Главная Упрощенный режим Описание
Авторизация
Фамилия
Пароль
 

Базы данных


Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя- результаты поиска

Вид поиска

Область поиска
в найденном
Формат представления найденных документов:
полныйинформационныйкраткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: <.>A=Бех, Іван@<.>
Общее количество найденных документов : 75
Показаны документы с 1 по 20
 1-20    21-40   41-60   61-75 
1.
158.9(075.3)
Б 55


   Бех, Іван Дмитрович

    Виховання особистості [Текстььь] : навч.-метод. посібник: У 2-х кн. / І. Д. Бех. - К. : Либідь, 2003. - ISBN 966-060296-0.
   Кн. 2 : Особистісно-орієнтований підхід: Науково-практичні засади. - 344 с. - Список літ.: с. 338-340. - ISBN 966-06-0298-7 (в пер.) : 11.20 грн.
    Содержание:
ОСВІТНЬО-ВИХОВНИЙ ПРОЦЕС ЯК СОЦІОКУЛЬТУРНЕ ЯВИЩЕ . - С .5-52
Виховний процес у вимірі філософії освіти . - С .5
Виховання в сучасній соціально-освітній ситуації . - С .17
Два етапи розвитку педагогічної культури - дві експериментально-виховні стратегії . - С .29
Гуманістична педагогіка в контексті виховання особистості . - С .43
КОМУНІКАТИВНА ПРИРОДА ОСОБИСТОСТІ - СТРАТЕГІЧНИЙ ОРІЄНТИР У ЇЇ ВИХОВАННІ . - С .53-75
Спілкування як загальнопсихологічна основа виховання особистості . - С .53
Дискурсивна технологія інтимно-особистісного спілкування . - С .59
ПЕДАГОГ У ОСОБИСТІСНО ОРІЄНТОВАНОМУ ВИХОВНОМУ ПРОЦЕСІ . - С .76-111
Педагогічна позиція та ефективність виховного процесу . - С .76
Готовність педагога до інноваційної виховної діяльності . - С .85
Комунікативна компетентність педагога в оптимізаації виховног процесу . - С .100
ОСОБИСТІСНО ОРІЄНТОВАНИЙ ВИХОВНИЙ ПРОЦЕС У траєкторії СТАНОВЛЕННЯ І РОЗВИТКУ ОСОБИСТОСТІ . - С .112-225
Сутність особистості у виховній перспективі . - С .112
Виховні інваріанти у розвитку особистості . - С .124
Домінанти психологічного супроводу особистісно орієнтованого виховного процесу . - С .181
Духовні цінності особистості у виховному діапазоні . - С .196
Виховання миролюбності у дітей . - С .206
Фізичне виховання у ціннісному сприйнятті . - С .215
МІЖОСОБИСТІСНА ВЗАЄМОДІЯ У ПРОЦЕСІ ВИХОВАННЯ . - С .226-244
Вихованець у дитячій соціальній ситуації . - С .226
Дитина у виховному просторі міжособистісних взаємин . - С .237
ВИХОВНІ АКЦЕНТИ ВИЩОЇ ШКОЛИ . - С .245-272
Реалії виховання студентської молоді . - С .245
Індивідуальний досвід діяння та особистісний потенціал студентської молоді . - С .252
Становлення професіонала в сучасних соціальних умовах . - С .262
МЕТОДОЛОГІЯ ТА ОРГАНІЗАЦІЯ ДОСЛІДЖЕННЯ ПРОЦЕСУ ВИХОВАННЯ . - С .273-314
Наукові засади проведення експерименту у сфері виховання . - С .272
Методи дослідження особистісно орієнтованого освітнього процесу . - С .292
ПРОБЛЕМИ СУЧАСНОГО ВИХОВАННЯ: АВТОРСЬКІ ІНТЕРВ’Ю . - С .315-335
ГРНТИ
ББК 88.5я73
РУБ 158.9(075.3)


Экземпляры всего: 2
фб (1), Ч.З.№2 (1)
Свободны: фб (1), Ч.З.№2 (1)
Найти похожие

2.
158.9(075.3)
Б 55


   Бех, Іван Дмитрович

    Виховання особистості [Текстььь] : навч.-метод. посібник: У 2-х кн. / І. Д. Бех. - К. : Либідь, 2003. - ISBN 966-060296-0.
   Кн. 1 : Особистісно-орієнтований підхід: Теоретико-технологічні засади. - 280 с. - ISBN 966-06-0297-9 (в пер.) : 11.20 грн.
    Содержание:
Особистісні цінності як духовні надбання людини . - С .7
Виховання в особистісному вимірі . - С .37
фывфыв: дитина, виховна позиція
Наукове розуміння становлення особистості - основа ефективного виховання . - С .75-159
Психологічні закономірності особистості в ранній юності . - С .101-115
Психологічні закономірності особистості в підлітковому віці . - С .116-136
Психологічні закономірності особистості в молодшому шкільному віці . - С .137-148
Психологічні закономірності особистості в дошкільному віці . - С .149-159
Особистісно орієнтовані технології у виховному процесі . - С .160-205
фывфыв: принципи функціонування, вихователь, дитина
Психолого-педагогічні засади розв’язання соціально-моральних задач . - С .206-268
фывфыв: спілкування, емоції, Я - теорія
ГРНТИ
ББК 88.5я73
РУБ 158.9(075.3)
Рубрики: Я - теория (психол.)

Экземпляры всего: 2
фб (1), Ч.З.№2 (1)
Свободны: фб (1), Ч.З.№2 (1)
Найти похожие

3.
158
Б 55
б-ка Бойка О. Д. / Б 55-фб


   Бех, Іван Дмитрович

    Виховання особистості [Текстььь] : навч.-метод. посібник: У 3-х кн. / І. Д. Бех. - К. : Либідь, 2003 - 2006.
   Кн. 3 : Сходження до духовності. - К., 2006. - 272 с. - Бібліогр.: с. 265-268. - ISBN 966-06-0452-1 (в пер.) : 40.00 грн.
    Содержание:
Методологічний простір сучасного виховного процесу . - С .7
Спадкові чинники розвитку особистості . - С .72
Особистість у межах шкільного віку . - С .90
Контури правиловідповідного виховання . - С .114
Вчинок як духовна константа особистості . - С .153
Психологія духовності В. О. Сухомлинського: спроба методологічної рефлексії . - С .247
ГРНТИ
ББК 88.5 + 74.200
РУБ 158
Рубрики: Виховання особистості
   Духовність

   Моральне виховання


Экземпляры всего: 1
фб (1)
Свободны: фб (1)
Найти похожие

4.
158.9(075.3)
Б 55


    Бех, Іван Дмитрович.
    Виховання особистості [Текст] : підручник для студентів вищих навчальних закладів / І. Д. Бех. - К. : Либідь, 2008. - 848 с. : іл. - ISBN 978-966-06-0490-2 : 79.50 грн.
    Содержание:
Особистісні цінності як духовні надбання людини . - С .9-33
Виховання в особистісному вимірі . - С .33-63
фывфыв: дитина, виховна позиція
Наукове розуміння становлення особистості - основа ефективного виховання . - С .63-120
Психологічні закономірності особистості в ранній юності . - С .109-120
Психологічні закономірності особистості в підлітковому віці . - С .96-108
Психологічні закономірності особистості в молодшому шкільному віці . - С .88-95
Психологічні закономірності особистості в дошкільному віці . - С .80-87
Особистісно орієнтовані технології у виховному процесі . - С .121-154
фывфыв: принципи функціонування, вихователь, дитина
Психолого-педагогічні засади розв’язання соціально-моральних задач . - С .155-203
фывфыв: спілкування, емоції, Я - теорія
ОСВІТНЬО-ВИХОВНИЙ ПРОЦЕС ЯК СОЦІОКУЛЬТУРНЕ ЯВИЩЕ . - С .212-249
Виховний процес у вимірі філософії освіти . - С .212
Виховання в сучасній соціально-освітній ситуації . - С .221-230
Два етапи розвитку педагогічної культури - дві експериментально-виховні стратегії . - С .231-241
Гуманістична педагогіка в контексті виховання особистості . - С .242-249
КОМУНІКАТИВНА ПРИРОДА ОСОБИСТОСТІ - СТРАТЕГІЧНИЙ ОРІЄНТИР У ЇЇ ВИХОВАННІ . - С .250-268
Спілкування як загальнопсихологічна основа виховання особистості . - С .250-254
Дискурсивна технологія інтимно-особистісного спілкування . - С .255-268
ПЕДАГОГ У ОСОБИСТІСНО ОРІЄНТОВАНОМУ ВИХОВНОМУ ПРОЦЕСІ . - С .269-297
Педагогічна позиція та ефективність виховного процесу . - С .269
Готовність педагога до інноваційної виховної діяльності . - С .276-287
Комунікативна компетентність педагога в оптимізаації виховног процесу . - С .288-297
ОСОБИСТІСНО ОРІЄНТОВАНИЙ ВИХОВНИЙ ПРОЦЕС У траєкторії СТАНОВЛЕННЯ І РОЗВИТКУ ОСОБИСТОСТІ . - С .298-389
Сутність особистості у виховній перспективі . - С .298
Виховні інваріанти у розвитку особистості . - С .298-305
Домінанти психологічного супроводу особистісно орієнтованого виховного процесу . - С .356-366
Духовні цінності особистості у виховному діапазоні . - С .367-372
Виховання миролюбності у дітей . - С .373-380
Фізичне виховання у ціннісному сприйнятті . - С .381-389
МІЖОСОБИСТІСНА ВЗАЄМОДІЯ У ПРОЦЕСІ ВИХОВАННЯ . - С .390-404
Вихованець у дитячій соціальній ситуації . - С .390-397
Дитина у виховному просторі міжособистісних взаємин . - С .398-404
ВИХОВНІ АКЦЕНТИ ВИЩОЇ ШКОЛИ . - С .405-425
Реалії виховання студентської молоді . - С .405-409
Індивідуальний досвід діяння та особистісний потенціал студентської молоді . - С .410-417
Становлення професіонала в сучасних соціальних умовах . - С .418-425
МЕТОДОЛОГІЯ ТА ОРГАНІЗАЦІЯ ДОСЛІДЖЕННЯ ПРОЦЕСУ ВИХОВАННЯ . - С .426-488
Наукові засади проведення експерименту у сфері виховання . - С .426-440
Методи дослідження особистісно орієнтованого освітнього процесу . - С .463-482
ВОЛЯ ЯК ОСОБИСТІСНА ОНТОЛОГІЯ . - С .489-518
Вікові особливості вольового розвитку особистості . - С .499-503
Характеристика особистісної рефлексії . - С .504-509
ПСИХОЛОГІЧНА РЕФЛЕКСІЯ ВОЛЬОВОЇ СПОНУКИ . - С .519-557
Формування мотиву до рефлексії . - С .519-528
Модель рефлексії як складника вольового процесу . - С .529-531
Психологічні умови довільного прийняття рішення . - С .532-544
Особливості поведінки особистості . - С .545-557
МОВЛЕННЯ І ВОЛЬОВИЙ РОЗВИТОК ОСОБИСТОСТІ . - С .558-582
Генетичні перетворення мовлення . - С .558-560
Внутрішнє мовлення як механізм довільної регуляції поведінки . - С .561-575
ВИХОВАННЯ НА ЗАСАДАХ ДОВІЛЬНОСТІ . - С .583-604
Відповідальність як виховна мета . - С .583-590
Відчуття провини в розвитку особистості . - С .591-604
МЕТОДОЛОГІЧНИЙ ПРОСТІР СУЧАСНОГО ВИХОВНОГО ПРОЦЕСУ . - С .605-656
Моральний розвиток особистості в історико-педагогічному осмисленні . - С .605-613
Законосфера інноваційного виховання . - С .614-621
Психологічні резерви виховання особистості . - С .622-628
Духовно-розвивальний потенціал розумового розвитку особистості . - С .622-628
Сенс життя в духовно-розвивальній траєкторії особистості . - С .636-639
Почуття успіху у вихованні особистості . - С .640-649
Справедливість - несправедливість у міжособистісних стосунках . - С .650-656
СПАДКОВІ ЧИННИКИ РОЗВИТКУ ОСОБИСТОСТІ . - С .657-670
Спадкове й набуте як наукова проблема . - С .657-659
Природна емоційна основа виховання особистості . - С .660-666
Темперамент в особистісному розвитку людини . - С .667-670
ОСОБИСТІСТЬ У МЕЖАХ ШКІЛЬНОГО ВІКУ . - С .671-689
Молодший школяр . - С .671-679
Підліток . - С .680-684
Старшокласник . - С .685-689
КОНТУРИ ПРАВИЛОВІДПОВІДНОГО ВИХОВАННЯ . - С .690-721
Вихованець у контексті моральної культури людства . - С .691-695
Педагогічне регулювання виховної ситуації . - С .696-700
Оптимізація особистісно-розвитвального відношення "дорослий-дитина" . - С .701-706
Майстерність педагога у виховній взаємодії . - С .707-713
Таємниці виховання поступливої особистості . - С .714-721
ВЧИНОК ЯК ДУХОВНА КОНСТАНТА ОСОБИСТОСТІ . - С .722-793
ПСИХОЛОГІЯ ДУХОВНОСТІ ВАСИЛЯ СУХОМЛИНСЬКОГО: СПРОБА МЕТОДОЛОГІЧНОЇ РЕФЛЕКСІЇ . - С .794-811
Моральна самосвідомість особистості як предмет докладання педагогічних зусиль В. Сухомлинського . - С .794-798
Почуття сердечності у виховній спадщині В. Сухомлинського . - С .799-803
Екзистенційна теорія виховання В. Сухомлинського . - С .804-806
Життя як цінність у культурно-виховній інтерпретації В. Сухомлинського . - С .807-811
ПРОБЛЕМИ СУЧАСНОГО ВИХОВАННЯ: АВТОРСЬКІ ІНТЕРВ’Ю . - С .821-834
ББК 88.5я73 + 74.200я73
РУБ 158.9(075.3)
Рубрики: Виховання особистості
   Дошкільний вік--психологія

   Молодші школярі--психологія

   Підлітки--психологія

   Старшокласники--виховання

   Рання юність--психологія

   Я - теорія (психол.)

   Особистісно-орієнтоване виховання

   Фізичне виховання дітей

   Виховання миролюбності

   Виховання студентів

   Воля (психологія)

   Відповідальність

   Сенс життя

   Майстерність вчителя

   Вчинок (псих.)



Доп.точки доступа:
Сухомлинський, Василь Олександрович \о нем\
Экземпляры всего: 29
фб (1), ав (1), Ч.З.№2 (16), НМК ф-т ПСР (1), аб (10)
Свободны: фб (1), ав (1), Ч.З.№2 (16), НМК ф-т ПСР (1), аб (10)
Найти похожие

5.
156(075.3)
Р 49


    Рибалка, Валентин Васильович.
    Теорії особистості у вітчизняній психології та педагогіці [Текст] : Навчальний посібник / В. В. Рибалка ; Академія педагогічних наук України, Інститут психології ім. Г. С. Костюка, Інститут педагогічної освіти і освіти дорослих. - Одесса : Букаєв В. В., 2009. - 575 с. - Бібліогр. в кінці розд. - ISBN 978-966-2070-19-4 : 150.00 грн.
    Содержание:
Історична лінія становлення категорії особистості та методологічні засади побудови і презентації теорій особистості у вітчизняній та зарубіжній психології . - С .11-18
Вчення П. П. Вікторова про особистість, її настрої і почуття у зв’язку з питаннями вдосконалення і виродження людини . - С .19-42
Грот М. Я.: теоретичні питання філософії і психології особистості . - С .43-55
Теоретичне уявлення про особистість в об’єктивній психології та рефлексології В. М. Бехтерєва . - С .56-64
Концепція, програма дослідження та класифікація типів особистості у наукових працях О. Ф. Лазурського . - С .65-73
Виготський Л. С.: культурно-історична теорія розвитку вищих психічних функцій та учення про особистість . - С .74-82
Теорія і практика виховання особистості у колективі колонії та комуни А. С.Макаренка
Учення про особистість у християнській антропології В. В. Зеньківського . - С .107-127
Теоретичні погляди В. І. Вернадського на особистість вченого та її роль у перебудові біосфери в ноосферу . - С .128-141
Особистість у психологічній теорії відношень В. М. Мясищева . - С .142-152
Концепція українського персоналізму О. Ш. Кульчицького . - С .153-168
Особистість у філософсько-психологічній концепції С. Л. Рубінштейна . - С .169-173
Теорія особистості у системі синтетичного людинознавства Б. Г. Ананьєва . - С .174-184
Концепція формування особистості у дитячому віці в дослідженнях Л. І. Божович . - С .185-192
Особистість у загальнопсихологічній теорії діяльності О. М. Леотьєва . - С .193-201
Теорія виховання всебічно розвиненої, щасливої особистості та її практичне втілення у школі радості В. О. Сухомлинського . - С .202-226
Теорія особистості у наукових творах Г. С. Костюка . - С .227-231
Динамічна функціональна психологічна теорія особистості за К. К. Платоновим . - С .232-241
Соціально-психологічна теорія особистості у працях А. В. Петровського . - С .242-251
Роменець В. А.: теоретичне історико-психологічне дослідження становлення поняття особистості у працях видатних мислителів людства . - С .252-280
Теоретико-методологічне визначення особистості О. М. Ткаченком через систему принципів і категорій вітчизняної психології . - С .281-291
Теорія особистості у системі філософсько-психологічного та біолого-кібернетичного світогляду М. М. Амосова . - С .292-312
Дусавицький О. К.: теорія розвитку особистості школяра в навчальній діяльності . - С .313-327
Моляко В. О.: теорія виховання творчої особистості на основі стратегіального підходу . - С .328-351
Моністична теорія багатовимірного розвитку особистості у працях В. Ф. Моргуна . - С .352-369
Індивід та особистість у психологічній теорії часу Б. Й. Цуканова . - С .370-392
Теорія особистості у філософії, психології та педагогіці добра і культури І. А. Зязюна . - С .393-407
Теорія і методологія особистості орієнтованого виховання дитини у дослідженнях І. Д. Беха . - С .408-434
Максименко С. Д.: генетико-психологічна теорія народження, зростання та існування особистості . - С .435-462
Концептуально-ієрархічна концепція особистості професіонала у дослідженнях О. П. Саннікової . - С .463-472
Концепція особистості у раціогуманістичній психології Г. О. Балла . - С .473-484
Культурно-психологічна концепція особистості як спроба синтезу вітчизняних і зарубіжних теорій особистості . - С .485-550
Перспективи розвитку теорій особистості та міждисциплінарна наукова програма "Особистість XXI століття" . - С .558-562
ББК 88.37я73
РУБ 156(075.3)
Рубрики: Теорії особистості
   Особистість

   Психологія--персоналії українських психологів

   педагоги України

   Кафедра загальної та практичної психології

   Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності

фывфывфыв:
Програма "Особистість XXI століття"


Доп.точки доступа:
Вікторов, Петро Петрович (російський психіатр) \о нем\; Грот, Микола Якович (1852-1899) \о нем\; Бехтерєв, Володимир Михайлович (видатний російський невропатолог, психіатр і психолог ; 1857-1927) \о нем\; Лазурський, Олександр Федорович (12.04.1874 - 13.03.1917) \о нем\; Виготський, Лев Семенович (російський психолог ; 1896-1934) \о нем\; Макаренко, Антон Семенович (педагог-новатор, письменник, творець нової методики виховної роботи з дитячим колективом ; 1888–1939) \о нем\; Зеньківський, Василь Васильович (1881-1962) \о нем\; Вернадський, Володимир Іванович (природознавець, філософ, біогеохімік, громад.діяч ; 1863-1945) \о нем\; Мясищев, Володимир Миколайович (вітчизняний психолог і психотерапевт ; 1893-1973) \о нем\; Кульчицький, Олександр Юліанович (психолог, педагог ; 1895-1980) \о нем\; Рубінштейн, Сергій Леонідович (російський психолог і філософ ; 1889-1960) \о нем\; Ананьєв, Борис Герасимович (вітчизняний психолог ; 1907-1972) \о нем\; Божович, Лідія Іллівна (1908-1981) \о ней\; Леонтьєв, Олексій Миколайович (російський психолог, фахівець з проблем свідомості та діяльності ; 1903-1979) \о нем\; Сухомлинський, Василь Олександрович (український педагог ; 1918-1970) \о нем\; Костюк, Григорій Силович (укр.психолог ; 1899-1982) \о нем\; Платонов, Костянтин Костянтинович (1906-1985) \о нем\; Петровський, Артур Володимирович (психолог ; 1924-2006) \о нем\; Роменець, Володимир Андрійович (1926-1998) \о нем\; Ткаченко, Олександр Миколайович (вчений-психолог ; 1939-1985) \о нем\; Амосов, Микола Михайлович (лікар, вчений ; 1913-2002) \о нем\; Дусавицький, Олександр Костянтинович (доктор психол.наук, проф.кафедри психології ХНУ ім.В.Н.Казаріна ; 1928) \о нем\; Моляко, Валентин Олексійович (1937) \о нем\; Моргун, Володимир Федорович (1947) \о нем\; Цуканов, Борис Йосипович (психолог, біолог ; 18.10.1946-25.12.2007) \о нем\; Зязюн, Іван Андрійович (педагог, вчений, філософ ; 1938 р. н.) \о нем\; Бех, Іван Дмитрович (вчений з педагогічної психології ; 1940 р. н.) \о нем\; Максименко, Сергій Дмитрович (д-р психол. наук, директор Ін-ту психології ім. Г. С. Костюка ; 1941 р. н.) \о нем\; Саннікова, Ольга Павлівна (доктор психологічних наук ; 1948) \о ней\; Балл, Георгій Олексійович (вчений психолог ; 1936) \о нем\; Рибалка, Валентин Васильович (вчений-психолог ; 1947) \о нем\; Академія педагогічних наук України; Інститут психології ім. Г. С. Костюка; Інститут педагогічної освіти і освіти дорослих
Экземпляры всего: 1
фб (1)
Свободны: фб (1)
Найти похожие

6.
74
З-91


    Зубалій, М. Д.
    Учений - розробник нової філософії освіти [Текстььь] / М. Д. Зубалій // Культура безпеки,екології та здоров’я : Всеукраїнський науково-популярний журнал. - 2010. - N 9. - С. 16-19.
ББК 74 + 88
Рубрики: Кафедра загальної та практичної психології
   Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності

   педагоги України



Доп.точки доступа:
Бех, Іван Дмитрович (вчений з педагогічної психології ; 1940 р. н.) \о нем\

Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)

Найти похожие

7.
88
Б 55


    Бех, Іван.
    Рефлексія у духовному "Я" особистості / І. Бех // Рідна школа : щомісяч. наук.-пед. журн. - 2011. - № 8/9. - С. 9-14 : фотогр. - Бібліогр.: 5 назв. . - ISSN 0131-6788
ББК 88 + 74.2
Рубрики: "Я-концепція"
   Зміст освіти

   Кафедра загальної та практичної психології

   Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності

фывфывфыв:
рефлексія -- особистісний розвиток -- емоційні переживання -- породжувальна функція -- самоутверджувальна функція -- самозахисна функція -- функція самоцінності -- консолідуюча функція -- функція душевного умиротворення -- духовно-розвивальні орієнтири -- породжувальна фунція -- акмецентрована функція
Аннотация: У статті розкривається природа людського "Я" у контексті його сутнісних ознак і змістово-структурних характеристик. Визначається роль рефлексивного процесу як механізму формування духовних складових "Я", аналізуються основні функції рефлексії.


Имеются экземпляры в отделах:
Ч.З.№2 Экз. 1 (свободен)
Ч.З.№2 Экз. 2 (свободен)

Найти похожие

8.
Шифр: ПШ-2/2011/12
   Журнал

Початкова школа [Текстььь] : Науково-методичний журнал/ МОН України; Видавництво "Початкова школа". - Київ : Початкова школа, 1969 - . - ISSN 0131-5358. - Выходит ежемесячно
2011г. N 12
Содержание:
Бех, Іван. Життя особистості у просторі духовності / І. Бех. - С.1-3 (далі буде)
Шрамко, Ольга. Регіональний фразеологічний мовний матеріал як засіб соціалізації молодших школярів / О. Шрамко. - С.7-11
Хорошковська, Ольга. Формування умінь мовленнєвої діяльності (аудіювання й говоріння) в учнів початкових класів на уроках української мови як державної / О. Хорошковська. - С.12-16
Вонсул, Ярослава. Використання інтерактивних ігрових технологій на уроках / Я. Вонсул. - С.32-33
Лобчук, Олена. Підготовка майбутніх учителів до проведення уроків мовленнєвої діяльності у початковій школі / О. Лобчук. - С.44-47
Корнієнко, Софія. Сім’я і школа - одна родина / С. Корнієнко. - С.48-50
Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)

Найти похожие
Перейти к описаниям статей

9.
74.200
Б 55


    Бех, Іван.
    Життя особистості у просторі духовності [Текст] / І. Бех // Початкова школа : Науково-методичний журнал. - 2011. - N 12. - 1-3 (далі буде) . - ISSN 0131-5358
ББК 74.200
Рубрики: Виховання в початкових класах
   Виховання особистості



Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)

Найти похожие

10.
Шифр: РШ/2011/6
   Журнал

Рідна школа [Текстььь] : Науково-педагогічний журнал. - К. : Преса України. - ISSN 0131-6788. - Выходит ежемесячно
2011г. N 6
Содержание:
IV українсько-польський форум. - 2-а с. обкл.
Пометун, Олена. Старша школа : проблеми формування змісту й організації навчальної діяльності учнів / О. Пометун. - С.3-7
Остапчук, Олена. Сучасна школа : повернення до педагогічної сутності / О. Остапчук. - С.8-14. - Бібліогр.: 22 назв.
Васьківська, Галина. Теоретико-методичні засади диференціації навчання у сучасній школі / Г. Васьківська, В. Кизенко. - С.15-20. - Бібліогр.: 14 назв.
Щекатунова, Ганна. Інноваційний розвиток загальноосвітніх навчальних закладів незалежної України: творення школи майбутнього / Г. Щекатунова. - С.21-27. - Бібліогр.: 16 назв.
Концепція інноваційного розвитку загальноосвітнього навчального закладу : проект. - С.28-38. - Бібліогр.: 17 назв.
Бех, Іван. Виховні закони у благодійному житті особистості / І. Бех. - С.39-42. - Бібліогр.: 4 назв.
Оржеховська, Валентина. Про безпеку дітей у Всесвітній мережі Інтернет / В. Оржеховська. - С.43-45. - Бібліогр.: 4 назв.
Столяренко, Оксана. Психолого-педагогічні умови формування толерантності у міжособистісних взаєминах студентів ВНЗ / О. Столяренко. - С.46-50. - Бібліогр.: 14 назв.
Драч, Ірина. Особистісно орієнтований підхід до підготовки магістрів за спеціальністю "Управління навчальним закладом" / І. Драч, Є. Чернишова. - С.51-54. - Бібліогр.: 6 назв.
Кисільова-Біла, Валентина. До проблеми розвитку творчих можливостей у процесі загальнопедагогічної підготовки / В. Кисільова-Біла. - С.55-58. - Бібліогр.: 5 назв.
Онопрієнко, Володимир. Екологічна складова у професійній практиці студентів аграрного університету / В. Онопрієнко. - С.59-64. - Бібліогр.: 19 назв.
Ганжа, Олена. Критерії формування соціально-професійної зрілості майбутнього вчителя / О. Ганжа. - С.65-69. - Бібліогр.: 21 назв.
Турчин, Тамара. Пріоритетність інтуїтивно-образного осягнення музичного мистецтва молодшими школярами в навчальному процесі / Т. Турчин. - С.69-73. - Бібліогр.: 2 назв.
Білецький, Олексій. Організація системи підготовки вчителів народних училищ на Катеринославщині : (друга половина ХІХ - початок ХХ ст.) / О. Білецький. - С.74-78. - Бібліогр.: 18 назв.
Отич, Олена. Культура української наукової мови - запорука творчого поступу вітчизняної педагогічної науки / О. Отич. - С.79
Кирій, Світлана. "Звуки квітів" Михайла Яремківа / С. Кирій. - С.80
Журавель, Інна. Етнологія Черкаського краю - унікальна колекція скарбів дущі / І. Журавель. - 3-а с. обкл.
Педагоги-митці : ними пишається Україна : майстерня Михайла Яремківа. - 4-а с. обкл.
Имеются экземпляры в отделах:
Ч.З.№2 Экз. 1 (свободен)
Ч.З.№2 Экз. 2 (свободен)

Найти похожие
Перейти к описаниям статей

11.
Шифр: РШ/2011/1/2
   Журнал

Рідна школа [Текстььь] : Науково-педагогічний журнал. - К. : Преса України. - ISSN 0131-6788. - Выходит ежемесячно
2011г. N 1/2
Содержание:
Освіта України : регіональний вимір : візит міністра освіти і науки, молоді та спорту України Дмитра Табачника на Миколаївщину. - 1-2-а с. обкл.
Бех, Іван. Совість : психолочгічна сутність та механізм виховання / І. Бех. - С.3-7. - Бібліогр.: 13 назв.
Андрущенко, Тетяна. Виховна функція мистецтва в освітньому процесі / Т. Андрущенко. - С.8-12. - Бібліогр.: 12 назв.
Ципко, Вікторія. Психолого-педагогічні підходи до формування цінностей студентів у процесі навчання суспільнознавчих дисциплін / В. Ципко. - С.13-17. - Бібліогр.: 11 назв.
Захаренко, Сергій. Педагогіка конкретної мети як провідний виховний метод у системі превентивного виховання О. А. Захаренка / С. Захаренко, О. Захаренко. - С.18-22. - Бібліогр.: 8 назв.
Клокар, Наталія. Теоретико-методологічні засади формування інформаційно-навчального середовища системи освіти регіону / Н. Клокар. - С.23-29. - Бібліогр.: 10 назв.
Нові державні стандарти професійно-технічної освіти - забезпечення якісної підготовки робітників. - С.29
Ільман, Вікторія. Деякі аспекти вдосконалення професійної підготовки вчителя початкової школи : сучасні тенденції / В. Ільман. - С.30-32. - Бібліогр.: 4 назв.
Курило, Віталій. Створення та розвиток першого педагогічного ВНЗ Донбасу (до 90-річчя Луганського національного університету імені Тараса Шевченка / В. Курило, А. Климов. - С.33-39. - Бібліогр.: 5 назв.
Бенера, Валентина. Відображення проблеми самостійної роботи студентів у вітчизняній педагогічній думці (друга половина ХІХ - початок ХХ ст.) / В. Бенера. - С.40-44. - Бібліогр.: 16 назв.
Крутько, О. Навчальне телебачення : погляд у минуле (на матеріалі фахових педагогічних видань України 50-80-х років ХХ ст.) / Крутько. - С.44-48. - Бібліогр.: 10 назв.
Дем’яненко, Наталія. Ідея освіти впродовж життя у світовому освітньому просторі / Н. Дем’яненко. - С.49-53. - Бібліогр.: 12 назв.
Редько, Валерій. Сучасний підхід до навчання іноземних мов / В. Редько. - С.54-55
Липова, Людмила. Диференціація як провідний принцип допрофільної підготовки учнів основної школи / Л. Липова, М. Войцехівський, П. Замаскіна. - С.56-60. - Бібліогр.: 14 назв.
Громадська, Віра. Вибір методів виховання як ефективного засобу формування загальнолюдських цінностей / В. Громадська. - С.61-63. - Бібліогр.: 5 назв.
Орішак, Людмила. Організація освіти педагогічного колективу гімназії у контексті вивчення освітніх систем інших країн / Л. Орішак. - С.64-66
Глушко, Ольга. Психологічний супровід допрофільної підготовки і профільного навчання учнів гімназії / О. Глушко. - С.67-71. - Бібліогр.: 10 назв.
Секіріна, Валентина. Дослідницько-пошукова робота учнів у процесі вивчення світової літератури / В. Секіріна. - С.71-73. - Бібліогр.: 3 назв.
Россихіна, Ольга. Збагачення словникового запасу учнів на уроках української мови з огляду на їх профільне самовизначення та майбутню професійну орієнтацію / О. Россихіна. - С.74-76. - Бібліогр.: 3 назв.
Ковтун, Наталія. Розвиток творчих здібностей учнів на уроках української літератури / Н. Ковтун. - С.77-80. - Бібліогр.: 4 назв.
Мистецтво художньої кераміки - дітям. - С.80
Портфоліо сучасної школи : з досвіду роботи гімназії № 290 м. Києва. - 3-а с. обкл.
Педагоги-митці : ними пишається Україна. Майстерня Надії Шлапунової. - 4-а с. обкл.
Имеются экземпляры в отделах:
Ч.З.№2 Экз. 1 (свободен)
Ч.З.№2 Экз. 2 (свободен)

Найти похожие
Перейти к описаниям статей

12.
74
Б 55


    Бех, Іван.
    Совість : психолочгічна сутність та механізм виховання / І. Бех // Рідна школа : щомісяч. наук.-пед. журн. - 2011. - № 1/2. - С. 3-7. - Бібліогр.: 13 назв. . - ISSN 0131-6788
ББК 74
Рубрики: виховання духовне
   Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності

фывфывфыв:
совість -- самоповага -- духовні цінності -- цілеспрямоване виховання -- теорія виховання
Аннотация: У статті на основі теоретичного аналізу виокремлено дев'ять дефінітивних версій почуття совісті, розкрито їх зміст та сформульоване авторське ставлення. Запропоновано наукове поняття совісті як соціокультурного феномену та концептуальний механізм її цілеспрямованого виховання.


Имеются экземпляры в отделах:
Ч.З.№2 Экз. 1 (свободен)
Ч.З.№2 Экз. 2 (свободен)

Найти похожие

13.
74.2
Б 55


    Бех, Іван.
    Виховні закони у благодійному житті особистості / І. Бех // Рідна школа : щомісяч. наук.-пед. журн. - 2011. - № 6. - С. 39-42. - Бібліогр.: 4 назв. . - ISSN 0131-6788
ББК 74.2
Рубрики: Філософія освіти
   Духовне виховання

   Особистість--духовний розвиток

   Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності

фывфывфыв:
духовність -- духовні призначення -- духовні аури -- одухотвореність -- мотиваційно-ціннісна узгодженість -- вікове становлення -- душевна втаємниченість-відкритість
Аннотация: У статті формулюються етичні положення, на засадах яких особистість має будувати власне духовно досконале життя. Наголошується на необхідності наповненості життя вищими смислами, що є внутрішньою основою розвитку в особистості Я-духовного.


Имеются экземпляры в отделах:
Ч.З.№2 Экз. 1 (свободен)
Ч.З.№2 Экз. 2 (свободен)

Найти похожие

14.
Шифр: РШ/2011/8/9
   Журнал

Рідна школа [Текстььь] : Науково-педагогічний журнал. - К. : Преса України. - ISSN 0131-6788. - Выходит ежемесячно
2011г. N 8/9
Содержание:
Розширене засідання колегії МОНмолодьспорту України "Про підсумки розвитку загальної середньої та дошкільної освіти у 2010/2011 навчальному році та завдання на 2011/2012 навчальний рік". - С.3.
Савченко, Олександра. Ключові компетентності - інноваційний результат шкільної освіти / О. Савченко. - С.4-8. - Бібліогр.: 7 назв. : портр.
Бех, Іван. Рефлексія у духовному "Я" особистості / І. Бех. - С.9-14. - Бібліогр.: 5 назв. : фотогр.
Бойко, Алла. Упровадження інновацій як чинник оптимізації співвідношення педагогічної теорії і практики / А. Бойко. - С.15-22. - Бібліогр.: 19 назв. : портр.
Пометун, Олена. Технології - це відповідь. А про що ми запитуємо? / О. Пометун. - С.23-27. - Бібліогр.: 7 назв. : портр.
Редько, Валерій. Інтерактивні технології навчання іноземної мови / В. Редько. - С.28-36. - Бібліогр.: 12 назв. : портр.
Трухан, Олександр. Організація роботи з підручником учнів основної школи на уроках історії / О. Трухан. - С.36-40. - Бібліогр.: 10 назв. : портр.
Скиба, Марія. Формування в учнів екологічних понять у процесі вивчення природознавства (6-й клас) / М. Скиба. - С.41-44. - Бібліогр.: 10 назв. : табл.
Червінська, Лариса. Розвиток навичок написання ділових звітів на заняттях з ділової англійської мови в економічному ВНЗ / Л. Червінська. - С.45-47. - Бібліогр.: 2 назв.
Петрова, Анастасія. Модель формування іншомовної компетентності майбутніх менеджерів зовнішньоекономічної діяльності в процесі фахової підготовки / А. Петрова. - С.48-52. - Бібліогр.: 7 назв.
Лукашів, Віталій. Особливості становлення і розвитку інформаційної культури майбутніх фахівців зв’язку / В. Лукашів. - С.53-57. - Бібліогр.: 13 назв. : портр.
Кабан, Лариса. Положення про навчальні програми для забезпечення варіативної складової навчальних планів загальноосвітніх навчальних закладів Київської області / Л. Кабан. - С.58-64. - Бібліогр.: 7 назв. : портр.
Положення про Всеукраїнський конкурс-захист сучасної моделі навчального закладу "Школа сприяння здоров’ю". - С.65-66.
Горлач, Тетяна. ІІІ Міжнародний фестиваль педагогічних інновацій запрошує / Т. Горлач, Г. Назаренко. - С.66-68
Бондар, Людмила. Відображення ідей про диференційований підхід до навчання у змісті освіти початкової школи (кінець ХІХ ст. - до 1917 р.) / Л. Бондар. - С.69-74. - Бібліогр.: 9 назв. : табл.
Березівська, Лариса. Диференціація навчання як форма індивідуального підходу до дитини у працях українських педагогів (1917-1920 роки) / Л. Березівська. - С.75-80. - Бібліогр.: 18 назв.
Презентація підручників з історії і правознавства для 11-го класу. - С.27
Про проведення Третьої Національної виставки-презентації "Інноватика в сучасній освіті". - С.75
Відкриття пам’ятника видатному українцю. - 3-а с. обкл.
Имеются экземпляры в отделах:
Ч.З.№2 Экз. 1 (свободен)
Ч.З.№2 Экз. 2 (свободен)

Найти похожие
Перейти к описаниям статей

15.
378(4Укр)
В 55


    Вища освіта України [Текстььь] : теоретичний та науково-методичний часопис / Національна академія педагогічних наук України, Інститут вищої освіти. - К. : Педагогічна преса, 2001 - .
   № 3(46)/2012. Додаток 1. Тематичний випуск : Педагогіка вищої школи: методологія, теорія, технології, Т. 1 / відп.ред. вип. : М. М. Левшин, Гр. В. Луценко. - 2012. - 642 с. - ). - 35.00 грн.
    Содержание:
ПЕДАГОГІКА ВИЩОЇ ШКОЛИ: РЕФЛЕКСІЇ СЬОГОДЕННЯ
Андрущенко, Віктор Петрович. Потреба, можливість і реальність конституційного процесу у галузі освіти / В. П. Андрущенко. - С .7-15
Кузьмінський, Анатолій Іванович. Моделювання освітньо-професійної підготовки майбутнього фахівця в контексті компетентнісного підходу / А. І. Кузьмінський. - С .29-42
Зязюн, Іван Андрійович. Майстерність вчителя як система сукупних компетенцій і компетентностей у структурі його педагогічної діяльності й дії / І. А. Зязюн. - С .43-55
Бех, Іван Дмитрович. Виховний простір у розвитку особистості / І. Д. Бех. - С .56-66
Степко, Михайло Филимонович. Механізми реалізації завдань розвитку ідей побудови єдиного європейського освітнього простору в умовах сьогодення / М. Ф. Степко. - С .67-76
Глузман, Олександр Володимирович. Освітні ресурси вищої освіти в Україні: методологічні основи / О. В. Глузман, Ю. П. Дудник, В. І. Фадєєв. - С .77-85
Вернидуб, Роман Михайлович. Управління інноваційним розвитком університету: досягнення стратегічних переваг / Р. М. Вернидуб. - С .149-152
Покась, Віталій Петрович. Підготовка та використання педагогічних кадрів інтернатних закладів освіти як державна проблема / В. П. Покась. - С .153-159
Працьовитий, Микола Вікторович. Сучасна математика і математична освіта у педагогічному університеті / М. В. Працьовитий, Я. В. Гончаренко. - С .160-164
Уваркіна, Олена Василівна. Основні особливості української освіти як системи / О. В. Уваркіна. - С .177-184
Дем’яненко, Наталія Миколаївна. Європейський вектор проектування підготовки національних педагогічних кадрів / Н. М. Дем’яненко. - С .185-196
Ягупов, Василь Васильович. Компетентнісний підхід у професійній освіті / В. В. Ягупов. - С .197-204
ФІЛОСОФІЯ ОСВІТИ - ДУХОВНА ПАРАДИГМА МОДЕРНІЗАЦІЇ ВИЩИХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДІВ УКРАЇНИ
Джура, Олександр Дмитрович. Життєвий потенціал особистості: формування та реалізація у трансформаційному суспільстві / О. Д. Джура. - С .227-234
Корсак, Костянтин Віталійович. Ноотехнологічні виклики і скерування болонського та лісабонського процесів на інтеграцію вищої освіти й науки / К. В. Корсак, Ю. К. Корсак. - С .235-242
Панченко, Леся Миколаївна. Потенціал освіти та виклики сьогодення / Л. М. Панченко. - С .258-264
Сингаївська, Алла Михайлівна. Трансформації вищої освіти:контекст стійкого розвитку, засади соціальної відповідальності, ноосферний аспект / А. М. Сингаївська. - С .273-282
Ярошенко, Алла Олександрівна. Якість освіти в Україні як індикатор входження у європейський освітній простір / А. О. Ярошенко. - С .288-293
ПЕДАГОГІКА ВИЩОЇ ШКОЛИ ЯК НАУКА, ПРАКТИКА, НАВЧАЛЬНА ДИСЦИПЛІНА
Авхутська, Світлана Олександрівна. Особливості організації процесу формування полікультурної компетентності майбутніх учителів історії / С. О. Авхутська. - С .318-324
Багрій, Тетяна Володимирівна. Проблеми морального виховання у духовній спадщині Сильвестра Лебединського / Т. В. Багрій. - С .325-331
Біда, Антоніна Петрівна. Структура і проблеми обдарованості / А. П. Біда. - С .332-334
Борисенко, Лариса Леонідівна. Активізація науково-пізнавальної діяльності студентів засобами інноваційних технологій навчання / Л. Л. Борисенко. - С .335-342
Гуревич, Роман Семенович. Мобільне навчання - інноваційна освітня технологія / Р. С. Гуревич, М. Ю. Кадемія. - С .370-376
Двіжона, Оксана Володимирівна. До питання про інтерактивні технології навчання у підготовці фахівців дошкільної освіти / О. В. Двіжона, М. І. Олійник. - С .384-391
Коберник, Галина Іванівна. Формування особистості майбутніх педагогів в умовах гуманістично орієнтованої навчальної взаємодії / Г. І. Коберник. - С .426-431
Кравцов, Віталій Олександрович. Формування методологічної культури як умова підвищення якості підготовки майбутнього вчителя / В. О. Кравцов. - С .439-445
Серман, Леся Ігорівна. Сучасні підходи до формування професійного іміджу вчителя / Л. І. Серман. - С .494-501
Сінельникова, Наталія Оленівна. Педагогічна культура майбутнього вчителя / Н. О. Сінельникова. - С .502-506
Фарбак, Тетяна Миколаївна. М. О. Лавровський: невідомі сторінки життя та діяльності / Т. М. Фарбак. - С .527-533
Шишова, Інна Олексіївна. Підготовка студентів педагогічного університету до діалогічного спілкування в умовах інклюзивної освіти / І. О. Шишова. - С .565-573
Мамедова, Надія Олександрівна. Наукове обгрунтування та характеристика педагогічних умов формування толерантності студентської молоді / Н. О. Мамедова. - С .611-615
ББК 74.58(4Укр)
РУБ 378(4Укр)
Рубрики: Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності
   Вища освіта в Україні

   Педагогіка вищої школи

   Філософія освіти

   Вища освіта--педагогічна освіта

   Підготовка вчителів

   Педагогічні технології--вища освіта

   Інноваційні технології навчання

   Інформаційна культура

   Зміст освіти

   Гуманітарна освіта

   Особистість студента

   Викладачі вищих навчальних закладів

   Освітня послуга--якість

   моделювання (педагогіка)

   Акредитація

   Інклюзивна освіта

   Проблемне навчання

   Аксіологія

   Педагогічна майстерність --вчителі

   Педагогічна культура

фывфывфыв:
аксіопедагогіка


Доп.точки доступа:
Левшин, М. М. \ред.\; Луценко, Гр. В. \ред.\; Лебединський, Сильвестр (письменник, філософ, богослов) \о нем\; Лавровський, Микола Олексійович (вчений, професор російської словесності і педагогіки ; 1825-1899) \о нем\; Національна академія педагогічних наук України; Інститут вищої освіти
Экземпляры всего: 1
фб (1)
Свободны: фб (1)
Найти похожие

16.
Шифр: РШ/2012/12
   Журнал

Рідна школа [Текстььь] : Науково-педагогічний журнал. - К. : Преса України. - ISSN 0131-6788. - Выходит ежемесячно
2012г. N 12
Содержание:
Бех, Іван. Рефлексивно-експліцитний метод у вихованні особистості / І. Бех. - С.3-7. - Бібліогр.: 8 назв.
Сисоєва, Світлана. Суспільство і особистість: гармонізація розвитку / С. Сисоєва. - С.8-12. - Бібліогр.: 15 назв.
Редько, Валерій. Концепція підручників з іноземних мов для основної школи : (5-9-ті класи) / В. Редько. - С.13-20.
Пасічник, Олександр. Особливості репрезентації гендерних стереотипів у змісті вітчизняних підручників з англійської мови / О. Пасічник. - С.21-27. - Бібліогр.: 20 назв.
Онопрієнко, Володимир. Практично-просвітницька і виховна функції андрагогіки / В. Онопрієнко. - С.28-32. - Бібліогр.: 15 назв.
Цвєткова, Ганна. Професійно-педагогічне самовдосконалення викладачів ВНЗ: специфіка, структура, етапи / Г. Цвєткова. - С.33-38. - Бібліогр.: 7 назв.
Шапран, Юрій. Педагогічне моделювання у процесі формування професійної компетентності майбутнього вчителя біології / Ю. Шапран. - С.39-43. - Бібліогр.: 14 назв.
Прокоф’єва, Марина. Концептуальні засади підготовки майбутніх учителів початкових класів до реалізації диференційованого підходу в навчанні молодших школярів / М. Прокоф’єва ; М. Прокоф’єва. - С.44-48. - Бібліогр.: 9 назв.
Набока, Ольга. Організаційно-педагогічні умови застосування професійно-орієнтованих технологій навчання у фаховій підготовці майбутніх економістів / О. Набока. - С.48-53. - Бібліогр.: 8 назв.
Кравченко, Олена. Медсестринська етика у вимірах педагогічної дії / О. Кравченко. - С.54-56. - Бібліогр.: 7 назв.
Піддубна, Олена. Системний аналіз передісторії дитячого оздоровчого табору "Артек" : (кінець XVIII - перша половина XX ст.) / О. Піддубна. - С.57-61. - Бібліогр.: 15 назв.
Практичний педагогічний марафон : V Міжнародні та ХІХ Всеукраїнські педагогічні читання "Василь Сухомлинський у діалозі з сучасністю: здоров’я через освіту". - С.62-64.
Дубасенюк, Олександр. Проблема становлення і розвитку науково-педагогічних шкіл / О. Дубасенюк, О. Антонова. - С.65-71.
ХІІ Всеукраїнська науково-практична конференція "Українська педагогіка 1920-х років - сучасні оцінки і виміри". - С.72.
Корпанюк, Микола. Гідне продовження вітчизняної сковородіани : презентація посібника "Наш першорозум: Вивчення творчості Г. Сковороди в школах, ліцеях, гімназіях, коледжах" / М. Корпанюк, О. Волочай. - С.73-74.
Брижак, Петро. Невичерпність краси земної - на вишитих полотнах / П. Брижак. - С.75.
Имеются экземпляры в отделах:
Ч.З.№2 Экз. 1 (свободен)

Найти похожие
Перейти к описаниям статей

17.
156(075.3)
Б 55


    Бех, Іван Дмитрович.
    Особистість у просторі духовного розвитку [Текст] : навчальний посібник / І. Д. Бех. - К. : Академвидав, 2012. - 256 с. - (Альма-матер). - Бібліогр.: с. 250-254. - ISBN 978-966-8226-89-2. - ISBN 978-617-572-044-8 : 55.00 грн., 52.00 грн.
    Содержание:
Освітньо-виховні домінанти в концептуальному осмисленні . - С .9-33
Категорія "совість" у посткласичному психологічному осягненні . - С .34-41
Рефлексія і духовність особистості . - С .42-70
Виховний простір як чинник розвитку особистості . - С .71-95
Підростаюча особистість на життєвому шляху . - С .96-125
Грані доброчинного життя особистості . - С .126-208
Етюди про духовні обереги . - С .209-218
ББК 88.37я73 + 88.5я73
РУБ 156(075.3)
Рубрики: Кафедра загальної та практичної психології
   Психологія особистості--підручники та посібники для ВНЗ

   Особистість--духовний розвиток

   Виховання особистості

   Духовні цінності


Экземпляры всего: 3
фб (1), Ч.З.№2 (2)
Свободны: фб (1), Ч.З.№2 (2)
Найти похожие

18.
Шифр: РШ/2012/1/2
   Журнал

Рідна школа [Текстььь] : Науково-педагогічний журнал. - К. : Преса України. - ISSN 0131-6788. - Выходит ежемесячно
2012г. N 1/2
Содержание:
Андрущенко, Віктор Петрович. Проблема входження української університетської освіти в європейський простір / В. П. Андрущенко, І. Гамерська. - С.3-8. - Бібліогр.: 19 назв.
Бех, Іван Дмитрович. Духовні цінності як надбання особистості / І. Д. Бех. - С.9-12. - Бібліогр.: 4 назв.
Топузов, Олег. Теоретико-методичні засади особистісно орієнтованого навчання предметів природничого циклу / О. Топузов. - С.13-17. - Бібліогр.: 14 назв.
Стрілець, Світлана. Стандарти фахової підготовки у системі вищої освіти України: напрями вдосконалення / С. Стрілець. - С.17-22. - Бібліогр.: 10 назв.
Абсалямова, Я. Мотивація викладача іноземних мов технічного ВНЗ до професійної самореалізації / Я. Абсалямова. - С.23-26. - Бібліогр.: 15 назв.
Флегонтова, Наталія. Упровадження маркетингового підходу в процес підготовки майбутніх учителів до організації культурного дозвілля школярів / Н. Флегонтова. - С.27-32. - Бібліогр.: 7 назв.
Шахрай, Валентина. Організація театрально-ігрової діяльності школярів як засобу їх соціального розвитку в процесі навчання / В. Шахрай. - С.33-38. - Бібліогр.: 12 назв.
Турчин, Тамара. Інформаційно-комп’ютерні технології на уроках музики в початковій школі / Т. Турчин. - С.39-43. - Бібліогр.: 3 назв.
Бережна, Таміла. Створення здорового середовища навчального закладу як шлях збереження і зміцнення здоров’я'я учнів / Т. Бережна. - С.44-47. - Бібліогр.: 9 назв.
Ананьєва, Надія. Формування освітнього простору полілінгвістичної гімназії / Н. Ананьєва. - С.48-55. - Бібліогр.: 6 назв.
Цимбал-Слатвінська, Світлана. Відображення досягнень педагогічної науки в часописі "Советская педагогика" (1937-1991 роки) / С. Цимбал-Слатвінська. - С.56-60. - Бібліогр.: 11 назв.
Куліш, Тетяна. Теоретичні засади українського дошкілля в творчій спадщині Наталії Лубенець / Т. Куліш. - С.61-65. - Бібліогр.: 8 назв.
Веремюк, Людмила. Основоположні принципи школи дії у педагогічній спадщині В. А. Лая / Л. Веремюк. - С.66-70. - Бібліогр.: 6 назв.
Визначні дати 2012 року : календар. - С.71-74.
Іван Олексійович Сікорський - видатний діяч української педагогіки, психології та медицини (1842-1919). - С.75-77.
Кух, Людмила. Нові кроки в розвитку екологічної освіти в Україні / Л. Кух. - С.78.
Панасенко, Елліна. "Душа моя - весняна пісня, де словами - квіти..." / Е. Панасенко. - С. 79.
Имеются экземпляры в отделах:
Ч.З.№2 Экз. 1 (свободен)


Найти похожие
Перейти к описаниям статей

19.
88.840
Б 55


    Бех, Іван.
    Життя особистості у просторі духовності [Текст] / І. Бех // Початкова школа : Науково-методичний журнал. - 2012. - N 1. - С. 2-3. - Продовження. Початок в №№ 2-7, 9, 11, 12 - 2011. . - ISSN 0131-5358
ББК 88.840
Рубрики: Особистість--духовний розвиток
   Особистість--життєвий шлях

   Кафедра психології



Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)

Найти похожие

20.
Шифр: ПШ-2/2012/1
   Журнал

Початкова школа [Текстььь] : Науково-методичний журнал/ МОН України; Видавництво "Початкова школа". - Київ : Початкова школа, 1969 - . - ISSN 0131-5358. - Выходит ежемесячно
2012г. N 1
Содержание:
Бех, Іван. Життя особистості у просторі духовності / І. Бех. - С.2-3.
Лобова, Ольга. Виховуємо у співі / О. Лобова. - С.19-22.
Ковальова, Вікторія. Стежинками зимових свят : дослідницько-пошуковий проект / В. Ковальова. - С.27-31.
Большакова, Інна. Розвиток логічної культури вчителя початкової школи у межах внутрішкільної методичної роботи / І. Большакова. - С.34-35.
Кочерга, Олександр. Психофізіологічний розвиток дитини перед школою / О. Кочерга. - С.45-48.
Геник, Марія. Формування морально-етичних понять у позаурочній виховній роботі / М. Геник. - С.49-51.
Іщенко, Олександр. Лінгводидактичні основи сприйняття усного мовлення / О. Іщенко. - С.57-58.
Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)

Найти похожие
Перейти к описаниям статей

 1-20    21-40   41-60   61-75 
 
Статистика
за 23.07.2024
Число запросов 62114
Число посетителей 1069
Число заказов 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя