Главная Упрощенный режим Описание
Авторизация
Фамилия
Пароль
 

Базы данных


Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя- результаты поиска

Вид поиска

Область поиска
Формат представления найденных документов:
полный информационныйкраткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: <.>A=Бондар, Володимир Іванович@<.>
Общее количество найденных документов : 2
Показаны документы с 1 по 2
1.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 371(075.3)/Б 81
Автор(ы) : Бондар, Володимир Іванович
Заглавие : Дидактика : підручник для студентів вищих педагогічних навчальних закладів
Выходные данные : К.: Либідь, 2005
Колич.характеристики :264 с
ISBN, Цена 966-06-0365-7: 9.96 грн.
ББК : 74я73
Предметные рубрики: Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності
Дидактика-- підручники та посібники для ВНЗ
Зміст освіти
Методи навчання
Навчальна діяльність учнів
Принципи навчання
Процес навчання
технологія навчання
Уроки-- аналіз
Якість знань-- оцінювання
Педагогічна техніка
Навчальні досягнення учнів-- оцінювання
Оцінювання-- критерії
педагогічна діагностика
Дидактика-- модульне навчання
Экземпляры : всего : фб(1), ав(1), аб(2), Ч.З.№2(8)
Свободны : фб(1), ав(1), аб(2), Ч.З.№2(8)
Найти похожие

2.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 371/Ш67
Заглавие : Школа першого ступеня: Теорія і практика : Збірник наукових праць Переяслав-Хмельницького державного педагогічного університету імені Григорія Сковороди. Вип. 10
Выходные данные : Переяслав-Хмельницький; Київ: СПД "Самойлова І. П.", 2004
Колич.характеристики :304 с
Коллективы : Переяслав-Хмельницький державний педагогічний університет імені Григорія Сковороди
ISBN, Цена 966-308-021-3: 35.00 грн.
ГРНТИ : 14.15
ББК : 74.20я43
Предметные рубрики: Диференційоване навчання
Педагогічні технології
Початкова школа
Учнівське самоврядування
Підготовка вчителів
Сучасний педагог
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): диференціація освіти--молодші школярі--учні початкових класів--сільські школи--конкурентоспроможні педагоги--комунікативна компетентність--самовдосконалення вчителя--дидактична діяльність вчителя
Содержание : Диференціація освіти : (сучасний стан та тенденції розвитку)/ В. П. Коцур. Компетентнісний підхід до презентації освітніх результатів/ Н. М. Бібік. Педагогічна технологія: структура та вимоги до її проектування/ С. П. Бондар. Основні тенденції оновлення змісту навчання на етапі допрофільної підготовки/ Л. А. Липова, С. М. Ренський. Інформаційні вміння учнів початкових класів - базова основа ефективного навчання/ О. В. Барановська. Профільне навчання в умовах сільської школи/ Г. О. Васьківська. Особливості організації повторення в початкових класах/ О. В. Вашуленко. Системний підхід до формування в молодших школярів поетапного розуміння текстів/ Н. В. Ігнатенко. Стимулювання творчої активності учнів початкових класів засобами музичного мистецтва/ О. С. Монастирська. Дидактичні принципи в організації розвитку комунікативної компетентності учнів/ Р. І. Осадчук. З досвіду роботи учнівського самоврядування в сільських загальноосвітніх навчальних закладах/ А. В. Лопухівська. Шкільна дезадааптація як психолого-педагогічна проблема/ Н. І. Коцур. Психічне здоров’я молодших школярів/ Л. С. Гармаш. Підготовка вчителя в контексті інновацій шкільної освіти/ О. Я. Савченко. До питання про модель конкурентноспроможного випускника педагогічного ВНЗ/ В. І. Бондар. Теоретико-методологічні засади формування комунікативної компетентності майбутнього вчителя початкових класів у процесі професійної підготовки/ Л. Я. Бірюк. Подолання педагогічних стереотипів як шлях до самовдосконалення сучасного вчителя/ Л. Л. Хоружа. Історико-педагогічна культура майбутнього вчителя в контексті формування його професіоналізму/ Д. С. Мазоха. Модель формування у студентів загальнодидактичних знань і вмінь проектування уроку на засадах матрично-модульного підходу та шляхи її реалізації/ О. Г. Коханко. Готовність майбутнього вчителя до розвитку художньо-творчих здібностей молодших школярів у теорії педагогіки й психології/ Ю. М. Криворучко. Структура та функції дидактичної діяльності вчителя: рефлексивний аспект/ А. П. Лозенко. Розвиток пізнавальних інтересів молодших школярів у педагогічній спадщині В. О. Сухомлинського/ О. Д. Замашкіна. С. Ф. Русова про трудове виховання молодших школярів/ Н. І. Опанасенко.
Экземпляры :фб(1)
Свободны : фб(1)
Найти похожие

 
Статистика
за 19.10.2024
Число запросов 17411
Число посетителей 442
Число заказов 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя