Главная Упрощенный режим Описание
Авторизация
Фамилия
Пароль
 

Базы данных


Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя- результаты поиска

Вид поиска

Область поиска
в найденном
Формат представления найденных документов:
полныйинформационныйкраткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: <.>A=Бех, Іван@<.>
Общее количество найденных документов : 75
Показаны документы с 1 по 20
 1-20    21-40   41-60   61-75 
1.


    Бех, Іван.
    Як формувати особистісну зрілість дошкільника [Текст] / І. Бех // Вихователь-методист дошкільного закладу : Щомісячний спеціалізований журнал. - 2020. - N 10. - С. 4-5.
Рубрики: Дошкільне виховання--виховання особистості
фывфывфыв:
успішна особистість -- особистісна зрілість дошкільника


Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)

Найти похожие

2.
74.1
Б 55


    Бех, Іван.
    Що головне у вихованні? [Текст] / І. Бех // Дошкільне виховання : Науково-методичний журнал для педагогів і батьків. - 2015. - N 11. - С. 2-4. . - ISSN 0321-1401
ББК 74.1
Рубрики: Дошкільне виховання
фывфывфыв:
емоційний розвиток дитини -- ціннісні орієнтири дошкільнят


Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)

Найти похожие

3.
74
З-91


    Зубалій, М. Д.
    Учений - розробник нової філософії освіти [Текстььь] / М. Д. Зубалій // Культура безпеки,екології та здоров’я : Всеукраїнський науково-популярний журнал. - 2010. - N 9. - С. 16-19.
ББК 74 + 88
Рубрики: Кафедра загальної та практичної психології
   Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності

   педагоги України



Доп.точки доступа:
Бех, Іван Дмитрович (вчений з педагогічної психології ; 1940 р. н.) \о нем\

Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)

Найти похожие

4.
156(075.3)
Р 49


    Рибалка, Валентин Васильович.
    Теорії особистості у вітчизняній психології та педагогіці [Текст] : Навчальний посібник / В. В. Рибалка ; Академія педагогічних наук України, Інститут психології ім. Г. С. Костюка, Інститут педагогічної освіти і освіти дорослих. - Одесса : Букаєв В. В., 2009. - 575 с. - Бібліогр. в кінці розд. - ISBN 978-966-2070-19-4 : 150.00 грн.
    Содержание:
Історична лінія становлення категорії особистості та методологічні засади побудови і презентації теорій особистості у вітчизняній та зарубіжній психології . - С .11-18
Вчення П. П. Вікторова про особистість, її настрої і почуття у зв’язку з питаннями вдосконалення і виродження людини . - С .19-42
Грот М. Я.: теоретичні питання філософії і психології особистості . - С .43-55
Теоретичне уявлення про особистість в об’єктивній психології та рефлексології В. М. Бехтерєва . - С .56-64
Концепція, програма дослідження та класифікація типів особистості у наукових працях О. Ф. Лазурського . - С .65-73
Виготський Л. С.: культурно-історична теорія розвитку вищих психічних функцій та учення про особистість . - С .74-82
Теорія і практика виховання особистості у колективі колонії та комуни А. С.Макаренка
Учення про особистість у християнській антропології В. В. Зеньківського . - С .107-127
Теоретичні погляди В. І. Вернадського на особистість вченого та її роль у перебудові біосфери в ноосферу . - С .128-141
Особистість у психологічній теорії відношень В. М. Мясищева . - С .142-152
Концепція українського персоналізму О. Ш. Кульчицького . - С .153-168
Особистість у філософсько-психологічній концепції С. Л. Рубінштейна . - С .169-173
Теорія особистості у системі синтетичного людинознавства Б. Г. Ананьєва . - С .174-184
Концепція формування особистості у дитячому віці в дослідженнях Л. І. Божович . - С .185-192
Особистість у загальнопсихологічній теорії діяльності О. М. Леотьєва . - С .193-201
Теорія виховання всебічно розвиненої, щасливої особистості та її практичне втілення у школі радості В. О. Сухомлинського . - С .202-226
Теорія особистості у наукових творах Г. С. Костюка . - С .227-231
Динамічна функціональна психологічна теорія особистості за К. К. Платоновим . - С .232-241
Соціально-психологічна теорія особистості у працях А. В. Петровського . - С .242-251
Роменець В. А.: теоретичне історико-психологічне дослідження становлення поняття особистості у працях видатних мислителів людства . - С .252-280
Теоретико-методологічне визначення особистості О. М. Ткаченком через систему принципів і категорій вітчизняної психології . - С .281-291
Теорія особистості у системі філософсько-психологічного та біолого-кібернетичного світогляду М. М. Амосова . - С .292-312
Дусавицький О. К.: теорія розвитку особистості школяра в навчальній діяльності . - С .313-327
Моляко В. О.: теорія виховання творчої особистості на основі стратегіального підходу . - С .328-351
Моністична теорія багатовимірного розвитку особистості у працях В. Ф. Моргуна . - С .352-369
Індивід та особистість у психологічній теорії часу Б. Й. Цуканова . - С .370-392
Теорія особистості у філософії, психології та педагогіці добра і культури І. А. Зязюна . - С .393-407
Теорія і методологія особистості орієнтованого виховання дитини у дослідженнях І. Д. Беха . - С .408-434
Максименко С. Д.: генетико-психологічна теорія народження, зростання та існування особистості . - С .435-462
Концептуально-ієрархічна концепція особистості професіонала у дослідженнях О. П. Саннікової . - С .463-472
Концепція особистості у раціогуманістичній психології Г. О. Балла . - С .473-484
Культурно-психологічна концепція особистості як спроба синтезу вітчизняних і зарубіжних теорій особистості . - С .485-550
Перспективи розвитку теорій особистості та міждисциплінарна наукова програма "Особистість XXI століття" . - С .558-562
ББК 88.37я73
РУБ 156(075.3)
Рубрики: Теорії особистості
   Особистість

   Психологія--персоналії українських психологів

   педагоги України

   Кафедра загальної та практичної психології

   Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності

фывфывфыв:
Програма "Особистість XXI століття"


Доп.точки доступа:
Вікторов, Петро Петрович (російський психіатр) \о нем\; Грот, Микола Якович (1852-1899) \о нем\; Бехтерєв, Володимир Михайлович (видатний російський невропатолог, психіатр і психолог ; 1857-1927) \о нем\; Лазурський, Олександр Федорович (12.04.1874 - 13.03.1917) \о нем\; Виготський, Лев Семенович (російський психолог ; 1896-1934) \о нем\; Макаренко, Антон Семенович (педагог-новатор, письменник, творець нової методики виховної роботи з дитячим колективом ; 1888–1939) \о нем\; Зеньківський, Василь Васильович (1881-1962) \о нем\; Вернадський, Володимир Іванович (природознавець, філософ, біогеохімік, громад.діяч ; 1863-1945) \о нем\; Мясищев, Володимир Миколайович (вітчизняний психолог і психотерапевт ; 1893-1973) \о нем\; Кульчицький, Олександр Юліанович (психолог, педагог ; 1895-1980) \о нем\; Рубінштейн, Сергій Леонідович (російський психолог і філософ ; 1889-1960) \о нем\; Ананьєв, Борис Герасимович (вітчизняний психолог ; 1907-1972) \о нем\; Божович, Лідія Іллівна (1908-1981) \о ней\; Леонтьєв, Олексій Миколайович (російський психолог, фахівець з проблем свідомості та діяльності ; 1903-1979) \о нем\; Сухомлинський, Василь Олександрович (український педагог ; 1918-1970) \о нем\; Костюк, Григорій Силович (укр.психолог ; 1899-1982) \о нем\; Платонов, Костянтин Костянтинович (1906-1985) \о нем\; Петровський, Артур Володимирович (психолог ; 1924-2006) \о нем\; Роменець, Володимир Андрійович (1926-1998) \о нем\; Ткаченко, Олександр Миколайович (вчений-психолог ; 1939-1985) \о нем\; Амосов, Микола Михайлович (лікар, вчений ; 1913-2002) \о нем\; Дусавицький, Олександр Костянтинович (доктор психол.наук, проф.кафедри психології ХНУ ім.В.Н.Казаріна ; 1928) \о нем\; Моляко, Валентин Олексійович (1937) \о нем\; Моргун, Володимир Федорович (1947) \о нем\; Цуканов, Борис Йосипович (психолог, біолог ; 18.10.1946-25.12.2007) \о нем\; Зязюн, Іван Андрійович (педагог, вчений, філософ ; 1938 р. н.) \о нем\; Бех, Іван Дмитрович (вчений з педагогічної психології ; 1940 р. н.) \о нем\; Максименко, Сергій Дмитрович (д-р психол. наук, директор Ін-ту психології ім. Г. С. Костюка ; 1941 р. н.) \о нем\; Саннікова, Ольга Павлівна (доктор психологічних наук ; 1948) \о ней\; Балл, Георгій Олексійович (вчений психолог ; 1936) \о нем\; Рибалка, Валентин Васильович (вчений-психолог ; 1947) \о нем\; Академія педагогічних наук України; Інститут психології ім. Г. С. Костюка; Інститут педагогічної освіти і освіти дорослих
Экземпляры всего: 1
фб (1)
Свободны: фб (1)
Найти похожие

5.


    Бех, Іван.
    Сучасна освіта на шляху досконалості [Текст] / І. Бех // Рідна школа : Науково-педагогічний журнал. - 2021. - N 1/2. - С. 32-37. . - ISSN 0131-6788
Рубрики: Освіта в Україні--реформування освіти
фывфывфыв:
людиноцентрований вплив -- почуття повноцінності -- розвивальне навчання -- розвивальне виховання -- цінності -- виховання
Аннотация: У статті розглянуто актуальні проблеми творення сучасної освіти, що відповідає гуманістичним запитам нашого суспільства. Обґрунтовано, що сучасний освітньо-виховний процес своїм змістом і технологіями має забезпечити перетворення основних цінностей життя і культури на власні цінності зростаючої особистості. Лейтмотивом виховного процесу перебачається зміщення акцентів ініціативи від вихователя через партнерство до виховання, коли набуває дієвості його власна активність і творчість.


Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)

Найти похожие

6.
74
Б 55


    Бех, Іван.
    Совість : психолочгічна сутність та механізм виховання / І. Бех // Рідна школа : щомісяч. наук.-пед. журн. - 2011. - № 1/2. - С. 3-7. - Бібліогр.: 13 назв. . - ISSN 0131-6788
ББК 74
Рубрики: виховання духовне
   Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності

фывфывфыв:
совість -- самоповага -- духовні цінності -- цілеспрямоване виховання -- теорія виховання
Аннотация: У статті на основі теоретичного аналізу виокремлено дев'ять дефінітивних версій почуття совісті, розкрито їх зміст та сформульоване авторське ставлення. Запропоновано наукове поняття совісті як соціокультурного феномену та концептуальний механізм її цілеспрямованого виховання.


Имеются экземпляры в отделах:
Ч.З.№2 Экз. 1 (свободен)
Ч.З.№2 Экз. 2 (свободен)

Найти похожие

7.
88
Б 55


    Бех, Іван.
    Рефлексія у духовному "Я" особистості / І. Бех // Рідна школа : щомісяч. наук.-пед. журн. - 2011. - № 8/9. - С. 9-14 : фотогр. - Бібліогр.: 5 назв. . - ISSN 0131-6788
ББК 88 + 74.2
Рубрики: "Я-концепція"
   Зміст освіти

   Кафедра загальної та практичної психології

   Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності

фывфывфыв:
рефлексія -- особистісний розвиток -- емоційні переживання -- породжувальна функція -- самоутверджувальна функція -- самозахисна функція -- функція самоцінності -- консолідуюча функція -- функція душевного умиротворення -- духовно-розвивальні орієнтири -- породжувальна фунція -- акмецентрована функція
Аннотация: У статті розкривається природа людського "Я" у контексті його сутнісних ознак і змістово-структурних характеристик. Визначається роль рефлексивного процесу як механізму формування духовних складових "Я", аналізуються основні функції рефлексії.


Имеются экземпляры в отделах:
Ч.З.№2 Экз. 1 (свободен)
Ч.З.№2 Экз. 2 (свободен)

Найти похожие

8.
Шифр: РШ/2016/2/3
   Журнал

Рідна школа [Текстььь] : Науково-педагогічний журнал. - К. : Преса України. - ISSN 0131-6788. - Выходит ежемесячно
2016г. N 2/3
Содержание:
Кириленко, Світлана. Мала гуманітарна академія: поступ у майбутнє / С. Кириленко. - С.3–4
Овдієнко, Людмила. Управління Школою відкритої освіти: сучасні виміри і тенденції / Л. Овдієнко. - С.5–11
Хіврич, Валентина Володимирівна. Освіта Запоріжжя: на шляху до створення відкритого освітнього простору : інтерв’ю із заст. начальника упр. дошк, заг. серд., позашк. та проф. освіти Департаменту освіти і науки Запоріз. облдержадмін. Валентиною Хіврич [про розвиток мережі закладів освіти Запорізької області в контексті модернізації галузі освіти на сучасному етапі] / В. В. Хіврич ; матеріал підгот. Олена Левчишена. - С.12–14.
Бех, Іван. Педагогічна наука у контексті експериментально-виховних стратегій / І. Бех. - С.15–20. - Бібліогр.: 4 назв.
Ястребова, Валентина. Концепція моделі Школи відкритої освіти / В. Ястребова [и др.]. - С.21–25
Другие авторы: Овдієнко Л., Сібіль О., Тягушева О.
Ястребова, Валентина . Методологічні засади інноваційної моделі закладу освіти ХХІ століття / В. Ястребова. - С.26–31. - Бібліогр.: 9 назв.
Сібіль, Олена. Запорізький колегіум "Мала гуманітарна академія"- модель Школи відкритої освіти / О. Сібіль. - С.32–37. - Бібліогр.: 8 назв. : табл.
Горбань, Олександр. Науково-освітній комплекс Класичного приватного університету як форма державно-громадського управління на регіональному рівні / О. Горбань, О. Тягушева : схеми
Біла, Олена. Управління процесом інформатизації навчального закладу в умовах розбудови Школи відкритої освіти / О. Біла. - С.44–48. - Бібліогр.: 6 назв. : табл.
Левчишена, Олена. Система науково-методичної роботи в контексті упровадження моделі Школи відкритої освіти / О. Левчишена. - С.49–53 : табл.
Дишлова, Олена. Виховна система колегіуму в умовах розбудови громадянського суспільства / О. Дишлова [та ін.]. - С.54–60. - Бібліогр.: 5 назв.
Другие авторы: Пашко Н., Верьовкіна І., Полєжаєва С.
Синьогіна, Ольга. Шкільна правова освіта як складова відкритого освітнього простору / О. Синьогіна. - С.61–64. - Бібліогр.: 5 назв.
Нікітіна, Галина. Культуротворчий аспект діяльності Школи відкритої освіти / Г. Нікітіна. - С.65–67
Радченко, Оксана. Сценарій інтелектуально-розважального шоу "Я люблю Україну" для учнів 8-9-х класів / О. Радченко. - С.68–70. - Бібліогр.: 8 назв.
Романенко, Олена. Патріотична гра "Україна понад усе!" для учнів 4-х класів / О. Романенко. - С.71–73. - Бібліогр.: 6 назв.
Синьогіна, Ольга. Засідання дискусійного клубу старшокласників "Тероризм - найбрудніша зброя сильних проти слабких" / О. Синьогіна, О. Савєльєва. - С.73–74. - Бібліогр.: 5 назв.
Дишлова, Олена. Сценарій проведення дискусійного клубу "Все починається з 8 градусів", або Профілактика пивного алкоголізму / О. Дишлова [та ін.]. - С.75–77. - Бібліогр.: 8 назв.
Другие авторы: Пашко Н., Верьовкіна І., Полєжаєва С.
Положення про координаційну раду Запорізького колегіуму "Мала гуманітарна академія". - С.78–79
Положення про рейтингове оцінювання діяльності педагогів Запорізького колегіуму "Мала гуманітарна академія". - С.79–80
Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)

Найти похожие
Перейти к описаниям статей

9.
Шифр: РШ/2012/12
   Журнал

Рідна школа [Текстььь] : Науково-педагогічний журнал. - К. : Преса України. - ISSN 0131-6788. - Выходит ежемесячно
2012г. N 12
Содержание:
Бех, Іван. Рефлексивно-експліцитний метод у вихованні особистості / І. Бех. - С.3-7. - Бібліогр.: 8 назв.
Сисоєва, Світлана. Суспільство і особистість: гармонізація розвитку / С. Сисоєва. - С.8-12. - Бібліогр.: 15 назв.
Редько, Валерій. Концепція підручників з іноземних мов для основної школи : (5-9-ті класи) / В. Редько. - С.13-20.
Пасічник, Олександр. Особливості репрезентації гендерних стереотипів у змісті вітчизняних підручників з англійської мови / О. Пасічник. - С.21-27. - Бібліогр.: 20 назв.
Онопрієнко, Володимир. Практично-просвітницька і виховна функції андрагогіки / В. Онопрієнко. - С.28-32. - Бібліогр.: 15 назв.
Цвєткова, Ганна. Професійно-педагогічне самовдосконалення викладачів ВНЗ: специфіка, структура, етапи / Г. Цвєткова. - С.33-38. - Бібліогр.: 7 назв.
Шапран, Юрій. Педагогічне моделювання у процесі формування професійної компетентності майбутнього вчителя біології / Ю. Шапран. - С.39-43. - Бібліогр.: 14 назв.
Прокоф’єва, Марина. Концептуальні засади підготовки майбутніх учителів початкових класів до реалізації диференційованого підходу в навчанні молодших школярів / М. Прокоф’єва ; М. Прокоф’єва. - С.44-48. - Бібліогр.: 9 назв.
Набока, Ольга. Організаційно-педагогічні умови застосування професійно-орієнтованих технологій навчання у фаховій підготовці майбутніх економістів / О. Набока. - С.48-53. - Бібліогр.: 8 назв.
Кравченко, Олена. Медсестринська етика у вимірах педагогічної дії / О. Кравченко. - С.54-56. - Бібліогр.: 7 назв.
Піддубна, Олена. Системний аналіз передісторії дитячого оздоровчого табору "Артек" : (кінець XVIII - перша половина XX ст.) / О. Піддубна. - С.57-61. - Бібліогр.: 15 назв.
Практичний педагогічний марафон : V Міжнародні та ХІХ Всеукраїнські педагогічні читання "Василь Сухомлинський у діалозі з сучасністю: здоров’я через освіту". - С.62-64.
Дубасенюк, Олександр. Проблема становлення і розвитку науково-педагогічних шкіл / О. Дубасенюк, О. Антонова. - С.65-71.
ХІІ Всеукраїнська науково-практична конференція "Українська педагогіка 1920-х років - сучасні оцінки і виміри". - С.72.
Корпанюк, Микола. Гідне продовження вітчизняної сковородіани : презентація посібника "Наш першорозум: Вивчення творчості Г. Сковороди в школах, ліцеях, гімназіях, коледжах" / М. Корпанюк, О. Волочай. - С.73-74.
Брижак, Петро. Невичерпність краси земної - на вишитих полотнах / П. Брижак. - С.75.
Имеются экземпляры в отделах:
Ч.З.№2 Экз. 1 (свободен)

Найти похожие
Перейти к описаниям статей

10.
Шифр: РШ/2012/8/9
   Журнал

Рідна школа [Текстььь] : Науково-педагогічний журнал. - К. : Преса України. - ISSN 0131-6788. - Выходит ежемесячно
2012г. N 8/9
Содержание:
Освітні заклади готові до нового навчального року. - С.3.
Бех, Іван. Особистість: два наукових погляди на виховання та розвиток / І. Бех. - С.4-7. - Бібліогр.: 7 назв.
Радул, Валерій. Розвиток та формування якісних характеристик особистості / В. Радул. - С.8-12. - Бібліогр.: 21 назв.
Мухін, Михайло. Гуманістична сутність педагогічних переконань і освітньої практики В. О. Сухомлинського / М. Мухін, І. Добрянський. - С.13-19. - Бібліогр.: 12 назв. : фотогр.
Бондар, Віталій. Чи приживеться північноамериканська модель інклюзії в Україні / В. Бондар, В. Синьов, В. Тищенко. - С.20-27. - Бібліогр.: 6 назв.
Мариновська, Оксана. Науково-методичний супровід упровадження педагогічних інновацій: сутність, специфіка, орієнтири реалізації / О. Мариновська. - С.28-32. - Бібліогр.: 11 назв. : табл.
Абсалямова, Яна. Організація процесу професійної самореалізації викладача іноземних мов вищого технічного навчального закладу / Я. Абсалямова. - С.33-36. - Бібліогр.: 9 назв.
Доброскок, Ірина. Інформаційне забезпечення освітнього середовища майбутніх соціальних педагогів як засіб активізації й інтенсифікації управління навчальним процесом у ВНЗ / І. Доброскок. - С.37-41. - Бібліогр.: 15 назв.
Мисовська, Галина. Зміст і процес інформаційної підготовки обдарованої дитини / Г. Мисовська. - С.42-46. - Бібліогр.: 16 назв.
Онаць, Олена. Взаємозв’язок стилю поведінки керівника і ефективності управління на громадсько-державних засадах / О. Онаць. - С.46-51. - Бібліогр.: 22 назв.
Юник, Дмитро. Завадостійкість майбутніх учителів музики у процесі інструментально-виконавської діяльності / Д. Юник. - С.52-56. - Бібліогр.: 10 назв.
Турчин, Тамара. Забезпечення домінування національного мистецтва у змісті музичної освіти молодших школярів як шлях до її оновлення / Т. Турчин. - С.56-60. - Бібліогр.: 4 назв.
Кириленко, Світлана. Всеукраїнський конкурс-захист сучасної моделі навчального закладу "Школа сприяння здоров’ю" у 2012 році / С. Кириленко, Т. Бережна. - С.61-63.
Стрілецька, Наталія. Концептуальні засади шкільної математичної освіти в Наддніпрянській Україні : (кінець ХІХ - початок ХХ ст.) / Н. Стрілецька. - С.64-71. - Бібліогр.: 19 назв.
Олексін, Юрій. Розвиток ідеї диференціації навчання школярів у радянській педагогічній науці : (30-70-ті роки ХХ ст.) / Ю. Олексін. - С.71-76. - Бібліогр.: 11 назв.
Нос, Любов. Система підготовки вчителя початкової школи в університетах Канади / Л. Нос. - С.77-80. - Бібліогр.: 10 назв.
Имеются экземпляры в отделах:
Ч.З.№2 Экз. 1 (свободен)

Найти похожие
Перейти к описаниям статей

11.
Шифр: РШ/2016/4
   Журнал

Рідна школа [Текстььь] : Науково-педагогічний журнал. - К. : Преса України. - ISSN 0131-6788. - Выходит ежемесячно
2016г. N 4
Содержание:
Завалевський, Юрій. Тренди сучасної середньої освіти: цивілізаційний і національний контекст / Ю. Завалевський, І. Гавриш, А. Пугач. - С.3-8.
Бех, Іван. Принцип діяльності як інтегративний чинник цілісного розвитку особистості / І. Бех. - С.10-14.
Прокопенко, Іван. Технологічні уклади та сучасна освіта / І. Прокопенко. - С.14-19.
Гриньова, Валентина. Модернізація національної освіти на засадах компетентнісного підходу: сутність і поняттєво-термінологічний апарат / В. Гриньова. - С.20-24.
Довженко, Тетяна. Підготовка вчителів проектних класів до організації педагогічної освіти батьків / Т. Довженко. - С.26-30.
Доценко, Світлана. Дидактичний потенціал компетентнісної моделі освіти у розвитку творчих здібностей учнів проектних класів "Інтелект України" / С. Доценко, В. Хайруліна. - С.32-38.
Таранік-Ткачук, К. Шляхи вдосконалення суспільно-гуманітарної освіти у межах науково-педагогічного проекту "Інтелект України" в основній школі / К. Таранік-Ткачук. - С.39-44.
Коваленко, Оксана. STEM-освіта: досвід упровадження в країнах ЄС та США / О. Коваленко, О. Супрунова. - С.46-49.
Кириленко, Світлана. Поліфункціональний урок у системі STEM-освіти: теоретико-методологічні та методичні сегменти / С. Кириленко, О. Кіян. - С.50-54.
Даниленко, Георгій. Взаємодія навчального закладу і батьків щодо формування в академічно здібних учнів здоров’язбережувальної компетентності / Г. Даниленко, О. Щербакова, О. Щербаков. - С.55-60.
Холтобіна, Олександра. Використання здоров’язбережувальних технологій на уроках у проектних класах "Інтелект України" / О. Холтобіна, К. Юр’єва, В. Зданюк. - С.60-64.
Резван, Оксана. Шляхи вдосконалення професійної рефлексії вчителів проектних класів "Інтелект України" / О. Резван. - С.65-69.
Ушмарова, Вікторія. Інноваційні форми підвищення рівня готовності вчителів до роботи зі здібними та обдарованими учнями / В. Ушмарова, Є. Бачинська. - С.70-75.
Шишенко, Валентина. Формування в учнів початкової школи позитивної мотивації до навчання6 теоретичний аспект / В. Шишенко. - С.76-79.
Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)

Найти похожие
Перейти к описаниям статей

12.
Шифр: РШ/2014/8/9
   Журнал

Рідна школа [Текстььь] : Науково-педагогічний журнал. - К. : Преса України. - ISSN 0131-6788. - Выходит ежемесячно
2014г. N 8/9
Содержание:
Бех, Іван. Групові феномени у корекційному контексті / І. Бех. - С.3-8. - Бібліогр.: 6 назв. : фотогр.
Абсалямова, Яна. Роль самоменеджменту в стратегії професійної самореалізації викладача ВНЗ / Я. Абсалямова. - С.9-13. - Бібліогр.: 12 назв.
Міхненко, Галина. Структура інтелектуальної мобільності майбутніх інженерів / Г. Міхненко. - С.14-19. - Бібліогр.: 19 назв.
Редько, Валерій. Дидактичні та методичні підходи до побудови змісту уроків-параграфів шкільних підручників з іноземних мов: методологія та досвід підручникотворення / В. Редько. - С.20-31. - Бібліогр.: 9 назв. : мал.
Кучук, Світлана. Теоретичні основи факультативу як форми організації навчання біології у старшій школі / С. Кучук. - С.32-35. - Бібліогр.: 12 назв. : фотогр.
Ярова, Олена. Тенденції розвитку природничо-наукової освіти в початковій школі країн Європейського Союзу / О. Ярова. - С.36-40. - Бібліогр.: 9 назв.
Шпарик, Оксана. Пошук китайськими освітянами парадигми забезпечення якісної освіти у доробках американських науковців / О. Шпарик. - С.41-45. - Бібліогр.: 12 назв.
Матяш, Надія. Систематизація знань про людину в навчальних програмах і підручниках з біології : (1913-1931) / Н. Матяш. - С.46-49. - Бібліогр.: 13 назв.
Шевченко, Світлана. Особливості розвитку шкіл національних меншин у контексті диференціації загальної середньої освіти в УРСР : (50 - 60-ті роки XX ст.) / С. Шевченко. - С.50-56. - Бібліогр.: 27 назв. : табл.
Монь, Альона. Управління професійною адаптацією молодих учителів у творчості О. Г. Мороза : (1940-2007 рр.) / А. Монь. - С.57-60. - Бібліогр.: 4 назв.
Моргун, Володимир. Педагогіка добра: від А. Макаренка та В. Сухомлинського до О. Захаренка й І. Зязюна / В. Моргун. - С.61-66. - Бібліогр.: 13 назв.
"Моє педагогічне щастя" : до ювілею академіка Неллі Ничкало. - С.67-68.
Шлях "під знаком географії": від учителя-методиста до директора інституту : до ювілею Олега Топузова. - С.69.
Нова фестивальна вершина Академії дитячої творчості. - С.70-71 : фотогр.
Зязюн, Іван. Сугестологічна природа психологічного досвіду особистості / І. Зязюн. - С.72-80. - Бібліогр.: 14 назв.
"Умирають майстри, залишаючи спогад як рану..." : пам’яті Івана Зязюна. - С.80.
Имеются экземпляры в отделах:
Ч.З.№2 Экз. 1 (свободен)

Найти похожие
Перейти к описаниям статей

13.
Шифр: РШ/2013/8/9
   Журнал

Рідна школа [Текстььь] : Науково-педагогічний журнал. - К. : Преса України. - ISSN 0131-6788. - Выходит ежемесячно
2013г. N 8/9
Содержание:
Колегія МОН. - С.3.
Кремень, Василь. Проект сучасної освіти: інноваційна людина / В. Кремень. - С.4-8. - Бібліогр.: 5 назв.
Бех, Іван. Проблема життєтворчості особистості у наукових пошуках В. О. Сухомлинського / І. Бех. - С.9-11. - Бібліогр.: 2 назви.
Богуш, Алла. Взаємозалежність свободи і відповідальності: погляд В. О. Сухомлинського / А. Богуш. - С.12-15. - Бібліогр.: 11 назв.
Калініченко, Надія. Василь Сухомлинський та проблема розумового виховання школярів / Н. Калініченко. - С.16-19. - Бібліогр.: 9 назв.
Завгородня, Тетяна. Епістолярний жанр як важливий засіб батьківського виховання / Т. Завгородня. - С.20-24. - Бібліогр.: 10 назв.
Бондар, Людмила. В. О. Сухомлинський про розвиток творчих здібностей учнів початкової школи / Л. Бондар. - С.25-28. - Бібліогр.: 13 назв.
Омельчук, Володимир. Педагогіка В. О. Сухомлинського - педагогіка гуманізму / В. Омельчук. - С.28-30. - Бібліогр.: 6 назв.
Пустовіт, Григорій. Проблеми взаємодії людини і природи: генезисно-ментальна характеристика / Г. Пустовіт. - С.31-38. - Бібліогр.: 46 назв.
Гавриш, Ірина. Всеукраїнський науково-педагогічний проект "Інтелект України": теоретичні та практичні питання реалізації в початковій школі / І. Гавриш, С. Кириленко, О. Щербаков. - С.39-43. - Бібліогр.: 5 назв.
Кравченко, Тамара. Підготовка учнів загальноосвітніх навчальних закладів до сімейного життя / Т. Кравченко. - С.44-49. - Бібліогр.: 9 назв. : табл.
Редько, Валерій. Концепція змісту навчання іноземної мови у старшій школі / В. Редько. - С.50-53.
Чернишова, Євгенія. Структурно-організаційний аспект формування кадрового потенціалу вищих навчальних закладів / Є. Чернишова. - С.54-59. - Бібліогр.: 14 назв. : табл.
Цвєткова, Ганна. Професійне самовдосконалення викладачів гуманітарних спеціальностей: обгрунтування технології / Г. Цвєткова. - С.60-66. - Бібліогр.: 12 назв. : табл.
Семінар-практикум "Сімейні цінності". - С.66.
Гупан, Нестор. Джерельна база історії педагогіки: пошук підходів до систематизації / Н. Гупан. - С.67-70. - Бібліогр.: 6 назв.
Шевченко, Світлана. Організація навчального процесу в школах національних меншин в Україні : (кінець 20-х - 30-ті роки ХХ ст.) / С. Шевченко. - С.71-76. - Бібліогр.: 21 назва. : табл.
Семінар "Практична медіаосвіта: методика критичного аналізу аудіовізуальних текстів на уроках та в позакласній роботі". - С.76.
Бондар, Віталій. "Філософія сердечності" для особливої дитини : пед. портрети: з нагоди ювілею академіка Віталія Бондаря : [розмова з директором Науково-методичного центру інклюзивної освіти НПУ ім. М. П. Драгоманова Віталієм Івановичем Бондарем / В. Бондар. - С.77-80.
Имеются экземпляры в отделах:
Ч.З.№2 Экз. 1 (свободен)

Найти похожие
Перейти к описаниям статей

14.
Шифр: РШ/2019/1
   Журнал

Рідна школа [Текстььь] : Науково-педагогічний журнал. - К. : Преса України. - ISSN 0131-6788. - Выходит ежемесячно
2019г. N 1
Содержание:
Бех, Іван. Духовна особистість у контексті освітніх викликів / І. Бех. - С.3-7. - Бібліогр.: 9 назв.
Paziura, Nataliia. Teaching English for Purposes: theoretical and practical dimensions / N. Paziura. - С.8-11. - Bibliogr.: 7 title.
Заєць, Світлана. Реалізація напрямів освітньої реформи в оцінках педагогічної та науково-педагогічної спільноти / С. Заєць. - С.12-20. - Бібліогр.: 20 назв.
Черних, Олена. Права людини в інформаційно-освітньому середовищі закладу загальної середньої освіти / О. Черних, О. Мельник. - С.21-27. - Бібліогр.: 16 назв.
Шевченко, Людмила. Організаційно-методичні умови формування професійної мобільності майбутніх учителів / Л. Шевченко, О. Жовнич. - С.28-33. - Бібліогр.: 12 назв.
Саюк, Валентина. Методична готовність майбутніх учителів початкової школи до використання нетрадиційних форм навчальних занять / В. Саюк, І. Мельниченко. - С.34-37. - Бібліогр.: 8 назв.
Кириченко, Валентина. Практики формування просоціальної поведінки підлітків уразливих категорій / В. Кириченко, В. Нечерда. - С.38-44. - Бібліогр.: 8 назв.
Янченко, Павло. Педагогічні умови формування правової культури майбутніх юристів (експериментальна перевірка) / П. Янченко. - С.45-52. - Бібліогр.: 8 назв.
Міхно, Олександр. Наукова характерологія Олександра Лазурського як внесок у методику складання характеристики учня / О. Міхно. - С.53-60. - Бібліогр.: 15 назв.
Фізеші, Октавія. Початкові школи Закарпаття першої половини ХХ століття / О. Фізеші. - С.61-66. - Бібліогр.: 16 назв.
Дем’яненко, Наталія. Освітня геронтологія: проект Положення і Програми Інституту освіти людей третього віку / Н. Дем’яненко, Н. Чаграк. - С.67-73. - Бібліогр.: 19 назв.
Бойченко, Михайло. Проблеми суспільної самоорганізації та інституалізації у період радикальних трансформацій в Україні на рубежі тисячоліть: досвід соціально-філософського аналізу : рец. на моногр. Віктора Андрущенка "Організоване суспільство" / М. Бойченко. - С.74-75.
Дивовижна доля талановитого педагога-вченого : до 60-річчя від дня народження Миколи Кириченка. - С.76.
Проскурняк, Олена. Особистість академіка Віталія Бондаря у розбудові теорії та практики спеціальної освіти: з нагоди ювілею / О. Проскурняк. - С.77-78.
Постаті: Левко Миколайович Ревуцький / ведучий рубрики О. Міхно. - С.79.
Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)

Найти похожие
Перейти к описаниям статей

15.
Шифр: РШ/2013/4/5
   Журнал

Рідна школа [Текстььь] : Науково-педагогічний журнал. - К. : Преса України. - ISSN 0131-6788. - Выходит ежемесячно
2013г. N 4/5
Содержание:
Табачник, Дмитро. Дмитро Табачник: "Освіта є ключовим елементом забезпечення сталого розвитку людського потенціалу, однією з найважливіших складових загальнолюдських цінностей" : виступ Міністра освіти і науки України Дмитра Табачника на Загальних зборах НАПН України / Д. Табачник. - С.3-6.
Кремень, Василь. Методологічно і науково забезпечувати розвиток інноваційної освіти : доповідь Президента НАПН України Василя Кременя на Загальних зборах НАПН України / В. Кремень. - С.7-12.
Слюсаревський, Микола. Медіаорієнтаційна фукція освіти як відповідь на виклики інформаційної доби / М. Слюсаревський. - С.13-19. - Бібліогр.: 28 назв.
Бех, Іван. Ідентифікація у вихованні особистості / І. Бех. - С.20-25. - Бібліогр.: 10 назв.
Хоружа, Людмила. Духовно-моральне виховання школярів в Україні: досвід та шляхи вдосконалення / Л. Хоружа, В. Киричок. - С.26-32. - Бібліогр.: 13 назв.
Кириленко, Світлана. Формування ефективного превентивного виховного середовища за умов державно-громадського управління в системі освіти / С. Кириленко. - С.33-40. - Бібліогр.: 22 назв.
Редько, Валерій. Компетентнісно-діяльнісна технологія визначення змісту навчання іноземних мов / В. Редько. - С.41-52. - Бібліогр.: 38 назв.
Гупан, Нестор. Актуальні проблеми методології історико-педагогічних досліджень / Н. Гупан. - С.53-56. - Бібліогр.: 6 назв.
Решетова, Ірина. Учена рада в освітньому просторі вітчизняних педагогічних ВНЗ : (друга половина ХХ ст.) / І. Решетова. - С.57-62. - Бібліогр.: 16 назв.
Онищенко, Наталія. Професійна підготовка майбутніх учителів в університетських регіональних комплексах: європейський вимір / Н. Онищенко. - С.63-67. - Бібліогр.: 14 назв.
Рудько, Світлана. IV Міжнародна виставка "Сучасні заклади освіти - 2013" / С. Рудько, В. Сокол, Л. Харитонова. - С.68-73.
Кирій, Світлана. Через синтез мистецтв і наук : "круглий стіл" до Всеукраїнського фестивалю науки - 2013 у ДНПБ України ім. В. О. Сухомлинського / С. Кирій. - С.74.
Півстоліття - на педагогічній ниві : до ювілею академіка Миколи Євтуха. - С.75.
Вчений, викладач, дослідник, лідер!. : до ювілею Марії Гончаренко. - С.76-77.
Розвиток творчих здібностей школярів : анотований інформаційно-бібліографічний список статей із періодичних видань фонду Державної науково-педагогічної бібліотеки України ім. В. О. Сухомлинського / [упоряд. С. В. Кирій]. - С.78-79.
Гардашук, Світлана. "Колись прадавня оріянка вмістила Всесвіт на яйці. Й тепер сучасна оріянка прадавні створює взірці" / С. Гардашук. - С.80.
Ткаченко, Лідія. Інноваційні проекти співробітництва тривають / Л. Ткаченко. - 3-тя с. обкл.
Имеются экземпляры в отделах:
Ч.З.№2 Экз. 1 (свободен)

Найти похожие
Перейти к описаниям статей

16.
Шифр: РШ/2013/10
   Журнал

Рідна школа [Текстььь] : Науково-педагогічний журнал. - К. : Преса України. - ISSN 0131-6788. - Выходит ежемесячно
2013г. N 10
Содержание:
Гавриш, Ірина. Інноваційні освітні проекти - кроки до світових стандартів освіти (науково-педагогічний проект "Інтелект України") / І. Гавриш, С. Кириленко. - С.3-8.
Бех, Іван. Методологічні засади всеукраїнського науково-педагогічного проекту "Інтелект України" / І. Бех. - С.9-12.
Єресько, Олег. Олег Єресько: "Для справжнього вчителя найважливішою оцінкою його діяльності є зацікавленість в очах дітей : інтерв’ю з директором Департаменту загальної середньої та дошкільної освіти МОН України Олегом Єреськом / О. Єресько. - С.13.
Ткачова, Наталія. Асіологічні засади організації навчання здібних і обдарованих учнів / Н. Ткачова, А. Ткачов. - С.14-18. - Бібліогр.: 13 назв.
Клочко, Анатолій. Поняттєво-термінологічний апарат проблеми навчання здібних і обдарованих учнів початкової школи / А. Клочко, О. Холтобіна. - С.19-23. - Бібліогр.: 11 назв.
Коваленко, Оксана. Деякі теоретичні питання ідентифікації здібних і обдарованих дітей старшого дошкільного віку / О. Коваленко, О. Щербаков, О. Щербакова. - С.24-27. - Бібліогр.: 4 назви.
Шаповал, Роман. Не зупинятися на досягнутому : інтерв’ю з директором Департаменту науки і освіти Харківської обласної державної адміністрації, доктором юридичних наук, професором Романом Шаповалом / Р. Шаповал. - С.28.
Гонтаровська, Наталія. Принципи розроблення проекту освітнього середовища навчального закладу як передумова розвитку здібної та обдарованої особистості / Н. Гонтаровська. - С.29-33. - Бібліогр.: 9 назв. : табл.
Коваленко, Оксана. Закономірності та принципи навчання здібних і обдарованих учнів початкової школи / О. Коваленко. - С.34-38. - Бібліогр.: 10 назв. : рис.
Клокар, Наталія. Наталія Клокар: "Завдяки науково-педагогічному проекту "Інтелект України" здійснено прорив у підготовці наших дітей" : інтерв’ю з директором Департаменту освіти і науки Київської обласної державної адміністрації, доктором педагогічних наук, професором Наталією Клокар / Н. Клокар. - С.39-40.
Даниленко, Георгій. Георгій Даниленко: "У проекті імпонує те, що в рамках високої технологізації створено умови емоційного впливу вчителя на розвиток дитини" : інтерв’ю з доктором медичних наук Георгієм Даниленком / Г. Даниленко. - С.40-41.
Євдокимов, Віктор. "Чотири кити" дидактичної моделі навчання учнів початкової школи всеукраїнського науково-педагогічного проекту "Інтелект України" / В. Євдокимов, І. Гавриш. - С.42-46. - Бібліогр.: 12 назв.
Сафронова, Лариса. Піклуємося про спеціальну освіту для обдарованих дітей : інтерв’ю з начальником управління освіти та науки Дніпропетровської міської ради Ларисою Сафроновою / Л. Сафронова. - С.47.
Дорожко, Марія. Дидактичний потенціал предмета "Навчаємося разом" у формуванні в учнів початкової школи ключової компетентності умій учитися / М. Дорожко. - С.48-53. - Бібліогр.: 9 назв. : рис.
Доценко, Світлана. Роль навчального предмета "Еврика" у вирішенні завдань освіти здібних та обдарованих учнів початкової школи / С. Доценко, Л. Булахова, Т. Дорожко. - С.54-59. - Бібліогр.: 12 назв. : рис.
Хайруліна, Василина. Шляхи реалізації міжпредметних зв’язків на укроках у проектних класах "Інтелект України" / В. Хайруліна. - С.60-68. - Бібліогр.: 9 назв. : рис.
Ліщук, Ірина. Результати впровадження науково-педагогічного проекту "Інтелект України" / І. Ліщук. - С.62, 63, 64.
Ронська, Тетяна. Навчаємося за проектом "Інтелект України" / Т. Ронська. - С.65, 66, 67.
Бачинська, Євгенія. Підготовка вчителів до роботи в 1-4-х класах, працюючих за всеукраїнським науково-педагогічним проектом "Інтелект України" / Є. Бачинська, В. Ушмарова, А Седеревічене. - С.69-74. - Бібліогр.: 7 назв. : рис., табл.
Макєєв, Сергій. Використання педагогічних програмних засобів на уроках у проектних класах "Інтелект України" / С. Макєєв. - С.75-80. - Бібліогр.: 16 назв. : табл., рис.
Имеются экземпляры в отделах:
Ч.З.№2 Экз. 1 (свободен)

Найти похожие
Перейти к описаниям статей

17.
Шифр: РШ/2011/6
   Журнал

Рідна школа [Текстььь] : Науково-педагогічний журнал. - К. : Преса України. - ISSN 0131-6788. - Выходит ежемесячно
2011г. N 6
Содержание:
IV українсько-польський форум. - 2-а с. обкл.
Пометун, Олена. Старша школа : проблеми формування змісту й організації навчальної діяльності учнів / О. Пометун. - С.3-7
Остапчук, Олена. Сучасна школа : повернення до педагогічної сутності / О. Остапчук. - С.8-14. - Бібліогр.: 22 назв.
Васьківська, Галина. Теоретико-методичні засади диференціації навчання у сучасній школі / Г. Васьківська, В. Кизенко. - С.15-20. - Бібліогр.: 14 назв.
Щекатунова, Ганна. Інноваційний розвиток загальноосвітніх навчальних закладів незалежної України: творення школи майбутнього / Г. Щекатунова. - С.21-27. - Бібліогр.: 16 назв.
Концепція інноваційного розвитку загальноосвітнього навчального закладу : проект. - С.28-38. - Бібліогр.: 17 назв.
Бех, Іван. Виховні закони у благодійному житті особистості / І. Бех. - С.39-42. - Бібліогр.: 4 назв.
Оржеховська, Валентина. Про безпеку дітей у Всесвітній мережі Інтернет / В. Оржеховська. - С.43-45. - Бібліогр.: 4 назв.
Столяренко, Оксана. Психолого-педагогічні умови формування толерантності у міжособистісних взаєминах студентів ВНЗ / О. Столяренко. - С.46-50. - Бібліогр.: 14 назв.
Драч, Ірина. Особистісно орієнтований підхід до підготовки магістрів за спеціальністю "Управління навчальним закладом" / І. Драч, Є. Чернишова. - С.51-54. - Бібліогр.: 6 назв.
Кисільова-Біла, Валентина. До проблеми розвитку творчих можливостей у процесі загальнопедагогічної підготовки / В. Кисільова-Біла. - С.55-58. - Бібліогр.: 5 назв.
Онопрієнко, Володимир. Екологічна складова у професійній практиці студентів аграрного університету / В. Онопрієнко. - С.59-64. - Бібліогр.: 19 назв.
Ганжа, Олена. Критерії формування соціально-професійної зрілості майбутнього вчителя / О. Ганжа. - С.65-69. - Бібліогр.: 21 назв.
Турчин, Тамара. Пріоритетність інтуїтивно-образного осягнення музичного мистецтва молодшими школярами в навчальному процесі / Т. Турчин. - С.69-73. - Бібліогр.: 2 назв.
Білецький, Олексій. Організація системи підготовки вчителів народних училищ на Катеринославщині : (друга половина ХІХ - початок ХХ ст.) / О. Білецький. - С.74-78. - Бібліогр.: 18 назв.
Отич, Олена. Культура української наукової мови - запорука творчого поступу вітчизняної педагогічної науки / О. Отич. - С.79
Кирій, Світлана. "Звуки квітів" Михайла Яремківа / С. Кирій. - С.80
Журавель, Інна. Етнологія Черкаського краю - унікальна колекція скарбів дущі / І. Журавель. - 3-а с. обкл.
Педагоги-митці : ними пишається Україна : майстерня Михайла Яремківа. - 4-а с. обкл.
Имеются экземпляры в отделах:
Ч.З.№2 Экз. 1 (свободен)
Ч.З.№2 Экз. 2 (свободен)

Найти похожие
Перейти к описаниям статей

18.
Шифр: РШ/2017/9/10
   Журнал

Рідна школа [Текстььь] : Науково-педагогічний журнал. - К. : Преса України. - ISSN 0131-6788. - Выходит ежемесячно
2017г. N 9/10
Содержание:
Кремень, Василь. Філософія і мислення / В. Кремень. - С.4–9. - Бібліогр.: 7 назв.
Андрющенко, Віктор. Феноменологія освіти : (духовна сутність освіти) / В. Андрющенко. - С.10–16. - Бібліогр.: 17 назв.
Огнев’юк, Віктор. "Аватари" поступу / В. Огнев’юк. - С.17–24. - Бібліогр.: 19 назв.
Бех, Іван. Зростаюча особистість у просторі духовності / І. Бех. - С.25–29. - Бібліогр.: 9 назв.
Ніколаєнко, Станіслав. Виховання студеньської молоді в контексті викликів сучасності / С. Ніколаєнко. - С.30–33. - Бібліогр.: 5 назв.
Курило, Віталій. Актуальні проблеми шкільної освіти в умовах гібридної війни на Донбасі / В. Курило, О. Караман. - С.34–39. - Бібліогр.: 10 назв.
Коцур, Віктор. Шевченкові уроки патріотизму й людяності : (до 170-річчя від початку Кобзаревого невільництва 1847–1857) / В. Коцур. - С.40–43.
Савченко, Олександра. Аксіологічні смисли літературної спадщини Василя Сухомлинського: філософія для дітей / О. Савченко. - С.44–48. - Бібліогр.: 6 назв.
Ничкало, Нелля. Педагогіка серця і добра Івана Зязюна / Н. Ничкало. - С.49–55. - Бібліогр.: 12 назв.
Дем’янко, Наталія. Парадигмальний вимір розвитку вищої школи в Україні : (ХІХ–початок ХХІ ст.) / Н. Дем’янко. - С.56–62. - Бібліогр.: 17 назв.
Пугач, Анжеліна. Журнал "Шлях освіти" в контексті міжнародних зв’язків українських педагогів : (1920-ті рр.) / А. Пугач. - С.63–67. - Бібліогр.: 12 назв.
Биковська, Олена. Освіта як система. Тріада "Людина–Освіта–Держава" / О. Биковська. - С.68–74. - Бібліогр.: 24 назви.
Janicka-Panek, Teresa. Education as a hidden treasure: the value of lifelong learning / T. Janicka-Panek. - С.75–78. - Bibliogr.: 9 title.
Завалевський, Юрій. Сутність та особливості моделювання змін в авторській школі / Ю. Завалевський, О. Мариновська. - С.79–84. - Бібліогр.: 18 назв.
Отич, Олена. Професійний саморозвиток учителів спеціалізованих загальноосвітніх навчальних закладів естетичного профілю під час дослідно-експериментальної роботи / О. Отич, Я. Овсієнко. - С.85–89. - Бібліогр.: 5 назв.
Патрикеєва, Олена. Упровадження STEM-освіти у загальноосвітніх та позашкільних закладах: методичний аспект / О. Патрикеєва [и др.]. - С.90–95.
Другие авторы: Василашко І., Лозова О., Горбенко Світлана
Бережна, Таміла. Формування здоров’язбережувального освітнього середовища: обґрунтування стратегії / Т. Бережна, Н. Карленко. - С.96–99. - Бібліогр.: 11 назв.
Мельник, Світлана. Школа інтелектуального розвитку та громадянського становлення в аспекті всеукраїнського педагогічного експерименту / С. Мельник. - С.100–104. - Бібліогр.: 9 назв.
Вербицький, Володимир. Розвиток натуралістичного інтелекту дітей в умовах позашкільного навчального закладу / В. Вербицький. - С.105–108. - Бібліогр.: 3 назви.
Центр освіти, культури та інновацій на Поділлі : Вінниц. держ. пед. ун-ту ім. М. Коцюбинського – 105!. - С.109–110.
Пугач, Анжеліна. Новий етап українсько-польської наукової співпраці: освіта для майбутнього / А. Пугач, О. Пугач. - С.111–112.
Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)

Найти похожие
Перейти к описаниям статей

19.
Шифр: РШ/2021/1/2
   Журнал

Рідна школа [Текстььь] : Науково-педагогічний журнал. - К. : Преса України. - ISSN 0131-6788. - Выходит ежемесячно
2021г. N 1/2
Содержание:
Програма "Нова українська школа” у поступі до цінностей / керівн. прогр. І. Д. Бех. - С.10-31.
Бех, Іван. Сучасна освіта на шляху досконалості / І. Бех. - С.32-37.
Корінна, Людмила. Школа становлення відповідального громадянина: цільові орієнтири та стратегічні підходи / Л. Корінна. - С.38-42.
Хайруліна, Василина. Духовність - наскрізна домінанта освітнього простору сучасної школи / В. Хайруліна. - С.43-45.
Журба, Катерина. Збереження національно-культурної ідентичності в умовах української діаспори / К. Журба. - С.46-48.
Суховерська, Ірина. Упровадежння медіаосвіти у школах України : здобутки і виклики (з досвіду Стрийської ЗОШ I-III ст. № 1) / І. Суховерська, Н. Ласунова. - С.49-54.
Дем’яненко, Наталія. Проєктування інтегрованої технології ситуативного моделювання в педагогічній магістратурі / Н. Дем’яненко. - С.55-61.
Кириченко, Микола. Інновації в управлінні університетами: електронне урядування / М. Кириченко. - С.62-65.
Білянська, Марія Михайлівна. Програма навчальної дисципліни "Організація еколого-педагогічної діяльності” / М. М. Білянська. - С.66-68.
Міхно, Олександр. Микола Стороженко - педагог, літературознавець, дослідник творчості Шекспіра : до 185-річчя від дня народження / О. Міхно. - С.69-72.
Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)

Найти похожие
Перейти к описаниям статей

20.
Шифр: РШ/2011/1/2
   Журнал

Рідна школа [Текстььь] : Науково-педагогічний журнал. - К. : Преса України. - ISSN 0131-6788. - Выходит ежемесячно
2011г. N 1/2
Содержание:
Освіта України : регіональний вимір : візит міністра освіти і науки, молоді та спорту України Дмитра Табачника на Миколаївщину. - 1-2-а с. обкл.
Бех, Іван. Совість : психолочгічна сутність та механізм виховання / І. Бех. - С.3-7. - Бібліогр.: 13 назв.
Андрущенко, Тетяна. Виховна функція мистецтва в освітньому процесі / Т. Андрущенко. - С.8-12. - Бібліогр.: 12 назв.
Ципко, Вікторія. Психолого-педагогічні підходи до формування цінностей студентів у процесі навчання суспільнознавчих дисциплін / В. Ципко. - С.13-17. - Бібліогр.: 11 назв.
Захаренко, Сергій. Педагогіка конкретної мети як провідний виховний метод у системі превентивного виховання О. А. Захаренка / С. Захаренко, О. Захаренко. - С.18-22. - Бібліогр.: 8 назв.
Клокар, Наталія. Теоретико-методологічні засади формування інформаційно-навчального середовища системи освіти регіону / Н. Клокар. - С.23-29. - Бібліогр.: 10 назв.
Нові державні стандарти професійно-технічної освіти - забезпечення якісної підготовки робітників. - С.29
Ільман, Вікторія. Деякі аспекти вдосконалення професійної підготовки вчителя початкової школи : сучасні тенденції / В. Ільман. - С.30-32. - Бібліогр.: 4 назв.
Курило, Віталій. Створення та розвиток першого педагогічного ВНЗ Донбасу (до 90-річчя Луганського національного університету імені Тараса Шевченка / В. Курило, А. Климов. - С.33-39. - Бібліогр.: 5 назв.
Бенера, Валентина. Відображення проблеми самостійної роботи студентів у вітчизняній педагогічній думці (друга половина ХІХ - початок ХХ ст.) / В. Бенера. - С.40-44. - Бібліогр.: 16 назв.
Крутько, О. Навчальне телебачення : погляд у минуле (на матеріалі фахових педагогічних видань України 50-80-х років ХХ ст.) / Крутько. - С.44-48. - Бібліогр.: 10 назв.
Дем’яненко, Наталія. Ідея освіти впродовж життя у світовому освітньому просторі / Н. Дем’яненко. - С.49-53. - Бібліогр.: 12 назв.
Редько, Валерій. Сучасний підхід до навчання іноземних мов / В. Редько. - С.54-55
Липова, Людмила. Диференціація як провідний принцип допрофільної підготовки учнів основної школи / Л. Липова, М. Войцехівський, П. Замаскіна. - С.56-60. - Бібліогр.: 14 назв.
Громадська, Віра. Вибір методів виховання як ефективного засобу формування загальнолюдських цінностей / В. Громадська. - С.61-63. - Бібліогр.: 5 назв.
Орішак, Людмила. Організація освіти педагогічного колективу гімназії у контексті вивчення освітніх систем інших країн / Л. Орішак. - С.64-66
Глушко, Ольга. Психологічний супровід допрофільної підготовки і профільного навчання учнів гімназії / О. Глушко. - С.67-71. - Бібліогр.: 10 назв.
Секіріна, Валентина. Дослідницько-пошукова робота учнів у процесі вивчення світової літератури / В. Секіріна. - С.71-73. - Бібліогр.: 3 назв.
Россихіна, Ольга. Збагачення словникового запасу учнів на уроках української мови з огляду на їх профільне самовизначення та майбутню професійну орієнтацію / О. Россихіна. - С.74-76. - Бібліогр.: 3 назв.
Ковтун, Наталія. Розвиток творчих здібностей учнів на уроках української літератури / Н. Ковтун. - С.77-80. - Бібліогр.: 4 назв.
Мистецтво художньої кераміки - дітям. - С.80
Портфоліо сучасної школи : з досвіду роботи гімназії № 290 м. Києва. - 3-а с. обкл.
Педагоги-митці : ними пишається Україна. Майстерня Надії Шлапунової. - 4-а с. обкл.
Имеются экземпляры в отделах:
Ч.З.№2 Экз. 1 (свободен)
Ч.З.№2 Экз. 2 (свободен)

Найти похожие
Перейти к описаниям статей

 1-20    21-40   41-60   61-75 
 
Статистика
за 26.08.2024
Число запросов 42796
Число посетителей 888
Число заказов 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя