. Структурно-морфологічні особливості власних прикметників у художній літературі кінця XIX -початку XX століття/ Л. І. Коткова. Функціонування сленгової лексики в українській художній літературі кінця XX - початку XIX століть/ О. О. Білець. Теоретичні основи формування мотивації учіння гри на фортепіано у школярів/ І. О. Ростовська. Єдність доведення і віри як принцип методичної підготовки майбутніх учителів мистецьких дисциплін/ Ю. О. Ростовська. Характерні риси педагогічного портрету Р. М. Гліера/ О. Спіліоті. Педагогічні проблеми формування діагностичних музично-виконавських умінь у студентів мистецьких факультетів закладів вищої освіти/ Л. І. Резан. Художньо-смисловий аналіз як метод досягнення художньо-змістовної сутності музичних творів/ В. М. Крицький. Розвиток мотивації та вольових якостей майбутніх учителів музики як умова формування їх готовності до інструментально-виконавської діяльності/ Л. В. Гусейнова. Музичний родовід Ніжина: риси мистецького життя етнічних меншин міста/ О. А. Кавунник.
Экземпляры : всего : фб(1), ав(1), Ч.З.№2(2), ІБв(1)
Свободны : фб(1), ав(1), Ч.З.№2(2), ІБв(1)
Найти похожие

5.

Вид документа : Продолжающееся издание
Шифр издания : 9/Ч-24
Заглавие : Часопис історико-юридичного факультету : сборник научных трудов. Вип. 2
Выходные данные : Ніжин: НДУ ім. М. Гоголя, 2008
Колич.характеристики :208 с
Коллективы : Міністерство освіти і науки України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Разночтения заглавия :Загол. обкл.: Часопис наукових праць викладачів історико-юридичного факультету
Цена : 30.00 грн.
ГРНТИ : 03
ББК : 63.3я43 + 67.0я43
Предметные рубрики: Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя-- наукові праці викладачів
Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя-- факультети-- історико-юридичний-- видання факультету
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): часопис історико-юридичного факультету--видання факультетів нду
Содержание : Кримський слід походження Русі: історіографічний екскурс/ С. О. Кириленко. Історіографічні та археологічні проблеми в історії міста Новгород-Сіверський/ І. С. Кедун. Кондомініум в українських землях XIV ст./ Ф. М. Шабульдо. Міф про Кирило-Мефодіївське товариство: проблема формування (1847-1870-ті рр. ХІХ ст.)/ Г. М. Дудченко. Погляди кирило-мефодіївців на єврейське питання/ Є. М. Луняк. До питання жіночої історії ХІХ ст. (на матеріалах жіночих освітніх закладів Чернігівщини)/ Є. М. Страшко. Споживча кооперація Лівобережної України на поччатку ХХ ст. згідно з матеріалами земської статистики/ О. С. Сидорович. Викладачі та студенти Ніжинського вузу в революційних процесах 1917 р./ О. В. Ростовська. Державотворча політика більшовиків на Україні у 1918-1919 рр./ О. О. Лейберов. Релігійні вірування народів Стародавнього Сходу: спільна та відмінне/ Р. А. Дудка. Історіографія становлення феодальних відносин у країнах Південно-Західної Європи/ Р. В. Тимченко. Таємниці тамплієрів/ Г. О. Андрієць. Боротьба "католицьких королів" за політичну та релігійну єдність Іспанії (кінець XV - на початку XVI ст.)/ О. Г. Самойленко. Світоглядні перспективи зміни уявлень про суб’єкт історії/ Т. В. Кушерець. З історії дослідження народних історичних переказів на Чернігівщині/ Ю. В. Кузьменко. Національна ідея: проблеми становлення/ Г. О. Андрієць. Використання ігор у навчанні історії/ О. В. Желіба. Зміни ціннісних орієнтацій українського студентства в умовах Болонського процесу/ Л. М. Мицик. Етика та естетика у ВНЗ як чинники виховання нової генерації українців/ Н. М. Баранова. Розвиток потреби у творчості в процесі викладання філософських дисциплін/ М. М. Сич. Фінансова політика царського уряду в умовах індустріалізації (кінець ХІХ - початок ХХ ст.)/ О. В. Крупенко.
Экземпляры : всего : фб(1), ав(1), ІБв(1), аб(7), Ч.З.№2(15)
Свободны : фб(1), ав(1), ІБв(1), аб(7), Ч.З.№2(15)
Найти похожие

6.

Заглавие журнала :Социальная педагогика -2012г.,N 6
Интересные статьи :
Кушнир А.М. Главный дефект российского образования/ А. М. Кушнир (стр.5-15.)
Винокуров Л. Н. Факторы риска школьной дизадаптации/ Л. Н. Винокуров (стр.17-30.)
Мазниченко М. А. Воспитательные ситуации как метод комплексной профилактики социальных зависимостей подростков/ М. А. Мазниченко (стр.31-47)
Диагностика суицидального поведения детей и подростков (стр.48-70)
Федюкин С. А. Спортивный лагерь "Консерватория" для детей и подростков группы риска/ С. А. Федюкин (стр.71-77.)
Баранова Н. М. Воспитанники детского дома: почему они плохо учатся/ Н. М. Баранова (стр.78-82)
Кремнева Т. Л. Модернизация организации практики студентов - будущих социальных работников/ Т. Л. Кремнева (стр.83-88.)
Приступа Е. Н. Социальное воспитание школьников/ Е. Н. Приступа (стр.89-94)
Велиханова Н. Ф. Психолого-педагогическое консультирование как средство реабилитации социально дезадаптированных детей и подростков/ Н. Ф. Велиханова (стр.95-99.)
Кушнир А. М. Школа как фабрика человеческого капитала/ А. М. Кушнир, А. М. Лобок (стр.101-122.)
Интересные статьи :
Найти похожие


7.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Баранова Н. М.
Заглавие : Воспитанники детского дома: почему они плохо учатся
Место публикации : Соц. педагогика: науч.-практ. журн. для соц. работников и педагогов. - Москва: НИИ школьных технологий, 2012. - № 6. - С. 78-82. - ISSN 2220-6051 (Шифр С136973/2012/6). - ISSN 2220-6051
Примечания : Библиогр.: 39 назв.
ББК : 74.6
Предметные рубрики: Успішність-- невстигання-- вихованці дитячих будинків
Кафедра соціальної педагогіки та соціальної роботи
Аннотация: В статье освещены проблемы школьной неуспеваемости воспитанников детских домов, детей-сирот - воспитанников детских домов. Предложены направления работы с воспитанниками, отстающими в обучении.У статті висвітлено проблеми шкільної неуспішності вихованців дитячих будинків, дітей-сиріт - вихованців дитячих будинків. Запропоновано напрями роботи з вихованцями, які відстають в навчанні.
Найти похожие

8.

Заглавие журнала :Социальная педагогика -2013г.,N 4
Интересные статьи :
Мардахаев Л. В. Когда воспитание человека - дело счастливое и посильное/ Л. В. Мардахаев (стр.5-13)
Слободчиков В. И. Прикладная антропология в педагогике А. С. Макаренко/ В. И. Слободчиков (стр.14-20)
Морозов В. В. Смысложизненные установки педагога А. С. Макаренко в воспитании "невоспитуемых"/ В. В. Морозов (стр.21-30.)
Дементьева И. Ф. Социальные риски развития детства/ И. Ф. Дементьева (стр.31-44)
Кучмаева О. В. Нормативное обеспечение инклюзивного образования: региональный опыт/ О. В. Кучмаева, Г. В. Сабитова, О. Л. Петрякова (стр.45-56)
Науменко Ю.В. Интегрированное образование: гармонизация отношений ребенка с ограниченными возможностями здоровья и сверстников/ Ю. В. Науменко, О. В. Науменко (стр.57-66)
Старкова Г. В. Подростковые клубы по месту жительства/ Г. В. Старкова, О. В. Трохина, Ю. Н. Хорохорина (стр.67-77.)
Чернушевич В. А. Летний лагерь как способ коррекции и профилактики девиантного поведения/ В. А. Чернушевич (стр.78-83)
Расторгуева Л. В. Организация летней занятости и оздоровления подростков, находящихся в трудной жизненной ситуации/ Л. В. Расторгуева (стр.84-88.)
Гадалова Н. С. Реабилитационная работа классного руководителя с трудными подростками/ Н. С. Гадалова (стр.89-98.)
Корчагина Л. Н. Социально-психологическая реабилитация детей, подвергшихся насилию/ Л. Н. Корчагина, Г. О. Галич (стр.99-105)
Баранова Н. М. Профессиональное самоопределение детей-сирот/ Н. М. Баранова (стр.106-109.)
Кирсанова В. Г. К вопросу о психологических корнях экстремизма/ В. Г. Кирсанова (стр.111-116)
Гапеенкова С. М. Распространение насилия среди воспитанников образовательных учреждений как психолого-педагогическая и социальная проблема/ С. М. Гапеенкова (стр.117-122)
Интересные статьи :
Найти похожие


9.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания : 74.24/Б 24
Автор(ы) : Баранова Н. М.
Заглавие : Профессиональное самоопределение детей-сирот
Место публикации : Соц. педагогика: науч.-практ. журн. для соц. работников и педагогов. - Москва: НИИ школьных технологий, 2013. - № 4. - С. 106-109. - ISSN 2220-6051 (Шифр С027/2013/4). - ISSN 2220-6051
ББК : 74.24
Предметные рубрики: діти-сироти
профорієнтація учнів
Найти похожие

 
Статистика
за 30.06.2024
Число запросов 73590
Число посетителей 760
Число заказов 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя