Главная Упрощенный режим Описание
Авторизация
Фамилия
Пароль
 

Базы данных


Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя- результаты поиска

Вид поиска

Область поиска
в найденном
Формат представления найденных документов:
полный информационныйкраткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: <.>A=Бех, І.@<.>
Общее количество найденных документов : 124
Показаны документы с 1 по 20
 1-20    21-40   41-60   61-80   81-100   101-120      
1.

Вид документа : Журнал
Шифр издания : 371.01(05)/С 24
Заглавие : Світ виховання : Часопис для вчителів, батьків, дітей. № 3 (16)
Выходные данные : К., 2006
Колич.характеристики :59 с
Коллективы : Всеукраїнський благодійний фонд "Освіта України"
Цена : б/к
ГРНТИ : 14.15
ББК : 74.200я5
Предметные рубрики: Міжособистісне спілкування-- психологія
Особистісно-орієнтоване виховання
Громадянське виховання
Справедливість
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): батьки і діти (сценарій вечора)
Содержание : Справедливість - несправедливість у міжособистісних взаєминах/ І. Д. Бех. Особистісно-орієнтована система громадянського виховання учнів гімназії/ К. І. Чорна. Самореалізація старшокласників під час науково-дослідницької роботи у школах нового типу/ Л. С. Недогрєєва. Формування духовної культури особистості гімназиста/ Г. М. Котлярчук. Проблемний міст "Батьки і діти": (Сценарій вечора)/ Г. М. Котлярчук. Мудрість віків - у ХХІ сторіччі (різні думки про мудрість)/ О. О. Команєва.
Экземпляры :Ч.З.№2(3)
Свободны : Ч.З.№2(3)
Найти похожие

2.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 371(075.35)/П 69
Заглавие : Практикум з курсу "Сучасні педагогічні технології" : Навчально-методичний посібник. Ч. 2
Выходные данные : Ніжин: НДУ ім. М. Гоголя, 2007
Колич.характеристики :220 с
Коллективы : Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Разночтения заглавия :Загл. обл.: Сучасні педагогічні технології
Цена : 15.90, 0070214, грн.
ГРНТИ : 14.07.09
ББК : 74я73 + 74.202.4я7
Предметные рубрики: Дистанційна освіта
Модульно-рейтингові технології навчання
Інтерактивне навчання
Педагогічні технології
Розвивальне навчання
Содержание : ОСНОВНІ НАВЧАЛЬНІ ТЕХНОЛОГІЇ ; Практичні можливості та дидактична доцільність інформаційних технологій ; Проблеми дистанційної освіти ; Адаптивна система навчання ; Інтерактивні технології навчання ; Проблемне навчання - основа розвитку здібностей учнів ; Модульно-розвивальне навчання ; Проектні технології в процесі становлення школи ; Особистісно зорієнтоване виховання: шляхи реалізації/ І. Бех. Гуманізація як системоутворюючий компонент реформування сучасної освіти та виховання/ Л. Хоружа. Педагогічна підтримка в особистісно зорінтованій парадигмі виховання/ О. Столяренко. Реалізуємо метод проектів/ Л. Стеців. Дистанційна освіта: учора, сьогодні, завтра/ С. Дичковський. Програма розвитку системи дистанційного навчання на 2004-2006 роки ; Про переваги модульно-рейтингової технології навчання/ М. П. Власко, О. В. Устименко. Від творчої особистості - до нових технологій навчання/ В. Паламарчук, С. Рудаківська. Модульно-розвивальне навчання як педагогічна технологія формування особистості/ Л. М. Волобуєва. До проблеми модульних технологій навчання/ В. Строганов. Учні з проблемами в навчанні: діагностика і допомога/ І. Бідюк, Г. Лабузна. Інтерактивні техніки навчання як засіб розвитку творчого потенціалу учнів/ С. Г. Крамаренко. Інтерактивність у навчальному процесі/ Л. Ампілогова. Інтерактивне навчання як сукупність технологій/ О. Пометун, Л. Пироженко. Нові педагогічні технології: інтерактивне навчання/ А. М. Мартинець. Використання інтерактивних освітніх технологій у навчально-виховному процесі/ Л. Лівандовська. Проблемне навчання як провідний метод розвивального навчання в умовах особистісно орієнтованої парадигми освіти/ М. А. Волосюк. Комп’ютерні технології навчання: сутність та особливості впровадження/ П. І. Сікорський. Модульно-тьюторська технологія/ Л. Дерев’янко. Індивідуальна освіта: принципи і рішення/ Н. Крилова. Технологія креативного навчання/ А. Сологуб. Адаптивне навчання: можливість чи необхідність?/ Н. Мірошкіна. Організація навчальної діяльності підлітків з низьким рівнем успішності/ М. Гриньова, К. Вовк. ТЕХНОЛОГІЇ РОЗВИВАЛЬНОГО НАВЧАННЯ ; Общие основы технологий развивающего обучения ; Система развивающего обучения Л. В. Занкова ; Технология развивающего обучения Д. Б. Эльконина - В. В. Давыдова ; Системы разивающего обучения с направленностю на развитие творческих качеств личности ; Личностно ориентированное развивающее обучение ; Технология развивающего обучения (Г. К. Селевко) ; Что такое ровивающее обучение?/ В. Репкин. Сучасна школа в системі розвивального навчання/ О. Дусавицький. Система розвивального навчання в дзеркалі шкільної практики/ О. Дусавицький. Психолого-педагогічні передумови основної школи в системі розвивального навчання/ О. Дусавицький. Навчаючи, розвивати й виховувати/ В. Паламарчук, Л. Данилевська. Розвивальне навчання: психологічне дослідження/ Л. Мар’яненко. Диагностика и развивающее обучение/ М. А. Мартинович. Учитель в системе развивающего обучения/ Б. Репкин. Розвивальний підручник: підходи до розуміння і створення/ А. Фурман. Що радує в дітях?/ Н. Мазур. Взаємозв’язок навчання і розвитку/ С. Максименко. Урок в VII классе по системе развивающего обучения/ О. Н. Вележева.
Экземпляры : всего 92: Ч.З.№2(15), пед.(25), фб(1), ав(2), аб(54)
Свободны : Ч.З.№2(15), пед.(25), фб(1), ав(2), аб(54)
Найти похожие

3.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 151(075.33)/З-14
Автор(ы) : Скрипченко, Олександр Васильович, Долинська, Любов Василівна, Огороднійчук, Зоя Василівна, Лисянська, Таїсія Миколаївна, Зелінська, Тетяна Миколаївна, Зінченко, Людмила Миколаївна, Булах, Ірина Сергіївна, Співак, Ніна Василівна, Артемчук, Ольга Григорівна, Абрамян, Наталія Дмитрівна, Гоголь, Оксана Василівна, Ставицька, Світлана Олексіївна, Андріяшина, Наталія Володимирівна, Волошина, Валентина Віталіївна, Строяновська, Олена Василівна, Темрук, Олена Василівна
Заглавие : Загальна психологія : хрестоматія : навчальний посібник для студентів вищих навчальних закладів
Выходные данные : К.: Каравела, 2007
Колич.характеристики :640 с
ISBN, Цена 966-8019-84-9: 60.00 грн.
ГРНТИ : 15.01.33
ББК : 88.3я73-3
Содержание : ПРЕДМЕТ ТА ЗАВДАННЯ ЗАГАЛЬНОЇ ПСИХОЛОГІЇ ; Об’єкт, предмет і метод психології як суб’єкта пізнання/ А. А. Смирнов; О. Н. Леонтьев; Н. А. Тих. Внесок І. М. Сеченова у розвиток наукової психології в Росії/ О. Н. Леонтьев; Н. А. Тих; П. Р. Чамата. РОЗВИТОК ПСИХІКИ У ФІЛОГЕНЕЗІ ; Проблемы развития психики/ Н. А. Тих; П. Р. Чамата; Б. Г. Ананьев. Решение проблем животными/ С. Л. Рубинштейн; Т. С. Яценко; О. И. Скороходова. Предыстория общества/ П. Р. Чамата; Б. Г. Ананьев; Б. Ф. Ломов. Самосознание личности и ее жизненный путь/ Т. С. Яценко; О. И. Скороходова; А. Р. Лурия. Зміст і основні форми прояву самосвідомості/ Б. Г. Ананьев; Б. Ф. Ломов; Ц. Флорес. Функціонально-структурні особливості цілісного феномену психіки (модель внутрішньої динаміки психіки)/ О. И. Скороходова; А. Р. Лурия; Г. С. Костюк. ПСИХІЧНІ ПРОЦЕСИ ; ЧУТТЄВЕ ПІЗНАННЯ І СПРИЙМАННЯ ; Психология чувственного познания/ Б. Ф. Ломов; Ц. Флорес; О. К. Тихомиров. Как я воспринимаю, представляю и понимаю окружающий мир/ А. Р. Лурия; Г. С. Костюк; Л. К. Балацька. ПАМ’ЯТЬ ; Человеческая память: система памяти и процессы управления/ С. Л. Рубинштейн; В. Ю. Середа; Л. С. Коршунова. Память и ее развитие в детском возрасте/ А. А. Смирнов; О. К. Тихомиров; В. А. Моляко. Память и антиципация/ Ц. Флорес; О. К. Тихомиров; А. Р. Лурия. Маленькая книжка о большой памяти/ Г. С. Костюк; Л. К. Балацька; Л. Вундт. Системы большой памяти/ А. Б. Коваленко; А. В. Брушлинский; С. Л. Рубинштейн. Память/ В. Ю. Середа; Л. С. Коршунова; А. Н. Леонтьев. Произвольное и непроизвольное запоминание/ О. К. Тихомиров; В. А. Моляко; К. Изард. Память/ О. К. Тихомиров; А. Р. Лурия; Э. Фромм. МИСЛЕННЯ ; Проблеми психології мислення/ Л. К. Балацька; Л. Вундт; В. А. Иванников. Психологія розуміння творчих задач/ А. В. Брушлинский; С. Л. Рубинштейн; В. Е. Дружинин. Вчись мислити логічно/ Л. С. Коршунова; А. Н. Леонтьев; В. К. Котырло. Психология мышления. Виды мышления/ В. А. Моляко; К. Изард; В. К. Калин. Психология мышления. Субъект мышления/ А. Р. Лурия; Э. Фромм; К. А. Абульханова-Славская. Психология интеллекта: парадоксы исследования/ В. И. Страхов; Л. С. Выготский; А. В. Петровский. УЯВА ; Уява в житті дитини/ Л. Вундт; В. А. Иванников; С. Д. Максименко. Воображение и познание/ С. Л. Рубинштейн; В. Е. Дружинин; Н. В. Чепелєва. Воображение как отражение действительности/ А. Н. Леонтьев; В. К. Котырло; Т. М. Титаренко. Психология творческой деятельности/ К. Изард; В. К. Калин; В. О. Татенко. УВАГА ; Внимание и память/ Э. Фромм; К. А. Абульханова-Славская; В. А. Кан-Калик. Психологические исследования внимания/ Л. С. Выготский; А. В. Петровский; А. Б. Добрович. Об организованности внимания/ С. Л. Рубинштейн; В. А. Роменець; И. П. Павлов. ЕМОЦІЇ ТА ПОЧУТТЯ ; Психология душевных волнений/ В. А. Иванников; С. Д. Максименко; А. Е. Личко. Эмоции/ В. Е. Дружинин; Н. В. Чепелєва; К. Леонгард. Потребности, мотивы и эмоции/ В. К. Котырло; Т. М. Титаренко; Н. Д. Левитов. Определение эмоций. Связь эмоций с когнитивными процессами, поведением и личностью/ В. К. Калин; В. О. Татенко; Ф. Н. Гоноболин. Внешние и внутренние факторы, детерминирующие генезис эмоциональной сферы/ І. Д. Бех; Т. М. Титаренко; Г. С. Костюк. Искусство любить: исследование природы любви/ К. А. Абульханова-Славская; Б. Ф. Ломов. ВОЛЯ ; Овладение собственным поведением/ А. В. Петровский; С. Л. Рубинштейн. Природа воли/ В. А. Роменець; А. А. Бодалев. Волевое усилие. Волевое действие. Волевые процессы. Волевые состояния/ С. Д. Максименко; И. П. Павлов. Критерии воли/ С. Д. Максименко; Я. Стреляу. Волевая регуляция поведения/ Н. В. Чепелєва; А. Е. Личко. Основные понятия. Воля как процесс, состояние, действие/ Т. М. Титаренко; К. Леонгард. Классификация волевых качеств/ В. О. Татенко; Н. Д. Левитов. Модель рефлексії як складника вольового процесу/ Т. М. Титаренко; Ф. Н. Гоноболин. ОСОБИСТІСТЬ У ДІЯЛЬНОСТІ І СПІЛКУВАННІ ; ДІЯЛЬНІСТЬ ТА АКТИВНІСТЬ ЛЮДИНИ ; Личность в процессе деятельности и общения/ Б. Ф. Ломов. Принципы деятельности подхода - конкретно-научной методологии изучения человека в психологии/ В. А. Кан-Калик. Личность в психологии: парадигма субъективности/ С. Л. Рубинштейн. ОСОБИСТІСТЬ ТА МІЖОСОБОВІ СТОСУНКИ ; Вчинок і постання канонічної психології/ А. А. Бодалев. Метод дослідження особистості/ И. П. Павлов. Особистість починається з любові/ Я. Стреляу. Розуміння та інтерпретація особистого досвіду в контексті психологічної герменевтики/ А. Е. Личко. Життєвий вибір у концепції В. А. Роменця/ К. Леонгард. Суб’єктновчинкова парадигма в сучасній психології/ Н. Д. Левитов. Простір життєвого світу і його типи/ Ф. Н. Гоноболин. Заклики духовності ХХІ століття/ Г. С. Костюк. ПСИХОЛОГІЯ СПІЛКУВАННЯ ; Восприятие человека человеком/ А. А. Бодалев. Проблема общения в психологии/ Б. Ф. Ломов. Технология профессионально-педагогического общения/ В. А. Кан-Калик. Речь и общение. Функции речи/ С. Л. Рубинштейн. Воспитателю о психологии и психогигиене общения/ А. Б. Добрович. Личность и общение/ А. А. Бодалев. ІНДИВІДУАЛЬНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ВЛАСТИВОСТІ ОСОБИСТОСТІ ; Двадцатилетний опыт объективного изучения высшей нервной деятельности (поведения) животных/ И. П. Павлов. Роль темперамента в психическом развитии/ Я. Стреляу. Психопатии и акцентуации характера у подростков/ А. Е. Личко. Акцентуированные личности/ К. Леонгард. Проблема компенсации в психологии/ Н. Д. Левитов. Психологический анализ педагогических способностей/ Ф. Н. Гоноболин. Здібності та їх розвиток у дітей/ Г. С. Костюк.
Аннотация: Дане видання є першою хрестоматією з загальної психології, укладеною в Україні. Її основою є дослідження українських психологів у галузі проблем загальної психології, радянських психологів-методологів та зарубіжних дослідників. Даний посібник доповнює підручники і дає можливість організувати самостійну роботу студентів над текстами.
Экземпляры : всего 95: фб(1), ав(2), аб(72), Ч.З.№2(25)
Свободны : фб(1), ав(2), аб(72), Ч.З.№2(25)
Найти похожие

4.

Заглавие журнала :Початкова школа -2003г.,N 3
Интересные статьи :
Бех І. Психологічний супровід особистісно орієнтованого виховання/ І. Бех (стр.1-6)
Калмикова Л. Функціонально-смислові типи мовлення як психолінгвістична й методична проблема/ Л. Калмикова (стр.10-13)
Явоненко М. Розвиток уяви та літературних здібностей молодших школярів/ М. Явоненко, (стр.14-17)
Зелінська Т. Амбівалентність батьківської гендерної ролі/ Т. Зелінська (стр.47-48)
Интересные статьи :
Найти похожие


5.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Бех І.
Заглавие : Психологічний супровід особистісно орієнтованого виховання
Место публикации : Початкова школа: Науково- методичний журнал. - К.: Преса України, 2003. - N3. - С. 1-6. - ISSN 0131-5358 (Шифр ПШ-2/2003/3). - ISSN 0131-5358
ГРНТИ : 15.81.21
ББК : 88.840
Предметные рубрики: Психологія виховання
Найти похожие

6.

Заглавие газеты: Завуч -2003г.,N 16 (червень)
Интересные статьи :
Бех І. Інваріанти особистісного підходу до виховання/ І. Бех (стр.вкладка)
Интересные статьи :
Найти похожие

7.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Бех І.
Заглавие : Інваріанти особистісного підходу до виховання
Место публикации : Завуч: Газета для заступників директорів середніх навчальних закладів/ Благодійний фонд"Перше вересня". - К.: Благодійний фонд "Перше вересня", 2003. - N16 (червень). - С. вкладка (Шифр Зав-1/2003/16 (червень))
ГРНТИ : 15.81.21
ББК : 88.840
Предметные рубрики: психологія виховання
Найти похожие

8.

Заглавие журнала :Педагогіка толерантності -2003г.,N 1
Интересные статьи :
Береговий Я.А. Педагогіка толерантності/ Я.А. Береговий (стр.4-8.) фывфыв: толерантне виховання,агресивність дітей
Бех І.Д. Традиційні й сучасні цілі навчально-виховного процесу : Рекомендації Семінару-практикуму "Педагогіку толеантності в навчально-виховний процес"/ І.Д. Бех (стр.26-29) фывфыв: психологія навчання,психологія виховання
Завірюха Л.А. Оволодіння засадами толерантності у студентському середовищі/ Л.А. Завірюха (стр.76-86.) фывфыв: самопізнання і пізнання іншого,самооцінка власного інтелекту,взаємин з іншими,рефлексія
Интересные статьи :
Найти похожие


9.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Бех І.Д.
Заглавие : Традиційні й сучасні цілі навчально-виховного процесу : Рекомендації Семінару-практикуму "Педагогіку толеантності в навчально-виховний процес"
Место публикации : Педагогіка толерантності: Громадський психолого-педагогічний журнал для вчителів, вихователів, науковців,організаторів освіти, бвтьків та юнацтва. - К.: Педагогіка толерантності, 2003. - N1. - С. 26-29 (Шифр ПТ-1/2003/1)
ГРНТИ : 15.81.21
ББК : 88.840
Предметные рубрики: психологія навчання
психологія виховання
Толерантність
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): психологія навчання--психологія виховання
Найти похожие

10.

Заглавие журнала :Педагогіка і психологія -2003г.,N 1
Интересные статьи :
Бех І.Д. Технологія інтимно-особистісного спілкування/ І.Д. Бех (стр.17-29.) фывфыв: психологія особистості,Ми-переживання
Шамне А.В. Проблема типів і форм психічного розвитку в теоретичній спадщині Л.С. Виготського/ А.В. Шамне (стр.49-56.) фывфыв: психіка
Кривонос І.В. Методика відтворення українського національного характеру за творами художньої літератури/ І.В. Кривонос фывфыв: риси характеру українців
Интересные статьи :
Найти похожие


11.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Бех І.Д.
Заглавие : Технологія інтимно-особистісного спілкування
Место публикации : Педагогіка і психологія: Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук. - К.: Педагогічна думка, 2003. - N1. - С. 17-29. (Шифр ПП1/2003/1)
ГРНТИ : 15.21.51 + 15.41
ББК : 88.5 + 88.37
Предметные рубрики: Спілкування
психологія особистості
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): психологія особистості--ми-переживання
Найти похожие

12.

Заглавие журнала :Рідна школа -2004г.,N 1
Интересные статьи :
Красняков Є. Цільові регіональні програми та їх роль у забезпеченні розвитку вітчизняної освіти/ Є. Красняков (стр.3-6)
Хриков Є. Демократична культура особистості: стність та шляхи формування/ Є. Хриков (стр.6-8)
Рєзіна О. Психолого-дидактичні особливості формування інформаційно-пошукових умінь/ О. Рєзіна (стр.9-11) фывфыв: Інтернет,Інформаційні технології
Данилова Г. Соціально-терапевтична функція освіти як чинник забезпечення здоров’я суспільства/ Г. Данилова (стр.12-15) фывфыв: Компоненти здоров’я
Бех І. Моральний розвиток особистості в історико-педагогічному осмисленні/ І. Бех (стр.16-19)
Лесневська А. Дитяча творчість у традиційно-народній системі виховання/ А. Лесневська (стр.19-22)
Шемет Л. Прилучення дітей до фольклорної спадщини в умовах урбанізованого середовища/ Л. Шемет (стр.22-25)
Черних О. Виховання учнів засобами бібліотечної комунікації: аксіологічний підхід/ О. Черних (стр.25-28)
Сакун Л. Загальні закономірності підготовки спеціалістів у сфері туризму/ Л. Сакун (стр.29-31)
Скафа О. Методичні вимоги щодо організації евристичного навчання математики/ О. Скафа (стр.32-35)
Біда О. Теоретико-методичні засади підготовки майбутніх учителів до здійснення природознавчої освіти у початковій школі/ О. Біда (стр.35-37)
Шумра Л. Формування особистісного ставлення студентів коледжу до духовних цінностей на заняттях з фізики/ Л. Шумра (стр.38-40)
Кучерова Н. Художні образи міфології як засіб формування світоглядної позиції майбутнього вчителя/ Н. Кучерова, (стр.40-41)
Павленко О. Використання комп’ютерних технологій у пошуково-дослідній діяльності учнів/ О. Павленко (стр.42-44)
Кравчук О. Застосування інформаційних технологій на уроках у початковій школі/ О. Кравчук (стр.44-46)
Кайгородцева Н. Особливості організації навчального процесу в загальноосвітній санаторній школі/ Н. Кайгородцева (стр.47-49)
Чумак Л. Роль дитячого самоврядування у соціальній адаптації вихованців школи-інтернату/ Л. Чумак (стр.49-52)
Щербань М. Організаційні основи формування правової культури майбутніх молодших спеціалістів аграрного профілю/ М. Щербань (стр.52-54)
Білик Л. Діяльнісний підхід до професійної підготовки особистості студента/ Л. Білик (стр.55-57)
Науменко Р. Краєзнавство й туризм у позашкільних закладах: сторінки історії/ Р. Науменко (стр.58-59)
Черненко Г. Розвиток методів та засобів початкового навчання в школах України (1917-1933 рр)/ Г. Черненко (стр.60-62)
Бондар Л. Життя і творчість Івана Вишенського/ Л. Бондар (стр.62-63)
Федоренко Д. Велесова книга - літопис античної України/ Д. Федоренко (стр.67-69)
Невмержицька О. Медійна педагогіка за кордоном/ О. Невмержицька (стр.70-72)
Шестопалова І. Індивідуалізація мовної підготовки у світлі теорії "Навчання, спрямованого на студента" у педагогічній науці Великої Британії/ І. Шестопалова (стр.72-74)
Старовойт С. Особливості сучасної освітньої системи у Великій Британії/ С. Старовойт (стр.75-76)
Мостова Т. Микола Амосов: філософія здоров’я/ Т. Мостова (стр.76-79)
Интересные статьи :
Найти похожие


13.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Бех І.
Заглавие : Моральний розвиток особистості в історико-педагогічному осмисленні
Место публикации : Рідна школа: Науково-педагогічний журнал. - К.: Преса України, 2004. - N1. - С. 16-19. - ISSN 0131-6788 (Шифр РШ/2004/1). - ISSN 0131-6788
ГРНТИ : 14
ББК : 74
Предметные рубрики: Моральне виховання
Виховні методи
Найти похожие

14.

Заглавие журнала :Початкова школа -2004г.,N 1
Интересные статьи :
Плукар Г. Виховувати природою, виховувати красою.../ Г. Плукар (стр.1-2)
Бех І. Правиловідповідне виховання як суспільний виклик/ І. Бех (стр.2-5)
Хоружа Л. Молодший школяр як суб’єкт етичного впливу вчителя/ Л. Хоружа (стр.5-8)
Бобир О.В. Історія виникнення етикету/ О.В. Бобир (стр.9-11)
МЕльник Ю. Формування алгоритмічної культури школярів у процесі мовленнєвої діяльності/ Ю. МЕльник, (стр.25-27)
Грущинська І. Реалізація українознавчого принципу у процесі навчання/ І. Грущинська (стр.28-33)
Тименко В. Пріоритетні принципи трудового навчання у 3 класі: орієнтація на світ професій/ В. Тименко (стр.33-35)
Бойченко С. Організація самостійної роботи учнів на уроках у малокомплектній школі/ С. Бойченко (стр.51-53)
Покарання та заохочення (стр.54-57)
Охрімчук Р. Можливо , ваші діти оберуть пласт?/ Р. Охрімчук (стр.61-62)
Интересные статьи :
Найти похожие


15.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Бех І.
Заглавие : Правиловідповідне виховання як суспільний виклик
Место публикации : Початкова школа: Науково- методичний журнал. - К.: Преса України, 2004. - N1. - С. 2-5. - ISSN 0131-5358 (Шифр ПШ-2/2004/1). - ISSN 0131-5358
ГРНТИ : 14
ББК : 74
Предметные рубрики: виховання правиловідповідне
Найти похожие

16.

Заглавие газеты: Педагогічна газета -2004г.,N 3 (березень)
Интересные статьи :
Бех І. Вчинок у гуманістичному вихованні/ І. Бех (стр.8 (далі буде))
Интересные статьи :
Найти похожие

17.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Бех І.
Заглавие : Вчинок у гуманістичному вихованні
Место публикации : Педагогічна газета/ Міністерство освіти і науки України, Академія педагогічних наук України. - К.: "Педагогічна преса", 2004. - N3 (березень). - С. 8 (далі буде) (Шифр ПГ-1/2004/3 (березень))
ГРНТИ : 15.31.31
ББК : 88.8
Предметные рубрики: психологія особистості дитини
вчинок
Найти похожие

18.

Заглавие журнала :Психолог. Бібліотека -2004г.,N 4
Интересные статьи :
Бех І. Виховання: від правила до результату/ І. Бех (стр.4-12)
Интересные статьи :
Найти похожие


19.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Бех І.
Заглавие : Виховання: від правила до результату
Место публикации : Психолог. Бібліотека: Науково-виробниче видання/ Бібліотека "Шкільного світу". - К.: Редакції загальнопедагогічних газет, 2004. - N4((Виховні технології)). - С. 4-12 (Шифр П697217/2004/4)
ГРНТИ : 15.81.21
ББК : 88.840
Предметные рубрики: психологія виховання
Найти похожие

20.

Заглавие журнала :Початкова школа -2004г.,N 6
Интересные статьи :
Бех І. Вчинок у морально-духовному розвитку особистості/ І. Бех (стр.1-5)
Роговик Л. Психомоторне обстеження першокласників/ Л. Роговик (стр.7-9)
Интересные статьи :
Найти похожие


 1-20    21-40   41-60   61-80   81-100   101-120      
 
Статистика
за 23.07.2024
Число запросов 65496
Число посетителей 1072
Число заказов 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя