Поисковый запрос: <.>A=Бондар, Л.@<.> |
Общее количество найденных документов : 70
Показаны документы с 1 по 20 |
|
>1.
| Історія та правознавство - 2019г.,N 10/12 (Введено оглавление)
|
>2.
| Історія та правознавство - 2019г.,N 34/36 (Введено оглавление)
|
>3.
| Історико-педагогічний альманах - 2006г.,N 2 (Введено оглавление)
|
>4.
| Бондар Л. І. Україна козацька. 5 клас/Л. І. Бондар // Історія та правознавство. -Х.:ТОВ "Видавнича група "Основа", 2019,N N 10/12.-С.25-31.
|
>5.
| Бондар Л. М. "Гідні учні” Середньовічної інквізиції/Л. М. Бондар // Історія та правознавство. -Х.:ТОВ "Видавнича група "Основа", 2019,N N 34/36.-С.25-26.
|
>6.
| Бондар Л. О. Підготовка школярів до хімічних олімпіад/Л. О. Бондар, Л. Є. Сєвєрін // Хімія. -Харків:Основа, 2011,N N 4.-С.2-5
|
>7.
| Бондар Л. П. Українсько-білоруські літературні взаємини 1965-1975 рр./Л. П. Бондар. - 1977
|
>8.
| Бондар Л. С. Відображення ідей про диференційований підхід до навчання у змісті початкової освіти (40 - 80-ті рр. ХХ ст.)/Л. С. Бондар // Педагогіка і психологія. Вісник НАПН України. -К.:Педагогічна преса, 2013,N № 3.-С.76-84
|
>9.
| Бондар Л. С. Внесок М. О. Корфа у вітчизняну педагогіку (до 175-річчя з дня народження)/Л. С. Бондар; Л. С. Юондар // Педагогіка і психологія. -київ:Державне видавництво " Педагогічна преса", 2009,N N2.-С.5-12.
|
>10.
| Бондар Л. С. Громадське виховання школярів у педагогічній спадщині В. О. Сухомлинського/Л. С. Бондар // Педагогіка і психологія. -К.:Педагогічна думка, 2007,N N3.-С.5-19
|
>11.
| Бондар Л. С. Дидактичні засади підручникотворення для школи першого ступеня (40-80-ті рр. XX ст.)/Л. С. Бондар // Педагогіка і психологія. -київ:Державне видавництво " Педагогічна преса", 2014,N N 2.-С.84-91.
|
>12.
| Бондар Л. С. Особливості диференційованого підходу до навчального процесу у державній початковій школі (з кінця XIX ст. до 1917 р.)/Л. С. Бондар // Педагогіка і психологія. -київ:Державне видавництво " Педагогічна преса", 2011,N N 3.-С.121-127
|
>13.
| Бондар Л. С. Особливості організації навчального процесу в державних гімназіях і реальних училищах (кінець ХІХ - початок ХХ ст.)/Л. С. Бондар // Педагогіка і психологія. Вісник АПН України. -К.:Педагогічна преса, 2010,N № 4.-С.130-142
|
>14.
| Бондар Л. С. Питання співдружності школи і сім’ї у творчій спадщині В. О. Сухомлинського та О. А. Захаренка/Л. С. Бондар // Педагогіка і психологія. -київ:Державне видавництво " Педагогічна преса", 2010,N N 2.-С.79-87.
|
>15.
| Бондар Л. "І вмирати на шляху..."/Л. Бондар // Дзвін. -Львів:"Червона калина", 2008,N N10.-С.82-83
|
>16.
| Бондар Л. В. О. Сухомлинський: піклування про здоров’я і духовне життя школярів/Людмила Бондар // Рідна школа. -Київ:Рідна школа, 2012,N № 6.-С.33-36
|
>17.
| Бондар Л. В.О.Сухомлинський: основні пріоритети у вихованні громадянськості/Л. Бондар // Рідна школа. -київ:Преса України, 2007,N N9.-С.19-22
|
>18.
| Бондар Л. Диференційований підхід до організації педагогічного процесу в державних гімназіях та реальних училищах (кінець XIX - початок XX ст.)/Л. Бондар // Рідна школа. -К.:Фенікс, 2010,N N 9.-С.52-56.
|
>19.
| Бондар Л. Життя і творчість Івана Вишенського/Л. Бондар // Рідна школа. -К.:Преса України, 2004,N N1.-С.62-63
|
>20.
| Бондар Л. Коли душа терпить...: дві заключні терцини франкового циклу "Спомини"/Л. Бондар // Слово і Час. -К.:Фенікс, 2008,N N8.-С.61-67
|
|
|