Главная Упрощенный режим Описание
Авторизация
Фамилия
Пароль
 

Базы данных


Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя- результаты поиска

Вид поиска

Область поиска
в найденном
Формат представления найденных документов:
полныйинформационныйкраткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: <.>A=Березівська, Л.@<.>
Общее количество найденных документов : 35
Показаны документы с 1 по 20
 1-20    21-35 
1.
Шифр: ІПА-1/2006/2
   Журнал

Історико-педагогічний альманах [Текстььь] : Наукове видання/ Академія педагогічних наук України, Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини, Всеукраїнська асоціація істориків педагогіки. - К. : Міленіум, 2004 - . - Выходит дважды в год
2006г. N 2
Содержание:
Березівська, Л. Реформування шкільної освіти в період гетьманату П. Скоропадського (29 квітня - 13 грудня 1918 р.) / Л. Березівська. - С.4-15
Бондар, Л. Педагогічна діяльність Христини Алчевської в контексті руху за освіту дорослих (До 165-річчя від дня народження) / Л. Бондар. - С.45-49
Побірченко, Н. Апостол кращої долі України - Микола Іванович Костомаров / Н. Побірченко. - С.50-58
Сейко, Н. Родина Безбородьків у системі доброчинності в сфері освіти України ХІХ століття / Н. Сейко. - С.59-63
Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)

Найти похожие
Перейти к описаниям статей

2.
Шифр: ІПА-1/2006/1
   Журнал

Історико-педагогічний альманах [Текстььь] : Наукове видання/ Академія педагогічних наук України, Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини, Всеукраїнська асоціація істориків педагогіки. - К. : Міленіум, 2004 - . - Выходит дважды в год
2006г. N 1
Содержание:
Березівська, Л. Реформа освіти у діяльності Державної думи: дискусії навколо національної школи (1906-1917) / Л. Березівська. - С.4-11.
Гуральник, Н. Історичні завоювання фортепіанної школи в контексті розвитку української музичної культури XX століття: Аналіз періодизації / Н. Гуральник. - С.12-17.
Сейко, Н. Доброчинність як підгрунтя діяльності дитячих притулків в Україні у XIX поч. XX ст. / Н. Сейко. - С.18-21.
Пацалюк, О. Математичні дисципліни у навчальних планах і програмах вітчизняних середніх загальноосвітніх закладів початку XX ст. / О. Пацалюк. - С.22-26.
Побірченко, Н. Запіхнілий романтик Тадей Рильський / Н. Побірченко. - С.27-33.
Галіб, М. Виховання характеру як морально-вольової якості особистостї у творчості В. Сухомлинського / М. Галіб. - С.34-40.
Єршова, Л. Умови навчання у жіночих закладах Волині (кінець XIX початок XX ст.) / Л. Єршова
Музиченко, О. Виховуючий вплив навчання / О. Музиченко. - С.46-53.
Інформація для дослідників у галузі історії педагогіки. - С.81-83.
Палащина, Н. Наукове інформаційно-бібліографічне забезпечення інноваційних напрямів освітянської галузі: До п’ятиріччя Державної науково-педагогічної бібліотеки України імені В. О. Сухомлинського / Н. Палащина. - С.76-80.
Адаменко, О. Публікації й дисертації 50-х років XX століття з питань управління загальноосвітньої школи / О. Адаменко. - С.72-75.
Коляда, Н. Арохівні джерела: недільні школи в Україні (друга половина XIX - початок XX ст.) / Н. Коляда. - С.65-71.
Науменко, В. Програма викладання російської мови / В. Науменко. - С.54-64.
Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)

Найти похожие
Перейти к описаниям статей

3.
Шифр: ІПА-1/2011/1
   Журнал

Історико-педагогічний альманах [Текстььь] : Наукове видання/ Академія педагогічних наук України, Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини, Всеукраїнська асоціація істориків педагогіки. - К. : Міленіум, 2004 - . - Выходит дважды в год
2011г. N 1
Содержание:
Васьківська, Галина. Генеза системного підходу в радянській педагогічній науці / Г. Васьківська. - С.4-7
Іващенко, Катерина. Педагогічний зміст поняття "важкі діти" в радянській педагогіці (20-30 роки XX століття) / К. Іващенко
Новицька, Ольга. Стан досліджень з історії педагогіки в Україні у ранній радянський період / О. Новицька. - С.12-15
Петренко, Оксана. Проблема періодизації розвитку гендерних підходів до вітчизняної освіти й виховання у радянський період / О. Петренко. - С.16-20
Кравченко, Оксана. Історіографія дослідження педагогічної і просвітницької діяльності Пантелеймона Куліша (друга пол. XIX ст. - перша пол. 80-х рр. XX ст.) / О. Кравченко. - С.21-25
Мироненко, Вікторія. Виховання дбайливого ставлення до природи у педагогічній спадщині І. П. Деркачова (1834-1916) / В. Мироненко. - С.26-28
Полєхіна, Вікторія. Долі репресованих освітян крізь призму сучасних студентських досліджень / В. Полєхіна. - С.29-32
Сараєва, Олена. Педагогічна спадщина В. Сухомлинського в доробку радянських учених / О. Сараєва. - С.33-37
Шпарик, Оксана. Особливості джерельної бази досліджень педагогіки Конфуція / О. Шпарик. - С.38-43
Березівська, Л. Періодизація реформування шкільної освіти в Україні за радянської доби (1919-1991) / Л. Березівська. - С.44-48
Венгловська, Олена. Основні тенденції розвитку дошкільної освіти Київщини (1958-1984 рр. XX століття) / О. Венгловська. - С.49-53
Коляда, Наталя. Дослідження історії вітчизняного дитячого руху радянського періоду : джерелознавчий аспект / Н. Коляда. - С.54-60
Місечко, Ольга. Підготовка вчителя іноземної мови в Україні як предмет історіографічних досліджень / О. Місечко. - С.61-65
Пєтухова, Ірина. Тести 20-30-х рр. XX ст. у структурі української освітньої практики / І. Пєтухова. - С.66-70
Слюсаренко, Ніна. Радянський період розвитку трудової підготовки дівчат у школах України / Н. Слюсаренко. - С.71-75
Федосова, Ірина. Історіографія дослідження розвитку вищої інженерно-технічної освіти в Україні (друга половина XIX - перша половина XX ст.) / І. Федосова. - С.76-80
Шевченко, Світлана. Особливості організації диференційованого підходу до навчання єврейських дітей шкільного віку в 1920-1932-х рр. початку XX ст. / С. Шевченко. - С.81-86
Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)

Найти похожие
Перейти к описаниям статей

4.
Шифр: ІПА-1/2007/1
   Журнал

Історико-педагогічний альманах [Текстььь] : Наукове видання/ Академія педагогічних наук України, Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини, Всеукраїнська асоціація істориків педагогіки. - К. : Міленіум, 2004 - . - Выходит дважды в год
2007г. N 1
Содержание:
Адаменко, О. Статті у науково-педагогічних часописах як джерело для визначення особливостей розвитку педагогічної науки в Україні в другій половині XX століття / О. Адаменко. - С.4-8
Березівська, Л. Розробка Наркомпросом УСРР системи шкільної освіти та її апробація в контексті соціально-економічних та суспільно-політичних детермінант (1920-1924) / Л. Березівська. - С.9-19
Бондаренко, Г. Формування риторичної культури особистості у школах Давньої Геції і Давнього Риму / Г. Бондаренко. - С.20-25
Лобода, С. Преса Закарпаття як складова педагогічної періодичної преси України 1900-1930-х рр. XX ст. / С. Лобода. - С.26-31
Філімонова, Т. Перші журнали з проблем дошкільного виховання в історії розвитку української педагогічної думки / Т. Філімонова. - С.32-35
Калюжна, О. Використання здоров’язберігаючої концепції В.О. Сухомлинського в умовах загальноосвітніх навчальних закладів / О. Калюжна. - С.36-40
Кочубей, Т. Творчість І.Гізеля в оцінці українських істориків педагогіки / Т. Кочубей. - С.41-46
Побірченко, Н. Повернення Миколи Аркаса (1852-1909) / Н. Побірченко. - С.47-55
Кравченко, О. Бібліографія праць Пантелеймона Куліша / О. Кравченко. - С.93-96
Музиченко, О. Краєзнавство в комплексних програмах та його метода / О. Музиченко. - С.69-75
Коляда, Н. До історії діяльності недільних шкіл в Україні ( 60-ті роки XIX ст.) / Н. Коляда. - С.63-68
Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)

Найти похожие
Перейти к описаниям статей

5.
74.03(4Укр),218
Б 48


    Березівська, Л. Д.
    Антропоцентризм - провідна ідея творчості основоположника наукової вітчизняної педагогіки К. Д. Ушинського / Л. Д. Березівська // Педагогіка і психологія. Вісн. НАПН України = Pedagogics and psychology : наук.-теорет. та інформ. журн. Нац. акад. пед. наук України. - 2013. - № 3. - С. 5-9. - Бібліогр.: 9 назв. . - ISSN 2304-0629
ББК 74.03(4Укр),218
Рубрики: Освіта--філософія освіти
   Педагогіка України--персоналії педагогів

фывфывфыв:
педагогічна антропологія -- наукова педагогіка -- педагогічна концепція К. Д. Ушинського -- людина як предмет виховання -- українські педагоги -- філософія освіти
Аннотация: У статті аргументовано, що ідея антропоцентризму стала провідною в педагогічній концепції видатного вітчизняного педагога-філософа, гуманіста К. Д. Ушинського, яку він найповніше обгрунтував у праці "Людина як предмет виховання. Спроба педагогічної антропології" (1867-1869).


Доп.точки доступа:
Ушинський К. Д., Костянтин Дмитрович (російський педагог ; 1824-1871) \о нем\

Имеются экземпляры в отделах:
Ч.З.№2 Экз. 1 (свободен)

Найти похожие

6.
37(09)(4Укр)
Ч-44


    Чепіга, Яків Феофанович (Зеленкевич).
    Вибрані педагогічні твори [Текст] : навчальний посібник / Я. Ф. Чепіга; Упоряд., наук. ред. Л. Д. Березівська ; Інститут педагогіки АПН України. - Х. : "ОВС", 2006. - 328 с. - ISBN 966-7858-44-8 : 25.00 грн.
ГРНТИ
ББК 74.03(4Укр)я44
РУБ 37(09)(4Укр)
Рубрики: Національне виховання
   Самовиховання вчителя

   Трудове виховання



Доп.точки доступа:
Березівська, Л. Д. \упоряд., наук. ред.\; Інститут педагогіки АПН України
Экземпляры всего: 1
фб (1)
Свободны: фб (1)
Найти похожие

7.
Шифр: ГН/2006/2
   Журнал

Гуманітарні науки [Текстььь] : Науково-практичний журнал. - Ялта : Педагогічна преса, 2000 - . - Выходит дважды в год
2006г. N 2
Содержание:
Яценко, Т. С. Особливості внутрішньої динаміки психіки та врахування її у психокорекційній роботі / Т. С. Яценко. - С.8-13
Дічек, Н. П. Герменевтика та діалогізм як засади оновлення методологічної бази історико-педагогічних досліджень / Н. П. Дічек. - С.14-19
Андреев, А. С. Реформа образования с точки зрения психолога / А. С. Андреев. - С.20-26
Солодка, А. К. Виховання вторинної мовної особливості: етнопсихологічний компонент / А. К. Солодка. - С.27-33
Антонюк, Р. І. Коли кожний поважає всіх, а всі - кожного:Проблеми національних меншин в умовах українського полікультурного контексту / Р. І. Антонюк. - С.34-38
Усатенко, О. М. Взаємодіяти - професійно: Перенесення та контрперенесення в контексті дослідження феномену супервізійної практики / О. М. Усатенко. - С.40-45
Богдан, Т. В. Жити в теперешньому часі: Глибинно-психологічне пізнання психіки методом психодрами (на матеріалі активного соціально-психологічного навчання) / Т. В. Богдан. - С.46-50
Сульниченко, В. Н. Нужен ли человечеству единый язык?: Культурологический подход в процессе использования активных методик изучения лингвистических дисциплин в вузе / В. Н. Сульниченко. - С.51-55
Фурсова, Л. О. Ключ до розуміння та виховання: Вплив проблемного вивчення оповідання О.Довженка "Воля до життя" на розвиток почуттів підлітка / Л. О. Фурсова. - С.56-61
Святка, О. О. Проблема класифікації психологічних опорів у психоаналізі / О. О. Святка. - С.62-66
Лобач, О. М. Содержательные аспекты подготовки специалистов к психологической помощи постсоветской семье / О. М. Лобач. - С.67-71
Шевченко, В. М. Перший освітній заклад для глухонімих в поліетнічному середовищі Криму / В. М. Шевченко. - С.72-75
Березівська, Л. Д. Реформування шкільної освіти Міністерством народної освіти в контексті громадсько-педагогічного руху в Україні (1904-1907 рр.) / Л. Д. Березівська. - С.76-82
Матвєєва, Г. В. Перші екскурсоводи - вчителі: Зміст та особливості підготовки фахівців екскурсівної справи в історії вітчизняної освіти / Г. В. Матвєєва. - С.83-90
Варфоломеева, О. В. Закономерности формирования психической устойчивсти личности: экзистенциальные противоречия / О. В. Варфоломеева. - С.92-100
Дударенко, І. С. Динаміка суджень суб’єкта як показник результативності психокорекційного впливу / І. С. Дударенко. - С.101-106
Пономарьов, О. С. Логічне дерево, на якому виростає безпека: Активізація навчальної діяльності студентів при моделюванні виробничої ситуації / О. С. Пономарьов, М. М. Латишева, Т. С. Павленко. - С.107-114
Шавальова, В. І. Скласти єдину наукову картину світу: Формування уявлень школярів щодо застосування математичних понять і методів у вивченні мов і літератур / В. І. Шавальова, Н. С. Вагіна. - С.116-121
Грищенко, Г. В. Захистимо "планету людей": Деякі напрямки екопсихологічного виховання у школі / Г. В. Грищенко. - С.122-126
Кожевников, В. М. Інноваційна модель наступності профільної школи і вищого навчального закладу в організації педагогічної діяльності учителів та викладачів / В. М. Кожевников. - С.127-132
Каленская, В. П. Применение метода планомерно-поэтапного формирования в развитии навыков ненасильственного общения студентов / В. П. Каленская. - С.133-137
Литвинчук, И. Н. Эмоционально-экзистенциальный аспект современных психотерапевтических и коммуникативных технологий / И. Н. Литвинчук. - С.138-142
Чёрный, Е. В. Тренинг в системе поликультурного образования / Е. В. Чёрный. - С.143-148
Шевчук, О. І. Академик: До 100-річчя видатного авіаконструктора Олега Антонова / О. І. Шевчук. - С.150-159
Кудусов, Д. А. Казанский период творческо-исполнительской и педагогической деятельности Натана Рахлина (за матеріалами науково-практичної конференції проведеної під егидою Міністерства культури і науки України та Національної музичної академії України імені П.І.Чайковського з нагоди 100-річчя від дня народження видатного диригента 30 березня 2006 року) / Д. А. Кудусов. - С.160-165 : портр
Ковалерист, Л. А. Педагогіка вищої школи: Анотований список літератури / Л. А. Ковалерист, Л. В. Коваленко. - С.166-178
Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)

Найти похожие
Перейти к описаниям статей

8.
74.03(4УКР)
Б 48


    Березівська, Л.
    Наслідки та досвід реформування шкільної освіти в Україні у XX ст. [Текст] / Л. Березівська // Рідна школа : Щомісячний науково-педагогічний жупнал. - 2010. - N 1/2. - С. 45-50
ББК 74.03(4УКР)
Рубрики: навчально-виховний процес
   Методи навчання

   історія педагогіки України, 1917-1991

   Освіта--реформа--зміни

   Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності

фывфывфыв:
реформування шкільної освіти


Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)

Найти похожие

9.
15
Н 34


   
    Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки [Текст] : Науковий журнал. № 4 / Міністерство освіти і науки України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя ; Гол. ред. Є. І. Коваленко. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2009. - 201 с. - (Наукові видання Ніжинської вищої школи). - Літ. в кінці кожної статті. - 62.40 грн.
    Содержание:
Дічек, Н. М. Педагогіко-антропологічні дослідження як рушійна сила розвитку педагогіки у другій половині ХІХ ст. / Н. М. Дічек. - С .7-11
Пелех, Ю. В. Історико-філософський аналіз аксіологічної парадигми як основи аксіопедагогіки / Ю. В. Пелех. - С .12-16
Виховський, Л. Ц. Антропологізм як провідний принцип педагогіки К. Ушинського / Л. Ц. Виховський. - С .17-19
Кочубей, Т. Д. Вплив педагогічних поглядів просвітників українського бароко на розвиток педагогічної думки ХІХ ст. / Т. Д. Кочубей. - С .20-24
Корж-Усенко, Л. В. Становлення елітарної особистості в умовах "шляхетського гнізда": досвід педагогічної фамілістики ХІХ - початку ХХ ст. / Л. В. Корж-Усенко. - С .25-29
Коляда, Н. М. Ідеї педагогів-реформаторів кінця - початку ХХ ст. як теоретичний фундамент дитячого руху / Н. М. Коляда. - С .30-34
Гіптерс, З. В. Громадсько-педагогічне сподвижництво культурно-освітніх товариств Галичини у справі просвіти та економічного навчання дітей і дорослих у ХІХ ст. / З. В. Гіптерс. - С .35-39
Золотухіна, С. Т. Роль учених рад у реформуванні системи управління вітчизняними університетами (кінець ХІХ - початок ХХ ст.) / С. Т. Золотухіна, Л. Д. Зеленська. - С .40-45
Гагіна, Н. В. Тенденції розвитку наукових поглядів на сутність та співвідношення категорій "навичка" і "вміння" / Н. В. Гагіна. - С .46-50
Кузьміна, С. Л. Київська академічна традиція ХІХ - початку ХХ ст. і становлення педагогічної науки в Україні / С. Л. Кузьміна. - С .51-55
Гнізділова, О. А. Роль наукових шкіл Слобожанщини у розвитку науки (середина ХІХ - початок ХХ ст.) / О. А. Гнізділова. - С .56-60
Побірченко, Н. С. Два погляди на проблеми освіти: М. Пирогов та К. Ушинський / Н. С. Побірченко. - С .61-65
Ткачук, М. М. Проблема змісту національного виховання у контексті українського культурно-освітнього руху другої половини ХІХ ст. / М. М. Ткачук. - С .66-69
Султанова, Л. Ю. Науково-дослідна діяльність студентів у контексті модернізації вищої освіти України / Л. Ю. Султанова. - С .70-73
Кравченко, О. О. "Сільська бібліотека" в контесті розвитку освіти в Україні у другій половині ХІХ ст. / О. О. Кравченко. - С .74-77
Бабій, І. В. Генеза розвитку проблеми морального виховання дошкільників засобами народної педагогіки / І. В. Бабій. - С .78-81
Мартиненко, Д. В. Епістолярії як джерело з історії педагогіки / Д. В. Мартиненко. - С .82-86
Мокрогуз, О. П. Особливості застосування мультимедійної презентації на уроках історії / О. П. Мокрогуз. - С .87-90
Стовбчата, Т. О. Сутнгість та структура професійної іншомовної компетентності майбутніх філологів / Т. О. Стовбчата. - С .91-93
Нікітіна, І. П. Методика поліпшення ефективності літньої навчальної практики профільних суспільно-гуманітарних класів / І. П. Нікітіна. - С .94-96
Толочкол, С. В. Організаційно-педагогічні внутрішні умови формування методичної компетентності викладачів-аграрників / С. В. Толочкол. - С .97-100
Аніщук, А. М. Розвиток ідей вітчизняних педагогів про мовленневе виховання дошкільників у сучасних умовах / А. М. Аніщук. - С .105-108
Бутурлим, Т. І. Українська література як засіб формування генденої культури старшокласників / Т. І. Бутурлим. - С .109-112
Березівська, Л. Д. К. Д. Ушинський про роль педагога у вихованні людини / Л. Д. Березівська. - С .113-116
Левківський, М. В. Роль праці у формуванні зростаючої особистості (за К. Д. Ушинським) / М. В. Левківський. - С .117-119
Шевченко, С. М. К. Д. Ушинський про виховання "нової людини" / С. М. Шевченко. - С .120-123
Ткаченко, О. М. Застосування ідей К. Д. Ушинського в процесі формування в майбутніх учителів етнопедагогічної компетентності / О. М. Ткаченко. - С .124-126
Соловей, М. В. Окремі аспекти сучасного виховання в контексті соціально-педагогічних поглядів Костянтина Ушинського / М. В. Соловей. - С .127-130
Грицай, Н. Б. Використання педагогічної спадщини К. Д. Ушинського у методичній підготовці майбутніх учителів біології / Н. Б. Грицай. - С .134-136
Медвідь, О. Б. К. Д. Ушинський про родинне виховання / О. Б. Медвідь, М В. Клепар. - С .131-133
Коваленко, Є. І. Ідеї "нового виховання" у педагогічній концепції Софії Русової / Є. І. Коваленко. - С .137-141
Мирончук, Н. М. Софія Русова про роль школи у національно-громадянському вихованні особистості / Н. М. Мирончук. - С .142-145
Петренко, О. Б. Роль ідей М. Пирогова у становленні гендерного підходу у вітчизняній педагогіці / О. Б. Петренко. - С .146-149
Калініченко, Н. А. Просвітницька діяльність М. Ф. Федоровського (Єлисаветградщина, друга половина ХІХ ст.) / Н. А. Калініченко. - С .15-153
Задорожна-Княгницька, Л. В. Проблема педагогічної майстерності у працях М. Демкова (1880-1904) / Л. В. Задорожна-Княгницька. - С .154-157
Вітвицька, С. С. Новаторство М. І. Пирогова у педагогічній теорії та практиці вищої школи / С. С. Вітвицька. - С .158-161
Бондар, Л. С. Корф Микола Олександрович - засновник народної земської школи / Л. С. Бондар. - С .162-164
Боровик, В. В. Фізичне виховання в педагогічній спадщині Григорія Ващенка / В. В. Боровик, П. І. Щербак, С. О. Оленченко. - С .165-169
Криловець, Ю. М. Проблеми виховання в педагогічній спадщині П. Г. Редкіна / Ю. М. Криловець. - С .169-172
Заніна, О. М. Учитель та його професійна підготовка у поглядах освітян України другої половини ХІХ - початку ХХ ст. / О. М. Заніна, Н. М. Демченко. - С .173-176
Пісоцька, Л. М. Історико-педагогічні аспекти проблеми трудового виховання дошкільників в Україні / Л. М. Пісоцька. - С .177-180
Олійник, В. В. Шкільне свято як засіб виховання учнів у вітчизняній педагогічній думці другої половини ХІХ - початку ХХ ст. (К Ушинський, М. Пирогов, С. Русова. Я. Чепіга) / В. В. Олійник. - С .181-184
Коваленко, В. О. Вплив педагогічних ідей Дж. Дьюї на українську педагогіку у 20-і роки ХХ ст. / В. О. Коваленко. - С .185-190
Пономаренко, О. В. Проблема лідерства в педагогічній теорії Хораса Манна / О. В. Пономаренко. - С .191-193
Василенко, Т. А. Розвиток педагогічних ідей Фр. Фребеля в українському дошкіллі / Т. А. Василенко. - С .194-199
ГРНТИ
ББК 88я5 + 74я5
РУБ 15
Рубрики: Табори літні оздоровчі--виховна робота
   Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності



Доп.точки доступа:
Коваленко, Євгенія Іванівна \ред.\; Ушинський, Костянтин Дмитрович \о нем\; Русова, Софія Федорівна \о нем\; ПИРОГОВ, МИКОЛА ІВАНОВИЧ \о нем\; Корф, Микола Олександрович \о нем\; Ващенко, Григорій Григорович \о нем\; Дьюї, Джон \о нем\; Манн, Хорас \о нем\; Фребель, Фрідрих (видатний німецький педагог і теоретик дошкільного виховання, засновник перших дитячих садків ; 1782-1852) \о нем\; Міністерство освіти і науки України; Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Экземпляры всего: 5
фб (2), ав (1), Ч.З.№2 (2)
Свободны: фб (2), ав (1), Ч.З.№2 (2)
Найти похожие

10.


    Березівська, Л.
    Нові підходи П. М. Ігнатьєва до реформи шкільної освіти (1915-1916 роки XX ст.) [Текстььь] / Л. Березівська // Рідна школа : Науково-педагогічний журнал. - 2006. - N3. - С. 64-67. . - ISSN 0131-6788


Доп.точки доступа:
Ігнатьєв, Павло Миколайович \о нем\

Имеются экземпляры в отделах: всего 4 : Ч.З.№2 (2), ректор (1), прор. наук.-пед. роб. (1)
Свободны: Ч.З.№2 (2), ректор (1), прор. наук.-пед. роб. (1)

Найти похожие

11.
Шифр: ПП1/2017/1
   Журнал

Педагогіка і психологія [Текстььь] : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - київ : Державне видавництво " Педагогічна преса", 1993 - . - Выходит ежеквартально
2017г. N 1
Содержание:
Луговий, В. І. Особливості стандартизації професійної невищої і вищої освіти: теоретико-методологічний аспект / В. І. Луговий, Ж. В. Таланова. - С.5-20. - Библиогр. в конце ст.
Кузь, В. Г. Нова українська школа за концепцією розвитку освіти на період 2015-2025 рр. / В. Г. Кузь. - С.21-26.
Воротникова, І. П. Освітня політика впровадження ІКТ для професійного розвитку вчителів / І. П. Воротникова. - С.27-32.
Просіна, О. В. Інтегроване навчання як педагогічна категорія: специфіка у викладанні предметів мистецького циклу / О. В. Просіна. - С.33-38.
Гуцол, С. Ю. Міфологічні механізми інтерпретації особистого досвіду в контексті самопроектування особистості / Ю. Гуцол С. - С.39-43.
Страцинська, І. А. Про емоційні проблеми педагогічних працівників і можливість депресії / І. А. Страцинська. - С.44-48.
Яніцька-Панек, Т. Цілі в світовій, європейській та польській освітній політиці / Т. Яніцька-Панек. - С.49-55.
Колупаєва, А. А. Сучасна інклюзивна парадигма в освіті дітей з особливими потребами / А. А. Колупаєва, Л. В. Наконечна. - С.57-63.
Лук’янова, Л. Б. Освітні потреби дорослої людинив умовах сучасної цивілізації / Л. Б. Лук’янова. - С.64-69.
Березівська, Л. Д. Проект єдиної школи в Україні про дванадцятирічну загальну середню освіту (1917-1920 рр.) / Л. Д. Березівська. - С.77-84.
Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)

Найти похожие
Перейти к описаниям статей

12.
Шифр: ПП1/2013/3
   Журнал

Педагогіка і психологія [Текстььь] : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - київ : Державне видавництво " Педагогічна преса", 1993 - . - Выходит ежеквартально
2013г. N 3
Содержание:
Березівська, Л. Д. Антропоцентризм - провідна ідея творчості основоположника наукової вітчизняної педагогіки К. Д. Ушинського / Л. Д. Березівська. - С.5-9. - Бібліогр.: 9 назв.
Носко, М. О. Розвиток педагогічної науки на Чернігівщині в руслі ідей К. Д. Ушинського / М. О. Носко. - С.10-14. - Бібліогр.: 3 назви.
Заліський, А. А. Модернізація системи середньої освіти на Чернігівщині / А. А. Заліський. - С.14-16.
Бех, І. Д. Рефлексивно-експліцитний метод у вихованні особистості / І. Д. Бех. - С.17-23. - Бібліогр.: 8 назв.
Гуржій, А. М. Дизайн-проектування статичних аудіовізуальних електронних засобів умовнографічної наочності / А. М. Гуржій, В. П. Волинський, Л. П. Ткачова. - С.24-31. - Бібліогр.: 4 назви.
Кузь, В. Г. Плекаймо сучасну інтелектуальну еліту / В. Г. Кузь. - С.31-36. - Бібліогр.: 11 назв.
Ватковська, М. Г. Особливості впровадження медіаосвіти в навчальних закладах Дніпропетровщини: досягнення, проблеми та перспективи / М. Г. Ватковська. - С.37-43. - Бібліогр.: 5 назв.
Савчин, М. М. Творчість як педагогічна проблема: тренінг творчості / М. М. Савчин, О. І. Гірний. - С.43-51. - Бібліогр.: 23 назви.
Яценко, Т. О. Культурологічний контекст розвитку методики навчання літератури / Т. О. Яценко. - С.51-56. - Бібліогр.: 8 назв.
Малюга, В. М. Шляхи оновлення просвітницької діяльності Педагогічного музею України / В. М. Малюга. - С.57-62. - Бібліогр.: 12 назв.
Сметанський, М. І. Вплив чи сприяння? / М. І. Сметанський. - С.63-68. - Бібліогр.: 6 назв.
Рудишин, С. Д. Системний підхід до вищої освіти в Україні: освіченість, компетентність, національні цінності / С. Д. Рудишин. - С.69-75. - Бібліогр.: 15 назв.
Бондар, Л. С. Відображення ідей про диференційований підхід до навчання у змісті початкової освіти (40 - 80-ті рр. ХХ ст.) / Л. С. Бондар. - С.76-84. - Бібліогр.: 19 назв.
Шарошкіна, Н. Г. Культурно-освітня роботи бібліотеки як соціального інституту / Н. Г. Шарошкіна. - С.85-90. - Бібліогр.: 5 назв.
Карпенко, О. В. Упровадження Болонських принципів у контексті реформування системи освітніх послуг країн Балтії - Латвії, Литви та Естонії / О. В. Карпенко, Л. І. Самчук, О. В. Кривоносова. - С.91-98. - Бібліогр.: 16 назв.
Зозуля, С. М. Вихід у світ термінологічного словника / С. М. Зозуля. - С.99-100.
Имеются экземпляры в отделах:
Ч.З.№2 Экз. 1 (свободен)

Найти похожие
Перейти к описаниям статей

13.
74.03(4УКР)
Б 48


    Березівська, Л.
    Періодизація реформування шкільної освіти в Україні за радянської доби (1919-1991) [Текст] / Л. Березівська // Історико-педагогічний альманах : Наукове видання. - 2011. - N 1. - С. 44-48
ББК 74.03(4УКР)
Рубрики: історія педагогіки України, 1917-1991
   Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності

фывфывфыв:
радянська педагогіка


Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)

Найти похожие

14.
74.03(4УКР)
Б 48


    Березівська, Л. Д.
    Проект єдиної школи в Україні про дванадцятирічну загальну середню освіту (1917-1920 рр.) [Текст] / Л. Д. Березівська // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - 2017. - N 1. - С. 77-84.
ББК 74.03(4УКР)
Рубрики: Історія освіти--Україна, 20 ст.
фывфывфыв:
дванадцятирічна загальна освіта


Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)

Найти похожие

15.
Шифр: ПШ2/2006/12
   Журнал

Психология и школа [Текстььь] : Ежеквартальный научно-практический журнал/ Соредакторы журнала В.Г.Колесников и А.Г.Лидерс. - М. ; Обнинск : Технограф, 2003 - . - Выходит ежеквартально
2006г. N 12
Содержание:
Савченко, О. Школа культури - діалог з В. О. Сухомлинським / О. Савченко. - С.1-5.
Березівська, Л. Українські традиції як культурологічні засади спадщини В. О. Сухомлинського / Л. Березівська. - С.5-8.
Кочерга, О. Психофізіологічні особливості діяльності дівчаток і хлопчиків: (Чому дівчатка і хлопчики сприймають світ по-різному) / О. Кочерга. - С.8-12.
Літвін, Т. Урок-проект з громадянськї освіти в 3 класі / Т. Літвін. - С.12-13.
Казачінер, О. Ігри для ознайомлення з алфавітом англійської мови / О. Казачінер. - С.18.
Вашуленко, Н. Работа над видами речевой деятельности в процессе люучения грамоте / Н. Вашуленко, И. Гудзик, О. Прищепа. - С.35-38.
Хорошковська, О. Мовне забезпечення комунікативної діяльності учнів у процесі формування усного українського мовлення / О. Хорошковська. - С.38-43.
Лавриченко, Н. Сучасна початкова шкільна освіта у європейському вимірі / Н. Лавриченко. - С.51-54.
Прудник, С. Казки про літери: День веселого ласуна / С. Прудник. - С.59-62.
Загуляєва, Є. Вивчення літератури рідного краю на уроках читання / Є. Загуляєва. - С.54-57.
Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)

Найти похожие
Перейти к описаниям статей

16.
Шифр: РШ/2007/9
   Журнал

Рідна школа [Текстььь] : Науково-педагогічний журнал. - К. : Преса України. - ISSN 0131-6788. - Выходит ежемесячно
2007г. N 9
Содержание:
Гончаренко, С. Авторська школа креативності: Про концепцію школи творчості досвідченого учителя хімії Анатолія Івановича Сологуба з м.Кривий Ріг / С. Гончаренко. - С.3-4
Саксаганський природничо-науковий ліцей (м.Кривий Ріг): Добірка статей
Дічек, Н. Своєрідність концепції виховання громадянина за спадщиною В.О.Сухомлинського / Н. Дічек. - С.14-16
Антонець, М. В.О.Сухомлинський про вікові особливості і громадянське виховання підлітків / М. Антонець. - С.17-19
Бондар, Л. В.О.Сухомлинський: основні пріоритети у вихованні громадянськості / Л. Бондар. - С.19-22
Заліток, Л. Бібліотека - джерело духовної культури в педагогічній спадщині В.О.Сухомлинського / Л. Заліток. - С.22-24
Буряк, В. Система дидактичних умов ефективної організації навчальної пізнавальної діяльності / В. Буряк. - С.25-27
Саєнко, Т. Формування творчої активності майбутнього вчителя / Т. Саєнко. - С.28-31
Шапран, О. Сучасні підходи до проблеми інноваційної підготовки майбутнього вчителя / О. Шапран. - С.31-33
Щекатунова, Г. Застосування інформаційних технологій у діяльності сучасної школи / Г. Щекатунова. - С.34-35
Фатюшин, Ю. Теоретичні основи формування потреби у фізичному самовдосконаленні студентів в умовах дозвілля / Ю. Фатюшин. - С.37-40
Твердрхлєб, М. Соціальна активність - засіб сучасного виховання учнів початкових класів / М. Твердрхлєб. - С.41-43
Корсак, К. Небезпека міфів для стратегічного планування освіти і науки в XXI столітті / К. Корсак. - С.44-46
Вішнікіна, Л. Навчальні моделі - основа організації пізнавальної діяльності учнів на уроках географії / Л. Вішнікіна. - С.47-49
Вихрущ, А. Особливості формування альтруїстичних якостей у сучасної молоді / А. Вихрущ, І. Стецько. - С.50-52
Ануркіна, О. Механізм адаптації - один із факторів становлення особистості в ліцейському освітньому середовищі / О. Ануркіна. - С.52-54
Юник, Д. Адекватність самооцінки - складова саморегуляції інструментально-виконовської підготовки майбутніх учителів музики / Д. Юник. - С.54-56
Лебединець, Н. Гігієнічна оцінка шкільної тривожності учнів як показника психологічної атмосфери навчального середовища / Н. Лебединець. - С.57-59
Березівська, Л. Часткові внутрішньосистемні зміни шкільної освіти УРСР у контексті прихованої русифікації (1964-1984) / Л. Березівська. - С.60-64
Сипченко, О. Генезис досліджень із проблемами створення навчально-педагогічної літератури (друга половина XIX - початок XXI ст.) / О. Сипченко. - С.64-66
Чернишова, Є. Усиновлення як соціальний феномен: історичний контекст / Є. Чернишова. - С.67-69
Хміль, Н. Діяльність журналу "Радянська школа" у 50-60-ті роки ХХ ст. / Н. Хміль. - С.69-71
Павлюк, С. Школи Німеччини в умовах глобалізації та інтеграційних процесів / С. Павлюк. - С.72-75 : портр
Степанов, І. Ідейно-організаційні джерела скаутингу / І. Степанов. - С.75-77
Печенко, І. Виховання для життя: соціалізація особистості в дитинстві у педагогіці Монтессорі / І. Печенко. - С.78-80
Имеются экземпляры в отделах: всего 2 : Ч.З.№2 (2)
Свободны: Ч.З.№2 (2)

Найти похожие
Перейти к описаниям статей

17.
Шифр: РШ/2010/1/2
   Журнал

Рідна школа [Текстььь] : Науково-педагогічний журнал. - К. : Преса України. - ISSN 0131-6788. - Выходит ежемесячно
2010г. N 1/2
Содержание:
Савченко, О. Системний підхід до модернізації змісту загальної середньої освіти / О. Савченко. - С.3-8
Ващенко, Л. Планування досліджень з освітньої політики як науковий і суспільний пріоритет / Л. Ващенко. - С.8-15
Бугрій, О. Розвиток мислення школярів під час вивчення шкільної географії / О. Бугрій. - С.15-21
Дзюбенко, Л. Ігри на уроках англійської мови / Л. Дзюбенко. - С.28-30
Панасенко, Г. Особливості професійно орієнтованого навчання іноземних мов студентів у немовних вищих навчальних закладах / Г. Панасенко, Т. Акопян. - С.30-34
Хрипун, В. Партнерська взаємодія учителя й учнів - ключ до саморозвитку успішного педагога / В. Хрипун. - С.39-42
Доброскок, І. Організація самостійної роботи магістрів соціальної педагогіки у процесі їхньої фахової підготовки / І. Доброскок. - С.42-45
Березівська, Л. Наслідки та досвід реформування шкільної освіти в Україні у XX ст. / Л. Березівська. - С.45-50
Бурдун, О. Особливості впровадження інформаційних технологій у загальноосвітніх школах України (1950-1985 рр.) / О. Бурдун. - С.67-72
Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)

Найти похожие
Перейти к описаниям статей

18.
Шифр: РШ/2006/3
   Журнал

Рідна школа [Текстььь] : Науково-педагогічний журнал. - К. : Преса України. - ISSN 0131-6788. - Выходит ежемесячно
2006г. N 3
Содержание:
Красняков, Є. Державна політика в освітянській сфері в період українського державотворення / Є. Красняков. - С.3-8.
Дем’яненко, Н. Співвідношення модернізаційних тенденцій та національних традицій у змісті діяльності вищої школи: авторський курс "Історія освітньо-виховних систем / Н. Дем’яненко ; Н. Дем’яненко. - С.11-17.
Калініна, Л. Естетичне виховання молодших школярів як соціально-педагогічна проблема / Л. Калініна. - С.24-26.
Мерлянова, О. Вплив фуекцій народного танцю на виховання особистості / О. Мерлянова. - С.27-29.
Донець, З. Архітектурна культурна спадщина у навчанні й вихованні / З. Донець. - С.29-31.
Олексін, Ю. Навчання у співпраці - ефективний шлях формування рис громадянськості старшокласників на уроках історії / Ю. Олексін. - С.32-35.
Сащак, Н. Культура мови та мовлення людини / Н. Сащак. - С.43-45.
Орлова, Н. Формування патріотичних та громадських почуттів учнів (на матеріалі педагогічної спадщини О. Захаренка) / Н. Орлова. - С.39-41.
Журавльова, С. Соціоорієнтована модель виховання особистості Георга Кершенштейнера в освітніх / С. Журавльова. - С.71-80.
Сбруєва, А. Уроки запровадження сучасних освітніх реформ у розвинутих англомовних країнах / А. Сбруєва. - С.74-76.
Вачевський, М. Сучасна економічна освіта у країнах Західної Європи: формування професійних компетенцій / М. Вачевський. - С.71-74.
Березівська, л. Нові підходи П. М. Ігнатьєва до реформи шкільної освіти (1915-1916 роки XX ст.) / л. Березівська. - С.64-67.
Рейзенкінд, Т. Мистество кіно як фактор організації модульно-рейтингового підходу до навчання в поліхудожньому вихованні молоді / Т. Рейзенкінд. - С.58-61.
Юник, Д. Оволодіння музичним матеріалом в процесі інструментальної підготовки школярів / Д. Юник. - С.55-57.
Совгіра, С. Нетрадиційні форми екологічної освіти учнів / С. Совгіра. - С.51-54.
Дмитрук, С. Груподинамічні вправи як засіб формування корпоративної культури / С. Дмитрук; О. Вєтохов. - С.48-51.
Вєтохов, О. Психолого-педагогічні умови для успішного навчання іноземного читання / О. Вєтохов. - С.46-47.
Имеются экземпляры в отделах: всего 4 : Ч.З.№2 (2), ректор (1), прор. наук.-пед. роб. (1)
Свободны: Ч.З.№2 (2), ректор (1), прор. наук.-пед. роб. (1)

Найти похожие
Перейти к описаниям статей

19.
Шифр: РШ/2007/5
   Журнал

Рідна школа [Текстььь] : Науково-педагогічний журнал. - К. : Преса України. - ISSN 0131-6788. - Выходит ежемесячно
2007г. N 5
Содержание:
Артемчук, Г. Про сучасний стан української мови в Україні / Г. Артемчук. - С.8-11.
Киричук, О. Соціальнокомунікативна активність особистості в контексті суб’єктично-вчинкової парадигми / О. Киричук. - С.12-15.
Сологуб, А. Креативний підхід ло профільного навчання ліцеїстів / А. Сологуб. - С.15-17.
Панасенко, Е. Самостійна робота студентів у вищому педагогічному навчальному закладі / Е. Панасенко. - С.22-24.
Зязюн, І. Філософія "Школи свободи": розвиток та саморозвиток творчих засад особистості / І. Зязюн. - С.25-29.
Бех, І. Духовна безпечність - напруженість у вихованні та розвитку особистості / І. Бех. - С.29-32.
Вишневський, О. Українська рндагогіка на шляху до свободи (Шукаючи себе у Франковому "Мойсеї") / О. Вишневський. - С.32-36.
Роганова, М. Виховання духовної культури студентів вищих навчальних закладів / М. Роганова. - С.36-39.
Сорока, Т. Професійна орієнтація школярів на уроках трудового навчання в другій половині XXстоліття / Т. Сорока. - С.73-76.
Чулкова, Л. До проблеми соціалізації учнів у школах Німеччини / Л. Чулкова. - С.77-78.
Кітова, О. А. Виникнення та становлення принципу поєднання навчання з продуктивною працею / О. А. Кітова. - С.71-73.
Березівська, Л. Реалізація української радянської моделі шкільної освіти в УСРР у контексті боротьби освітян проти її уніфікації (1927-1930) / Л. Березівська. - С.67-71.
Соколенко, Т. Формування культури організації як стратегія успіху / Т. Соколенко. - С.64-66.
Юник, Д. Перспективні напрями вдосконалення процесу формування інструментально-виконавської надійності майбутніх учителів музики / Д. Юник. - С.60-63.
Гусак, Т. Роль і мета іспитів у процесі навчання / Т. Гусак. - С.58-60.
Денисенко, В. Підготовка вчителя української мови і літератури та народознавства до експедиційної роботи / В. Денисенко. - С.56-58.
Дерхо, В. Вивчення питань культури з семикласниками на уроках історії / В. Дерхо. - С.53-55.
Біда, О. Застосування інтерактивних технологій при підготовці вчителя біології / О. Біда. - С.50-53.
Пометун, О. Технологія інтерактивного навчання як інноваційне педагогічне явище / О. Пометун. - С.46-49.
Топузов, О. Організація проблемного навчання на уроках географії в середній школі / О. Топузов. - С.43-46.
Біда, О. Застосування інтерактивних технологій при підготовці вчителя біології / О. Біда. - С.50-53.
Имеются экземпляры в отделах: всего 2 : Ч.З.№2 (2)
Свободны: Ч.З.№2 (2)

Найти похожие
Перейти к описаниям статей

20.
Шифр: РШ/2006/4
   Журнал

Рідна школа [Текстььь] : Науково-педагогічний журнал. - К. : Преса України. - ISSN 0131-6788. - Выходит ежемесячно
2006г. N 4
Содержание:
Уйсімбаєва, Н. Науково-дослідницька діяльність як чинник зростання професійної компетентності / Н. Уйсімбаєва. - С.3-6
Щекатунова, А. Проблема самореалізації в психолого-педагогічній науці / А. Щекатунова. - С.7-12
Гора, Т. Організація міжособистісної взаємодії учнів загальноосвітніх шкіл як запорука їх самореалізації / Т. Гора. - С.12-13
Столяренко, О. Інтеграція людинознавчих знань у гуманістичному вихованні школярів / О. Столяренко. - С.14-18
Чорна, О. Педагогічні умови формування у молодших школярів шанобливого ставлення до людей / О. Чорна. - С.18-20
Рогова, Т. Реалізація ідей особистісно орієнтованого підходу в управлінні педагогічним колективом школи / Т. Рогова. - С.21-24
Мельник, С. Моделювання діяльності інноваційного навчального закладу - школи сприяння здоров’ю / С. Мельник. - С.25-29
Топузов, О. Підготовка майбутніх учителів географії до реалізації проблемного навчання / О. Топузов. - С.31-33
Покась, Л. Реалізація завдань програмних практичних робіт із фізичної географії у складі навчальних груп учнів / Л. Покась. - С.33-36
Сивачук, Н. Скарбничка фольклорної пам’яті / Н. Сивачук. - С.36-41
Бугайова, І. Словникова робота як засіб активізації пізнавальної діяльності учнів на уроках літератури / І. Бугайова. - С.41-44
Крижко, В. Народно-педагогічні традиції весняного календарного циклу в етногенезі українців / В. Крижко, А. Малихін, В. Ткач. - С.44-47
Івашньова, С. До проблеми післядипломної освіти вчителів німецької мови початкової школи / С. Івашньова. - С.47-49
Матяш, Н. Біологічна компетентність учня - одна з вимог модернізації природничої освіти / Н. Матяш. - С.50-51
Юник, Д. Збудження як засіб формування інструментально-виконавської надійності у майбутніх учителів музики / Д. Юник. - С.51-54
Локшин, В. Професійна компетентність фахівців з управління в соціокультурній сфері к технології модернізації вищої освіти / В. Локшин. - С.54-56
Березівська, Л. Реформа школи: дискусії щодо проекту П.М.Ігнатьєва / Л. Березівська. - С.57-61
Пироженко, Л. Генеза підходів до побудови навчальних вітчизняної загальноосвітньої школи (30-ті-початок 50-х рр. ХХ ст.) / Л. Пироженко. - С.61-64
Караманов, О. Роль польських жіночих закладів освіти у поширенні реформатської педагогіки в Галичині / О. Караманов. - С.64-66
Ананьян, Е. Розвиток принципу культуровідповідності в історії педагогічної думки / Е. Ананьян. - С.66-69
Іванчук, Г. Проблеми творення людини в історії філософської думки / Г. Іванчук. - С.69-71
Прищак, М. Поняття "духовність" у педагогічній думці України (друга половина XIX століття) / М. Прищак. - С.71-74
Марен, Е. Журналу "Життя школи" - 60! / Е. Марен. - С.74-76
Опенько, М. Методи професійної підготовки з іноземної мови в Німеччині / М. Опенько. - С.76-79
Имеются экземпляры в отделах: всего 4 : Ч.З.№2 (2), ректор (1), прор. наук.-пед. роб. (1)
Свободны: Ч.З.№2 (2), ректор (1), прор. наук.-пед. роб. (1)

Найти похожие
Перейти к описаниям статей

 1-20    21-35 
 
Статистика
за 25.08.2024
Число запросов 68642
Число посетителей 1180
Число заказов 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя