Главная Упрощенный режим Описание
Авторизация
Фамилия
Пароль
 

Базы данных


Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя- результаты поиска

Вид поиска

Область поиска
в найденном
Формат представления найденных документов:
полныйинформационныйкраткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: <.>A=Бех, Іван@<.>
Общее количество найденных документов : 75
Показаны документы с 1 по 20
 1-20    21-40   41-60   61-75 
1.


    Бех, Іван.
    Ідентифікація у вихованні особистості / І. Бех // Рідна шк. : щомісяч. наук.-пед. журн. - 2013. - № 4/5. - С. 20-25. - Бібліогр.: 10 назв. . - ISSN 0131-6788
ББК 74.200
Рубрики: Особистість--виховання--ідентифікація
   Виховання особистості

фывфывфыв:
ідентифікація -- уподібнення -- лідерство -- референтна група -- соціальна інтеграція -- ідентичність -- "Я" особистості -- Его-ідентичність -- самоідентифікація -- ситуація конфлікту -- цінності
Аннотация: У статті розглядається процес ідентифікації як один із центральних механізмів особистісного становлення суб'єкта. Простежується її змістовий зв'язок з ідентичністю та самоідентифікацією.


Имеются экземпляры в отделах:
Ч.З.№2 Экз. 1 (свободен)

Найти похожие

2.
158.9(075.3)
Б 55


    Бех, Іван Дмитрович.
    Виховання особистості [Текст] : підручник для студентів вищих навчальних закладів / І. Д. Бех. - К. : Либідь, 2008. - 848 с. : іл. - ISBN 978-966-06-0490-2 : 79.50 грн.
    Содержание:
Особистісні цінності як духовні надбання людини . - С .9-33
Виховання в особистісному вимірі . - С .33-63
фывфыв: дитина, виховна позиція
Наукове розуміння становлення особистості - основа ефективного виховання . - С .63-120
Психологічні закономірності особистості в ранній юності . - С .109-120
Психологічні закономірності особистості в підлітковому віці . - С .96-108
Психологічні закономірності особистості в молодшому шкільному віці . - С .88-95
Психологічні закономірності особистості в дошкільному віці . - С .80-87
Особистісно орієнтовані технології у виховному процесі . - С .121-154
фывфыв: принципи функціонування, вихователь, дитина
Психолого-педагогічні засади розв’язання соціально-моральних задач . - С .155-203
фывфыв: спілкування, емоції, Я - теорія
ОСВІТНЬО-ВИХОВНИЙ ПРОЦЕС ЯК СОЦІОКУЛЬТУРНЕ ЯВИЩЕ . - С .212-249
Виховний процес у вимірі філософії освіти . - С .212
Виховання в сучасній соціально-освітній ситуації . - С .221-230
Два етапи розвитку педагогічної культури - дві експериментально-виховні стратегії . - С .231-241
Гуманістична педагогіка в контексті виховання особистості . - С .242-249
КОМУНІКАТИВНА ПРИРОДА ОСОБИСТОСТІ - СТРАТЕГІЧНИЙ ОРІЄНТИР У ЇЇ ВИХОВАННІ . - С .250-268
Спілкування як загальнопсихологічна основа виховання особистості . - С .250-254
Дискурсивна технологія інтимно-особистісного спілкування . - С .255-268
ПЕДАГОГ У ОСОБИСТІСНО ОРІЄНТОВАНОМУ ВИХОВНОМУ ПРОЦЕСІ . - С .269-297
Педагогічна позиція та ефективність виховного процесу . - С .269
Готовність педагога до інноваційної виховної діяльності . - С .276-287
Комунікативна компетентність педагога в оптимізаації виховног процесу . - С .288-297
ОСОБИСТІСНО ОРІЄНТОВАНИЙ ВИХОВНИЙ ПРОЦЕС У траєкторії СТАНОВЛЕННЯ І РОЗВИТКУ ОСОБИСТОСТІ . - С .298-389
Сутність особистості у виховній перспективі . - С .298
Виховні інваріанти у розвитку особистості . - С .298-305
Домінанти психологічного супроводу особистісно орієнтованого виховного процесу . - С .356-366
Духовні цінності особистості у виховному діапазоні . - С .367-372
Виховання миролюбності у дітей . - С .373-380
Фізичне виховання у ціннісному сприйнятті . - С .381-389
МІЖОСОБИСТІСНА ВЗАЄМОДІЯ У ПРОЦЕСІ ВИХОВАННЯ . - С .390-404
Вихованець у дитячій соціальній ситуації . - С .390-397
Дитина у виховному просторі міжособистісних взаємин . - С .398-404
ВИХОВНІ АКЦЕНТИ ВИЩОЇ ШКОЛИ . - С .405-425
Реалії виховання студентської молоді . - С .405-409
Індивідуальний досвід діяння та особистісний потенціал студентської молоді . - С .410-417
Становлення професіонала в сучасних соціальних умовах . - С .418-425
МЕТОДОЛОГІЯ ТА ОРГАНІЗАЦІЯ ДОСЛІДЖЕННЯ ПРОЦЕСУ ВИХОВАННЯ . - С .426-488
Наукові засади проведення експерименту у сфері виховання . - С .426-440
Методи дослідження особистісно орієнтованого освітнього процесу . - С .463-482
ВОЛЯ ЯК ОСОБИСТІСНА ОНТОЛОГІЯ . - С .489-518
Вікові особливості вольового розвитку особистості . - С .499-503
Характеристика особистісної рефлексії . - С .504-509
ПСИХОЛОГІЧНА РЕФЛЕКСІЯ ВОЛЬОВОЇ СПОНУКИ . - С .519-557
Формування мотиву до рефлексії . - С .519-528
Модель рефлексії як складника вольового процесу . - С .529-531
Психологічні умови довільного прийняття рішення . - С .532-544
Особливості поведінки особистості . - С .545-557
МОВЛЕННЯ І ВОЛЬОВИЙ РОЗВИТОК ОСОБИСТОСТІ . - С .558-582
Генетичні перетворення мовлення . - С .558-560
Внутрішнє мовлення як механізм довільної регуляції поведінки . - С .561-575
ВИХОВАННЯ НА ЗАСАДАХ ДОВІЛЬНОСТІ . - С .583-604
Відповідальність як виховна мета . - С .583-590
Відчуття провини в розвитку особистості . - С .591-604
МЕТОДОЛОГІЧНИЙ ПРОСТІР СУЧАСНОГО ВИХОВНОГО ПРОЦЕСУ . - С .605-656
Моральний розвиток особистості в історико-педагогічному осмисленні . - С .605-613
Законосфера інноваційного виховання . - С .614-621
Психологічні резерви виховання особистості . - С .622-628
Духовно-розвивальний потенціал розумового розвитку особистості . - С .622-628
Сенс життя в духовно-розвивальній траєкторії особистості . - С .636-639
Почуття успіху у вихованні особистості . - С .640-649
Справедливість - несправедливість у міжособистісних стосунках . - С .650-656
СПАДКОВІ ЧИННИКИ РОЗВИТКУ ОСОБИСТОСТІ . - С .657-670
Спадкове й набуте як наукова проблема . - С .657-659
Природна емоційна основа виховання особистості . - С .660-666
Темперамент в особистісному розвитку людини . - С .667-670
ОСОБИСТІСТЬ У МЕЖАХ ШКІЛЬНОГО ВІКУ . - С .671-689
Молодший школяр . - С .671-679
Підліток . - С .680-684
Старшокласник . - С .685-689
КОНТУРИ ПРАВИЛОВІДПОВІДНОГО ВИХОВАННЯ . - С .690-721
Вихованець у контексті моральної культури людства . - С .691-695
Педагогічне регулювання виховної ситуації . - С .696-700
Оптимізація особистісно-розвитвального відношення "дорослий-дитина" . - С .701-706
Майстерність педагога у виховній взаємодії . - С .707-713
Таємниці виховання поступливої особистості . - С .714-721
ВЧИНОК ЯК ДУХОВНА КОНСТАНТА ОСОБИСТОСТІ . - С .722-793
ПСИХОЛОГІЯ ДУХОВНОСТІ ВАСИЛЯ СУХОМЛИНСЬКОГО: СПРОБА МЕТОДОЛОГІЧНОЇ РЕФЛЕКСІЇ . - С .794-811
Моральна самосвідомість особистості як предмет докладання педагогічних зусиль В. Сухомлинського . - С .794-798
Почуття сердечності у виховній спадщині В. Сухомлинського . - С .799-803
Екзистенційна теорія виховання В. Сухомлинського . - С .804-806
Життя як цінність у культурно-виховній інтерпретації В. Сухомлинського . - С .807-811
ПРОБЛЕМИ СУЧАСНОГО ВИХОВАННЯ: АВТОРСЬКІ ІНТЕРВ’Ю . - С .821-834
ББК 88.5я73 + 74.200я73
РУБ 158.9(075.3)
Рубрики: Виховання особистості
   Дошкільний вік--психологія

   Молодші школярі--психологія

   Підлітки--психологія

   Старшокласники--виховання

   Рання юність--психологія

   Я - теорія (психол.)

   Особистісно-орієнтоване виховання

   Фізичне виховання дітей

   Виховання миролюбності

   Виховання студентів

   Воля (психологія)

   Відповідальність

   Сенс життя

   Майстерність вчителя

   Вчинок (псих.)



Доп.точки доступа:
Сухомлинський, Василь Олександрович \о нем\
Экземпляры всего: 29
фб (1), ав (1), Ч.З.№2 (16), НМК ф-т ПСР (1), аб (10)
Свободны: фб (1), ав (1), Ч.З.№2 (16), НМК ф-т ПСР (1), аб (10)
Найти похожие

3.
158.9(075.3)
Б 55


   Бех, Іван Дмитрович

    Виховання особистості [Текстььь] : навч.-метод. посібник: У 2-х кн. / І. Д. Бех. - К. : Либідь, 2003. - ISBN 966-060296-0.
   Кн. 2 : Особистісно-орієнтований підхід: Науково-практичні засади. - 344 с. - Список літ.: с. 338-340. - ISBN 966-06-0298-7 (в пер.) : 11.20 грн.
    Содержание:
ОСВІТНЬО-ВИХОВНИЙ ПРОЦЕС ЯК СОЦІОКУЛЬТУРНЕ ЯВИЩЕ . - С .5-52
Виховний процес у вимірі філософії освіти . - С .5
Виховання в сучасній соціально-освітній ситуації . - С .17
Два етапи розвитку педагогічної культури - дві експериментально-виховні стратегії . - С .29
Гуманістична педагогіка в контексті виховання особистості . - С .43
КОМУНІКАТИВНА ПРИРОДА ОСОБИСТОСТІ - СТРАТЕГІЧНИЙ ОРІЄНТИР У ЇЇ ВИХОВАННІ . - С .53-75
Спілкування як загальнопсихологічна основа виховання особистості . - С .53
Дискурсивна технологія інтимно-особистісного спілкування . - С .59
ПЕДАГОГ У ОСОБИСТІСНО ОРІЄНТОВАНОМУ ВИХОВНОМУ ПРОЦЕСІ . - С .76-111
Педагогічна позиція та ефективність виховного процесу . - С .76
Готовність педагога до інноваційної виховної діяльності . - С .85
Комунікативна компетентність педагога в оптимізаації виховног процесу . - С .100
ОСОБИСТІСНО ОРІЄНТОВАНИЙ ВИХОВНИЙ ПРОЦЕС У траєкторії СТАНОВЛЕННЯ І РОЗВИТКУ ОСОБИСТОСТІ . - С .112-225
Сутність особистості у виховній перспективі . - С .112
Виховні інваріанти у розвитку особистості . - С .124
Домінанти психологічного супроводу особистісно орієнтованого виховного процесу . - С .181
Духовні цінності особистості у виховному діапазоні . - С .196
Виховання миролюбності у дітей . - С .206
Фізичне виховання у ціннісному сприйнятті . - С .215
МІЖОСОБИСТІСНА ВЗАЄМОДІЯ У ПРОЦЕСІ ВИХОВАННЯ . - С .226-244
Вихованець у дитячій соціальній ситуації . - С .226
Дитина у виховному просторі міжособистісних взаємин . - С .237
ВИХОВНІ АКЦЕНТИ ВИЩОЇ ШКОЛИ . - С .245-272
Реалії виховання студентської молоді . - С .245
Індивідуальний досвід діяння та особистісний потенціал студентської молоді . - С .252
Становлення професіонала в сучасних соціальних умовах . - С .262
МЕТОДОЛОГІЯ ТА ОРГАНІЗАЦІЯ ДОСЛІДЖЕННЯ ПРОЦЕСУ ВИХОВАННЯ . - С .273-314
Наукові засади проведення експерименту у сфері виховання . - С .272
Методи дослідження особистісно орієнтованого освітнього процесу . - С .292
ПРОБЛЕМИ СУЧАСНОГО ВИХОВАННЯ: АВТОРСЬКІ ІНТЕРВ’Ю . - С .315-335
ГРНТИ
ББК 88.5я73
РУБ 158.9(075.3)


Экземпляры всего: 2
фб (1), Ч.З.№2 (1)
Свободны: фб (1), Ч.З.№2 (1)
Найти похожие

4.
158.9(075.3)
Б 55


   Бех, Іван Дмитрович

    Виховання особистості [Текстььь] : навч.-метод. посібник: У 2-х кн. / І. Д. Бех. - К. : Либідь, 2003. - ISBN 966-060296-0.
   Кн. 1 : Особистісно-орієнтований підхід: Теоретико-технологічні засади. - 280 с. - ISBN 966-06-0297-9 (в пер.) : 11.20 грн.
    Содержание:
Особистісні цінності як духовні надбання людини . - С .7
Виховання в особистісному вимірі . - С .37
фывфыв: дитина, виховна позиція
Наукове розуміння становлення особистості - основа ефективного виховання . - С .75-159
Психологічні закономірності особистості в ранній юності . - С .101-115
Психологічні закономірності особистості в підлітковому віці . - С .116-136
Психологічні закономірності особистості в молодшому шкільному віці . - С .137-148
Психологічні закономірності особистості в дошкільному віці . - С .149-159
Особистісно орієнтовані технології у виховному процесі . - С .160-205
фывфыв: принципи функціонування, вихователь, дитина
Психолого-педагогічні засади розв’язання соціально-моральних задач . - С .206-268
фывфыв: спілкування, емоції, Я - теорія
ГРНТИ
ББК 88.5я73
РУБ 158.9(075.3)
Рубрики: Я - теория (психол.)

Экземпляры всего: 2
фб (1), Ч.З.№2 (1)
Свободны: фб (1), Ч.З.№2 (1)
Найти похожие

5.
158
Б 55
б-ка Бойка О. Д. / Б 55-фб


   Бех, Іван Дмитрович

    Виховання особистості [Текстььь] : навч.-метод. посібник: У 3-х кн. / І. Д. Бех. - К. : Либідь, 2003 - 2006.
   Кн. 3 : Сходження до духовності. - К., 2006. - 272 с. - Бібліогр.: с. 265-268. - ISBN 966-06-0452-1 (в пер.) : 40.00 грн.
    Содержание:
Методологічний простір сучасного виховного процесу . - С .7
Спадкові чинники розвитку особистості . - С .72
Особистість у межах шкільного віку . - С .90
Контури правиловідповідного виховання . - С .114
Вчинок як духовна константа особистості . - С .153
Психологія духовності В. О. Сухомлинського: спроба методологічної рефлексії . - С .247
ГРНТИ
ББК 88.5 + 74.200
РУБ 158
Рубрики: Виховання особистості
   Духовність

   Моральне виховання


Экземпляры всего: 1
фб (1)
Свободны: фб (1)
Найти похожие

6.
74.200.5
Б 55


    Бех, Іван.
    Виховання як духовно-моральне удосконалення особистості / І. Бех // Рідна шк. : щомісяч. наук.-пед. журн. - 2014. - № 4/5. - С. 21-26. - Бібліогр.: 4 назв. . - ISSN 0131-6788
ББК 74.200.5
Рубрики: Виховання--гуманістичне виховання
фывфывфыв:
гуманістичне виховання -- духовні цінності -- моральні цінності -- модель виховання -- психоенергетика -- духовний розвиток -- моральний розвиток -- педагогічна самопрезентація -- моральна довіра -- життєвий поступ
Аннотация: У статті розкрито сутність гуманістично-орієнтованої моделі виховання, а також розглянуто її цілісне психологічне підґрунтя, яким є синтез розуму, почуттів і волі.


Имеются экземпляры в отделах:
Ч.З.№2 Экз. 1 (свободен)

Найти похожие

7.
Шифр: ВМДЗ/2016/6
   Журнал

Вихователь-методист дошкільного закладу [Текстььь] : Щомісячний спеціалізований журнал. - Київ : ТОВ " Міжнародний центр фінансово-економічного розвитку - Україна", 2009 - . - Выходит ежемесячно
2016г. N 6
Содержание:
Бех, Іван. Виховуємо патріотизм як почуття і цінність / І. Бех. - С.4-8.
Пасікова, Олена. Патріотизм починається з колиски / О. Пасікова, Н. Каунська. - С.9-14.
Короленко, Юлія. Я, моя родина - славна Україна; навчально розвивальна гра / Ю. Короленко, Н. Романюк, Н. Оцалюк. - С.15-19.
Лобуренко, Любов. Мандруємо рідним містом, щоб його пізнати : сценарій свята для старших дошкільників / Л. Лобуренко, В. Старікова. - С.20-27.
Крисюк, Яна. Як полегшити адаптацію дитини до умов дошкільного закладу / Я. Крисюк. - С.30-37.
Безсонова, Ольга. Знайомимося з батьками дітей раннього віку під час тренінгу / О. Безсонова. - С.38-41.
Худолій, Наталія. У похід - разом з батьками / Н. Худолій. - С.42-48.
Калуська, Любомира. Тіловиховання дошкільників у літній період / Л. Калуська. - С.49-56.
Цибуляк, Наталя. Розвиваємо педагогічну спостережливість: семінар-тренінг / Н. Цибуляк. - С.57-63.
Кондратенко, Наталія. Бджоли-трудівниці - пасічника помічниці : конспект заняття для дітей п’ятого року життя з порушенням зору / Н. Кондратенко, С. Романенко. - С.66-70.
Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)

Найти похожие
Перейти к описаниям статей

8.
Шифр: ВМДЗ/2020/10
   Журнал

Вихователь-методист дошкільного закладу [Текстььь] : Щомісячний спеціалізований журнал. - Київ : ТОВ " Міжнародний центр фінансово-економічного розвитку - Україна", 2009 - . - Выходит ежемесячно
2020г. N 10
Содержание:
Бех, Іван. Як формувати особистісну зрілість дошкільника / І. Бех. - С.4-5.
Крутій, Катерина. Що таке сенсорно збагачене середовище / К. Крутій, О. Попович. - С.6-10.
Крутій, Катерина. ECERS-R для оцінки сенсорно збагаченого середовища груп раннього віку / К. Крутій, О. Попович. - С.12-16.
Гавриш, Наталя. У фокусі уваги - освітній процес у групах раннього віку / Н. Гавриш, С. Васильєва, В. Рагозін. - С.20-26.
Гавриш, Наталя. Школа мислення для дошкільників / Н. Гавриш. - С.30-31.
Ліннік, Олена. Як організувати проєктну діяльність дошкільників / О. Ліннік. - С.32-35.
Бадер, Світлана. Уперед до інновацій: організуйте роботу творчої групи / С. Бадер. - С.38-41.
Літіченко, Олена. Гурток не для галочки / О. Літіченко. - С.45-48.
Бондар, Лариса. Помандруй і відшукай, або Як ми створили путівник рідним містом / Л. Бондар, О. Баран. - С.50-52.
Карета, Алла. Маленькі дизайнери, або Навчаємо творити / А. Карета. - С.53-55.
Гавриш, Наталія. Про заборони та заохочення у вихованні / Н. Гавриш. - С.56-60.
Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)

Найти похожие
Перейти к описаниям статей

9.
Шифр: ВМДЗ/2023/5
   Журнал

Вихователь-методист дошкільного закладу [Текстььь] : Щомісячний спеціалізований журнал. - Київ : ТОВ " Міжнародний центр фінансово-економічного розвитку - Україна", 2009 - . - Выходит ежемесячно
2023г. N 5
Содержание:
Бех, Іван. Професія вихователя: концептуальні основи / І. Бех. - С.4-6.
Які види прогулянок провести з дітьми влітку. - С.10.
Золотарьова, Мирослава. Сім одиниць: оцінюємо досягнення дошкільників / М. Золотарьова. - С.11-14.
Бадер, Світлана. Експрес-перевірка організації розваг у дитячому садку / С. Бадер. - С.15-17.
Половіна, Олена. Як осучаснити свято в дитячому садку: чотири маркери для педагога / О. Половіна. - С.19-24.
Скрипка, Ганна. Онлайн-дошка - дієвий помічник під час дистанційних методичних заходів / Г. Скрипка. - С.25-29.
Марціновська, Ірина. Дитина з розладами аутизму в дитячому садку : налагоджуємо взаємодію / І. Марціновська. - С.34-39.
Формуємо в дитини вміння правильно виражати свій гнів. - С.42-45.
Підтримуємо колег, які пережили психотравмівні події. - С.46-49.
Свірковська, Ліна. Організовуємо фізкультурно-оздоровчу роботу влітку / Л. Свірковська. - С.51-54.
Клименко, Антоніна. Як простій впливає на розрахунок відпускних / А. Клименко. - С.58-61.
Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)

Найти похожие
Перейти к описаниям статей

10.
74.2
Б 55


    Бех, Іван.
    Виховні закони у благодійному житті особистості / І. Бех // Рідна школа : щомісяч. наук.-пед. журн. - 2011. - № 6. - С. 39-42. - Бібліогр.: 4 назв. . - ISSN 0131-6788
ББК 74.2
Рубрики: Філософія освіти
   Духовне виховання

   Особистість--духовний розвиток

   Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності

фывфывфыв:
духовність -- духовні призначення -- духовні аури -- одухотвореність -- мотиваційно-ціннісна узгодженість -- вікове становлення -- душевна втаємниченість-відкритість
Аннотация: У статті формулюються етичні положення, на засадах яких особистість має будувати власне духовно досконале життя. Наголошується на необхідності наповненості життя вищими смислами, що є внутрішньою основою розвитку в особистості Я-духовного.


Имеются экземпляры в отделах:
Ч.З.№2 Экз. 1 (свободен)
Ч.З.№2 Экз. 2 (свободен)

Найти похожие

11.
74.002
Б 55


    Бех, Іван.
    Виховні приписи у становленні особистості [Текст] / І. Бех // Початкова школа : Науково-методичний журнал. - 2014. - N 1. - С. 1-4 . - ISSN 0131-5358
ББК 74.002
Рубрики: Початкова школа--виховання особистості
фывфывфыв:
самовипробування -- доброчинність -- духовне перетворення -- духовна цінність -- виховний процес -- техніка емоційного підсилення -- моральні позиції -- мотиваційно-смислові міркування
Аннотация: У статті вперше розкривається необхідна й достатня компонентна структура приписів(вимог) , на які має орієнтуватися педагог, організовуючи виховний процес, що забезпечує повноцінне духовно-моральне становлення особистості. Йдеться про самовипробування у розвитку особистості; успішний результат дії особистості як стимул до її доброчинності; готовність вихованця до духовного перетворення.


Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)

Найти похожие

12.


    Бех, Іван.
    Виховні приписи у становленні особистості [Текст] / І. Бех // Початкова школа : Науково-методичний журнал. - 2014. - N 6. - С. 1-4. . - ISSN 0131-5358


Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)

Найти похожие

13.
74.00
Б 55


    Бех, Іван.
    Виховні приписи у становленні особистості [Текст] / І. Бех // Початкова школа : Науково-методичний журнал. - 2014. - N 2. - С. 1-3 . - ISSN 0131-5358
ГРНТИ
ББК 74.00
Рубрики: Теорія виховання
   Процес виховання

фывфывфыв:
самоприниження особистості -- міжособистісні стосунки -- феномен емоційного зміщення


Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)

Найти похожие

14.
74.100.5
Б 55


    Бех, Іван.
    Виховуємо патріотизм як почуття і цінність [Текст] / І. Бех // Вихователь-методист дошкільного закладу : Щомісячний спеціалізований журнал. - 2016. - N 6. - С. 4-8.
ББК 74.100.5
Рубрики: Дошкільне виховання--патріотичне виховання
фывфывфыв:
патріотичне виховання дошкільників


Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)

Найти похожие

15.
378(4Укр)
В 55


    Вища освіта України [Текстььь] : теоретичний та науково-методичний часопис / Національна академія педагогічних наук України, Інститут вищої освіти. - К. : Педагогічна преса, 2001 - .
   № 3(46)/2012. Додаток 1. Тематичний випуск : Педагогіка вищої школи: методологія, теорія, технології, Т. 1 / відп.ред. вип. : М. М. Левшин, Гр. В. Луценко. - 2012. - 642 с. - ). - 35.00 грн.
    Содержание:
ПЕДАГОГІКА ВИЩОЇ ШКОЛИ: РЕФЛЕКСІЇ СЬОГОДЕННЯ
Андрущенко, Віктор Петрович. Потреба, можливість і реальність конституційного процесу у галузі освіти / В. П. Андрущенко. - С .7-15
Кузьмінський, Анатолій Іванович. Моделювання освітньо-професійної підготовки майбутнього фахівця в контексті компетентнісного підходу / А. І. Кузьмінський. - С .29-42
Зязюн, Іван Андрійович. Майстерність вчителя як система сукупних компетенцій і компетентностей у структурі його педагогічної діяльності й дії / І. А. Зязюн. - С .43-55
Бех, Іван Дмитрович. Виховний простір у розвитку особистості / І. Д. Бех. - С .56-66
Степко, Михайло Филимонович. Механізми реалізації завдань розвитку ідей побудови єдиного європейського освітнього простору в умовах сьогодення / М. Ф. Степко. - С .67-76
Глузман, Олександр Володимирович. Освітні ресурси вищої освіти в Україні: методологічні основи / О. В. Глузман, Ю. П. Дудник, В. І. Фадєєв. - С .77-85
Вернидуб, Роман Михайлович. Управління інноваційним розвитком університету: досягнення стратегічних переваг / Р. М. Вернидуб. - С .149-152
Покась, Віталій Петрович. Підготовка та використання педагогічних кадрів інтернатних закладів освіти як державна проблема / В. П. Покась. - С .153-159
Працьовитий, Микола Вікторович. Сучасна математика і математична освіта у педагогічному університеті / М. В. Працьовитий, Я. В. Гончаренко. - С .160-164
Уваркіна, Олена Василівна. Основні особливості української освіти як системи / О. В. Уваркіна. - С .177-184
Дем’яненко, Наталія Миколаївна. Європейський вектор проектування підготовки національних педагогічних кадрів / Н. М. Дем’яненко. - С .185-196
Ягупов, Василь Васильович. Компетентнісний підхід у професійній освіті / В. В. Ягупов. - С .197-204
ФІЛОСОФІЯ ОСВІТИ - ДУХОВНА ПАРАДИГМА МОДЕРНІЗАЦІЇ ВИЩИХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДІВ УКРАЇНИ
Джура, Олександр Дмитрович. Життєвий потенціал особистості: формування та реалізація у трансформаційному суспільстві / О. Д. Джура. - С .227-234
Корсак, Костянтин Віталійович. Ноотехнологічні виклики і скерування болонського та лісабонського процесів на інтеграцію вищої освіти й науки / К. В. Корсак, Ю. К. Корсак. - С .235-242
Панченко, Леся Миколаївна. Потенціал освіти та виклики сьогодення / Л. М. Панченко. - С .258-264
Сингаївська, Алла Михайлівна. Трансформації вищої освіти:контекст стійкого розвитку, засади соціальної відповідальності, ноосферний аспект / А. М. Сингаївська. - С .273-282
Ярошенко, Алла Олександрівна. Якість освіти в Україні як індикатор входження у європейський освітній простір / А. О. Ярошенко. - С .288-293
ПЕДАГОГІКА ВИЩОЇ ШКОЛИ ЯК НАУКА, ПРАКТИКА, НАВЧАЛЬНА ДИСЦИПЛІНА
Авхутська, Світлана Олександрівна. Особливості організації процесу формування полікультурної компетентності майбутніх учителів історії / С. О. Авхутська. - С .318-324
Багрій, Тетяна Володимирівна. Проблеми морального виховання у духовній спадщині Сильвестра Лебединського / Т. В. Багрій. - С .325-331
Біда, Антоніна Петрівна. Структура і проблеми обдарованості / А. П. Біда. - С .332-334
Борисенко, Лариса Леонідівна. Активізація науково-пізнавальної діяльності студентів засобами інноваційних технологій навчання / Л. Л. Борисенко. - С .335-342
Гуревич, Роман Семенович. Мобільне навчання - інноваційна освітня технологія / Р. С. Гуревич, М. Ю. Кадемія. - С .370-376
Двіжона, Оксана Володимирівна. До питання про інтерактивні технології навчання у підготовці фахівців дошкільної освіти / О. В. Двіжона, М. І. Олійник. - С .384-391
Коберник, Галина Іванівна. Формування особистості майбутніх педагогів в умовах гуманістично орієнтованої навчальної взаємодії / Г. І. Коберник. - С .426-431
Кравцов, Віталій Олександрович. Формування методологічної культури як умова підвищення якості підготовки майбутнього вчителя / В. О. Кравцов. - С .439-445
Серман, Леся Ігорівна. Сучасні підходи до формування професійного іміджу вчителя / Л. І. Серман. - С .494-501
Сінельникова, Наталія Оленівна. Педагогічна культура майбутнього вчителя / Н. О. Сінельникова. - С .502-506
Фарбак, Тетяна Миколаївна. М. О. Лавровський: невідомі сторінки життя та діяльності / Т. М. Фарбак. - С .527-533
Шишова, Інна Олексіївна. Підготовка студентів педагогічного університету до діалогічного спілкування в умовах інклюзивної освіти / І. О. Шишова. - С .565-573
Мамедова, Надія Олександрівна. Наукове обгрунтування та характеристика педагогічних умов формування толерантності студентської молоді / Н. О. Мамедова. - С .611-615
ББК 74.58(4Укр)
РУБ 378(4Укр)
Рубрики: Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності
   Вища освіта в Україні

   Педагогіка вищої школи

   Філософія освіти

   Вища освіта--педагогічна освіта

   Підготовка вчителів

   Педагогічні технології--вища освіта

   Інноваційні технології навчання

   Інформаційна культура

   Зміст освіти

   Гуманітарна освіта

   Особистість студента

   Викладачі вищих навчальних закладів

   Освітня послуга--якість

   моделювання (педагогіка)

   Акредитація

   Інклюзивна освіта

   Проблемне навчання

   Аксіологія

   Педагогічна майстерність --вчителі

   Педагогічна культура

фывфывфыв:
аксіопедагогіка


Доп.точки доступа:
Левшин, М. М. \ред.\; Луценко, Гр. В. \ред.\; Лебединський, Сильвестр (письменник, філософ, богослов) \о нем\; Лавровський, Микола Олексійович (вчений, професор російської словесності і педагогіки ; 1825-1899) \о нем\; Національна академія педагогічних наук України; Інститут вищої освіти
Экземпляры всего: 1
фб (1)
Свободны: фб (1)
Найти похожие

16.
74.200.5
Б 55


    Бех, Іван.
    Грані духовного зростання особистості [Текст] / І. Бех // Початкова школа : Науково-методичний журнал. - 2017. - N 1. - С. 3-7. - Закінчення буде. . - ISSN 0131-5358
ББК 74.200.5
Рубрики: Виховання--духовний розвиток особистості
фывфывфыв:
духовне зростання особистості -- виховання особистості -- виховання духовних цінностей


Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)

Найти похожие

17.
88.37
Б 55


    Бех, Іван.
    Грані духовного зростання особистості [Текст] / І. Бех // Початкова школа : Науково-методичний журнал. - 2017. - N 2. - С. 1-6. . - ISSN 0131-5358
ББК 88.37
Рубрики: Особистість--духовний розвиток
фывфывфыв:
змістова рефлексія -- самопізнання -- індивідуальність -- духовні цінності -- співчуття -- духовне зростання особистості


Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)

Найти похожие

18.
88.5
Б 55


    Бех, Іван.
    Групові феномени у корекційному контексті / І. Бех // Рідна шк. : щомісяч. наук.-пед. журн. - 2014. - № 8/9. - С. 3-8 : фотогр. - Бібліогр.: 6 назв. . - ISSN 0131-6788
ББК 88.5
Рубрики: Соціальна психологія
   Психологія груп

фывфывфыв:
психолого-педагогічна наука -- групові процеси -- групові феномени -- міжособистісні відносини -- групова взаємодія -- виховання особистості -- насмішки у груповій реалії
Аннотация: Автор статті розглядає питання системно неексплікованих групових феноменів особистісно деструктивної модальності, педагогічна робота з якими підвищить ефективність виховного процесу.


Имеются экземпляры в отделах:
Ч.З.№2 Экз. 1 (свободен)

Найти похожие

19.
Шифр: Д199251/2015/4
   Журнал

Дошкільне виховання [Текстььь] : Науково-методичний журнал для педагогів і батьків/ Міністерство освіти і науки України. - К. : Світич, 1931 - . - ISSN 0321-1401. - Выходит ежемесячно
2015г. N 4
Содержание:
Божинський, В. До 1-го класу - без іспитів і стресів (Коментарі фахівця) / В. Божинський. - С.2-5.
Роз’яснення щодо порядку приймання дітей до першого класу загальноосвітніх навчальних закладів: інструктивно-методичний лист МОН України від 14.02.2015 р. - С.5-6.
Бех, Іван. Зростити моральну особистість - головна турбота / І. Бех. - С.6-9.
Луценко, І. Виховуємо громадянина / І. Луценко. - С.9-14.
Єфименко, М. Казкова фізкультура: про інноваційну програму з фізичного виховання дітей раннього й дошкільного віку / М. Єфименко. - С.16-20.
Примушко, Н. Прогулянка педагогічним садом В. Сухомлинського : методична студія для педагогів та батьків / Н. Примушко. - С.22-26.
Ковальчук, Л. Фестиваль професій : інтегроване заняття для старших дошкільнят / Л. Ковальчук, О. Тізиш. - С.26-28.
Бондар, Л. Літери-українки : народознавчий підхід в ознайомленні дітей з літерами / Л. Бондар. - С.28-30.
Майданюк, А. Реве віл на сто гір : інтегроване заняття для старших дошкільнят / А. Майданюк. - С.30-33.
Еманова, Л. Про дівчинку Наталочку та сріблясту рибку : Музично-логопедична гра-драматизація за мотивами однойменної казки М. Трублаїні для дітей середньої групи / Л. Еманова, Н. Юдіна. - С.33-37.
Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)

Найти похожие
Перейти к описаниям статей

20.
Шифр: Д199251/2020/10
   Журнал

Дошкільне виховання [Текстььь] : Науково-методичний журнал для педагогів і батьків/ Міністерство освіти і науки України. - К. : Світич, 1931 - . - ISSN 0321-1401. - Выходит ежемесячно
2020г. N 10
Содержание:
Бех, Іван. Педагогічно-сімейна спільнота: партнерство заради дитини / І. Бех. - С.3-7.
Литвиненко, Ірина. Дитина і педагог - партнери / І. Литвиненко. - С.8-10.
Косенчук, Ольга. Досліджуємо якість освітнього процесу : використання міжнародної методики ECERS-3 у закладах дошкільної освіти / О. Косенчук, І. Новик. - С.10-14.
Протиепідемічні заходи у закладах дошкільної освіти на період карантину у зв’язку з поширенням коронавірусної хвороби (COVID-19) : затверджено постановою Головного державного санітарного лікаря України № 55 від 22.09.2020
Крутій, Катерина. Педагогіка Марії Монтессорі: руйнуємо міфи / К. Крутій. - С.16-21.
Савченко, Катерина. Теплі ранки у дружньому колі : ранкові зустрічі в листопаді для дітей старшої групи / К. Савченко, Л. Пушкаренко. - С.21-26.
Петриченко, Надія. Місточки взаємодії та довіри : співпраця з батьками: погляд педагога / Н. Петриченко. - С.26-28.
Ковальчук, Лариса. Дорослі й малюки мандрують разом залюбки : туристичний похід для дітей старшої групи та їхніх батьків / Л. Ковальчук, В. Загорулько, Л. Денисенко. - С.28-32.
Терещенко, Ірина. Діток гарбузи бокаті запросили погуляти : освітня діяльність на прогулянці для дітей середньої групи / І. Терещенко. - С.32-34.
Велетнюк, Людмила. Тантамарески в дитсадку : організація театралізованої діяльності дітей старшої групи / Л. Велетнюк. - С.34-36.
Середняк, Олександра. Разом з Миколаєм рік новий стрічаєм : свято для дітей старшої групи / О. Середняк. - С.36-40.
Воронецька, Наталія. Доріжки на стінах / Н. Воронецька, О. Ясніцька. - С.40.
Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)

Найти похожие
Перейти к описаниям статей

 1-20    21-40   41-60   61-75 
 
Статистика
за 03.07.2024
Число запросов 49786
Число посетителей 710
Число заказов 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя