Поисковый запрос: <.>A=Бондар, Л. С.@<.> |
Общее количество найденных документов : 20
Показаны документы с 1 по 20 |
1.
|
Заглавие журнала :Педагогіка і психологія -2006г.,N 3 Интересные статьи : Богуш А.М. Культурологічна парадигма в спадщині В.О.Сухомлинського/ А.М. Богуш (стр.5-12) Бондар Л.С. Педагогічна культура вчителя як основа його професійної компетентності у творчій спадщині В.О.Сухомлинського/ Л.С. Бондар (стр.13-18) Печенко І.П. Окремі концептуальні положення соціалізації особистості в дошкільному дитинстві/ І.П. Печенко (стр.19-29) Піддячий М.І. Історичні передумови і теоретичні засади профорієнтації школярів/ М.І. Піддячий (стр.29-36) Атаманчук П.С. Ціннісні передумови формування експериментальних способів діяльності вчителя фізики/ П.С. Атаманчук, В.В. Мендерецький (стр.37-48) Коваленко О.М. Теоретична модель виховної роботи у вищому навчальному закладі в умовах загрози світової екологічної катастрофи/ О.М. Коваленко, В.О. Коваленко (стр.55-64) Туркот Т.І. Технологія самостійної роботи студентів, що зберігає їхнє здоров’я ( з досвіду роботи)/ Т.І. Туркот, і.В. Осадчук (стр.65-73) Завгородня О.В. Питання збереження психологічного здоров’я : визначення, критерії, умови збереження/ О.В. Завгородня (стр.87-94) Мисечко О.Є. Професійна підготовка вчителів іноземних мов для класичних гімназій з середини XIXст. до 1917р./ О.Є. Мисечко (стр.95-104) Кочубей Т.Д. Педагогічна концепція Іоаникія Галятовського : духовно-моральний вимір/ Т.Д. Кочубей (стр.105-115) Шевчук О.М. Колегія Павла Галагана-джерело формування інтелектуальної еліти українського народу/ О.М. Шевчук (стр.116-123) Шевченко С.М. Педагогічні пошуки Е.Б.Бочковського ( до 80-річчя з дня народження)/ С.М. Шевченко (стр.129-134) Интересные статьи : Найти похожие
|
2.
|
Вид документа : Статья из журнала Шифр издания :
Автор(ы) : Бондар Л.С.
Заглавие : Педагогічна культура вчителя як основа його професійної компетентності у творчій спадщині В.О.Сухомлинського
Место публикации : Педагогіка і психологія: Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук. - К.: Педагогічна думка, 2006. - N3. - С. 13-18 (Шифр ПП1/2006/3)
Предметные рубрики: Педагогічна культура
Найти похожие
|
3.
|
Заглавие журнала :Педагогіка і психологія -2007г.,N 3 Интересные статьи : Бондар Л. С. Громадське виховання школярів у педагогічній спадщині В. О. Сухомлинського/ Л. С. Бондар (стр.5-19) Скульська В. Є. Науково-методичне забеспечення професійного навчання кваліфікованих робітників на виробництві: сучасний стан та проблеми/ В. Є. Скульська (стр.20-32) Астахова В. І. Про стан і завдання вдосконалення наукової роботи у приватних ВНЗ України/ В. І. Астахова (стр.33-41) Чибісова Н. Г. Самоврядування студентів як умова становлення їхньої громадянської свідомості/ Н. Г. Чибісова (стр.42-47) Дідук І. А. Соціально-нормативні настанови сучасних студентів/ І. А. Дідук (стр.48-56) Скнар О. М. Соціальні уявлення студентів про психічні особливості сучасних типових Українців/ О. М. Скнар (стр.57-63) Агадуллін Р. Р. Позанавчальна виховна робота у ВНЗ: досвід формування полікультурної компетентності сучасного вчителя/ Р. Р. Агадуллін (стр.64-79) Виговська О. І. Сучасна діяльність учителя основної школи як дидактична категорія/ О. І. Виговська (стр.80-88) Чорноус О. В. Формування навчально-організаційних умінь і навичок у молодших школярів засобами відеоінформації: проблеми і завдання/ О. В. Чорноус (стр.89-94) Гаєвська Л. А. Механізми оцінювання підготовки фахівців державно-громадського управління освітою/ Л. А. Гаєвська (стр.95-106) Короткова Ю. М. Особливості професійної підготовки вчителів початкових класів у педагогічних академіях Греції (1934-1991)/ Ю. М. Короткова (стр.107-113) Мисечко О. Є. Значення державних курсів іноземних мов у підготовці педагогічних кадрів в Україні у 20-х рр. ХІХ ст./ О. Є. Мисечко (стр.114-130) Добровольська В. А. Навчання мистецтва і естетичне виховання в освітніх закладах Півдня України на початку ХХ ст./ В. А. Добровольська (стр.131-140) Замашкіна О. Д. Ідеї розвивального навчання в історико-педагогічному доробку вітчизняних дослідників першої третини ХХст./ О. Д. Замашкіна (стр.140-150) Интересные статьи : Найти похожие
|
4.
|
Вид документа : Статья из журнала Шифр издания :
Автор(ы) : Бондар Л. С.
Заглавие : Громадське виховання школярів у педагогічній спадщині В. О. Сухомлинського
Место публикации : Педагогіка і психологія: Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук. - К.: Педагогічна думка, 2007. - N3. - С. 5-19 (Шифр ПП1/2007/3)
Предметные рубрики: Виховання громадянське
Найти похожие
|
5.
|
Заглавие журнала :Педагогіка і психологія -2009г.,N 2 Интересные статьи : Бондар Л. С. Внесок М. О. Корфа у вітчизняну педагогіку (до 175-річчя з дня народження)/ Л. С. Бондар; Л. С. Юондар (стр.5-12.) Луговий В. І. Європейська концепція компетентнісного підходу у вищій школі та проблеми її реалізації в Україні/ В. І. Луговий (стр.13-25.) Бех І. Д. Теоретико-прикладний сенс компетентнісного підходу в педагогіці/ І. Д. Бех (стр.26-31.) Зєня Л. Я. До питання комплексного моделювання системи професійно-методичної підготовки майбутнього вчителя іноземної мови старшої профільної школи/ Л. Я. Зєня (стр.87-96.) Чепка О. В. Наступність у підготовці майбутніх учителів початкових класів в освітньому комплексі "педколедж - педуніверситет" (теоретичний аспект)/ О. В. Чепка (стр.С. 96-104.) Мітрясова О. Л. Стратегічні засади конструювання змісту хімічної освіти у вищій школі/ О. Л. Мітрясова (стр.104-111.) Янко. Проблема якості в управлінні дошкільною освітою./ Янко. (стр.113-117.) Абібуллаєва Е. Е. "Рехбер муалімін які муалімлере йолдаш" І. Гаспринського як методичне керівництво для вчителів "новометодних" шкіл/ Е. Е. Абібуллаєва (стр.118-123.) Рогова П. І. Інформаційні потреби в ресурсах психолого-педагогічної тематитки як об’єкт наукового дослідження/ П. І. Рогова (стр.141-149.) Кожуховська А. І. Від національного до загальнолюдського: національна гідність у педагогічних поглядах О. П. Довженка/ А. І. Кожуховська (стр.131-140.) Гоштанар І. В. Філософсько-педагогічні ідеї Й. Ф. Гербарта/ І. В. Гоштанар (стр.124-130.) Велитченко Л. К. Методологічна сутність категорії підходу в науковому дослідженні/ Л. К. Велитченко (стр.72-79.) Бабин І. І. Стратегія й сучасні тенденції розвитку вищої освіти в контексті європейського простору вищої школи/ І. І. Бабин (стр.61-71.) Глузман О. В. Базові компетентності: сутність та значення в життєвому успіху особистості/ О. В. Глузман (стр.51-60.) Интересные статьи : Найти похожие
|
6.
|
Вид документа : Статья из журнала Шифр издания :
Автор(ы) : Бондар Л. С.
Заглавие : Внесок М. О. Корфа у вітчизняну педагогіку (до 175-річчя з дня народження)
Место публикации : Педагогіка і психологія: Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - київ: Державне видавництво " Педагогічна преса", 2009. - N2. - С. 5-12. (Шифр ПП1/2009/2)
ББК : 74.03(4Укр) Предметные рубрики: педагоги України
Найти похожие
|
7.
|
Заглавие журнала :Педагогіка і психологія -2009г.,N 3 Интересные статьи : Сяо Су. В.О. Сухомлинський у Китаї/ Су Сяо (стр.5-13) Лобова О.В. Культуротворчі тенденції в сучасній системі загальної музичної освіти школярів/ О. В. Лобова (стр.22-31) Кравченко Т.В. Сім’я та її вплив на соціалізацію дитини/ Т. В. Кравченко (стр.32-42) Силко Є.М. Ідея єдності людини і природи як основа екологічного виховання школярів / Є. М. Силко (стр.42-46) Рудишин С.Д. Методологічна основа формування змісту професійного навчання й виховання студентів-екологів у вищій школі/ С. Д. Рудишин (стр.47-55) Носенко Е.Л. "Позитивна психологія" й перспективи досліджень оптимального функціонування людини як суб’єкта життєдіяльності/ Е. Л. Носенко, І. Ф. Аршава (стр.56-66) Демченко Н.І. Психолого-педагогічні аспекти формування професійної культури сучасних фвхівців технічного профілю/ Н. І. Демченко (стр.66-74) М’ясоїд П.А. С.Л. Рубінштейн і В.А. Роменець : теоретизування і теми творчого діалогу/ П. А. М’ясоїд ; П. А. М’ясоїд (стр.75-89) Таланова Ж.В. Реалізація компетентнісного підходу в докторській підготовці : європейський досвід/ Ж. В. Таланова (стр.90-98) Полонська Т.К. Портфоліо як складова системи моніторингу освітніх досягнень учнів основної школи/ Т. К. Полонська (стр.99-110) Курбатов С. Про формування рейтингів університетів в Україні/ С. Курбатов (стр.111-120) Безлюдний О.І. Насильство над дитиною в сім’ї : теоретичні розвідки американських дослідників/ О. І. Безлюдний (стр.121-131) Сапожников С.В. Тенденції розвитку педагогічної освіти в Румунській республіці/ С. В. Сапожников (стр.131-141) Бондар Л.С. З досвіду роботи Липецької школи ім. П.В. Щепкіна/ Л. С. Бондар (стр.142-150) Интересные статьи : Найти похожие
|
8.
|
Вид документа : Статья из журнала Шифр издания : 74.03(4УКР)/Б 81
Автор(ы) : Бондар Л.С.
Заглавие : З досвіду роботи Липецької школи ім. П.В. Щепкіна
Место публикации : Педагогіка і психологія: Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - київ: Державне видавництво " Педагогічна преса", 2009. - N 3. - С. 142-150 (Шифр ПП1/2009/3)
ББК : 74.03(4УКР) Предметные рубрики: історія педагогіки України до 1917 р. Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності Аннотация: Досвід роботи сільської початкової школи с. Липці Харківської обл. ( кін.XIX- поч.XXст.) П.В. Щепкін - перший укр. рад. вчитель, який був удостоєний звання "Заслужений учитель УРСР"
Найти похожие
|
9.
|
Вид документа : Однотомное издание Шифр издания : 15/Н 34
Заглавие : Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки
: Науковий журнал. № 4
Выходные данные : Ніжин: НДУ ім. М. Гоголя, 2009 Колич.характеристики :201 с
Коллективы :
Міністерство освіти і науки України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя Серия: Наукові видання Ніжинської вищої школи
Примечания : Літ. в кінці кожної статті
Цена : 62.40 грн.
ГРНТИ : 15.81.21 ББК : 88я5 + 74я5 Предметные рубрики: Табори літні оздоровчі-- виховна робота Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності Содержание : Педагогіко-антропологічні дослідження як рушійна сила розвитку педагогіки у другій половині ХІХ ст./ Н. М. Дічек. Історико-філософський аналіз аксіологічної парадигми як основи аксіопедагогіки/ Ю. В. Пелех. Антропологізм як провідний принцип педагогіки К. Ушинського/ Л. Ц. Виховський. Вплив педагогічних поглядів просвітників українського бароко на розвиток педагогічної думки ХІХ ст./ Т. Д. Кочубей. Становлення елітарної особистості в умовах "шляхетського гнізда": досвід педагогічної фамілістики ХІХ - початку ХХ ст./ Л. В. Корж-Усенко. Ідеї педагогів-реформаторів кінця - початку ХХ ст. як теоретичний фундамент дитячого руху/ Н. М. Коляда. Громадсько-педагогічне сподвижництво культурно-освітніх товариств Галичини у справі просвіти та економічного навчання дітей і дорослих у ХІХ ст./ З. В. Гіптерс. Роль учених рад у реформуванні системи управління вітчизняними університетами (кінець ХІХ - початок ХХ ст.)/ С. Т. Золотухіна, Л. Д. Зеленська. Тенденції розвитку наукових поглядів на сутність та співвідношення категорій "навичка" і "вміння"/ Н. В. Гагіна. Київська академічна традиція ХІХ - початку ХХ ст. і становлення педагогічної науки в Україні/ С. Л. Кузьміна. Роль наукових шкіл Слобожанщини у розвитку науки (середина ХІХ - початок ХХ ст.)/ О. А. Гнізділова. Два погляди на проблеми освіти: М. Пирогов та К. Ушинський/ Н. С. Побірченко. Проблема змісту національного виховання у контексті українського культурно-освітнього руху другої половини ХІХ ст./ М. М. Ткачук. Науково-дослідна діяльність студентів у контексті модернізації вищої освіти України/ Л. Ю. Султанова. "Сільська бібліотека" в контесті розвитку освіти в Україні у другій половині ХІХ ст./ О. О. Кравченко. Генеза розвитку проблеми морального виховання дошкільників засобами народної педагогіки/ І. В. Бабій. Епістолярії як джерело з історії педагогіки/ Д. В. Мартиненко. Особливості застосування мультимедійної презентації на уроках історії/ О. П. Мокрогуз. Сутнгість та структура професійної іншомовної компетентності майбутніх філологів/ Т. О. Стовбчата. Методика поліпшення ефективності літньої навчальної практики профільних суспільно-гуманітарних класів/ І. П. Нікітіна. Організаційно-педагогічні внутрішні умови формування методичної компетентності викладачів-аграрників/ С. В. Толочкол. Розвиток ідей вітчизняних педагогів про мовленневе виховання дошкільників у сучасних умовах/ А. М. Аніщук. Українська література як засіб формування генденої культури старшокласників/ Т. І. Бутурлим. К. Д. Ушинський про роль педагога у вихованні людини/ Л. Д. Березівська. Роль праці у формуванні зростаючої особистості (за К. Д. Ушинським)/ М. В. Левківський. К. Д. Ушинський про виховання "нової людини"/ С. М. Шевченко. Застосування ідей К. Д. Ушинського в процесі формування в майбутніх учителів етнопедагогічної компетентності/ О. М. Ткаченко. Окремі аспекти сучасного виховання в контексті соціально-педагогічних поглядів Костянтина Ушинського/ М. В. Соловей. Використання педагогічної спадщини К. Д. Ушинського у методичній підготовці майбутніх учителів біології/ Н. Б. Грицай. К. Д. Ушинський про родинне виховання/ О. Б. Медвідь, М В. Клепар. Ідеї "нового виховання" у педагогічній концепції Софії Русової/ Є. І. Коваленко. Софія Русова про роль школи у національно-громадянському вихованні особистості/ Н. М. Мирончук. Роль ідей М. Пирогова у становленні гендерного підходу у вітчизняній педагогіці/ О. Б. Петренко. Просвітницька діяльність М. Ф. Федоровського (Єлисаветградщина, друга половина ХІХ ст.)/ Н. А. Калініченко. Проблема педагогічної майстерності у працях М. Демкова (1880-1904)/ Л. В. Задорожна-Княгницька. Новаторство М. І. Пирогова у педагогічній теорії та практиці вищої школи/ С. С. Вітвицька. Корф Микола Олександрович - засновник народної земської школи/ Л. С. Бондар. Фізичне виховання в педагогічній спадщині Григорія Ващенка/ В. В. Боровик, П. І. Щербак, С. О. Оленченко. Проблеми виховання в педагогічній спадщині П. Г. Редкіна/ Ю. М. Криловець. Учитель та його професійна підготовка у поглядах освітян України другої половини ХІХ - початку ХХ ст./ О. М. Заніна, Н. М. Демченко. Історико-педагогічні аспекти проблеми трудового виховання дошкільників в Україні/ Л. М. Пісоцька. Шкільне свято як засіб виховання учнів у вітчизняній педагогічній думці другої половини ХІХ - початку ХХ ст. (К Ушинський, М. Пирогов, С. Русова. Я. Чепіга)/ В. В. Олійник. Вплив педагогічних ідей Дж. Дьюї на українську педагогіку у 20-і роки ХХ ст./ В. О. Коваленко. Проблема лідерства в педагогічній теорії Хораса Манна/ О. В. Пономаренко. Розвиток педагогічних ідей Фр. Фребеля в українському дошкіллі/ Т. А. Василенко.
Экземпляры : всего : фб(2), ав(1), Ч.З.№2(2) Свободны : фб(2), ав(1), Ч.З.№2(2) Найти похожие
|
10.
|
Заглавие журнала :Педагогіка і психологія -2010г.,N 2 Интересные статьи : Безперервна професійна освіта в контексті європейської інтеграції: теорія, досвід, прогноз (стр.5-78.) Бондар Л. С. Питання співдружності школи і сім’ї у творчій спадщині В. О. Сухомлинського та О. А. Захаренка/ Л. С. Бондар (стр.79-87.) Матвієнко О. В. Інформаційна освіта: теоретико-методологічні проблеми/ О. В. Матвієнко (стр.88-95.) Марценюк В. П. Метод аналізу ієрархій для визначення ефективності інноваційних методик вивчення іноземної медичної лексики/ В. П. Марценюк, Р. Б. Коцюба (стр.96-104.) Євтух М. Б. Морфологічний аналіз і синтез структури життєвої компетентності людини/ М. Б. Євтух, О. В. Кузьміна (стр.106-114.) Загірняк М. Запровадження національного індексу цитування як важливий елемент ранхування вищих навчальних закладів на шляху до якості та їх визнання у світі/ М. Загірняк, С. Сергієнко (стр.120-189.) Коляда Н. М. Дитячий рух кінця XIX - початку XX ст.: зарубіжний досвід/ Н. М. Коляда (стр.130-140.) Кравченко О. О. Погляди Пантелеймона Куліша на соціальне виховання/ О. О. Кравченко (стр.141-149.) Интересные статьи : Найти похожие
|
11.
|
Вид документа : Статья из журнала Шифр издания : 74.03(4УКР)/Б 81
Автор(ы) : Бондар Л. С.
Заглавие : Питання співдружності школи і сім’ї у творчій спадщині В. О. Сухомлинського та О. А. Захаренка
Место публикации : Педагогіка і психологія: Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - київ: Державне видавництво " Педагогічна преса", 2010. - N 2. - С. 79-87. (Шифр ПП1/2010/2)
ББК : 74.03(4УКР) Предметные рубрики: педагоги України Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності методична допомога вчителям Ніжина
Найти похожие
|
12.
|
Заглавие журнала :Педагогіка і психологія -2010г.,N 4 Интересные статьи : Ляшенко О. І. Про концепцію тесту для виявлення здібностей/ О. І. Ляшенко (стр.5-10) Чичановський А. А. Методологічний аспект аналізу інновацій у системі освіти/ А. А. Чичановський (стр.11-15) Химинець В. В. Інноваційно-гуманістичне спрямування сучасної освіти/ В. В. Химинець (стр.15-24) Монастирський А. П. Інформаційні технології підтримки/ А. П. Монастирський, І. А. Дзюба (стр.25-30) Ткаченко Л. І. Г. С. Сковорода про особистість і розвиток особистості/ Л. І. Ткаченко (стр.31-40) Галів М. Д. "Актуальність-неактуальність" вивчення творчості А. С. Макаренка/ М. Д. Галів (стр.40-51) Зубалій М. Д. О. К. Анохін - розробник ранкової зарядки/ М. Д. Зубалій (стр.51-56) Лосєва Н. М. Роль навчальної лабораторії в методичному забезпеченні професійного зростання викладачів і студенів вишу/ Н. М. Лосєва, Д. О. Бовт (стр.57-65) Єгорова Є. Феномен емоційного та його прояви в професійній діяльності педагогічних працівників закладів профтехосвіти/ Є. Єгорова (стр.66-74) Добровська Л. М. Сутність професійної інформаційно-комп’ютерної діяльності сучасних фахівців інженерного профілю/ Л. М. Добровська (стр.74-86) Вайнтрауб М. Дидактичні засади формування змісту інтегрованих професій/ М. Вайнтрауб (стр.86-91) Пам’ятка авторові (стр.92) Мітрясова О. П. Проблеми комп’ютеризації навчання/ О. П. Мітрясова (стр.93-99) Теоретико-методологічна детермінація конвергенції етногенезу української сім’ї (стр.99-110) Курбатов С. В. Університетські рейтинги та проблема конкуренції елітних навчальних закладів у глобальному освітньому полі/ С. В. Курбатов (стр.111-121) Пам’ятка авторові (стр.122) Локшина О. І. До питання про релігійне визнання в змісті освіти державних шкіл США/ О. І. Локшина (стр.123-129) Бондар Л. С. Особливості організації навчального процесу в державних гімназіях і реальних училищах (кінець ХІХ - початок ХХ ст.)/ Л. С. Бондар (стр.130-142) Павленко Т. С. Вивчення інформаційних потреб освітян як чинник удосканалення формування фонду Державної науково-педагогічної бібліотеки України ім. В. О. Сухомлинського/ Т. С. Павленко (стр.143-147) Интересные статьи : Найти похожие
|
13.
|
Вид документа : Статья из журнала Шифр издания : 373.54(091)(477)/Б 81
Автор(ы) : Бондар Л. С.
Заглавие : Особливості організації навчального процесу в державних гімназіях і реальних училищах (кінець ХІХ - початок ХХ ст.)
Место публикации : Педагогіка і психологія. Вісник АПН України: наук.-теорет. та інформ. журн. Нац. акад. пед. наук України. - К.: Педагогічна преса, 2010. - № 4. - С. 130-142 (Шифр ПП1/2010/4) Примечания : Бібліогр.: 16 назв.
УДК : 373.54(091)(477) + 37(091)(477)"19/20" ББК : 74.03(4УКР) Предметные рубрики: історія педагогіки України до 1917 р. Навчальний процес Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності Аннотация: Розкрито диференційований підхід до педагогічного процесу у різних типах чоловічих і жіночих середніх навчальних закладах Міністерства народної просвіти Росії кінця ХІХ ст. до 1917 року.
Найти похожие
|
14.
|
Заглавие журнала :Педагогіка і психологія -2011г.,N 3 Интересные статьи : Бех І. Д. Я як джерело духовного саморозвитку особистості/ І. Д. Бех (стр.5-16) Приходченко К. І. Підхід до організації навчально-виховного процесу з погляду середовища: теоретичний аспект/ К. І. Приходченко (стр.17-31) Добровська Л. М. Електронний навчально-методичний комплекс як засіб пізнання та організації навчання в технічних ВНЗ/ Л. М. Добровська (стр.32-41) Романенко Ю. А. Еталон знань як елемент моніторингу вищої освіти/ Ю. А. Романенко (стр.42-50) Поліщук В. М. Вікові кризи у віковому розвитку/ В. М. Поліщук (стр.51-59) Волинський В. П. Конструювання і змістове наповнення електронних підручників навчально-пізнавальною і операційно-діяльнісною інформацією/ В. П. Волинський [и др.] (стр.60-74) Кузьміна О. В. Моральний сві та ціннісні орієнтації старшокласників загальноосвітніх шкіл-інтернатів - основні складові їхньої життєвої компетентності/ О. В. Кузьміна (стр.75-84) Стецюк К. В. Освіта для збалансованого розвитку в контексті вимог здорового життєвого середовища/ К. В. Стецюк (стр.85-92) Бенніч-Бьоркман Лі. Інтернаціоналізація вищої освіти: пошук ефективної моделі в контексті україно-шведського співробітництва/ Лі Бенніч-Бьоркман, С. В. Курбатов (стр.93-100) Першукова О. О. Державна мовна політика США з навчання іноземних мов у контексті формування світогляду школярів/ О. О. Першукова (стр.102-111) Сулима О. В. Інтернаціоналізація як провідна тенденція розвитку вищої педагогічної освіти Німеччини/ О. В. Сулима (стр.112-120) Бондар Л. С. Особливості диференційованого підходу до навчального процесу у державній початковій школі (з кінця XIX ст. до 1917 р.)/ Л. С. Бондар (стр.121-127) Фещенко Г. Педагогічна практика як складова професійної підготовки майбутнього вчителя (20 - 30-ті рр. XX ст.)/ Г. Фещенко (стр.128-135) Ничкало Н. Г. Символ надії на ліпше майбутнє для людства/ Н. Г. Ничкало (стр.136-140) Аніщенко О. В. Гуманітарна аура українсько-польської науково-педагогічної співпраці/ О. В. Аніщенко (стр.141-144) Интересные статьи : Найти похожие
|
15.
|
Вид документа : Статья из журнала Шифр издания : 74.03(2)/Б 81
Автор(ы) : Бондар Л. С.
Заглавие : Особливості диференційованого підходу до навчального процесу у державній початковій школі (з кінця XIX ст. до 1917 р.)
Место публикации : Педагогіка і психологія: Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - київ: Державне видавництво " Педагогічна преса", 2011. - N 3. - С. 121-127 (Шифр ПП1/2011/3)
ББК : 74.03(2) Предметные рубрики: історія освіти в зарубіжних країнах історія педагогіки Росії до 1917 р. Початкова освіта в Україні-- історія, кінець 19 ст.- до 1917 р. Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): міністерські початкові школи--церковнопарафіяльні школи--недільні школи--школи грамоти--земські школи
Найти похожие
|
16.
|
Вид документа : Однотомное издание Шифр издания : 016:371/Ч-12
Автор(ы) : Пономаренко Л. О., Пєєва С. П., Айвазова Л. М.
Заглавие : Сава Христофорович Чавдаров : (до 120-річчя від дня народження)
: Біобібліографічний покажчик
Выходные данные : К.: Нілан-ЛТД, 2012 Колич.характеристики :130 с
Коллективы :
Національна академія педагогічних наук України, Державна науково-педагогічна бібліотека України ім. В. О. Сухомлинського Серия: Видатні педагоги світу; Вип. 8
Цена : 55.94 грн.
ББК : 91.9:74 + 74.03(4Укр),218я1 Предметные рубрики: Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності Педагоги України Бібліографічні покажчики
Экземпляры : всего : фб(1), ІБв(1), Ч.З.№2(1) Свободны : фб(1), ІБв(1), Ч.З.№2(1) Найти похожие
|
17.
|
Заглавие журнала :Педагогіка і психологія -2013г.,N 3 Интересные статьи : Березівська Л. Д. Антропоцентризм - провідна ідея творчості основоположника наукової вітчизняної педагогіки К. Д. Ушинського/ Л. Д. Березівська (стр.5-9) Носко М. О. Розвиток педагогічної науки на Чернігівщині в руслі ідей К. Д. Ушинського/ М. О. Носко (стр.10-14) Заліський А. А. Модернізація системи середньої освіти на Чернігівщині/ А. А. Заліський (стр.14-16.) Бех І. Д. Рефлексивно-експліцитний метод у вихованні особистості/ І. Д. Бех (стр.17-23) Гуржій А. М. Дизайн-проектування статичних аудіовізуальних електронних засобів умовнографічної наочності/ А. М. Гуржій, В. П. Волинський, Л. П. Ткачова (стр.24-31) Кузь В. Г. Плекаймо сучасну інтелектуальну еліту/ В. Г. Кузь (стр.31-36) Ватковська М. Г. Особливості впровадження медіаосвіти в навчальних закладах Дніпропетровщини: досягнення, проблеми та перспективи/ М. Г. Ватковська (стр.37-43) Савчин М. М. Творчість як педагогічна проблема: тренінг творчості/ М. М. Савчин, О. І. Гірний (стр.43-51) Яценко Т. О. Культурологічний контекст розвитку методики навчання літератури/ Т. О. Яценко (стр.51-56) Малюга В. М. Шляхи оновлення просвітницької діяльності Педагогічного музею України/ В. М. Малюга (стр.57-62) Сметанський М. І. Вплив чи сприяння?/ М. І. Сметанський (стр.63-68) Рудишин С. Д. Системний підхід до вищої освіти в Україні: освіченість, компетентність, національні цінності/ С. Д. Рудишин (стр.69-75) Бондар Л. С. Відображення ідей про диференційований підхід до навчання у змісті початкової освіти (40 - 80-ті рр. ХХ ст.)/ Л. С. Бондар (стр.76-84) Шарошкіна Н. Г. Культурно-освітня роботи бібліотеки як соціального інституту/ Н. Г. Шарошкіна (стр.85-90) Карпенко О. В. Упровадження Болонських принципів у контексті реформування системи освітніх послуг країн Балтії - Латвії, Литви та Естонії/ О. В. Карпенко, Л. І. Самчук, О. В. Кривоносова (стр.91-98) Зозуля С. М. Вихід у світ термінологічного словника/ С. М. Зозуля (стр.99-100.) Интересные статьи : Найти похожие
|
18.
|
Вид документа : Статья из журнала Шифр издания : 74.202.242(4УКР)/Б 81
Автор(ы) : Бондар Л. С.
Заглавие : Відображення ідей про диференційований підхід до навчання у змісті початкової освіти (40 - 80-ті рр. ХХ ст.)
Место публикации : Педагогіка і психологія. Вісн. НАПН України: наук.-теорет. та інформ. журн. Нац. акад. пед. наук України/ Нац. акад. пед. наук України, ДІВП вид-во "Педагогічна преса". - К.: Педагогічна преса, 2013. - № 3. - С. 76-84. - ISSN 2304-0629 (Шифр ПП1/2013/3). - ISSN 2304-0629 Примечания : Бібліогр.: 19 назв.
ББК : 74.202.242(4УКР) Предметные рубрики: Початкова освіта в Україні-- історія, 20 ст. 40-80 рр. Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності Аннотация: У статті проаналізовано диференційований підхід до навчання у змісті початкової освіти (40 - 80-ті рр. ХХ ст.). З'ясовано державну освітню політику, зміни в структурі та змісті початкової освіти, що залежали від шкільних реформ, упроваджуваних у контексті суспільно-політичних, соціально-економічних та культурних змін.
Найти похожие
|
19.
|
Заглавие журнала :Педагогіка і психологія -2014г.,N 2 Интересные статьи : Кремень В. Г. Про діяльність НАПН України у 2013 р. та завдання на2014 р.: допровідь на загальних зборах НАПН України/ В. Г. Кремень (стр.5-14.) Луговий В. І. Становлення системи основних понять і категорій компетентнісного підходу в умовах парадигмальних змін в освіті/ В. І. Луговий, О. М. Слюсаренко, Ж. В. Таланова (стр.14-25.) Савченко О. Я. Упровадження компетентнісного підходу в початкову освіту: здобутки і нерозв’язані проблеми/ О. Я. Савченко (стр.25-33.) Локшина О. І. Компетентнісна ідея в зарубіжній освіті: успіхи та проблеми реалізації/ О. І. Локшина (стр.33-41.) Ільченко В. Р. Компетентнісна модель освітньої галузі як неодмінна умова ефективної освіти / В. Р. Ільченко (стр.41-47.) Бех Д. І. Феномен одухотворення навчального змісту як виховний засіб/ Д. І. Бех (стр.47-52.) Гуржій А. М. Створення електронних підручників: проблеми і завдання/ А. М. Гуржій, О. М. Топузов, В. П. Волинський (стр.52-57.) Татенко В. О. Суб’єктна парадигма в українській та російській психології: історії, проблеми, перспективи розвитку/ В. О. Татенко (стр.57-67.) Дічек Н. П. Методологічні аспекти модернізації вітчизняних історико-педагогічних досліджень/ Н. П. Дічек (стр.67-76.) Мельник О. В. Почуття самодостатності як чинник професійного успіху особистості на ринку праці/ О. В. Мельник (стр.76-84.) Бондар Л. С. Дидактичні засади підручникотворення для школи першого ступеня (40-80-ті рр. XX ст.)/ Л. С. Бондар (стр.84-91.) Карпенко О. В. Децентралізація надання освітніх послуг школами Фінляндії/ О. В. Карпенко, Є. Ф. Демида (стр.91-99.) Бех І. Д. Формування людини не лише розумної, а передусім духовної/ І. Д. Бех, О. В. Мельник (стр.99-101.) Интересные статьи : Найти похожие
|
20.
|
Вид документа : Статья из журнала Шифр издания : 74.03(4УКР)/Б 81
Автор(ы) : Бондар Л. С.
Заглавие : Дидактичні засади підручникотворення для школи першого ступеня (40-80-ті рр. XX ст.)
Место публикации : Педагогіка і психологія: Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - київ: Державне видавництво " Педагогічна преса", 2014. - N 2. - С. 84-91. (Шифр ПП1/2014/2)
ББК : 74.03(4УКР) Предметные рубрики: Історія педагогіки-- підручники та посібники для школи фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): підручникотворення--підручник для початкової школи--створення підручника для початкової школи
Найти похожие
|
|